Jeśli budujesz dom, to w projekcie powinieneś mieć przyjęte/obliczone moce grzejników, czy rodzaje grzejników, a ja nie moge Ci odpowiedzieć na to pytanie, bo podałeś za mało danych, takich jak temp. zasil./powrotu, ciepłochronność budynku, rodzaj sterowania centralnym ogrzewaniem ( głowice termoregulacyjne, termostaty itd.)
hmm.. o ile dobrze zrozumiałem to musze sie dostać przewodami do wnętrza drzwi kierowcy tak??
Mam mały problem i potrzebuje pomocy! Mianowicie mam mondeo z 93 roku zamek w tym modelu był sterowany siłownikiem poprzez drucik ale zepsuł mi sie zamek i kupiłom nowy z siłownikiem scalonym z zamkiem i tu własnie problem bo w starym siłowniku miałem 5 pinów do siłownika a w tym nowym mam 6 . i moje pytanie jest takie czy da rade to jakos podpiac /...
Gdzie znajduja sie przewody do sterowania centralnym zamkiem zeby podlaczyc zamykanie pilotem
Myślę że Audi A6 jest z 2001 roku więc sterowanie znajdziesz pod tapicerką drzwi kierowcy w wiązce idącej do siłownika centralnego zamka. Sterowanie zamka i domykania szyb jest masą. Więc nie zostaje ci nic tylko kontrolka i do dzieła.
Na prośbę Moderatora Błażeja opisze bardziej dokładnie miejsce usterki. Przewody były stopione (dosłownie stopione obrane z izolacji na długości 3 do 5cm) w lewym progu od strony kierowcy. Przypuszczalna przyczyną tej usterki była popękana izolacja na przewodach (zdjęcie ostatnie). Kable: czerwono czarny i żółto czarny (tak przypuszczam ponieważ obok...
Nowe przewody hamulcowe mozesz wyginac i nic im nie bedzie. Tak łatwo nie pękają. A przewód dostaniesz odpowiedniej długości w ogarnietym sklepie bez problemu
Okazało się, że kolory od centralnego zamka to niebiesko/biały - zamykanie; niebiesko/żółty - otwieranie. Wiązka która wychodzi z lewych drzwi.
Zaczynasz od przecięcia przewodu idącego do pinu nr 6 (biały przewód w samochodzie), i teraz, pod przewód idący do pinu nr 6 we wtyczce podpinasz pomarańczowy i biało czarny z twojej centralki, a drugą część przeciętego przewodu z pinu nr 6 idącą do samochodu łączysz z białym z twojej centralki. Działa to w ten sposób, że jeżeli chcesz otworzyć samochód...
Uprzejmie proszę o pomoc w takim temacie. W Toyocie Aygo mam założony fabrycznie alarm Logic LC4. On steruje zamykaniem i otwieraniem centralnego zamka poprzez krótkie impulsy masą. Centralny zamek jest dokładany (niefabryczny). Zainstalowałem więc sterownik uniwersalny pomiędzy alarmem i siłownikami. I teraz jest tak, że po zamknięciu/otwarciu alarmem...
Witam Potrzebuję zainstalować centralny zamek do Berlingo I z BSI. Nie tylko ze względu na komfort, ale zużycie bębenków( bardzo częste zamykanie i otwieranie) Liczę,że wiązki oryginalne zawierają przewody do centralnego zamka i chciałbym wpiąć się do nich. Chodzi o drzwi przednie, boczne i tylne. Wpięcie się przez diody do kierunkowskazów przy BSI....
witam serdecznie. moje pytanie brzmi jak podłączyć uniwersalne siłowniki centralnego zamka w samochodzie mercedes sprinter. mam zamontowany alarm cobra 7915. mam schemat alarmu cobra 7911-7914 oraz 7916-7919. Tylko na tych schematach jest 5 przewodów do centralnego zamka. Gdyby było 6 przewodów sprawa prosta. a z pięcioma jeszcze się nie spotkałem....
witam. niedawno kolega zakładał mi centralny zamek z autoalarmem, kilka dni temu montowałem głośniki w drzwi i niechcący wyrwałem jakiś przewód od centralnego zamka w kolorze szarym i zaczął się problem bo nie wiem gdzie go teraz podłączyć. Centralny zamek działa normalnie czyli kierunkowskazy i dźwięk jest w porządku ale siłowniki nie pracują. może...
A w czym problem? Razem ze sterownikiem otrzymasz instrukcje montażu. Dodatkowo poproś o instrukcje do twojego samochodu, jest dość przydatna. Twoje zadanie to znaleźć w samochodzie przewody od centralnego (masz z pewnością elektryczne wiec nic trudnego) przewody od kierunków, stacyjki i krańcówki drzwi. To ta trudniejsza czynność :) dodatkowo zasilanie...
Czy jest jakis szybki sposób żeby sprawdzic szczelność przewodów (rurek) centralnego zamka w audi a4 b5 z 96 r. ? Pompka zasysa ale cieżko sprawdzic wszystkie przewody po kolei
seat leon m1 rok 2000 Zasilanie +12V i masa, np. wiązka przewodów modułu centralnego zamka w okolicy kolumny kierownicy. 23-pinowe, jasno/niebieskie złącze: +12V - pin 22, kabel czerwono/niebieski masa - pin 23, kabel brązowy [15] plus po stacyjce - pin 3 kabel żółto/czerwony Sterowanie centralnym zamkiem: Impulsy masy, 24-pinowe złącze modułu we wnętrzu...
Witam Kolega ma zamontowany w swoim Fiacie Brava alarm Fox f900t. Niestety alarm się zepsuł i chce go wymontować i zamontować sterownik centralnego na pilota. Przeszukałem auto i nie mogę zlokalizować centralki. Gdzie ona jest umiejscowiona? Centralny zamek jest seryjny. A może ten alarm nie potrzebuje centralki? Zauważyłem iż z tego alarmu wpięte są...
Witam od paru dni posiadam audi A4 1,9 tdi 95 rok mam dziwny problem do rozwiazania. Mianowicie centralny zamek niedziala z kluczyka ( pilota nie posiadam ) Dzwi od pasazera i kierowcy sie nie zamykaja i nie otwieraja funkcja komfort czyli automatyczne zamykanie szyb dziala z obu stron co wiecej zamykajac samochod od bagaznika wszystkie drzwi zamykaja...
zapewne masz pneumatyczny zamek Przyczyny: 1. wpięli nie taka centralkę ze zbyt krótkim czasem impulsu zamykania/otwierania 2. jak kolega zasugerował - problem na połączeniach elektrycznych 3. niepoprawne wpięcie centralki - mozna podpiąć pod przewód sterujący centralnego lub pod czujnik zamka Skorzystaj z prawa jaką daje ci gwarancja - i niech sprawdzi...
Witam Podłączyłem autoalarm AMC-500 do Zafirki 2004rok,wszystko ok tylko mam 6 przewodów do centralnego tzn.do sekcji otwarcia idą 3 i do sekcji zamknięcia idą 3.które to trzeba podpiąc pod przekaźniki. I teraz mam centralke GM 24 437 076 i nie wiem jak podpiąć bo przekaźniki są wlutowane a nie mam schematu centralki.- -potrzebuje styk przekaźnika spoczynkowo...
Witam Jak w temacie mam problem z podłaczeniem centralnego zamka do centralki alamowej. Proszę o sensowny schemat ja mam jakiś niemiecki i nie do końca jest jasny. Wiem gdzie są przewody sterujące centralnym zamkiem ale jak to podłaczyć do centralki?
Nie każdy brązowo/biały i brązowo/czerwony w samochodzie, to sterowanie zamkiem. Sprawdź, czy wysterowanie masą tych przewodów steruje centralnym zamkiem. Moim zdaniem nie skonfigurowałeś przekaźników w Magicarze do sterowania impulsami masy.
Witam wszystkich fachowców od alarmów. Potrzebuję kolorów przewodów sterowania centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy (ze switcha od wkładki zamka) oraz informacji, czy sterownie jest tak jak myślę - z minusa. Wiem, że to bardzo proste pytanie, bo jest to bardzo łatwe do ustalenia, ale niestety nie mam tego samochodu. :) Samochód jest w Anglii, a ja...
Trzeba sprawdzić sterownik, pokaż zdjęcie pilota, może kogoś naprowadzi to na producenta centralki, W sterowniku pojawia się przy wciśnięciu guzika w pilocie "-" na odpowiedni przewód w centralnym zamku. Prawdopodobnie jedynie coś nie łączy.
Mam schemat wszystko podłączyłem ale jak zwykle coś popierdzieliłem w poprzednim aucie zakładałem i jest git w opelku mam problemu nie wiem może coś zle podłączam proszę serdecznie o szybką pomoc znalazłem schematy do vectry b wszystko jasne i tak Mase podpinam lux czyli tak mam sterowanie masą czyli łącze przewody od centralnego zgodnie z instrukcja...
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
To Civic VI produkowany do 2001 roku. A teraz proszę o szczegóły. .Rozłączyłem przewody od centralnego zamka oraz mechanizmu podnoszenia szyb i nie wiem jak je teraz podłączyć przez co (tak podejrzewam) nie startuje silnik Przewody od fabrycznego centralnego zamka, czy od dodatkowej centralki, czy może jedne i drugie? Na zdjęciu widać centralkę pilotów...
Ale ja nie wiem który kabelek w samochodzie mam do autoalarmu podłączyc:/ i prosze aby mi to ktos pisał który kabelek i jaki kolor mem podłaczyc do auto alarmu itp W najprostszym przypadku masz podłączyć przez bezpiecznik +12V, masę, kierunkowskazy (osobno), stacyjkę, syrenę od alarmu, centralny zamek (według schematów) i najprawdopodobniej pedał hamulca...
Witam. Sprawa dla wielu zapewne banalna. Otóż : potrzebuje zamontować w łazience grzejnik. Według zamysłu architekta miał być grzejnik z podłączeniem środkowym, natomiast w tak zwanym międzyczasie (kiedy już przewody z centralnego były wyprowadzone a ściana zrobiona na gotowo) uznałem, że grzejnik wybrany przez architekta jest niepraktyczny, więc kupiłem...
Witam ponownie. Problem praktycznie został rozwiązany. Wina leży po stronie modułu. Zamówiłem identyczną pompkę ponieważ tylko do niej w FL jest kluczyk z 3 przyciskami(czyli taki jak mój) wiec kto tam kiedyś pisał na forum o tych częstotliwościach kluczyków i pompek w przypadku moich kluczyków się mylił. Więc podsumowując: Padł moduł sterowania pompką...
Witam.Mam taki sam alarm z centralnym zamkiem.Różni się tylko oznakowaniem.Ale wyprowadzenia są takie same. Białe przewody łączysz z przewodami kierunkowskazów.Mozesz je podłączyc przy przerywaczu lub w kostce pod kierownica.Są to przeważnie przewody błękitny i błękitny z czarnym paskiem. Brązowy podłanczasz do syreny(+) i musisz ja zmasowac.Nie podłanczasz...
Dodano po 2 Witaj na forum elektroda.pl! W przypadku rolet Dako z 5-żyłowym silnikiem, instalacja wyłącznika przyokienngo i centralnego dla 12 rolet może być wykonana w sposób następujący: Każda roleta będzie miała 5 przewodów (zasilanie, zasilanie rolety, neutralny, przewód przeciwny do zasilania rolety, przewód przeciwny do zasilania) oraz wyłącznik...
Witam Mam paska 99 co nie reaguje na pilota centralnego, ale jest on wprogramowany do komfortu, wiec problem musi byc gdzie indziej albo w polaczeniu, albo w samym sterowniku centralnego. Po odlaczeniu modulu komfortu z auta, centralny dziala tylko z kluczyka wiec gdzie jest modul? Czy w drzwiach i w kazdych jest modul i info plynie po can czy jest...
Witam Nie działa mi centralne w tym Daf-ie. Bezpieczniki sprawdziłem, do beczki przychodzą 3 przewody- zasilanie i jakby dwa sterujace na których chyba ma być masa jak się uruchomi. Czym to ustrojstwo jest sterowane? Pozdr. Stan
Witajcie. Panowie mam następujący problem- w aucie jest centralny zamek z kluczyka. Zamknięcie drzwi kierowcy lub pasażera z kluczyka powoduje zamknięcie wszystkich pozostałych drzwi. Po stronie pasażera jest moduł sterowania centralnym typ : BC1E 67 830. Wymontowałem ze starego auta auto alarm wraz z modułem centralnego zamka. Sam autoalarm ma wyjście...
No to trzeba się dokopać do centralki alarmu i sprawdzić, jak to jest podłączone z centralnym zamkiem (może to jedynie sam sterownik centralnego) i pomierzyć, co się dzieje złego. Najpierw się dokop do tej centralki - najpewniej czarna plastikowa puszka i zamieść zdjęcia jej, jej wtyczki wraz z przewodami i pilota.
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Witam, Ma ktoś doświadczenie w montażu uniwersalnego sterownika w tym aucie? Auto miałem dzisiaj na godzinkę więc nie było czasu aby się bliżej przyjżeć, przewód od otwierania odnalazłem, nie pamiętam numeru przewodu ale jest we wtyczce która idzie z drzwi i znajduje się nieco nad pedałami po lewej stronie (3 przewody pomarańczowe) sterowanie minusem,...
Witam, podłączałem dziś sterownik zamka centralnego firmy Multi project( firma pisze że to jest ich wyrób, ale jednak na tyle opakowania jest napisane Made in China, także można powiedzieć że sprzęt no-name). Sterownik otwiera i zamyka elegancko wszystkie drzwi, ale mam problem z sygnałem otwarcia klapy, ponieważ po zmierzeniu miernikiem napięcie wynosi...
Witam wszystkich grupowiczów. z aktualnym dostatkiem czasu podjąłem się modyfikacji obecnego podłączenia mojej centralki centralnego. Posiadam centralne blow s8 (schemat w załączniku) aktualnie mam ją podłączona tak ze z pilota zamykam i otwieram drzwi. W drzwiach są założone siłowniki master (5 przewodowe) i chciałbym je wykorzystać tylko pytanie czy...
Lub "fachowiec" uciął antene bo myślał że to zapasowy przewód ha ha? naprawdę to z życia i praktyki
1. W jakim języku piszesz? Bo polski to raczej nie jest... 2. Master różni się od slave'a tym, że ma wyprowadzone 5 przewodów. Oprócz zielonego i niebieskiego idących do silniczka, jest tam jeszcze czarny, biały i brązowy od przełącznika. Jeśli masz mastera, to nie ma problemu ale jeśli same slave'y, to musisz dokupić mastera.
Jeśli to jest 800 bez żadnych literek, to CZ sterowany jest masą na przewodach: zielonym (zamykanie) i niebieskim (otwieranie). WPROGRAMOWYWANIE NOWEGO PILOTA Aby wprogramować nowego pilota należy: 1. Wejść do samochodu i zamknąć drzwi, upewnić się czy światło wewnętrzne jest wyłączone. 2. Wprowadzić system w tryb serwisowy , za pomocą transmitera lub...
Witam wszystkich Niedawno nabyłem sterownik zamka centralnego.(Instrukcja i opis: ). Wreszcie znalazłem czas, żeby go podłączyć a tu parę niespodzianek: Może jest wczesna pora, ale jak ustawić pady na płytce, żeby działało pod zamkiem centralnym wyzwalanym plusami (samochód VW Polo 6n1 98r). Rozumiem, że 3 piny zgodnie z rysunkiem na końcu, ale te wcześniejsze?...
Niestety nasz rynek zalicza się do tych, na których oferuje się auta ogołocone ze wszystkiego. Można to oczywiście dokupić w opcji. I nic to, ze na zachód od nas, a pewnie i na południe, te "dodatki" są standardem. Kuriozum był (jest?) fiat panda, w którym kupowałeś albo auto z fabrycznymi głośnikami i radiem, a było to kiepskiej jakości albo bez. A...
Drzwi mam pozamykane tylna klapa też. Chodzi mi o to że: nie rygluje mi drzwi za pomocą pilota. Przekręcając kluczykiem w zamku wszystko jet w należytym porządku. Zauważyłem że wciskając kilkukrotnie krańcówkę samochód przechodzi w tryb sprawdzania(albo jakoś tak to się nazywa) tzn. migają światła awaryjne po naciśnięciu guzika w pilocie. Czyli po mojemu...
tak ale pod to zlacze mam podlaczone tylko dwa przewody jeden pod plus a drugi pod minu srodkowe zlacze jest wolne nic nie jest podlaczone
Możesz łatwo sprawdzić próbówką (żarówkową). Krokodylek zapinasz najpierw do masy i wkuwasz się w przewody sterujące zamkiem. Jeśli brak reakcji krokodylek przepinasz na + i robisz to samo. O ile dobrze pamiętam w nissanie jest sterowany zamek minusem, najłatwiej jest sie wpiac w drzwi kierowcy po sterowanie mastera.
Posiadam Audi a4 b5 1,8 ben ,z roku 97. Mam problem z zasilaniem pompki zamka centralnego .Może ktoś mi wytlumaczyć w czm rzecz ,a mianowicie bezpiecznik jest cały prad na nim 12v przy pomce jest 3,5v przewód czerwono-nibieski czy podrodze do pompki jest jeszcze jakis przekaznik? Podłączjąc osobne zasilanie 12v do samej pompki, przewód co pisze wszystko...
Jak powinien wyglądać schemat prostego sygnalizatora, który by załączał diodę LED przy zamkniętym zamku i gasił po odryglowaniu? Sygnały byłyby brane z silnika zamka. Występują tam masy, i tylko w momencie zamykania lub otwierania na jednym z przewodów pojawia się +12V na około 0.8 sek. Myślałem o przerzutniku RS opartym na 7402. Proszę pomoc.
Oczywiście. Zamek montujesz jako centralny obsługiwany z kluczyka z uniwersalną centralką. A radiosterownik konfigurujesz do podawania impulsów masy na właściwe przewody sterujące.
Na czas podania impulsów zamknij/otwórz przewody sterowania muszą być odcięte od wkładki. Więc albo barbarzyńsko likwidujemy sterowanie z drzwi, albo tak jak w książkach piszą puszczamy przewody sterowania przez przekaźniki.
Witam mam pytanie ostatnio zanotował mi się piec było na nim ponad 120 stopni i uszkodził mi się termometr od pieca wie ktoś z was jak mogę go naprawić albo gdzie mogę kupić nowy na jakiej stronie termometr jest podłączony 2 przewodami i nie działa co mam z nim zrobić. Proszę o szybką odpowiedź.
Mondeo mk2 1999 1.8td kombi Kluczyk z fabryczny pilotem (3 przyciski) Po zakupie auta zamek centralny z pilota zamykał,ale po ułamku sekundy otwierał się. Tak jak by coś go blokowało. Auto zamykałem z kluczyka z prawej strony ponieważ z lewej nie działał centralny. Otwieranie z pilota działało poprawnie. Po jakimś miesiącu zamek centralny zniknął. Pierwsze...
Mam podobny problem w której wtycze z widocznych jest ten pomaranćzowy przewód ? Moje auco z 2004 roku nie wiem czy to to samo BSI.
Witam, posiadam centralkę boxer 802 od sterowania centralnego. Wiem juz ze sterowanie odbywa sie masami, ale ma ona duzo wyprowadzen i prosilbym o schemat polaczenia jej z silownikami i alarmem, albo jakis podobny schemat jesli kolory wyprowadzen sa uniwersalne. Serdecznie dziekuje. Tyle wiem : - przewód niebieski (pierwszy): zamykanie po uzbrojeniu...
W instrukcji alarmu jest schemat sterowanie minusem. Tak trzeba połączyć 4 przewody żeby na dwóch pojawiała się masa gdy zamykasz lub otwierasz. I te dwa dajesz do dwóch przewodów sterujących z centralki zamka centralnego.
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
Nie ma co sie smiac z fukcji czy alarmu bo chodzilo o najtanszy byle mial ates pimotu do ubezpiecznenia. A co do podlaczenia. To autko bedzie u mnie kolo wtorku i z tego co wiem jest tam zamontowany fabrycznie centralny. Z tego co kojarze to fabryczne moduly centralnych sa dos zakrecone i szukam kogos kto laczyl juz te moduly z alarmem co by tylko jeden...
Mam mały problem z roletami. Rolety mają być sterowane ręcznie i z wyłącznika centralnego. Okablowanie jest następujące: 4 żyły z rolety:L1,l2,n,Pe, i 2*3*1,5 który jest położony od wyłącznika do wyłącznika od rolet i doprowadzony do rozdzielni oraz przycisk do sterowania centralnego jest również osobno doprowadzony do rozdzielni. Mówiono mi ze do puszki...
Po pierwsze : Skrzynka o której mowa znajdująca się pod zegarami ( dostępna również z okolic skrzynki bezpieczników to skrzynka immobilisera, możliwe że jest tam też sterowanie centralnego. Czego jestem pewien to to , że sterowanie idzie dwoma przewodami - brązowy i zielony W movano do rocznika 2003 była to czarna skrzynka z niebieską kostką w movano...
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
Witam niedawno kupiłem corse c z 2002r. W trakcie zakupu dostałem sterownik zamka centralnego st-2p plus 4 piloty. Jeśli ktoś posiada instrukcję do tegoż urządzenia byłbym wdzięczny. Proszę o pomoc w jaki sposób ożenić sterownik z autem (w sprawach samochodowych jestem zielony ale się uczę) gdzię mam go podpiąć (znalazłem już + i -) pozostały mi 2 przewody...
Witam Wszystkich! Pacjent to Mazda 5 CR 2008r. kolega postanowił dołożyć niefabryczny alarm do samochodu w którym posiada fabryczny centralny zamek sterowany z pilota. Problem jest następujący: żeby sterować pilotem od alarmu również centralnym zamkiem trzeba się wpiąć w moduł od centralnego. znaleźliśmy przewód odpowiedzialny za zamykanie auta (po...
W fordzie sterowanie zamkiem jest +. Nie wiem jakiego impulsu potrzebujesz do sterowania modułem domykania i jaki długi on musi być. Jeśli potrzebujesz masy, to zrób prosty inwenter (najprościej na przekaźniku lub tranzystorze, są nawet gotowe do kupienia) i podłącz się do do przewodu, na którym pojawia sie plus w momencie zamykania centralnego.
Zamek naprawiony. Powodem awarii okazał się wadliwie pracujący napęd zamka w klapie a efektem uszkodzony sterownik centralnego. Sterownik jest umieszczony na ECU (prawy przedni słupek, tuż przy nogach pasażera). Wnikliwsza diagnoza ujawniła uszkodzenie styków roboczych przekaźnika odpowiedzialnego za przekazywanie prądu do silnika napędu zamka. Układ...
Witam. Mam problem z tylnym lewym zamkiem. Chodzi o to że jakiś czas temu, zamek przestał reagować na zamykanie i otwieranie. Reszta zamków działa prawidłowo. Pomyślałem że sprawdzę co się dzieje gdyż zaczęło mnie denerwować otwieranie tych drzwi ręcznie. No i rozebrałem. Wymontowałem cały zamek i odłączyłem przewody. We wtyczce są trzy przewody. Podpiąłem...
Byłbym wdzięczy za podpowiedź, jakim sygnałem sterowany jest centralny zamek w Toyocie Avensis 2008 rok T25 - masą czy plusem? Jak to sprawdzić? Wiem że na jakiejś kostce w słupku obok kierowcy? Czy prawidłowo myślę, że należy wziąć zwykły próbnik samochodowy - podłączony z jednej strony do masy i jeśli po przyłożeniu próbnika do któregoś wejścia w...
Witam serdecznie. Męczę się już długi czas z kluczykiem do PEUGEOT 407 SW Kombi 2005 2.0. Co bym nie zrobił po jakimś czasie przestają działać. Jakiś czas resynchronizacja pomagała, obecnie przestało cokolwiek działać. Wymieniałem klucze jednak problem jest chyba gdzieś głębiej w BSI. Na obecną chwilę chcę zrezygnować z fabrycznego kluczyka, zamontować...
Wydarłem to co znajdowało się pod prawym boczkiem na dole od pasażera. Jakiś Autoalarm i sterownik ST1000. Opiszę jak to było podłączone. Żółty przewód idący od centralki autoalarmu był podłączony gdzieś u góry. Natomiast czerwony wychodzący z ST1000 nigdzie nie był podłączony. Reszta przewodów wychodzących od St1000 była podłączona gdzieś na dole pod...
Mam problem z oryginalnymi siłownikami centralnego zamka w tylnych drzwiach Astry II kombi z 1998r. Przednie L i P drzwi, wlew paliwa i klapa tylna blokują się bezproblemowo z kluczyka ,pilota i przez naciśnięcie przycisku blokowania. Działa też ryglowanie w przednich drzwiach. Drzwi tylne lewe i prawe - umarły, żadnej reakcji na zamykanie i otwieranie....
czy jest dodatkowy układ który zajmuje się sterowaniem pompy smarowania? Steruje tym ZBR (komputer pokładowy/centralny). Pin 1 przewód o nr. 99521 to prąd załączenia silnika z ZBR-a kostka X/16 Pin 2 przewód o nr. 31000 to masa. Pin 3 przewód o nr. 99520 to sygnał o napełnieniu czynnikiem (ilość smaru) do ZBR-a kostka F2/8 Pin 4 przewód o nr. 99567...
Witam serdecznie ,dzisiaj właśnie podłączyłem do mojego fiata centralkę z pilotem do centralnego.Jak by ktoś był zainteresowany to zamieszczam rozpiskę kolorów przewodów gdzie co jak podpiąć .Wszystkie opisane kolory zgadzają się z kolorami w wiązce. Zasilanie (+) niebieski (bezpiecznik nr 20) Zasilanie (-) punkt masowy karoserii Kierunkowskaz lewy...
Witam. Założyłem do Forda C-max, uniwersalną centralkę zamka centralnego. Nie mogę zlokalizować przewodów od kierunkowskazów, oraz klapy bagażnika. Skrzynka bezpiecznikowa BSI. Proszę o pomoc.
Zawsze na tym forum fascynuje mnie to, że każdym nowym temacie, nie mając żadego pojęcia o poruszanym problemie zawsze znajdzie się kilku lamerów-nabijaczy postów, którzy mają coś do powiedzenia. Pilota do czego? Centralny? Alarm? Lamer numer jeden, który pisze wszędzie i na każdy temat. Przewody od kierunkowskazów znajdziesz w lewym progu, tak samo...
1. Za przelacznikiem zespolonym od kierunkowskazow trzeba podpiac te przewody. Najlepiej to wlacz kierunkowskaz i namierz, na ktorych przewodach pojawia sie plus. Ewentualnie mozesz te przewody podciagnac do komory silnika i tam podlaczyc bezposrednio pod kierunkowskazy. 2. Sprawdziles czy podczas otwierania i zamykania pojawiaja sie na tych przewodach...
witam jak chcesz go podłączyć? z wyjścia stereo w karcie na wejście stereo/sumacyjne w subie czy też z wyjścia karty 6-kanałowej na suba? w jednym i drugim przypadku kabel może być taki: ,taki albo inny podobnie wyglądający tylko w obu przypadkach inne jest podłączenie... - w pierwszym oba wtyki RCA są włączone do suba - w drugim kabe trzeba rozdzielić,...
Witam ponownie. Po ciężkich trudach prawie się udało podłączenie alarmu i centralnego. A dlatego prawie że wszystko działa tzn alarm ma funkcję " ostrzeżenie przy tymczasowym parkowaniu: podczas tymczasowego parkowania po otwarciu drzwi światła kierunkowe będą migały przez 25sek." a u mnie czyu kluczyk jest włączony czy też nie to przy każdym otwarciu...
Znajoma kupiła polo 95 sciągnięty z zachodu .Na jej nieszczęscie autko jest mocno rozkradzione brak jest pompki centralnego zamka.Szukałem modułu sterowania centralnegoale niestety nie znalazłem W prawym nadkolu jest tylkowtyk z trzema przewodami.Prośba gdzie jest sterownik centrałnego .POZDRAWIAM Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
Jak tylko z lewej to może do diody zamka centralnego.
Witam, pilnie potrzebuje pomocy! Wczoraj zachodze do auta i nie moglem z pilota ani z kluczyka otworzyc centralnego. Otworzylem mechanicznie ale tylko drzwi kierowcy bo pozostale sa zaryglowane. Dziala tylko zamykanie bo jak nacisne przycisk zamknij to slychac lekkie ruszanie silownikow. Na przycisk otwierania nawet nie drgna. Poza tym odlaczylem silownik...
Uszkodzenie tkwiło w przewodach. Autko nie bite a przetarły się przewody. Po usunięciu tej usterki został tylko problem z sterowanie zamka od strony kierowcy, nie reaguje na polecenia. Przełożyłem silniczek od strony pasażera (są takie same) i to samo. Vag (moduł komfortu) nie zgłasza żadnych błędów do momentu zamykania (nie podoba musie położenie zamka...
siemanko:) mialem podobne problemy z pompka centralnego zamka. okazalo sie ze jezeli jest plytka zawilgocona to centralny zam.robi rozne dziwne rzeczy: -a to nie zgasi swiatła po zamknieciu, -lubi rowniez uruchamiac alarm tak jak przy inwazji -apogeum odbylo sie jak na stacji benzynowej przy prawie pustym baku nie chcial otworzyc korka wlewu paliwa.itp....
Najprościej założyć sterowanie zdalne centralnego zamka na pilot.Najprostsze urzadzenie kosztuje ok.50zł.Gwarancja na rok i spokój;podłaczajac cztery przewody.
Przedewszystkim sprawdź wszystkie przewody. Widać, że któryś z siłowników master łapie dodatkową masę. Może to być spowodowane rozregulowaniem się położenia siłownika, ewentualnie luźnym przewodem, który ma lub nie ma kontaktu. Też z tym walczyłem i okazało się, że były luzy przy podłaczeniu masy do sterownika !!!!!!!
Polaryzacja jest podłączona jak pisałeś. Dzisiaj bede podłańczał sterownik centralnego zamka z alarmem scorpion 2000A. Z centralki alarmu wychodzą 2 przewody. Jeden podaje mase przy załaczaniu a drugi podaje mase przy wyłańczaniu. Jak to skonfigurować ze sterownikiem centralnego?
Coś mi się wydaje że to zamek dokładany a nie oryginał i masz zamienione przewody. W drzwiach kierowcy ściągnij tapicerkę, i zamien między sobą przewody od przełącznika w silowniku zamka (prawdopodobnie biały i brązowy)
Wydaje mi się tam jest zamek elektryczny . Często zdarza się problem z przewodami zasilania jeśli nie pokazuje otwartego bagażnika to trzeba się zabrać elektrykę. Zdjąć panel i sprawdzać połączenia i przewody.
Dzień dobry, O ile sam montaż mnie aż tak nie przerasta bo to będzie już kolejna dokładka do centralnego tak odnalezienie odpowiedniej wiązki w tym aucie owszem. Przeczytałem już kilka tematów na forum od A do Z i zastanawia mnie jak dużo ze środka trzeba wybebeszyć żeby znaleźć odpowiednie przewody. Wiązka wychodząca z drzwi idzie nie wiadomo gdzie....
Kolega sprawdzi przewody przechodzące od nadwozia do drzwi, z czasem lubią się urywać przewody.
Nie jest ok.Od kierowcy i pasazera powinno zamykac cale auto. Pewnie masz uszkodzone przewody przelotki drzwi.Odchyl gume na przelotce i powinno byc widac urwane przewody. Pozdrawiam.
Skoro centralny jest ok i tak samo alarm to moze wina tkwi w kablach ? Posprawdzaj czy nie są gdzieś przetarte/poprzerywane przewody. Centralny na wszystkich drzwiach sie nie zamyka czy tylko na niektórych ?
Panowie, bez żartów. Chyba nie jest problemem wziąć miernik, czy probówkę i samemu ustalić przewody. Zamykam.
Szukaj przyczyny w dzwiach,albo w przelotce pęknięte przewody.
E tam,mondeo chyba masą sterowane .Okręć osłone bezpieczników i opuść bezpieczniki,w lewym słupku dwa (te co idą do drzwi) najcieńsze przewody.
Podłącze się do tematu. Mam auto ze spaloną kostką - upalone przewody. Posiadam drugą kostkę ale z innymi kolorami. Pomógł by mi opis pinów lub zdjęcie kostki.
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
Na tą odległość i moc spokojnie da rade rura 1", czyli DN25, oczywiście izolowana. Nie zapomnij i komunikacji "elektrycznej" pomiedzy budynkami. Razem z rura CO daj arota 40-50 z pilotem na przewody. Pompa przy kotle,+ ochrona temp. powrotu ( 50-55st.C), w domu zawór 3D+ głowica z kapilarą przełaczający z CO na CWU po spadku temp. na zbiorniku. Na grzejniki...
Nie ma żadnego stałego ''plusa'' na drzwiach? Dlaczego tam? Fabryczna centralka jest w kabinie i możliwe, że i tam są wszystkie niezbędne przewody.
Zanim zacząłem grzebanie - zamek działał jak trzeba. Mimo wszystko - sprawdziłem przewody. Nie ma śladu korozji. Wszystko czyściutkie. Teraz usterka nie występuje. Zobaczę jak długo to potrwa.