Problem polega na tym, że przewody w szafie osiągają ok. 53 st. C, a przewody na zewnątrz ok. 50 st. C. To nie jest jeszcze duża temperatura przewodów. Przewody z powlinitu pozwalają na długotrwałą pracę nawet w 70 stopniach Celsjusza. Temperatura wewnątrz szafy osiąga 45 st. C. Czy ktoś może ma jakiś pomysł skąd taka duża temperatura przewodów? Szafa...
Na ścianie grodziowej(węże wodne wchodzą do kabiny)masz 1 odpowietrznik,drugi jeżeli jest powinien znajdować siś przy lewym reflektorze.Utrzymujesz podwyższone obroty silnika(około 2000)odkręcasz odpowietrznik(najwyżej umiejscowiony)-nie wykręcasz-dolewasz płynu,póżniej 2.Po usunięciu powietrza z układu pojawi się ogrzewanie w kabinie-nawiew.
To są złącza samozatrzaskowe i nic się nie obraca, odbezpiecza się podobnie jak przewody paliwowe(trzeba nacisnąć zabezpieczenie i odłączyć wąż)
Klapy nawiewu znajdują się w module mieszalnika powietrza pod samochodem ( ta duża plastikowa trumna przykręcona dookoła chyba 20 śrubkami i jedną lub dwoma obejmami metalowymi. Przy sciąganiu nic sie nie rozpada. Ale po mojemu nie będzie to wina mieszalnika tylko bardziej uszkodzenia w układzie chłodzenia( zatkane przewody, nagrzewnica, uszkodzona...
Witam. Mam problem z ogrzewaniem w mojej OMCI. Wszyscy piszą jak wymienić nagrzewnicę ( co również uczyniłem) lecz mam kłopot tego typy, że moja nagrzewnica nie jest w ogóle podłączona ze silnikiem :shii:, Zaglądając pod maskę dyndają sobie dwa gumowe przewody wychodzące ze ściany grodziowej, W aucie mam LPG. Gdzie powinny być one podłączone?
Tak pod maską, połącz je razem ze sobą.Ale idzie zima i jak jeździć bez ogrzewania?
Kolego. Wygląda na to, że masz wszystko ok. Zorientuj się dokładnie jak jest podłączony reduktor. Wejście do nagrzewnicy ma prawie najwyższy poziom w samochodzie, co w przypadku złego podłączenia reduktora skutkuje tym że na wolnych obrotach płyn pędzi przez reduktor bo ma lżej a przy zwiększeniu obrotów dopiero zaczyna dawać przez nagrzewnicę. Sprawdź...
Odłącz przewody od nagrzewnicy w komorze silnika i połącz je ze sobą tak aby płyn nie trafiał do nagrzewnicy i zobacz czy dalej się grzeje, jeśli nie to coś nie tak poskładali przy wymianie.
Witam Według mnie oba przewody zasilające nagrzewnicę L1 i L2 powinny być zabezpieczone czy mam rację? Oczywiście. Być może na schemacie jest mylące oznaczenie.
to zero o którym piszesz to poprostu przewód PEN. Na przewodzie od nagrzewnicy zepnij razem przewody PE i N i wepnij w istniejące jak piszesz "zero"
Mój kolega ma to samo jak doda gazu to ogrzewanie jest dobre.Probowaliśmy wszystkiego odpowietrzanie itd. i nic dalej to samo więc nie chcę Cię martwic ale na 99% masz zabitą nagrzewnicę.Podjedż na myjkę samochodowa albo gdzieś żebys miał dostęp do węża z wodą,odkręć oba przewody do nagrzewnicy i spróbuj ją przepłukać (przy okazji zobaczysz jakie ciśnienie...
To farelka do środka skierowana w stronę nagrzewnicy. A przewody od silnika do nagrzewnicy w tym czasie można suszarką do włosów potraktować. Samochód odpalić by nagrzać płyn i wymusić obieg.
Przewody nagrzewnicy gorące???
Jak odepnę przewody od nagrzewnicy to leje się płyn. Przepływ jest, ale nie grzeje i tak nagrzewnica. Mogę pominąć nagrzewnice i po prostu złączyć te dwa przewody? Może z nią jest jakiś problem?
Dwa przewody gorące to oznaka zasyfionej nagrzewnicy. Wymieniaj bez zastanowienia.
Da radę, ja tak zrobiłem. Trzeba trochę powyginać przewody.
Płyn nie dopływa do nagrzewnicy w ogóle! Stwierdziłem to na podstawie tego, że wypiłem przewody od nagrzewnicy i połączyłem je zwykłym przewodem przezroczystym, w którym widać, że płyn nie przepływa. Nagrzewnica jest drożna w 100%.
Utnij albo jak się da odłącz przewody pod maską idące do nagrzewnicy otwórz pokrętło ogrzewania na max i podłącz wąż z kranu z wodą i zobacz drożność nagrzewnicy.
Z Golfem jest wszystko ok. Mam taki sam model i zajmuje się naprawą tego typu pojazdów. W temperaturze ok +5 stopni przy niskiej prędkości obrotowej nagrzewanie silnika możne być dłuższe.
Sprawdź czy są ciepłe przewody idące do i z nagrzewnicy. I czy nie padła linka sterująca zaworem. Czy też sam zawór.
Hmm to chyba mam problem, tam są 2 dysze ? ja cały czas widzę tylko jedną ( w tym moim ogrzewaniu ) ta o której piszę jest wkręcona w tą wygiętą cienką rurkę do której są doprowadzone przewody paliwowe.
Witaj czy przewody nagrzewnicy są gorące? możliwe ze klapka nagrzewnicy się nie otwiera
Ja wlewam do płynu chłodniczego pół litra albo litr octu zwykłego octu ze sklepu robię 200 km na odkręconym ogrzewaniu spuszczam syf i mam wyczyszczony cały układ .Można też zdjąć przewody z nagrzewnicy i przeczyścić samą nagrzewnicę gorąca woda z octem zalewamy nagrzewnicę tą miksturą czekamy piętnaście , dwadzieścia minut płukamy gorącą wodą można...
W nagrzewnicy oba przewody gorące?
Jak nie grzeje to jeszcze sprawdzić jakie są przewody nagrzewnicy zwłaszcza na powrocie jeśli gorący to raczej sprawna.Jeśli letnia to tak do wymiany nie ma obiegu lub zakamieniała i słabo grzeje.
Złączki, przewody, nagrzewnica itd.
na 85 procent zatkana nagrzewnica, trzeba zdjąć przewody, przepłukać, odpowietrzyć i powinno latać
Mam problem z golfem 5 2.0 TDI 140 km, nie ma ogrzewania, bezpieczniki całe, silnik nagrzewa się dobrze, trzyma równe 90 stopni, przewody od nagrzewnicy gorące. W VCDS nie ma żadnych błędów. Co to może być?
Pompa wody zmieniona, stara była w stanie BDB. Wszystkie przewody drożne. Teraz już niby obieg jest, po zdjęciu przewodu z wyjścia nagrzewnicy sika płyn. Teraz oba przewody nagrzewnicy niemal parzą, a grzani nadal brak. Chyba jednak nagrzewnicę szlag trafił...
nikt nie napisał, że obowiązkowo musi być włączone ogrzewanie, bo tam jest zawór który nie otworzy obiegu jeśli nie będzie ogrzewanie włączone. Nie zalewaj do pełna układu. Jeśli wszystkie przewody od chłodnicy i nagrzewnicy będą gorące to układ odpowietrzony. Na zimnym trzeba dolać płynu.
Skoro wymieniałe termostat (zakładam, że nowy) A przewody idące do nagrzewnicy są zimne, to albo są zapchane, albo zapowietrzone, albo idą wysoko i pompa nie ogarnia. Najpierw zrób tak: Włącz silnik poluzuj wężyk idący do nagrzewnicy tak żeby się odpowietrzył, niech ktoś go przegazuje, powinno troche płynu się wylać i powietrze uciec. Powinno pomóc.
witam skoro chłodnica i przewody odpadają to zostaje tylko nagrzewnica, a jak spuszczałeś tą wodę? Może coś jest po prostu niedokręcone.
Jak wyżej jak masz komplet części nagrzewnice wiązki czujniki przewody to nie ma problemu w przełożeniu tego na climatronic.
Witam. Czyściłam nagrzewnicę lecz nie przyniosło to wyczekiwanego efektu. W sobotę ponownie będę czyścił nagrzewnicę lecz z inną chemią i w inny sposób, może pomoże. Przepływ przez nią jest minimalny nie taki jak być powinien. Odłączając przewody od nagrzewnicy i robiąc mostek przewody się nagrzewają więc obieg jest. U mnie jest ogrzewanie postojowe...
Sprawdź czy oba przewody nagrzewnicy są tak samo gorące po pełnym nagrzaniu silnika. LPG jest na pokładzie?
... Lub nastawnik klapy regulacji temperatury:) Nic nie ma, czy przewody do nagrzewnicy zimne czy ciepłe...
Podłączyłeś nagrzewnicę pod dwa przewody: czerwony i czarny. Modułu nie ma, jak napisałeś, zostały tylko przewody. Interesuje mnie, gdzie te dwa przewody zasilające moduł były podłączone.
Od kiedy tak masz? Przewody wchodzące do nagrzewnicy na grodzi masz gorące? Może inną klapą ruszałeś? https://www.youtube.com/watch?v=gqo6sycG... z komentarzy wiadomo, że była zapchana nagrzewnica... Sprężarka klimatyzacji, widać że pracuje? Ta kontrolka może sygnalizować włączoną klimę, więc i zimne leci. Kontrolka AC gaśnie tylko w monecie wyłączenia...
Odkręć przewody nagrzewnicy i przepłukaj wodą z węża ogrodowego.
Witam! Czytałem kilka rad, ale w moim pasacie wszystkie klapki chodzą, termostat działa o.k. (trzyma cały czas 90), przewody wejścia i wyjścia nagrzewnicy są gorące, a mimo to nadal jest zimno i im większy nawiew tym zimniej. Jedynie czego nie sprawdziłem, to czy podczas jazdy przewody te są gorące. Nagrzewnica dopiero co kupiona ze sklepu. Czy to może...
Mnie też wszyscy gadali nagrzewnica, termostat. Oba wymieniłem i dupa. U mnie pozrywane były łopatki z pompy wody. Dało mi to do myślenia, jak po rozgrzaniu silnika przewody do nagrzewnicy dalej zimne były. Teraz tylko nie wiem, czy je dobrze podpiąłem. Obecnie węże gorące, ciepłe od czasu do czasu poleci u pasażera. Albo jest tak zapowietrzona nagrzewnica,...
Witam! Rozebrałem układ ogrzewający i mam problem bo nie wiem w jakiej kolejności podłączyć rury papierowe. Przy obudowie nagrzewnicy są trzy pary rur a ja nie wiem które gdzie podłączyć
Najprościej po uruchomieniu silnika( jak jest zimny) sprawdzasz czy przewód/odma od silnika do chłodnicy jest tak samo ciepła jak przewód ogrzewający parownik , jeśli odma będzie miała taką samą temp wina termostatu, jeżeli termostat działa poprawnie to spróbuj podłączyć parownik szeregowo i wtedy nie ma możliwości żeby nie przeszło przez nagrzewnice,...
Bez znaczenia czy je ktoś zamienił , gdyż są one takie same . Jeśli silniczki pracują w swoim zakresie to sprawdź czy do nagrzewnicy przewody są oba ciepłe po rozgrzaniu . Jeśli tylko zasilanie to nagrzewnica zapchana , stąd po przełączeniu na ciepłe nic się nie zmienia
Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie. Ale gdy w siostry Matize tak było padła nagrzewnica, gdy tak było w moim Kangoo tak bylo padła nagrzewnica i gdy w końcu było tak w moim golfie padła nagrzewnica. Bo z tego co ja się orientuję to gdyby były przewody ciepłe, to nie otwierał by się termostat. Ale jak już napisałem jestem laikiem a nie specjalista.
Rozgrzej silnik i sprawdz przewody ktore ida do nagrzewnicy czy sa "ciepłe" najprawdopodobniej niedrożne przewody badz nagrzewnica.
Witam! Mam problem, nie wiem jak odłączyć przewody układu chłodzenia które wchodzą do nagrzewnicy od strony silnika. Chciałem przepłukać wodą nagrzewnicę bez jej demontażu tylko nie wiem jak odpiąć te gumowe węże (bądź cały plastik) który wchodzi do nagrzewnicy. Zrobiłem zdjęcie temu elementowi. Wygląda bardzo podobnie jak w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Może padł czujnik temperatury. Jak przewody od nagrzewnicy? Ciepłe czy zimne?
Proponuję czyszczenie nagrzewnicy najpierw jakiś płyn czyszczący potem można podłączyć się wq przewody nagrzewnicy jakąś myjką(karcherem) i wypłuka.
Powodzenia trzeba wyjąc deskę. Zaślep pod maska przewody do nagrzewnicy i nie będzie ciekło. ;D Zacznij najlepiej od demontażu schowka. Masz dwa wkręty trzymające klapkę (pod maskownicami o wymiarach 10x15-20 mm). Odkręcasz je, wyjmujesz kalpkę. Potem widzisz na obwodzie wkręty mocowania schowka. Wykręcasz je, masz jeszcze jeden wkręt z boku deski....
Kolego, a jak z temperaturą silnika? Jak w normie, a przewody sa bardzo twarde, to masz niedokładnie odpowietrzoną nagrzewnicę (przewody doprowadzające + nagrzewnica, ale raczej nagrzewnica)
Witam . Kable białe to najprawdopodobniej termiczne zabezpieczenie silnika . Niedawno montowałem całkiem nowe nagrzewnice co prawda wodne , ale też miały wyprowadzone 2 przewody z oznaczeniem T i z nich sterowałem stycznik załączający silnik . Pozdrawiam.
Zawór wymieniony , tylko czy jest otwarty . Przy zamkniętym zaworze oba przewody do nagrzewnicy też będą ciepłe . Obieg będzie przed nagrzewnicą .__ Zawór elektryczny ?
Tak też myślałem, gdzieś po lewej stronie koło pedałów ? Nie koło pedałów, wyżej. :wink: https://obrazki.elektroda.pl/8965500600_... Żeby się do niego dostać i go wyjąć, to według oficjalnej instrukcji należy zdemontować: Pedał przyspieszenia Kolumna kierownicza (Część dolna) Przewody nagrzewnicy Motoreduktor przepustnicy mieszającej...
Jeżeli brak jest zapłonu i czujnik nie widzi płomienia to nagrzewnica się wyłącza.Jak zostaje włączona nagrzewnica to od razu występuje W/N na świecy za kilka sekund przekażnik uruchamia zawór i gaz zostaje zapalony .Nie orientuje się tylko bo w innych nagrzewnicach generator cały czas podczas pracy nagrzewnicy podaje W/N na świecę.jeżeli czujnik zapłonu...
To na spokojnie - dla mnie jeżeli po dłuższej jeździe ze sprawnym termostatem - nie ma ogrzewania w kabinie jest problem z nagrzewnica - czytaj .... Temperatura robocza a z nawiewow zimne - robię jak ty na początku szlauf i płukanie nagrzewnicy jeżeli jest lepiej to za chwilę i tak jest do wymiany, a jeżeli nie pomaga - ściągam deche i organoleptycznie...
Nagrzewnicę wymienia sie w tym samochodzie bez demontażu deski. Trzeba zdemontować tunel środkowy i tapicerkę pod chodniczkiem kierowcy. i nagrzewnicę można wymieniać. Ja oprócz wymiany nagrzewnicy wymieniałem również aluminiowe przewody od nagrzewnicy do grodzi i przy tym juz trzeba mieć trochę cierpliwości przy odkręcaniu bardzo trudno dostępnych...
Jeżeli przewody od nagrzewnicy są gorące to masz zapchaną nagrzewnicę .
Witam Od tygodnia posiadam Audi a4 b5 1.9 tdi 1995 rok. Tez mam problem z ogrzewaniem a mianowicie na szybę leci ciepłe powietrze a na środek leci zimne. Przewody od nagrzewnicy ciepłe obydwa. Co może byc tego przyczyna?
Zdemontuj przewody od nagrzewnicy i przedmuchaj nagrzewnice sprężonym powietrzem, czasami pomaga.
Nie powinno być zaworu innego niż tego przy nagrzewnicy, sterowany z panelu pokrętłem. Ale też nikt nie wie czy ktoś nie dał zobacz przewody wychodzące z przedniego lewego słupka kabiny czy idą prosto do układu chłodzenia silnika i są bez zaworu.
A przewody idące do tylnej nagrzewnicy są gorące? Wentylator się włancza na max temperature?
Wracając do tematu pali się check i błąd P1110(Charge Air Bypass Valve) i wydaje mi się że coś jest źle z tymi przewodami podciśnieniowymi. Ma ktoś jakiś schemacik jak mają iść te przewody to tego zaworu ?
Witam.Z obliczeń wychodzi 65A.Dla przewodów YDY 3x6 ułożonych w tynku lub na tynku obciążalność długotrwała wynosi 51A.Dla YDY 3x10 obciążalność długotrwała wynosi 70A(na podstawie książki H.Markiewicza Instalacje elektryczne).Pozdrawiam Waldec
A te przewody aluminiowe do nagrzewnicy masz ciepłe ?
Przewody od nagrzewnicy w która strony idą do rozrządu czy od strony pompy Vacum? Prawie na wprost za pompą vacum, na ścianę grodziową do króćców.
Czy może ktoś się spotkał z takim problemem i może podpowiedzieć, od czego zacząć? Możesz spróbować zezaktywować grzałkę diagboxem. Wymiana sterownika (który jest przy chłodnicy)? Czy jednak to coś w kabinie (zgodnie z tłumaczeniem błędu)? Sprawdź przewody od rezystancji grzewczych w nagrzewnicy od strony kierowcy. https://obrazki.elektroda.pl/1192463200_...
sprawć przewody od nagrzewnicy czy oba są gorące ??
Jak ciepłe są przewody przy nagrzewnicy? Z wszystkich nawiewów leci takie powietrze? Jaka klimatyzacja?
Cześć mam taki problem że po wymianie rozrządu zapowietrzył mi się układ i dosyć ciężko było go odpowietrzyć ale chodzi o to że x miesięcy temu wymieniałem silnik i po wymianie silnika dosyć słabo działało to ogrzewanie i mam podejrzenia że mogli mi źle podłączyć przewody do nagrzewnicy. Stojąc przed autem prawy się nagrzewa a lewy jest cały czasz zimny...
Jeśli na wejściu i wyjściu z nagrzewnicy przewody są ciepłe i nagrzewaja się w tym samym czasie to raczej nagrzenica jest dobra.
Prostszym i tąńszym rozwiązaniem, jest założenie kolanka na przewody do nagrzewnicy, tak, żeby ją ominąć. Mrozów nie ma, a całkowity koszt zamknie się w 5 zł.
w czym problem Problem jest z dojściem do przewodów nagrzewnicy jest tam bardzooo ciasno.
Pewnie masz zamuloną nagrzewnicę.
Próbuj i opisz efekty. Przepłukanie układu i wymiana płynu na pewno nie zaszkodzi a może pomóc.
Witam ale to jednak i tak może wskazywać na uszczelkę pod głowicą szlam w oleju i ciężko wchodzi na obroty a wyciek z nagrzewnicy poprostu pojawił się po drodze ,najprawdopodobniej ciśnienie z cylindrów jest pompowane do ukladu chłodzącego i nagrzewnica się rozszczelniła więc możesz odłączyć przewody od nagrzewnicy spiąć na krótko i sprawdzić czy przewody...
Może przewody zamieniłeś przy nagrzewnicy?
Witam. Czy ogrzewanie wcześniej działało, jaki to gaz? Sprawdziłbym czy przez nagrzewnicę przepływa płyn, czy na wejściu i wyjściu nagrzewnicy przewody się nagrzewają.
po 10minutach, duży obieg nie załącza, góra rura chłodnicy gorąca, dolna zimna, Nie sadze, aby po 10 minutach termostat sie otworzyl (ok.90°C). Trzeba by zmierzyc termometrem. - jakiś zawór blokuje przpływ nagrzewnicy We wspolczesnych samochodach nie ma zaworow na zasilaniu nagrzewnicy. - zapowietrzona nagrzewnica - zatkane przewody natrzewnicy Oba...
Wszyskie przewody ciepłe... Nagrzewnica czysta,z odpowietrznika nagrzewnicy leci gorący płyn.Na zagrzanym silniku załącze nawiew to przez jakiś 15 sekund leci gorące powietrze a potem coraz zimniejsze
Przyczyn może być wiele Sprzwdź poziom płynu, sprawdź czy nagrzewają się przewody prowadzące do nagrzewnicy, może mechnizm nagrzewnicy (klapki odsłaniające je) nie otwierają/zamykają się prawidłowo, może to być też wina wspomnianego wcześniej termostatu. Ale jeśli przewody do nagrzewnicy są gorące to raczej nie termostat. Może poprostu jest zapowietrzony....
Ale odpowiedzi na elementarne pytanie możesz chyba udzielić. Czy to są przewody do nagrzewnicy.
Witam, mam pytanie, czy ktoś wie jak dobrać się do nagrzewnicy w astrze 2. Mam mokre dywaniki, prawdopodobnie cieknie gdzieś nagrzewnica lub przewody!!
Przy dodatkowym i silnie obciązonym alternatorze trzeba będzie podnieś w jakiś sposób (np elektrozawór dodatkowego powietrza) wolne obroty bo może silnik może niestabilnie chodzić szczególnie zimny a z alternatora wyprowadzić przewód od wzbudzenia i zwierać go do masy przełącznikiem mały prąd do 2A w ten sposób włączając ogrzewanie. Przy standardowym...
Włącz silnik i dmuchawę na ciepło, następnie ściskaj przewody od nagrzewnicy wcześniej układ odpowietrz korkiem odpow.) - rób tak dotąd gdy obydwa przewody będą ciepłe - masz zapowietrzoną nagrzewnicę gdyż spóściłeś płyn przy ustawionym przełączniku ciepło-zimno na zimno.
Termostat wymieniony i poprawy nie ma. Po wymianie termostatu, zalalem autko plynem chlodniczym, odpowietrzylem (autko uruchomione na postoju jakies 15 minut albo i wiecej), przewody od nagrzewnicy zrobily sie gorace, a z nawiewow delikatnie leciutkie powietrze, wiec juz myslalem, ze bedzie okey... Ruszylem autkiem i po kilku km chlod z nawiewow. :/...
Jeśli nie czujesz się na siłach - oddaj komuś do roboty. Jeśli się czujesz, manual nie będzie potrzebny. Pod warunkiem że nie jest zaklejony syfem i nie zacina się trzpień w połowie, ja tak miałem w swoim. Mój też taki był, plus urwany grzybek trzpienia. Plus to że był na zewnątrz, nie pod deską, i łatwo dało się to wykryć - także podejrzewam, że przewody...
Poszedł bym też w kierunku wymiany filtra przeciwpyłkowego. Zmniejszy się na pewno zaparowanie szyb. Powiedź kolego czy przewody od nagrzewnicy są gorące?
Mogły Ci się choćby przesycić dławiki i już zamiast generacji drgań miałeś obwód zamknięty przez przewody, otwarte MOSFETy i drut cewek.
Odpiąć przewody wodne od nagrzewnicy, założyć wąż od karchera, przepłukać pod ciśnieniem. Jeśli klimatronic, sprawdzić błędy silniczków klap i test, mogą się zawieszać. Nowy płyn i odpowietrzenie całego układu.
Dzięki za szybką odpowiedź Tak coś przypuszczałem, że oto chodzi ale ta kontrolka świeci mi dosłownie sekundę lub pół więc chyba jest ok. A odnośnie filtra to właśnie jestem po wymianie. Jeśli odnośnie wcześniejszego postu na temat temperatury to układ był zapowietrzony, do wymiany przewody nagrzewnicy tylniej ps. te przewody to klęska aż dziw że nie...
Zaciski M i K względem masy. M zapewne wskaźnik K kontrolka rezerwy Podłącz do masy przewód M i zobacz co będzie. Podłącz do masy przewód K i zobacz co będzie Dodano po 2 Tak , wyłącznik sprawdzisz kontrolką z żarówki. Podanie napięcia raz na jeden, raz na drugi przewód powinien spowodować zmianę obrotów dmuchawy. Do dmuchawy dochodzą trzy przewody?
Mógł by mi ktoś podpowiedzieś jak powinno sie wpinac webasto w uklad chlodzenia silnika? jaka jest zasada? Czytalem, ze wpina sie w przewody idace do nagrzewnicy ale nie wiem czy rownolegle czy szeregowo? Co pozniej w trakcie pracy silnika pompka webasto nie blokuje swobodnego obiegu cieczy do nagrzewnicy..? Samochod to Ford Orion (to samo co Escort)...
Na przewodzie zasilającym nagrzewnice, tylko jeden.
Po wymianie odpowietrzony? Zagrzany? Jakie są w dotyku przewody do nagrzewnicy? Jaki silnik? Jakie było oznaczenie na termostacie (ile stopni)? Jakiej firmy termostat? Popraw pisownie bo temat w koszu wyląduje.
Gdyby nie było odbioru ciepłego powietrza z nagrzewnicy to oba przewody do nagrzewnicy byłyby mniej więcej jednakowo ciepłe. Opisany przypadek (wyraźna różnica temperatur przewodów wskazuje na niepełny przepływ cieczy przez nagrzewnicę, prawdopodobnie dławi go pęcherz powietrza w obwodzie nagrzewnicy.
Drogie grono, problem z tym ogrzewaniem zdaje się być bardziej złożony. Po wielu próbach odpowietrzania układu nie ma rezultatów. To znaczy, jak jade autem to jeszcze w miare dmucha ciepłym ale tylko stane np. Na światłach i już zimne leci. Zdiołem więc przewody z nagrzewnicy, najpierw powrotny i wniosek, z nagrzewnicy ledwo co leci woda. Jak dam troche...
A jakie w dotyku sa przewody do nagrzewnicy? Może klapa w mieszalniku ciepło/zimne w kulki leci.
Witam. Więc w renault lagunie 2 2001 rok nie mam ogrzewania kabiny wyposażony samochód jest w klimatronik. Termostat jest dobry bo sprawdzałem, oba przewody do nagrzewnicy są gorące, wentylator działa poprawnie. Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem czego szukać
Sprawdź czy przewód który steruje klapą od zmiany nawiewu ciepłe zimne jest prawidłowo zamontowany,jakiś czas temu wymieniałem nagrzewnice w B4 i wiem że ciężko jest pozakładać te przewody.
przewody tylnej nagrzewnicy schemat przewody nagrzewnicy lutowanie nagrzewnicy
wymuszenie sinusoidalne pianka klimatyzacja punto przełącznik świateł
viessmann aquastilla viessmann aquastilla
Kolory przewodów zasilania i sterowania w Renault Koleos 2011 Schemat podłączenia wideodomofonu EURA VDA-49A5