Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Witam Muszę do silnika Diesla / napęd do łodzi / zamontować licznik zuzycia paliwa. Kupiłem bardzo dokładny licznik . Nie wiem jak go zamontować ponieważ instalacja zasilająca paliwem posiada przewód powrotu do zbiornika . Muszę ten przewód dołączyć do instalacji za licznikiem. W instalacji zamontowana jest pompa przy silniku i filtr paliwa z niego...
1 i 2 jest to podciśnienie. Do serwo idzie przewód numer 1. 3 przewód paliwowy, jak jest dojście to i musi być powrót. Paliwo musi być w obiegu 4 silniczek krokowy od Magneti Marelli. 5 zawór pochłaniacza spalin.
Upieram sie przy regulacji cisnienia paliwa, zaciśnij powrót paliwa i powoli pedał w podłogę, przecież to nie wiele roboty. Chciałem zacisnąć przewód powrotu z listwy ale tam czegoś takiego nie ma, jest tylko zasilający przewód ze zbiornika, żadnego powrotu... Tam nie ma nawet regulacji ciśnienia paliwa na listwie. Zdejmowałem przewód zasilający paliwo...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Kranik zatkany, nie odpowiednie opaski na gumowym przewodzie paliwowym, przewód gumowy najlepiej wymienić, zatkany otworek w korku wlewowym paliwa. Paliwo na powrót też idzie z powietrzem ?
Nie masz przypadkiem zamienionych przewodów paliwowych ? Po czym wnosisz że nie ma powrotu paliwa do baku ? po podniesieniu kanapy i włożenia słoika między przewód . Po sekundzie w ostatnim przewodzie słoik jest pełny a ten od powrotu środkowy pusty ani kropleki. Rozumiem, możliwe więc że masz ten przewód niedrożny, tym bardziej że na listwie 5bar...
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
Sprawdź czy pompa w czasie kręcenia przetłacza paliwo na powrót. Przewód powrotny to ten przy rozrządzie, odkręć przy filtrze i sprawdź czy leci z niego paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem. Jak pompa nie przetłacza paliwa odkręcamy dekielek do którego jest przykręcony przewód paliwowy zasilający (3 śrubki) za nim jest pompka zasilająca skrzydełkowa...
Przewód od alternatora, ten gruby pociągnij do tego najgrubszego przy rozruszniku. Nie ma sensu ciągnąć dwóch przewodów do akumulatora. Do Twojej cewki konieczny jest rezystor lub przewód oporowy. Jeśli nie masz, ratuje Cię włączenie w szereg żarówki 21W/12V. Takiej jak od tylnego kierunkowskazu. Ten elektrozawór na gaźniku ma być podłączony, bo nie...
Prawidłowo jest wtedy, gdy pompka zasysa paliwo, przez gaźnik, i podaje je na powrót do zbiornika. Generalnie, wąż ssący pompki na krótszy króciec, przewód zwrotny, na dłuższy. Jeżeli nie poradzisz sobie to daj zdjęcie gaźnika. Wężyki kupisz w każdym serwisie.
Pompka przetłacza paliwo na powrót i nie ma ciśnienia. Jak zatkam powrót to ciśnienie od razu skacze do 8 bar i z króćca zrzuca przewód od powrotów z wtryskiwaczy. Pompka wydaje inny dźwięk. Teraz chodzi bez oporu. Żeby uzyskać ciśnienie coś musi dławić przepływ. Czy w tym silniku ma być na niskim ciśnieniu min 3,5 bara ???
Czy z tyłu listwy jest jakaś rurka pod nakrętką którą popuściłeś bo na filmiku nie widać. Szyna CR to nie jest żadne czary mary, to pusta rura na jednym końcu zaślepiona a na drugim ma zawór który odprowadza paliwo do powrotu paliwa. Jakie masz ciśnienie w obwodzie niskiego ciśnienia? Masz jakieś parametry zaworów dozujących (mprop) ? Dodano po 14 Jeśli...
Wymienia się wtryski i pompe i szyne cr na nowe, bak do czyszczenia i przewody paliwowe. Na przewód powrotu paliwa filtr paliwa od lanosa.lub matiza by opiłki nie wracały do baku.! tak trudno zrozumieć ? Tankujemy tylko B0 !!!!!!
Regulator i powrót nadwyżki paliwa jest realizowany w baku, dlatego masz jeden przewód.
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Dałem przewody paliwowe wiadomo zasilanie powrót, oraz plus na elektrozawór.odkrecilem przewód do wtryskiwacza to czasami kropelka paliwa tylko skapnie i tyle. Czy aby pompą zassała paliwo potrzebne jest jakieś ciśnienie wytworzone? Bo mam zrobione jedynie grawitacyjnie bez pompki paliwa. Dodano po 7 Jak pompa na linkę to wystarczy podać plusa na zawór...
Nie widać na tym foto dokładnie być moze ze slepne na starośc ,przewody cisnieniowe sa z regóły twarde jesli to cisnieniowy to zakleic czyms dać złączke,ale jesli to dolot lub powrót Paliwa naprawa hm złaczka jakas ale proponował bym wymienic cały badz co badz to paliwo nie bawił bym sie w lepienie.
U mnie na pokrywie nie ma żadnego odpowietrznika. Pokrywa wygląda tak : http://megane.com.pl/index.php?app=core&... Wyjąłem ten przewód idący z filtra do pompy przepompowałem gruszką paliwo wylatywało tym otworem, założyłem z powrotem przewód, odpaliłem za pierwszym razem przed dosłownie...
Znaczy się, że z drugiego silnika zdjęto głowicę i zregenerowano ją wraz z gniazdami pompki? Można jeszcze zdjąć pokrywę zaworów, odpiąć przewód zasilający paliwo idące do silnika (odłączyć od filtra) i sprężonym powietrzem sprawdzić, czy nie wydostaje się gdzieś powietrze, a przewód powrotu zacisnąć. Najpewniejszym sposobem sprawdzenia jest wyjęcie...
Odkręć śruby przelewowe z wtryskiwaczy, zatkaj przewód powrotu i odpal. Sprawdź, ile paliwa z wtryskiwaczy idzie na powrót, przy różnych obrotach silnika. Paliwo nie ma prawa iść na powrót.
Powrót dajesz nie do zbiornika a do wejścia podgrzewacza. Wtedy mała ilość oleju krąży przez pompę i podgrzewacz więc powinna się szybko nagrzać a zimnego dostaje się tyle co silnik spala. Żeby mógł się jakoś sam odpowietrzać (jelli w ogóle to tak zadziała) powrót z pompy możesz połączyć z powrotem do zbiornika kryzując przewód do zbiornika. Ogólnie...
Paliwo się nie cofa?
Tego ostatniego zdania nie zrozumiałem :) Ogólnie jak wymieniałem filtr paliwa, to wypiąłem przewód wyjścia paliwa z z filtra/pompki i pompowałem przyciskiem. Gdy paliwo zaczęło lecieć to podłączałem przewód s powrotem do filtra i potem odpalałem auto. Czy taką procedurę teraz wykonać? Gdy nie zacisnę przewodu odprowadzającego paliwo z filtra paliwa...
Zmierz ile paliwa wraca z powrotu przelewu wtryskiwaczy (nominalnie silnik gorący 60 ml/min), ale 150 ml też nie tragedia. Jak będzie w normie, załóż przewód z menzurką na zawór nadmiaru ciśnienia ten na rurze Common Rail. Zdejmij wtykę z zaworu regulacji ciśnienia (na pompie wtryskowej). Jak zapali i zgaśnie, to jeszcze dwa razy spróbuj. Jak w ogóle...
Jest iskra, bo na gazie pali.Wtryskiwacz w momencie rozruchu nic nie daje, paliwo idzie, ale wraca powrotem od razu. We wtyczkę od wtrysku tak? Tzn konkretny przewód ? Jeśli nie bedzię napiecia na nim to co dalej?
Jeżeli tylko podłączyłeś bańkę przed filtrem to nie zaciągnie moim zdaniem. Musisz odpowietrzyć przy użyciu jakiejś pompki zasysającej, którą się podłącza jeśli dobrze pamiętam na przewód powrotny i pompujesz tak długo aż paliwo wypełni filtr, przewody i pompę. Potem powrót z pompy też podłącz do bańki po jak odpali to Ci paliwo wyciągnie bardzo szybko...
kolego odłącz od pompy paliwowej przewód który zasila pompę w paliwo , podstaw coś sobie pod silnik i pompuj pompką która jest założona na filtrze paliwa ,aż zacznie lecieć paliwo bez powietrza , potem załóż z powrotem przewód na pompę paliwową i pod pompuj aż przycisk pompki będzie stwarzał opór.
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
proponuje abyś otworzył pokrywę zbiornika paliwa. w zbiorniku jest pompa, która zamontowana jest w plastikowej komorze wirowej z której zaciąga chłodniejsze paliwo. powrotny przewód paliwa który wchodzi do zbiornika , podłączony jest w zbiorniku do dolnej części komory wirowej. Doprowadza on paliwo z powrotu wprost pod pompę. Często zdarza się , że...
A więc tak :-) Zamontowałem na tym przewodzie co się powinno książkowo odpowietrzać gumową gruszkę z zaworem zwrotnym i wygląda na to, że to nie zbiornik... teraz zatankowane jest na full a po odpaleniu gaśnie. Za drugim razem jak odpali to lecą bąbelki powietrza. Zrobiłem teraz tak, że odłączyłem z pierwszego trójnika od przelewów ten przewód co idzie...
Przecież autor tematu napisał że pompa nie podaje paliwa więc o jakim dymku piszesz. Do autora napisałeś że pompka nie robi się twarda, a pompuje ona chociaż paliwo, być może i ona jest tu winna, a raczej jej zaworki. to łatwo sprawdzić przykręć samo zasilanie do niej a wyjście na filtry zostaw odkręcone po pompuj i zobaczysz czy zassie paliwo jeśli...
gdyby nie było napięcia zapaliła by się marchewa, sprawdzałem już to. Powrotu nie ma wypiąłem drugi przewód i niestety nie wraca. Nie mam pojecią w końcu czy to ta pompa czy nie... no powrotu nie ma, a rozumiem powinien byc ? Paliwo powinno się przelać przez ten drugi przewód i wracać cały czas do baku ? Nie mam ciśnieniomierza nawet nie mam jak tego...
Właśnie wykonałem test usta usta, podłączyłem zapasowy zawór do kostki i na zapłonie zacząłem dmuchać w zawór lecz nie zamkną się ani na chwile nawet jak pykał,kiedy dam go na krótko do akumulatora to się zamyka. Dodano po 6 Błąd sondy lambda bo nie działa i chyba czujnika temperatury płynu chłodniczego(bo płynu nie ma w układzie ). Całe paliwo idzie...
Zależy gdzie zawór będzie założony. Jeżeli w obszarze nieskiego ciśnienia (przed pompą podającą) to paliwo któe jest w filtrze wystarcza na dosyć daleką podróż. Jeżeli zawór jest przed samą pompą wtryskową to ten dystans ulega diametralnemu skróceniu, niestety nie każdy zawór wytrzymuje ciśnienie rzędu 2-3 atm za pompą podającą. Oczywiście są takie...
Kolego przyczyn może być wiele mógł zepsuć się sterownik lub cała pompa, może się zapowietrzać dostawać powietrza pod uszczelniaczami wtrysków lub gdzieś indziej sprawdź wszystkie przewody. Zobacz także czy grzeją świece. Jeśli to nic nie da stawiał bym na pompę wtryskową lub jej sterownik. Ja miałem taki problem w Oplu Vectra B 2.0 DTL auto po nocy...
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Z tego co mi wiadomo to elektrozawór trzeba założyć również na przewód powrotny a nie tylko zasilający, bo potrafi paliwo zassać właśnie powrotem.
Witam ponownie, z problemem przewodow czerwony czarny sobie poradziłem idą one do wentylatora wpina sie je w szary przewód przy wtyczce interesuje mnie jeszcze jeden problem poprzednie ogrzewanie w tym aucie bylo podłączone pod klimatronik lecz w tej instalacji ktorą kupiłem nie mam juz zadnego przewodu ktorego nie podłaczylem i z tąd moje pytanie...
Każdy moduł przejdzie proces płukania - tu ma znaczenie kiedy będzie powrót do błędu - Man wymienia przy kodzie 5038 i 5556 - pompę według kolejnego nr serii. Nawet po wymianie wokół membrany w środku pompy może się krystalizować dalej adblue - kilka miesięcy temu otworzyłem pompę i rozruszałem jedną z membran - działa do dziś. W 99% jeżeli ktoś w serwisie...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Witam, autko to oczywiście Laguna II ph I, silnik 1.9 dCi 120KM z 2002 roku, problemem nie jest na pewno filtr paliwowy, bo jak napisałem wyżej, podłączając przewód paliwowy zaraz za "gruszką"(przed filtrem paliwa) laguna zaciągała paliwo i odpalała. Na innych forach przeczytałem, że w tej wersji laguny nie ma pompy paliwa w baku. Niemniej jednak rozłożyłem...
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Wczoraj rozwiązałem problem z pompą. Nie była to żadna z przyczyn, które wymieniliście. Przyczyna okazała się bardziej błaha. Z boku pompy są dwa otwory, jeden do którego podpina się przewód idący od filtrów paliwa, a drugi to jest przelew i powrót do zbiornika. W przewodzie zasilającym pompę oryginalnie była śruba z zaworem utrzymującym ciśnienie w...
Pompy nie da się tak łatwo odpowietrzyć odkręcając śrubkę - to nie kaloryfer :D By ją odpowietrzyć paliwo musi być na podobnym poziomie co pompa. Pompy w palnikach olejowych mają siłę same się odpowietrzać, ale muszą popracować dłużej. Niestety nie pozwala jej na to układ sterujący, który "widzi" brak płomienia. Pompa wyłącza się, a paliwo znów się...
Pompki pływały w ropie...w 1.9 nigdy nie miałem takiego problemu Dodano po 3 Min 0.5 bara z tego co pamiętam na wstępnej. Min 1 bar na tandem podczas kręcenia. Gniazda jak miały bruzdy ,a wciskałeś gumki na sucho to je załatwiłeś. Możesz jeszcze zacisnać na próbę( nie zadługo ) przelew i sprawdzić czy jest poprawa. Oczywiście dwie osoby trxzeba. Zauważyłem...
potwierdzam to co kolega napisał . W moim c250 zauważyłem Przy unieruchomionym silniku- wystarczy odłączyć przewód nadmiaru paliwa na wtryskiwaczu-którykolwiek z nich - a już można zaobserwować w przewodach przy filtrze (przezroczystych) jak ropka zaczyna cofać się i powstają pęcherzyki powietrza . Po czym jeśli tak się stanie - a wystarczy że tak na...
Witam. Raczej to nie przez niski stan paliwa, bo passat wyssysa paliwko prawie do końca i nie jest wrażliwy na przemieszczanie się paliwa w zbiorniku na zakrętach, jeżeli wszystko jest O.K. Z tego co pamiętam (mogę mylić z golfem ale to przecież dzieci z jednej matki), to smok paliwa w zbiorniku ma dwa otwory zasysające paliwo jeden jest zaraz nad dnem...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
To jest przelew z wtryskiwacza, z jednego wtrysku ma być zaślepiony, reszta w szereg połączona i do powrotu. Więc jak nie ma tam wężyka wolnego to tylko krótki wężyk zakładasz i zaślepiasz z drugiej strony kawałkiem gwoździa lub oszlifowanej śruby (żeby po gwincie paliwo nie ciekło) . Przewód przelewowy to ten gumowy obok i nie jest jak widać zaślepiony...
witam. proszę o podpowiedzi doświadczonych fachowców. 18.440 tgx po wymianie filtrów : paliwa + separa odpala po 6-8 sekundach kręcenia. Filtry hengsta (stosuje od lat bezproblemowo) . Uszczelki nowe, po trasie 3 tys km , ponowiłem operację , kolejne nowe filtry trasa 3 tys km i dalej to samo, wykluczam pompę CR , wtryski, żadnych błędów nie ma , przed...
Najprawdopodobniej zapowietrza się to najczęstsza przyczyna można z tym coś pokombinować :lol: Można założyć elektrozawór na przewód doprowadzający paliwo do pompy a na powrót zaworek kierunkowy który puszcza paliwo tylko w jedną stronę :D
No właśnie najpierw tak myślałem, ale to webasto nie ma powrotu, jest tylko jeden przewód paliwowy
svavecone rozumiem, że jako przelew z wtryskiwaczy biorę pod uwagę tylko to paliwo które wraca z głowicy tym plastikowym przewodem ze złączką ?? Do czego zaliczyć to paliwo które wraca z filtra paliwa/zbiornika ?? Też do przelewu ?? Przyjrzyj się dokładnie rysunkowi który wkleiłem: w kółku jest zaznaczony trójnik do którego idzie paliwo z głowicy (przelew...
Witam, troszkę odgrzeję temat bo wpadło mi do głowy, a może komuś się przyda. BW50 przy instalacji bez powrotu. Czy jest możliwość założenia trójnika przed listwą wtryskową. Przy odejściu na webasto dać śrubę regulacyjną od LPG i powrót do zbiornika zrobić dodatkowym wężykiem, lub wykorzystać przewód węglowego filtra par paliwa? Idzie on do zbiornika,...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
sprawdziłem 2 komplet kluczy - to samo. Czy miga kontrolka silnika, czy świeci? - sprawdziłem pompę paliwa Czy leci paliwo powrotem z wtryskiwacza? I sprawdź przewód idący do mapsensora oraz reszte małych przewodów podciśnienia.
Jak się domyślam to ty nie masz gaźnika a układ wtryskowy , a to co nazywasz gaźnikiem to gardziel . Powinieneś sprawdzić ciśnienie w magistrali zasilającej paliwa . Jest to bardzo proste , Należy poszukać wtryskiwaczy , Na jednym końcu jest przewód zasilania na drugim powrót nadmiaru paliwa do baku . Powrót paliwa można rozpoznać po tym ze przed przewodem...
To przykład, jak zbieg okoliczności może otumanić. Wróciłem z drogi dzień przed dużymi mrozami. Samochód stał potem tydzień. Dzień przed ponownym wyjazdem odpaliłem auto na chwilę bez żadnych problemów. Miałem wyjechać na zajutrz rano, więc zabrałem akumulator do domu do doładowania, bo na tym mrozie wydał mi się słaby. Na drugi dzień ze świeżo naładowanym...
O zapłonie myślę, skaner kkl będę miał jutro, bo nie ma linii can. Ad 2 błąd pojawił się wczoraj a później nagle się sam naprawił podczas jazdy , i dziś rano podczas jazdy pojawił się znowu dlatego to dziwne , przewód przetarty może być ale nie powinno raczej się samo naprawić podczas jazdy. Rano ruszałem kabelkami od czujników, cewki , wężykami od...
Ok, wpinam się w przewód zasilający, gdzie dać zaworek zwrotny, w którą stronę ma być skierowany i co zrobić z powrotem z Webasto? Jeśli dobrze rozumiem to przewód zasilający listwę wtryskową mam przeciąć, wpiąć do Webasto, powrót z Webasto zaopatrzyć w zaworek zwrotny skierowany w stronę listwy, który później mam podpiąć do listwy
Witam wszystkich, mam problem z renault scenic fl 1.9dci 2002r., a mianowicie autko nie chce odpalic wogóle gdy jest odpalane z kluczyka, raz spróbowałem na zapych i odpalił(wiem nie powinno się ale chciałem zobaczyć efekt). Gdy przekręce stacyjkę gasna kontrolki a podczas uruchamiania silnika rozrusznikiem zapala sie żólta kontrolka serv lub miga a...
Cześć, dziękuję za odpowiedź. Nie mam pojęcia czy ma zawór. A jaki ma to związek? Może zasugeruję mechanikom na co zwrócić uwagę. Mechanik, który go diagnozował powiedział, że jak założył przeźroczysty przewód na powrót z pompy wysokiego ciśnienia, to pokazało się bardzo dużo drobnych pęcherzyków powietrza. Paliwo zrobiło się od nich białe. Na podstawie...
Hmm, może być różnie, najpierw odkręć odpowietrznik na filtrze lub przewód od powrotu lekko popuść i ręczną pampką podymaj chwilkę, jak idzie samo paliwko to ok. jak paliwko z pęcherzykami powietrza, to niszczelność na doprowadzeniu paliwa, szukaj gdze mokro się robi, a jak paliwko idzie ale mizernie to wyrzuć filtr i dawaj nowy. Jeżeli do tego momentu...
pompa paliwa nie ma wydajności W silniku 250 jest układ paliwowy z przelewem-powrotem paliwa przez wtryskiwacz do zbiornika. Z pompy paliwa biegnie przewód paliwowy - kończący się na jednym króćcu wtryskiwacza a z drugiego króćca wtryskiwacza paliwo wraca do zbiornika. W silniku 500 jest układ "ciśnieniowy". Wtryskiwacz nie jest przelotowy. Nie ma...
O ile wiem to w TDI jest pompa elektryczna w zbiorniku. żeczywiście powinien się sam odpowietrzyć może tego nie zrobić jeżeli ktoś ruszał korpus pompy(przesunolgo zabardzo w lewo). Jak wspomniano na początku najlepiej jest popuścić rurki wys. ciśnienia ja to robie przy wtryskach i stedy widać czy leci paliwo. Pozatym dobrze jest odkręcić regulator ciśnienia(przykrecony...
Pompka zasilająca jest firmy FDR(jeżeli to coś komuś mówi- osobiście pierwszy raz spotykam się z tą marką). Dziś rano odkręciłem powrót przy pompie ( stalowy przewód na klucz 20) paliwo przy próbie uruchomienia wycieka z pompy. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem że chodzi o powrót z wtrysków do pompy a nie przelew z wtrysków do zbiornika. Dodaje 3 fotki...
Oczywiście kondensator nie ma nic do zacierającej się pompy. Wspomniałem o nim , ponieważ , jak napisałeś, wymieniłeś go na inną wartość. Jakie paliwo pompuje ta pompa ?. Jakiej jakości?. Instalacja paliwowa jedno czy dwuprzewodowa (z powrotem do zbiornika)? Odkręć przewód powrotny z pompy do filtra i zobacz, czy w czasie pracy leci paliwo. Z jakim...
Witam Od jakiegos czasu moj malczan pali jak smok - na jednym baku przejezdzam po miescie gora 160 km. Niedawno wymieniony był przewód umożliwiający powrót nadmiaru paliwa (taka chyba funkcje pełni) bo sie rozszczelnil. Myslalem, ze to pomoże, bo moglo przez niego uciekać sporo paliwka. A tu guzik - kaszlak dalej ma niezaspokojone pragnienie. Nie wiem...
Niestety nic nie dało pompa paliwowa podaje paliwo. A mam jeszcze pytanie gdzie podłączyć powrót paliwa z gaźnika ? :D Dodano po 5 A i jeszcze jedno ten przewód który idzie do dolnej części gaźnika Aisan to należy zaślepić? On chyba tłoczy płyn chłodniczy.
Miałem przypadek że przewód taki krótki w zbiorniku przy pompce paliwowej pęka i paliwo z powrotem wycieka do zbiornika. Jest to wężyk dlugości kilku centymetrów!
Nieszczelność pompowtryskiwaczy na oringach najłatwiej sprawdzić w ten sposób: W czasie odpalania zdjąć przewód powrotu paliwa i obserwować czy leci przez niego SPIENIONE paliwo. Jeśli tak to uszczelnienia do wymiany. Po za tym zawsze warto przeczyścić i podoginać konektory wtyczek wtryskiwaczy.
Były przerwane 2 kabelki w wiazce wstawiłem nowe i listwa wtryskowa podaje paliwo ale problemy nie zniknęły dalej faluje na obrotach gaśnie i pali bardzo dużo za 90 zł zrobiłem 20 kilometrów i koniec paliwa. Wyjąłem przewód powrotu paliwa z listwy odpaliłem i paliwo nie wracalo czy tak ma być?
Co ta za sposób? Zasilanie i powrót pozostają w jednym zbiorniku (czysty pojemnik 5litrów) Eliminuje się w ten sposób wszelkie przewody i filtr. Pojemnik jest powyżej poziomu pompy. Robi się to wtedy gdy są podejrzenia zapowietrzania się pompy. W warunkach warsztatowych gdy w pompie brak paliwa lub zmieniony został filtr paliwa stosuję do odpowietrzania...
I po problemie. Rutyna gubi. Po podstawieniu modułu i koła wentylatora była identyczna sytuacja. Ale w trakcie pracy zdjąłem przewód z pompki paliwa i zasadziłem w niego śrubokręt, pilarka zaczęła normalnie pracować, więc wziąłem przezroczysty przewód sylikonowy i założyłem na gaźnik i pompkę paliwa żeby zobaczyć co się dzieje. I okazało się że pompka...
Drugi przewód to powrót nadmiaru paliwa. Zasilanie powinno mieć filtr w baku. Powrót raczej nie sięga dna baku, a zasilanie musi.
Kupiłem nowy cały przewód z tym krzyżakiem tez go wywaliło po kilku kilometrach To możliwe ze to przez to ze wtryski są do roboty czy może powrót do baku jest przytkany sam już nie wiem co mam myśleć o tym
Gdy wyciągnąłem n na chwilę przewód obok białej strzałki do wytrysneło trochę paliwa, oczywiście zaraz wcisnołem to z powrotem. Więc raczej pompa działa. A pomyślałeś, że paliwo w tym momencie mogło się cofnąć? Wszak zbiornik paliwa jest najniżej położonym elementem w układzie paliwowym.
Czyli pompa OK? Gdzieś się zapowietrza? jeśli się zapowietrza to czemu kopci na siwo i tak jakby było słychać zawory przy próbie przyspieszenia podczas jazdy ( zaczyna klekotać przy ok 1800obr) ? Czy mogło przestawić się coś na rozrządzie ? i odrazu przestawił się kąt wtrysku ? Co z czujnikiem temperatury? Czemu po odpięciu dopiero grzeje świece? Z...
Są tam rurki które powinny przepompowywać paliwo z jednej strony na drugą, działa to na zasadzie podciśnienia wytważanego powracającym paliwem z nadmiaru, które wchodzi do tej części bez pompy . Tam są takie śmieszne zaworki. Jak masz odpięty przewód na powrocie ( w zbiozniku po lewej stronie), albo zaworek się zacią to nie działa
Pompy jeśli mają to ciśnienie powyżej 3 barów to są ok. Wydajność w 1.1 jest mało istotna , może w 1.4 (100HP) owszem. Tu i tak mamy system bez powrotu paliwa (returnless) więc całe paliwo może być wykorzystane. jeśli możesz odłącz z pochłaniacza oparów paliwa( tylne prawe nadkole-pod osłoną) przewód idący do elektrozaworu przy przepustnicy (w kolektorze...
Witam zaczne od poczatku w kwietniu skardziono mi boxera. na szczescie sie odnalazł ale troche juz rozebrany. odzyskałem go pod koniec sierpnia i w wolne weekendy go składam. odzyskałem tez wiekszosc częśći do niego. silnik był nieruszony oprócz przecietych przewodów paliwowych i wiazek do sterownika pod maską. wszystko polutowałem wymieniłem weże paliwowe...
Weź pod uwagę to, że jeżeli pompa jest zapowietrzona, a powrót z pompy częściowo idzie do filtra, to będziesz widział wtedy powietrze w przewodzie z filtra do pompy po odpaleniu silnika - wcale nie musi być winny (nieszczelny) przewód ze zbiornika do filtra... Na postoju paliwo nie może cofać się z pompy do filtra - to świadczy o nieszczelności, albo...
(...) ę że jest też niczego sobie bo wykręciłem świece i otwór zatkalem palcem pociągając szarpak palec mi mega wypychało. Dodam jeszcze że gdy mocniej wykrece śrubkę przy gaźniku to z tłumika nawet kapie takie brudne paliwo. Odłączyłem już nawet przewód od gaszenia bo myślałem że to coś pomoże ale nadal lipa Widzę, że podjąłeś już kilka kluczowych...
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
Kiedyś na podobnym silniku w kombajnie były takie objawy- powodem był niedrożny przewód powrotny paliwa. Bzdurzysz kolego. Tam jest pompka membranowa, więc zapchany odpływ jej nie zaszkodzi. Po prostu zmniejszy swój wydatek a silnik będzie pracował normalnie. Kolego Piotr4P nie pisz w dwóch tematach. Na przewodzie do pompki paliwa nie będzie wycieków,...
Jeśli ktoś będzie miał podobne objawy polecam przejrzeć układ paliwowy. Po wyczyszczeniu smoka i zbiornika nic się nie zmieniło. Okazało się że najprawdopodobniej zawór zwrotny przy filtrze nie trzymał. Wymieniliśmy cały przewód zasilający , założony został filtr paliwa od golfa2 , zawór został odcięty a powrót połączony z ominięciem filtra i auto smiga...
drugiej strony to absurd Dokładnie to dziwne. A z tym wężykiem to chodzi mi o to że wpiołem się z przodu silnika w powrót co wychodzi z głowicy i wchodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Wpiolem tam sobie metrowy wężyk do menzurki i wystarczy że podniose ten wężyk wyżej niż głowica to przestaje lecieć. A i jeszcze jak pompuje pompką ręczną to z niego...
A ja nie wykluczam powodu ze to mógł by przewód gdyż wrak odpowietrzania może spowalnia powrót paliwa do baku przez co przylewa troche silnik a oring sprawdze ,ale nadal auto stoi bo stach nim gdzieś jechac bo może stanąc. Dalej nie rozwiązujemy problemu dlaczego nagle sie dusi brak mu mocy tak jakby przestawał dostawa paliwo??
Przerywacz platynki aparatu zapłonowego były niedawno wymieniane ale tam iskrzy Ale iskrzy na styku? - tak jak wyżej napisał kolega - kondensator. Czy iskrzy pomiędzy ośka aparatu a samymi patynkami - zużyty ten plastik/bakelit co się ślizga po wygarbianiu ośki aparatu. Widziałem też zużyty sam wałek - są te wypustki widoczne? Okazało się, że winowajcą...
Sprawdź filtr paliwa, wyjmij potrząśnij i spuść paliwo do słoika. Jeżeli beda opiłki to może byc pompa chociaż sadząć po opisię to raczej nie. Sprawdź wydatek wtryskiwaczy na powrotach. najprostsza metoda to na ciepłym silniku zdjąć przewód z powrotu i założyc przezroczyste przewody igielitowe i zaślepic kruciec powrotu na pompie. przewody z powrotó...
Witam, autko jeździło super, nie było żadnych objawów, pojechałem do sklepu, i po 2 godzinach postoju, już nie odpaliło, kolega podczepił komputer, i nie wywaliło żadnego błędu, wiec postanowiłem sam zobaczyć, wyjąłem przewód zasilający do pompy cr i pompka paliwa w zbiorniku, ok, paliwo pięknie leje, zobaczyłem że jak kręcę to paliwo nie idzie na wtryski...
Pompka powinna mieć bezpośrednie podłączenie do zbiornika paliwa (nie do powrotu), czyli: czy to coś musi mieć pracującą pompkę samochodową (kupa prądu) nie. czy też samodzielnie jest w stanie zassać paliwo tym wtryskiwaczem (pompką impulsową) Tak. Czyli trzeba wykonać króciec którym będzie zasysane paliwo ze zbiornika i do tego podłączyć pompkę od...
Pomocy! W piątek wieczorem rozebrałem kolektor, zasyfiony MEGA, poczyściłem otwory w głowicy, dzisiaj od rana całą listwę z klapkami, pokrywę... Poskładałem "do kupy" i wziąłem się za odpowietrzanie - mała pompeczka na 12v, wykręciłem z pompy z powrotu śrubę z dławikiem, dałem zwykłą i przewód z oczkiem, podpiąłem do pompeczki, wyjście do kanistra i...
Przewód który doprowadza paliwo do listwy wtryskowej jest zazwyczaj mocno okuty w końcówki stalowe, które są mocno przykręcone. Rurka powrotu paliwa zazwyczaj różni się średnicą i są też rurki które sterują podciśnieniowo zaworami i czujnikami idt. i one nie muszą być mocno zabezpieczone.
przewód powrót mondeo przewód paliwo megane przewód paliwo
urmet elektrozaczep ograniczenie prądowy mosfet filtr paliwa seicento
paradox reset systemu paradox reset systemu
Dlaczego kable energetyczne są lakierowane? Schemat elektryczny pralki Samsung WF8804DP - gdzie znaleźć?