Witam! Mam problem, nie wiem jak odłączyć przewody układu chłodzenia które wchodzą do nagrzewnicy od strony silnika. Chciałem przepłukać wodą nagrzewnicę bez jej demontażu tylko nie wiem jak odpiąć te gumowe węże (bądź cały plastik) który wchodzi do nagrzewnicy. Zrobiłem zdjęcie temu elementowi. Wygląda bardzo podobnie jak w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Może być czujnik temperatury popsuty ,Może się zawiesił. Sprawdź przewody, kostkę
Jest w obudowie termostatu , szukaj od strony skrzyni biegów plastik do którego lecą przewody z układu chłodzenia .
a jednak jest nie dobrze ciśnienie w tych grubych przewodach są twarde i wycieka z nich płyn bylem u mechanika jeden mówił ze przy wymianie uszczelki trzeba wymienić szpilki te co się dociska nimi głowice a drugi powiedział że to pewnie blok pęknięty ;[
Zobacz jak się włączy wentylator chłodnicy czy przewody z układu chłodzenia są bardzo twarde bo jeśli tak tzn. że te bulgotanie to prawdopodobnie kompresja dostaje się do układu chłodzenia.
Ma LPG? Jak kolega powyżej wspomniał pompa wody, bądź źle podłączone przewody układu chłodzenia (miałem taki przypadek)
Należy po kolei wsztkie mocowania odkręcić. Po odpinać wszystkie wtyczki i przewody układu chłodzenia, odkręcić układ wychechowy. Silnik wymontować razem ze skrzynią biegów będzie łatwiej albo bez jak kto woli.
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
przewody układu chłodzenia twardną?
Do sprawdzenia: uszczelka pod głowicą, przewody układu chłodzenia, sama nagrzewnica, szczelność pompy wody. Wówczas sam określisz co dolega peżocikowi.
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Jak wykonać układ chłodzenia wodą uchwytu spawalniczego do migomatu? Do wykonania takiego układu potrzebna będzie chłodnica i mała pompka do wody, przewody gumowe do podłaczenia oraz sterowanie za pomocą stycznika lub wyłącznika.
Wszystko zależne od warunków technicznych. Silnik najlepiej wyciągnąć wraz ze skrzynią. Do odkręcenia: 1. Wydech 2. Półosie 3. Sprężarka klimatyzacji (może jest możliwość, że nie trzeba czynnika spuszczać) 4. Przewody paliwowe 5. Przewody chłodzenia silnika 6. Przewody układu wspomagania (idące do pompy, bądź tak samo jak przypadku punktu 3) 7. Wiązką...
A może to zawór w butli? Dodano po 2 Witam Mam jeszcze pytanko, czy można wyjąć reduktor, zakręcić zawór w butli, połączyć przewody układu chłodzenia za pomocą rurki. I jechać na samej benzynie? Czy niema jakichś przeciwwskazań?
Jesli przewody układu chłodzenia są pod lekkim cisnieniem(wyczuwalne cisnienie przy sciskaniu na ciepłym silniku), w kabinie masz gorąco, temperatura na tablicy stoi na baczność to cycuś glancuś jest ok :)
Po kupnie dolałem trochę borygo i przez cały ten czas nic się nie działo. Tam musi być płyn z normą G12 lub G12+. przy spokojnej jeździe nic się nie dzieje Zobacz czy pod zbiorniczkiem nie jest mokro, i czy przewody układu chłodzenia nie twardnieją zbyt mocno po ostrej jeździe, jeśli tak to odkręć ostrożnie korek, spuść ciśnienie z układu i dalej jazda...
Na takie trasy to samochód powinien być przede wszystkim odpowiednio przygotowany. Opony, zawieszenie i układ kierowniczy. Geometria zawieszenia. Układ hamulcowy, przewody elastyczne wymienione, a sztywne skontrolować/wymienione. Zaciski hamulcowe sprawne. Silnik sprawny mechanicznie z nowym olejem, filtrami, świecami żarowymi/zapłonowymi. Zlikwidowanymi...
Tam są dwa przewody - zwierane razem.
Witam i na wstępie pozdrawiam.Poszukuję adresu strony sklepu z cześciami używanymi lub nowymi , w którym mogę dostać złącze (złacze za pomocą ,którego łączy sie przewody układu chłodzenia z nagrzewniczką wewnątrz pojazdu) nagrzewnicy do tego samochodu. Dzieki.
Mechanik przeprowadził test na szczelność układu i zawartości CO2 w zbiorniczku płynu wyrównawczego. Niestety wyszedł pozytywny - niebieski płyn zabarwia się na zielono. Pojawia się następujące pytanie: 1/ czy jest to nieszczelności głowicy (pęknięta), czy uszczelki pod głowicą i czy są inne problemy w silniku - dziwne jak na tak niski przebieg i ten...
Powiem w ten sposób, czujniki są sprawne gdyż przełożyłem je ze sprawnego cc, wiatrak sprawdzony na krótko, sprawdziłem w tym momencie płyn w zbiorniczku, wygląda jak rosół. Wszystkie przewody układu chłodzenia nagrzewają się, i są miękkie auto nie kopci na niebiesko ani na biało płynu nie ubywa.
Witam mam o to problem od jakiegoś czasu auto zaczęło dymi na bialo po wstępnych oględzinach okazało się ze wszystkie przewody układu chłodzenia są całe (gumy) Nie jest to też uszczelka pod głowicą ponieważ po badaniu Co2 w ukladzie chłodzenia nie stwierdzono obecności spalin.pod korkiem oleju nalot niczym majonez. GDZIE szukać rozwiązania bo nie mam...
To zalezy który masz silnik jezleli to model na gazniku to z tego co pamietam z tyłu gaznika jest taka jakby gruszka do której wchodza 2 przewody układu chłodzenia woda poggrzewa i wyłancza ssanie mechanicznie mozna je regulowac przez obracanie tej gruszki trzyma nie chyba na 2 srubkach
Klapy nawiewu znajdują się w module mieszalnika powietrza pod samochodem ( ta duża plastikowa trumna przykręcona dookoła chyba 20 śrubkami i jedną lub dwoma obejmami metalowymi. Przy sciąganiu nic sie nie rozpada. Ale po mojemu nie będzie to wina mieszalnika tylko bardziej uszkodzenia w układzie chłodzenia( zatkane przewody, nagrzewnica, uszkodzona...
nikt nie napisał, że obowiązkowo musi być włączone ogrzewanie, bo tam jest zawór który nie otworzy obiegu jeśli nie będzie ogrzewanie włączone. Nie zalewaj do pełna układu. Jeśli wszystkie przewody od chłodnicy i nagrzewnicy będą gorące to układ odpowietrzony. Na zimnym trzeba dolać płynu.
Kolego odpal zagrzej samochód i zobacz czy przewody z układu chłodzenia są twarde i czy chłodnica ciepła jeśli tak to głowica lub jej uszczelka .
Chyba znalazłem przyczynę, przewody od układu chłodzenia parownika gazu były lekko luźne na trójnikach i sączył się płyn. Podejrzewam, że tam łapało lewe powietrze, na razie autko jeździ nic się nie dzieje. Dalej obserwuję, to chyba będzie przyczyna tego bąblowania. Jeszcze jakiś czas poobserwuję. Jak coś, to dam znać, co było.
Nie powinno być zaworu innego niż tego przy nagrzewnicy, sterowany z panelu pokrętłem. Ale też nikt nie wie czy ktoś nie dał zobacz przewody wychodzące z przedniego lewego słupka kabiny czy idą prosto do układu chłodzenia silnika i są bez zaworu.
Nie kombinuj nic z żadną opaską bo to nie polonez żeby takie manewry robić.Sprawdź przewody układu chłodzenia i tak po 1(przewody łączące podgrzewanie gazu z układem głównym powinny być połłączone trujnikiem)2(jeżeli tak jest to sprawdź przy rozgrzanm silniku za tym trujnikiem przewody w strone nagrzewnicy czy są tak samo ciepłe,jeżeli tak to znaczy...
Proszę sprawdzić poziom płynu chłodniczego. Jeśli jest stan nastepnie sprawdzić czy wszystkie przewody od układu chłodzenia są ciepłe. Najgrubsze od chłodnicy nagrzeją sie najpóżniej.
Samochód się zużywa jako całość, każdy jego element podlega zużyciu, z konstrukcją nośną włącznie (i nie mam tu na myśli korozji). Wiele osób nie bierze pod uwagę, że zużywają i starzeją się nie tylko elementy układu napędowego, ale również np. lampy, szyby, uszczelki drzwi, zawiasy drzwi, zamki, fotele, elementy wnętrza, izolacja przewodów. Po drugie,...
Uszczelka głowicy po zagrzaniu tworzy się poduszka powietrzna w układzie chłodzenia i automatycznie zapowietrza układ wtedy puchną przewody i nie włącza się elektrowentylator chłodnicy .
po założeniu gazu dochodzą dodatkowe przewody do układu chłodzenia wiec możliwe jest ze doszło do zapowietrzenia układu albo do spadku poziomu płynu. Należy sprawdzić poziom i odpowietrzyć.
Udało mi się rozwiązać problem z moją vectrą. Jak był zakładany gaz do samochodu to gazownik źle założył przewody od układu chłodzenia no i po poprawieniu już jest ok, ale trzeba było jeszcze wymienić zamuloną nagrzewnicę.
Jeśli podczas pracy silnika twardnieją przewody elastyczne układu chłodzenia (co również wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy), nie czekaj bo objawy usterki wymienione przez Ciebie będą się potęgować aż do wyrzucenia płynu chłodzącego przez korek lub zerwany przewód. I nie będzie to blisko domu...
Posiadam w całym domu instalacje nowa TN-S Wiec każda rozbudowa instalacji musi być także w tym układzie. Czy bez ochronnego przewodu mozna zaryzykować ? Nie, nie można ryzykować. Dodano po 6 PE wówczas podpiął jako L Czyli januszowania ciąg dalszy. Czy ty nie rozumiesz, że żyła zielono-żółta ma określoną funkcję i nie wolno jej zmieniać? Czy w swoim...
Potrzebujesz zaimplantować cały przód dawcy do siebie, a o dawcy nic nie napisałeś. Powiem ci jedno z doświadczenia, nie kombinuj nad kupnem pojedynczych części, bo zginiesz w kosztach i czasie. Wybiera się na dawce auto o najbardziej zbliżonej konstrukcji, kupuje się całe i masz bazę części. Nawet problematyczna może okazać się pompa paliwa, zbiornik...
W układzie chłodzenia po rozgrzaniu silnika wytwarza się podciśnienie! Natomiast gdy robi się ciśnienie i twardnieją przewody tzn.że przedostaje się powietrze do układu chłodzenia .Przedostać się może z komory sprężania do kanału wodnego poprzez nieszczelnośc uszczelki pod głowicą lub mikropęknięcie płaszcza wodnego lub skrzywienie głowicy zazwyczaj...
Włącz na pracę stałą, połącz przewody sterownika wyjście 6 i 4. Sprawdzisz wydajność układu, jeśli komora chłodziarki osiągnie żądany efekt to problemem jest sterownik. Jeżeli efektu chłodzenia nie będzie to oznaczało by ubytek czynnika chłodzącego.
Mam tylko tę integrę. A to nie jest tak, że ona jest zintegrowana z procesorem? Może te przewody od matrycy nagrzewają się przez układ chłodzenia procesora i stąd te zwiechy? Wieczorem sprawdzę, czy to samo jest na monitorze zewnętrznym.
(at)zahir Konkretna odpowiedź abyś się w to nie pakował wystarczy. Zmiany są konkretne, od wymiany czy kodowania komponentów współpracujących z ECU, wiązki pod maską, sterownik silnika, układ paliwowy, smok, przewody, pompa paliwowa, filtr układ chłodzenia, osprzęt...
Problem rozwiązany. Układ odpowietrzony. Dodatkowo wymienione przewody od zbiorniczka wyrównawczego.
Przegrzewanie silnika wreszcie zrobione po tylu wymianach itp różne warsztaty problem rozwiązany. W moim przypadku poświęcone 2 dni po 5 godzin nie poszły nadaremnie okazało się że powodem tego był uszkodzony reduktor gazu doszłem do tego metodą prób eliminacji poszczególnych podzespołów próbowałem czy nagrzewnica nie zatkana było k potem reduktor gazu...
Jeśli te objawy wystąpiły po przecieku oleju do układu chłodzenia to trzeba wykluczyć przytkanie kanałów wodnych , przewodów odpowietrzających oraz przewodu układu chłodzenia który idzie do układu adblue. Wszystko co jest napisane w powyższych postach wskazuje na problem z obiegiem/właściwym odpowietrzeniem. Spotkaliśmy się z podobnym przypadkiem R...
Ja bym dalej obstawiał głowicę jeśli po odpaleniu przewody wody puchną to kompresja dostaje się to układu chłodzenia, miałem taki przypadek w vito tester szczelności głowicy też nic nie pokazał .
Znane mi powody przegrzewania silnika: Brudna chłodnica (zakurzona). Uszkodzony termostat. Uszkodzona pompa płynu chłodniczego. Uszkodzona uszczelka głowicy - objawem są spaliny w płynie chłodniczym i płyn chłodniczy w oleju silnikowym. Zbyt niski poziom płynu chłodniczego. Zakamieniona chłodnica (popularnne ponad 40 lat temu, kiedy były problemy z...
A jaki wpływ ma pęknięcie głowicy do ropy w układzie chłodzenia? Może tak z innej beczki, przewody paliwowe nie są źle podłączone? Nie są zamienione gdzieś?
Tylko dodam, korek zamykający układ chłodzenia, obojętne czy to na chłodnicy lub zbiorniku wyrównawczym ma dwa zaworki: nadciścienieniowy (coś w rodzaju zaworu bezpieczeństwa), otwierający się przy wzroście ciśnienia ponad określoną wartość (zależna od wykonania korka) i podciśnieniowy, przez który ma nastąpić wyrównanie ciśnienia w układzie chłodzenia...
nie chodizło mi oczywiście o "szybkość" osiągania temperatury przez silnik, ale o temperaturę spalania mieszanki lpg-powietrze i temperaturę silnika podczas pracy na gazie, jakis związek musi jednak istnieć skoro tak jak mówię na benzynie autko chodzi w/g książki a na gazie temperatura jest nieznacznie ale niższa, tłumaczyłem sobie to kiedyś zwiększoną...
Te przewody z układu chłodzenia masz bardzo napuchnięte czy to masz oryginalne z samochodu czy dołożone przez zakład gaziarzy. Daj może walteki sporo słyszałem dobrych opini. Ja mam zrobione tak http://obrazki.elektroda.net/36_12539942... mam podłączony tylko czujnik ciśnienia od filtra gazowego ,nawet sondy nie mam podłączonej do wglądu ale...
Po 20 min lewy wąż od chłodnicy gorący po stopniowym wzroście temperatury, chłodnica zimna cała, wąż po prawej od chłodnicy ciągle zimny Termostat? https://obrazki.elektroda.pl/1872901700_... Podobnie będzie przy niesprawnej pompie wodnej: czy z cienkiego przewodu tryska płyn do wnętrza zbiornika wyrównawczego układu chłodzenia podczas...
Odszukaj przewody i połącz. O dziwo układ klimatyzacji i chłodzenia silnika jest zagmatwany i skomplikowany w tym modelu.
Dobrze rozumiesz, połącz je ze sobą bo w przeciwnym wypadku układ [chłodzenia] może się zapowietrzać. Jednym z objawów uszkodzenia uszczelki głowicy i przedmuchów do układu chłodzenia jest zapach spalin wyczuwalny po odkręceniu korka w zbiorniku wyrównawczym- sprawdzaj na zimnym silniku: odkręć korek i powąchaj-zapach jest wyraźny. Inny objaw to: po...
Najprędzej termowłącznik. Ale sprawdź jeszcze wszelkie przewody i kostki.
up! Panowie, 2 miesiące samochód u mechanika, wymienione wszystkie czujniki z możliwych, wymieniony komputer, wiązka silnikowa, odłączona instalacja LPG i samochód po przejechaniu 2km lub 20min od zapalenia dalej wywala HIGH COOLANT TEMPERATURE. Sprawdzona kompresja, brak zastrzeżeń. Wymienione świece. Ciężko odpala, dopiero po dłuższym szkyrtaniu.....
Rozwiązanie producenta w przypadku uszkodzenia - usunąć układ całkowicie. Usunąć oba zawory, wymienić zespół wodny przy głowicy i dać przewody odpowietrzające z modelu bez bypassu.
Kolego najpierw sprawdź dokładnie czy po kilku dniach postoju masz taki sam poziom płynu? .Jeżeli masz ubytki dolej uszczelniacza do układów chłodzenia Na dole w obudowie chłodnicy jest termo włącznik zewrzyj przewody i sprawdź czy wentylatory się włączają , jeżeli tak to dopiero kupuj czujnik. W tym modelu typowe objawy uszkodzenia wymiennika ciepła...
W każdej ciężarówce układ chłodzenia jest ciśnieniowy, żeby np. nie powstawał proces kawitacji i temperatura wżenia trochę się zwiększa . Korek pod ciśnieniem W szkole uczą nas, że w miarę spadku temperatury wszystko się kurczy, a wmiarę wzrostu się rozszerza. I to jest prawda także wobec wody ipowietrza, czyli głównych elementów wypełniających układ...
Ja nigdy nie spotkałem zaworu zwrotnego. W cienkim wężu to zgrubienie to jest zwężka , ograniczenie przepływu. Ale ważne żeby ten przewód był drożny. W razie zatkania syfem i innymi substancjami mogą wystąpić problemy z obiegiem. Obieg wymusza pompa wody i bez problemu przepcha płyn przez nagrzewnice ale pod warunkiem spełnienia określonych parametrów....
Spuszczałem wode na ciepłym silniku,poodkrecałem wszystkie przewody od układy chłodzenia i odpaliłem na chwile silnik zeby pompa wypluła reszte wody.Dopiero zalałem płynem.Niemam pojecia dlaczego pękają popychacze.Dodam jeszcze ze popychacze były wymieniane na mrozie i nawet niebyło jednego obrotu wału jak juz 2 pierwsze pękły. Dodano po 1 Wymiana Płynu...
Objawem typowego zapowietrzenia układu są twarde przewody na gorącym silniku (im bardziej zapowietrzony układ tym twardsze i twardość rośnie ze wzrostem temperatury), ale po ostygnięciu silnika miękną. Przy przedmuchach do układu chłodzenia przewody szybko twardnieją (jeszcze przed osiągnięciem przez silnik właściwej temperatury) i raczej po ostygnięciu...
To silnik gaźnikowy, 8V czy 16V? Na początek nie zaszkodzi: - jak z paliwem? Czy do zbiornika nie dostała się skroplona woda? Nie ma jakiegoś "korka" w układzie? - warto sprawdzić cewkę i przewody zapłonowe oraz świece. Cały układ zapłonowy warto przetrzeć i pokryć olejem silikonowym, który "wypiera" wilgoć. - czy do układu chłodzenia była dolewana...
Jeżeli już tyle się poświęciłeś, to można jeszcze założyć długie przezroczyste przewody do nagrzewnicy ,będzie na pewno widać powietrze w układzie chłodzenia. Jeżeli zobaczysz powietrze w układzie, to można odkręcić wkład osuszacza, albo rurkę ciśnieniową od sprężarki , co będzie skutkowało obniżeniem ciśnienia w głowicy sprężarki i przestanie pchać...
Twarde przewody od chłodnicy oznaczają, że spaliny z cylindrów przez nieszczelną uszczelkę dostają się do układu chłodzenia i tworzy się w nim ciśnienie. Dodano po 7 A co do szarpania i utraty mocy sprawa ma się tak że przy uszkodzonej uszczelce podczas suwu ssania płyn chłodniczy zostaje zassany do cylindrów i jest tam spalony. Stąd też pytanie o biały...
Witam. Mam dokładnie taki sam problem. Passat B5 1.9TDI 98' Wskaźnik temperatury raz sie podnosi do 90'C innym razem w czasie jazdy opada do 1/4 pola lub opada do minimum. (\ I /) Innym razem całą droge jest ok. Ruszałem kostką czujnika, ale wiele to nie pomogło. Czujnik jak mi się wydaje jest blisko pompy wtryskowej na gumowym przewodzie od układu...
Jeśli to uszczelka głowicy, to po uruchomieniu silnika przy zakręconym korku wlewu płynu powinny twardnieć przewody elastyczne w układzie chłodzenia (rośnie ciśnienie), po odkręceniu korka naturalnie ciśnienie maleje, ale płyn jest gwałtownie wyrzucany. Przy takich objawach nie odjeżdżaj zbyt daleko od domu bo może dojść do uszkodzenia któregoś z elementów...
Przewody zapłonowe nie są mokre od płynu?
Rano zaobserwuj jak zmienia się temperatura obu węży podgrzewania reduktora LPG. Zakręć wielozawór przy butli LPG i sprawdz następnego dnia, jak z temperaturą płynu chłodzącego. Niezależnie od powyższego, dobrze odpowietrz układ chłodzenia - wcześniej sprawdzając czy nie widać miejsc ubytku płynu (plastikowe trójniki LPG, połączenia zaciskowe przewodów,...
A wiec przystąpiłem do roboty •Zdemontować kolo prawe •Zdemontować wszelkie osłony, pokrywy silnika, które zasłaniają głowice i rozrząd •Odłączyć akumulator •zdemontować przewody układu chłodzenia z termostatu •Zdemontować przewody poliwowe wraz z przelewowymi •poodpinać wszelkie wtyczki prądowe z termostatu, wtrysku,...
Nie koniecznie. Jeśli chłodnica była plukana to nie bez powodu? Syf w układzie chłodzenia zwłaszcza do weryfikacji wszystkie cienkie przewody od zbiornika wyrównawczego.
a jakie ciśnienie jest bezpieczne ? Dodano po 4 Panowie ma ktoś schemat podpięcia węży od układu chłodzenia ? Nie zrobiłem zdjęć :/ dziś złożyłem świece żarowe przewody EGR .Mam problem z podłączeniem chłodnicy Eger nie pamiętam które węże były do niej podpięte :/
Od pewnego czasu coraz częściej muszę dolewać wody do układu chłodzenia. przewody mam całe... martwi mnie to: http://obrazki.elektroda.pl/7379794000_1... rys przedstawia pokrywę głowicy (śmietana) gdzie szukać przyczyny?
czyli termostat jest pominięty, czyli kapilara nie powinna mieć tutaj wpływu. Nie chodzi o kapilarę termostatu tylko tą w układzie chłodniczym. Nie ma dostępu bez wypuszczenia czynnika. Niestety usterki inne niż elektryczne (termostat/sterowanie, aparat rozruchowy, przewody) są nie do usunięcia w domowych warunkach.
A tą małą elektryczną pompke na dole chłodnicy podłączyłeś? Sprawdz przewody które idą do nagrzewnicy czy są gorące.
Włącz silnik i dmuchawę na ciepło, następnie ściskaj przewody od nagrzewnicy wcześniej układ odpowietrz korkiem odpow.) - rób tak dotąd gdy obydwa przewody będą ciepłe - masz zapowietrzoną nagrzewnicę gdyż spóściłeś płyn przy ustawionym przełączniku ciepło-zimno na zimno.
Termostat został zdemontowany. Przewody od parownika zimne jak lód.
Witam, nie wiem jaka jest przyczyna tego zjawiska, korek został wymieniony na nowy, uszczelka pod głowicą też była robiona jakieś dwa lata temu, ostatnio wymieniony także termostat ponieważ przewod który do niego dochodzi wydawal się pusty nietesty po wymianie nic się nie zmieniło, zastanawiam się czy to nie wina pompy wody ale nie chce na darmo jej...
należy wymienić filtr gazu Dodano po 56 jeżeli to nie pomoże to trzeba sprawdzić parownik ;czy jest odpowietrzony,a jeśli ma czujnik temperatury to należy sprawdzić działanie i jego przewody el.,oraz szczelność układu chłodzenia przy parowniku ,na koniec korek naczynka wyrównawczego Wlepić ostrzeżenie za pisanie bzdur?
dokładnie to od pokrywy gaźnika klapki od ssania po pływak ;( Dodano po 8 a zatkać odmę ? może pomoże to coś . wymieniałem dziś wszystkie przewody w silniku poczynając od układu chłodzenia po układ paliwowy i w układzie paliwowym na ściankach przewodzie są śladowe ilości oleju (zastanawia mnie c o i kto wlał do baku może mieszanke robił bo myślał że...
Jest to przewód odpowietrzenia układu chłodzenia, zrób inne zdjęcia, też mam 1,5 dci 110 KM.
Przy zapowietrzonym układzie chłodzenia nie puchłyby ci przewody a poza tym to raczej silnik wyposażony z zbiorniczek wyrównawczy sam powinien się ew. odpowietrzyć.
Silnik może przegrzewać się m.in. : z powodu niewłaściwie pracującego układu smarowania (pompa oleju - uszkodzona, filtr oleju lub przewody zanieczyszczone), lub układu chłodzenia w tym przypadku mamy : zabitą/zarośniętą kamieniem kotłowym chłodnice, źle pracujący termostat, brak termostatu, kamień kotłowy narośnięty na tulejach tłokowych, pompa wody...
okazało się że była niewielka nieszczelność w chłodnicy EGR i puszczał spaliny do układu chłodzenia. Nie wiem tylko dlaczego za pierwszym razem test nie wykazał spalin w układzie chłodzenia (podejrzewam że się uszczelniło chwilowo jakimś syfem którego ogólnie było sporo w układzie bo przewody wodne aż się pozatykały)
Wypadało by sprawdzić ciśnienie w układzie chłodzenia , to będzie odpowiedzią na Twój problem.
Wypuszczałem ostatnio cały płyn z układu chłodzenia bo wymieniałem przewody elastyczne chłodzenia retardera i płyn był czysty Dodano po 8 Wiesz co niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? W Renault lub Volvo po zgaszeniu silnika słychać bzyczenie...
Hejka wszystkim, problem jak w temacie. Pacjent Kia Carens III klimatronik. Spreżarka sie załącza, czynnik jest w układzie, ale nie chłodzi. Przewody w układzie robia ciepłe a nawet przewod wysokiego ciśnienia robi sie gorący. Dodam ze nie startuje wentylator przy załączaniu klimy a na krótko podłaczajac jak i również przez termostat, wentylator działa...
Coś tam zrobił czyli: połączył któreś dwa przewody, które były wpięte w sterownik. Teraz układ chłodzenia pracuje nie przerwanie, a regulacja odbywa się za pomocą termometra w lodówce i wyłączania/włączania do sieci. :D
Jeśli karta była wyjęta z pudełka i sam podpinałeś przewody i cały układ chłodzenia nie można wykluczyć tego że przez nieuwagę zamoczyłeś w jakiś sposób płytę główną PCB i już przy pierwszym uruchomieniu doszło do uszkodzenia. Oksydacja to proces w którym bierze udział woda powietrze i stop metalu z którym ciecz ma styczność. Jeśli jak widać na załączonych...
Jest też możliwość pęknięcia głowicy . Ale najpierw można zmierzyć kompresje na cylindrach .Zwrócić uwagę na przewody , czy nie robią się twarde od ciśnienia w układzie chłodzenia . :|
Nie da się chłodzić jednocześnie procka i karty z wykorzystaniem AIO. Nawet nazwa "All In One" sugeruje że to gotowy, zamknięty układ, w tym przypadku do chłodzenia wyłącznie procesora. Żeby zrobić taki układ musisz wykonać pełny "custom loop" - musisz zaprojektować w głowie układ, kupić do niego blok wodny na procesor, pompę i zasobnik cieczy, radiator,...
Witam. Przewody tekalan są odporne na takie temperatury jakie występują w układzie chłodzenia, ale Nie wiem jakich końcówek chcesz używać. Proponował bym złączki skręcane A nie szybkozłączki
Hej dzięki za pomoc pytałem jednego kolegi z pracy to mówił dolej płynu do chłodnicy ale on często zapika czasami raz dziennie czasami kilka razy co np 10 min 30 min itp. A płyn musi byc bo czasami jak chciałem sprawdzić czy jest albo dolać po trudnym odkręceniu zakrętki aż tryskało ze środka może w środku robi się ciśnienie i komputer głupieje po...
sprawdż odpowietrzenia termostatów [zaworek z kulką lub mała dziurka] jeżeli chodzi o kompresor to spróbuj zaślepić przewody od płynu sprawdż także odpowietrzenie silnika [cienki przewód gumowy]
Kolejny etap to popękają Ci przewody wodne w niedalekiej przyszłości :cry:
W moim przypadku uszkodzony był układ IGCM04G60HA oraz wiązka przewodów prowadząca z lodówki do drzwi (na zawiasie). To przetarte przewody uszkodziły w/w układ. Po wymianie układu lodówka działa do dziś prawidłowo.
Można sprawdzić na krótko. 3 przewody: masa, plus na pierwszy bieg, plus na drugi bieg. Podajesz masę i jedne z plusów i włącza się odpowiedni bieg.
Witam, problem rozwiązałem sam, osoba która wcześniej posiadała to auto naprawiając układ chłodzenia (wymiana termostatu) odwrotnie podłączyła nagrzewnicę , zamieniłem przewody i teraz mam ciepło :)
Witam. To,że nie masz jak to mówią "masła" w oleju to nie jedyny objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Płyn chłodzący może podsysać w cylindry i wtedy spala się razem z ropą w cyklu zapłonu oraz suwu pracy silnika i wydalany jest przzez wydech razem z spalinami w postaci pary wodnej. Ale jak masz napuchnięte przewody chłodzenia to są dwie przyczyny,mianowicie:...
Nie wiem czy da się reduktor rozebrać na czynniki pierwsze bez ruszania śrub regulacyjnych, ale w ostateczności można policzyć na ile obrotów są wykręcone. Z odpowietrzeniem nie powinno być kłopotów jak umiejętnie wypniesz przewody wodne z reduktora, tak żeby nie stracić płynu z układu chłodzenia.
po odpowietrzeniu sprawdzałem ruru rozprowadzające i mieszalnik byl bardzo zimny co powodowało przerywanie silnika na gazie(tak sadze) przewody w całym układzie są gorące.. Uszkodzona membrana w parowniku.Tłoczy LPG do układu chłodzenia i go zapowietrza. Pozatym ciągle zapowietrzony układ-nieszczelności/przecieki,początki uszkodzenia uszczelki pod...
kominek układu chłodzenia bezpieczniki układu chłodzenia odpowietrzanie układu chłodzenia
kabel antenowy ekranować pralka firma whirlpool czujnik obwodu mazda
słabe podświetlenie licznika słabe podświetlenie licznika
Epson L3250 - Migające diody: Przyczyny i Rozwiązania Opel Vivaro 1.6 CDTI – odkręcające się sprzęgiełko alternatora, przyczyny i diagnostyka