W linku podanym przez kolegę SAAX opisane jest podłączenie wykorzystujące sterowanie masą z lekką modyfikacją. Jednak wyraźnie jest napisane, że biały odpowiada za zamykanie, biało/czarny za otwieranie. Spójrz w instrukcję montażu sterownika. Na schemacie do sterowania masą będziesz miał opisane przewody zamykania, otwierania oraz te, które trzeba połączyć...
Miałem podobny problem, żeby było ryglowanie to trzeba podać + na przewody od zamykania i otwierania równoczesnie.
Sterowanie jest (-). Pod listwą w progu po stronie kierowcy są przewody od imulsu otwierania i zamykania (czarny/pomarańczowy i czarny/zielony), nie pamiętam który jest który ale to sprawdzisz bez problemu ;-) Tam wpinasz się przewodami od otwierania i zamykania bezpośrednio z Silicon'a. Pozdro
Teraz sobie przypominam, że na suficie był jeden kabel, ten w puszce na wyłącznik to drugi. Dobrze rozumiem, że oba kończą nad rozdzielnią? Jeśli tak, to czy nie powinienem tam spiąć dwóch odpowiednich kabli i doprowadzić napięcie np w puszce? Na wyłącznik powinny iść dwa przewody do zamykania/otwierania obwodu, 2 na halogeny/żarówkę i 2 wychodzące...
piny są tak jak były i do niej wpiąłem się siłownikiem pod te dwa przewody od zamykania i otwierania. Chłopie, całkiem źle. Chyba nie masz pojęcia co robisz, do zamka centralnego, zamiast od strony sterowania, podłączyłeś się do wykonawczej.
Moduł ma po 3 przewody do otwierania i zamykania "Skonfigurowałeś" do sterowania impulsami masy ?
siłownik ma dwa przewody i w zależności jak przyłoży się do nich napięcie to otwierają/zamykają W takim razie bardzo przepraszam. Myślałem, że siłownik otwierania i zamykania drzwi ma trzy przewody: - wspólna masa - otwieranie, jak przyłożymy 12 V to otwiera - zamykanie, jak przyłożymy 12 V to zamyka jak napisałem, nie jestem specjalistą, teraz dochodzę...
Woltomierzem będziesz miał na obu przewodach stałe 12V zanikające do zera w czasie zamykania i otwierania.
Co do centralnego zamka są to przewody: zamykanie z ryglem- brązowo czerwony otwieranie- brązowo biały Sterowanie komfortem: brązowo czarny 1.Musisz zwiększyć czas zamykania. 2. Wszystkie przewody są w centralce koło nóg pasażera. POZDRAWIAM
Postaram sie wyslac Ci schemat troche pozniej lub jutro. W tej chwili nie mam do niego dostepu. Niedziela = dom. Pieronsko zimno = nie chce sie wychodzic. Dodano po 3 Na schemacie: 6231 - odbiornik przewody: 6270A - zamykanie/otwieranie 6275A - superryglowanie (opcja) B** - +12V aku A** - +12V po stacyjce 2339/2349 - kierunkowskazy. Powodzenia, Georges
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
To ogólnie proste i jeśli nie potrzebujesz wodotrysków z kierunkami to właściwie całe podłączenie ogranicza się do podłączenia kilku kabelków. Zasilanie oraz przewody od zamykania/otwierania. Piloty masz zaprogramowane?
Pod dżwignią otwierania maski są kostki,w jednej ośmiopinowej,ułożonej inaczej niź reszta, są przewody,zamykania,otwierania i domykania.
Sprawdź te przewody: czarno-zielony masa powinna otwierać, czarno-pomarańczowy masa powinna zamykać, ewentualnie czarno-niebieski zamykanie z ryglowaniem, czarno-biały otwieranie po zaryglowaniu. Wszystkie te przewody (cienkie) znajdziesz na słupku A, wychodzą z drzwi kierowcy.
Ze schematu wynika, że podłączasz najpierw przewody sterownika do sterowania masą. Czyli nie używasz pomarańczowego ani pomarańczowo/czarnego. Przewody: czarny, żółty i żółto/czarny z wiązki sterownika podłączasz na stałe do masy. Biały ze sterownika podłącz do styku 85 przekaźnika dodatkowego. A biało/czarny do styku 87a przekaźnika, razem z końcówką...
Ta duża puszka to alarm. Shock Sensor w małej obudowie, jak sama nazwa wskazuje, jest to czujnik wstrząsu do alarmu. Od kostki alarmu do centralki MERA szły zapewne dwa przewody (zamykanie i otwieranie), możliwe, że też miały wspólnie połączone przewody zasilania (+12V i masa). W centralce MERA masz fioletowy i brązowy przewód. Podaj ręcznie za pomocą...
Uszkodzona rozchodząca się obudowa, wyrwane z mocowań w obudowie zawiasy uszkadzają w tych acerach przewody przy gnieżdzie naprężając je przy zamykaniu i otwieraniu laptopa.
Przewody zamieniane — otwieranie z zamykaniem — i nadal na tej funkcji był problem, pomimo że na joysticku była na innym ruchu.
Sterowanie dwuprzewodowe plusem. Popielato/czerwony zamykanie, popielato/czarny otwieranie . Przewody znajdują sie w sześciopolowym złączu konektorowym wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy.
Odpowiedź prosta, rozebrać boczki, sprawdzić siłowniki, cięgna oraz złącza i przewody w drzwiach. Manualnie jak zamykasz/otwierasz to ciężej chodzi w drzwiach, które się nie zamykają czy tam samo lekko jak w drzwiach kierowcy?
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
Zamek jest sterowany plusem podłącz sie w okablowanie dzrzwi kierowcy przewody wychodzące ze słupka:żółty [zamykanie] a biały[otwieranie]
Myśle że zamieniłeś przewody sygału otwierania z sygnałem zamykania . Zamień je i powinny przyciski pracować każdy ze swoim przeznaczeniem. Być może zginie również problem samouzbrajania. I jeszcze jedno niektóre alarmy jeśli rozbroisz a nie otworzysz drzwi z rególy kierowcy mają funkcję ponownego uzbrajania. Pozdrawiam
Nie wiem czy dobrze myślę ale wpięcie (tak jak to się robi w filtrach) pomiędzy przewody(zmieniają się bieguny otwieranie/zamykanie) spowodowało by, iż naładowany kondensator przy zmianie polaryzacji ułamek sekundy byłby zwarty. Byłby przeładowany - to nie szkodzi.
albo podłączyć bezpośrednio pod silnik? czy da radę podłączyć lampę pod silnik tak aby mrugała podczas otwierania i zamykania? jak poprowadzić przewody?
Witam ponownie a więc nie jest tak prosto z centralnym zamkiem. Przewody którymi jest zamykanie i otwieranie zlokalizowałem przy słupku kierowcy. Dwa czarne przewody zamykanie i otwieranie podając na przemian napięcie (1- 2+ zamykanie) (1+ 2- otwieranie). Nie mogę odnaleźć przewodów od sterowania. Alarm ma sterowanie + lub masą. Dodam że w środku jest...
Z alarmu muszą wychodzić takie dwa wolne przewody (niepodłączone lub obcięte) na których pojawia się impuls masy (-) na czas 1s do 3s przy zamykaniu i otwieraniu (na jednym przy otwieraniu a na drugim przy zamykaniu). Pod te 2 przewody należy podpiąć 2 przewody ze sterownika centralnego zamka które będą zaznaczone na schemacie jako zamknięcie i otwarcie...
Pozostaje jeszcze przypiac probowke do masy (-) i wystwrowac centralny recznie. czyli wbijajac sie w kolejne piny powinienes znalesc przewody od zamykania i otwierania. Jezeli zadzaiala central "na krotko" czyli przez probowke to znaczy ze to juz na stowe alarm. W alarmach Legend (Alcatraz) przewarznie wykozystany jest uklad TD62003A. wydaje sie ze...
A ja sprawdziłbym jeszcze przewody które idą do klapy, w gumowej przelotce.Od zamykania,otwierania klapy lubią się tam przecierać.
Szary 620 oraz pomaranczowy 6211 one ida do silniczka. Nie interesuja Cie. Dla Ciebie najwazniejsze sa przewody rozowy 6216 (zamykanie) oraz zielony 629A (otwieranie). Zielono-zolty M6202 to masa. 6216 idzie do niebieskiej kostki BSI pod pin 9 (przy kostce ma numer 6217). 629A idzie do niebieskiej kostki BSI pod pin 10 (przy kostce ma numer 6292). Nastepnie...
tak jak napisal Tommy82, chyba podpiales odwrotnie przewody, zamykanie/otwieranie, zamien je i powinno byc ok. szybkie pulsowanie oznacza funkcje dozbrajania. na stale swieci w czasie kiedy alarm sie uzbraja (kilkanascie sek.) potem pulsuje powoli.
Złącza sa po lewej stronie na boku koło nóg ( plastikowa osłona) Zamek nentralny kostka koło dzwigni pod maske przewody otwieranie i zamykanie popielaty/bialy i popielaty/brazowy, a kierunkowskazy jakies dwie kostki nizej niebieski/czerwony i zielony/czerwony. Cos takiego :) mam nadzieje ze pomoze.
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
W Omedze sterowanie impulsami masy. Podłączenie do wiązki przewodów 60 pinowego złącza z lewej strony pod tablicą rozdzielczą. Przewody brązowo/biały - otwieranie i brązowo/czerwony - zamykanie.
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
od silownikow wychodza mi przewody niebieski i zielony to który podlaczyć do białego ? Podepnij obojętnie, jak będzie źle to zamienisz, nie wiemy jak masz zamontowane siłowniki. Nic się nie stanie najwyżej pod guzikiem zamykania będzie otwieranie wtedy zamienisz przewody.
W Golfie 3, przy oryginalnym centralnym pneumatycznym wpina się zdalne sterowniki czy alarmy w przewody: zamykanie - szary i otwieranie - zielony, wówczas chodzi ładnie i problemów brak. Na tych przewodach występuje PLUS w chwili pracy i także po podaniu plusa ze sterownika zewnętrznego układ działa jak sterowany kluczykiem. Nie wiem natomiast jak podaje...
zazwyczaj fabryczny zamek w scorpio jest sterowany plusem[oczywiscie nieznaczy to ze niemoze byc sterowany minusem ale ja sie jeszcze niespotkałem z oryginalnym sterowanym minusem] w wiązce wychodzacej z drzwi kierowcy odszukaj przewody biały [zamykanie] i zółty [otwieranie] sprawdz czy jest nanich plus na przemian raz na jednym raz na drugim zamykajac...
A gdzie podłączyłeś te dwa przewody od zamykania i otwierania?
Posiada moduł a le są moduły z obsługą pilotów i bez. Sterowanie jednoprzwodowe jest bardzo proste. Z Twojego dokupionego modułu wychodzą 2 przewody do sterownia zamkiem. Na jeden przewód dajesz opornik 800 Ohm i łączysz go z drugim. Miejsce łączenia podłączasz pod panel szyb - pin 2, przewód żółty. Przewód ten zamyka/otwiera auto po naciśnięciu guzika...
Miałem to samo tylko z lewymi drzwiami przewody w przelotce gumowej oberwane.
Czy znalazłeś w samochodzie przewody sterujące, na które podając +12V zamykasz lub otwierasz zamek? Czy podawałeś na nie +12V bezpośrednio i zamek działał? Jeśli podłączasz się do instalacji samochodowej metodą prób i błędów to najwyżej możesz coś spalić (w najlepszym przypadku bezpiecznik).
Sprawdż przewody w przelotce tylnej klapy,często zdarza się że są urwane na skutek otwierania i zamykania bazgażnika.
Sterownik najlepiej umieści pod kierownicą a do drzwi pociągnąć tylko dwa przewody sterujące zamykaniem i otwieraniem. Przewody "żółty" i żółto-czarny" lutujesz razem z przewodem masowym od sterownika. Nie wiem po co przeciąłeś te przewody, połącz je ponownie i próbówka podpiętą do masy dotykaj do tych przewodów, jeżeli dobrze trafiłeś to zamki powinny...
Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do przewodu sekwencyjnego sterowania z przycisku na konsoli,...
Jak kolego napisał wyżej opłacało sie kupić nawet najprostszy alarm - niewielka różnica w cenie a miałbyś wszystkie funkcje.A co do podłączenia centralnego to szukałbym przy lewym dolnym słupku,przy zejsciu kabli z drzwi - sterowanie plusami - jesli dobrze pamietam to biały i żółty.Mozesz to sprawdzic wbijając się próbówką w te przewody i jak bedziesz...
są na przewodach zielonym i niebieskim wiązki{przewody wykonawcze silnika},przy zamykaniu plus na zielonym i masa na niebieskim,przy otwieraniu odwrotnie.
Czyli nie ma osobnego przewodu od otwierania i osobnego od zamykania? Przeważnie sterowniki dostępne w sprzedaży mają dwa wyjścia do otwierania i zamykania. więc musiałbym te dwa ,,masowe'' przewody od sterownika (razem podpiąć pod jeden z centralnego zamka? No i oczywiście dołożyć rezystor pod jeden z tych ,,masowych''? Dodano po 2 Czy dorobienie...
Trochę nie rozumiesz tematu. Przewody sterujące zamykaniem i otwieraniem tj biały i brązowy w centralce terminatora. Na nich pojawiają się masy przy zamykaniu i otwieraniu. Natomiast przewody zielny i niebiesti. Tam się pojawiają naprzemoian +12 i masa bo one sterują silnikiem siłownika.
Neutralny zostaje na miejscu, zamieniasz w każdym z siłowników miejscami przewody zamykania na otwieranie. MC424 jest centralką 24V więc nie ma neutralnego. Po prostu zamienia "-" z "+" na siłownikach.
Mylisz się do włącznika pasażera dochodzi plus i minus i to jest podświetlenie przycisku oraz tym samym plusem jest sterowanie czyli otwieranie i zamykanie. Tak samo jest realizowane sterowanie od kierowcy. Z włącznika kierowcy lecą dwa przewody do włącznika pasażera zamykanie i otwieranie. Więc skoro dochodzi Ci plus do włącznika pasażera to wystarczy...
Sterowanie minusem. Pomarańczowo czarny to zamykanie, zielono czarny to otwieranie. Oba przewody 0.5 mm w przelotce drzwi kierowcy. Zasilanie ze skrzynki bezpieczników. Kierunkowskazy to niebiesko czerwony i niebieski w progu po stronie kierowcy. Oczywiście najpierw mierzysz, aby się upewnić że to te przewody, później podłączasz. Za schowkiem pewnie...
Z klucza się nie zamykają bo zamarzła/zapiekła się nieużywana wkładka (jak się otwiera samochód tylko z pilota to tak się dzieje). Z pilota się nie zamykają bo się uszkodził zamek lub przewody do zamka - to ostatnie rzadko spotykane. W tym samochodzie, zgodnie z nowszą modą, nie ma siłowników, są zintegrowane razem z zamkami w jedną nierozbieralną całość....
W vento sterowanie (plusem), są to przewody : popielaty (zamykanie), zielony (otwieranie) znajdujące sie w okablowaniu wychodzącym z drzwi kierowcy.
Dzieki za odpowiedzi Panowie. Podłączyłem inne przewody sygnałowe i po ich zwarciu brama sie otwiera i zamyka, więc raczej dobrze jest podłączone. Teraz walczę z samą aplikacją, w której nie wyświetla mi się przycisk otwierania/zamykania. Poinformuję Was jak mi poszło.
Witam !! Kolego na 99% źle podłączony siłownik "Master" jego styki "informują" centralkę co ma zrobić Zostaw tylko zasilanie siłownika Master przewody zielony i niebieski ,a pozostałe przewody zwieraj do masy te które idą w kierunku centralki , reszta siłowników powinna się otwierać i zamykać , w ten sposób dojdziesz czy masz uszkodzony siłownik Master...
Witam Moduł ma jakiś symbol trzeba podać bo są tam różne ! Np. 85980- ....... Nie posiadam kuli 😁 Sprawdź ? podanie masy na 3 i 4 pin zamyka i otwiera zamek ? Chińczyk działa ok ale co podaje na te przewody + czy - oto jest pytanie ? To trzeba sprawdzić lub podać schemat ? Co masz za myśli sygnał zamykania i otwierania ? Bez pewnych rzeczy nie...
Sterowanie impulsami [+] Przewody wiązki wchodzącej do drzwi kierowcy. Otwieranie - szaro/czarny Zamykanie - szaro/czerwony
Sprawdzałeś stan przewodów w gumowej harmonijce u góry klapy? Bardzo często w rezultacie otwierania/zamykania klapy, w tym miejscu pęka izolacja żył i przewody przełamują się. Z powodu zwarć do masy masz choinkę w światłach oraz brak prawidłowego działania wycieraczki (przerwany jeden z przewodów zasilających silniczka wycieraczki).
Ten pojemnik jest otwierany przez cewkę taką jak przy elektrozaworze no i cewką steruje programator. Musisz zdjąc osłonę z drzwii i posprawdzać czy jest to tylko zablokowane mechanicznie, czy jast zsilana cewkam, czy nie jes spalona, może tylko przerwa w instalacji do cewki np. przy dolnej krawędzi drzwii (tam często łamią sie przewody od otwierania...
Sterowanie szyb w tych samochodach jest mega proste. Przewody szaro-zielony i niebiesko-czerwony. Podajesz na nie plusa to ma zamykać lub otwierać.
Wygląda na to, że masz źle wyregulowanego Mastera. Sprawdź czy prawidłowo działa z 'kluczyka', i dopiero podłącz alarm. W sterowniku ST-1000 musisz podłączyć przewody ZAMYKANIE i OTWIERANIE z alarmu równolegle do przewodów BIAŁY i BRĄZOWY Mastera. Pozdrawiam. SONIX
Jeśli mnie pamięć nie myli "H" to problem z poborem wody W Tym dziadostwie to błąd H może wywołać praktycznie wszystko. Począwszy od braku poboru wody, problem z odprowadzeniem aż po wyciek wewnętrzny. Wszystkie przypadki przerobiłem. Nie zdziwię się jak za problem może też odpowiadać czujnik OWI (jeśli jest), pompa myjąca lub grzałka ponieważ goglując...
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
I jak podłącze ten opornik to dwa przewody od otwierania i zamykania razem podłączam do białego przewodu w kostce tak ?
Podłącz wyjście sterownika według pierwszego schematu (sterowanie impulsami masy). Sterowanie zamkiem jest na żółto-niebieskim przewodzie na pozycji nr 5 (lub nr 2), znajdującego się w zespole przewodów wychodzącym z fioletowo/białego złącza konektorowego, położonego po lewej stronie. Ten przewód służy jednocześnie do zamykania i otwierania. Przewód...
Podłączyłem przewody przekaźnika do przewód przy przycisku otwierania i zamykania wewnątrz auta.
przewody się przerwały na zgięciu klapy. Zamykam temat
Reasumując, w wariancie dwóch kompletów fotokomórek (na zamknięciu i otwarciu/zamknięciu) do fotokomórki RX od zamykania doprowadzamy 4 przewody, do RX od zamykania/otwierania 3, do obu TX-ów po 2 przewody? Nie ma konieczności łączenia fotokomórek między sobą? Rozumiem, że dodatkowe + i - na centralce są na wypadek gdyby brakowało miejsca.
Tak jak pisałem wcześniej przy centralnym zamku w corolli nie grzebałem, bo nie miałem takiej potrzeby, ale w megance już tak i wiem jak w megance wygląda siłownik do zdalnego otwierania/zamykania drzwi. do siłownika idą tylko dwa przewody zasilające. Otwieranie i zamykanie jest realizowane przez zmianę biegunowości zasilania. Przypuszczam, że w corolli...
Wtyczki nie będą pasować. Zazwyczaj tego typu sterowniki wpina się w oryginalne wiązki samochodu wlutowując przewody. Podłączasz się tylko czterema przewodami: zasilanie +12V, masa, impuls otwieranie, impuls zamykanie. Jak już kupisz sterownik radiowy, to napisz - pomogę podłączyć do samochodu.
sterownik jest w pompce. Podłączyć piloty można, wystarczy najprostszy zestaw który steruje plusem podczas zamykania / otwierania. Znajdź pompkę w bagażniku, połącz przewody w kostce by sprawdzić czy zamek zareaguje. Powinno być: Połączenie przewodu czarno-czerwonego z czarno - białym : auto zamknie się Połączenie przewodu czarno-czerwonego z zielonym...
Muszę to chyba oddać do elektryka. Samemu mając multimetr można coś podziałać? Rozumiem, że trzeba byłoby ściągnąć boczny plastik drzwi kierowcy i sprawdzać napięcie? Chociaż może wówczas byłoby widać jakieś przetarcie, przerwanie tam, gdzie przewody "pracują" przy otwieraniu/zamykaniu drzwi.
Czy podłączenie sygnału zamykania i otwierania z cenralki alarmowej powinno być podłączone do cenralki za schowkiem i do których przewodów ? Za pomoc z góry dziękuje
No to lecimy. Przy założeniu że do cl-05 podłączasz bezpośrednio siłowniki to z el-o2 czerwony(+) wyzwalanie do przewodu siłownika na którym pojawia się + przy zamykaniu, biały stacyjka (+) do przewodu siłownika naktórym pojawia się + przy otwieraniu( w opisie jest błąd, napisali że stacyjka).Z szyb bierzesz przewody na których pojawia się + podczas...
widocznie alarm załącza napięcie na otwieranie dłużej nż na sekundę a powinien 0,8-3sek. ja odłączyłbym te dwa przewody do zamykania i otwierania i zobaczył czy bez tego jest ok. jak tak to może coś z alarmem.
Na wstepie witam wszystkich, wiem że temat poruszany milion razy ale nie znalazłem w napisanych już postach czytelenej odpowiedzi na moje pytanie. Pytanie dotyczy funkcji komfort w tym modelu. Jak powinno się obsługiwać/podłączyć tę funkcję mając również jednocześnie zamykanie drzwi z ryglowaniem, czy: 1) dłuższy impuls (np z kanalu dodatkowego) daje...
nie rozumiem... po co mam dokladac sterownik slave..sori mam centralny i wszystko dziala... na kostce jest trzy przewody...jeden do zamykania, otwierania i sterujacy...
Pozostaje sprawdzenie drogi przewodu biało/czarnego. Najczęściej przewody zamykania i otwierania przepuszczało się przez przelotkę do wnętrza drzwi kierowcy. Na początek spróbuj zajrzeć pod gumę od przelotki. Często te chińskie przewody łamały się po jakimś czasie. Sprawdzaj próbnikiem podłączonym z jednej strony do plusa. Sprawdzaj oba przewody dla...
całość prosta jak budowa cepa Rezystor w szereg z krańcówką zwolni zamykanie. Aby zwolnić otwieranie to trzeba odłączyć przewody od prawego dolnego zacisku przełącznika i między owe polączone przewody a zacisk włączyć rezystor. Zamiast rezystora jak napisano wyżej możesz dać łańcuszek diod.
Szara wtyczka w BSI. Sprawdź, na którym przewodzie pojawia się plus w czasie zamykania, a na którym w czasie otwierania. Najczęściej na zamykaniu był biały przewód, a na otwieraniu brązowy. Trzeba przeciąć te przewody i przylutować do ich końców przewody sterownika według poniższego schematu: https://obrazki.elektroda.pl/4273089600_...
jeśli chodzi o ryglowaniee to zrób dokładnie tak jak ci napisałem i na przewodzie od zamykania wstawiasz diode w kierunku centralki ! i druga za nią która bedzie łączyć przewody zamykanie z otwieraniem ale ma być w kierunku przewodu otwierania i wtedy w momencie podania impulsu zamykania alarm zamknie zamki a od razu ten sam sygnał dostanie sie na przewód...
Między pin 3 i 5 wiązki która idzie z zamka kierowcy podać napięcie różnej polaryzacji?? Myslisz calkiem niezle, ale w tym przypadku nie jest to takie proste. Jesli podanie napiecia na zlaczke BSI nic nie daje (nie odzywaja sie nawet otwarte drzwi kierowcy?), to byc moze, ze ktores z tych "zlaczy ekwipotencjalnych" ma kiepski styk i trzeba bedzie sie...
- czy jest możliwość zaprogramowania pilota/alarmu (tak aby pilotem od alarmu zamykać centralny zamek fabryczny auta, auto ma fabryczny zamek z pilotem nissana) -Chciał bym aby auto zamykało się pilotem od autoalarmu a nie pilotem od fabrycznego centralnego zamka. (w programowanie pilota od centralnego zamaka lub podłączenie przewodowe) pilota od alarmu...
No i jestem po podłączeniu minusem. Przewody od zamykania i otwierania znalazłem pod skrzynką bezpieczników w wiązce kabli od strony kierowcy. (niebieski i biały) Zmasowałem przewody :czarno-żółty, czarno-pomarańczowy i żółty. Przewód biały teraz daje mi impuls masy po wciśnięciu pilota na zamykanie. No więc przyciskając pilot zamyka wszystkie 4 drzwi.....
Sterownay plusem Przewód żółty zamykanie przewód biały otwieranie znajdujące się w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy wiec musisz dodac 2 przekazniki zeby przejsc na sterowanie plusem
Witam! Zamontowałem w swoim samochodzie centralny zamek i podłączyłem go do kierunków. Chciałbym jeszcze zrobić do tego sygnalizacją dźwiękową. Najlepiej by było, gdyby dźwięki zamykania i otwierania były inne. Niestety nie mam pojęcia jak to zrobić. Sterować możnaby było przez sygnały z odbiornika (przewody zamykania i otwierania, wykorzystywane również...
Podaj impuls plusa bezpośrednio z akumulatora, przez kontrolkę na te przewody. Powinien otwierać i zamykać.
Witam!! mam sterownik centralnego zamka na pilota i chce go podłączyć do vectry A do tego sterownika na kluczyk. gdzie mam podłączyć te dwa przewody sterujące zamykaniem i otwieraniem drzwi?? wiem że pod przewody od siłowników sterujących w drzwiach ale które to przewody przy tej centralce oryginalnej?? bardzo prosze o pomoc!! z gory dziękuje
Sterowanie masą na przewody 484 i 436 zamykanie i otwieranie bez zachowania kolejności
Nie ma rozpiski do Rav4. Przewody "blokowanie" wpinasz do przewodów masowych sterowania zamka. Powinny być pod lewym słupkiem w kablach wychodzących z drzwi kierowcy. Jeden otwierający, drugi zamykający. Zasada jest taka, że jak otwierasz lub zamykasz drzwi z przycisku, tego koło szyb elektrycznych, to alarm dostaje masę na przewody "blokowanie" i wie,...
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Te dwa przewody nie są czasem od zamykania i otwierania zamka od wewnętrznego przycisku ( zamknij - otwieraj ). Myślę że, przewód z drzwi kierowcy jest bardziej prawidłowy..........Pozdrawiam.
Wygląda na źle podłączony siłownik. Zamień miejscami przewody otwieranie zamykanie, chyba że jest możliwość zmienić to w sterowniku programowo. Dodano po 17 Daj nazwę sterownika (całą, bo że Foster to widać) to zobaczę co i gdzie można zrobić.
tak tylko jak podlaczy ten silownik skoro silownik master ma piec przewodów a z centralki wychodza tylko dwa przewody sterujace otwieraniem i zamykaniem alarm mam z firmy lechpol URZ 0260 model 868
Jeżeli to ten z linka to tam nie ma podłączenia do kierunkowskazów. Dwa wolne przewody (biały i brązowy) to dodatkowe przewody do otwierania i zamykania zamka np. za pomocą alarmu.
Nie na przewody otwieranie lub zamykanie podaj na chwilę maśę- minus z aku i zobacz czy zamek zagada i niech kolega sprawdzi pocztę e-mail
może masz pomylone przewody od siłowników(zamykanie ,otwieranie)spróbuj je zamienić.Tez kiedys miałem z tym problem(centralka z funkcją alarmu)po zamknieciu drzwi z pilota po kilku sekundach sie otwierały same:)Może siłownik master szwankuje!
Panie tzok. Jakoś często podłączam wyjścia ze sterowników radiowych, czy to alarmów RÓWNOLEGLE do siłowników master (właśnie tam, gdzie wchodzą te trzy przewody na których zmieniają się stany w czasie zamykania i otwierania, a nie do silników) i NIC złego się dzieje. Więcej nawet: działa to poprawnie... A schemat który podajesz nie pasuje do tego akurat...
Próbowałem pod przewody zamka, jednak udało mi się podłączyć tylko otwieranie, zamykania już niestety nie:\ może ktoś już montował pod kierownicą gdzieś? Tylko w które przewody się wpiąć?
schemat zamykania otwierania sygnał zamykania otwierania sterownik otwierania zamykania
regeneracja sterownika skrzyni biegów radio przestaje nadawać sokowirówka schemat
Kodowanie CAN Gateway w Volkswagen Phaeton 3.0 TDI Opera Mail „failed to get listing” – IMAP/POP3, TLS, konfiguracja, starsze wersje