Sprawdz przewody na pompie paliwa..
Witam, A jakie to były przewody, kolory tez mam nadpalone dwa wejscia w takiej szerokiej wtyczce co wchodzą do jakiegoś sterownika pod kierownicą?
Powracam do tematu. Kostka wymieniona, lecz problem został. Pompa chodzi jak chce. Odpiąłem wtyk, podpiąłem miernik i przekręcam stacyjkę. Prąd jest. 3 razy przekręcam jest a nagle za 4 już nie. I tak w kółko Pojawia się i znika. Patrzyłem na przewody pod listwą od strony kierowcy, lecz tam przewody wyglądają ładnie. Sam już nie wiem. Pozdro
Kup przy okazji nowe przewody paliwowe do zbiornika. Kolega Strumień Świadomości Świata jest optymistą, jeśli chodzi o żywotność tych przewodów, nawet tyle im nie daję. Kup fedykowane do zbiornika paliwa, nie igielitowe,gumowe czy gumowe zbrojone. Są dostępne w różnych długościach. https://obrazki.elektroda.pl/7989114200_...
Między przewodami jest blaszana podkówka przykręcona torxem, mocująca przewody paliwowe. Odkręcasz torxa i masz przewody gotowe do wyjęcia, potem wymiana oringów i po temacie.
To nie powinno mieć żadnego wpływu z uwagi na to iż jest pompka która cały czas pompuje paliwo. Być może tak jak napisał KIERBEDZ4 może to być wina filtra paliwa. Sprawdził bym jeszcze czy przewody paliwowe nie są gdzieś uszkodzone.
uporałem juz sie jakos z tym wszystkim tylko teraz mam taki problem ze auto strasznie kiepsko chodzi na benzynie, nie wkreca sie na obroty, gasnie, kicha, swiece i przewody sa wporzadku, na gazie chodzi bardzo dobrze. Ma ktos jakies pomysły?
Dzień dobry. Problem z Fiat Panda 2, 1100, 2003. 208 tysięcy. Engine świeciło zawsze i świeci, czasem zaświeci kłódka. Akumulator nowy - (po wymianie jeden reflektor pod koła, drugi w niebo). Przejechane 500 km spoko. Start zawsze OK. Benzyna. Pali 7/100 krótkie trasy, zero brania oleju. Max 150 km/h spoko. Wcześniej był na gazie, ale słabo ciągnął...
Ok, zdjąłem tylne siedzenie, odpiąłem wtyczkę, sprawdziłem pompę - 3Ohmy, sprawdziłem przewody, jest 12 V ;) Powciskałem parę razy wyłącznik wypadkowy pod siedzeniem, przeczyściłem styki i voila, działa! :)
Witam. Typowa usterka "Padlin"... z moja tez tak sie stalo ok miesiaca temu. Przekopałem caly internet i nic. Ludzie piszą ze powymieniali swiece, pompy paliwa, przewody WN i jeszcze inne gadzety i nic. Ja mam taki pomysł żeby wymienić czujnik temp cieczy chłodzącej. Czy ktos probowal? On jest odpowiedzialny za "ssanie" mechanik powiedział ze wystarczy...
Rurka jest otwarta tylko gdy korek jest otwarty... już od dobrych kilku lat wszystkie samochody mają szczelne układy paliwowe z pochłaniaczami oparów (EVAP). Zajrzyj pod tylna kanapę, masz tam dojście do zbiornika paliwa, popatrz czy wąż/węże dobrze siedzą na króćcach i czy nic nie jest pęknięte, choć skoro przy otwartych oknach to szuja raczej pod...
Sprawdź przewód (-) akumulatora na silniku, skrzyni biegów oraz na pasie przednim.
Witam Problem z samochodem zaczął się w kwietniu tego roku. Podczas normalnej jazdy zaczęło szarpać samochodem oraz wyskoczył check engine (kontrolka świeciła się ciagle). Po kilkukrotnym podpięciu kostki OBD II odczytałem następujące błędy: P0352, U1602, U1600. Błąd z komunikacją z magistrala CAN wyskoczył prawdopodobnie przez podpięcie OBD II ponieważ...
Mam podobny przypadek, Panda 1,2 z 2008 roku. Ciężko odpala i chodzi tylko na wysokich obrotach, jak się ujmie gazu to słychać jak by silnik nie chodził na dwa cylindry. Po zeskanowaniu wyszły dwa błędy, cewka 1 i czujnik obrotów wałka rozrządu. Po skasowaniu błędy nie wróciły. W aucie została zmieniona wcześniej pompa paliwa. Postawiłem szybką diagnozę...
Mechniczny udar który rozłupie kasete z bateria a więc conajmniej złamie płyte podłogowa na połowe..... i przy tym pasażerowie auta maja przeżyć ? To jest ten sam problem jak zabezpieczenie auta spalinowego przy zderzeniu ze scianą 150km/h by zbiornik paliwa przetrwał.....i przewody paliwowe i silnik. Jak jeszcze raz ktos napisze iz uszkodzenie mechaniczne...
Trzeba sprawdzić gdzie się wpinali gazownicy może przecieli o jeden przewód za duzo
dzięki za kolorki i umiejscowienie właśnie szukałem tego na forum. Pozdro
Elektrozawór oparów paliwa do wymiany lub odłączyć przewód i jest cacy. Dodano po 19 Elektrozawór oparów paliwa do wymiany lub odłączyć przewód i jest cacy.
A nie lepiej taniej kupić auto i reszta kwoty przeznaczyć na serwis i opłaty co roku? Odpada AC... Mniejsze ryzyko kradzieży. Optymalne jest do 5000zl kupować. Ja mam pułap cenowy na osobowe i rolnicze maszyny... To jest odpowiednio 3000zl i 4000zl... Tak Tico w 2008r 3300zl a C360 brak danych poza koparka Ostrówek KTO162 4000zl Matiz 500zl... I żyje...
Ja w swojej pandzie 1.1 2003 odłączyłem przewód z pochłaniacza oparów paliwa ( w tylnym prawym nadkolu) i problem zniknął a też to miałem , ciśnienie paliwa ponad 3 bary , paliwa też dotankowywałem bo poczytałem o poziomie powyżej pół baku i nic , dopiero ten przewód i na zimno paliła po pierwszym razie. Co dziwne nie działało to jak odpinałem wtyczkę...
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Fajny artykuł, ale to taka podstawa podstaw, jeśli ktoś tego nie wie to nawet nie powinien chłodzić sie klima, a co dopiera ja obsługiwać :). Zaciekawiła mnie ta panda 1.2- czy złącze od paliwa ma faktycznie taki sam port jak klima i da się założyć na nią przewód od zegarów?
Na listwie nie ma ciśnienia. Gdy zatkam przewód od nadmiaru który wychodzi z pompy to pompa daje ciśnienie na listwę, gdzie jest zawór zwrotny?(w pompie czy w filtrze paliwa) Dodano po 3 a jaką wartość oporu powinien mieć czujnik ciśnienia na listwie bo na kompie pokazuje ze jest ciśnienie a jak się odkręci przewód od wtrysku to nie ma ciśnienia.
Widziałem taką pompę i jest tej samej wielkości co inne pompy. Sam wyciągałem taką pompę właśnie przez ten otwór. Przewody są poprowadzone do tyłu do wiązki. Do zdjęcia zbiornika paliwa nie potrzeba demontować zderzaka. Czyli mówisz wymontować czujnik wsadzić łape do środka i powinienen sie do niej dostać ?? TYlko w takim razie jak jest to podłączone...
Jak zakręcisz gaz na zbiorniku, wypalisz resztę gazu z przewodów, to też tak będzie odpalał? Przypomina trochę odpalanie na dwóch paliwach, benzynie i gazie, a nie tylko jednym z nich.
male sprostowanie paliwo w pandzie nie przeplywa przez wtryskiwacze poniewaz nie ma przewodu , powrotnego . i do wtryskow dociera tylko tyle ile w danej chwili sie zuzywa . na wyjsciu z pompy jest zaworek zwrotnty ktory utrzymoje cisnienie w listwie nawet przy wylaczonej pompie . , moja rada dla jezdrzacych na gazie jest taka zeby nie lac do zbiornika...
Należy odszukać centralkę alarmu a następnie przewody od centralki odpowiedzialne za odcięcie. Centralkę można odpiąć lub wyjąć bezpiecznik. ( na pewno 2 mogą iść do przekaźnika, przecięty jest jakiś przewód z fabrycznej instalacji i wpięte pomiędzy przecięcie przewody z centralki, rozcięty przewód łączymy ) Co tobie odcina alarm iskrę ? paliwo? rozrusznik?...
Nie przejeżdżam nim takich odległości z wyłączoną pompą - ponoć nieźle niebezpieczne, może dojść do zapieczenia wtrysków. Gdzieś dostałem pomysł, że któryś może być zapieczony i puszczać gdzieś bokiem. W każdym razie, gubię za dużo paliwa. W zeszłym roku były ostre mrozy, może któryś przewód pękł, a żeby to sprawdzić, prawdopodobnie trzeb będzie śmignąć...
Objawy: po postoju trzeba długo kręcić i dopiero łapie a po podlaniu benzyny lub startera do przepustnicy pali odrazu. W moim przypadku jak i podejrzewam wielu innych nie odpalających Pand usterka spowodowana jest cofaniem się paliwa do zbiornika. Rozwiązaniem jest dołożenie zaworu zwrotnego na przewodzie zasilającym przy zbiorniku. Problemem może być...
przewody panda paliwa panda panda filtr paliwa
eminence odwrotka ilosc oleju gazem grand cherokee
babcia komputer sterownik movera
Radio internetowe Wi-Fi – samoczynne wyłączanie, niestabilność połączenia, Frontier Silicon, Ocean-Digital Sunligoo N3 MAX – jak ograniczyć prędkość skutera elektrycznego? Menu P07, aplikacja, limiter