Musisz jeszcze dobrze oblutować to nowe oczko z przewodem.
Witam mam Sharana 2002r 1.9tDi i chciałbym zamontować hak i wyczytałem ze potrzebny jest niby jakiś moduł mam pytanie czy mógłbym zamontować hak bez modułu czy jest to nie uniknione? Proszę o pomoc czy ktoś miał taki przypadek ?
Zaglądnij tutaj: [url=http://pwpnet.pl/index.php?l=pl&s=p... przewodu hamulcowego Powinno załatwić sprawę.
Warto sprawdzić przelotki w drzwiach tam śmiga podświetlenie na klawisze a to model podatny na zrywanie przewodów
Testowo dwa przewody by potwierdzić uszkodzenie przewodów.
Witam. W zał. schemat okablowania ABS w - Volkswagen Sharan 1.9 TDi (2000 do 2007r). Schemat, opis kolorów przewodów, opis elementów po polsku. Numeracja pinów powinna być od strony podłączenia przewodów (nie pamiętam), a jak nie to ustal po kolorach.
Czujnik halla w aparacie umarł.
To teraz sprawdź czy pompa paliwa w baku działa i jakie ma ciśnienie ,ma mieć chyba 0.5 BAR a tandem przy kręceniu minimum 1 BAR . Jak zrobisz jakieś diagnozy to potem napisz.Oczywiście szczelność przewodów /filtra też sprawdzić.
sprawdź gumowe przelotki pomiędzy drzwiami a nadwoziem często tam łamią się przewody
Sprawdź moduł komfortu ( dokładnie tam gdzie opisujesz że zebrało ci się "troszkę" wody pod wycieraczką od strony kierowcy) oraz okablowanie idące do niego. Zwróć szczególna uwagę na połączenia przewodów.
Witam. W zał. Schemat okablowania ABS VOLKSWAGEN Sharan VR6 Opis po polsku, numeracja pin, kolory przewodów.
może to ci cos da http://obrazki.elektroda.pl/6343769700_1...
Sprawdź wiązkę przewodów w przejściówce w drzwiach.
Witaj! Oryginalnie przewody hamulcowe nie są łączone zwykłymi złączkami nigdzie. No chyba, że ktoś już coś grzebał. Poprowadzone są od pompy do tylnego korektora siły hamowania, i od niego do elastycznych przewodów hamulcowych. Masz możliwość pożyczyć od kogoś zarabiarke do przewodów? Jeśli tak to kupujesz przewód hamulcowy, końcówki, dwa złącza, zarabiasz,...
Przecież tam wszystko jest kolorowe i różne grubości więc schemat mi nigdy nie był potrzebny....
A tak apropo to do czego jest taka wolna kostka po lewej stronie w schowku (taka zawinięta w jakąś gąbkę) Idę sprawdzić czy jest po prawej stronie ta kostka do haka ;) No i tak jak myślałem to jednak ta kostka po lewej stronie jest do podłączenia haka, ta w schowku gdzie niema lewarka bo tam gdzie jest lewarek przynajmniej u mnie żadnych wolnych kostek...
To szukaj właściwych kostek w kompletach i rób przejściówki wyprowadzając potrzebne sygnały. Tylko co ci przeszkadza przecięcie i połączenie kilku przewodów?
Kierunki jak w kazdym VW czarno-biały i czarno-zielony do złapania na kolumnie kier w skrzynce bezp lub na lewym progu.Czujniki drzwi brązowo-biały.Tylko nie pamiętam przewodu do tylnej klapy ale powinien iść do modułu komfortu pod siedzeniem kierowcy.Jeżeli go tam nie znajdziesz to pozostaje ci pociągnięcie przewodu do lampki.
Niebieski przewód.
Problem tkwił w złym podłączeniu przewodu sterowania przekażnika.
sprawdż napięcia na przewodach do piecyka
Z tyłu w schowku po prawej stronie ( tam gdzie jest lewarek) przy tylnej lampie powinny być dwie kostki na kablu do klapy, rozłącz je i sprawdź czy dochodzi tam prąd ( dojdziesz po kolorach przewodów podłączonych do żarówek ), lub sprawdź miernikiem czy przewód ma przejście.
Ok. Czyli mamy tak samo. Wypinam wtyczkę P3 i wszystko wraca do normy. Tylko teraz tak, schemat pokazuje jakby z wtyczki wychodziły 3 przewody. Tym czasem wychodzi 9. Co ciekawe na kilu z nich mam masę. Mam plan przeciąć wszystkie 9 i łączyć po kolei aż znajdę ten winny. Tylko co dalej? Jak sprawdzić co faktycznie zasila te 9 przewodów?
Sprawdź turbinę przewody łączące chłodnice powietrza czy nie ma pęknięć oraz luz turbiny zdejmij przewód ssący.
Mechanik podpinał sharana pod vag-a i wszystko było ok Dodano po 2 Wentylator włącza się prawidłowo, a jak mam sprawdzić te ciśnienie czy jest 1,5 bara??? Dodano po 4 Jak odkręcę korek w zbiorniczku wyrównawczym na zimnym silniku to podnosi mi się poziom płynu z minimum na wysokość pełnego zbiorniczka pod sam korek, czy to normalne? A przy tym coś bulgocze...
Dziś dopiero podłączę go do komputera, przejrzę podciśnienie i przemyję przepływkę. Dziwne jest, że tylko na "5" się to robi a na innych biegach wkręca się na obroty bez problemu. Dodano po 5 Problem rozwiązany usterka podciśnienia Dodano po 7 Sprawdzenie przewodów podciśnieniowych
Sprawdź jednak czy nie masz połamanych przewodów w mieszku drzwiowym...
Tylnych kół nie odpowietrzałem nigdy, nawet przednich po wymianie pompy abs, czasem się grzebie przy hamulcach a pedał jest twardy to nie ma potrzeby odpowietrzać, z czasem samo się naprawi. Nie wiem jak to skomentować Jeśli płynu nie uciekło dużo i zrobiłeś to w miarę szybko to nie trzeba ale lepiej jest zawsze odpowietrzyć cały układ i przy okazji...
4 czy 5 przewodów masz w tej sondzie?
Generalnie wszystkie przewody można sprawdzić ciśnieniem 20 bar, chociaż na przewodach niskiego ciśnienia nie będzie zwykle powyżej 7 bar.
tak samo otwieranie zielony
Podpowiem tak ,pojechałem na złomowisko i kupilem kostkę do edc za pare złotych z której wymontowałem potrzebne piny co prawda nie nowe ale dziewicze , bez przewodów Powiem tak, nie ma w kostkach pustych pinów bez przewodów. Ostrzeżenie. Za pisanie bzdur!
Nie wiem co za piorun, piec robi test, słychać pompkę paliwa, a potem przy próbie odpalenia pompka nie chodzi. I co najdziwniejsze nie ma paliwa w wydechu, nawet zapachu nie czuć. Palnik był drożny, jak rozbierałem to ustrojstwo. Jak po nieudanej próbie uruchomienia zdejmę przewód paliwowy to jest ciśnienie, bo tryska paliwem. Sterownik resetuje się...
Przywiera gdzieś do masy przewód .Zacznij od stanu przewodów w przelotkach w drzwiach.
Może warto jeszcze sprawdzić w blokach pomiarowych w module elektroniki zasilanie sterownika i to samo w ecu silnika oraz podejrzeć wykorzystanie prądnicy czy jakoś tak się to nazywało. Możliwe że gdzieś jest spadek napięcia i do modułu nie dochodzi pełne napięcie. Tez tak miałem w Sharanie jak była wypalona skrzynka bezpieczników bo ktoś nie dokręcił...
A przebieg ma związek na przykład z ilością otwarcia drzwi. Jeden przewód wytrzyma 1500 ruchów a inny mniej. Orientacyjnie oczywiście. A regulacja może i pewnie jest realizowana innymi przewodami. W VW Sharan np. z którym robiłem, wszystko działało oprócz podnoszenia i opuszczania szyby. Uwalone były dwa najgrubsze przewody. Właśnie prądowy i masowy.
Jak się okazało,przyczyna nie było w kodowaniu ,tylko w zamianie 2 przewodów tego samego koloru w jednej wtyczce.
WITAM POSIADAM VW SHARAN 2001 1,9 TDI 115 km Poszukuję schematu połączenia przewodów które wychodzą z elektrozaworów n75 n18 co na co i w którą nóżkę który przewód powinien być osadzony
Przewód od zbiorniczka cieñki sciagnij i zobacz czy leci plyn po odpaleniu. Bez odpalenia dmuchnij w niego czy jest w ogóle drożny. Bedzie widać czy jest obieg plynu. Jak dasz rade to samo z przewodem nagrzewnicy.
Volkswagen Sharan 1,8 T z 2006 roku, wypadanie zapłonu 2 i 4, nierówna praca silnika. Ten sam problem na benzynie i na gazie. Wymieniane były: - świece, - cewki (na nowych jest jeszcze gorzej), - czujnik położenia wału, - czujnik Halla, - komputer, - wymieniony filtr paliwa. Przez jakiś czas błąd pojawiał się przy około 120 km/h. Teraz potrafi wyskoczyć...
Przewody beda pasowac,sprezarka ma inne mocowania
Czujnik był z przewodem czy bez , bo nie pamiętam jaki tam siedzi. Jak był bez przewodu z kostką przy samym czujniku to trzeba sprawdzić ten przewód za czujnikiem bo często się przełamują. Oporność czujnika około 1100 ohmów a przewodów mniej niż 1ohm
jeżeli masz zaworek wciskany w filtr to wymień oringi na nim oryginalne opaski sprężynowe na przewodach wymień na skręcane i do sprawdzenia smok w zbiorniku bo na pewno po dłuższym pdostoju słychać jak pompuje powietrze
Przy montażu nowej/regenerowanej sprawdza się spływ oleju (ma być drożny bez większych przewężeń) doprowadzenie oleju (wiadomo). Odma czy działa czy w misce/skrzyni korbowej nie gromadzi się ciśnienie które utrudniałoby spływ oleju. Dobrze jest też przed założeniem turbo wstrzyknąć olej w wejście przewodu olejowego oraz przy pierwszym uruchomieniu przytrzymać...
panie masz pan zepsuty w sharanku zawór rozprężny dlatego są równe ciśniena-pozdrawiam:D
Zwarcie do masy plusowego przewodu od akumulatora, w konsekwencji pożar.
lukjar7 udało się zrobić ten wentylator? Mam podobny problem. Kupiłem drugi wentylator i jest to samo czyli chodzi na maxa, schemat mam, ale tam są dwa cienkie przewody.
Nie przejmowałbym sie tym wyciekiem ,ze zdjec widać ze to tylko pocenie ,skoro pod autem niema widocznej plamy to jest normalnie ,olej po nagrzaniu potrafi i ma własciwosci penetrujace i tak własnie uwidacznia się w pobliżu połaczeń gumowych węzyków rur i przewodów od turbiny :idea:
Dobudować wyłącznik zwłoczny ACC (1 - 2 godz.) i odpowiednio dołączyć go do przewodu biegnącego z pin 4.
Czy wymieniałeś kiedyś filtr w klimie??Znam podobny przypadek kiedy filtr był zapchany.
Serwo najlepiej takie samo. (nie może sie różnic siłą wspomagania). Sprawdź dokładnie, może to tylko nieszczelność w przewodzie albo na wejściu przewodu do serwa - na gumowym kołnierzu.
witam, chodzi mi o SHARANa 1996r. Podłączam alarm cyklop i chodzi mi o zamykanie z domykaniem szyb i otwieranie. Napotkalem taki problem, znalazlem przewody ktore otwieraja i zamykaja, na slupku od strony kierowcy czerwono-czarny zamyka(ale bez domykania), a zółto-niebieski otwiera, jest jeszcze jeden przewod na ktorym dziala domykanie (szary), ale...
Nie mam tam takich kolorów. A do siłownika zamka idzie 5 przewodów, brązowy, zielony, szary z białym paskiem, zielony z czarnym paskiem, oraz żółty z czarnym paskiem.
Leszczu240 - ostatnio to naprawiałem w sharanie 2004 - wada konstrukcyjna VW - otóż jakiś "mądry" w VW wymyśłił i puścił kabel czerwono/biały (+ po zapłonie załączający urządzenia) wiazką lewą do tyłu mniej więcej za słupek środkowy kierowcy i tam zrobił 2 sploty (pamiętaj 2 nie jeden) dający napięcie na 10 chyba przewodów czerwono/białych. do przewodów...
marokow ma absolutną racje, schemat z etki jest błędny. Niestety nie mogę go usunąć, więc niech posłuży jako podgląd z numerami części. W moim poście powyżej, pierwsza fotka obrazuje prawidłowe połączenie przewodów.
Witam, Szukam oznaczeń kompletnego przewodu odmy lub jego poszczególnych części zaznaczonych na rysunku na czerwono (tego z puchą) https://obrazki.elektroda.pl/2406632200_...
Próbowałem tam sie dobrać wcześniej ale strasznie jest słaby dostęp... Jak już wypnę przewody od karoserii to jak zdjąć tego "kondona" z przewodów? Trzeba rozcinać gumę czy jakoś to sie rozłącza?
Witam! Sam miałem podobny problem, naprawiłem pompkę (koszt 5pln, robocizna-3 rbh - robiłem pierwszy raz), co do odpowietrzenia - różnie mówią, podobno należy odpowietrzać w przechyle - przód w górze, ale u mnie wystarczyło pojeździć autem w górę i z powrotem. Skasowałem błędy i ruszyło. Radzę sprawdzić czy na przewodach cieczy nie ma elektrozaworu(podobno...
Dobierz się do przewodów,czujników o sprawdź ich stan, często się przecierają.
Też nad tym myślałem tyle że kręci za każdym razem...fakt faktem że klijent jeździł na rozruszniku:/ jak mu auto nie odpalało...ale po skrosowaniu przewodów na kostce auto kręci...:/
A jak ma się temperatura silnika?
zerknij dobrze czy sie włancza ta sprezarka bo jej koło kreci sie cały czas. jesli nie to pozostaje ci wymiana. ewentualnie dla pewnosci przysłuchaj sie przełanczajac temerature czy klapa zimne ciepłe pracuje lub dotknij przewodów czy sa zimne.
Trzeba szukać po przewodach. Jak miał kiedyś wzmacniacz to poprzerabiał instalacje.
to jest tez bezpiecznik także do audio i na wskaźniki Dodano po 2 zobacz tez jak wygląda ten stopiony kabelek mam nadzieje ze go wymieniłeś i te odcinki przetopione przez niego w innych przewodach tez wymień
spadek po przewodach, klemach (sprawdzić, przeczyścić) i jeszcze połączenie masowe
Podasz kolorki przewodów, a ja napiszę, który za co jest odpowiedzialny. Napisz tylko z którego roku produkcji jest samochód, z którego to lusterko pochodzi.
Wszędzie jest ten sam błąd - problem z komunikacją po CAN. Uszkodzenie w przewodach lub uwalony sterownik silnika.
Nic nie wiadomo na temat zabezpieczeń ani właścicielowi ani mnie, immo by wyrzucało błąd na VAGu gdybycoś było nie tak a zarówno cewka jak i hall mają zasilanie. Dodatkowo ciągłość przewodu cewka - komputer została sprawdzona.
Może być. Zdejmij kolego tapicerkę drzwi i patrz skąd idą przewody, Jak jeszcze nie jest uszkodzony centralny to może tylko samo prawidłowe połączenie przewodów przywróci do życia cały centralny.
CZY po wymianie zamka musze go jakoś zaprogramowac czy jest to wina kluczyka i tego mikrostyk. Nie, nie trzeba nic programować po wymianie zamka, i nie jest to wina kluczyka. A wkładkę zamka w razie potrzeby można sobie dopasować do kluczyka. Kupiłam używany skręciłam klapa się zamyka ale kontrolka pokazuje że są otwarte Najczęściej jest to wina mikrostyku...
Jest kilka przerwanych przewodów ale nie do końca..I jest zbyt za mało kabla żeby naprawić :/
sonda steruje mieszanka paliwowa a nie mieszanka LPG a za cofki odpowiedzialna jest strona wysokiego napiecia(swiece,przewody)
W większości samochodów z automatyczną skrzynią biegów chłodnica oleju umiejscowiona jest w chłodnicy cieczy chłodzącej silnik, i wykonanie dynamicznej wymiany oleju jest w miarę proste. W JF506E (Jatco) chłodnica oleju jest przykręcona do skrzyni biegów (podobnie jak w Vw AG4), i tu jest problem. Jedynym rozwiązaniem (tylko w Vw) to odkręcenie od dołu...
Wielkie dzięki za szczere chęci, ale w pierwszym poście napisałem, że mam schemat silnika 1Z i AHU. Chodziło mi o silnik AFN. Na szczęście niedawno pojawił się na ruskiej stronie schemat taki o jaki mi chodziło. Szkoda tylko, że po rosyjsku (co to może być "datczik podjema igły forsunki ??"). No i w alhambrze jest jednak trochę inaczej niż w sharanie,...
może po przewodach brązowy i brązowy z żółtym
witam szukam przewodu do diagnostyki do wv sharana na wtyk usb, czy jest ktos, kto moze juz kozystal z takiego rozwiazania i moze mi cos na ten temat poradzic ? jaki przewod dokladnie zakupic i gdzie ... pozdrawiam
Witam Problem rozwiązany, okazało się że załamane były przewody między słupkiem a drzwiami tylnymi i tam było zwarcie. Po naprawieniu przewodów pobór prądu wynosi 0,08 A. pozdrawiam
No dobra ale masz na tych przewodach / kostkach napięcie sterujące silnikami w zamkach? Napięcia z jakiej puszki?
Jest jeszcze opcja uszkozonych przewodów. Złego ustawienia rozrządu. Uszkodzonego wałka ( pękniety, czy uszkodzenia koła fonicznego na nim). Za dużej odleglości czujnik ,koło foniczne.
bezpiecznik bezpiecznikiem sprawdź na przewodach czy jest napięcie jak jest to raczej pompka do wymiany
Raczej nie, powinien rzucać błędem a nawet nie odpalać.
po zwarciu przewodów ogrzewacz powinien odpalić nawet bez pracującego samochodu. Nie, musi być też ładowanie.
Na starym silniku były identyczne objawy braku mocy, silnik był przemieniany w całości. Czyli turbina i pompa była przekładana. Co do szczelności przewodów nie jestem pewien, ja osobiście silnika nie przekładałem tylko robił to mechanik. Od czego zacząć diagnozę?
Nie. To znaczy że jest przerwa w przewodach. Co to jest za dogrzewacz ?
przewód we wiązce a nie w aparacie,auto miało stłuczkę i ucierpiało kilka przewodów,a najbardziej przewód od hala ,a reszty dopełniły drgania silnika
Możliwe są dwa rozwiązania, albo ogrzewanie postojowe albo dogrzewanie. Jeżeli jest dogrzewanie to nie da się go przerobić na ogrzewanie postojowe drogą "programową". Powodem tego jest brak elektrycznej pompy płynu chłodzącego. Żeby działało na postoju to musi być elektryczna pompa żeby wymusić przepływ płynu przez webasto i silnik. Natomiast dogrzewanie...
Bardzo serdecznie dziękuje za poradę jutro to sprawdzę. wyciągając nagrzewnicę konieczne jest rozpinanie przewodów z płynem chłodzącym. Jeżeli tak to w jaki sposób odpowietrzyć ten układ?.
Myślisz, że jeszcze wiązka do sprawdzenia? Tam jest centralna elektryka, zamki chodzą, czasami jakieś opóźnienia, tak jakby masa słaba. Przewody wymienione na nowe, lutowane, termokurczki, nie ma nigdzie styku z innymi przewodami. Mam wszystkie drzwi rozebrane. Były przypadki, że drzwi pasażera zamek robił zwarcie. Mój zamek pasażera działa tylko tył.
Witam Posiadam samochód sharan 2002 r silnik auy 1.9 tdi z dwustrefową klimatyzacją, która odmówiła współpracy .Klimatronik nie pokazywał żadnej usterki. Po podłączeniu maszyny do klimy niby nie ma czynnika ale po naładowaniu 20 bar azoty w układ klimy wszystko szczelnie trzyma ciśnienie. Po wykonaniu próżni maszyną też wszystko w jak największym porządku....
Nie mam w domu instrukcji zegara. Może jak znajdę w pracy trochę czasu to wrzucę. Żeby wymienić świecę trzeba wyjąć piecyk, odkręcić sterownik (część z wiązką przewodów) i dopiero wówczas masz dostęp do świecy.
Szukaj połamanych przewodów z kabiny do drzwi i z drzwi do klapy bagażnika.
Sprawdziłem panel ale jest sprawny. Z silnika grubym przewodem do chłodnicy wypływa gorący płyn. W którym miejscu znajduje się nagrzewnica i jak ją wymontować ?
http://obrazki.elektroda.pl/3880160700_1... Jak widać ze schematu to ten przycisk podaje masę do sterownika. Odciąć ten przycisk i zewrzeć jego przewody razem. Proponowałbym też pozbyć się blokady czyli zewrzeć ze sobą to co jest podpite do dwóch czarnych grubych przewodów, chyba że blokada ma zostać to nie ruszaj tych przewodów. Wszystko...
Sprawdź przewody masowe samego licznika.
poszukuję Schemat instalacji elektrycznej do VW Sharan VR6 2,8 benzyna silnik AYL 2001r,a dokładnie chodzi mi o kolory przewodów wtryskiwaczy benzynowych aby podłączyć LPG Diego G3,zdejmowanie kolektora ssącego by podejrzeć kolory wiąże się z rozbiórka całego przodu a wtryski lpg są już nawiercone.
Temat ogarnięty. Skończyło się na wymianie przewodu a zarazem pompki sprzęgła. Jest trochę zabawy ale mechanika to wyzwania
Sprawdzic kolor przewodu do wstecznego w lampie,taki sam jest w wiazce pozycjonera
Założyłem legendforda do samochodu jak w temacie problem polega na tym że nie mogę znależć przewodu odpowiadającego za funkce komfort.Chcę uniknąć rozbierania drzwi (są wyjątkowo oporne) Za wszystkie porady dzięki z góry.
Witam Jak Wam szło z demontażem przewodów elektrycznych (ten czarny sztywny terminala) ze świec? Ja ciągnę i ciągnę i za chiny ludowe nie chcą zejść z główek świec ... Może zdemontować przewody paliwowe od wtryskiwaczy i tak naprawdę mocno pociągnąć? Pozdrawiam Tomek
Przewody do sterowania centralnym znajdziesz w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy.Nie podam ci kolorów bo gdzieś mi wcieło notatki z sharana ale prosto jest je zlokalizować.Musisz ręcznie zamykać i otwierać zamek i próbnikiem szukać dwóch przewodów na których naprzeniennie w czasie zamykania i otwierania pojawia się +.
sharan wiązka przewodów zaciskanie przewodów obciążalność przewodów
wybija bezpiecznik korek drukowanie plików protel audio zworka audio
moment dokręcić rozrząd sumowanie kolor czcionki
Jak sparować pilota z głośnikiem Manta SPK 5310 PRO? Odchylenie masztu turbiny wiatrowej przy silnym wietrze