rozpiska alarmu http://obrazki.elektroda.net/6_125131785...
czeco do 7 to auto informuje ciebie ze jakis zamek sie nie zamknął, bagażnik, wlew paliwa albo któreś drzwi. Jeżeli wszystko sie zamyka uszkodzony może być któryś z siłowników centralnego (nie wysyła sygnału o zamknięciu) lub też po prostu przerwany przewód w wiązce. :!:
sprawdź miernikiem czy dochodzi zasilanie do centralki,może gdzieś przewód się przetarł
witam. niedawno kolega zakładał mi centralny zamek z autoalarmem, kilka dni temu montowałem głośniki w drzwi i niechcący wyrwałem jakiś przewód od centralnego zamka w kolorze szarym i zaczął się problem bo nie wiem gdzie go teraz podłączyć. Centralny zamek działa normalnie czyli kierunkowskazy i dźwięk jest w porządku ale siłowniki nie pracują. może...
Oryginalnie podgrzewane lusterka działają razem podgrzewaniem tylnej szyby, a przynajmniej miałem tak kiedyś w Bravie i mam tak teraz w Octavii. 20W dwóch mat przy napięciu w instalacji przy pracującym silniku ok.14V daje obciążenie prądowe około 1.5 A, więc można sobie darować przekaźniki i spokojnie podpiąć się pod przewód ogrzewania szyby.
W przerwanych przewodach ciśnieniowych. Musisz zlokalizować gdzie syczy i złączyć przewód.
Zamek sterowany (-) Podłącz przewód "zamykania" do brązowego przewodu (nr pozycji 4) w czarnym 6-pinowym złączu przycisku centralnego zamka na środku deski rozdzielczej. Przewód "otwierania" do zielonego przewodu (nr pozycji 27) w białym 40-pinowym złączu w jednostce sterującej BSI.
Te przewody wychodzą z tej złączki ale wszystkie nie są do zamka.Trochę dużo ich znalazłeś :wink: W tym pasku zamek chodzi plusem a przewody to czerwono-żółty zamykanie a czarno-biały otwieranie.(oczywiście zamek oryginalny pneumatyk)I to tyle.Miłej pracy.
Napewno przyczyna leży w drzwich po stronie kierowcy.Nie wiem jaki tam jest centralny zamek(chodzi o to czy elektryczny,czy inny)jak elektryczny to przerwany jeden przewód.
Trzeba wejść do bagażnika i można otworzyć zwykłym śrubokrętem. Śrubokręt wkłada się w szparę pomiędzy klapą a nadwoziem przy zamku, nie pamiętam tylko z lewej czy z prawej strony i przesuwa się w bok. Jest tam taka dżwigienka którą trzeba przesunąć i zapadka się otwiera. Jeżeli nie działa z centralnego zamka, to prawdopodobnie uszkodzony siłownik (częsty...
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
Sprawdż pompkę centralnego zamka. Najprawdopodobniej działa w jedną stronę. Mogła się spalić. Sprawdź szczelność przewodów.
Calineczka kierunkowskazy - przewód czarny z zielonym paskiem i przewód czarny z białym paskiem znajdziesz za tabliczką bezpiecznikową w kabinie po stronie kierowcy. Przewód czarny 1,5 mm nr. 15 przekażnik pod kolumną kierownicy przeciąć to jest obwód.Przewód zielony z niebieskim paskiem to centralny zamek pneumatyczny przewód znajduje się w wiązce...
Kolego to zacznij od rozebrania drzwi bo może się okazać że silniczek jest dobry tylko przewód na zginaniu się ułamał .
Info od elektryka z Toyoty: W gołym Yarisie nie było instalacji CZ. Jest kostka na słupku "a", ale w niej jest tylko 1 przewód masowy.
Tu nie ma co myśleć tylko podpinasz żarówkę na przewód strowania przy pompce i patrzysz czy świeci kiedy trzeba, przewód chyba, niebiesko czerwony.
W alarmie jest biały przewód na którym pojawia się plus wczasie gdy alarm czuwa, trzeba znaleź centralke która ma przewód gdzie przy podaniu plusa zamyka się zamek a gdy brakuje plusa otwiera się.Tak więc podpinamy go pod przewód biały alarmu.
Problem jak i który przewód odciąć od centralnego zamka żeby nie rozbrajał alarmu przy otwieraniu z kluczyka .Oczywiście jest orginalny pilot w kluczyku.Jak coś pomoże to alarm jest Ampio
wydłużenie impulsu zamknij na tym przewodzie do 25-30s dociaga szyby-komfort,najłatwiej jest go podłapać bez kombinacji w gumowej przelotce między kabiną a drzwiami,wprowadzasz tam tylko jeden przewód.
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
Cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie.
Dzięki wloc Faktycznie przy siłowniku w drzwiach kierowcy jest lekko pęknięty przewód powietrza.
zobacz to, powinno pomóc
W/g opisu w mojej opini mam podpiąć przewód (komfort 30 sec.) ze sterownika alarmu na przewód zamykający centralny zamek.
Wyłącznik w drzwiach kierowcy ma dwa styki i dochodzą do niego trzy przewody. Czy sprawdzałeś oba styki? Zamień na chwilę wyłącznik z innych drzwi. Do modułu komfortu idzie jeden wspólny przewód od obu drzwi prawych i lewych tylnych, oraz osobny drugi przewód tylko od drzwi kierowcy. Jak zachowuje się centralny zamek? Jak zostawisz otwarte na szeroko...
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Przetnij przewód powietrza w miejscu uszkodzenia. Znajdź podobny przewód tylko o deczko większej średnicy tak żeby wszedł na ścisk. Włóż w niego oba ucięte końce uszkodzonego przewodu i zaciśnij je opaskami zaciskowymi (metalowymi na srubę, nie plastikowymi do elektryki). Jeśli nie zamykają ci się jedne drzwi z klucza po wyjęciu pompki to widocznie...
To będziesz miał kolego siłownik od strony kierowcy najprawdopodobniej do wymiany. Jeśli przekręcisz kluczyk w drzwiach kierowcy to zamyka wszystkie drzwi i otwiera, ale z pilota zamyka wszystkie oprócz kierowcy ( to siłownik ). Tylny przewód w drzwiach nie będzie miał z tym znaczenia, odpowiada za głośniki, szybę oraz centralny zamek w tych drzwiach,...
W module komfortu po prawej stronie kolumny kierowniczej(u góry) w więkrzej kostce.Przewód żółto niebieski to sterowanie c.z. podłącz przewód zamykania a przewód otwierania poprzez opornik 180 om do tego samego przewodu. Chodzi mi o orginalny centralny zamek. P.s. w prawym słupku znajdziesz przewód niebiesko zielony- na nim też wysterujesz.
tzn chodzi mi który kolor to jest czy wychodzi sygnał z zamka po przekręceniu kluczyka w prawo,jak przekręce w prawo to powinien pojawić sie 12 V na którymś z przewodów jeśli zamek ok chyba dobrze myśle ,z pilota wszystko działa ,żeby nie kupować niepotrzebnie zamka jak się okaże że to uszkodzony przewód dalej
Potrzebujesz sterownik , który ma wyprowadzone wyjścia styków roboczych przekaźników. Jeżeli Twój sterownik ma dwa wyjścia sterujące impulsami "masy", to konieczne są dwa dodatkowe przekaźniki. Zamykasz podając masę przez styk NO a otwierasz przecinając przewód stykami NC.
Sprawdź czy jest napięcie na bezpieczniku centralnego. A ten przewód to powinieneś przeciąć.
Witam , podepnę się pod ten temat bo mam nietypowy problem z centralnym zamkiem który sie sam zamknął a kluczyki zostały w środku , zapasowych nie mam . Czy jest jakiś sposób dostania się do kabiny oczywiście bez tłuczenia szyby , słyszałem że pod maską we wiązce jest przewód od centralnego zamka za pomocą którego można otworzyć drzwi ale gdzie ta wiązka...
Poszukuje schematu, a konkretniej chodzi mi o przewód centralnego zamka na którym po zamknięciu pojawia +. Czy taki przewód znajdę gdzieś w kabinie?
odłącz przewód A7 od odbiornika radiowego i podawaj mu mase powinien sterować siłownikami ,jeżeli nie to uszkodzony jest moduł centralnego
Prawdopodobnie siłownik centralnego jest do wymiany lub ułamany przewód łączący drzwi z karoserią
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
To sprawdź na pinach w kostce tych od silniczka czy tam jest zasilanie. Obstawiam na złamany przewód między drzwiami a Słupkiem lub zaśniedziały styk w kostce na słupku
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Włączanie i wyłączanie alarmu sterowane jest z impulsów z zamka centralnego. Zamkiem możesz sterować w dwojaki sposób, za pomocą pilota lub, kluczyka. Dla zamka jest to wszystko jedno, lecz dla alarmu już nie. Lepiej aby alarm nie rozbrajał się przy otwieraniu z kluczyka w drzwiach, bo gdy złodziej włoży łamak, to rozbroi system alarmowy. Tak więc alarm...
To proste,w stanie że tak powiem spoczynku przewód niebieski przewodzi poprzez przekaźniki w centralce, więc kluczyk działa.Kiedy centralka dostaje polecenie otwarcia bądź zamknięcia zamków niebieski przewód zostaje rozłączony a na końcówkę sterującą pompy(znów niebieski przewód) jest podawany plus bądź minus :)
Różowy i pomarańczowy z alarmu podłączasz do masy,czarny i biały zostają wolne, na zielonym impuls masy na zamykanie, fioletowy impuls masy na otwieranie. Teraz muszisz mi napisać czy to jest punto czy panda, bo piszesz o puncie a schematy oa pandy???? W złączu 40 pinowym czarnym pin 24 centralny zamek otwórz przewód błękitno fioletowy, pin 34 centralny...
Podejrzewam że temat już dawno rozgryziony ale dla niewtajemniczonych podłączenie ok 15 cm przewodu jako anteny rozwiązuje problem zasięgu do ok 10m
Albo przewód załamany
Podając masę otwieramy,zabierając zamykamy. Innymi słowy trzeba przeciąć ten przewód.
Może przelotka w drzwiach? warto sprawdzić czy nie przeciera się jakiś przewód.
Nie ma wszystko jest na jednym przewodzie. to jak w takim razie zrobić to żeby sterować masą na 1 przewodzie jak zabrać mase z tego przewodu jak go rozetnę to nie działa zamek wcale
Dziękuję za pomoc. Wg schematu kostki wchodzącej do pompki centralnego zamka, za zamykanie odpowiada przewód biały z żółtym paskiem, niestety podłączenie do niego zielonego przewodu z modułu nic nie zmienia. Będę szukał dalej.
Po odcięciu pomarańczowego przewodu w drzwiach u kierowcy zaobserwowałem ze gdy zamykam drzwi kierowcy kluczykiem to zamyka się cała reszta ale, zamek od kierowcy nie jest zamykany elektrycznie tylko mechanicznie natomiast gdy zamknę zamek od strony pasażera to centralny zamek nie daje się zamknąć (zamyka się i otwiera ponownie) natomiast gdy podaję...
Ja bym sprawdził wiązkę przewodów która wchodzi do drzwi czy nie jest gdzieś przetarty przewód.
Posiada moduł a le są moduły z obsługą pilotów i bez. Sterowanie jednoprzwodowe jest bardzo proste. Z Twojego dokupionego modułu wychodzą 2 przewody do sterownia zamkiem. Na jeden przewód dajesz opornik 800 Ohm i łączysz go z drugim. Miejsce łączenia podłączasz pod panel szyb - pin 2, przewód żółty. Przewód ten zamyka/otwiera auto po naciśnięciu guzika...
Kolego trzeba sobie jakos radzic.Skopiowalem z angielskiego przetlumaczylem na Google i wyszlo to:Tłumaczenie (angielski > polski) Negatywny sygnał sterujący Podłączyć do przewodu VIOLET na pozycji nr. 5 (zamek) i na przewód PINK nr pozycji. 6 (unlock), położony w złącze oznaczone PE4 w skrzynkę z bezpiecznikami. Poszukaj a znajdziesz. Pozdrawiam i...
Do sterowania centralnego zamka/; przewód szaro-czarny(otwieranie), szaro-czerwony(zamykanie). Wychodzą z drzwi kierowcy. Centralny zamek sterowany plusem.
Wiązka w lewym progu, przewód niebieski i niebieski z czarnym paskiem.
Witam. Mam jedno pytanie, planuje zamątować alarm do swojego autka i chce go odrazu podłączyc do centralnego zamka. Z centralki zamak zostaja mi dwa wolne przewody biały i brązowy do czego one służą?
Zamień przewód brązowy z białym. Jeżeli nie pomoże, a w drugich drzwiach masz też siłownik master to spróbuj tam zamienić brązowy z białym. A jeżeli przewody są innego koloru to musisz zamienić te które wyzwalają masą siłowniki.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Sterowanie centralnym: wiązka z drzwi kierowcy, biało-czarny zamykanie, żółto-fioletowy otwieranie. Sterowanie plusem. Drzwi - przewód niebiesko-czarny z czarnego 28 polowego złącza konektorowego - po prawej stronie skrzynki bezpiecznikowej. Bagażnik: przewód pomarańczowo-czarny przy lampce oświetlenia bagażnika. Pozdr.
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
nie da sie przeprogramować, są dwa rozwiazania:podpiecie przewodu deaktywacji samozazbrojenia do wyłącznika drzwi (zalecany),bądż podanie na ten przewód stałej masy (niektóre centralki przy takim połączeniu głupieją) przeważnie jest to przewód czarny,
Fabryczny centralny zamek sposob podłaczenia dotyczy następujących modeli samochodów : Skoda Felicja GLX Skoda Felicja GLX diesel Miejsce podłaczenia -duża czarna kostka w sterowniku zamka centralnego pod kolumną kierownicy . Otwieranie -zamka przewód czarny 0,5mm² Zamykanie -zamka przewód żółty 0,5mm² Jęśli zapragniesz podłączyć również kierunki...
Gruby czerwony przewód w wiszącej wtyczce to stały +. https://obrazki.elektroda.pl/3823739300_...
Witam mam podobny problem szukam rozpiski schematu który przewód od centralnego zamka idzie do kostki w słupku Instalacja się stopiła auto po pożarze jesli ktoś mógłby udostępnić będę wdzięczny. Pozdrawiam
Sprawa ma się następująco: - z centrali na zamykanie drzwi dostaję sygnał 1s masę. Podpięty jestem pod żółto-niebieski przewód przy słupku - podłączając miernik pod ten przewód i sterując centralny zamek ręcznie przez bolec (góra, dół) potwierdziłem, że ewidentnie jest na tym kabla podawana masa ze styków w drzwiach Podpinanie tego przewodu (żółto-niebieskiego)...
Sprawdź wiązkę idącą z budy do tylnej klapy, na zgięciu pewno pourywane przewody i możliwe zwarcia. Jeśli nie pomoże, to od sterownika centralnego zamka odetnij przewód, na którym powinien pojawiać się "+" w momencie przekręcenia stacyjki - możliwe, że ten "+" jest tam przez cały czas (uszkodzenie kości za stacyjką) i stąd część problemów. Normalnie...
Kolego w silniku centralnego drzwi jest 7 przewodów. Masa pin5 +/-12V w zależności od zamknij otwórz pin3 i przeciwna polaryzacja pin2 pin1 i 4 określa położenie siłownika czy zamknął czy otworzył. Jeśli tam centralny działa podobnie do Picasso to zamknij centralny zamek i przerwanie przewodu z pinu 4 lub 1 powinno spowodować otwarcie zamka. To ten...
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
-z podłączeniem kierunkowskazów Przewód czarno/biały i czarno/zielony w czarnym 12'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej. -z podłączeniem sterownika do centralnego zamka Sterowanie (+), przewód czerwono/niebieski i czerwono/zielony w czarnym 6'pinowym złączu drzwi kierowcy. -z domykaniem szyb Podłącz do przycisków sterujących, ciąć i podłączyć: biało/czarny...
Trzeba zrobić w/g tego schematu: Jeszcze jeden 2005. Przekaźniki podczas zamykania /otwierania rozłaczają przecięty przewód, jednocześnie trzeba podać "-" na ten sam przewód od strony modułu cz
Przekaźnik wystarczy tylko jeden. Zdejmij tapicerkę z drzwi kierowcy, znajdź pin 28 we wtyczce przy silniczku szyby. Ustaw miernik na 20V -. Podłącz miernik jednym przewodem do masy a drugim do bezpieczników. Jak znajdziesz napięcie bez włożonego kluczyka do stacyjki odłącz przewód od masy i przyłóż do pina 28 - nie powinno być napięcia. Zostaw przyłożone...
Problem rozwiązany. Winny centralny zamek, przewód od kierunków podpięty był przy przełącznik awaryjnych wypalila się taśma i zmarło przewody.
Czyli jeszcze masz jakiś zabezpieczony obwód. Dodano po 1 Szukaj puszki do której idzie przewód od czytnika pastylki, nie chce mi się wierzyć że puszka od immo obsługuje też centralny zamek.
Sprawdź jak to działa z klucza. Niektóre VW mają coś takiego, że jeśli po zamknięciu kluczem powtórnie przekręcimy klucz w pozycję zamykającą to zamek centralny się odryglowuje. Jeśli tak jest to możesz mieć wrażenie, że zamek wariuje z alarmu kiedy ma podłączony przewód domykania. Nie wiem jak ma V10, ale niektóre alarmy po podaniu impulsu na zamykanie...
szuksj przy słupku z przodu od str kierowcy na dole sterowany jest minusem
Witam! Drodzy koledzy prosze o pomoc. Zakładam sobie alarm w moim aucie (Astra H). Nie mogę znaleźć przewodów przednich migaczy oraz przewodu sterowania centralnego zamka (przycisk na konsoli). W jakich wiązkach szukać tych przewodów? Jeśli chodzi o centralny zamek to nie chciałbym rozbierać środkowej części konsoli. Może gdzieś można złapać ten przewód...
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
Rozumiem, że sygnał wyzwalający to przewód szary idący z centralnego zamka ? Mój centralny to sm-188f.
Z tego co napisałeś wynika że sterownik jest naprawdę typowy, niebieski i zielony podłącz od siłownika, czerwony i czarny do zasilania, a na biały lub brązowy podaj masę, powinien otworzyć lub zamknąć, w zależności od tego na który przewód podasz masę.
pod zielony i niebieski przewód "masa" przewód pomarańczowy podpiąć pod przewód brązowo-biały (otwieranie) wychodzi on z drzwi kierowcy a przewód różowy pod brązowo-czerwony też wychodzi z drzwi kierowcy (zamykanie)
Jeśli przewody od między drzwiami a słupkiem drzwi są ok to rozbież drzwi i przejrzyj zamek szczególnie krańcówkę w zamku. Stawiam na wurwany pęknięty przewód albo krańcówkę w zamku, sama wkładka zamka nie ma nic do tego jeśli się poprawnie przekręca po włożeniu kluczyka..
Wszystko wskazuje ze uszkodzona jest krancówka w któryms zamku,Najlepiej to sprawdzic narzedziem diagnostycznym przez pomiar parametrów (zobaczyc ktore drzwi widzia jako otwarte) lub po schemacie ,sprawdzic który przewód ma zwarcie z masa.
Podłącz według schematu "sterowanie masą", pomarańczowe przewody odcinasz, żółte do masy a białe do centralki. Pisałem wcześniej, że centralka Volvo sterowana jest masą. Na kostce powinna być numeracja kabli lub w gnieździe. 16- przewód różowo-czarny 18- brązowy
czy on steruje zamkami Nie, to jest czujnik ruchu w kabinie. Do czujnika który znalazłeś, są podłączone dwie wtyczki (biała i czarna) z czujników i przewód , który łączy się z centralką - której szukasz. Szukaj dalej.
Przestań pieprzyć ok ? Wkładka nie ma nic do zamka !! Uszkodzony przełącznik w kasecie zamka lub przerwany przewód sterujący do modułu.
Witam, centralny zamek naprawiłem w następujący sposób: sprawdzając instalację elektryczną po koleji zobaczyłem uszkodzony/przerwany/ przewód.Lutownicą zlutowałem i założyłem koszulkę termoizolacyjną.Uszkodzony przewód sterowanie+.
Jest taki sterownik uniwersalny ST-1000 firmy EBS. Lub małoracjonalne bo rezygnujesz ze sterowania c.z. z kluczyka - odciąć te przewody i wpiąć przekaźnik tak aby podawał masę raz na jeden, raz na drugi przewód - w zależności stanu alarmu.
A przewód na te kierunkowskazy z dokupionej centralki wychodzi jeden, czy wychodzą dwa?
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Potrzebny przewód znajdziesz po zdjęciu tapicerki - wewnątrz drzwi kierowcy. Dodatkową centralkę Noxon konfigurujesz na sterowanie "dwoma masami" Przewód: biało/błękitny Sterowanie: masa / parametr 180Ω
Witam mam pytanie odnośnie przewodu od klamki w Passacie B4 z 1996r. Auto posiada oryginalny centralny zamek, działający z kluczyka. Pękło ucho klamki, standardowa usterka. Mam nową klamkę bez przewodu i kostki 3 pinowej, taką przeznaczoną do samochodu bez centralnego. Po wyjęciu klamki i naciśnięciu (z palca) cięgna, centralny działa, widocznie poprzez...
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
przewód brązowo-czarny na słupku kierowcy wychodzący z drzwi przednich
Pompka jest na dwie wtyczki + na ten przewód od powietrza
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
Przełamany przewód w przelotce drzwi!
Jeżeli nie ma alarmu fabrycznego to 1k zamyka, a 0.25k otwiera. Zamień miejscami przewody ze sterownika.
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Na BSI zielona wtyczka. Przewód niebiesko/czarny (pin 18) to prawe kierunkowskazy, a przewód niebiesko/biały (pin 19) to lewe kierunkowskazy. Sprawdź najpierw próbnikiem, żeby nie było pomyłki.
zamek centralne zamek mazda kolor przewód centralne hyundai centralne zamek
tomato firmware linksys listwy zgarniające aktywacja usługa netia
Jura S95 - Pompka pompuje wodę do tacki po podłączeniu Kontrolka nadmiernej prędkości w MZ ETZ 250