Bardzo rzadko takie przewody ktoś sprzedaje - zwłaszcza te długie przód-tył. A to dlatego, że na linii montażowej montuje się je jako jedne z pierwszych elementów do nadwozia - teraz może się okazać, że żeby założyć któryś z dłuższych przewodów w stanie gotowym, musiałbyś wyjąć silnik, zbiornik paliwa czy inne elementy z którymi przewód hamulcowy gdzieś...
Zdemontuj stare rurki a kasiory nie pożałuj na miedziane. Na bazie starych rurek, ich długości sklep prowadzący między innymi serwis samochodów wykona Ci rurki o długości jakie posiadały stare. Płyn hamulcowy to oczywiście DOT4. Ze względu na prowadzone modernizacje w samochodzie w trakcie produkcji zakupiony komplet przewodów hamulcowych do samochodu...
Witam, Czy ktoś może wie jakie są długości przewodu hamulcowe środkowego i końcowego do tylnego lewego koła?
Witam mam następujący problem. W moim seicento blokują sie oba przednie koła tzn. gdy przejade nawet krótką trasę np.2km to gdy dotykam obu przednich tarczy to poprostu masakra tak ciepłe mozna powiedziec ze wrzące. Następna rzecz z tym wziązana gdy auto jest zimne czyli niż gdzieś jade to jak auto na lewarku dźwigam to koła nie blokują bo sie obracają...
Pompę podłączyłem tak jak była na samym początku, korzystając ze zdjęć jakie miałem. Przewody nie były ruszane od nowego.
Miałem podobny przypadek w starym Uno. Pompa hamulcowa /tłoczek hamulcowy spuchł/ . To samo działo się po wymianie pompy - powód spuchnięte przewody hamulcowe /te giętkie/.
Miałem kiedyś taki problem w Seicento 1.1. Objaw dodatkowy: grzejące się felgi. Winne okazały się niecofające się klocki hamulcowe w prowadnicach. Rozbiórka, czyszczenie i smarowanie załatwiły sprawę. Najwyraźniej ruchy przewodów hamulcowych przy skrętach powodowały lekkie przycieranie klocków o tarcze.
Problem może być banalny, przyjechał do mnie klient który miał wymienione klocki przód w Seicento, po wymianie miękki pedał , słaby hamulce zasadniczy. Koleś wymienił pompę hamulcową, serwo, przewody hamulcowe, odpowietrzał 10 razy. Nie przyszło mu do głowy zajrzeć do zacisku co się dzieje z klockami, po wyjęciu klocków co stwierdziłem że tak nazwę...
Jeśli i na gazie jest tak samo to nie będzie wina układu benzyny. Zerknij do przewodu łączącego przepustnicę z mapsensorem. Taki cieniutki wychodzący przy przewodzie na serwo hamulcowe. Powinien byś szczelny na całej długości zwłaszcza przy wszelkich króćcach (przy czujniku , przepustnicy i takim niby filterku na tym przewodzie).Silnik strzela na gazie...
Odpinasz linkę ręcznego, odkręcasz amortyzator, przewód hamulcowy. I zostają ci 2 śruby od tulei. Nie musisz nic tam ustawiać wymieniasz i wstawiasz i śmigasz.
Skoro przekładasz cały przód na tył to pewnie razem z ramą pomocniczą itp, więc możesz zostawić również przekładnię kierowniczą i zaspawać na sztywno wystające elementy listwy z korpusu. Kilogramów dużo nie przybędzie a oszczędzisz sobie kombinacji. Sprzęgło i biegi na linkę więc zrobić dłuższe. A przód to na twoim miejscu też dałbym z drugiego Seja,...
Jeździć nie powinieneś puki nie zdiagnozujesz miejsca wycieku. Lekka nieszczelność może doprowadzić przy ostrym hamowaniu do rozerwania przewodów itp... Od czego zacząć sprawdzanie. No zapewne trzeba obejrzeć cały układ hamulcowy. serwo czy nie jest mokre wszystkie przewody, pompę, zaciski.
Wystarczy go przedmuchać czy wymieniać na nowy? Przewód jest niedrożny, gdyż materiał z którego jest wykonany, ze starości, uległ rozwarstwieniu i wytworzyło się w nim coś na kształt zastawki. Jeśli stało się tak w jednym przewodzie to obowiązkowo należy wymienić wszystkie 4 elastyczne przewody hamulcowe w tym aucie.
Chcę belkę odkręcić żeby ją oraz jej mocowanie zabezpieczyć przed korozją i przy okazji wymienić wszystkie przewody hamulcowe. Jaką nasadkę Trzeba do odkręcenia łożysk? Pozdrawiam. :D
Właśnie wymieniałem przewody w swojej Astrze F sedan 94r bez ABS, z korektorem siły hamowania 4 wyjściowym, wszystko pomierzyłem i podaję wymiary (trochę z zapasem, ale całkiem fajnie to wyszło Przód: od kierowcy: 60cm końcówki 2x m10 od pasażera: 210cm końcówki 2x m10 do jednego przewodu potrzebna przejściówka m10->m12 (kod przejściówki 5-600-129)...
Witam, odparować raczej nie mógł bo układ jest zamknięty. Więc pewnie wyciekł. Co do koloru płynu to nie jest ot żadna wskazówka, bo zarówno borygo jak i petrygo (czyli płyny do chłodnic) są barwione celem ich odróżnienia. Barwa nie wynika tutaj ze składu chemicznego. Jeżeli chodzi o napełnienie układu to wystarczy strzykawka, która bezproblemowo poradzi...
Może zasysać tzw lewe powietrze poprzez przewody podciśnienia w przepustnicy jak również przewodem serwa hamulcowego, może linka zacinać się w pancerzu i zderzak przepustnicy nie dotyka zderzaka tudzież któryś z czujników (przepustnicy, temperatury itp) podaje zły sygnał na co sterownik reaguje w ten sposób
Nie jest prościej odkręcić wszystkie 4 odpowietrzniki i pompować hamulcem tak długo, aż pompa wydmucha cały stary płyn a potem zakręcić trzy i zostawić otwarty ten najdłuższy (prawy tył) i zacząć pompowanie nowego płynu? Gdy ja sam muszę odpowietrzać to uzbrajam się w wężyk tak długi, że wystarcza mi go od koła do kierownicy, wtedy pompuję tak długo,...
Najprościej podpiąć pod diagnoskop jeśli nawet kontrolka wtrysku nie wykazuje awarii - można podejrzeć parametry. Bez tego nie wiesz czy czujniki działają prawidłowo itp. Na teraz obejrzyj dokładnie cienki przewód podciśnieniowy do MAP-u. Wychodzi pod przepustnicą tam gdzie przewód do serwa hamulcowego i jest połączony z czujnikiem ciśnienia przy sterowniku...
Witam Od dwóch dni walczę z fiatem 126p. Mam już dosyć. Po wymianie wahaczy tył byłem byłem zmuszony do wymiany przewodów hamulcowych od trójnika przez elastyczne do cylinderków. Cylinderki również nowe, podeszły z seicento. Przed rozpięciem układu zablokowałem pedał hamulca, żeby płn nie uciekł. Poskładałem wszystko, odpowietrzyłem grawitacyjnie, ale...
Takie konektorki są ogólnie dostępne - i bez problemu można je wymienić. Można też próbować kombinerkami "ścisnąć" te istniejące. Problem jednak (jak mi się wydaje) leży w tym, że kabelki są zbyt krótkie lub nie zamocowane odpowiednią opaską tak - aby połączenie nie było obciążone naprężeniami. Wystarczy je nieco przedłużyć. Moze i fakt ale to jest...
Dołącze się do wypowiedzi. Mam akurat Matiza od 2000 r (nówka z salonu) i muszę powiedzieć że jestem zadowolony z niego. Praktycznie żadnych awarii. Na liczniku mam ponad 110 tyś. i w tym czasie wymieniałem tylko klocki hamulcowe i dwa razy przewody wysokiego. Teraz szykuje się do wywiany amortyzatorów. Autko jest duże ma tylko mankament mały bagażnik...
Dlaczego bez sensu? Mając garaż, kanał, komplet narzędzi, sporo wiedzy i chęci ... Można to zrobić w jeden wieczorek przy kawce :-) Nie widzę problemów z układem hamulcowym. Przewody mam nowe, zarabiarkę też. Przy okazji przewody sobie wszystkie powymieniam. Koszt praktycznie zerowy a ile frajdy... Jadę zaraz kopać na szrot tylko poczekam aż kumpel...
Płyn raczej odpada bo to nie te objawy Problem w gwałtownym dotknięciu pedału Chwila jest twardy c później już wchodzi i zaczna się hamowanie Wcześniej miałem seicento i tam nie było czegoś takiego Dodano po 1 Coś mnie ostatnio zamroczyło i zapomniałem że przewody hamulcowe idą do pompy ABS więc tych nie muszę ruszać Z tymi od pompki dam sobie bez problemu...
Witam. Jak już pisałem,hydrokorektor można naprawić na dwa sposoby.W moim Seicento zrobiłem to w miarę profesjonalnie,modyfikując jednocześnie układ tak,by w przyszłości uzupełnienie płynu nie sprawiało kłopotów (podejrzewam,że wycieki będą,wykonanie hydrokorektora jest kiepskie).Mianowicie przeciąłem przewody w odległości około 10cm od siłowników i...
Sprawdzić można cienki przewód powietrzny który wychodzi spod przepustnicy (w miejscu mocowania przewodu do serwa hamulcowego) i biegnie do czujnika MAP przy sterowniku sinika. Lubi pękać przy króćcach a jest to jeden z głównych czujników dających sygnał do obliczania czasu wtrysku paliwa To że nie ma błędów nie znaczy że czujniki są sprawne i podają...
Witam serdecznie. 2 tygodnie temu zakupiłem Fiata seicento rocznik 98, 900tka. Kupiłem je za 2400 zł. Mechanicznie było w stanie średnim. Wymieniłem w nim 3 poduchy, przewody hamulcowe, dwa przednie koła, odboje na przód, filtr oleju, osłony amortyzatorów. Wydałem na to prawie 900 zł z robocizną. Maksimum moje to było 1000 zł wkładu by doprowadzić do...
Moim zdaniem to sprzedać/zezłomować. Ten samochód ma już 31 lat. Włożysz teraz 1200 jak piszesz i nadal będziesz miał 31 samochód, czyli samochód zmęczony latami i eksploatacją, ile on jeszcze pojeździ? Dziś to naprawisz, za miesiąc pęknie wąż od chłodnicy, za dwa miesiące przewód hamulcowy, za trzy miesiące łożysko w kole się rozsypie. Ten samochód...
Film ok. Tylko ja się zastanawiam czy ze względu na to że jeździłem z małą ilością paliwa mogła się spalić i się nie odzywa. Czy raczej w tej sytuacji bardziej się zaciera, ale odzywać się powinna. Jutro ewentualnie sprawdzę bezpiecznik za akumulatorem a przekaźnik nie wiem jak mogę sprawdzić. Dodano po 6 Pompa się zaciera się stopniowo aż w końcu nie...
Sprawa załatwiona. Kupujący chciał po prostu bezczelnie wyłudzić ode mnie pieniądze. Z tekstem do mnie dajesz mi 500 zł i zapominamy o sprawie. A mam dowód bo mi wysłał zdj. jak zaczął grzebać przy aucie i jest rurka przewodu hamulcowego pęknięta. I pytałem się prawnika. I prosto z mostu, teraz to może się w D...e cmoknąć bo nie powinien ruszać auta...
Witam, ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe i musiałem odkręcić termostat wody, by umożliwić sobie dostęp do wciśnięcia zaworów co by głowicy nie zdejmować. Jak wiadomo śruby termostat trzyma się tez gruby kabel masowy. Zapomniałem go podłączyć i tak próbowałem uruchomić silnik. Podłączyłem go w końcu i zaczął się problem z pracą na benzynie....
przewód hamulcowy pompa hamulcowy seicento seicento przewód
radio scania rozmazać wydruk epson zmiana ruter
kabel brake radio interfejs lexia
Kondensator C4184 w Harman Kardon AVR 760 z 2009 roku Możliwość generowania prądu z radia kryształkowego