Zdemontuj stare rurki a kasiory nie pożałuj na miedziane. Na bazie starych rurek, ich długości sklep prowadzący między innymi serwis samochodów wykona Ci rurki o długości jakie posiadały stare. Płyn hamulcowy to oczywiście DOT4. Ze względu na prowadzone modernizacje w samochodzie w trakcie produkcji zakupiony komplet przewodów hamulcowych do samochodu...
Bardzo rzadko takie przewody ktoś sprzedaje - zwłaszcza te długie przód-tył. A to dlatego, że na linii montażowej montuje się je jako jedne z pierwszych elementów do nadwozia - teraz może się okazać, że żeby założyć któryś z dłuższych przewodów w stanie gotowym, musiałbyś wyjąć silnik, zbiornik paliwa czy inne elementy z którymi przewód hamulcowy gdzieś...
Odpinasz linkę ręcznego, odkręcasz amortyzator, przewód hamulcowy. I zostają ci 2 śruby od tulei. Nie musisz nic tam ustawiać wymieniasz i wstawiasz i śmigasz.
Jeśli i na gazie jest tak samo to nie będzie wina układu benzyny. Zerknij do przewodu łączącego przepustnicę z mapsensorem. Taki cieniutki wychodzący przy przewodzie na serwo hamulcowe. Powinien byś szczelny na całej długości zwłaszcza przy wszelkich króćcach (przy czujniku , przepustnicy i takim niby filterku na tym przewodzie).Silnik strzela na gazie...
Miałem podobny przypadek w starym Uno. Pompa hamulcowa /tłoczek hamulcowy spuchł/ . To samo działo się po wymianie pompy - powód spuchnięte przewody hamulcowe /te giętkie/.
Wystarczy go przedmuchać czy wymieniać na nowy? Przewód jest niedrożny, gdyż materiał z którego jest wykonany, ze starości, uległ rozwarstwieniu i wytworzyło się w nim coś na kształt zastawki. Jeśli stało się tak w jednym przewodzie to obowiązkowo należy wymienić wszystkie 4 elastyczne przewody hamulcowe w tym aucie.
Najprościej podpiąć pod diagnoskop jeśli nawet kontrolka wtrysku nie wykazuje awarii - można podejrzeć parametry. Bez tego nie wiesz czy czujniki działają prawidłowo itp. Na teraz obejrzyj dokładnie cienki przewód podciśnieniowy do MAP-u. Wychodzi pod przepustnicą tam gdzie przewód do serwa hamulcowego i jest połączony z czujnikiem ciśnienia przy sterowniku...
No właśnie, jest bez przelewu, ciśnienie z pompy nie jest jakieś porażające - tak normalnie sobie po prostu tłoczy paliwo, powinno być duże ciśnienie na wężu z pompy? No i teraz myślę, że najważniejsze: odpaliłem filmik, jak ktoś konserwuje Seicento, żeby popatrzeć od spodu, jak wygląda, no i oto co zobaczyłem - wężyków jest 5. Dwa idą do hamulców,...
Witam mam następujący problem. W moim seicento blokują sie oba przednie koła tzn. gdy przejade nawet krótką trasę np.2km to gdy dotykam obu przednich tarczy to poprostu masakra tak ciepłe mozna powiedziec ze wrzące. Następna rzecz z tym wziązana gdy auto jest zimne czyli niż gdzieś jade to jak auto na lewarku dźwigam to koła nie blokują bo sie obracają...
Miałem kiedyś taki problem w Seicento 1.1. Objaw dodatkowy: grzejące się felgi. Winne okazały się niecofające się klocki hamulcowe w prowadnicach. Rozbiórka, czyszczenie i smarowanie załatwiły sprawę. Najwyraźniej ruchy przewodów hamulcowych przy skrętach powodowały lekkie przycieranie klocków o tarcze.
Właśnie wymieniałem przewody w swojej Astrze F sedan 94r bez ABS, z korektorem siły hamowania 4 wyjściowym, wszystko pomierzyłem i podaję wymiary (trochę z zapasem, ale całkiem fajnie to wyszło Przód: od kierowcy: 60cm końcówki 2x m10 od pasażera: 210cm końcówki 2x m10 do jednego przewodu potrzebna przejściówka m10->m12 (kod przejściówki 5-600-129)...
Witam. Jak już pisałem,hydrokorektor można naprawić na dwa sposoby.W moim Seicento zrobiłem to w miarę profesjonalnie,modyfikując jednocześnie układ tak,by w przyszłości uzupełnienie płynu nie sprawiało kłopotów (podejrzewam,że wycieki będą,wykonanie hydrokorektora jest kiepskie).Mianowicie przeciąłem przewody w odległości około 10cm od siłowników i...
Jeździć nie powinieneś puki nie zdiagnozujesz miejsca wycieku. Lekka nieszczelność może doprowadzić przy ostrym hamowaniu do rozerwania przewodów itp... Od czego zacząć sprawdzanie. No zapewne trzeba obejrzeć cały układ hamulcowy. serwo czy nie jest mokre wszystkie przewody, pompę, zaciski.
Moim zdaniem to sprzedać/zezłomować. Ten samochód ma już 31 lat. Włożysz teraz 1200 jak piszesz i nadal będziesz miał 31 samochód, czyli samochód zmęczony latami i eksploatacją, ile on jeszcze pojeździ? Dziś to naprawisz, za miesiąc pęknie wąż od chłodnicy, za dwa miesiące przewód hamulcowy, za trzy miesiące łożysko w kole się rozsypie. Ten samochód...
Sprawdzić można cienki przewód powietrzny który wychodzi spod przepustnicy (w miejscu mocowania przewodu do serwa hamulcowego) i biegnie do czujnika MAP przy sterowniku sinika. Lubi pękać przy króćcach a jest to jeden z głównych czujników dających sygnał do obliczania czasu wtrysku paliwa To że nie ma błędów nie znaczy że czujniki są sprawne i podają...
Witam, Czy ktoś może wie jakie są długości przewodu hamulcowe środkowego i końcowego do tylnego lewego koła?
Chcę belkę odkręcić żeby ją oraz jej mocowanie zabezpieczyć przed korozją i przy okazji wymienić wszystkie przewody hamulcowe. Jaką nasadkę Trzeba do odkręcenia łożysk? Pozdrawiam. :D
Problem może być banalny, przyjechał do mnie klient który miał wymienione klocki przód w Seicento, po wymianie miękki pedał , słaby hamulce zasadniczy. Koleś wymienił pompę hamulcową, serwo, przewody hamulcowe, odpowietrzał 10 razy. Nie przyszło mu do głowy zajrzeć do zacisku co się dzieje z klockami, po wyjęciu klocków co stwierdziłem że tak nazwę...
Witam Od dwóch dni walczę z fiatem 126p. Mam już dosyć. Po wymianie wahaczy tył byłem byłem zmuszony do wymiany przewodów hamulcowych od trójnika przez elastyczne do cylinderków. Cylinderki również nowe, podeszły z seicento. Przed rozpięciem układu zablokowałem pedał hamulca, żeby płn nie uciekł. Poskładałem wszystko, odpowietrzyłem grawitacyjnie, ale...
Takie konektorki są ogólnie dostępne - i bez problemu można je wymienić. Można też próbować kombinerkami "ścisnąć" te istniejące. Problem jednak (jak mi się wydaje) leży w tym, że kabelki są zbyt krótkie lub nie zamocowane odpowiednią opaską tak - aby połączenie nie było obciążone naprężeniami. Wystarczy je nieco przedłużyć. Moze i fakt ale to jest...
Witam, ten sam problem miałem w ładzie 2105 i polonezie. Generalnie moim zdaniem nie warto się za to brać. Owszem, udało mi się napełnić układ, ale ze szczelnością były problemy. Napełnia się to najlepiej płynem hamulcowym, w niektórych tego typu regulatorach trzeba wymóc wstępne ciśnienie w układzie przed złożeniem całości, co pociąga za sobą gigantyczne...
Płyn raczej odpada bo to nie te objawy Problem w gwałtownym dotknięciu pedału Chwila jest twardy c później już wchodzi i zaczna się hamowanie Wcześniej miałem seicento i tam nie było czegoś takiego Dodano po 1 Coś mnie ostatnio zamroczyło i zapomniałem że przewody hamulcowe idą do pompy ABS więc tych nie muszę ruszać Z tymi od pompki dam sobie bez problemu...
Witam serdecznie. 2 tygodnie temu zakupiłem Fiata seicento rocznik 98, 900tka. Kupiłem je za 2400 zł. Mechanicznie było w stanie średnim. Wymieniłem w nim 3 poduchy, przewody hamulcowe, dwa przednie koła, odboje na przód, filtr oleju, osłony amortyzatorów. Wydałem na to prawie 900 zł z robocizną. Maksimum moje to było 1000 zł wkładu by doprowadzić do...
przewód hamulcowy pompa hamulcowy seicento seicento przewód
wskaźnik myszy deska rozdzielczy iveco kabel rozciągnąć
telewizor elektron philips fw326
Kod błędu R08 w pralce - co oznacza? Szybkie miganie kierunkowskazów w Mercedes 312 1995 2.9D