Człowieku przewód zasilający stacyjkę ma być podpięty pod gruby przewód prądowy od akku do rozrusznika.Odkręć nakrętkę (klucz 17mm) na elektromagnesie zdejmij kabel prądowy i załóż kabel od stacyjki i z powrotem podepnij gruby prądowy zakręć nakrętkę dokręć i ma działać.Co to za bzdurny pomysł by podpinać zasilanie stacyjki pod masę jak to niby ma działać???
Sprawdź czy po wyłączeniu zapłonu radio gubi zapamiętane stacje. Jeżeli nie, to odłącz ten w którym masz prąd po wyciągnięciu kluczyka i zobacz czy zgubi pamięć, odpowiedź będzie jasna. Dodano po 3 Chcesz sprawdzić pobór prądu - wepnij miernik między akumulator a przewody idące do auta i sprawdź dokładnie ile mA pobiera. Instrukcji jak to zrobić na...
Witam. Zasilanie - przewód prądowy najlepiej podłączyć do cewki WN do końcówki na której pojawia się napięcie 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Pozostałe przewody do odpowiednich elektrozaworów załączających lub odcinających dopływ paliwa , bądź ,,ssania'' Najważniejsze,żebyś znalazł przewód prądowy. W tym celu musisz popatrzeć na płytkę przełacznika.
wiem, ze szeregowo...widze ze sie nie dogadamy...:| Dogadamy się ! Chodzi Ci o amperomierz z zerem po środku i wskazówką pokazującą na prawo ładowanie a na lewo rozładowanie czyli pobór prądu . Wszystkie stare auta miały takie amperomierze i były one podłączone szeregowo w główny przewód prądowy przed stacyjką . Nawet włączenie świateł postojowych...
Witam. Mam problem z podłączeniem świateł dziennych. Zamontowałem je w miejscu przeznaczonym na światła przeciwmgielne, ale jest problem z podłączeniem. W komorze silnika nie ma możliwości wpięcia pod przewód prądowy (+) sterowany ze stacyjki. Więc chyba będę musiał ,, jechać" z przewodem aż do stacyjki. Czy dobrze rozumuję. Może ktoś ma jakiś inny...
Na przewód prądowy z aku, na sterowanie ze stacyjki.
Prąd pod elektrozawór idzie napewno przez bezpiecznik (robiłem takiego ),gdyby przetarł się przewód bez zabezpieczenia ,to strach pomysleć co by mogło być w przypadku zwarcia z masą. Niestety, mylisz się Kolego - stacyjka zasilana jest bezpośrednio z akumulatora na pin 30 (czerwony przewód), a ze stacyjki z pinu 15 wychodzi prądowy przewód czarno-szary...
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
Kontrolka od immo świeci się cały czas chwilę po przekręceniu stacyjki? W ogóle dysponujesz czerwonym kluczem „matką”? Wyłącznik zapłonu na kierownicy (prawa strona) działa prawidłowo? Słychać załączanie pompy paliwa? Silnik odpali „na krótko” przy zwarciu przewodów prądowych rozrusznika? Przewód od cewki stycznika idzie na pin...
Jak skończą się szczotki to najczęściej elektrowłącznik "klika". Totalna cisza to zazwyczaj brak wyzwalania że stacyjki rozrusznika - możliwe przyczyny: niskie napięcie akumulatora, uszkodzenie przewodów prądowych, kostka stacyjki, uszkodzenie elektrowlacznika. Rozrusznik z dość ciężkim dostępem z góry więc bez kanału/podnośnika nie będzie łatwo.
Brązowy przewód to masa, prądowy jest czarny i idzie prosto do stacyjki, żadnych przekaźników po drodze. Ten 53 może mieć różne zastosowania, np do klaksonu.
Opis kolorowego złącza HPB 6, na 99% będzie ten sam układ. Piny: 1 - pusty 2- stacyjka 3 - pusty 4 - domykanie szyb 5-6 - puste 7 - prędkość 8 - aux plusem 9 - krańcówki masą 10 - plus syreny cyfrowej M04/M05 11 - masa syreny cyfrowej M04/M05 12 - wyjście na przekaźnik klaksonu masą 13 - wyjście sygnałowe syreny cyfrowej M04/M05 14 - krańcówka maski...
1- sprawdź i oczyść dokładnie zaciski akumulatora (szczególnie + ) 2- spróbuj rozrusznik " na krótko" czyli mostek od grubego przewodu zasilającego do elektromagnesu. Może styki w stacyjce są uszkodzone. 3- bardzo nietypową usterką może być też uszkodzony przewód prądowy
A post nr3? Skoro nie ma tam regulatora napięcia, to powinno ustalać się ono w dopuszczalnym zakresie około 6 - 8V podczas pracy. Głównym elementem odpowiadającym za balans napięcie będzie tutaj akumulator. Jazda bez niego na pewno doprowadzi do nadmiernego wzrostu napięcia. Napięcie też powinny ograniczać odbiorniki, w tym przypadku żarówki. Dziwią...
LSN udostępnił na swojej stronie schemat/instrukcję podłączenia alternatora do instalacji ich produkcji. Mam kilka uwag, bo można to było zrobić prościej. Po pierwsze, można było od razu wprowadzić dodatkowy przewód alternator-rozrusznik lub alternator-stacyjka. Można zauważyć że zrobili to z przewodem od elektromagnesu rozrusznika — występowały dwa...
Chodziło mi o to żeby podłączyć przewód prądowy z alternatora pod rozrusznik, a dopiero z rozrusznika drugi kabel do stacyjki. Przy takim podłączeniu wszystki prąd wytwarzany przez alternator nie płynął by przez stacyjkę (chodzi mi o prąd którym ładowane są akumulatory) A do stacyjki płynął by tylko prą potrzebny do zasilania odbiorników.
Dobrze by było sprawdzić, czy przy próbie rozruchu, na wsuwce wzbudzenia automatu jest odpowiednie napięcie. Może np. kostka stacyjki nawala? A ładowanie jest? (pasek napięty?) Masę i przewód prądowy też wypadało by sprawdzić! Pozdrawiam !!
Styk 87 gruby prądowy przewód do plusa akumulatora. Styk 30 do 30 styku prądnicy/rozrusznika. Styk 85 na masę. Styk 86 plus ze stacyjki (w pozycji rozrusznika), zacisk 50. Rozrusznik masz podłączony.
Tu już trzeba by było zmierzyć średnice przewodu i obliczyć czy wytrzyma natężenie 12.25A Biorąc pod uwagę pracę kierunkowskazów z wypełnieniem 50%, średni pobór prądu ok. 10A, dopuszczalny dla przekroju 1 mm². Jednak przy 12A spali się bezpiecznik. jak znajdziesz gdzieś staro zepsuto originalo stacyjkie a zamiennik to rozbierz to i porównaj jakość...
Witam serdecznie.Przykro patrzeć jak to forum powoli zamienia się w jarmark.Temat jest prosty.Jak jesteś pewny akumulatora(najprościej kablami podłączyć drugi w momencie kiedy nie kręci) to zostało tylko sprawdzenie samego rozrusznika.To nawet nie 2 minuty jak pisze kolega elektrit.Potrzeba 2 osób.Jedna włącza na rozruch a druga zwiera n.p. płaskim...
Już ogarnięte, żaden przewód nie był zagięty masowy. Problem leżał w stacyjce, była luźna i kable prądowe owineły się w okół siebie aż główny kabel prądowy zaczął się topić. Przez to paliło bezpiecznik od półbiegów i wyłączało EHR oraz nawiew itd. Na nowo zarobiłem kabel prądowy i ułożyłem kable tak jak powinny być i wszystko jest już OK
Z oryginalnych przewodów wykorzystujemy przewód dotychczas biegnący do "16" regulatora i prądnicy, który to przewód teraz dajemy do D+ alternatora. Resztę usuwamy, nie jest już potrzebna i szkoda by się plątała. Ponieważ jednak technicznie regulator jest umiejscowiony daleko od prądnicy, pod skrzynką bezpieczników - można albo dać świeży nowy przewód,...
podsunoł mi elektro mechanik taki pomysł żeby podpiąć do przewodu prądowego po stacyjce... tak zrobiłem i wszystko jest w porządku... zobaczymy jak długo Co o tym myślicie?
Zgaduję, że końcówka oczkowa ma być na kablu prądowym z akumulatorów do rozrusznika, z drugiej strony wsuwka do stacyjki i powrót do alternatora. Może tak, może nie. Nikt z Nas nie widzi Twojej instalacji w ciągniku.
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
Witam. Czytam wiele postów , tematów dotyczących podłączania przekaźników z podtrzymanie przez kondensator, kontaktron itp itd. Moje pytanie (nie znalazłem takiego) jest następujące, czy można przeciąć przewód, na którym po przekręceniu stacyjki jest +12V i wstawić zwykły wyłącznik prądowy na 230V , 16A. i gdzieś go schować? Czy można tak zrobić proste...
Oznaczenia regulatora i wyprowadzenia alternatora wskazują, że alternator jest obco-wzbudny. Potrzebuje więc napięcia 24V po stacyjce na zacisk 15 regulatora. Gdybyś na krótko podał +24V na zacisk 67 alternatora to byś dał wzbudzenie i alternator zacząłby ładować maksymalnym prądem. Natomiast opisywany przez Ciebie woltomierz raczej powinien być amperomierzem...
Faktycznie stan informacji niepewny i człowiek stracił orientację, Aż boję się dalej mącić, Lecz próbuj tak jak sugerowałem już dawno. Mianowicie łączysz zacisk 30 alternatora z zaciskiem prądowym na włączniku rozrusznika (bezpośrednio przewodem np 4 mm kw). Na razie ten brązowy po prostu odłączasz i zabezpieczasz przed zwarciem. Sprawdzasz czy przewód...
Aby odpalić musisz na stałe zewrzeć przewód prądowy będzie to najgrubszy przewód zacisk zdaje sie nr.30 z przewodem z zacisku nr15 to jest zapłon a na chwilę dotknąc przewód nr50 to jest rozrusznik
stacyjka jest nowa tak więc można wykluczyć styki w nim , rozrusznik aby raz cyknie i na tym koniec (czyli można powiedzieć że nie ;) ) masa i przewód prądowy są dobrze. Jeżeli chodzi o ten cienki przewodzik który idzie do rozrusznika to wymieniałem w nim końcówke. Co jeszcze może być nie tak ??
w oplach na plusie po zapłonie w warunkach zimowych{max.obciążenie} na czarnym po stacyjce nie chodzi więcej niż kilkanaście amper. Nie mierzyłem, choć przez ten przewód idzie chyba dmuchawa wycieraczki światła stopu kierunki cofania ogrzewanie szyby tak więc może być troche więcej. Nigdy nie mierzyłem tylko tak zakładam choć w sumie tam są 2 plusy...
Jeden z przewodów należy podłączyć do bezpiecznika "prądowego" od stacyjki, drugi do bezpiecznika świateł postojowych. Dlaczego piszesz o podłączeniu do bezpiecznika swiateł postojowych kiedy układ ma sygnalizować brak zasilania swiateł drogowych , a to nie zawsze jest to samo jako , że można włączyć swiatła postojowe bez swiateł drogowych . Moim zdaniem...
Dzień dobry. Opiszę stan rzeczy, a na koniec pytanie. Prądnica 126p. Odpięty regulator APE. Prądnica jest napędzana, pod zacisk 51 podłączam żarówkę i na zacisk 67 daję napięcie z akumulatora. 67 to wzbudzenie prądnicy? Żarówka zaczyna świecić. Odłączam zacisk 67 od prądnicy, mimo zwiększonych obrotów żarówka przestaje świecić. Robię takie wygibasy,...
To zaczynamy: Potrzebny jest tzw. przekaźnik samochodowy, np. taki: http://www.nokaut.pl/oferta/przekaznik-s... Następnie wykonujesz połączenia według schematu. gdzie: 86 - łączysz z masą, 85 - łączysz z +12V w stacyjce, gdzie występuje to napięcie w położeniu kluczyka "zapłon" (po przekręceniu kluczyka), 30 - łączysz...
Posiadam escorta 1.3 MK7 95r benzyna (hatchback). Po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki z akumulatora jest pobierany prąd ok 360 mA. Gdy odłączam z alternatora gruby przewód prądowy to pobór prądu z akumulatora spada do ok. 50 mA. Domyślam się, że te 50 mA pobiera radio i zegarek. Ale skąd taki wzrost prądu po podłączeniu alternatora?
Jak go przykręcisz do śruby M6 prądowej podłącz gruby przewód zasilania + . Do szczotkotrzymacza dajesz 1 przewód z regulatora zewnętrznego który musisz zamontować najlepiej w kabinie. Styk 15 regulatora pod bezpiecznik po stacyjce, styk 67 idzie na szczotkotrzymacz. Nie wiem czy masz zegar czy chcesz kontrolkę jak co to pisz. Atak przy okazji nowy...
https://obrazki.elektroda.pl/8589345300_... Fabrycznie wyjście prądowe z rozrusznika, oznaczyłem liczbą 30 jest połączone z wyjściem z cewki z elektromagnesu, które oznaczyłem 87. Należy to połączenie rozłączyć i wstawić przekaźnik, który będzie łączył 30 z 87 tylko w chwili gdy będzie płynął prąd ze stacyjki do cewki elektromagnesu...
Najczęściej w taki przypadkach zawodzi połączenie rozrusznik-akumulator.Tam na elektromagnesie są nakrętki 8mm które mocują główny przewód prądowy,mają one ogromną tendencję do korodowania,a tym samym nie przewodzą prądu(izolują).Trzeba też skontrolować stan kabeloczka przewodu prądowaego,wyskrobać go dobrze z nalotów.Sprawdź też ten łącznik od elektromagnesu...
Musisz mieć miernik wyposażony w amperomierz, często mierniki posiadają dodatkowy zakres wysokoprądowy od którego powinieneś zacząć badanie poboru prądu (należy przełożyć kable na zaciskach). Miernik włącza się szeregowo w obwód między "-" akumulatora a przewód „-” lub między "+" akumulatora a przewód"+" . Pamiętaj że przez amperomierz może...
Ok, doskonale wiem, że standardowo tak właśnie powinno być, stąd właśnie moje pytanie. Jak już pisałem - jest tylko jeden przewód prądowy - bezpośrednio do akumulatora - stały. Czyli na moje oko nie ma innej możliwości jak tylko taka, że zamiast standardowego zasilania podtrzymującego pamięć i prądu (przez stacyjkę) pobieranego podczas, gdy radio jest...
Dziękuję za szybką odpowiedź. Wspomniany sygnalizator również wykonałem. Mój problem polega na tym, że gdy podłączę jeden z przewodów do bezpiecznika "prądowego" stacyjki/zapłonu a drugi do bezpiecznika świateł postojowych to układ działa, niestety bez przerwy (nie reaguje na włączanie/wyłączanie zapłonu/świateł) piszczy.
Kolego, diodą tego problemu nie rozwiążesz. Jak już koniecznie chcesz to rozwiązywać w ten sposób, będzie potrzebny na pewno co najmniej jeden tranzystor mocy lub przekaźnik. Według mnie, optymalniej będzie to rozwiązać w inny sposób - a. pociągnąć od stacyjki czy radia przewód "po stacyjce" (dający zasilanie wtedy, gdy stacyjka jest w pozycji ACC lub...
W kości prądowej z auta wychodzi stały plus 12V i masa, natomiast informacja o stacyjce, światłach, ... idzie po szynie CAN, działa to z fabrycznym radiem. Jak chcesz to podłączyć radio by reagowało na kluczyk to wymierz przewód postacyjkowy w okolicach skrzynki bezpiecznikowej i podłącz go do czerwonego przewodu który jest w gnieździe radia. Żółty...
To już tu jest problem. Od plusa ze stacyjki poprzekręceniu kluczyka ma iść cienki przewód do izolowanej od blachy żarówki. Od drugiego końca tej żarówki ma iść cienki do zacisku D+ alternatora, to wszystko. Natomiast grube przewody prądowe mają iść z zacisku (zacisków) alternatora B+ prosto do plusa akumulatora. Jeśli jest to alternator Golfa 2 to...
Ja nawet miałem temat.elce.o skuterze 4t. Też się troszkę zamotałem przy tej zapalniczce. Ale usiadłem przestudiowałem chociaż to za mocne słowo w przypadku tej zapalniczki) i po godzinie miałem rozpracowany układ zapłonowy i całe bebechy. Proste to jak drut tylko trzena poznać. Napiecie z cewek ptzy.magnecie 2 albo jednej zależy od wersji 40 V i więcej...
Na zwarcie normalnie pali czyli raczej stacyjka. Sprawdź elektromagnes rozrusznika , podając kablem z przewodu prądowego, na ten mały wkręt (śrubkę), lub konektor. Później, zacznij po kolei "czepiać" się wszystkiego przed włącznikiem elektromagnetycznym .
Powiem Ci jak zlokalizować usterkę. ale musisz wyłapać moment, kiedy rozrusznik zawodzi i mieć kogoś do pomocy : Kolega przekręca stacyjkę w położenie rozruch. Słychać jak automat się załącza.rozrusznik się nie kręci. Kolega cały czas trzyma stacyjkę w położeniu rozruch. Ty wykonujesz pomiary: masa miernika(próbnika,żarówki) na klemę minusową, drugą...
Oczywiście podałeś średnice nakrętek( wielkość klucza) tych śrubek :) Wiec klucz 10mm = śruba M6---- Połączenie wprost do akumulatora biegun PLUS Klucz 8mm = śruba M5------ przewód od kontrolki ładowania. Pytałeś o grubości przewodów. Na prądowy daj 6mm2 ( najlepiej w czerwonej izolacji ) Ja stosuje przekroje 6, lub 10mm2. Kontrolka najlepiej 4W. Bedzie...
W/g mnie fachowcy od awaryjnego otwierania samochodów i dorabiania kluczyków maja sprzęt co sprawdzi komputer w samochodzie , to droższa operacja niż wymiana kompletu z innego , ale piloty będą działały , czyli podobnie wyjdzie . W moim na noc nie założyłem pokrywy na bezpieczniki , trochę popadało. Samoczynnie włączyły się wycieraczki, światła drogowe,...
Ty podajesz plus z stacyjki na automat. Automat zwiera styki prądowe. Jeśli sklei styki automatu, to to że odetniesz mu zasilanie na cewkę nie odłączy prądu na rozrusznik. Musiał byś mieć hebel na kablu. Dla mnie te rozruszniki to zło. Kupić R11 i dbać o niego.
Stuka przekaźnik w skrzynce w komorze silnika oznaczony R1. Z tego wynika, że stacyjka jest ok i wiązka sterująca przekaźnikiem też. Spróbuj - po wyjęciu przekaźnika - zakręcić silnikiem, podając na styk gniazda przekaźnika R1 oznaczony "5" napięcie 12V (auto na luzie!). Jeżeli rozrusznik zakręci, to można podejrzewać styki prądowe przekaźnika. Jeżeli...
Witam kupiłem używanego quada jak w temacie. Sprzęt wiekowy, wymagał dużej naprawy. Po kilkudziesięciu dniach naprawy maszyna ruszyła. Drobna kosmetyka elektryczna ujawniła partactwo poprzedniego właściciela. Zacząłem poprawiać, usuwać "druciarstwo" oraz uzupełniać wyposażenie. Ma ktoś może schemat elektryczny najstarszej wersji MXer 150? wszystkie...
Wypala się przewód główny prądowy. Należy go odciążyć przez zastosowanie przekaźników. Kostki są słabej jakości. I nie słuchaj, że jest to: to metoda leczenia gąrączki przez stłuczenia termometru. Konektory oczywiście do wymiany.
do silniczka wentylatora powinny iść dwa przewody jeden masowy, drugi prądowy od stacyjki do czujnika temperatury chłodnicy i z niego do silniczka wentylatora. mam nadzieję że się nie myle
Dokładnie. Podłączenie proste jak... Przełącznik umieszczasz między akumulatorami (spokojnie mieszczą się akumulatory 12V 100Ah). Dodatkowo należy zmontować trzy przewody od przełącznika do rozrusznika (dwa po 1 mm² do włączania rozrusznika, oraz 6 mm² do połaczenia alternatora z akumulatorami). Jeden z przewodów 1 mm² łączysz z przewodem...
Wystarczy czerwony przewód podłączyć za stacyjką - po przekręceniu kluczyka na pierwszą pozycję. Tak to jest zrobione fabrycznie ACC - wszystkie urządzenia wraz z zapłonem sa włączone. Załączenie ACC następuje po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon Tak. wyłączenie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Tak więc aby radio grało po wyłączeniu zapłonu...
Skoro była orginalana instalacja to niech przewody prądowe zostaną jakie były sterowanie zasil po stacyjce.
Jak się okazało jeden z nich (prądowy chyba) jest wspólny (ten sam kolor biało-czarnym rozgałęzia się w wiązce) dla prądowego od klaksonu. Przewód czarno biały, to nie przewód prądowy, a masowy! Klakson tam jest na potencjale zasilania po załączeniu zapłonu i załączany masą. To samo switch przy sprzęgle - podaje masę na blokowanie rozrusznika, ewentualnie...
Wszystko zależy od poziomu zapotrzebowania prądowego tego modułu bluetooth. Jeśli pobór prądu jest mniejszy niż 0.5A, to do jego zasilania możesz wykorzystać napięcie zasilania anteny (niebieski przewód w kostce radia). Wtedy moduł zasilany będzie dopiero po włączeniu radia. Sprawdź tylko czy to napięcie nie zanika po załączeniu innego źródła sygnału...
witam już to zrobiłem podpiołem przewód od prądowego tego grubego z tum ciękim tylko że on był podłączony i silnik odpalił .Jak już tam grzebałem to przeczysciłem tą wsówke od ciękiego kabla bo był taki zaśniedziały nie wiem czy to coś dało ale na razie pali więc na razie nic nie robię bo trudno coś naprawić jak się nie psuje .Na razie dziękuję wam...
Rozrusznik ma swoje zasilanie bezpośrednie z akumulatora. Zasilanie do stacyjki idzie do tzw. startera w rozruszniku. Do stacyjki dochodzi jeden przewód +12 z akumulatora i dopiero po przekręceniu stacyjki w tryb START (gdy odpalasz) podaje prąd na rozrusznik. W jednym masz +12 cały czas a w drugim dopiero i tylko w chwili odpalania. Tak samo jest z...
Niestety - to radio ma stały "+" na podtrzymanie pamięci (żółty przewód) i drugie napięcie do zasilania radia (czerwony przewód), które może być albo podłączone na stałe albo po stacyjce (tak jest zalecane), jeśli jest po stacyjce to włącza się i wyłącza razem z zapłonem, jeśli jest na stałe radio działa niezależnie od zapłonu. Grundig miał na odwrót...
Pomocy szukam a bardziej info. Przypadkiem przytknąłem przewód prądowy do obudowy komputera w Oplu i zgasł silnik! Teraz odpalić nie mogę. Kręci lecz nie zapala i tu pytanie czy cały komputer czy tylko jakaś część inna? Na przykład coś w stacyjce czy przy pompie wtryskowej. Pomóżcie, w jakim kierunku mam się kierować po prostu? Mam możliwość sprawdzenia...
Oczywiście, że problem może leżeć gdzie indziej. Np w kostce pod stacyjką. Podłącz rozrusznik na "krótko" wówczas sprawdzisz czy jest uszkodzony. uprzedając pytanie jak podłaczyć rozrusznik na krótko : Do rozrusznika dochodza dwa przewody prądowe jeden o sporym przekroju i drugi sterujący z kostki pod stacyjką. Wystarczy podać napięcie na ten cieńszy....
Pierwsze maluchy jak miały rozrusznika na linkę to nad nim była blaszana rura od ogrzewania jak wprowadzono rozrusznik palony na stacyjkę to zmieniono tą rurę na mające wgłebienie na elektromagnes. Wymieniano stary rozrusznik na nowy a tej rury nie wymieniano. Śruba do której był przykręcony przewód od akumulatora była 3 mm od tej rury. W czasie palenia...
Raczej alternator obcowzbudny. Masz duży spadek napięcia między akumulatorem a zaciskiem IGN regulatora. Sprawdź stacyjkę i główne przewody prądowe od instalacji elektrycznej przy akumulatorze.
Odkopuje. Dziś włożyłem inny przełącznik i to samo. Mój przełącznik działa w innym samochodzie bez zarzutów. Prąd do kostki świateł dochodzi. Pobawiłem się trochę wtykając kabel w kostkę w przewód prądowy i doprowadzałem prąd do innych pozycji w kostce i odziwo wszystko działa. Wszystkie światła , wycieraczki, podgrzewanie tylnej szyby, dmuchawa. Nie...
ACC czyli czerwony musi być podłączony do plusa akumulatora na stałe. żółty czyli prądowy "główny" możesz mieć tak jak do tej pory czyli z kostki. dzięki temu po wyjęciu kluczyka ze stacyjki radio zgaśnie ,ale ustawienia pozostaną. możesz również puścić od plusa z akumulatora dodatkowy przewód i do niego podłączyć żółty i czerwony,ale uwaga niektóre...
Kto ci naopowiadał głupot że to przez czujnik temp?Jak nie kręci to raczej stacyjka,rozrusznik,masy,główne przewody prądowe,immo,lub nawet problem z can.Podaj może lepiej dokładnie co to za silnik.
Kostka prądowa: Czerwony- +12V Power- Jest to przewód prądowy plusowy, który także podtrzymuje pamięć. podłączamy go pod stałe napięcie bezposrednio z akumulatora Czarny- - przewód minusowy Niebieski- Anntene remote- przewód który podaje napięcie do automatycznej anteny. Używany często jako przewód podający sygnał do oddzielnego wzmacniacza mocy aby...
Witam - a odłącz kabelek od alternatora który jest odpowiedzialny za zapalenie sie kontrolki , to powinien byc chyba jeden taki cienki kabelek (po włączeniu stacyjki odłączaj jeden lub dwa są podłączone do alternatora prócz prądowego) to powinna ci zgasnąć i jak włączysz silnik to teorytycznie kontrolki nie ma podłączonej do alter... jak ci sie zapali...
Dzięki za kilka podpowiedzi,chcę jednak powiedzieć,że oczyściłem nie tylko klemy,ale i przewód z minusa aku do skrzyni,prądowy do rozrusznika i sprawdziłem,że jest napięcie na plusie rozrusznika.Może nie ma masy na rozruszniku,ale to chyba niemożliwe.Spróbuję jeszcze połączyć rozrusznik na krótko i zobaczę jaka będzie reakcja. Nie jestem co prawda fachowcem,ale...
Ja też postawiłem na Blaupunkta -150 ,ale jak go podkręcałem to migał więc dałem gróbszy przewód + dołączyłem do niego prz. pamięci a ten prz. który szedł od stacyjki dałem na cewkę przekażnika żeby styki prądowe przekażnika załanczały większy prąd niz ten dostępny z prz. stacyjki. Efekt ?" piorunujący ok. tak mi sie wydaje 20% wzrosła moc . Oryginalnie...
W rozrusznikach ani z przekładnią ani też bez przekładni nie ma w miejscu wskazanym przez Kolegę zacisku prądowego. Plus z akumulatora podłącza się do górnej (na moim rysunku) śruby górnej części rozrusznika – to elektromagnes włączający. Z tej śruby idzie też kabel do śruby prądowej alternatora ( B+ ). I z tejże śruby można tez pobrać zasilanie...
Bardzo dziękuje za pomoc założyłem inną stacyjkę a gaszenie przerobiłem na przycisk.Temat zamkniety Dodano po 59 przepraszam wszystkich,opisuję co i jak przerobiłem.Ogółem do stacyjki dochodzi 7 przewodów 30 prądowy 15 zapłon i 50 na rozrusznik założyłem stacyjkę ze stara 200 ale niema w niej gaszenia,czyli po wyłączeniu zapłonu silnik nadal pracuje.W...
(...) akumulatora w skuterze? Tak AI: Czy w ostatnim czasie były wykonywane jakieś naprawy lub modyfikacje w skuterze, albo czy doszło do jakichś incydentów, które mogłyby wpłynąć na elektrykę? Nie Dodano po 1 Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik zgłasza, że w skuterze Rex 500RS (4T) przestały działać jednocześnie kierunkowskazy, klakson,...
Skoro pamięta ustawienia,to masz stały plus.Wystarczy teraz przewód radia,który jest podłączony pod plus po zapłonie,podłączyć do tego stałego i gotowe. Zwróć jednak uwagę na wydajność prądową tego obwodu, bo w niektórych autach jest tam tak cienki przewód,że aż strach podłączać. Szkoda też,że nie napisałeś jakie to auto. Dodano po 3 Poprzednio miałem...
Witam. jak możesz do dodaj zdjęcia radia oraz kostki, ale jeżeli nikt wcześniej nie mieszał w kablach przy radiu to poszczególne kolory musisz podłączyć następująco Kostka prądowa: Czerwony- +12V Power- Jest to przewód prądowy plusowy, który także podtrzymuje pamięć. podłączamy go pod stałe napięcie bezposrednio z akumulatora Czarny- - przewód minusowy...
Kolory, opis i podłączenie kostki ISO do radyjka które mam u siebie zamontowane Kostka prądowa: Czerwony- +12V Power- Jest to przewód prądowy plusowy, który także podtrzymuje pamięć. podłączamy go pod stałe napięcie bezposrednio z akumulatora Czarny- - przewód minusowy Niebieski- Anntene remote- przewód który podaje napięcie do automatycznej anteny....
witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc sprwa przedstawia się tak posiadam taki wyłącznik http://moto.allegro.pl/item187839576_aut... wszystko podłączyłem tak jak trzeba i dopiero zaczęły się schody jak chciałem podpiąć zasilanie (niebieski przewód) pod kontrolkę ładowania aby nie rozbierać,postanowiłem...
Moje auto to Vectra B DTI 2.0 1997r X20DTH. Chciałem dziś sprawdzić czy mój fabryczny autoalarm działa no i wsiadłem do auta, zaryglowałem zamek 2 razy pilotem, odczekałem aż alarm sie zaktywuje (dioda czerwona z "ludzikiem" przestała mrugać) i się poruszyłem. Alarm zawył i uradowany wyłączyłem go z pilota przyciskiem otwierania drzwi. I nagle okazało...
Oto moje pomiary - oraz instrukcja jak to sprawdzić, proszę zobaczyć czy zrobiłem wszystko ok Do ustalenia przyczyny braku iskry potrzebny jest miernik uniwersalny: Jeżeli przyjmiemy że świeca zapłonowa została sprawdzona przez wymianę na inną i w dalszym ciągu nie ma iskry to przechodzimy do: * Moduł zapłonowy – miernik ustawiamy na ACV20. Odłączyć...
https://obrazki.elektroda.pl/5575172600_... Przedstawiony układ opisuje rozwiązanie w Astrze H (Astra III). Może być jednak z powodzeniem użyty w innych samochodach gdzie występuje oddzielny bezpiecznik na gniazdo zapalniczki. Trochę historii Astra III posiada odbiornik radiowy bez wejścia USB i Line In. Oczywiście nie ma też BT. Powstał...
Nie kręci rozrusznika na przycisk ponieważ elektromagnes jest zepsuty lub przycisk. Najpierw musiałbyś sprawdzić takie rzeczy : 1.Iskrownik. 2.Cewka zapłonowa. 3.Kable i kostki. 4.Masa. 5.Świeca. 6.Moduł zapłonowy. Sprawdź bo jak dalej nie będzie iskry to nie wiem. Jak to sprawdzić : - Moduł zapłonowy -miernik ustawiamy na ACV20.Odłączyć przewód żółto-czarny...
Rozłącz tą elektrykę, co ją tam pospinałeś. Zrób zdjęcia alternatora, bo oznaczenia, które podajesz nie pasują ani do rosyjskiego, ani do polskiego produktu. Nie umiesz czytać schematów niestety... Ze rozrusznika jest + na stacyjke Nie z rozrusznika, tylko z akumulatora. Zacisk rozrusznika jest tu tylko oszczędnością przewodów. amperomierz ma 2 piny...
Octavia I nie ma żadnej blokady rozrusznika. Twoje objawy mogą wskazywać na: 1. Uszkodzony rozrusznik 2. Problem z przewodami prądowymi do w/w elementu 3. Kończąca się kostka stacyjki 4. Nie prawidłowe ładowanie 5. Dołożony dodatkowy alarm
Panowie spokojnie już wyjaśniam. Dziadek mówił że założył altka dosyć niedawno od szwagra (ale połączenie) wcześniej była prądnica - regulator napięcia prądnicy został odłączony a ten przewód co mam na PIN wkładany (DF) to jest przewód od stacyjki (w tym układzie nie ma regulatora napięcia). Bez kluczyka nie zapali także to dosyć oczywiste tak mi się...
Potrzebne dwa bo każdy obsługuje jeden rodzaj świateł jeden dla mijania drugi dla drogowych. 1002402 Tu masz kolego pokazane jak to należy zrobić. Zaznaczony na czerwono przewód ciągniesz z akumulatora czyli z głównego przewodu prądowego idącego na rozrusznik, można go podłączyć przy samym rozruszniku. ( możesz a nawet powinieneś na nim założyć bezpiecznik...
Moduł posiada 9 przewodów które podłączamy: czarny : masa (-12V) czerwony : +12V za bezpiecznikiem 15A na stałe niebieski : +12V za stacyjką fioletowy : do żarówki lewego kierunkowskazu od strony +12V żółty : do żarówki prawego kierunkowskazu od strony +12V brązowy : wyzwalanie „coming home” przez podanie chwilowo -12V szary : wyjście prądowe...
...Zestyk ACC w stacyjce jest stosunkowo delikatny prądowo (do 500mA). Najczęściej ulega defektowi po obciążeniu go +BATT radia i zwiększeniu siły głosu... Twój opis bardzo potwierdza to, co wydarzyło się w moim przypadku: - mam dwóch dorosłych synów, którzy tworzą muzykę i chcąc sobie posłuchać swoich wypocin w samochodzie z dobrym basem tak przywalili...
Naładowałem też akumulatory do pełna i przetestowałem testerem (takie cudo z dużymi rezystorami ala farelka) i testy też wyszły ok. Tego rodzaju testery są rózne, i można je brać mniej lub bardziej poważnie. Niektóre to zwykły szajs. Mi się wydaje że problemem są GPS i Wideorejestratory oraz mnóstwo urządzeń do sterowania pługiem , solarką itd. Po...
Mam problem i proszę o pomoc. W swoim junaku mam zamontowany alternator z Tico ale jako, że nie znam się na elektryce nie wiem jak go podłączyć. Z tego co wyszukałem, to jeden przewód (główny prądowy) powinien być podłączony do akumulatora. Pozostają jeszcze dwa. Nie widzę na nich żadnych oznaczeń i nie wiem co z nimi zrobić. Na logikę, w każdym samochodzie...
Dobra... Bo za długo to wszystko trwa... Uwaga jeśli masz sterownik silnika na jedną wtyczkę to odłącz wtyczkę od pompy zamiast pompy do instalacji samochodu do wtyczki, do której była podłączona pompa między pin 2 i 7 podlącz żarówkę 24V 70W, po włączeniu kluczyka powinna się świecić. Ewentualnie jesli się nie świeci to jeden przewód żarówki zostaw...
Napięcia proponuję sprawdzać pod obciążeniem żarówką minimum 21W. do sprawdzenia przewody prądowe od aku do skrzynki bezpiecznikowej z uwzględnieniem kostki stacyjki. Masy posprawdzane(silnik, karoseria)?
Jak dla mnie sprawa jest oczywista - przewód czerwono-zielony nie ma ciągłości. Czasem instalacji elektrycznej nie robili włosi, przekrój tego przewodu 0.34mm²? Do przekaźnika dochodzą dwa zasilania: 1. Czerwono-zielony - stały "+" z akumulatora, przez bezpiecznik H (10A) który zasila także licznik. To jest prawdopodobnie zasilanie prądowe dla...
Moim zdaniem stacyjka i przewody prądowe akumulatora odpadają, bo jest to zbyt oczywiste, że ktoś coś kombinował. Nie mam też zaufania do układów czasowych takich że zamochód odpala i gaśnie po jakimś czasie, bo jak coś padnie tak że układ nie zadziała to autko odjedzie. Jak dla mnie to ma nie zapalać i już. Na wypadek gdyby coś zawiodło w trasie lub...
Już pół roku męczę się z rozrusznikiem i szlag mnie trafia, może Wy coś pomożecie? Sytuacja wygląda tak: Rozrusznik albo kręci ok albo tylko "stuka". Gdy nie chce odpalić po przekręceniu stacyjki słychać pracę elektromagnesu - 2-3 razy a potem już nie stuka tylko widac przygasanie (lekkie) lampek. Generalnie rozrusznik startuje w 50% sytuacji. Gdy...
Witam Mógłby ktoś rzucić okiem na schemat z rysunku - czy będzie on działał tak jak powinien. http://obrazki.elektroda.pl/3223887100_1... Będzie to sterowanie świecami żarowymi z wyłącznikiem czasowym. Czyli: Po przekręceniu stacyjki możemy (powinniśmy zapalić autko) po odpaleniu wciskamy przycisk włącznika czasowego, który podtrzymuje...
Kradzieże samochodów są bardzo częste a autoalarmy sklepowe są bardzo dobrze znane złodziejom samochodów. Opisane tu urządzenie jest zamontowane w moim samochodzie i pracuje bezawaryjnie od kilku lat. Opisany układ przerywa obwód cewki zapłonowej i rozrusznika. Ma tą zaletę że nie trzeba pamiętać o jego włączeniu, włącza się automatycznie po wyłączeniu...
sprawdz na rozruszniku napiecie (lampkie podlacz do bendiksu)i czzy masz dobrego plusa na przewodzie prądowym rozrusznika(taki grubu przewod) jak to zrobisz to sie wyjasni co padlo.
przewód prądowy wzmacniacz obciążalność prądowy przewód przewód prądowy radio
anoda magnezowy zamontować komputer audio synchronizacja prywatne filmy
lodówka haier a3fe742cmj schemat elektryczny
Wiązka Webasto w Mercedes W203 - Instalacja i Diagnostyka Citroen Saxo 1.5 Diesel - Opis pinów ECU, przekaźnik pompy paliwa, czujniki