możesz sterować za pomocą jednego pstryczka dwoma przekaźnikami,a w tdi najlepiej jak odetniesz albo czarnego po stacyjce albo zasilanie sterownika silnika-też cienki czarny lub czarno-fioletowy po stacyjce w jego wiązce,sterownik jest prawdopodobnie na podszybiu pomiędzy wycieraczkami,ale nie jestem pewien na 100%,rozrusznik masz na czarno-czerwonym....
Witam ponownie.... Przewód pompy paliwa - kolor różowy .... Pozdrawiam MikeC ...
A prrzecież możesz odłączyć przewód idący do pompki leci od progiem kierowcy!!!
Przy progu idzie wiązka, tam przeważnie wcinali się w przewód pompy paliwa. Wystarczy połączyć jak w oryginale.
Jest to przewód zasilający pompę paliwa. Dostępny w każdym motoryzacyjnym na metry. Strzelam że 8.
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Z tym przewodem pompy trochę się rozpędziłem, przecież Ty masz diesla, (podobno jest to przewód żółty pompy paliwa-tak mam w opise według którego nic sięnie zgadza ;) Pozdrawiam!!
Tnij przewód zasilania pompy paliwa. W tym roczniku jest to całkowicie bezpieczne. Żadnych błędów, a unieruchomienie skuteczne.
Witam, robię kompleksowy przegląd nowego nabytku i znalazłem kolejną dziwną przeróbkę jakich jest tu wiele po poprzednim właścicielu. Tym razem mam zapytanie odnośnie przewodu który został zaślepiony idący z trójnika pompy paliwa gdzie powinien być podłączony przewód pływaka lewej komory. Dlaczego tak zrobiono? I jeszcze pytanie bo opróżniłem prawą...
Naładuj akumulator!!! Jeżeli chcesz ominąć odcięcie alarmu to połącz 2 przewody z górnej części schematu opisane jako "np. przewód sterujący pompą paliwa"
Mam Webasto DW50 z dwoma węzykami paliwa. Masz piec ze zbiornikiem "przelewowym " podłączanym pod przewód powrotny pompy paliwa silnika. Wszystko będzie działać . Nie będzie żadnego błędu pompki. Możesz nawet zawiesić wyżej zbiornik zasilający. Musisz też wprowadzić na górze zbiornika przewód wyjściowy (pieca ), żeby piec nie zapowietrzał się.
juz to zrobilem. Doszlem do tego od konca, tzn od samej pompy. Ale dzieki za pomoc
A ja bym dokladnie sprawdził wszystkie połączenia i przewody we wiązce, miałem podobne zdarzenie i skoro mówisz, że pompa, alarm, przekaźniki itp. ok, to przerwa musi być w kostce albo na przewodzie inaczej powinno gadać. Miłego szukania :D
kolego nic nie wyciągaj tylko sprawdzić trzeba ciągłość przewodów do pompy paliwa ,jak otworzysz boczek od strony kierowcy to tam idzie cała wiązka elektryczna i pneumatyczna na samym zakręcie jest kostka dwu pinowa z przewodami czarnym i szarym ,jest to przewód do pompy paliwa ,kostka też ma kolor szary ,na bank jest zjedzona ,cała operacja to uciąć...
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
Musisz zdjąć osłonę akumulatora pod nogami pasażera i za akumulatotem, od strony maski masz przekaźniki i bezpieczniki. Możesz ciąć albo ten niebiesko-czerwony, albo czerwono-zielonego stałego plusa, zasilającego ten przekaźnik. Mowa o przekaźniku k7, jest to ten lewy z dwóch górnych.
Szary to sterowanie pompą plusem. Tak jak napisano wyżej daj przekaźnik i wysteruj go z wyłącznika masą.
Pompa paliwa przewód niebiesko-żółty np. w wiązce progowej.
Witam, potrzebuje zrobić wyłącznik pompy paliwa w w/wsamochodzie, czy ktoś posiada schemat elektryczny lub wie gdzie szukać pod deską rozdzielczą przewodu? Wyłącznik juz mam potrzebuje tylko znaleźć odpowiedni przewód
temat rozwiązany, jakby ktoś szukał to sterowanie idzie prawym progiem - niebieski z białym
Na przewodach przy pompie paliwa(żółty i brązowy) widać izolację.Przewody były tam łączone?Lutowane? Pompę sprawdzasz podając plus tam gdzie wchodzi żółty przewód a masę tam gdzie brązowy.
Zrobiłem już kilka takich aut i to z moich notatek. Niedźwiedzia też montowałem, nie ma kłopotu (ramka - wszystko od góry). Dodam jeszcze rozpiski z Cobry, w 90% się zgadza.
Bzdura wyssana z palca żeby trza było adoptować zawór wysokiego ciśnienia,pierwsze słysze
pompa paliwa to przewód zielono-fioletowy w wiązce skrzynki bezpieczników. Dodano po 47 możesz tez odciąć plus po stacyjce-przewód zielony w jej wiązce.
Cześć. Mam update. Sprawdziłem alarm pod kątem odcięcia zasilania pompy - to nie to. Następnie zabrałem się za sprawdzenie czy czerwono-niebieski przewód idący od pompy nie jest gdzieś walnięty. Przeszedłem od wtyczki do tego dużego gniazda w zielonej obudowie w lewym dolnym słupku od strony kierowcy. Wszystko sprawne. W moich poszukiwaniach dotarłem...
Przewód ten w dieslu to elektrozawór pompy paliwa :)
przewód fioletowo-pomarańczowy w progu to pompa paliwa do odcięcia.
Na 90% nie ma takiego przewodu, sygnał leci w postaci cyfrowej.
Przeglądnij opis instalacji alarmu z załącznika. Tam masz opisane kilka możliwości zablokowania tego samochodu. Również odcięcie pompy paliwa - jasno niebieski przewód.
Masz poloneza z elektryczną pompą paliwa, żółty przewód jest używany w gaźnikowcach do odcinania benzyny między mechaniczna pompą a gaźnikiem. U Ciebie jest to niepotrzebne.
gruby biało czarny to masa, zielono czarny to plus.
Witam, Chcę w Ducato z 2020 r. założyć immobilizer odcinający zasilanie w jakimś obwodzie. Niestety w mojej okolicy żaden elektronik nie chce się tego podjąć, więc muszę sam to zrobić (jakieś pojęcie o mam). Zastanawiam się w czym najlepiej odciąć zasilanie aby komputer nie wywalał błędów po uruchomieniu bez autoryzacji? Z tego co wiem, to chyba dość...
Mam pytanie . Kupiłem auto jak wyżej i przy jeżdzie na gazie cały czas pracuje pompa paliwa . Jaki kolor ma przewód od pompy paliwa wchodzący na przekażnik w skrzynce bezpiecznikowej ? .
Pompa paliwa. Przecięty niebiesko-czerwony przewód.
filtr paliwa zamontuj na przewodzie nad alternatorem ,zdejmij przewód z pomki ,wciśnij filtr i dodatkowy przewód załóż na filtr i do pompy ,przewód podepnij pod zapinke filtra żeby paliwo w razie nietrzymania paliwa przez pompe nie schodziło do zbiornika
wiesz co,tak dawno nie robiłem kadetta,że nawet nie pamietam kolorów,ale generalnie kierunki powinny być standart na czarno-białym i czarno-zielonym np. w wiazce kolumny kierowniczej,stały plus na czerwonym,masy na brązowych,plus po stacyjce na czarnym w wiązce stacyjki[możesz go odciąć do blokady],jeżeli to wtrysk to możesz poszukać w progu przewody...
Zlokalizować przewód pompy paliwa i zrobić na nim odcięcie. Błąd nie powinien wyskakiwać, bo brak ciśnienia w przewodzie paliwowym może być spowodowany brakiem paliwa. Ale nie mogę zaręczyć, że obwód pompy nie jest monitorowany na pobór prądu.
Rocznik 98 , wielopunk i ma regulator ciśnienia paliwa w zespole pompy paliwa? Może. Jest możliwość , że przewód odprowadzający paliwo w zespole pompy do listwy wtryskowej jest pękniety. Zespół do góry lub wcześniej ciśnieniomierz na rurkę doprowadzającej paliwo do listwy.
Wyciągnij czujnik poziomu paliwa i sprawdz czy sitko jest zapchane, sprawcz czy przewód paliwowy do pompy jest szczelny i ostroznie przedmuchaj go.
odetnij pompę paliwa tj. przewód brązowy z białym paskiem.Są dwa miejsca dostępu:próg kierowcy na całej długości i od zespolonego w kolumnie kierownicy-dostęp po wyjęciu osłony bespieczników.
Żeby te 2 czrne kable spełniały swoją funkcję możesz przeciąć przewód od pompy paliwa popielato/czerwony znajdujący się w czarnym 6 polowym złączu konektorowym przekaźnika znajdującego się za schowkiem po stronie pasażera.Przewód różowy podłączasz to przewodu ze stacyjki na którym pojawia się + po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon. Po pierwsze...
Równie prosto znajdziesz przewód pompy paliwa i jeśli go "ciapniesz "blisko zbiornika to już jest gram trudniej niz pod kolumną.
Witam, Chcę w Ducato z 2020 r. zrobić ukryty wyłącznik pompy paliwa i rozrusznika. Szukam do tego schematu instalacji elektrycznej (gdzie najlepiej przeciąć). W systemie e-learn Fiata niestety jest dostępna tylko poprzednia generacja Ducato (dostęp do nowszych generacji tylko dla zarejestrowanych): 1247042 Na tym co znalazłem w e-learn nie zgadzają...
Musisz wpiąć się w czerwono-żółty przewód pompy paliwa znajdujący się w czerwonym złączu konektorowym (H-1) w skrzynce bezpieczników. Powodzenia :)
Możliwe że problem w skrzynce bezpieczników, może złącze okrągłe z przodu silnika. Miernik w rękę i jazda. Jeżeli masz skrzynkę bezpiecznikowa tak jak w golfie 3 to gdzieś na forum jest rozpiska do skrzynki która ułatwi Ci pracę. Zobacz przewód czerwono-biały ze złącza białego G1/8 (8 pin) w skrzynce bezpiecznikowej. Złącze czarne M2 (2 pin), przewód...
Zabieram się do niego po otrzymaniu immobilizera.Dziękuję kolegom za szybką reakcję.Gdzie złapać przewód pompy paliwa. Po wykonaniu podzielę się aktualnościami.Pozdrawiam.
Sprawdził bym zespół pompy paliwa w zbiorniku. Może jest pęknięty taki karbowany(harmonijkowy) przewód między pompą a wyjściem paliwa na instalację paliwową.
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Przewód 1.5 mm2 czerwono-niebieski, jest podpięty pod pin 56 w złączu XE2 modułu elektronicznego pod maską. http://obrazki.elektroda.pl/5410147200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3645040200_1...
zielono fioletowy pod osłoną lewego głośnika w czarnym złączu
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
przerwij przewód elektrycznej pompy paliwa
Przewód +12V po stacyjce, tzw.[+15] znajdziesz na słupku "A" po lewej stronie samochodu w czarno/zielonym 102-pinowym złączu - przewód w kolorze czarnym. Ten sam czarny przewód dochodzi również do modułu sterownika kolumny kierowniczej CIM. Możesz też podłączyć się do czerwono/niebieskiego przewodu zasilania pompy paliwa w lewym progu. To podłączenie...
Podaj rok auta i e-mail (PW) to prześlę schemat .
Odepnij kostkę od pompy, sprawdź, czy działa z innym zasilaniem i ile pobiera prądu (najprościej szeregowo wpiąć bezpiecznik), dalej sprawdź przewód z przekaźnika pompy paliwa do pompy pod kątem zwarć do masy.
3 atm. sprawdz regulator cisnienia , filtr, moze pompa cisnie juz słabo, moze zagięty przewód paliwa
Obie wersje są prawdziwe. w modelach do 95 r należy stosować 2 przekaźniki w celu zamiany impulsu - z alarmu na + do wysterowania centrala jak i przecięcia przewodu zielono/czerwonego na czas zamykania.Natomiast w modelach po 95 r sterowanie odbywa sie bezpośrednio na 2 przewodach, natomiast aby natomiast uzyskać ryglowanie należy podać równocześnie...
Masz schemat micry '01
Dodam jeszcze, że kiedy taka sytuacja miała miejsce to odczepiłem przewód paliwa z pompy i nie podawała paliwa mimo, że buczała. Po kilku próbach odpalenia zaczęła pompować paliwo. Wydaje mi się więc, że filtr paliwa odpada. Pompę już wyciągnąłem i nie widzę tam żadnych uszkodzeń. Węże całe.
jedno wejście bezpiecznika to +12V z przekaźnika pompy paliwa(ten sam "przewód" co biegnie do pompy paliwa) a drugi to niebiesko-żółty przewód na instalację silnika, do grzałko sony lambda, zasilanie przepływomierza i elektrozaworu zbiornika z węglem aktywnym.
A wiesz gdzie mogę znaleźć przewód od pompy paliwa żeby go przeciąć?
Przewód do pompy paliwa był załamany .Zamykam temat wskaźnik przestał oscylować.
Zobacz jak są podpięte przewody w czujniku.Odepnij czujnik całkowicie na próbę i zobacz czy zniknie napis FPS ON . Jeśli tak to poszukaj przewodu ze stała masą- multimetrem lub probówką. Wg schematu powinien być podpięty pod wejście numer 1 czujnika. Połącz go z przewodem z wejścia nr 3 - do pompy paliwa. Po przekręceniu kluczyka powinno być słychać...
Znam tylko przewód biało/czerwony biegnący w tunelu środkowym do pompy paliwa. Przewód "stacyjka-rozrusznik" bez problemu odszukasz najprostszym testerem z żarówką 12V podłączoną do masy.
Tu, na zdjęciu
Rozumiem że przeciołeś przewód bezpiecznika pompy paliwa, teraz chcesz to "przecięcie" załączać zwykłym przełacznikiem tak ? w takim przypadku nie ma różnicy kolor kabli od włącznika.
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Mogę jaśniej : na zasilaniu pompy zapomniane urządzonko służące jako zabezpieczenie przeciwkradzieżowe . Było zamontowane pod wykładzina przy progu . Kolor przypominał trawę. A poważnie - przedzwoń przewód zasilający od przekaźnika pompy do wtyczki przy pompie. przekaźnik wskazali koledzy.
Ja wiem, na grzałce ma być napięcie takie jak na aku. To idzie ten sam przewód co na pompę paliwa, wtryski, itd.
mam pytanie jak najlepiej znalesc przewod w aucie od odciecia zaplonu i pompy paliwa? nie chodzi mi o konkretne auto..czasami montuje alarmy w autach i mam zawsze wielki problem znalesc odpowiedni przewod zeby odciac paliwo,lub zaplon..a nie posiadam schematow
Masz problem z ciśnienie zasilania paliwa - za niskie. Możliwe przyczyny: filtr, pompa, przewód nieszczelny itd...
odetnij przewód fioletowo czerwony w wiązce która idzie do tyłu to przewód ok.0,75-1,5mm to przewód od pompy paliwa
W tych autach często pęka przewód od pompy paliwa do dekla zbiornika - taki perforowany z plastiku i wtedy pompe słychać jak przelewa paliwo w zbiorniku.
Pomoże ktoś?
znalazłem usterkę.w zbiorniku paliwa pękł przewód gumowy łączacy pompę paliwa z przewodem zasilającym
Ja miałem cos podobnego. Założyłem cewkę indukcyjna na przewód zasilający pompę paliwa i po buczeniu.
Samochód jest z 1998 roku a silnik ma pojemnośc 1905cm oczywiście disel.Sprawdziłem że pompa nie działa wyciągając przewód za filtrem paliwa a przed pompą wtryskową.Po zakręceniu rozrusznikiem nie pojawia się paliwo.Po wstrzyknięciu strzykawką paliwa do przewodu silnik odpala na krótko.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
Niedawno miałem taki przypadek zabrakło paliwa auto zgasło lecz po dolaniu pompka pracowała ale nie chciała zaciągnąć benzynki z baku pół dnia walki i sie udało wystarczyło wlać niewielką ilość paliwa do pompy odpinając przewód zasilający pod kanapą
najlepiej jest odciąć przewód zasilający pompę paliwa idący prawy mrogiem samochodu.Można tu zastosować tzw.ukryty przełącznik.Andrzej
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Jeżeli jest iskra / w przeciągu tej godziny / to ściągnij przewód z pompy paliwa i zobacz czy w tym momencie jest ono tłoczone do gażnika
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
sprawdź czy na komputerze silnika nie brakuje masy na właściwych pinach.Miałem przypadek że ukruszył sie przewód masowy i przez to brzęczał przekaźnik pompy w tym właśnie modelu
Wpychamy delikatnie przewód paliwowy w stronę pompy a następnie odciągamy tą grubą osłonę i dopiero możesz wysunąć przewód paliwa.
Najbardziej prawdopodobnym wyciekiem jest pompa wtryskowa. Instalacje między filtrem a zbiornikiem są mniej prawdopodobne. Przewód powrotny z pompy wtryskowej powinien zostać odłączony i zamknięty. Przewody na zaworze podgrzewania paliwa i przewód zasilający filtr przed filtrem ze zbiornika powinny zostać zamknięte. Ciśnienie musi zostać wytworzone...
Odkręć przewód przy listwie od biedy można od filtra paliwa zdjąć. Zmostkuj przekaźnik pompy i spuśc to coś. Wlej z 10l benzyny i powinien odpalić.Warto świece wykręcić i wymienić.
Miałem podobny problem. Auto gasło po kilku sekundach i spadało ciśnienie z listwy okazało się że zasilanie pompy paliwa było zapchane. Zdejmij przewód doprowadzanie paliwa do pompy i załóż go na powrót. Przekręć zapłon żeby pompka mogła wyrzucić z pompy syf.
sprawdź czy pompa się wyłącza jak wyłączysz kluczyk, jak tak, to zostaw tak i będzie to działać i tyle Będzie działać aż do dzwona gdzie uszkodzony zostanie przewód paliwowy. A nawet bez dzwona, wystarczy że pęknie ze starości przewód pod maską. Silnik zgaśnie a pompa będzie dalej radośnie pompowała paliwo. Może na gorący wydech? Po dzwonie nie zawsze...
W drugiej komorze jest smok z filtrem siatkowym oraz czujnik poziomu paliwa- pod siedzeniem pasażera z prawej strony ( jak na załączonym obrazku). Pompa strumieniowa jest zabudowana wraz pompą elektryczną i drugim czujnikiem poziomu paliwa w pierwszej komorze-pod siedzeniem pasażera z lewej strony. Zasada działania pompy strumieniowej do poczytania...
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
Z tego co pamiętam to przewód niestety idzie pod samochodem jak odchylisz tyle siedzenia to będziesz miał wgląd do pompy paliwa ale przewód biegnie pod autem.
Dziękuje za wskazówki dotyczące podłączenia czujnika ultradźwiękowego ;)) Mam jeszcze jedno ptanko co prawda nie związane jest ono z tematem ale dotyczy też tego alarmu ;)) A mianowicie odcięcia zapłonu. W tym przypadku koniecznie jest użycie przekaźnika który trzeba podłączyć następujący sposób: nóżka przekaźnika 86 łączymy z +12V po przekręceniu stacyjki...
Sterowanie pompą paliwa jest czerwonym przewodem z kostki 6-pinowej z numeru 6 na tej kostce(przewód ten idzie bezpośrednio do pompy paliwa).Ten przewód nie jest wyprowadzony(bo nie miałoby to sensu) na to duże płaskie złącze.
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
Witam. Wymieniam silnik w Opel Astra 1.7 TDS isuzu,ale pojawiły się dwa problemy. 1)W starym silniku na pompie przewód elektryczny posiada trzy żyły,natomiast w silniku który chcę zamontować jest tylko jeden. http://obrazki.elektroda.net/19_12885995... 2)Za co odpowiedzialny jest ten przewód(czujnik),bo w starym silniku w ogóle nie ma takiego...
nieszczelny przewód pompy paliwa corsa przewód pompy paliwa wyciek paliwa pompy paliwa
tylnia wycieraczka subiekt drukarka fiskalna ładowanie baterii wyłącza
Silnik OM904 nie wchodzi na obroty - diagnostyka i przyczyny Sterownik pieca na ekogroszek - podajnik nie działa