Zapytam dla pewności, czy namierzyłem dobre miejsce? Tak.
Mata grzewcza nie ma przewodu ochronnego, czy nie wyprowadzono go z podłogi? Jeśli nie ma miejsc na przewód ochronny w regulatorze, to przewód ochronny trzeba zostawić zaizolowany, lub zakończony kostką Vago w puszcze.
A gdy już musi być ten maleńki regulatorek 15TRb od Fiacika to: * odlutować przewód ze szczotkotrzymacza idący od szotki do masy (D-) i połączyć go z zielonym przewodem regulatora. * czarny przewód regulatora dać do masy. * żółty przewód regulatora, przewód z drugiej szczotki (DF) i zacisk D+ alternatora oraz przewód z lampki kontrolnej połączyć razem...
Jakby ktoś miał podobny problem to wrzucam propozycję swojego rozwiązania: Kupiłem zamiennik oryginalnego regulatora briggs i po zamontowaniu do traktorka w wersji tylko z diodą (diodę zostawiłem) mam 14,15 V na średnich i wysokich obrotach oraz prąd ładowania ok. 1,3 A. Poniżej obrazek jak to u siebie podłączyłem: https://obrazki.elektroda.pl/6402116000_...
Wg mnie to : Czerwony - PLUS na akumulator Czarny - masa Żółty + Różowy - napięcie przemienne Jak sprawdzić ? Na przewodach z cewek zawsze masz napięcie przemienne , prostowane z regulatora wychodzi stałe , dodatkowy przewód w innych przypadkach to wzbudzenie.
Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Kupiłem drugi zestaw słuchawek.
Najłatwiej w Twoim przypadku będzie dołożyć jeden przewód do regulatora, połączony gdzieś za stacyjką. Ten regulator potrzebuje zewnętrznego zasilania i napięcia odniesienia dla układu regulacyjnego - to właśnie ten przewód. Z tego co widzę możesz mieć kłopot ze zdobyciem konektora (pinu) do tej wtyczki, proponuję poszukać na szrocie samochodowym. W...
Koniec! Trzeba po prostu użytkownika poprowadzić za rękę i wytłumaczyć raz a porządnie. Masz taki alternator: https://obrazki.elektroda.pl/4364903000_... który ma 9 diód. Masz na nim złącza 15 oraz 67. Poniżej, zaznaczyłem na Twoim zdjęciu które jest które: https://obrazki.elektroda.pl/7438214300_... Następnie - zakup...
Tak jak Ci doradzono będzie dobrze. Czyli wywalasz stary alternator i regulator; do wsuwki potrójnej, dzie dołączony jest przewód żółty regulatora i czarny diod wzbudzenia dołączasz przewód, który prowadzi do lampki kontrolnej ładowania. Żarówka minimum 4W. Czerwony przewód do zacisku + rozrusznika z tym, że ze zdjęcia wynika, że jakiś cienki ten przewodzik...
Ten gruby czerwony przewód pod + 12V pod śrubę rozrusznika gdzie jest przykręcany gruby przewód od akumukatora .Ten czarny przewód to zasilanie regulatora napięcia a poprzez regulator zasilanie wirnika alternatora i powinien być podłączony pod stacyjkę pod numer zacisku 15 lub 54.
Pod jedną ze szczotek mniejsze wejście przewód z regulatora. Pod druga szczotkę (trzy wejścia) podłączasz kontrolkę ładowania, drugi przewód od regulatora, pod trzecie przewód wychodzący z alternatora.
Witam. W przypadku tego Eberle, masz do niego podłączone przewody pod zaciski 1 i 2, reszta niewykorzystana. Regulator ten zasilany jest z baterii. W przypadku zastosowania nowego regulatora, trzeba by przewody z kotła podłączyć pod zaciski 4 i 5 w regulatorze. Ale regulator ten trzeba jeszcze dodatkowo zasilić na zaciskach 1 i 2. I tu pojawia się problem,...
Ta wersja nie ma żadnego sycznika. Napięcie idzie przewodem czerwonym z akumulatora do stacyjki, do stacyjki dochodzi też przewód z regulatora napięcia ładowania aku. Po stacyjce wychodzi na czerwony przycisk zapalania, z niego idzie do przekaźnika sterującego rozrusznik. Miernik napięcia do ręki i w pierwszej kolejności zobacz, czy dochodzi napięcie...
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
Witam. Problwm leży po stronie regulatora. W tym modelu nie ma komunikacji cyfrowej, tylko analogową, po przez zmianę napięcia na żyle sygnałowej (przewód między kotłem i regulatorem 3-żyłowy - zasilanie regulatora, oraz sygnał sterujący kotłem napięciowo).
I prawie wszystko jasne. Sterowanie "proste jak drut". Do puszki "wchodzi" zasilanie, przewód od regulatora oraz przewód siłownika. Przy bloku zaworowym zastosowany jest najzwyklejszy siłownik termiczny typu NC czyli normalnie zamknięty, który potrzebuje zasilania 230V aby otworzyć. W regulatorze należy wykorzystać styki COM i NC. Do sterowania zatem...
Witam Mam taki sam problem aktualnie z C4 1.6HDI 2005r., Usterka jak powyżej. Problemem jest pojawianie się napięcia (u mnie) ok 6.5V po zapaleniu auta i wtedy dmuchawa gwałtownie rusza i przestaje działać. Jak wszystko jest ok, to napięcie 0V i dopiero stopniowo wzrasta do ok. 4V. Odpięcie wtyczki od panela klimatronika resetuje go (można kleme, ale...
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
Pokaż numery oryginalnego . Sprawdz ciągnąc z wyczuciem przewód regulatora(gnił blisko wtyczki). Po odpieciu jego masz mieć około 13,5V stabilne.
Regulator wraz z szczotkami będzie wewnątrz alternatora.Gruby przewód ładowanie ktore na pracującym silniku powinno wynosic 14v a cienki wwbudzenie kierowane do kontrolki ładowania. Dodano po 1 Znalazłem ten alternator na allegro wygląda na to ze nie ma regulatora wewnętrznego tylko pokazują go jako zewnętrzny więc opis przewodow tez podałem nie właściwy.Musisz...
witam tak jak kolega w ostatnim poście napisał winny był przetarty przewód od regulatora na wysokości końca peszla wchodzącego do obudowy z której juz sie rozprowadza instalacja na cały silnik wtryski i resztę osprzętu
Sprawdź czy przewód "B+" ten co idzie do rozrusznika na połączeniu z przewodem od akumulatora ma dobre połączenie, zielony przewód z regulatora idzie na pojedynczy styk szczotkotrzymacza, a żółty na potrójny styk szczotkotrzymacza. Dodano po 4 Były dwa typy, włoski Magnetti Marelli i polski Elmot, w podłączeniu niczym się nie różniły.
Faza L (brązowy przewód silnika) podłączyć do L regulatora Wyjście LOAD regulatora połączyć z wejściem L silnika N pozostaje bez zmian Ustawić C3
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
Czy odwrotne wlutowanie pierścieni ślizgowych wirnika może powodować brak wzbudzenia?Po przekręceniu kluczyka w DF regulatora pojawia się napięcie ,ale jak połącze przewód między regulator a stojan napięcie wzbudzenie spada do 0,5 volta.
Oto schemat z regulatorem od malucha. Gdzie X to przewód z końcówką skośną (żółty) , a Y to przewód z końcówką prostą (zielony)
Nie ten przewód jest do obrotomierza.
Ciężko się połapać z tych zdjęć. Po prostu, trzeba zewrzeć ze sobą te przewody, które dochodzą do regulatora (niebieski i czarny), innymi słowy połączyć zacisk pod który jest podłączony przewód niebieski (tam pod lewą szczotką), z zaciskiem do którego jest dołączony przewód czarny idący od regulatora, a w jaki sposób to zrobisz, to już Twoja sprawa....
witaj tu masz karte katalogową tego regulatora http://www.solidlink.pl/pliki/wiersz/776... co do zakłócenia to może warto by było aby przewód łączący Pt100 z regulatorem był w ekranie
zielony to masa tak samo mam w swoim quadzie.
Z Twoich informacji wynika że jest to przewód nieekranowany typ Ly . Prawdopodobnie regulator ten posiada czujnik termistorowy. Przedłuż przewód najlepiej tego samego typu co oryginał, dobrze zaizoluj i sprawdź działanie i dokładność temperatury.
Według instrukcji, regulator ON-OFF w tym kotle podłączasz pod zaciski nr. 4 i 5 (pod te strzałki) "N" zostawiasz wolny. W Eurosterze wykorzystujesz zaciski COM i NO. Kolejność przewodów bez znaczenia. Tylko UWAGA! Tu jest napięcie 230V. Przewód od kotła do regulatora musi być w odpowiedniej izolacji, i przekrój nie za cienki, minimum 0,75mm2. Przewód...
Zapłon i ładowanie to dwie różne sprawy. Ten niebieski przewód nie ma wpływu na to, czy motocykl zapala, czy też nie. Sprawdź czy ten niebieski przewód idzie do regulatora i dalej do kontrolki ładowania. Jeśli tak, to podłącz go do szczotki, tylko nie tej, która podłączona jest do masy.
1. Jeśli masz "wszystko" wyłączone, to eurocontrol nie ma prawa uruchomić pompy obiegowej. Uważam, że masz źle ustawiony sterownik kotła, lub jest wadliwy. 2. Jedyne sensowne połączenie polega na przepuszczeniu fazy "L" przez styki 2, 1 twojego kupionego regulatora. - wykręcasz przewód zasilający z eurocontrol za wyjątkiem uziemienia - podłączasz odkręcone...
Nie rób "pajęczyn" odłącz wtyczkę MA pod "maską" w tej wtyczce MA znajdź pin 9 (biało-czarny przewód), odłącz złącze regulatora przy alternatorze i sprawdź pomiędzy MA9 a pinem 3 regulatora (biało-czarny) czy: - jest ciągłość obwodu - nie ma zwarcia do masy
Czy jak dasz na max to zadziała przekaźniczek w regulatorze?
Dobrze, na spokojnie, w 99% przypadkach pada regulator, jeżeli chodzi o ten czarny przewód w regulatorze, jest to przewód plusowy, najprawdopodobniej pociągnięty do stacyjki, możesz sprawdzić multimetrem na zakresie pomiaru diody (testu przejścia), stacyjka musi być w pozycji "ON" i powinno pojawić się przejście pomiędzy klemą dodatnią akumulatora,...
Nie podał kolega symbolu regulatora, ani sprzętu z jakiego pochodzi. Jest to typowy regulator z triakiem, dodatkowym elementem jest filtr p. zakłóceniowy M2 słusznie ktoś zaznaczył jak ZERO, a dokładnie powinien to być przewód ochronny. SZ1 to katoda triaka powinna być na przewodzie zerowym E to anoda triaka powinna być włączona poprzez silniki (obciążenie)...
Poczekaj żeby nie popsuć regulatora, czarny idzie z brązowym czyli zasilanie a niebieski do silnika, czerwony natomiast do zasilania przyglądałem się uważniej ale to tylko zdjęcie. do tego czarny musi być podłączony do silnika z drugiej strony. Sprawdź dokładnie to zdjęcie jak podłączysz odwrotnie to spalisz regulator. Pozdrawiam. Dodano po 9 https://obrazki.elektroda.pl/3929435900_...
W ten sposób spalisz regulator i nic tym nie regulujesz. Dodano po 3 Jak już to odłącz przewód silnika od 2 i podłącz go do L regulatora. Z regulatora z A połącz z 2.
Piękny miernik, nawiasem mówiąc (bez ironii). Ale prościej i ostrożnie ! -po włączeniu maszyny do sieci zewrzyj dobrze izolowanym wkrętakiem wejście tego regulatora - przewód brązowy z niebieskim. Silnik powinien ruszyć na najwyższych obrotach.
Sprawdz miernikiem czy na obudowie boilera nie masz przebicia fazy, bo jesli grzalka jest uszkodzona to moze brac zero przez obudowe, a jesli zbiornik jest niewlasciwie, lub w ogole nie uziemiony to przejsciem do zera bedzie jakikolwiek kabel dotykajacy obudowy, a napiecie, zaleznie od miejsca uszkodzenia grzalki moze byc niewielkie ktorego zwykla kontrolka...
Kabelek może się trzymać już tylko na izolacji. Trzeba by sprawdzić czy wzbudzenia po zapłonie jest na kostce do alternatora. Najlepiej małą żarówką 5W 12V. Bo to może być alternator (dokładnie regulator w nim lub szczotki regulatora) albo przewód wzbudzenia. Dodatkową podpowiedzią że raczej przewód jest przerwany jest brak kontrolki ładowania (czerwony...
Problem jest typowy dla tego motorada,wymień regulator na nowy i dodaj dodatkowy przewód masowy pomiędzy silnikiem a akumulatorem.
W Twojej sytuacji należy podłączyć przewód brązowy do styku 2, natomiast przewód niebieski do styku 3. Pozdrawiam.
Pociągnij przewód idący do regulatora. One gniją .Alternator gubi komunikację.
Spójrz na schemat podłączenia regulatora, wynika z niego że trzeba podłączyć 3-i przewód do silnika (generalnie regulator włączony jest w szereg). Więc regulator musi być zamontowany bezpośrednio przy silniku. [url=http://www.powertoolspares.com/tool...
Gryzoń jakiś pod maską? Cieńki przewód od regulatora cały?
Czarny z żółtym paskiem - elektrozawór odcinający paliwo. Jeżeli biały przewód podłączyłeś tak jak przedstawił to (at)michalrybka w poście #5. Będzie działać. Ale podłączasz wtedy wyjście z regulatora napięcia bezpośrednio do akumulatora z pominięciem bezpiecznika, który jest widoczny na schemacie. Chyba że w traktorku nie ma żadnych bezpieczników....
Schemat w załącznikach. Czerwony przewód na pinie 3 regulatora jest podłączony pod stałe zasilanie. Udało mi się w końcu uruchomić laptopa z TIS-em wiec jak czegoś jeszcze potrzebujesz to pytaj.
Najczęstszą przyczyną nie włączania się odkurzacza jest uszkodzony przewód lub włącznik zasilania. Sprawdź przejście pomiędzy wtyczką a przewodami wpiętymi do płytki drukowanej regulatora mocy (para przewodów po lewej stronie zdjęcia regulatora). Newralgiczne miejsca narażone na przerwanie to punkt tuż za wtyczką oraz na końcu przewodu w zwijarce.
Mam pytanie do szanownych kolegów. dzie podłączyć zielony a gdzie żółty przewód regulatora napięcia w maluchu? Dodano po 5 pytam bo zmieniałem alternator i nie pamiętam
Tak jak pisałem wcześniej ma 6 diód Skoro ma 6 diod "głównych" i 3 wzbudzenia to alternator jest 9 diodowy. Masz niewłaściwy szczotkotrzymacz. Na zacisk potrójny idzie trio wzbudzenia , kontrolka i żółty przewód regulatora. Na pojedynczy styk idzie wzbudzenie zielony przewód Tego szczotkotrzymacza nie założy do tego alternatora choć zasada podłączeniowa...
Witam ! Jest to typowy regulator 3-fazowy . Do wtyczki doprowadzone jest: - 2 przewody - zasilanie regulatora ; - 3 przewody - odczepy pomiarowe z każdej fazy; - 1 przewód - środek gwiazdy - neutralny punkt odniesienia napięć pomiarowych. Spotykane było rozwiązanie gdzie odczepy pomiarowe były łączone przez diody w jedno wyprowadzenie do regulatora....
Strzałki do środka to zasilenie/wejście, strzałki na zewnątrz to wyjście/wiatrak. N to (zero) neutralny kolor niebieski. L to faza, brązowy lub czarny. Pierwsze wejście od prawej, ochronny, przewód żółty.
Nie ma znaczenia gdzie podłączysz który kolor, podłączasz tylko przewód niebieski i brązowy.
Masa jest bo dołożyłem nowy przewód więc pozostaje regulator
Najlepiej gdy siłownik ma styki pomocnicze zwierające się przy otwarciu, więc nie LM230A tylko LM230A-S. Jeżeli siłownik już kupiony w wersji LM230A, należy zastosować przekaźnik czasowy, ze zwłoką na załączenie ustawioną na czas ~150sek, czyli tyle ile mniej więcej potrzebuje siłownik do pełnego otwarcia. Przekaźnik najlepiej w wersji do puszki instalacyjnej...
Jaki przewód puściłeś do regulatora i jaka długość?
Zmierz napięcie na obudowie alternatora i na śrubie gdzie przykręcony gruby przewód .
W przewodzie od regulatora .
A to nie przewód paliwowy? I ten zaworek to regulator ciśnienia paliwa.
Witam, po dłuższej przewie ale niestety praktyki na studiach nie pozwoliły mi się tematem zająć ale mniejsza o to. Posiadam alternator jednofazowy, dwa przewody idą do regulatora a dwa do modułu CDI ( zapłonowego). Dodano po 3 Jaki bym regulator ne wsadził ( mówimy tylko o oryginalnych i 100% sprawnych) to każdy upala i grzeje się złącze w miejscu zaznaczonym...
Skoro sam się za to zabierasz, to zwróć uwagę na samą kostkę regulatora oraz masę. Brak masy z regulatora = brak ładowania. Problem typu jest ładowanie a potem zaraz znika, wynika zwykle z problemów z wiązką i złączami. Pomierzyć, wyczyścić, w razie czego naprawić. Pociągnij na próbę dodatkowy przewód z - regulatora na - klemę akumulatora. Co do niepracującego...
Czy ładowanie akumulatora fizycznie występuje (średnie obroty silnika, wzrost napięcia akumulatora)? Regulatorów napięcia z wyjściem na kontrolkę ładowania nie stosuje się od lat '80. Proszę sprawdzić czy dodatkowy przewód w regulatorze napięcia to wejście „Sense”/IGN (+ po stacyjce) czy rzeczywiście wyjście na kontrolkę. Kontrolka może okazać się być...
Na początek odłącz sobie przewód zielony od regulatora i na ten przewód podaj + akumulatora (najlepiej poprzez żarówkę H4 w roli bezpiecznika), nie będziesz musiał mieć odpalonego silnika. Sprawdzaj po kolei do którego miejsca dochodzi zasilanie, a na którym jest przerwa. Przewód zielony biegnie do kostki prawego przełącznika, z niego żółty to pozycyjne...
Możesz w ten sposób sprawdzić: - ustawiasz miernik na pozycję zaznaczoną czerwonym okręgiem (symbol diody), - jedną końcówkę pomiarową przykładasz do metalowej części obudowy regulatora - na stałe, - a drugą dotykasz kolejno każdego pinu regulatora, i jak odczytasz na mierniku coś koło 1, to oznacza to, że pin ten jest połączony bezpośrednio z obudową...
Wydaje się oczywiste, że przewód z zacisku 19 regulatora prądnicy należy podłączyć do zacisku 30 alternatora. Czyli alternator - wskaźnik - zacisk rozrusznika lub akumulatora. Oj poprawiam. A to z powodu że dawno nie dłubałem w takim wehikule. Aby wskaźnik pokazywał także ujemny bilans to połączenie wskaźnika musi nastąpić przez pokład czyli 19 do 30....
Każdy regulator uruchamia swój przekaźnik. A przekaźniki uruchamiają piec i swoją pompę. Uruchamianie pieca nie z regulatora tylko z przekaznika sterowanego przez regulator. Ten sam przewód co uruchamia pompę.
Sruba M8 przewód do śruby prądowej rozrusznika. Przewód 25mm2. Kontrolka pin L wtyczki regulatora( ten od zaokrąglonej strony).
MOże i zdecyduję się na równorzędne źródła i rozdzielenie kondensatora diodą. Czy tak to powinno wyglądać? http://obrazki.elektroda.pl/2110519400_1... Dioda po pierwsze na odwrót, ponadto pamiętaj o zastosowaniu odpowiedniej do pobieranego prądu diody z odpowiednim radiatorem. No i przy okazji zwarłeś wejście regulatora z wyjściem -...
zwarcia w instalacji nad wtryskami. Uwaga, w tych autach podszybie łączy się mniej więcej po środku auta. W tym miejscu przy okazji deszczy lub śniegu woda spływa kropelakmi na instalację elektryczną silnika (między innymi na ostatni wtrysk. Woda (wilgoć) dostaje się również do tej grubej wiązki przewodów i tam właśnie dochodzi do zwarć lub utleniania...
Kolego wywal to wszystko i załóż regulator od malucha.Zółty przewód tam gdzie dwa przewody na alternatorze ,zielony przewód regulatora tam gdzie jeden,koszt 20zł.
http://100v.pl/porady/Wprowadzenie%20do%... Pozdrawiam. Przykład dobry, tyle, że za dużo informacji na raz dla osoby która nie miała do czynienia z radiowęzłem. Po kolei: Przewód dwużyłowy np. 0,7 lul 1m² układasz od wzmacniacza do puszki z regulatorem i równolegle do następnego regulatora i tak po kolei. Od regulatora układasz...
Biały to na pewno zasilanie CDI (przy pracy bez akumulatora). Akumulator na pewno jest sprawny? Napięcie 11.8V świadczy o jego rozładowaniu, w takiej sytuacji napięcie szybko nie wzrośnie do 14.4V. Zmierz jaki jest prąd ładowania wpinając się amperomierzem w czerwony przewód regulatora.
A tak bez samoróbki nie dostanę takiego przewodu?? PS3 nie ma takowej regulacji a chciałem je podłączyć bezpośrednio pod niego. Jak nie zjadę takiego przewodu to niestety będę musiał podłączyć je pod wieżę :/
- zmierzono rezystanje przewodów pomiedzy alternatorem a PCM - ok - ładowanie 13.95-14V Czerwony przewód regulatora nie idzie do pcm tylko do skrzynki powinien mieć zasilanie cały czas.Często dostaje zastrzał i pęka wewnątrz.
Faktycznie, wzrok już nie ten. Na pierwszy rzut oka wyglądało, że bezpiecznik jest wpięty w biały przewód. Co do meritum - powinna byćzabezpieczona także gałąź -12V (czarny przewód).
!5 ze styku stacyjki nr 15 kablem na styk nr 15 regulatora.67 z alternatora na styk 67 regulatora napięcia. B+ dorobić przewód o przekroju od 6 do 10 mm2 i podłączyć od zacisku B+ alternatora bezpośrednio na + 12V akumulatora pod górną śrubę rozrusznika do której jest przykręcony przewód akumulatorowy wychodzący z luku gdzie zabudowany jest akumulator....
Do N przewód neutralny Do A1 jeden przewód z grzałki a drugi do fazy Do L faza
W zależności od wersji, rocznika cewka świateł i cewka ładowania mogą mieć moc 35/55W lub 55/35W. Jedna uzwojenie jest nawinięte na dwóch rdzeniach, a drugie uzwojenie na trzech rdzeniach. Cewka ładowania jest "bezmasowa" - przewody szary i niebieski, jeden z nich trzeba połączyć z masą. W oryginalnym rozwiązaniu Piaggio przewód niebieski jest podłączony...
Witam. Wiem o co chodzi z tym zwarciem czarnych przewodów, że jak zewrę to wymuszę na kotle grzanie wody. A jeśli zewrę przewody, to on będzie stale grzał CWU, a potem tylko dogrzewał w miarę stygnięcia. Ten kocioł dokładnie tak działa za równo w przypadku puszczenia wody, jak również gdy DIBI midi jest wyłączony (lato). Czyli adapter powinien wysyłać...
Zapomniałem - w momencie, gdy będziesz podłączał akumulator, to czerwony przewód z regulatora łączysz bezpośrednio z plusem akumulatora, a czarny podłączasz pod stacyjkę (na nim ma się pojawić napięcie +12V po przekręceniu kluczyka)
Witam Czy aby na 100% przewód ze starego regulatora biegnie do zaworu na belce rozdzielacza.? Pytam dlatego ponieważ zawór jest zasilany prądem 230V a stary sterownik miałeś na baterie, coś tu nie psuje. Moim zdaniem przewód ze sterownika powinien biegnąć do tej pionowej skrzynki po lewej i z niej do zaworu. Stary sterownik działa na zasadzie styku...
Na płytce regulatora masz dwa wolne piny które służą właśnie do podłączenia(te w sąsiedztwie C5 i R4). Do jednego pinu podłączasz jedną żyłę zasilania z gniazdka a do drugiego pinu przewód od wyrzynarki( przed wyłącznikiem). Drugą żyłę z gniazdka łączysz bezpośrednio z pozostałym przewodem silnika.
Prawdopodobnie podałeś na styki przekaźnika L i N (Fazę i neutralny). Musisz zwracać uwagę, że przez regulator ma przechodzić TYLKO jeden przewód idący do żarówki. Ten drugi regulator podłączasz w analogiczny sposób. Możesz użyć przekaźnika RELAY 1 wykorzystując styki C i NO, albo TRIAC Line i Load (line - faza 230V, Load - żarówka) TYLKO JEDEN PRZEWÓD...
Kabelek idzie do diody sygnalizującej zdarcie szczotek . Jak odłączysz raczej nie będzie miało to wpływu na działanie silnika. Regulator lepiej naprawić i zostawić .
Nie wiem czy styk beznapieciowy połączyć z bus na piecu, czy jednak inaczej? BUS służy do podłączenia wyłącznie regulatorów marki Vaillant, które komunikują się z kotłem. To co Ty masz to zwykły regulator ON/OFF, gdzie nie ma komunikacji z kotłem. W regulatorze podłączasz przewód pod styki COM i NO (Normal Open), a po stronie kotła do styków RT, po...
Podłączasz do odbiornika, standardowe wtyczki serw. Są w nie wyposażone wszystkie typowe serwa modelarskie, oraz regulatory silników. W nich kolory przewodów są zunifikowane. Czerwony + Czarny/brązowy - Biały/żółty/pomarańczowy - sygnał sterujący. Na odbiorniku masz opis - Tak jak pokazałeś pierwsze zdjęcie, sygnał po lewej, plus po prawej. minus zawsze...
Odłącz przewód od regulatora siły hamowania, jeżeli hamulce odpuszczą to regulator do wymiany.
Dzień dobry, to jaki do tego sterownika powinien być poprawny przewód?
Wpinasz w alternator tylko przewód który pobudza kontrolkę. Odepnij przewody od zewnetrznego regulatora.
Ugnity przewód wtyczki regulatora. Rozwiń peszla i poszarp przewód,namietnie gniją 20-30 cm od wtyczki lub przy samej wtyczce.
Witam. zwijacz -jeden do wyłącznika drugi do górnego złącza dwa pozostałe na szczotki / dolne /
Spróbuj niebieski przewód w regulatorze podłączyć pod nc
Sprawdz czy B- masz blaszką do obudowy zmasowany,może być tak że był przewód minus osobno. DF pobiera prad jak podajesz?
Wg mnie, z tego opisu wynika, że coś nie tak jest z samym regulatorem lub z jego połączeniem z prądnicą. Przypuszczam, że w regulatorze może nie być przejścia, miedzy końcówkami podłączonymi do D+ i DF w prądnicy lub któryś przewód łączący regulator z prądnicą ma przerwę. Przy bezpośrednim zwarciu D+ i DF, prądnica powinna się wzbudzić (dać napięcie)....
Witam. Według instrukcji obsługi :Zasilanie regulatora RC10 przez instalację grzewczą jest przerwane. Sprawdzić, czy regulator jest prawidłowo osadzony w uchwycie naściennym. Sprawdzić, czy oba kable podłączone są do uchwytu naściennego regulatora. Dodatkowo czy poprawne jest podłączenie przewodów regulatora w piecu oraz w samym regulatorze oraz ciągłość...
regulator pokojowy przewód regulator zworkę przewód regulator temperatury przewód
przetwornik termopary czujnik wzorcowy cylindra transformator inwerter sprawdzić
schemat elektryki skutera schemat elektryki skutera
Nice RUN – podłączenie do wideodomofonu Legrand Classe 300, 100X, EOS – sterowanie bramą krok-po-kroku Nice RUN 2500i i Legrand 369420 – podłączenie wideodomofonu do napędu bramy