ściągnij przewód paliwowy z magistrali wtryskowej, wsadź go do butelki i spróbuj odpalić. I zobacz czy do butelki paliwo naleciało. UWAGA! Potrzebna jest pomoc drugiej osoby, bo rozlana benzyna może spiwodować pożar.
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
Masz racje, chciałem jeszcze zobaczyć czy paliwo wogole jest podawane, tylko nie wiem gdzie mam odłączyć przewód paliwowy aby zobaczyć czy leci paliwo
wczoraj założyłem zaworek. Dzisiaj rano poszedłem sprawdzić jak odpali -1 na dworze, przed odpaleniem zajrzałem w przewody i co się okazała pomiędzy gruszką a zaworkiem jest kawałek przewodu i tam powietrza nie było, ale już pomiędzy zaworkiem a filtrem co dziwne był cały przewód powietrza, czyli mimo zaworka dalej paliwo się cofa ;/ Odpalił tragicznie,...
Kontrolka immoblisera miga. Wydaje mi się, że będzie do wymiany przekaźnik pompy paliwa (o ile dobrze go zlokalizowałem). Gdyż pod kierownicą tam gdzie znajdują się bezpieczniki są tez dwa przekaźniki 12V 40A, i spróbowałem je wyciągnąć i podmienić i wówczas auto odpala, lecz niestety pojeździ z pół dnia i sytuacja się powtarza. Wczoraj nawet, gdy dojeżdżałem...
Witam! Sprawdż czy paliwo wychodzi z filtra, jeśli tak to szukaj po kolei dalej. Może przewód niedrożny.
Witam Wszystkich Serdecznie i bardzo proszę o pomoc! Samochód jak w temacie renault megane I 1.4 16v z 1999r. ma chyba oznaczenie RN ale nie jestem pewny. Jaki silnik nie pamiętam dokładnie K7J lub K7M ale nie jestem pewny. Nie sprawdziłem. Mam duży problem, bardzo proszę wszystkich o pomoc ponieważ jutro miałem jechać do pracy w Niemczech a tu samochód...
Nie ma dobrej masy przewód centralki i to powód samoczynnego przełączania na benzynę.
Odkręc przewód paliwowy doprowadzający paliwo do pompy ,napełnij paliwem pompe przez zasilanie i przekręć rozrusznikiem jesli paliwo nie zostanie wciągniąte do środka to; zawór stop zamknięty ,ukręcona głowica. Najczęściej spotykane usterki -nie licząc paska rozrządu -zerwany .A co do pompki to mogą paść zaworki i dlatego nie twardnieje -aślep wyjście...
Jeśli paliwo jest podawane na niedziałający cylinder to świeca powinna być mokra. Kilka możliwości: Świeca sucha oznaczała by uszkodzony wtrysk lub jego zasilanie. Zamień przewód WN z innego cylindra. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Być może tylko zawory są za ciasne.
Tak dziękuje tobie Przemo. Jak pokręcę rozrusznikiem,to ciśnienie na rampie i przewodach jest, jak popuścisz przewód wysokiego ciśniena to wywala tak, że trzeba uważać żeby kogoś tym nie zabić:). Chodziło mi o to, że jak odepnę przewód niskiego ciśnienia powrotny od wtrysków,to nic nie leci,co mówi mi że wtryski nie 'chodzą'. Pompa paliwo zaciąga,podpiołem...
W tym silniku często obrywa sie przewód (wężyk) idący od kolektora ssącego do czujnika podciśnienia (jest poprostu za krótki (sprawdź czy nie popękał, jest on często powodem nierównych obrotów i wariacji silnika oraz świecącej kontrolki. Jeżeli jest iskra na każdym cylindrze to dobrze, powinno paliwo spalać się a nie wydobywać z wydechu. Koniecznie...
Odchyl kanapę, odkręć dekiel i dojdziesz do kostki pompy. Sprawdź, czy masz tam prąd (żarówką) - te grubsze przewody.
Paliwo wraca przewodem powrotnym z pompy?
Megane III które widziałem jak posiadają "gruszkę" do paliwa to nie posiadają pompy elektrycznej , ani co za tym idzie bezpiecznika i przekaźnika dla niej. Szczelność przewodów sprawdzona :?: Filtr paliwa kiedy wymieniany :?:
Robiłem ostatnio swap z 1,5dci Jak masz dawce to jak dla mnie szybki temat Silnik + skrzynia+zestaw startowy+zbiornik paliwa wraz z przewodami paliwa Bez żadnego programowania
1 Sprawdz wylacznik uderzeniowy w komorze silnika czy nie jest wybity bo to on odcina pompe paliwa. 2 Sprawdz czy dochodzi prad do pompy paliwa przy podlaczonej pompie powinno byc 12 V przez ok 2s od wlaczenia zaplonu. 3 Sprawdz jeszcze dokrecenie i czystosc przewodu masowego pod prawa tylna lampa. Pozdrawiam.
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
Ja paliwo w pompie jest to popuść przewody przy wtryskach i zobacz czy podaje.
Czy chodzi ci o powietrze w paliwie na powrocie pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij wspólny przewód powrotny z wtryskiwaczy zaraz przy pompie i zobacz czy powietrze ustało. Jeśli tak wtryskiwacze uszkodzone/źle zrobione. Nie daj sobie wmówić że są sprawne.
Sprawdz przewody podcisnieniowe (MAP sensor, odprowadzanie par paliwa). Pozdr.
Te skaczące napiecia na przewodzie sygnałowym ...może cos sie indukuje i miernik widzi to...Może warto miernikiem siąsc na masie i np na wyjsciu sygnałowym czujnika cisnienia paliwa i wzbudzic jakoś rozrusznik i zobaczyc czy wraz ze wzrostem cisnienia napiecie sie pojawi
Wymieniłem świece,przewody,cewkę,filtr paliwa,wtryski zostały sprawdzone i maja sie dobrze,ciśnienie na wszystkich cylindrach w normie.Nie mam bladego pojecia co dalej robić.Moze ktos miał podobny problem. Nic nie sprawdziłeś, powymieniałeś zbędnie części tylko. Po pierwsze - prosze poprawić temat - slangu tutaj nie używamy. Po drugie diagnostyka -...
Przewody paliwowe do sprawdzenia wraz z wymianą filtra paliwa z oringami jeśli oczywiście są . A zwolnione tempo jak piszesz to może być akumulator, rozrusznik lub masa . Naładuj przez noc akumulator do pełna i w poniedziałek podjedź do punktu sprzedaży akumulatorów i poproś to na pewno znajdą chwilę przemierzyć twój stary ale musi być naładowany na...
Na "pierwszy ogień" - układ zapłonowy - Zrób oględziny w ciemnościach - może będzie widać że gdzieś przebija, któryś przewód świeci. Potem układ odcinania paliwa przez instalację LPG. W moim Clio) miałem parę lata temu) nawalał też ciągle układ paliwowy, benzyna sikała z różnych miejsc. Przyczyną były niewłaściwe przewody paliwowe, to że na nich było...
Witam kolege Szczepana. Miałem cos takiego w Meganie a okazało sie smiesznie proste -przewód podcisnienia był pekniety a wykryłem to na ucho.
napisales ze nie podaje paliwa na wtrysk wiec moze cos jest w tych przewodach albo cos. sprawdz to dokladnie jutro
Kolego nie wal ściemy. Nie tankujesz paliwa, masz stary akumulator i cienkie przewody rozruchowe. Zatankuj do pełna wymień akumulator o przewodach rozruchowych zapomnij.
dzisiaj sprawdzałem wypiąłem wtyczkę i wpiąłem, nic to nie dało, co dalej, a jak się dostać do środka do pompy paliwa, jest wiązka przewodów i przewody paliwowe, może pływak jest przetarty.
czy to 10,5v jest na podłączonej pompie ,jeśli nie to gdzieś jest spadek napiecia sprawdż prowadzenie przewodów .
problem rozwiązany moja cierpliwość się skończyła i dałem do salonu Renault i zrobiony okazało sie że przewód paliwowy był zanieczyszczony wleli jakiś środek czyszczący do paliwa i odpala od kopa....spróbujcie ze swoją Megi pozdrawiam....
Po odłączeniu wtyczki poziom paliwa spada na 0, styki wyczyściłem, a przewody są całe, nie wiem jak sprawdzić co jest zepsute.
Witam. Czekam jeszcze na dostawę. Z tego, co zrozumiałem, wypinamy przewody zasilający i powrotny i wpinamy się do złączek w bloku silnika za pomocą zakupionego zestawu. A z przewodów, które wypiąłem, nie będzie leciało paliwo z filtra. Jestem zielony w mechanice. Dlatego pytam na forum. Dziękuję.
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
nom masz rację... ale bardziej wydaje mi się ze bd syf w baku i poprostu jak jest mniej to wciąga do przewodów i je przytyka (szczególnie ze jak auto zgaśnie, to odpala od strzała i chwile jedzie spoko) tylko ze gdybym wsadził gaz to raczej to nie bd mi przeszkadzało prawda? bo w sumie benzyna bd mi wtedy tylko służyła do opalenia silnika i zagrzania...
Może ssie lewe powietrze pod kolektorem ssącym.Sprawdz też zaworek przy pochłaniaczu par paliwa .tzn.zacisnij przewód idący od zaworka do kolektora ssącego.
Zdjęcia nie dam, bo test robiłem dużo wcześniej, ale wyszło tak na 4,5 minuty. 1. wtrysk 50 ml 2. wtrysk 68 ml 3. wtrysk 52 ml 4. wtrysk 16 ml Zastanawia mnie jedna rzecz: w przewodzie powrotnym z pompy jest dużo drobnego powietrza, pewnie jakieś nieszczelności z powrotu paliwa z wtrysków, bo skąd by się tam powietrze wzięło
Przed wymianą wtryskiwaczy zawsze trzeba rozebrać i sprawdzić pompę wysokiego ciśnienia bo lubi sypać opiłkami. Jeśli tego nie zrobisz rozwalisz nowe wtryski momentalnie. Jeśli sypie, układ do naprawy w całości. Można zrobić z używek ale zawsze pompa do kontroli. Czyszczenie listwy przewodów , nowy filtr paliwa i magnes do zbiornika ;)
Ej, no mówię co mi mechanik pow. Żadnych praw nie odkrywam. Podobną sytuację miał znajomy, wymienił mu ten sam koleś przewód paliwowy (w renault clio) i jak ręką odjął. Ale spoko, jak już dyskusja ma iść tym torem to można zamknąć lepiej.
Gdzieś się zapowietrza, szukaj. Do sprawdzenia przewody paliwowe, nadmiary, być może pompka do wymiany.
Witam. Dzisiaj rano spróbowałem zasymulować awarię i praktycznie mi się udało. Najpierw wyciągnąłem przekaźnik pompy paliwa i efektem był tylko brak pracy pompy. Potem wyciągnąłem przekaźnik blokady wtrysku i to jest praktycznie to: - choinka w kontrolkach, - brak "bzyczenia" przepustnicy, - pompa paliwa pracuje normalnie, - pojawiało się stukanie w...
Witam dziękuję za podpowiedzi . Jestem sam w warsztacie , do sprawdzenia z żarówką musiałem się przygotować . Drugie zasilanie 12V krokodylki mocujące kable itd . Zrobię to dziś . Przekaźniki typ francuski 5 pinowe + na 86 . Znalazłem luźne nakrętki mocujące komputer do samochodu , masa pewnie przez obudowę ( spróbuję poprawić kontakt na elementach...
a to ze jest w tym aucie przynajmniej 5 typów silnika a nie wiem z opisu który jest w twoim aucie?? a jak mozesz to sprawdz czy za zlonczem diagnostycznym sa dwa przeplecione przewody??
Witam wszystkich Renault Megane ma tak ciekawy układ paliwowy układ zamknięty - pomyślane to było z uwagi na środowisko. "odpowietrzenie" zbiornika paliwa biegnie przewodem do okolic prawego nadkola gdzie jest zbiornik oparów paliwa (wypełniony węglem aktyw) ,ze zbiornika biegnie przewód do elektrozaworu (sterowanie komputerem) i do kolektora dolotowego...
Trzyma immo jak nic, ktoś Cię "wpuścił w maliny". Moduł Ci do niczego nie potrzebny, przewód od niego powinien być odłączony.
Witam. Miałem podobny problem z Renault Megane II. Przyczną był lekko przetarty przewód paliwowy, a lokalizację usterki utrudniał brak widocznego wycieku paliwa. Co prawda nie koniecznie jakaś nieszczelność jest przyczyną tej usterki, jednak warto sprwawdzić czy układ się nie zapowietrza.
przewody sprawdzałem tysiąc razem, są oki, a dokładnie w moim aucie idą dwa... Kolektor ssący <-> serwo hamulca oraz od przepustnicy do zaworu regulujacego pary paliwa... i to wszystkie przewody w tym motorze... jest to jednostka 1.4 16 V 72kw....
I dlaczego rozrywa przewody skoro pisze na nich do 8bar? Może ze starości.
Udało się naprawić. okazało się, że przepalone jest jedno z połączeń we wtyczce pph2 - brązowa wtyczka obok bezpieczników pod maską. Za zasilanie pompy odpowiada pomarańczowy przewód, - piaty w kolejności w brązowej wtyczce.
Witam, szybkie pytanie: Jak oszukać czujnik wody w filtrze? Do kostki dostała się woda i zgniły dwa piny - zasilanie i sygnałowy. Cały czas wali błędem wykrycia wody. Nowy czujnik to koszt około 400zł. Gdzieś znalazłem info o podłączeniu 1k5 pod dwa białe przewody (pin 1 i 2)ale to nie działa.
Po zapaleniu silnika ,obroty czasem spadaj do 500 i mniej,na granicy zgaśniecia, po czym wyrównują do gdzieś 800 -900 i chodzi równouto jak zegarek. Sama pompa zapewne nie - odczułbyś dławienie się silnika gdy zużycie paliwa jest duże (dodanie gazu). Może być ucieczka paliwa z przewodów miedzy pompą a wtryskiwaczami (zapowietrzenie z powodu nieszczelności)....
Koledzy nigdy nie będzie czuć oparów paliwa z nieszczelnego map sensor. Jedyne wytłumaczenie jest nieszczelność przewodów paliwowych na prawym kielichu( od pasażera) , albo nieszczelność przy zbiorniku
Po nocy jak samochód przemarzł na dworze, świece zaczęły grzać, wszystkie przewody idące do modułu podgrzewania OK. Problemem okazała się zapowietrzająca pompa paliwa. Przy pierwszym pomiarze grzania świec samochód stał w warsztacie i chyba było mu za gorąco.
Dzięki Piotr za pomoc. Udało mi się rozwiązać ten problem bardzo podobnie. Zatankowałem pół zbiornika żeby rezerwa zgasła odłączyłem przewód od wskaźnika paliwa i jechałem tak długo aż wskaźnik odpadł do zera. Potem zgasiłem silnik podłączyłem wskaźnik i jest wszystko tak jak było przed odłączeniem akumulatora.
Witam mam dziwną sytuację w moim scenicu . jadąc z prędkością 180 silnik zaczął strzelać tak jakby przestawił się zapłon lub rozrząd. od tej pory nie odpala , po podłączeniu komputera okazało się że czujnik położenia koła zamachowego jest uszkodzony ( nie podaje żadnego sygnału), po wymianie czujnika nadal nie ma sygnału .przewody są dobre ,podając...
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Zobacz czemu stały plus ucieka, czyżby bezpieczniki pognite? Zwłaszcza te duże koło akumulatora... Plus nie ucieka, tylko nie ma masy z pinu 48 sterownika, przewód jest cały. Tam powinna być masa przez chwilę po włączeniu zapłonu i podczas kręcenia rozrusznikiem, a jej nie ma.
Problem z ładowaniem to prawdopodobnie uszkodzony przewód podczas wymiany turbiny lub poluzowana nakrętka. Tu akurat potrzeba kilka minut na diagnozę. Sprawdzenie przejścia w przewodach od akumulatora do alternatora oraz samo ładowanie bezpośrednio przy alternatorze. Dwa pozostałe przypadki to temat wymagający trochę więcej zaangażowania przy diagnostyce....
Sprawdź pompę wysokiego ciśnienia wtyczki na wtryskach i same wtryski. Załóż sobie na każdy powrót wtryskiwacza przewód przezroczysty i jakieś pojemniki na drugi koniec przewodów zrobisz próbę przelewową czy wtryski wogóle się otwierają. Drugi sposób to stetoskop jedna osoba kręci silnikiem a druga wysłuchuje czy wtrysk chodzi
dzięki za odpowiedz.Ja odciołem go na zaworze paliwa ale wiem że można go przeciąść tez na zapłonie tylko który to przewód?jeżeli nikt nie wie to temat uważam za zamknięty.Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie.
Dzieki za odpowiedz ale najdziwniejsze jest to ze po przekreceniu stacyjki 3-4 razy samochod odpala jak zloto, to tak jakby cos nie trzymalo cisnienia w przewodach i paliwo z calego uklado wracalo do baku. Moze jakis zaworek zwrotny tam jest albo pompka paliwowa ??????? Nie mam zielonego pojecia, moze jakies inne sugestie...... pozdrawiam
Posiadam samochó renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na...
Witam. Mam problem z renault megane II,2003 dCi. kilka dni temu auto nie odpaliło, pojawił się komunikat ,,injection fault (wada wtrysków),, do tego zaświeciła się kontrolka stop i zakumulatora. mechanik powiedział, że jest problem z czytnikiem karty, usunął usterkę, lecz komunikat pojawia się nadal przy przyspieszaniu (3 bieg i wzyyż, pow. 3000 obrotów)....
Witam, szukam pomocy w rozwiązaniu problemu. Renault Megane Scenic '97 1.9DT silnik F8Q pompa wtrysk. Lucas, na zimno odpala ładnie, na gorąco - nie. Żeby bez problemu odpalił na gorącym silniku - podpompowanie paliwa gruszką /powietrza w przewodach brak - mam przezroczyste/, lub, po włączeniu zapłonu - czekam aż zgaśnie immo i kontrolka świec żarowych...
...2000 tys obrotów To naprawdę zdecydowanie za dużo. ;-) Rzeczy wymienione: Dołożyłbym jeszcze bez kosztowe przeglądnięcie układu zapłonowego pod kątem wilgoci. W okresach przejściowych to może być zmora kierowcy. Rozgrzej dokładnie i osusz komorę silnika, a następnie zabezpiecz elementy środkiem przeciw wilgoci. Szczególną uwagę zwróć na przewody...
koledzy ja mam podobny problem moja megane 1.9d tez ciezko rano pali, wymienilem filtr ,swiece ,sprawdzilem elektrozawory oraz przekaznik od swiec ,zalozylem zaworki zwrotne .do tego wszystkie przewody paliwowe nowe ale na przelewie z wtryskow zalozylem bezbarwne wezyki i widze tam powietrze czy nie mam pojecia czy bierze sie one z nieszczelnosci owych...
wyslalem ci maila. Powinienes dostac informacje na swoja skrzynke. Dodano po 34 podlaczylem zasilanie do pompki i jednak nie dziala wskazuje na to ze jest walnieta ale zastanawia mnie jedna czemu w przewodach ktore dochodza do pompki nie ma zasilania?
Problem rozwiązany. Dziekuje bardzo za pomoc, bez Waszej pomocy pewnie szukałbym jeszcze długo źródła problemu. Podczas sprawdzania wszystkich styków napięcie dochodzące do przekaźnika zanikało przy przyłożeniu obciążenia. Okazuje się że złączka na przewodzie (+) wiodącego od bezpieczników przy akumulatorze do przekaźnika w przeszłości została przez...
Myślałem o tym przekaźniku lecz czytałem że jest on gdzieś wlutowany na stałe w płytę, więc nie mam chyba szans go zlokalizować. Diagnozował mi komputerem gość z miejskiego warsztatu, nie pamiętam jak dokładnie brzmiał błąd ale coś w stylu "błąd obwodu pompy paliwa, zwarcie do masy" czy jakoś tak i po tym stwierdził że pompa jest trzaśnięta. Jeśli chodzi...
Kilka dni temu znajomy w Megane II 1,5 dCi miał ten sam komunikat. Okazało się w warsztacie, że w wyniku złego połączenia przewodu paliwowego przy filtrze paliwa zapowietrzeniu uległ układ wtryskowy. Po usunięciu nieszczelności od tygodnia podobno ma spokój. Ale w jego przypadku renówka całkowicie odmówiła palenia i trzeba było wezwać lawetę aby dostarczyć...
Pierwsze popraw post (rozpocznij z dużej litery) bo moderator wrzuci do kosza. Wracając do pytania, o ile pamiętam to silnik odpalisz, jeśli skrzynia jest w pozycji "Parking" w innych nie . Może przewody od skrzyni są źle podłączone, lub przy montażu urwały się.
Sprawdź czy do manetki dochodzi przewód o którym mowa w poradniku to będzie wszystko wiadomo. W tej chwili nie wiadomo czy masz manetkę po wymianie czy licznik.
Wtrysk benzynowy nie trzyma . albo nieszczelne przewody paliwowe . Opcjonalnie rzadko ale jednak potrafi przeciekać regulator ciśnienia paliwa ( o ile tu na listwie występuje ) . Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jest opcja żeby zdjać listwę z wtryskami ( razem ) włączyć zapłon i zobaczyć czy z któregoś nie kapie .
Witam Przede wszystkim mało danych, tj. rok produkcji. Do sprawdzenia - pompa paliwa, która znajduje sie z tylu pod kanapą (siedzenie) po prawej stronie, sprawdź czy dochodzi napięcie elektryczne, może spalony bezpiecznik lub zamarzło paliwo w przewodach (woda i parafina), a następnie jak napisał kolega wcześniej, przewody i podstawa to filtr paliwa....
Dodatkowo radzę pamiętać ze paliwo krążac w przewodach - pompa pracuje i działa czujnik ciśnienia paliwa- ulega szybszemu starzeniu .Właściwym jest okresowe dodawanie do paliwa środków czyszczących wtryski paliwa szczegółnie latem- krótka ich praca- Na rezerwe lekarstwem jest ilość paliwa co również pozytywnie wpływa na jego ochronę przed nagrzewaniem....
witam wymieniłem silnik w scenicu 1,6 wszystkie numery początkowe na silnikach takie same wszystko podłączyłem oprócz przewodów masowych i nie założyłem pasków na alternator i wspomaganie a i włącznika cieniowego wspomagania auto jednak nie odpaliło brak iskry i pompka paliwa nie pompuje paliwa a przekaźnik od strony kierowcy pyka co wcześniej nie miało...
W Megance u siebie problem rozwiązaniem tak http://obrazki.elektroda.pl/4611953400_1... Trzeba rozłączyć na chwilę ten pomarańczowy przewód znajdujący sie pod tylną kanapą przejechać kawałek i podłączyć go. Wtedy komputer dostaje błędu i aktualizuje wskaźnik i rezerwę na bieżąco.
Witam Wszystkich Posiadam Renault Megane 1.4 96r +LPG Mój problem jest taki ze nie mogę odpalić mojej Meganki (zaskoczy za 3 może 4 razem) i nie chce jeździć na benzynie (jak chce dodać gazu to sie muli i po chwili gaśnie). Wymieniłem juz czujnik cieczy chłodzącej, przewody i czujnik ciśnienia atmosferycznego. Byłem na kompie i nic,żadnych błędów przed...
Witam Jestem posiadaczem renault megane 1,9D 2000r. mam problem z odpaleniem otatnimi czasy doprowadza mnie do szewkiej pasji oprócz tego dużo wcześniej miałe następujące objawy: falowanie silnika, gasnięcie podczas jazdy, problemy z odpaleniem. W dniu dzisiejszym podczas prób odpalenia doszedłem do nastepującego wniosku czasem pompa nie podaje paliwa(...
auto jest z 2001r iskra na wszystkich świecach jest. świece założyłem czyste, po próbie odpalania wyjąłem śmierdzące benzyną, więc paliwo daje. Czujnik wału zmieniłem, uprzedni miał rezystancję 245, obecny 215. Nic to nie dało. Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś...
Zewrzyj przewody zasilania pompy w przekaźniku, ten sam przekaźnik zasila wtryskiwacz i grzanie sondy. Zakładam, że napięcie z akumulatora na przekaźnik jest? A może centralka gazu odcina pompę i wtrysk?
Auto w ogóle nie chce zapalić . Odkręciłem przewody podające paliwo do wtryskiwaczy i nic wygląda na to że pompa nie podaje paliwa. Paliwo dochodzi do pompy ale już z niej nie wychodzi . Może to wina elektrozaworu ktoś może wie jak go sprawdzić, a może jest jakaś inna przyczyna..
Wawa Odciecie pompy paliwa jest to zwykly przekaznik jak w innych alarmach. Mozesz podpiac sie z bp5 dwoma czerwonymi przewodami do silniczka centralnego zamka, jednym czerwonym do +12 po stacyjce, niebieskim dootwierania z kluczyka i niebieskim do otwierania z wewnetrznego przycisku (jezeli takowy jest)
teraz odpalił przy - 10stC a po odpaleniu silnik pracował około minuty na obrotach 1500 . prawdopodobną przyczyną ciężkiego odpalania było to że łapał powietrze przewodem wychodzącym z filtra paliwa ( na takiej szybkozłączce) mechanik oczyścił uszczelnił silkonem i jest lepiej, jednak wydaje mi się że jeszcze jakoś nie tak bo mam porównanie z golfem...
znaczy filtr paliwa na poczatek i przewod gumowy miedzy kolektorem ssacym i map sensorem umieszczony przy grodzi silnika po stronie kierowcy. Cisnienie jak wyzej napisane rowniez silnik krokowy wykrec i wyczysc na poczatek znajduje sie zaraz za rura dolotowa z filtra na kolektorze ssacym.
Witam Czy ktoś wie jak podłączyć zbiornik z węglem aktywnym dokładnie chodzi o przewód gumowy który jest zaznaczony na rysunku, czy powinien on być gdzieś podłączony? Jeśli tak to gdzie? –z tego co wiem to powinien dochodzić on do zbiornika paliwa- lecz od dołu nie ma żadnego podłączenia, w takim razie czy jest to podłączenie od góry? i jak go...
Witam! Drzwi prawe, lewe i wlew paliwa działają bez zarzutu, ale przestała mi działać tylna klapa. Siłownik sprawdzony - sprawny. Nie mam napięcia otwierania (biały przewód), na zielonym przewodzie podczas zamykania jest napięcie. Prześwietliłem wiązkę w przegubie klapy i tam nie ma problemu. Moje pytanie brzmi: Gdzie jest drugi koniec białej żyły zasilającej...
Wystarczy, że 1km przed zgaszeniem auta przełączę na PB to potem już pali normalnie (o ile dobrze pamiętam) co do regulatora ciśnienia paliwa (at)automix to w moim meganie jest on zamontowany przy pompie paliwa wg mechanika, sprawdziliśmy ciśnienie paliwa manometrem i jest w porządku, więc pompa paliwa raczej też sprawna, poza tym próbowałem załączać...
Witam!! Problem wygląda jak w temacie: auto ciężko odpala po dłuższym postoju ok 3-4 godz,jeszcze gorzej po przestanej nocy. Gdy już odpali falują obroty i na początku puści dużego dyma. Klient stwierdził że to wtryski, wtryski oddane do sprawdzenia,wszystkie ok. Wymieniony filtr paliwa i wszystkie kątowe złączki przewodów paliwa. Świece żarowe ok,...
Objawy: -trudności z odpaleniem na benzynie (na lpg jest ok) zwłaszcza rano -podczas jazdy tak jak by mu mocy brakowało szarpie i się dławi Wymienione zostały: -przewody -świece -czujnik cieczy chłodzącej -czujnik atmosferyczny -sprawdzona pompa paliwa daje ok 1 czegoś tam Na kompie pokazuje błąd sondy lambda ale tonie ma chyba nic wspólnego podobno.
Witam wszystkich. Mam problem z porannym odpalaniem Renault Megane 1.9dTi 2000r. Objawy są co najmniej dziwne. Żeby odpalił rano (przy -3st) muszę kręcić go z 5-6 razy. W trakcie kręcenia w ogóle nie łapie. Aż w końcu za którymś razem odpala od razu, bez wcześniejszego kichania. Dodatkowo po odpaleniu nie wyrzuca dymu. Podejrzewałem opad paliwa, jednak...
Witam. Mam problem z ABS-em. Kontrolka świeci się ciągle, po podłączeniu pod kts-a 550 wyskakuje błąd przekaźnik zaworu. Gdzie on może się znajdować. Pod maską po lewej stronie jest tylko jeden przekaźnik od pompy paliwa, koło akumulatora są tylko bezpieczniki ale jeszcze pod kierownicą jest jakaś skrzyneczka do której podłączone są przewody od czujnika...
Witam! A więc tak, kosz w baku sprawdzony, brak opiłków, nowy filtr paliwa knecht, wymieniony przewód przelewowy między wtryskami na kompletny oryginalny, auto nadal po postoju ciężko pali, ma moc, chodzi równo i cicho, czasem wystarczy godzina postoju i musi chwilę pokręcić, w wężyku od filtra do pompy brak powietrza. Szukać przyczyny we wtryskach...
Witam, mam problem w Scenicu 1998, 1.6 8V +LPG. Auto nie odpala. Szybko miga lampa "ekg"- lampa przestaje gasnąć po tescie przekaźnika pompy paliwa, ale po wyjściu ze sterownika silnika powraca. Immo wyłączone clipem, kodem - nie wprowadza żadnych zmian. Sterownik silnika podmieniony- brak rezultatów, napięcia na pinach sterownika: 32 stały ,24 po zapłonie...
Witam wszystkich. Mam problem ze zdiagnozowaniem usterki. Auto zostało zgaszone i następnego dnia już nie zapaliło. Z tego co się dowiedziałem nie są sterowane wtryskiwacze i zawór ciśnienia paliwa przez sterownik silnika. Z komputerem łączę się normalnie w kodach błędów nic nie występuje. Pompa ciśnieniowa była zmieniana na drugą nic to nie dało. Kręcąc...
Ok ale butla jest zakręcona i od momentu uruchomienia gaz nie jest używany wszystko wylaczone A te gumowe przewody mam od 14 dni i jest tego.moze w sumie 50 cm reszta to oryginały w pompie paliwa było dużo syfu (tak jak byb olejn z benzyna czarny kolor ) na zimnym się nic nie dzieje tylko krótki postój i ponowny zapłon powoduje takie objawy dlawienia...
Wiem jest tego sporo ale nadal nie zanalazłem odpowiedzi na pytanie czy uszkodzenie jednej cewki uniemożliwia odpalenie auta. Pompa paliwa chodzi paliwo jest, świece mokre od paliwa, ale żadna z nich nie jest czarna wszystkie co jawyżej lekko okopcone. Sterowanie na cewki i wtryski jest. Na desce pali się symbol silnika i stop. Na cewkach nie ma śladu...
Podaj mu masę na drugi kabel podczas kręcenia i sprawdź czy psika w gardziel paliwem, jak nie to wtrysk padł. to nie jest do końca tak...wtryskiwacz nawet jedno punktowy jest sterowany impulsem opartym o czujnik położenia wału. podanie masy na stałe może doprowadzić do uszkodzenia wtryskiwacza bądź centrali sterującej jeżeli dokładasz przewód masowy...
witam! mam renault megane coupe 1999r. 1.6 16v,. ten sam problem tylko dodam ze licznik w tamtym roku w upaly nie dzialal, na zime problem zniknal, jak reka odjal a teraz jak znowu przyszlo troszke ciepla stracil ochote na funkcjonowanie. test licznikow robilam, i wszystko jest ok wiec pewnie gdzies problem w przewodach. dodam ze rozebrali mi z przodu...
Nie bardzo rozumiem dlaczego akurat pod pompę paliwa? Jest wiele punktów w instalacji, na których pojawia się 12V po przekręceniu stacyjki no i jeszcze problem opóźnienia został. Chyba rzeczywiście lepszym rozwiązaniem jest propozycja kooperator polegająca na podpięciu przewodu sterującego do cewki. Światła będą włączały się automatycznie dopiero po...
megane przewód paliwo przewód paliwo renault renault megane paliwo
historia połączenie napięcie krytyczne odbieranie danych bluetooth
Inżektor Venturiego w uzdatniaczu wody Clack, Fleck – zasada działania, zastosowanie, typowe usterki Lodówka Liebherr, Samsung, Bosch – nie działa, brak chłodzenia, diagnostyka, czujniki, sprężarka