Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Chciałbym przeczyścić wtryskiwacze w moim Peugeotcie 308 1.6 HDI 115 KM 2014r.Silnik DV6C.Do tego celu kupiłem Liqui Moly Spulung. Jednak nie chce go wlewać do zbiornika i mieszać z ropą. Chciałbym puścić obieg zamknięty bezpośrednio z puszki preparatu do szyny CR czystym preparatem i powrót tworząc pętlę. Udało mi się zlokalizować przewód zasilania...
Zmierz ile paliwa wraca z powrotu przelewu wtryskiwaczy (nominalnie silnik gorący 60 ml/min), ale 150 ml też nie tragedia. Jak będzie w normie, załóż przewód z menzurką na zawór nadmiaru ciśnienia ten na rurze Common Rail. Zdejmij wtykę z zaworu regulacji ciśnienia (na pompie wtryskowej). Jak zapali i zgaśnie, to jeszcze dwa razy spróbuj. Jak w ogóle...
Pompka przetłacza paliwo na powrót i nie ma ciśnienia. Jak zatkam powrót to ciśnienie od razu skacze do 8 bar i z króćca zrzuca przewód od powrotów z wtryskiwaczy. Pompka wydaje inny dźwięk. Teraz chodzi bez oporu. Żeby uzyskać ciśnienie coś musi dławić przepływ. Czy w tym silniku ma być na niskim ciśnieniu min 3,5 bara ???
Pompki pływały w ropie...w 1.9 nigdy nie miałem takiego problemu Dodano po 3 Min 0.5 bara z tego co pamiętam na wstępnej. Min 1 bar na tandem podczas kręcenia. Gniazda jak miały bruzdy ,a wciskałeś gumki na sucho to je załatwiłeś. Możesz jeszcze zacisnać na próbę( nie zadługo ) przelew i sprawdzić czy jest poprawa. Oczywiście dwie osoby trxzeba. Zauważyłem...
(...) ę że jest też niczego sobie bo wykręciłem świece i otwór zatkalem palcem pociągając szarpak palec mi mega wypychało. Dodam jeszcze że gdy mocniej wykrece śrubkę przy gaźniku to z tłumika nawet kapie takie brudne paliwo. Odłączyłem już nawet przewód od gaszenia bo myślałem że to coś pomoże ale nadal lipa Widzę, że podjąłeś już kilka kluczowych...
Kranik zatkany, nie odpowiednie opaski na gumowym przewodzie paliwowym, przewód gumowy najlepiej wymienić, zatkany otworek w korku wlewowym paliwa. Paliwo na powrót też idzie z powietrzem ?
Wczoraj rozwiązałem problem z pompą. Nie była to żadna z przyczyn, które wymieniliście. Przyczyna okazała się bardziej błaha. Z boku pompy są dwa otwory, jeden do którego podpina się przewód idący od filtrów paliwa, a drugi to jest przelew i powrót do zbiornika. W przewodzie zasilającym pompę oryginalnie była śruba z zaworem utrzymującym ciśnienie w...
A więc tak :-) Zamontowałem na tym przewodzie co się powinno książkowo odpowietrzać gumową gruszkę z zaworem zwrotnym i wygląda na to, że to nie zbiornik... teraz zatankowane jest na full a po odpaleniu gaśnie. Za drugim razem jak odpali to lecą bąbelki powietrza. Zrobiłem teraz tak, że odłączyłem z pierwszego trójnika od przelewów ten przewód co idzie...
svavecone rozumiem, że jako przelew z wtryskiwaczy biorę pod uwagę tylko to paliwo które wraca z głowicy tym plastikowym przewodem ze złączką ?? Do czego zaliczyć to paliwo które wraca z filtra paliwa/zbiornika ?? Też do przelewu ?? Przyjrzyj się dokładnie rysunkowi który wkleiłem: w kółku jest zaznaczony trójnik do którego idzie paliwo z głowicy (przelew...
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
potwierdzam to co kolega napisał . W moim c250 zauważyłem Przy unieruchomionym silniku- wystarczy odłączyć przewód nadmiaru paliwa na wtryskiwaczu-którykolwiek z nich - a już można zaobserwować w przewodach przy filtrze (przezroczystych) jak ropka zaczyna cofać się i powstają pęcherzyki powietrza . Po czym jeśli tak się stanie - a wystarczy że tak na...
Cześć, dziękuję za odpowiedź. Nie mam pojęcia czy ma zawór. A jaki ma to związek? Może zasugeruję mechanikom na co zwrócić uwagę. Mechanik, który go diagnozował powiedział, że jak założył przeźroczysty przewód na powrót z pompy wysokiego ciśnienia, to pokazało się bardzo dużo drobnych pęcherzyków powietrza. Paliwo zrobiło się od nich białe. Na podstawie...
Jeżeli tylko podłączyłeś bańkę przed filtrem to nie zaciągnie moim zdaniem. Musisz odpowietrzyć przy użyciu jakiejś pompki zasysającej, którą się podłącza jeśli dobrze pamiętam na przewód powrotny i pompujesz tak długo aż paliwo wypełni filtr, przewody i pompę. Potem powrót z pompy też podłącz do bańki po jak odpali to Ci paliwo wyciągnie bardzo szybko...
Upieram sie przy regulacji cisnienia paliwa, zaciśnij powrót paliwa i powoli pedał w podłogę, przecież to nie wiele roboty. Chciałem zacisnąć przewód powrotu z listwy ale tam czegoś takiego nie ma, jest tylko zasilający przewód ze zbiornika, żadnego powrotu... Tam nie ma nawet regulacji ciśnienia paliwa na listwie. Zdejmowałem przewód zasilający paliwo...
Witam Muszę do silnika Diesla / napęd do łodzi / zamontować licznik zuzycia paliwa. Kupiłem bardzo dokładny licznik . Nie wiem jak go zamontować ponieważ instalacja zasilająca paliwem posiada przewód powrotu do zbiornika . Muszę ten przewód dołączyć do instalacji za licznikiem. W instalacji zamontowana jest pompa przy silniku i filtr paliwa z niego...
Nie widać na tym foto dokładnie być moze ze slepne na starośc ,przewody cisnieniowe sa z regóły twarde jesli to cisnieniowy to zakleic czyms dać złączke,ale jesli to dolot lub powrót Paliwa naprawa hm złaczka jakas ale proponował bym wymienic cały badz co badz to paliwo nie bawił bym sie w lepienie.
W układzie nie ma żadnej dodatkowej pompki ani zaworka odpowietrzającego. Wystarczy na czas odpowietrzania zamontować na przewodzie ręczną pompkę i "przelać" układ świeżym paliwem. To powinno wystarczyć. Jeżeli cały czas leci powietrze, to zastanów się skąd ono może się brać. Gdzieś jest nieszczelność albo zawężony przepływ i można to sobie wykryć sprawdzając...
drugiej strony to absurd Dokładnie to dziwne. A z tym wężykiem to chodzi mi o to że wpiołem się z przodu silnika w powrót co wychodzi z głowicy i wchodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Wpiolem tam sobie metrowy wężyk do menzurki i wystarczy że podniose ten wężyk wyżej niż głowica to przestaje lecieć. A i jeszcze jak pompuje pompką ręczną to z niego...
znam już wiele przypadków w których podczas pracy na gazie pęka przewód paliwowy (od podwyższonego ciśnienia bo jednak wtryski jakiś spadek tego ciśnienia dają)-silnik nie gaśnie a pompka pięknie podaje cały czas paliwo pod maskę i pożar jak się patrzy:) Herezje !!! Ciśnienie na listwie jest stałe (w uproszczeniu), bez względu na to, czy wtryski pracują...
Jeśli jesteś pewny swego to twoja sprawa. Twierdzę że pomylone wężyki bo kiedyś sam pomyliłem i na przewód powrotny dawało dużo paliwa + ciśnienie na rampie na maksa (zawór bezpieczeństwa gwizdał) - nie analizowałem dlaczego tak się dzieje, ale wygląda na to że jeśli dasz 6bar z pompki zasilającej na powrót do zbiornika to pompa wysokiego ciśnienia...
Kolego przyczyn może być wiele mógł zepsuć się sterownik lub cała pompa, może się zapowietrzać dostawać powietrza pod uszczelniaczami wtrysków lub gdzieś indziej sprawdź wszystkie przewody. Zobacz także czy grzeją świece. Jeśli to nic nie da stawiał bym na pompę wtryskową lub jej sterownik. Ja miałem taki problem w Oplu Vectra B 2.0 DTL auto po nocy...
No to dodam, że jak odpiąłem przewód z filtra paliwa i puściłem mu paliwo z kanistra 10 litrowego, to w ciągu 5 minut pracy na wolnych obrotach z kanistra zniknęło co najmniej pół litra ropy. Więc chyba dużo paliwa wraca.. ale myślałem że tak ma być, bo tam nie ma jak w CR że powrót jest przy wtryskach. Tutaj powrót jest chyba na pompie. Wymontuję pompę...
Witam. Raczej to nie przez niski stan paliwa, bo passat wyssysa paliwko prawie do końca i nie jest wrażliwy na przemieszczanie się paliwa w zbiorniku na zakrętach, jeżeli wszystko jest O.K. Z tego co pamiętam (mogę mylić z golfem ale to przecież dzieci z jednej matki), to smok paliwa w zbiorniku ma dwa otwory zasysające paliwo jeden jest zaraz nad dnem...
Jak się domyślam to ty nie masz gaźnika a układ wtryskowy , a to co nazywasz gaźnikiem to gardziel . Powinieneś sprawdzić ciśnienie w magistrali zasilającej paliwa . Jest to bardzo proste , Należy poszukać wtryskiwaczy , Na jednym końcu jest przewód zasilania na drugim powrót nadmiaru paliwa do baku . Powrót paliwa można rozpoznać po tym ze przed przewodem...
Weź pod uwagę to, że jeżeli pompa jest zapowietrzona, a powrót z pompy częściowo idzie do filtra, to będziesz widział wtedy powietrze w przewodzie z filtra do pompy po odpaleniu silnika - wcale nie musi być winny (nieszczelny) przewód ze zbiornika do filtra... Na postoju paliwo nie może cofać się z pompy do filtra - to świadczy o nieszczelności, albo...
Pompka zasilająca jest firmy FDR(jeżeli to coś komuś mówi- osobiście pierwszy raz spotykam się z tą marką). Dziś rano odkręciłem powrót przy pompie ( stalowy przewód na klucz 20) paliwo przy próbie uruchomienia wycieka z pompy. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem że chodzi o powrót z wtrysków do pompy a nie przelew z wtrysków do zbiornika. Dodaje 3 fotki...
Fot 1: 1-kolektor ssący po lewej stronie -po pojawieniu się doładowania pompa zwiększa dawkę paliwa 2– opisze wieczorem jak zerknę pod maskę, bo na 100% nie jestem pewien (ale jeśli jest wszystko odłączone od pompy podciśnienia z prawej strony głowicy (najważniejsze aby EGR nie dostawał podciśnienia cały czas) to silnik będzie chodził prawie normalnie...
Witam Niedawno zakupiłem quad King way 150 ,automat, chłodzony powietrzem. . I jestem początkujący więc chciałbym zapytać o parę rzeczy . Kupiłem go od chłopaka który mówi że nic przy nim nie robił tylko lał benzyn i jeździł, przebieg to 4400 km. Na zimnym jak odpalam daje ssanie quad odpala ale gaśnie co chwile. po chwili jak się rozgrzeje to jest...
Najprawdopodobniej zapowietrza się to najczęstsza przyczyna można z tym coś pokombinować :lol: Można założyć elektrozawór na przewód doprowadzający paliwo do pompy a na powrót zaworek kierunkowy który puszcza paliwo tylko w jedną stronę :D
To przykład, jak zbieg okoliczności może otumanić. Wróciłem z drogi dzień przed dużymi mrozami. Samochód stał potem tydzień. Dzień przed ponownym wyjazdem odpaliłem auto na chwilę bez żadnych problemów. Miałem wyjechać na zajutrz rano, więc zabrałem akumulator do domu do doładowania, bo na tym mrozie wydał mi się słaby. Na drugi dzień ze świeżo naładowanym...
Co ta za sposób? Zasilanie i powrót pozostają w jednym zbiorniku (czysty pojemnik 5litrów) Eliminuje się w ten sposób wszelkie przewody i filtr. Pojemnik jest powyżej poziomu pompy. Robi się to wtedy gdy są podejrzenia zapowietrzania się pompy. W warunkach warsztatowych gdy w pompie brak paliwa lub zmieniony został filtr paliwa stosuję do odpowietrzania...
Przepływka była trafiona. Jest założona sprawna , sprawdzona w takim samym aucie (sprawnym) działa . Stało się jeszcze coś , silnik zaczął kuleć stracił moc zupełnie ,po zgaszeniu już nie zapalił. Po zdjęciu przewodu paliwa, pompa tand.- filtr (ten zaś. pompę) tylko sykło powietrze zero paliwa. Tak jak przewód z serwa ham. by odłączył identyczny efekt....
Czy jest możliew że za duże ciśnienie paliwa go przylewa??? Tak zwłaszcza na zimnym silniku w fazie rozgrzewania kiedy czasy wtrysku są dłuższe i zanim sonda lambda wejdzie w pętlę zamkniętą. Zanim wymienisz (wyregulujesz) regulator ciśnienia sprawdź przewód powrotny paliwa czy paliwo wraca do zbiornika. Odłącz powrót paliwa, nałóż kawałek wężyka i...
Jeśli ktoś będzie miał podobne objawy polecam przejrzeć układ paliwowy. Po wyczyszczeniu smoka i zbiornika nic się nie zmieniło. Okazało się że najprawdopodobniej zawór zwrotny przy filtrze nie trzymał. Wymieniliśmy cały przewód zasilający , założony został filtr paliwa od golfa2 , zawór został odcięty a powrót połączony z ominięciem filtra i auto smiga...
Najprawdopodobniej źle przeprowadzona procedura wymiany. A jaka tam jest procedura wymiany??? Wyciągasz starą pompę, wsadzasz nową - żadnej filozofii nie ma. Nawet nie trzeba w baku grzebać, bo pompa jest na zewnątrz. Odnośnie zapytania: może pompa łapie powietrze? Odkręć przy rozdzielaczu paliwa przewód doprowadzający benzynę, zanurz go do butelki...
Lucas Epic w Transicie 2,5D to mało znany układ. Dedykowane mu są specjalistyczne testery FDS 2000 lub STAR (NGS). Mało kto je posiada, a tzw ogólnowojskowe testery w przypadku Epica pokazuję odczyty zupełnie od czapy... W twoim przypadku - skoro nie wchodzi w tryb awaryjny - sprawdziłbym drożność dolotu i układ paliwowy. Co do dolotu: te auta mają...
na początek rozgrzej silnik ponad 80 stopni ,podłacz vaga ,zapłon włączony silnik nie pracuje,skasuj pamięc błędów,następnie wchodzisz adaptacja ,odczyt kanał 000,następnie zapisz wychodzisz,potem bloki pomiarowe,numer kanału 098 idz,następnie klikasz przełącz na nastawy czekasz 10 sekund,klikasz przełącz na pomiary ,gotowe powrót Dodano po 5 jeśli...
zrób test przelewowy wtryskiwaczy aby stwierdzić ich uszkodzenie. będę pisał krok po kroku . z tyłu silnika w głowicy jest przykręcony przewód metalowy to jest przelew wtryskiwaczy , odkręcasz go zaślepiasz (przewodzik metalowy) najlepiej palcami a w głowice wkładasz wężyk gumowy (kupiłem w mrówce są na metry) druga osoba odpala silnik (dobrze to zrobić...
[quote="podlasiak"]nash064 ... Twój projekt wydaje mi się najlepszy, jeżeli chodzi o polskie warunki klimatyczne. Dostrzegam jednak "wadę"(?), o której pisałem Ci kilkanaście postów wcześniej. A mianowicie - jak to będzie zimą, kiedy temp. spadnie do -10 a w zbiorniku z OR zrobi Ci się masło. Zastosował bym grzałkę, lub jakąś nagrzewnicę na prąd, ewentualnie...
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Było na forum. Odepnij przelew i zassij paliwo z baku, w ten sposób zapełnisz przewody i sam filtr paliwa. Potem trzymając go szczelnie podłącz z powrotem do wtrysku. Odkręć przewody wysokiego ciśnienia i niech ktoś kręci silnikiem, jak zacznie dawać paliwem to dokręcaj kolejno i zapali.
Wymienia się wtryski i pompe i szyne cr na nowe, bak do czyszczenia i przewody paliwowe. Na przewód powrotu paliwa filtr paliwa od lanosa.lub matiza by opiłki nie wracały do baku.! tak trudno zrozumieć ? Tankujemy tylko B0 !!!!!!
Poradzę Ci abyś elektrozaworu nie montował przy wtryskach jezeli już to przed filtrem paliwa a również zwróć uwagę na ciśnienie w układzie paliwowym i jakie jest też pracy elektrozaworu-bardzo istotne,No i na końcu podpowiadam bardzo mocne zaciski i "0" możliwości zassania powietrza.Chyba jednak tę niespodziankę jest zrobić lepiej na przewodach elekt....
Regulator i powrót nadwyżki paliwa jest realizowany w baku, dlatego masz jeden przewód.
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
To była wada tych silników i nie jesteś pierwszy który tego doświadczył,oczywiście jest sposób na sprawdzenie. Trzeba znaleźć przewód powrotu paliwa który łączy wszystkie głowice i na samym jego końcu podłączyć przewód ze sprężonym powietrzem.Następnie upuścić trochę płynu z układu chłodzenia, zdjąć kolektor wodny ( rurka z króćcami łączy wszystkie...
Odpal go na plaka i sprawdź przelewy oraz zaworek na pompie, bo może za dużo idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Zobacz ten alarm czy rozcina pompę. Pewnie cięta wiązka na lewym progu/słupku. Zmostkuj z powrotem. Przekaźnik nie wypalony? Przewody to ostatnie co może być, najczęściej złącza , styki itp.
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie. Jeśli tak to: Powymieniaj przewody na wtryskach z filtra do pompy. Pozakładaj nowe zaciski ślimakowe(jeśli miałeś stare jednorazówki), pozaciskaj mocno(u mnie lekkie zaciśnięcie skutkowało pobieraniem powietrza). Wymień filtr paliwa i koniecznie ten gumowy...
przewód powrót laguna przewód paliwo przewód paliwo przezroczysty
lexia sterowniki interfejsu usuwa soldermaski volvo silnika
schemat voltcraft voltcraft schemat
Schemat ideowy UPS Fideltronik Ares 1600 - dostępność i diagnostyka Trzaski i piski w słuchawkach JBL - przyczyny i rozwiązania