Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
nowy też może być niesprawny, skoro nie masz na niego gwarancji to trzeba go rozebrać i znaleźć przyczynę braku regulacji. Od pisania się nie naprawi :D a nikt w ciemno nie zgadnie . A podciśnienie podłączyłeś prawidłowo ? Bo taki objaw masz jak zdejmiesz przewód podciśnienia :idea:
Kolego nie lej wody.Sprawdź lepiej przewód do serwa a najlepiej podciśnienie vacum.
Pokaż jakieś zdjęcie co to za piła (albo napisz co to za model) bo z tego co napisaleś nic nie wynika. Już chyba wiem co to za piła, jest to chińczyk nie żaden Stihl. Górny przewód to podciśnienie (musi iść do skrzyni korbowej - okolice dolnej części cylindra).
Napisz jaka to instalacja. Generalnie GOLF na gaźniku bez podłączonego podciśnienia nie powinien wogóle trzymać obrotów a ewentualnie co sie żadko zdarza mieć je bardzo duże. Podciśnienie tak czy inaczej musi być podłączone aby wszystko prawidłowo działało. Najprościej byłoby wywiercić dziurkę w kolektorze i tam poprzez wkręcenie odpowiedniej rurki...
Strzykawkę lub wysysarkę załóż na króciec, wypnij przewód do pierwszego stopnia, czyli zawleczka od strony wysprzęglika otwarta, druga zamknięta. Na wciśniętym do oporu przewodzie na króćcu rób podciśnienie jednocześnie wysuwając przewód do pierwszej zawleczki, i to na chwilę dosłownie abyś całego płynu ze zbiorniczka nie wyciągnął. Zabezpiecz przewód...
do pompy jest doprowadzony przewód ssawny- zobacz czy tworzy sie podciśnienie po odpaleniu ciągnika.
Jeżeli układ dolotowy do przepustnicy jest drożny to faktycznie wymień ten przewód o którym piszesz. W kolektorze ssącym wytwarza się duże podciśnienie więc ten przewód musi być sprawny.
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
Tu nie ma żadnej trudności. Ściągnij wężyk podciśnienia idący od vacum do N75 i zatkaj go palcem - masz czuć podciśnienie (pracujący). Ściągasz przewód idący na gruszkę - przy pracującym ma być podciśnienie. Zaciągasz nawet ustami ( w ostateczności) wężyk od gruchy (zgaszony) i patrzysz lub wyczuwasz ręką, czy sztanga drgnie i czy grucha szczelna. To...
Podciśnienie z kolektora przy 4 cylindrze ten sam wąż co serwo (o ile występuje) Zakładam że to mono
Na moje oko to odma silnika lub od przekładni. To nie odma . Jest to przewód dopalania spalin w tłumiku. Jeden wąz wisi luźno i pobiera powietrze a drugi dostarcza dodatkowe powietrze do tłumika powodując dokładniejsze spalanie spalin. Trzeci cienki to podciśnienie
Nie ma pompki, podciśnienie idzie od silnika (benzyna) lub od Vacum-pompy (diesel) Jest to kabel chyba szary z paskiem o ile mnie pamięć nie myli. Zaworek pod siedzeniem zawiera prosty układ czasowy, że nawet po krótkim naciśnięciu przycisku zaworek przełącza na ok. 5-7 sek żeby nastąpiła prawidłowa reakcja pneumatyki. Sprawdź: Czy przewodem podciśnieniowym...
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
podciśnienie z kolektora, do odsysania opar ze skrzyni korbowej. zamiast pytać, byś miał już dawno wymienione i po kłopocie.
chyba ci o to chodzi elektroda.pl/rtvforum/topic675247.html
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
No bez podłączonego MAP sensora to cała kalibracja do kitu. W sumie to dziwne że to wogóle jakoś działa.. Nic mi nie wiadomo o trybie awaryjnym w OMVL. Tak, lewe powietrze jak najbardziej mogło powodować telepanie. Na D automat bardziej obciąża silnik więc to lewe powietrze (w stosunku do powietrza idącego przez nastawnik biegu jałowego) stanowi mniejszy...
Wtryski wchodzą jeśli kupisz barracudy. Nawet połączyć się je da bezpośrednio wężem 12mm. Podciśnienie w tym silniku jest zbędne, można popędzić bez lub z jak kto woli. Sonda lambda może być nie podłączona ale tak jak piszesz należy połączyć rozcięty przewód przy II generacji i ewentualnie podłączyć tam przewód fioletowy od staga. Zasilanie możesz wziąć...
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
Połączenie pompa- hydrofor powinno być poprowadzone najprostszą drogą, no i bez takiego nagłego zwężenia( o tym już pisałem), a "odnogi" na odpływy na węże i pomiary( manometr, wyłącznik ciśnieniowy) powinny być jako drugorzędne. Drugi manometr na hydroforze nic nowego nie "powie". przeniesieniu manometru i wyłącznika w króciec ,,wysoki". Tu chodzi...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
jedno jeszcze czy jest napięcie na zaworku czy nie to efekt ten sam z podciśnieniem czyli przytkane mam przewód i podciśnienie ok.
Skoro sam się za to zabierasz, to zwróć uwagę na samą kostkę regulatora oraz masę. Brak masy z regulatora = brak ładowania. Problem typu jest ładowanie a potem zaraz znika, wynika zwykle z problemów z wiązką i złączami. Pomierzyć, wyczyścić, w razie czego naprawić. Pociągnij na próbę dodatkowy przewód z - regulatora na - klemę akumulatora. Co do niepracującego...
Syczy dlatego ze podciśnienie zgniata wąż zmniejszając jego przekrój.
Napisz więcej jak czyściłeś przewód świeczki. Czy tylko zewnętrznie czy też czyściłeś dyszę. Co prawda ja nie mam tego pieca i nie wiem ile różni się od starego pg-6 to zakładając, że zawór elektromagnetyczny sterujący wypływem gazu na główny palnik jest sprawny to mi wydaje się że jest przytkana dysza świeczki i w momencie otwarcia zaworu przez zespół...
ten przewód prowadzi do lewego nadkola tak jak na foto http://obrazki.elektroda.net/55_12634761... http://obrazki.elektroda.net/0_126347611...
Do zaworka regeneracji filtra węglowego. Taki czarny z napisem MOT i strzałką na górze, na lewym nadkolu.
Wszystko się zgadza. Tylko jak zacisnąć taką grubo ścienną rurkę. A jest na pewno grubo ścienna (przewody podciśnienia w samochodzie) na tak małym przekroju. Bo wiadoma sprawa, gdybyśmy mieli faktycznie mały (podany przykład igły) przekrój, i przewód gumowy o grubości dajmy na to prezerwatywy, To taką "mini" opaskę ślimakową można zastosować. Choć w...
Prawdopodobnie znaczy że dziurawa membrana w reduktorze. Zastosowanei zestawu naprawczego może pomóc, ale zastanów się czy ci się opłaca. Jak reduktor ma już swój przebieg / wiek często lepszym rozwiązaniem jest wymiana reduktora. Nie musi być dokładnie taki jak był OMVL. Byle się moc maksymalna zgadzała. Np KME Silver / Gold... Albo cośz Zavoli. Możesz...
Ja wiem że 50 zł to gówniane pieniądze ale tych 50 poszło tyle po dobrych radach że pół osprzętu wymienione a turbo dalej nie dmucha. To jest kolejna sprawa której nie mogę rozwiązać Mapsensory pozmieniane, turbo zregenerowa e, zawory n75 pokupione nowe, przepływka wymieniona nowa a dalej jest dupa. Sztanga w turbie ma pełny ruch jak by co, a ie działa...
To jest w tej plastikowej puszce po lewej stronie kolektora? Jeżeli tak, to jest dobrze.
Jeżeli nie masz pompy w zbiorniku- tłoczącej - to masz w PWC pompę ssącą i dla tego występuje gruszka. Jak sprawdzić czy działa- rozłącz przewód zasilający do zbiornika od pompy i sprawdz jakie ma podciśnienie ssania ( czy ssie paliwo ) Podepnij bańkę z paliwem z pominięciem zbiornika( bańka i przewód do pompy) i sprawdz czy odpali bez pompowania gruszką...
Chyba o tym mowa? https://obrazki.elektroda.pl/1273960900_...
Turbiny były montowane dwie inne. Mam na stanie zawsze 2-3 turbiny po regeneracji. Siłownik jest pneumatyczny z czujnikiem tzn wchodzi do „gruszki” przewód pneumatyczny a nad nim jest kostka 3 pin. Zaznaczę od razu ze elektrozawór sterujący turbo jest nowy oryginalny. Podciśnienie jest, przewody tez są nowe. Ominąłem serwo hamulcowe nic...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Zagadka Mam ciekawą przygodę z płomieniem z delavana - podciśnienie Wystaruje - płomień jak marzenie .... Po kilku minutach płomień maleje i .... jak puknę w przewód paliwowy jest ok I tak w koło Co podejrzewacie?
Spotkałem się z tym błędem Winne było zbyt niskie podciśnienie w układzie próżniowym. W moim przypadku zsunął się przewód podciśnienia z przepustnicy na chłodnicy zaworu EGR Co skutkowało niedostatecznym podciśnieniem na gruszkę turbo. Masz prawdopodobnie nieszczelność
Zaloguj parametr PR916 - zmierzony wydatek powietrza. On u mnie się zmieniał, gdy rosła różnica między zadanym ciśnieniem a wykonanym. Po wymianie zaworu podciśnienia turbo na jakiś nowszy zmodyfikowany okazało się, że hamulec jest twardy. Przyczyną był przewód serwa 474011350R, który przepuszczał podciśnienie (wyjęty z auta działał prawidłowo). Jeszcze...
Czy źle coś podłączyłeś ten gaźnik jest prosty i trudno coś tam namieszać ale trudno ocenić jak tego nie widzę.
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem Zrobiłeś coś z tego? Czy będziesz jeździł i czekał aż heble całkiem padną? z tandempompy masz gruby przewód do serwa i cienkie odejście do sterowania silnikiem. po drodze jeszcze akumulator podciśnienia. Obadaj pod kątem...
Czasem przewód z serwa potrafi się tak uszkodzić że po nagrzaniu silnika, uszkodzony wąż lekko się zapada i odcina podciśnienie z pompy do serwa i traci się hamulec po jednym dwu naciśnięciach hamulca. Miałem to kilka razy w Passacie B5 czy A4 B6
W obecnej chwili mamy na rynku dwa modele rozlutownic, będące w zasięgu finansowym elektronika-hobbysty. Osobiście kupiłem na początku tego roku jeden z nich, WEP 948, za kwotę około 550 złotych. Urządzenie nie jest duże ani ciężkie, waży około kilograma. Na przednim panelu znajdują się dwa gniazda - podciśnieniowe oraz elektryczne - do podłączenia...
Program LPG podaje że masz nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym- sprawdź przewód do czujnika podciśnienia i sam czujnik . Jeśli sterownik gazu widzi nieprawidłowe podciśnienie to źle dawkuje wtrysk gazu
Przewód dotykał tylko do gumki w metalowej obudowie serwa, ale nie był wciśnięty i podciśnienie uciekało bokiem, a z racji tego, że przewód idący od pompy tandemowej ma zamontowany zawór jednokierunkowy, to turbo i EGR działały prawidłowo.
Tak jak kolega pszczyna napisał - wpierw sprawdź, czy działa elektrosiłownik klap nagrzewnicy. Zlokalizowany jest z lewej strony zespołu nagrzewnicy (tam gdzie nogi kierowcy), zakryty jest osłonami z plastiku, które trzeba zdemontować. Elektrosiłownik działa na zasadzie równoważącego się mostka opornościowego - potencjometr w elektrosiłowniku napędzany...
Spreżarka jest taka jak w stacji automatycznej do klimy. Robi podciśnienie 25na wakuometrze i poteżne ciśnienie na wylocie. A jak nie wyjdzie to łba sobie nie urwę. Ja nie neguje czyjejś wiedzy. Lubie eksperymentować. A na filmie nie widać sprężarki bo byla nakryta szmatami z obawy eksplozji przewodu do pompowania. Przewód który był podpięty na kroćcu...
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
Po pierwsze zobacz czy masz podciśnienie na zaworze sterującym, potem czy sterujący działa i czy dostaję impuls do pracy. Sprawdź też przewód łączący zaworek sterujący i ten wykonawczy.
Dzień dobry.Wymontowałem elektrozawór turbosprężarki z Citroena C5 2.0hdi 140km z 2011roku i sprawdzałem szczelność wężyków przez przypadek dwa wężyki wyskoczyły i nie mogę poszukać gdzie je przypiąć,... Bezpośrednia odpowiedź 1. Króciec górny–prosty (na zdjęciu skierowany w lewo, bez kolanka): podłącz do przewodu zasilającego pod-ciśnienie z pompy...
podciśnienie przewód przewód podciśnienie turbo łączyć przewód podciśnienie
radio samochodowy antena samsung reset hasla panasonic plazma dioda czerwona
Best Filesystem for USB SSD: F2FS vs EXT4 vs Btrfs Performance, Endurance, Features Peugeot 307 licznik CAN H i CAN L – piny, złącza, schematy po-lift, przedlift