Czy źle coś podłączyłeś ten gaźnik jest prosty i trudno coś tam namieszać ale trudno ocenić jak tego nie widzę.
Odma przewody podciśnienia zatkane olejem i nagarem, Uszkodzenia pęknięcia wężyków w dolocie.
Te cienkie przewody podciśnienia potrafią się zacisnąć lub zabrudzić. Często też gruszki przy turbo gniły i tam ucieka podciśnienie.
Zmienna geo, przewody podciśnienia, zawór sterujący i samo podciśnienie do weryfikacji. Jakie widzi sterownik doładowanie między 1400 a 3000obr?
Czy przepustnica napewno jest domknięta? Zrób zdjęcie silniczka krokowego bo nie pamiętam jaki tam jest. Możesz popisując Polakiem na wszystkie przewody podciśnienia,jak obroty wzrosną to jest nieszczelność.
Sprawdz jeszcze przewody podciśnienia i recyrkulacji...
Dziękuję wszystkim za pomoc okazało się się zawór sterujący płynem chłodniczym nie trzyma podciśnienia i do turbiny dochodziło za słabe podciśnienie . Chodzi o ten zawór : https://obrazki.elektroda.pl/7805780000_...
Turbina, przewody, zawór, gruszka i przewody podciśnienia do sprawdzenia.
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
witam potrzebuję schemat podłączenia wężyków podciśnienia do elektrozarorów Passat B3 1.9TD
Tempomat w tym silniku jest na pompce podciśnienia. Jest to układ analogowy i VAG nie ma nic do tego. Sprawdzić trzeba przewody podciśnienia od pompki do siłownika na pedale gazu. Częsta usterka to sterowanie z manetki i zimne luty w sterowniku tempomatu.
Tak, to EGR. Zapewne jest zaślepiony, a wężyk zdjęty z siłownika, żeby nie zamykał klapki w dolocie.
3,2mm taki sam wężyk jak do przelewów wtryskiwaczy
Raczej podstawa gaźnika odpada bo gdyby była uszkodzona to obroty by były raczej niższe. U mnie był podobny przypadek i wina tkwiła w przewodach podciśnienia. Z tyłu do gaźnika jest przykręcony taki mały jakby rozdzielacz do którego idą trzy przewody podciśnienia i to u mnie było właśnie całym winowajcą.i
Kolego diagnostyka się kłania,możliwy błąd układu krytycznego 2 ,jak nie masz czym jedz do kogoś,a sam posprawdzaj dokładnie przewody podciśnienia.
Np. te poklejone taśmą przewody podciśnienia. Brudną przepustnice, anomalie ciśnienia paliwa i odczytu temperatury........ Do tej cytrynki nie musi być skaner firmowy dużo innych go ogarnia.
Czy ktoś mi pomorze???Poszukuje schematu podłączenia przewodów podciśnieniowych w audi 80 b3 z silnikiem 1.8.Ostatnio zmieniałem silnik z 1.6 na 1.8 i po wymianie silnik nie chce mi poprawnie chodzić-wcześniej jeździłem na tym silniku przed wymianą i spisywała się rewelacyjnie po wsadzeniu go razem ze skrzynią do innego zawieszenia silnik pracuje ale...
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
sprawdziłbym jeszcze przewody podciśnienia. w mojej poprzedniej omedze MV6 miałem coś takiego, że jak ostro przyspieszałem, to spadało podciśnienie i nawiew przełączał się w ustawienie początkowe. po zdjęciu nogi z gazu wszystko wracało do normy. Sterowanie kierunkiem nawiewu (szyba/nogi i tak dalej) odbywa się właśnie za pomocą podciśnienia.
NIe podałeś kodu silnika ,ale jeżeli mówisz że napeno KE , nie K to przyczyn może być wiele. Można na zimnym zrobic analizę spalin i spr. ,spr najpierw lewe powietrza wszystkie przewody podciśnienia , czujnik temperatorysilnika do kompa nastawnik hydraulicny i wiele innych
w takim samochodzie odpięciem akumulatora nic złego nie zrobisz nie wchodzi w grę zaden reset i.t.p. Mówiż iż przypadkowo odpięto klemę,może również coś innego (przewody podciśnienia)opisz dokładniej co się działo a przede wszystkim podaj kod silnika. pozdrawiam
Pewnie chodzi Ci o klapę obiegu powietrza (zamknięty, otwarty). Klapa poruszana jest przez siłownik podciśnieniowy. Po wyjęciu schowka i zdemontowaniu osłony pod schowkiem będziesz miał do niego dostep. Sprawdź dokładnie przewody podciśnienia, zaczynając od rozgałęźnika pod maską, oraz zobacz jak pracuje klapa po odłaczeniu siłownika.
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
Witam. Posiadam Passata B6 z silnikiem 1.9TDI BLS 105km z 2006r. Robiłem remont silnika, przy okazji pozbyłem się chłodnicy spalin. Potrzebuje pomocy/schematu jak prawidłowo podłączyć przewody podciśnienia, tak aby turbo prawidłowo pracowało. Dodam, że mam nowy zawór N75 oraz nowy przepływomierz BOSCH. W necie znalazłem taki obrazek, ale nie bardzo...
Podciśnienia do sprawdzenia. Przewody Podciśnienia do serwa Dodano po 1 Dziurawy przewod podciśnienia daje lewe powietrze do silnika co może się objawiać wzrostem obrotow silnika
Pewnie odpowiada za zgaszenie silnika, w mercedesach jest on pneumatycznie sterowany, przewody podciśnienia biegną do stacyjki.
Witam ,kolego nie kpię ani z Ciebie ani z meganki, pytanie było czy na luzie wkręca się na obroty , czy idzie za kapciem :D , ciśnienie w układzie 2,5-3 +/- 0,2 bara , zlej troszke paliwa na pracujacej pompie do czystego naczynia i zobacz czy nie ma opiłków, to że sika na kilka metrów jest niemiarodajne, pomiar !zobacz jeszcze czy masz cale przewody...
Po pierwsze edytuj post tak, żeby dało się go chociaż przeczytać. Kolejna sprawa to diagnostyka, podłącz go do komputera i sprawdź parametry, bo bez tego można pół samochodu wymienić. Miganie świateł może być spowodowane słabą masą, starym akumulatorem, padającym alternatorem. Wody nie ubywa? We własnym zakresie możesz wyczyścić porządnie przepustnicę...
Kolego sprawdź sobie przewody podciśnienia, to musi być pewne. Odpal auto, otwórz maskę, zrzuć wężyk z akumulatora podciśnienia (ta czarna bańka) i przyłóż palec do tego wężyka, chociaż lepszym rozwiązaniem było by podłączyć się pod vakuometr bo jeżeli moc "wraca" to musi być jakieś podciśnienie. Ja bym też sprawdził gruszkę od Turba, pamiętam jak to...
W zasadzie samo podłączenie podciśnieniowych przewodów nie powinno odgrywać wielkiej roli w tym przypadku.Jest tam dość proste połączenie.Z głównego przewodu podciśnienia rozdziela się w zasadzie tylko na aparat zapłonowy poprzez włącznik/zawór termiczny,oraz na włącznik obciążenia który powinien być na tylnej ścianie komory silnika.Piszę że nie powinno,ponieważ...
Dobra, nie będę taki. Ogólnie sprawdzaliśmy wszystkie przewody podciśnienia, rury doładowania, chłodnice i nic. Za którymś razem na jeździe próbnej było dobrze do momentu wciśnięcia hamulca, i tu lampka się zapaliła w głowie. Jeszcze raz ale dokładniej zaczęliśmy przyglądać się podciśnieniom i okazało się, że przewody podciśnienia były lekko przetarte...
chyba ci o to chodzi elektroda.pl/rtvforum/topic675247.html
No bez podłączonego MAP sensora to cała kalibracja do kitu. W sumie to dziwne że to wogóle jakoś działa.. Nic mi nie wiadomo o trybie awaryjnym w OMVL. Tak, lewe powietrze jak najbardziej mogło powodować telepanie. Na D automat bardziej obciąża silnik więc to lewe powietrze (w stosunku do powietrza idącego przez nastawnik biegu jałowego) stanowi mniejszy...
Witam, mam takie pytanko gdzie znajdują sie w golfie II 1,6 75KM przewody podciśnieniowe? Wymieniłem uszczelke pod głowicą, kolektor zespawany bo był pęknięty wszędzie nowe uszczelki a mimo to jest strasznie mułowaty... wymieniłem filterek gazu nadal to samo czekam jeszcze na regulację gazu i małe uszczelnienie przy parowniku. Nie wiem co mu jest......
Turbiny dmuchają w granicach 1.1 mpa, obie. korekcja wtrysków od 0,8 do 1,2. Przewody podciśnienia wszystkie szczelne. gruszki pracują,,
Szczelność robiłem dymiarka i nigdzie nie było nieszczelności. Gdzie "dymiłeś " w przewody podciśnienia? Jak są szczelne to faktycznie może pompa albo zły PWM dla zaworu. Sprawdź króciec pompy czy nie luźny.
Ważne aby przewody podciśnienia podłączyć tak jak założył producent.
ten przewód prowadzi do lewego nadkola tak jak na foto http://obrazki.elektroda.net/55_12634761... http://obrazki.elektroda.net/0_126347611...
Sprawdz jakie błędy zapisał sterownik. Czy sztanga pracuje poprawnie może pomyliłeś przewody podciśnienia przy n75?
Jeszcze dodam że jak zgaszę i odpalę spowrotem samochód to jest normalnie. Ma moc To akurat wiadomo. Ze wchodzi w tryb awaryjny.
tam jest niedoładowanie, do sprawdzenia N75, przewody podciśnienia i gruszka i na koniec czyszczenie VNT i będzie śmigał.
Do zaworka regeneracji filtra węglowego. Taki czarny z napisem MOT i strzałką na górze, na lewym nadkolu.
Określ dokładniej kiedy występuję te strzały, czy podczas przyspieszania, cz pozdjęciu nogi z gazu. Jak chodzi na benzynie? Czy masz wariator zapłonu?
Jak tak kopci to jedną z przyczyn mogą być lejące wtryskiwacze, trzeba je sprawdzić , wyregulować lub wymienić, a przy okazji ich odkręcenia sprawdzić ciśnienie sprężania w cylindrach oraz wydajność i ciśnienie pompy wtryskowej. Aby sprawdzić czy wszystko dobrze podpięte można porównac z innym autem i korzystając z komputera sprawdzić prawidłowość działania...
Witam czy ktoś rozwiązał problem ? Borykam się też z błędem P132B w Fieście 1.4, dodam że przewody podciśnienia w dobrym stanie, map sensor podmieniony. Czy ktoś ma pomysły ?
Prawdopodobnie znaczy że dziurawa membrana w reduktorze. Zastosowanei zestawu naprawczego może pomóc, ale zastanów się czy ci się opłaca. Jak reduktor ma już swój przebieg / wiek często lepszym rozwiązaniem jest wymiana reduktora. Nie musi być dokładnie taki jak był OMVL. Byle się moc maksymalna zgadzała. Np KME Silver / Gold... Albo cośz Zavoli. Możesz...
Wizyta u mechanika i regeneracja gaźnika.
To jest w tej plastikowej puszce po lewej stronie kolektora? Jeżeli tak, to jest dobrze.
Chyba o tym mowa? https://obrazki.elektroda.pl/1273960900_...
Dzięki za te podpowiedzi zamówię jutro ten zawór (sterujący podcisnieniami na biturbo pierburg) zrobiłem mu nawet foto 😅 (w załączeniu ) i zobaczymy. Jak będę go wymieniał to mogę dmuchnąć w te przewody podciśnienia i sprawdzić czy gruszki chodzą ???
sprawdziłeś wszystkie przewody podciśnienia ?
Witam. Zmagam się z problemem w Audi, auto nie odpala. Kręci normalnie, nie odpala. Wymienione: świece, kable, moduł zapłonowy, nowa pompa paliwa, czujnik temperatury nowy oryginał, uszczelniony dolot, wszystkie przewody podciśnienia nowe i dalej nie odpala. Pomocy, brak mi już pomysłów.
Witam, mam problem z Audi A4B5 2.5 TDi V6 AKN 2000 rok, błąd 00575. Auto kręci do maksymalnie 3 tysięcy obrotów i nie ma mocy. Dodam, że błąd miałem wcześniej, ale auto jeździło normalnie. Gruszka porusza się płynnie a przewody podciśnienia są w porządku. Gdzie szukać przyczyny?
Sprawdź przewody podciśnienia czy nie mają jakichś pęknięć, lub czy nie są pozamieniane.
Przewody podciśnienia do sprawdzenia.
Przewody podciśnienia któryś urwany i zasysa powietrze. Nie spodziewam się "lewego powietrza" system diagnozuje raczej deficyt powietrza. Przewody podciśnienia sprawdzone a niektóre wymienione, wymieniony komplet rur od przepływki do przepustnicy oraz łącznik do odmy. W silniku nie ma klasycznego EGR-a jest kombizawór, ale fakt przez moją niechęć do...
Wszystko się zgadza. Tylko jak zacisnąć taką grubo ścienną rurkę. A jest na pewno grubo ścienna (przewody podciśnienia w samochodzie) na tak małym przekroju. Bo wiadoma sprawa, gdybyśmy mieli faktycznie mały (podany przykład igły) przekrój, i przewód gumowy o grubości dajmy na to prezerwatywy, To taką "mini" opaskę ślimakową można zastosować. Choć w...
Przewody podciśnienia szczelne? Jeśli jest zawór EGR to go sprawdzić.
No i nie jest to MAF, pompa podciśnienia,przewody podciśnienia,elektrozawory,EGR,turbo.
Witam, Mam problem z doładowaniem w Skodzie RS 2.0TDI CUPA. Podczas przyspieszania samochód wchodzi w tryb awaryjnym i zapala się ikona świec żarowych. Na dole zamieszczam błędy i logi problemu. Wymieniłem przewody podciśnienia i zawór n75: https://obrazki.elektroda.pl/5872137400_... https://obrazki.elektroda.pl/9000008700_...
Jak powinny być podłączone przewody podciśnieniowe opel omega 2,2 dti?
Sprawdź przepływomierz, przewody podciśnienia i jakie w rzeczywistości jest podciśnienie w układzie próżniowym. https://obrazki.elektroda.pl/6687042700_... https://obrazki.elektroda.pl/8274934700_...
Szukaj podciśnienia zaworek przewody podciśnieniowe przetarte pękniete sprawę masz prosta od vacu pompy do turbo . Hamulec nie jest twardy ??
Problem rozwiązany , wymienione przewody podciśnienia i po kłopocie . Dzięki za podpowiedzi .
Posiadam audi a4 b5 1.9tdi Gdy odpalę samochód nie ma wgl mocy jakby turbina nie działa dopiero po chwili jak samochód się zagrzeje i to zaczyna normalnie pracować. Czego to może być przyczyna? Sprawdzone zostały przewody podciśnienia i Nowy zawór n75
Sprawdż przewody podciśnienia i zawór sterujący
Witam interesuje mnie czy ma może ktoś schemat podłączenia podciśnień turbo w peugeot 307 sw 2.0 HDi 110 km ponieważ przy szukaniu usterki znalazłem rozłączane przewody i nie wiem które gdzie idą
Sprawdź czy gruszka która steruje turbiną- się rusza?. Może być, ze jest zapieczona i tak się będzie dziać. Sprawdź przewody podciśnienia . W 110tdi się zapieka turbo i tak się robi. Komp wpada w tryb awaryjny...i taka jest historia.
Wymienilem wszystkie przewody podciśnienia jeszcze wczoraj, ale nie ma poprawy dalej "stoi w miejscu" brak mocy...
A przewody podciśnienia?
Odświeżam temat, ponieważ problem ciągle występuje. Zmieniłem gaźnik na phbg 21 z dyszą główną 72 Założyłem nowe przewody podciśnienia i bęzyny. Kranik działa prawidłowo. Przerwa na świecy 0.70 I problem występuje dalej. Teraz zamówiłem nowy zawór membranowy rms. Bo podejrzewam że w tym tkwi problem. Ponieważ płytki odstają od korpusu zaworu. I zauważyłem...
Witam Przewody podciśnienia to na tym zdjęciu poniżej w prawym górnym rogu takie siwe cienkie idą do takiego pomarańczowo-zielonego elementu http://daewoo.resmoto.com/opisy/tico/uzy... Wolałbym nowe kupić bo te ze szrotów są jak moje już spękane - byłem na szrocie i oglądałem. Interesuje mnie średnica wewnętrzna więc musisz...
Może zasysać tzw lewe powietrze poprzez przewody podciśnienia w przepustnicy jak również przewodem serwa hamulcowego, może linka zacinać się w pancerzu i zderzak przepustnicy nie dotyka zderzaka tudzież któryś z czujników (przepustnicy, temperatury itp) podaje zły sygnał na co sterownik reaguje w ten sposób
Podłącz i zobacz czy tzw. Grzybek się przesuwa, I posprawdzaj dokładnie przewody podciśnień, W moim D13B2 (co prawda inne objawy) Długo szukałem przyczyny, a okazało się, że wężyk podciśnienia pękł i nie było to widoczne.
Okazało się że przewody podciśnienia w silniku są poluzowane. Mechanik naprawił przewody i gaz zaczął działać poprawnie.
Dzięki za odpowiedź, Mógłbyś napisać z czego wynika, że to przez złe ustawienie rozrządu a nie np. kable/świece/sonda/czujniki/cewki/przewo... podciśnienia? U niego na warsztacie silnik chodził ładnie i dobrze wkręcał się na obroty (teraz też oprócz tego falowania) . Problem pojawił się po przejechaniu dłuższej trasy ok. 30km. Mam do przejechania teraz...
Cześć, zabieram się do wymiany filtra paliwa i muszę przy okazji wymienić przewody podciśnienia bo są poparciałe. Nie znam tylko wymiarów. Samochód to e46 318i 143km z 2001. Chodzi mi o ten grubszy przewód który jest z obu stron filtra i spina się go opaskami Ten cienki-elastyczny o ile się nie mylę ma wymiary 3,5X1,8? http://obrazki.elektroda.pl/6277920100_1...
Możesz sprawdzić szczelnośc membramy za pomocą zwykłej strzykawki podpinając do czrnego przewodu . Stan przewodów podciśnienia -widzę na zdjęciu terż nie najlepszy. Jeśli dżwigenka membramy będzie pracować na strzykawce albo na twoim silnym wdechu mebrama jest dobra. przyczyną mogą być przewody podciśnienia lub nie działający el. zawór podciśnienia...
Wszystkie przewody podciśnienia dokładnie sprawdziłeś?
Przewody podciśnienia wymieniałeś? Może gdzieś jest pęknięty i wtedy łapie lagi.
Mogłeś pomylić przewody podciśnienia jeden jest pod kolektorami ssacym
Odpowietrzenie zaworu sterującego i przewody podciśnienia do sprawdzenia, a jaki był powód tych prac?
Dobry wieczór. Brak mocy wystąpił po wsadzeniu wtryskiwaczy po sprawdzeniu ich u pompiarza. Przepływomierz sprawdzony, podmieniany. Gruszka od turbiny też. N75 zmierzona rezystancja i jest ok. Przewody podciśnienia też ok. Ciśnienie zmierzone na podciśnieniach też okej, nie wiem co dalej poczynić z tym autem
To kompletnie źle jest. Musisz mieć podciśnienie ok -0.8bar, zapatka(sztanga turbosprężarki, vtg, zmienna geometria) ma opaść PO ODPALENIU i cofać się w miarę wzrostu obrotów - choć na postoju nie będzie to aż tak widoczne. Elektrozawór przy zmniejszaniu napięcia z ECU ma tą zapatkę tak jakby popuszczać. Dodano po 1 Najpewniej masz źle podłączone przewody...
Pierwszy błąd, to błąd wejścia wyjścia sterownika. Może jednorazowy a może sterownik szwankuje co też może dawać objawy gaśnięcia. Drugi błąd u cb najprawdopodobniej odpowiada za dogrzewanie silnika , grzałki płynu, uszkodzony przekaźnik itp. najważniejsze czy po skasowaniu błędy powróciły. Może być uszkodzony czujnik temperatury silnika i gaśnięcie...
Wyćzyść silniczek krokowy i czujnik położenia przepustnicy Sprawdź przewody podciśnienia
Teraz pojawił mi się nowy problem. W passacie raz załącza się turbina a raz nie. Sprawdzałem przewody od podciśnienia i ten który idzie do gruszki od turbo to brak w nim podciśnienia ale czasami podcisnienie sie pojawia i wszystko jest ok. Sprawdzałem główny wąż od podcisnienia i wydaje mi się że jest ono za słabe, ledwo ciągnie. Co może być przyczyną?
Ja na Twoim miejscu posprawdzał bym wszystkie przewody podciśnienia ;)
Wymienić przewody podciśnienia WSZYSTKIE. Przewód może doprowadzać podciśnienie do zaworu N75 i do EGRa, może to być sterowanie któregoś z nich jak również ujście od kolektora, nie widać wyraźnie na foto. Tak, może to być jedna z przyczyn odcięcia mocy.
Sprawdź serwo i przewody podciśnienia do niego.
Ok ale czy w ogóle warto coś obecnie robić, czy wykasować błąd i pojeździć? i jak wróci to już wtedy się tym zająć? Można sprawdzić podciśnienie(jego wartość) i wszystkie przewody podciśnienia wizualnie pod kątem przetarcia zagięcia
Przewody podciśnienia były sprawdzone?
Najpierw sprawdził bym przewody podciśnienia, te gumowe ok.6 mm średnicy, jeżeli chodzi o twardy hamulec. Mógł któryś sparcieć, pęknąć i nawet się zsunąć z jakiegoś króćca.
Na początek -przewody podciśnienia.
Sprawdź jeszcze przewody paliwa, podciśnienia i stan membran w kraniku.
Silownik przepustnicy kolektora szczelny ?? Przewody podciśnienia też.?
Silnik " gaszony " jest podciśnieniem. Do stacyjki doprowadzone są przewody podciśnienia. Szukaj nieszczelności w przewodach podciśnieniowych.
sprawdź przewody podciśnienia,
Proszę dokładnie sprawdzić przewody podciśnienia (są sztywne i potrafią się pozałamywać lub nawet całkim złamać. Jeżeli z nimi wszystko jest ok to potem sprawdzić trzeba wszystkie siłowniczki czy są szczelne i czy membrany w środku są nieuszkodzone. Odbiornik fali z kluczyka powinien znajdować się za zegarami, w niektórych typach odbiornik znajduję...
Mogłeś pomieszać przewody podciśnienia. Ogólnie sprawdź, czy wciąga gruchę po odpaleniu.
przewody podciśnienia corsa przewody podciśnienia toyota przewody podciśnienia astra
zasilacz kondensator 10000uf wiena mostek radio alpine schemat
samsung ue50ru7022 instalacja fotowoltaiczna
Zmywarka Bosch błąd E92-40: przyczyny i rozwiązania Różnice regulatorów PID CJD-9000 vs CJD-9000P, reset do ustawień fabrycznych, RS-485, ramp/soak