Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
Element fabryczny nie miał wpływu na p0299. Winny był przewód podciśnienia
Witam, mam problem z podłączeniem przewodów podciśnienia w Astrze F 1.6 16V X16xel. Samochód dłuższy czas stał trochę rozkręcony i niestety pozapominałem. Głównie chodzi mi o ten przewód zaznaczony na czerwono i fioletowo, nie wiem czy powinny być połączone razem bo wizualnie to nijak nie pasuje i wydaje mi się, że były inaczej:/ Przy okazji proszę...
Witam, mam podobny problem ze swoją Astrą 1.7 DTI 2004r. Po kolei... Zaczęło się od dłuższego kręcenia przy odpalaniu. Z czasem na zimnym silniku auto odpalało od razu a po krótkich postojach ok. 30-40 min to już nie chciało odpalać za nic. Zdarzało się, że rozładowywałem akumulator i nadal nie odpaliłem. Wtedy odpalałem na popych, za każdym razem bez...
Przewód podciśnienia + TPS/CPP
Tak czy siak, będę musiał pomierzyć ciśnienie w układzie i sprawdzić ich szczelność robiąc np. Próżnię, niestety nie mam vakuometra, więc albo kupie, albo podjadę do kogoś, kto mi to pomierzy. Też na początku stawiałem na vakupompe, ale z drugiej strony, gdy by ona była winna miałbym też kłopot z hamulcem z uwagi na podciśnienie pompy serwa, a pedał...
Pozwalam sobie na małą aktualizację Podmieniłem: -sterownik LPG, -sterownik PB, -wtryskiwacze PB, -regulator ciśnienia listwy PB, -pompę paliwa, -chwilowo odłączyłem sterownik LPG, -naprawiłem/poprawiłem wtyczki od wtryskiwaczy PB i poprawiłem połączenia z sterownikiem LPG, -sprawdziłem silniczek krokowy regulacji wolnych obrotów, -sprawdziłem czujnik...
Witam, posiadam Opla Astrę G z 2001r. Przyszła pora na wymianę wszystkich przewodów hamulcowych, bo pękł jeden przewód i nie było sensu wymiany kawałka tylko wymieniłem wszystkie. Zalałem układ nowym płynem i odpowietrzyłem układ standardową metodą, czyli jedna osoba pompuje, druga odpowietrza. Pedał hamulca cały czas wpada w podłogę powoli. Co może...
Ale aż tak by uciekały te spaliny, nie sądzę. Jak w tej Twojej astrze sterowana jest turbina?? idzie do niej jakiś przewód podciśnieniowy od zaworku sterowanego elektrycznie a korzystającego podciśnienia z pompy vacum??? czy też masz turbinę na której jest z jednej części turbiny przewód (wężyk) idący do jej drugiej części?
Padł docisk sprzęgła wymieniono cały komplet sprzęgła bo wolałem zrobić już całość + wymieniony przewód podciśnienia oraz TPS/CPP.
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
Jeżeli klapy wirowe są na podciśnienie to przypuszczam że tylko wypiął przewód podcisnie ja a jego jeden z końców zaślepił Idąc tym tropem idź po przewodach podciśnienia do sterowania nimi wypnij odpowiedni koniec a jego końcówkę zaslep np srubka
Witam ponownie, problem w ogrzewaniu na 99% tkwi w panelu z pokrętłami od ogrzewania. Koszt nowego ok. 500 zł. Ponoć nie ma części zamiennych, tylko cały panel. Na razie rozwiązałem to odłączając przewód podciśnienia od zaworu przy ścianie grodziowej pod maską i zaślepiłem go. Ogrzewanie działa i samochód jeździ ok. Proszę speców o info, czy może mieć...
Problem może być w reduktorze gazu, który jest nieszczelny. Przez przewód podciśnienia może dostawać się gaz do kolektora ssącego a wówczas z powodu zbyt bogatej mieszanki paliwowo-powietrznej, auto może nie uruchomić. Jak postoi auto dłużej, to tego gazu trochę tam będzie. Warto to sprawdzić.
Sposób ustawienia rozrządu w silnikach ISUZU 1,5 i 1,7 D jest w zasadzie taki sam. Różnią się tylko sposobem naciągu paska zębatego. Piszę z głowy - więc nie wiem, czy wszystko będzie zrozumiałe. O ile nie zdjąłeś jeszcze starego paska to poszczególne kroki wyglądają tak: 1. demontaż filtra powietrza i przewodu doprowadzenia; 2. odkręć przewód podciśnienia...
Sprawdź przewód podciśnienia do MAP na podszybiu, może jest pęknięty...
Witam mam problem ze swoim autkiem jakim jest Opel Astra G 1.6 8v 75km 55KW X16SZR benzyna 1999r 210.000km przebiegu. Zanim opiszę swój dotychczasowy problem chciałbym podzielić się wcześniejszymi dolegliwościami asterixa. Od samego początku od kiedy go kupiłem były problemy z obrotami biegu jałowego tzn spadki w zakresie 20-50 wyczuwalne drgania silnika...
Czujnik podciśnienia , lub przewód gumowy między czujnikiem a korpusem przepustnicy.
Wtryskiwacze (kolejność - kolorowa taśma - nie sugerować się koszulkami na przewodach przelewowych, od lewej niebieski, czerwony, zielony, kremowy ): http://obrazki.elektroda.pl/5265629000_1... Przewody wtryskowe przy pompie (kolejność - kolorowa taśma): http://obrazki.elektroda.pl/2005482200_1... Wyjście na czubku pompy...
Witam! Użytkuje samochód opel astra g 1.4 16v 90km z14xep z 2008 roku. Mam taki problem: zawsze rano po odpaleniu gdy chce ruszyć, po dodaniu gazu silnik dławi się i zwalnia obroty maleją do około 500. Ostatnio wymieniłem przewód podciśnienia i nic to nie pomogło. Samochód ma instalację gazową, ale objaw opisany wyżej występuje tylko na benzynie i trwa...
Sprawdź wszystkie możliwe podciśnienia jakie są czy któryś przewód nie spadł, jeżeli nic nie znajdziesz to udaj sie na diagnostykę komputerową
Witam! Jak w temacie. Mam instalację BRC Blitz lambda, która nie przełącza mi się na gaz. Miałem problem od kilku dni z szarpaniem podczas jazdy na zimnym silniku. Wymieniłem dziś świece oraz zabrałem do domu przewody WN (wyczyściłem oraz wysuszyłem). Po zamontowaniu okazało się, że auto nie przełącza się na gaz. Co się mogło stać? Co mogę sprawdzić? Po...
Witam Posiadam opelka astrę F z silnikiem 1,7 TD isuzu 82 KM. Przybieram się do wymiany serwa hamulcowego. Objaw mam taki że pedał zrobił mi się twardy, trzeba używać dużej siły aby autko się zatrzymało. Pedał jest cały czas taki sam (czasem zrobi się trochę miększy) po wciśnięciu kilka razy oraz odpaleniu silnika nie opada. Wyjąłem przewód podciśnienia...
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe wychodzące z kolektora ssącego poniżej przepustnicy, jeśli nie są szczelne, to dostaje się "fałszywe powietrze", bardzo możliwe że to przewód podciśnienia do serwa hamulców. Trzeba po kolei odłączać, zatykać i obserwować efekty.
Dodam że auto za każdym razem kiedy pojawił się jakiś problem był wpinany pod komputer i generalnie żadnych błędów nie licząc kiedy walna mi przewód podciśnienia i był check engine ale to zostało naprawione podobnie silniczek krokowy błąd biegu jałowego to tez naprawione 2-3msc temu był błąd nie pamiętam już jaki ale dotyczył z tego co kojarże napięcia...
Sprawdźcie czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym i przewód od kolektora do czujnika - to właśnie on w zależności od podciśnienia daje sygnał do komputera a ten do silniczka krokowego. Czasami trzeba wyczyścić i posmarować odpowiednim preparatem silniczek krokowy a jeśli to pomoże tylko na chwile to podjechać na diagnostyke komputerową - w oplach...
Witam posiadam astre f z 93r. i zamontowałem sobie klimatyzację mam tylko jedno pytanie w samochodach z klimatyzacją montowany jest tzw. zbiorniczek podciśnienia , mała czarna skrzyneczka od której odchodzą dwa wężyki , dodatkowo z komory silnika idzie przewód podciśnieniowy a do włącznika obiegu wewnętrznego mam jeszcze przewód od silniczka sterującego...
Sondę sprawdzałem bylem u elektryka astra była podłączona pod komputer sonda jest sprawna, na z czytaniu kodów byłem i pokazało mi błąd teraz nie pamiętam dobrze,ale chyba 35 lub 34 coś że czujnik podciśnienia bezwzględnego , od razu dopowiem że czujnik podmieniałem (map sensor) z innej astry. u mnie po zamianie non stop to samo żadnej poprawy,więc...
A masz podłączony przewód podciśnienia do zaworu zamkniętego obiegu wchodzi on w obudowę filtra ? sprawdź też czy okolica filtra jest czysta i nie zapchana chodzi mi o tą gumową cześć która powinna odpływać woda
wiec tak żądnych błędów wymieniony krokowy tps czujnik temp cewka moduł wszystko raczej wymieniane było na czas silnik ogólnie bardzo ładnie równiutko pracuje czyszczone podciśnienia sprawdzone węzę itp.Zastanawia mnie jedno ze w innych astrach podczas jazdy podczas przytrzymaniu tych dwóch guzików tida wyswietla sie predkosc a u mnie nie moze zerwany...
Posiadam auto Opel Astra 1.3 DTi. W czasie dodawania gazu auto traci moc, później zapala się konstrolka na desce, układ elektroniczny silnika. Co to może być za przyczyna? Sądzę, że może być w filtrze paliwa woda. Jak to sprawdzić? Dzięki z góry. Sprawdz czy jest podciśnienie na zaworze turba taka grucha na sprężarce podłączony przewód podciśnienia...
Witam od pewnego czasu mam problem ze swoją Astrunią. Od samego początku były problemy i są nadal z obrotami na biegu jałowym są spadki obrotów od 20 do 50 co są odczuwalne drgania silnika ten problem występuje nadal. Do tego objawu doszło falowanie obrotów czasami się zdarzyło 800-1600 problem ten został naprawiony poprzez wymianę silniczka krokowego...
diag ma rację to będzie serwo bo na wolnych obrotach silnik dostaje przez serwo "lewe" powietrze stąd te podwyższone obroty po naciśnięciu hamulca dostaje go jeszcze więcej i wtedy gaśnie. Możesz to sprawdzić. Odłącz przewód podciśnienia od serwa i załóż jakąś zaślepkę. Jak zacznie pracować normalnie to masz walnięte serwo. UWAGA nie jeździj tak czasem...
Syczenie i wysokie obroty naprawione okazało się że przewód podciśnienia sparciał i złamał się na końcu gdzie jest w kształcie L. Check nie zapala się obroty wróciły do normy w granicach 900. Ale skoro już wątek jest zrobiony to odkąd mam auto mam problem z obrotami jałowymi bo skaczą od 880 a 940 delikatnie sobie podfalowywują przez co czuć delikatne...
Witam serdecznie. Ostatnio jako kompletny nowicjusz zajrzałem pod maskę swojego samochodu, i moim oczom ukazał się przewód nie podłączony absolutnie nigdzie. Po krótkiej konsultacji z równie nieobeznanym kolegą, stwierdziliśmy, że jest to wężyk podciśnienia, ale miejsca gdzie powinien być podłączony po prostu nie widzę. Czy ktoś z Was mógłby mi w prosty...
Znalazłem rozwiązanie, przed kolejną zimą przestudiowałem książkę serwisową i dowiedziałem się że dla mojego silnika jak najbardziej jest regulator ciśnienia paliwa, tylko znajduje się w zbiorniku paliwa i jest przykręcony do pokrywy. Kupiłem listwę wtryskową od x16xel z regulatorem ciśnienia. W x16xel ciśnienie ma inną wartość i jest zależne od podciśnienia...
Najpierw bym sprawdził czy kolektor nie łapie lewego powietrza.Czasami dobrze wyglądający przewód podciśnienia może być zparciały.Spróbuj przy podłączonym czujniku podłączyć miernik "+" do pinuB,"-"do masy.Przy włączonym zapłonie napięcie powinno wynosić ok.4,35v.Na pracującym silniku b.jałowy 1,5v,przy hamowaniu silnikiem 1,0v,całkowite otwarcie przepustnicy...
Witajcie! Auto: Astra G 1.8 X18XE1 '99 Benzyna + LPG sekwencja Objawy poniżej identyczne dla benzyny jak i lpg. Auto falowało mocno na wolnych obrotach, obroty po zapaleniu (należało trzymać gaz) zatrzymywały się na ok 500rpm. Po wyczyszczeniu przepustnicy obroty zatrzymują się w okolicy 1100rpm (czasem trochę więcej). Kolektor dolotowy szczelny, króćce...
no to może kilka konkretów. jesli miałbyś uszkodzone świece - po odpaleniu mrugała by lampka od silnika. problem w twojej astrae polega na zapowietrzaniu się ukł. paliwowego po dłuższym postoju. sprawdź czy przewody powrotne łączące wtryski (mostki) oraz przewód łączący je do pompy nie są wilgotne. Jeśli tak to są natychmiast do wymiany i masz szanse...
Witam, jak w tytule tematu. Auto szarpnie raz, w porywach dwa razy podczas przyspieszania, najczęściej przy 2-2,5krpm. Co zrobiłem: - wyczyściłem przepustnicę, - wyczyściłem EGR (kiedyś był błąd P0404, czyszczenie rozwiązało sprawę) - zdjąłem przewód podciśnienia z regulatora ciśnienia paliwa - na odpalonym silniku, trzymając zatkany palcem przewód...
Witam ponownie, więc, wyczyściłem zapaćkane olejem podciśnienia ( czyli jedno od EGRa bo więcej w tym sprzęcie nie ma) pompe Vacum też bo już uszczelniacz puszcza i była pełna oleju. No w sumie jeszcze jest drugie podciśnienie do zaworu upustowego które sprawdziłem i sam zawór też, co prawda mniej przerywa ale jeszcze coś go boli. Ale teraz to nie problem...
Apropos świec... Kupiłem BOSCH... miekkie jak g... albo ja mam tyle pary w rękach. Delikatnie kręciłem i jedna pękła, całe szczęście nabiłem śrubokręt i wykręciłem jakoś. no z tym w tym miejscu, to jak zapalnik w minie :shii: . trzeba ostrożnie, może boleć finansowo :cry: No chyba że sie okaze ze to przez cewke ciezko pali. Bo pali bardzo ciezko kilka...
witam, przeczytałem już dużo tematów na ten temat i na tym forum i na paru innych i jak narazie ciągle nie wiem co dolega mojej asterce, postaram sie wyczerpująco opisać mój problem. Model samochodu to opel astra kombi 1,4 8 V 94 r. Opis problemu: auto na gazie często gaśnie przy dojeżdżaniu np do skrzyżowania, czasami znowu ma podwyższone obroty a...
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
A co chcesz o tych przewodach wiedzieć,jak je podłączyć? Jak by był problem z przewodami i podciśnieniem to by waliło błąd systemu krytycznego 2 .Ale dobra ,przy vacum masz trójnik ,jedno wyjście do zaworu turba drugie idzie na zawory klap i egr.Na zaworkach masz podpisane gdzie idzie vacum.
Dokładnie tak jak zostało napisane. Ja dodam od siebie że to podciśnienie steruje klapą od obiegu wewnętrznego.
No tak to typowe miejsca wycieków. Reduktor przeważnie puszcza wężykiem podciśnienia. A wtryskiwacze normalnie przewodami do kolektora.
Tam jest problem ogólnie z podciśnieniem ,pompą vacum i elektrozaworami.Pomiar vacum,drożność przewodów ,i podciśnienia do sprawdzenia na początek. Dla początkujących temat spalony.
Chodzi o przewód elektryczny czy podcisnienie?
Sprawdź uszczelkę pod korpusem przepustnicy (tzw. fałszywe powietrze). Plus przewody podciśnień (wężyki).
Opary benzyny są śmierdzące i bardzo wybuchowe, więc pochłaniacz potrzebny. Jak silnik pracuje to, w określonych warunkach, wysysa to co się nim nazbierało. Nie będzie wysysać to się w końcu zapcha i będzie się tworzyć podciśnienie w zbiorniku.
sprawdź przewody podciśnienia,
Zobacz czy zawór par benzyny działa i przewody drożne.
witam sprawdziłeś jakie masz podciśnienie na tych przewodach??? Może któryś siłownik nie trzyma? Są 3 od egr od klap i od turbiny tak jak i 3 zaworki zaworki podmieniałeś to są ok a siłowniki sprawdzałeś. Jak będzie podciśnienie ok tzn ok -0.9 do chyba -0.7bar to powinno być ok to zostaje tylko przepływka do sprawdzenia. Dziwne że teraz problem z kątem...
Osobiście nie siedzę w temacie ale szwagier miał podobny problem falujących obrotów w tej samwj vectrze z tym samym silnikiem a winny okazał się peknięty przewód podciśnienia. Może to coś pomoże.
Wstępnie zlokalizowałem źródło problemu. Pompa Vacum przykrecona do głowicy od stronie skrzyni, generuję podciśnienie ale tylko na 1 przewód. Z pompy wychodza 2 przewody; - grubszy który idzie do serwo (ten zasysa powietrze normalnie) - cienszy na sterowanie podcisnieniami ( w nim brak podciśnienia) Rozumiem że na cienszym przewodzie również powinno...
miałem to samo. przeczysciłem wszystkie przewody podciśnienia i jest ok. u mnie w tych przewodach byl olej woda.
Akumulator nie będzie wpływał na gaśnięcie na gazie. Zanim zaczniesz walczyć z instalacją gazową sprawdź czy przewody od podciśnienia są całe.
Problem opóźnienia w reagowaniu na pedał przyśpieszenia nie powinien mieć miejsca (przynajmniej w Oplu). Jeżeli takie opóźnienie występuje, to winowajcą jest prawdopodobnie zabrudzony zawór II stopnia reduktora (reduktor koltec wytwarza zmienne ciśnienie gazu zależnie od prędkości obrowej silnik) lub nieszczelny lub "zwiotczały" przewód podciśnienia....
Płynu ubywa? Spaliny są białe? Kapie płyn z wydechu? Co znaczy zasysa? Chwilowo cały czas tworzy sie podciśnienie?
A w jakim stanie jest filtr powietrza?Może nie zamula tylko dusi się :D
Zmienna geometria jest sterowana z pompy vacuum. Może przy większym obciążeniu nie ma siły poruszyć łopatkami - ja bym spróbował podmienić pompę - sprawdź też przewody wychodzące z pompy. Serwo hamulcowe dobrze działa? Sprawdź też po zgaszeniu samochodu czy serwo trzyma podciśnienie - odłączając przewód powinieneś usłyszeć syk.
Witam sprawdź przewody podciśnienia -ten do serwa też i podstawę przepustnicy .Powodzenia.:|
Witam. Problem wygląda następująco. Auto przy zimnym silniku słabo wkręcało się na obroty ale nie wyskakiwał "check". Po osiągnięciu temperatury samochód przy niskich obrotach zapalała się kontrolka silnika (żółta (check)). Co ciekawsze po dodaniu gazu kontrolka gasła, a silnik " w miarę" wchodził na obroty, lecz to nie było to. Wyczyściłem układ podciśnienia,...
Proponuje sprawdzić wszystkie przewody (wężyki) podciśnienia łącznie ze zbiornikiem podciśnienia. Mogą być nieszczelności.
Zacznij od wymiany przewodu przepływomierz-przepustnica, kontrola wydajności i ciśnienia pompy paliwa, stan katalizatora, sprawdź ciśnienie sprężania przy wykręconych wszystkich świecach, przewód elastyczny pomiędzy przepustnicą a kolektorem, zmierz podciśnienie ssania.
Problem rozwiązałem poprzez odpowietrzenie pod ciśnieniem. Założyłem pompkę do podciśnienia na zbiorniku płynu hamulcowego i odpowietrzyłem hamulce.
42-Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie (w przypadku silników X16SZ/X16XEL) lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników) 33-Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie (przewód podciśnienia może być odłączony lub przerwany)
Witam. Jestem posiadaczem Opla Astry 1.6 8V. Problem mój polega na tym że jak silnik jest zimny to bardzo ciężko zapala (cztery, pięć obrotów silnikiem). Jak się zagrzeje to jest ok. Dodam że wymieniłem świece przewody, kopułkę, palec rozdzielacza, filtr paliwa, powietrza a nawet olej i nic nie pomogło. Przejrzałem cały układ pod względem podciśnień....
Sprawdź podciśnienie z pompy VAC i przewody podciśnieniowe do i od zaworka.
Usterkę masz co najwyżej na 3 minuty szukania, dosłownie. Na fotce brak rurki od podciśnienia wychodzącej z VP lub z jakiegoś trójnika, tylko znaleźć i podłączyć.
problem z turbo, pewnie przewód od turbiny do coolera pękniety albo sterowanie turbiny podciśnieniem uszkodzone
Sprawdź czy linka sterująca przepustnicą się nie zacina, czy przewody podciśnienia są ok lub czy silnik nie ciągnie falszywego powietrza.
Umyj silnik w rejonie wycieku np zmywaczem do hamulców. Uruchom silnik zobacz skąd zaczyna cieknąć. Możesz zrobić zdjęcie i zamieścić na forum. Potencjalne źródła to pompa podciśnienia, smarowanie turbiny , powrót oleju z turbiny. Nieszczelny przewód powietrzny turbiny.
manometr pomiędzy listwę a przewód dopwowadzający paliwo z pompy elektrycznej
Nie, nie powinno być tam żadnego oleju i nie bardzo mam pomysł skąd się tam mógł wziąć... chyba że pompa podciśnienia całkiem padła. Nie ma oleju w przewodach podciśnieniowych?
Ten prędkościomierz naprawdę jest mechaniczny, czy z elektrycznym napędem ? Linka może napędzać impulsator, a ten sterować ecu i prędkościomierzem. Wystarczy że linka strzeli, lub impulsator i będzie klapa z prędkością pojazdu. U kumpla w astrze jakiś czas pomagało pierdyknięcie w deskę rozdzielczą by prawy głośnik zaczynał znowu grać, teraz samoistnie...
Ten wąż to prędzej jest od systemu EGR niż termostatu. Twoje problemy mogą być związane z nieprawidłową pracą tego systemu - nieszczelności w przewodzie podciśnienia lub uszkodzenie zaworu EGR (ten grzybek od którego idzie ten przewód). Najlepiej podłączyć pod diagnostykę, odczytać kody błędów, to może znacznie pomóc w diagnozie usterki.
Przy Twoich objawach albo przepływka albo nieszczelność w grubych przewodach od turbiny, jakbyś miał kłopot z podciśnieniami to od samego początku miałbyś muła
Ja takie objawy miałem z zaworem EGR,czasem sie otwierał i silnik dostawał mocy a czasem nie otwierał się i silnik tracił moc.Wszyscy mówili że to turbina a okazało się że nie.Wymiana zaworu i samochód śmiga .Aha mi zapaliła sie kontrolka check ale kilka dni pózniej. Dodano po 5 Turbina posada taka zapadkę która reguluje dopływ powietrza jest ona sterowana...
teoretycznie czyszczenie powinno pomóc, podczas hamowania zabiera nam serwo podciśnienie i brakuje mu powietrza, brudna przepustnica zmniejsza przepływ co za tym idzie obroty spadają, sprawdz wszystkie przewody czy nie są zapchane lub pozaginane
Oczywiście, na początku trzeba sprawdzić świece żarowe. Układ pomiarowy działa w 2 parach więc gdy świece będą walnięte na 1 i 3 lub 2 i 4 cylindrze to układ nie wykaże usterki lub gdy wszystkie będą walnięte to też nie wykaże. Po tak długim postoju i małej nieszczelności może dochodzić do zapowietrzania się układu. Jak wiemy astra 2 1,7 isuzu nie posiada...
Jeśli membrana jest szczelna pozostaje zawór elektro-pneumatyczny sterujący lub brak podciśnienia na nim. Kod usterki jaki masz? /I kod silnika.
przelewy w oplu 2.0 nie ciekną bo są podłączone w przewód zasilający (PODCIŚNIENIE) -przez nie moze sie zapowietrzać WYMIENIĆ WSZYSTKIE PRZEWODY PRZELEWOWE. Zaworek ciśnieniowy (zwrotny) jest na powrocie paliwa z pompy -innych nie ma .
do filtra ma dochodzic przewod co idzie do baku drugi przewod od filtra do zaworka elektromagnetycznego. Z zaworka do kolektora ssącego
Egr wyczyszczony (było w nim masę oleju) Vakum wymienione bo zamiast ciągnąc i robić podciśnienie pluła olejem. Egr zaczął teraz elegancko chodzić (w dodatku wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia) Siłownik Egr też wszystko OK. Kolektor ssący wyczyszczony. Dalej ta sama usterka.
... jak również uszczelki na kolektorze dolotowym, przewodu podciśnienia lub gumy przy przepustnicy, oraz, na co rzadko kiedy zwraca się uwagę, silnik krokowy może być wyczyszczony ale dalej wadliwie działać.
Sprawdź czy nie masz zaworka zwrotnego w przewodzie podciśnienia który idzie do serwa. Miałem podobny przypadek w BMW e46. Rozruszałem zaworek, popsikałem go lekko wd40 i jak ręką odjął.
Załatwione. Miałem przerwę wakacyjna ale dopiszę jak zakończyłem sprawę. Wymiana pompy wbrew pozorom nie jest taka trywialna. Może z tej przyczyny, że te pompy się po prostu nie psują. Wymieniłem moją ale faktyczna przyczyną była oczywiście awaria sterownika. Dopiero specjalistyczny warsztat był w stanie to zrobić. Tak czy inaczej jeśli ktoś faktycznie...
Owszem może to być zapchany filtr węglowy ale również takie same objawy dadzą odwrotnie podłączone przewody podciśnieniowe do elektrozaworu sterującego przepływem oparów , a ten znajduje się obok urządzenia wtryskowego jak również usterka samego elektrozaworu .
Foto nie mam ale zasilanie idzie od przewodu podciśnienia z komory silnika a drugi wężyk powinien byc podpiety do takiej gruszki przy komorze ogrzewania
Proponuję sprawdźić układ zasilania paliwem tj. filtr paliwa, czy w zbiorniku nie robi się podciśnienie, czy nie jest gdzieś jakiś przewód zagięty. Oraz układ zapłonowy: świece, kable itd.
Witam, mam Opel Astra 2.0 DTH 1998r. Mam pewien problem. Przy prędkości 120 czasami wyskakiwał check silnika. Przeczyściłem EGR, Przepływomierz oraz czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Check przestał wyskakiwać ale samochód zaczął strasznie mulić. Odczytałem błędy i były to : P0100 - Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości...
W przypadku lewego pwietrza silnik miał by podwyrzszone obroty wtedy napewno wywalił by błąd 35.Trzeba sprawdzić te przewody podciśnieniowe,często jest problem z rozdzielaczem podciśnienia kturu wyciąga oparu ze zbiornika(ten na tynej środkowej ściance czarny okrągły z trzema wyjściami).Przewód idący z podciśnienia do serwa-wywołać samemu podciśnienie,ma...
Sprawdż:1-czy na" głuchym" cylindrze jest iskra,2-szczelność kolektora ssącego i przewodów podciśnienia włączonych w okolicy tego cylindra.Zmień miejscami wtryskiwacze i sprawdż czy nic się nie zmieni.
Witam.Sprawdź w pierwszej kolejności wszystkie podciśnienia do EGR,turbosprężarki,oraz czy wakum pompa wogóle zasysa powietrze na cienkim wyjściu.Jednym słowem sprawdź wszystkie cienkie przewody czy któryś nie jest pęknięty zwłaszcza przy końcach.
Posprawdzaj wszystkie przewody podciśnienia i szczelność układu dolotowego od filtra do kolektora ssącego, może być gdzieś nie szczelność i samochód zasysa tak zwane "lewe powietrze".
Zrobiłem tak jak mi koledzy na forum podpowiadali, mianowicie do odpowietrzenia samej pompy użyłem podciśnienia ciągniętego z powrotu pompy do momentu aż przestało lecieć powietrze, potem poluzowałem wtryski i kręciłem aż zaczęła tryskać ropa następnie dokręcałem przewody na wtryskach i próbowałem odpalić auto.
astra przewód podciśnienia astra podciśnienia schemat przewód podciśnienia
t370hw02 zamiennik daewoo rozrząd generator klatkowy
przerywający klawisz suzuki jimny
Jak przywrócić kursor w przeglądarce - porady Podłączenie taksometru w Ford Galaxy MK2