Witam - ten przeźroczysty przewód to prawdopodobnie antena ( ten helikopter jest na 2,4 GHz) proszę to sprawdzić i odpisać .
Przewód w przeźroczystej izolacji to przewód ochronny czyli musiał być podłączony do metalowej części obudowy silnika.
Takie tematy czasem trudno znaleźć.Załóż na przewód zasilający (ten przeźroczysty ) zaworek zwrotny (ok. 20zł)i powinno być ok. Ew. zmiana przewodów elastycznych i opasek ale to juz wiecej roboty i kosztów
jednak w tym egzemplarzu występuje jeszcze jeden dodatkowy przewód. Jest on w przeźroczystej izolacji, a wewnątrz jest koloru srebnego. Czy wiecie może do czego może służyć ten przewód. Masa?
Witam. Sprawdź czy w momencie występowania usterki na powrotnym przewodzie z ukł.paliwowego nie pojawiają się "bąbelki" powietrza. Ten przewód jest przeźroczysty więc łatwo to zaobserwować. Pozdrawiam.
Odciągasz plastikowa przeźroczysta obudowę do góry wsuwasz dwie żyły w środkowe otworki nad nimi masz kreskę niebieska i biało niebieska i zaciskasz przeźroczysta obudowę przewód się wprasuje w zaciski.
Są fabryczne przewody 3 żyłowe w takiej izolacji-musisz posprawdzać w marketach i sklepach elektrycznych-na hurtownie nie licz.Mam pewność,bo stosowane są w niektórych lampach.
Bez problemu kupisz przezroczysty przewód głośnikowy. Przewody wielożyłowe, szczególnie na napięcie sieciowe są faktycznie rzadko spotykane w sklepach.
Sukam informacji na temat przewodu 3x1mm2(linka) w przeźroczystej izolacji. Jest to przewód do lampy wiszącej. Nie wiem gdzie go kupić, nie znam nawet symbolu. PROSZĘ O POMOC!!![/code]
Witam, Wybuchł mi kondensator w mikserze Zelmer Robi 281. W oryginale był MIFLEX KSPpz-5 0,1uFM X2 250V (2 przewody). W sklepie był MIFLEX KSPpz-10-2 X1Y2 0,1uFM 250V (3 przewody). W wątku [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... dowiedziałem się, że przewód w przeźroczystej izolacji mam podłączyć do stojana. Pytania: 1) Jak podłączyć...
Witam ,a pompkę sprawdzałeś czy trzyma paliwo jak nie pracuje, podłącz przewód przeźroczysty na ssącej stronie pompki to powinno być widać ,jak włączysz nawet na chwilę piec to pompka poda paliwo ,a po wyłączeniu pieca za chwilę będzie widać co się dzieje ,paliwo nie może pompka podawać z powietrzem ,efekty ,kopcenie strzelanie z wydechu ,i niestabilna...
Robisz tak, odkręcasz odpowietrznik, wduszasz pedał, zakręcasz odpowietrznik i dopiero wtedy puszczasz pedał. Na bieżąco dolewasz świeżego płynu do zbiorniczka by nie zapowietrzyć układu. I tak sobie pompujesz w kółko. Stary płyn wypompujesz, nowy się zassie do układu ze zbiorniczka. A jeśli się zapowietrzy robisz tak: odpowietrznik zakręcony, kilka...
Przewód w przezroczystej izolacji podłączasz do metalowej obudowy silnika (stojan).
Nalej wody do zbiorników chemii, może być uszkodzone pokrętło chemii i dociąga sobie powietrza jak w zbiornikach jest pusto. W pompie jest zawór chemii od dołu i idzie do niego przeźroczysty przewód, sprawdź czy podczas pracy idą pęcherze powietrza
to gdzie jest granica? Granica to 3mb. Powyżej tej długości należy zastosować zabezpieczenie obwodu, stosowne dla zmniejszonego przekroju obwodu oraz zastosowanego przewodu, lub transformator, jeśli zastosowano przewód którego izolacja nie spełnia wymogów dla 230V , np. przewód przezroczysty - głośnikowy. A jaki symbol posiada przewód zasilający tę...
Witam. Panowie na forum renault znalazłem taki oto sposób na odpowietrzanie sprzęgła i hamulca zarazem. Cytuję : nowy sposób aby było wszystko dobrze. trzeba przygotować następujące rzeczy : - 1 strzykawki o poj. 100 ml - 1 przewód o dł. ok. 40 – 50 cm - przezroczysta rurka o średnicy takiej, aby można ją było wcisnąć z oporami na przelotką metalową...
Zielona tylko podczas pracy. Odepnij zasilanie serwa- zielony przewód i próba. Sprawdź czy krótki czarny przewód masowy z modułu elektronicznego jest przykręcony wkrętem do stelaża. Elektrody lepiej zostawić w spokoju, wiem że kusi żeby je potraktować kombinerkami ale to zły pomysł. Przeźroczysty przewód elektrody zapalającej może mieć przebicie. Najlepiej...
Zapowietrzający się układ paliwowy. Załóż przeźroczysty przewód i sprawdz czy wraz z paliwem nie idą pęcherze powietrza.
Użyłem samostartu i sam zaciągnął paliwo w przewód. Zaznaczę że mam przeźroczysty.
a ja mam trochę inny pomysł... wziąłem przewód paliwowy przeźroczysty z samochodowego rozmiar 3/8 wsadziłem diodę weszła na wcisk, a potem napełniłem to wodą wsadziłem drugą diodę i uszczelniłem... efekt ten sam...
Załóż przeźroczysty przewód paliwowy na zasileniu i zobacz czy powietrza nie ciągnie.
Witam, Ktoś kto go składał to źle przewód poprowadził pewnie. Przewód zawsze starczy, masz nawet po 10 cm zapasu zwykle. Musisz pozdejmować podzespoły i sprawdzić czy idzie wytypowaną trasą. Będą raszki do łapania przewodów i żółta tasiemka w miarę przeźroczysta. Pozdrawiam
Kiedyś tata przetarł lekko przewód paliwowy pod spodem auta i gdy samochód postał trochę to dostawało się powietrze do przewodów paliwowych i ciężko zapalał. Sprawdź (jak masz przeźroczysty) przewód przy pompie paliwa czy nie idą bąbelki. Jak będą szły to masz gdzieś nieszczelność.
chodzi też o spadki napięcia i wartość impedancji pętli zwarcia przy znacznych długościach Dokładnie tak, ale dodam jeszcze coś od siebie. Instalacja elektryczna musi być zdolna do przeniesienia prądów zwarciowych. Nie może być tak, że przy zwarciu przewody się uszkadzają. Proszę zobaczyć, co się dzieje gdy zastosowany jest "za mały kabel". On wytrzyma...
Jeszce pytanie jaka to antena, montaż na stałe czy magnesówka, bo rzeczywiście nośna nakłada się z powrotem na przewód mikrofonowy i dodaje się do modulacji tym bardziej ze jest w fazie dodatniej. ( Jak radził kolega przeźroczysty przewód mikrofonowy )
Witam. Od dłuższego czasu mam pewien problem. Otóż jak przyspieszam ostrzej i później wcisnę sprzęgło lub wyrzucę na luz silnik zgaśnie. Ponowne odpalenie nie stwarza problemów jednak zauważyłem, że konieczne jest wciśnięcie pedału gazu. Z porannym uruchamianiem nie mam żadnych problemów. Efekt nie występuję gdy gazuję na postoju. Wkręca się idealnie...
Z niepokojących rzeczy jakie zauważyłam to ; to że po popuszczeniu przewodu paliwowego od pompy wysokiego ciśnienia do szyny z paliwem leci mnóstwo powietrza 🤔, dokładają przeźroczysty przewód na układ niskiego paliwa, płynie idealnie bez grama powietrza
Witam, rozbierał go tata - padł zwijacz - udało się naprawić. Składając natrafiłem na problem - nie wiem gdzie wpiąć przeźroczysty przewód wodny - z jednej strony siedzi na obudowie wirnika i jest dość długi, choć w jego zasięgu nie znalazłem żadnego króćca. Proszę o wskazówki- Mama nie daje już nam wszystkim żyć. :)
Sprawdź próbnikiem napięcia czy brązowy (faza) świeci. Jeśli masz multimetr to sprawdź czy pomiędzy brązowym (faza) a niebieskim (neutralny) jest 230V. Jeśli nie masz tych narzędzi przerwij montaż. Jeśli do przewodów oznaczonych taśmą przezroczystą lub czarną dotkniesz przewód brązowy (faza): lampy powinny zaświecić.
Odszukałem w domu ten urwany kabelek i wtyk Euro i do czego doszedłem: na Euro były lutowane styki 10, 12 i 13 styk "10" zgodnie z instrukcją sterownika przy tych tunerach ma być odcięty - jest u mnie ślad po odcinaniu styk "12" gniazda "decoder" wg instrukcji tunera to "Serial Data I/O Port" styk "13" gniazda to masa sygnału "Red" (to pewnie też ogólna...
Cześć, dziękuję za odpowiedź. Nie mam pojęcia czy ma zawór. A jaki ma to związek? Może zasugeruję mechanikom na co zwrócić uwagę. Mechanik, który go diagnozował powiedział, że jak założył przeźroczysty przewód na powrót z pompy wysokiego ciśnienia, to pokazało się bardzo dużo drobnych pęcherzyków powietrza. Paliwo zrobiło się od nich białe. Na podstawie...
Płyn nie dopływa do nagrzewnicy w ogóle! Stwierdziłem to na podstawie tego, że wypiłem przewody od nagrzewnicy i połączyłem je zwykłym przewodem przezroczystym, w którym widać, że płyn nie przepływa. Nagrzewnica jest drożna w 100%.
Witam panów i odświeżam . Ja mam ten sam model silnika i praktycznie ten sam problem z którym borykam się od prawie roku (i z miesiąca na miesiąc było coraz gorzej z odpalaniem nawet już na zimnym silniku). Auto nie chodzi mi już 3 miesiące. Czytałem bardzo dużo tematów na forach polskich i angielskich, ale ten temat jest najbliższy mojemu problemowi....
ja neony robię z rurek od przewodów paliwowych przezroczyste giętkie i mają różne średnice od 5 do 15mm wypełniam sylikonem bezbarwnym lub żelem do USG (zależy co mam)
To tak samo jak z igielitowymi przezroczystymi przewodami - nawet jeśli jest opisany przez producenta jako paliwowy, to szlag go szybko trafia - twardnieją.
Zbierają się na tym przewodzie przezroczystym bąbelki i wtedy gaśnie, ten zaworek sprawdzałem i sprawny, dmuchałem i coś chyba się ruszyło ale to jutro sprawdzę bo akumulator padł dzisiaj. Dzisiaj jeszcze ten przezroczysty wężyk od paliwa wymieniłem i śrubki do niego.
Tak wtryskiwacze Siemens to pięta Achillesa w tych motorach, ale na samym początku sprawdź czy w przezroczystych przewodach paliwa przy pompie wtryskowej i filtrze paliwa nie widać pęcherzy powietrza też typowy problem tego silnika.
A jak mam sprawdzić to ciśnienie ?? Pompę paliwa wymieniałem jakieś 2 miesiące temu, na polski odpowiednik i do tej pory chodziła bez zarzutów, dlatego jak sprawdziłem, że zasysa paliwo to byłem pewien ,że to nie ona. A powiedzcie mi jeśli wyjmę przewód doprowadzajacy paliwo do pompy paliwa i w to miejsce włoże przeźroczysty przewód ,który zanurze np...
A jak wygląda rozruch - trzeba długo kręcić i wtym czasie ledwo załapuje czy kręci rozrusznik bez załapywania i zapala potem równo ? Załóż przeźroczysty przewód od filtra do pompy i sprawdź rano czy nie cofa się paliwo do filtra. Sprawdź czy urządzenie rozruchowe (coś na zasadzie ssania w benzyniaku) jest sprawne - musi być taka dźwigienka na pompie...
Jeśli masz czysty zbiornik paliwa tj. bez osadu, szlamu itp. i "nie zabity" smok pompy, to moim zdaniem szukaj nieszczelności w magistrali paliwowej. Sprawdź wszelkie połączenia do filtra paliwa i od niego. Sam stwierdziłeś, że w pewnym momencie miałeś pusty filtr paliwa. Czy w okolicy filtra masz przewody paliwowe przezroczyste, to możesz przez nie...
Nie jestem pewny czy to coś pomoże. Głośniki mam podłączone przewodem po prostu do plusa i minusa jak na zdjęciu. http://obrazki.elektroda.net/62_12305778... Ten kanał gdzie jest przeźroczysty przewód gra ciszej. Zamieniałem przewody i nic to nie dało. W dalszym ciągu ten sam kanał jest cichszy :(
Witam. Dziękuje za wszystkie wypowiedzi. Niestety nie mam zgody od zleceniodawcy na ujawnienie obwodu drukowanego i schematu więc publicznie na forum niestety zostają tylko rozważenia teoretyczne co oczywiście je strasznie utrudnia. Czas kilku ostatnich miesięcy umożliwił wyciągnięcie następujących wniosków: - demontaż, nie stosowanie, przedmiotowych...
Przypuszczam że ten przewód to dziadostwo aluminiowe pokrywane miedzią, czyli CCA. Jeśli to jest przewód miedziany, to dodatki chemiczne zawarte w PVC mogą się z czasem uwalniać, powodując korozję miedzi. Zjawisko raczej spotykane w produktach Made in China. Moja rada, lepiej używać najzwyklejszych przewodów miedzianych (instalacyjnych lub przemysłowych)...
Wiem że problem jest rozwiązany, ale chciałbym dodać że przy tym konkretnym wysprzęgliku nie ma żadnej kalamitki!! Procedura odpowietrzania polega tym iż należy wyciągnąć przewód (ewentualnie sprawdzić stan uszczelek) wcisnąć delikatnie przewód "na raz" założyć przeźroczysty wężyk na odpowietrznik i wyciągać płyn strzykawką tak długo aż znikną pęchęrzyki...
Skoro rozruch jest dobry nawet przy niskich temperaturach do najprawdopodobniej zapowietrza ci się układ paliwowy. Poprowadź od filtra paliwa do pompy przeźroczysty przewód paliwowy i zaobserwuj przed odpaleniem zimnego silnika czy nie uciekło paliwo. Podczas pracy silnika możesz zobaczyć czy nie lecą bańki powietrza. Jeżeli mechanik ustawiłby ci zbyt...
Przeniosłem bo jak się okazało, że przewód był ułamany i zanim doszedł nowy to zdążyłem zapomnieć gdzie ma pierwotne miejsce, więc go na czuja wsadziłem:) Możesz mi wskazać właściwe miejsce tak łopatologicznie :) Jak sprawdzić czy sprawne są grzałki układu odszraniania i bezpiecznik termiczny? Syn zmierzył opór tego cuda w plastiku przeźroczystym do...
To już wszystko sprawdzałem, nawet przewód paliwowy wymieniłem, od filtra do pompy, na przeźroczysty i nie ma żadnych bąbelek powietrza.
Przyznam, że na początku połączenie wydało mi się prawidłowe - połączyć ze sobą punkty oznaczone literą "A" Na schemacie montażowym nie widziałem kolejnego "A" więc uznałem, że mają być połączone wszystkie 3 razem. Zgodnie z obietnicą prezentuję płytkę. Wiem, że toner nie doczyszczony, ale jakoś aceton nie bardzo chciał go rozpuszczać. Płytka lekko...
Przewody paliwowe są przezroczyste . Do pompy wtryskowej dochodzą dwa przewody paliwowe . Czy w tych przewodach widzisz bąbelki powietrza :?: Czy w czasie pracy silnika jesteś wstanie za pomocą pompowania gruszka odpowietrzającą pozbyć się pęcherzyków powietrza z przewodów :?: Czy po zaprzestaniu pompowania bąbelki pojawiają się ponownie :?: w przewodach...
Hmmm na tak jeszcze popatrzyłem na zdjęcie na którym widać dwa przewody -biały i czerwony - a są połączone z przeźroczystymi przewodami. Wygląda na to że kolega nioop ma rację - uszkodzenie tego elementu może robić taką dyskotekę. Przerwa w elemencie NTC może być odczytana przez elektronikę jako przegrzewanie się żelazka (stopy). Wykonaj pomiar oporności...
W miejsce korka bez zaworu wkręć korek ze złączem do podłączenia powietrza, nadmuchaj układ chłodzenia do wartości podanej na korku z zaworem będzie to pewnie coś około 0,7 Bara jak wywali korkiem z zaworem to go wymień. Następnie jeśli zawór okaże się być sprawny, rozgrzej układ do temperatury otwarcia termostatu w miejsce złącza w korku bez zaworu...
Przed filtrem mam przezroczysty przewód i jak kręcę stacyjką paliwo nie dochodzi nawet do filtra. To teraz poczytaj o odpowietrzeniu pompy wtryskowej.
No fajnie ale ciśnienia nie mierzyłeś? Możesz założyć przewody przezroczyste z filtra do pompy-tandem i z powrotem. Wtedy będzie widać czy czasem jakieś bąble nie latają (np. przez pękniętą głowice na gnieździe).
Tak jak pisałem z filtra do pompy paliwo dochodzi. Wykręcałem przewód, poza tym jest on przeźroczysty i widać paliwo. Spróbuję jutro wykręcić elektrozawór tylko nie wiem czy jeśli to zrobię to powinno wylecieć paliwo, bo jesli tak a nie wyleci to chyba ewidentnie będzie to usterka pompy. Jeśli nie to może zainwestuję w nowy zawór, koszt około 80 zł....
Jakiej długości jest ten przewód?
czy kiedy popuścisz kalamitkę to w nałożonym na nią wcześniej przewodzie przezroczystym pojawiają się słupki powietrza?
Bezpiecznik jest zamontowany na parowniku w przezroczystym wężyku, przewody czerwony i czarny.
Mam podobny problem. Auto takie same Volvo FH13 480km 2007 r przebieg okolo 900tkm, Wczesniej autko zapowietrzało się sporadycznie. Później tylko po dłuższym postoju choć też nie zawsze. Później zdarzało się to coraz częściej, a teraz wystarczy ze po zgaszeniu silnika poczekamy 15 minut to juz trzeba dłużej go kręcić żeby załapał. Zaworek w głowicy...
Sprawdź pompę wysokiego ciśnienia wtyczki na wtryskach i same wtryski. Załóż sobie na każdy powrót wtryskiwacza przewód przezroczysty i jakieś pojemniki na drugi koniec przewodów zrobisz próbę przelewową czy wtryski wogóle się otwierają. Drugi sposób to stetoskop jedna osoba kręci silnikiem a druga wysłuchuje czy wtrysk chodzi
Niby nie powinno być ale to taka trochę norma że jest powietrze w tym przezroczystym przewodzie
Przyczyną mógł być zdeformowany (krzywy) przewód co spowodowało słaby docisk. Tak jak napisał CYRUS2, złączki WAGO 222 mimo prostoty montażu wymagają staranności, bo nie są przeźroczyste, więc nie widać jak wygląda połączenie.
Tak, przewód przezroczysty i patrzymy czy jest powietrze czy paliwo za filtrem - oczywiście w stronę pompy.
Użyj standardowego przewodu głośnikowego (w przezroczystej izolacji) minimum 2x1mm². Nie powinieneś usłyszeć pogorszenia dźwięku. Co do tego "metalowego kabla", to z pewnością jest on miedziany, pocynowany. Grot lutownicy rozgrzej do temperatury 350°C, przetrzyj wilgotną gąbką, pocynuj i do roboty :D
Do zasilaczy używam również miękkich kabli głośnikowych w przeźroczystej izolacji 2,5 mm². Podróbki buela30 mają śrubkę do mocowania przewodu i często przewód się luzuje nawet Li2G, tak że nie polecam że śrubką. Do miernika Li2G 2,5 mm² trochę za gruby prawie 5 mm średnicy. Do pomiaru dużych prądów używam mierników cęgowych.
Nic się nie stanie. Jak podłączysz, będzie działać. Chociaż, zgodnie ze sztuką powinno być tak jak wyżej kolega 78db78 napisał.
Przewód zasilający jest prawidłowo narysowany! Nie podłączaj jeszcze przezroczystego. W przerwie w przewodzie zasilającym włącz żarówkę (220v 40w). Podłącz gniazdko. Jeśli obwód działa poprawnie, zapalą się girlandy z wyjątkiem jednego. Jeśli części nie działają prawidłowo, zapali się lampa 220v.
Zrobiłem dziś test z przewodem przeźroczystym, włożyłem go na zasilanie, pomiedzy połączeniem na grodzi a filtrem i w przewodzie zero powietrza, natomiast na przewodzie filtr-pompa jest go w cholere i to na wolnych obrotach. Po wyłączeniu silnika widać jak tworzy się jedna wielka bańka powietrza na przewodzie filtr-pompa(u mnie jakieś 2-3 cm) a potem...
Usunąłem filtr i działa dobrze. Teraz kupiłem nowy i mam jeszcze małe pytanie. Wychodzą z niego 3 przewody, przezroczysty wiem gdzie podpiąć, tylko pozostałe 2 czarne mogę podpiąć dowolnie pod stare przewody, czy dokładnie tak jak było wcześniej?
Albo [url=https://lumimarket.pl/przewod-przez... Też dwużyłowy 0,5 mm2 tylko rozdzielić na pojedynczy
Najprawdopodobniej 99% zapowietrza się układ paliwowy jeżeli masz przewody przezroczyste na dojściu do pompy to sprawdż czy nie ma pęcherzyków powietrza .
Witam serdecznie wszystkich, wiem że jest już wiele tematów z kiepskim odpalaniem i problemami z pompą wtryskową, lecz szukałem i jakoś nic podobnego nie znalazłem. Vectra b '96 2.0 dtl Osobiste spostrzeżenia: mam taki problem, iż jak zaparkuję przodem auta w dół (górka) to pali nawet po nocy jak igła (po 2-uch dniach również odpalił), natomiast jak...
Aha rozumiem. Bo mam przewód teletechniczny X *0,5mm² z folią przeźroczystą i aluminiową. Nie jest on żelowany. Chce ułożyć ten kabel w ziemi w rurce takiej, jakie są stosowane do wody czyli np. HDPE itp. Nie powinno sprawiać kłopotu w eksploatacji prawda?
Grucha ma i paliwo widać, jak idzie przewodem, bo jest przezroczysty. W pewnym momencie jest.
Jeśli nie masz gazu i nie robisz dużych przebiegów to nie ma tragedii, nie wiadomo tylko w jakim stanie są przewody. Ale zacząłbym od założenia zaworu zwrotnego najpierw w jednym miejscu, jeśli nie pomoże to w drugim. Niektórzy zakładają też przeźroczyste przewody paliwowe żeby zobaczyć czy nie ma pęcherzyków powietrza. Warto też sprawdzić czujnik temperatury...
Grzałka- dwa przezroczyste=grzejnik, czerwony=termopara(+), żółty=termopara(-) Przewód- dwa czerwone=zasilanie grzałki, niebieski=termopara(+), biały(przezroczysty=termopara(-) Podane okablowanie dotyczy kolby Zhaoxin, zapewne Twojej też. V.
Witam pozmieniałem pozycje przewodów przezroczystych i zdjąłem zworki o których pisałeś a ja zapomniałem i wszystko śmiga jak powinno.Dziękuje za stracony czas i pomoc.Pozdrawiam.
Kupiłeś normalny przewód. Kolega Zico63 miał na myśli bardzo elastyczne przewody, zwykle przeźroczyste, których izolacja jest wykonana z PCW z b. dużą ilością zmiękczaczy. Takie przewody, szczególnie te gorszej jakości (czyli takie których jest najwięcej z racji ich taniości) mają właśnie te nieprzyjemne cechy o których wspomniał. Oto przykład takiego...
Jeden do samochodu trzy razy przyciska pedał hamulca i trzyma pedał wciśnięty a ty zakładasz klucz i wężyk przeźroczysty na odpowietrznik i w momencie jak kolega trzyma pedał to odkręcasz odpowietrznik. I zabieg powtarzać aż w przeźroczystym przewodzie poleci czysty płyn bez powietrza. I zaczynamy od najdalszego koła pompy hamulcowej.
dzisiaj wymieniłem weze paliwowe, zalozylem zaworek zwrotny ale dalej mam gdzies nieszczelnosc widac pecherzyki powietrza w przewodzie przezroczystym
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie.. Dla tego jak wyżej. Poza tym raczej filtr wymieniamy co rok, albo co najmniej spuszczamy wodę i śmieci kranikiem z spodu filtra. Poza tym: Filtry , płyny wymieniane na czas. To nie seryjny z 96r.
Tak, powinna mieć 1,5mm oraz przewód powinien być typowo paliwowy. Wpisz na allegro - webasto przewód paliwa. Są przezroczyste i czarne. Bez znaczenia.
Wie ktoś ile dokładnie oleju wlać do tej sprężarki??? I jeszcze jedna prośba o Zdjęcia od kolegi Rafcia. DZIĘKI:) EDIT: Zrobiłem tak jak palmotor napisał zamontowałem przeźroczysty przewód igielitowy o średnicy 10mm i długości 20cm na końcu zbiorniczek wyrównawczy zmieniłem pierścienie i nalałem 0.8l oleju LUX10 i nic dalej ten sam problem co u Rafcia...
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
Weź czysty pojemnik po oleju , dwa przezroczyste przewody podłącz przy filtrze paliwa i uruchom silnik przy pomocy samostatu lub plaka . Twoja pompa potrafi się porządnie zapowietrzyć i nawet z takim wsparciem silnik musi chwile popracować aby pompa sama pobrała paliwo . Jeżeli popuścisz przewody przy wtryskach i paliwo tylko wypływa to może być uszkodzona...
witam. przyczym moze byc wiele.zaworek zwrotny w pompie /nr bosch chyba 1 463 456 303/.zuzyta pompa, filtr paliwa i wszystkie przewody paliwowe.najproscie jest zalozyc zewnetrzny zaworek zwrotny /ok 20 zl/plus przewod przezroczysty i obserwowac.pozdrawiam
Jeżeli przewody są przezroczyste, to można wizualnie sprawdzić rano (przed pierwszym uruchomieniem) czy w przewodach jest powietrze.
filtr stary , przewody przezroczyste (wymienilem je jak oryginalne sie rozszczelnily) widac plynace pecherzyki , ale lapie b. szybko , na mrozie tez , tylko nie na wszystkie cylindry , po dodaniu gazu wszystko ok .
Filtr jest nowy a pompką ręczną paliwo ze zbornika normalnie mogę podpompować wejściem serwisowym od zasilania z filtra do pompy. Z bańki i przewodem przeźroczystym widac że pompa zasysa paliwo, ale nawet z plakiem nie pojawia się na poluzowanym wtrysku ani na przelewach..
Przecież powyżej napisałem, że może ulec ponownej krystalizacji. Nie rozumiem, o co chodzi z nieznajomością problemu? Staramy koledze jakoś pomóc, to co napisałeś powyżej mogę jak najbardziej potwierdzić. Jednakże Man dał wytyczne ze schematami - algorytmami do postępowania ze wskazanymi przez komputer błędami. Jest wyraźnie pokazane postępowanie co...
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Prosto z tego idzie przewód z zaczepem do anody kineskopu, a ta puszka od góry jest zabezpieczona kawałkiem przeźroczystego plastiku i klapką z napisem wysokie napięcie
Przewody przezroczyste nie nadają się do paliwa, po około dwóch dniach robią się twarde jak kamień i puszczają. Wyciek z pompki przy pompowaniu nie ma większego wpływu. Zawór ma bardzo dużą rolę w odpalaniu po postoju, albo szukaj albo montuj zewnętrzny zawór koszt niewielki bo około 6 zł.
Czy wzmacniacz znajdujący się w puszce antenowej gdy nie jest zasilany zachowuje w miarę przeźroczyście (jak przewód)? Czy może tłumi w jakiś sposób sygnał TV gdy nie jest podawane na niego napięcie? Jest tłumikiem a gdy mu dasz zasilanie z regulacją to regulowanym tłumikiem.
Bardzo fajnie wyszedł Ci ten renifer ;) Cenowo też nieźle. W jaki sposób zabezpieczyłeś połączenia między rurkami (w miejscach, gdzie wychodzą przewody)? Przezroczysty silikon? Nie zgadza mi się podana przez Ciebie moc. Całość zasilasz z 12V, przy 1A powinno być 12W, a nie 60W.
do budowy neonków nie stosuje sie izolacji termoskurczliwych tylko przewody paliwowe przezroczyste
Na odpowietrznik przewód przezroczysty w pojewnik z płynem wsadzić drugi koniec najleoiej słoik i pompować i pilnować płynu w zbiorniczku, no i płyn R3 a nie dot 4. Jak nie pomoże to pompka out. Szkoda pierniczenia za 40 zł. Pewnie leżała w magazynie ze dwa lata i uszczelniacze stwardniały. Jak bedziesz kupował to szukaj takiej co jest jakby olejem...
Na maluchu zęby zjadłem. Żeby układ hamulcowy dobrze działał musi być dobrze odpowietrzona pompa hamulcowa. Żeby ją skutecznie odpowietrzyć, trzeba wypuścić pęcherzyki powietrza z przewodów od zbiorniczka do pompy (przy pompie zsuwając częściowo przewód z króćca pompy). Po ich usunięciu, podeptać parę razy na pedał hamulca i sprawdzić czy w wężyku na...
Zawsze bedzie odrobine powietrza. Wymień filtr, tam jest chyba wkręcany. Upewnij się że uszczelki przylegają do siebie, ze nie ciagnie gdzies na łączeniu przewodów itp. Najlepiej zrób nowe przewody przezroczyste. Dobrze odpowietrzony nie bedzie się zapowietrzał wiec Ci ta pompka nie polepszy a moze nawet pogorszyc.
Na plaku też nie nabije więcej. Na wejściu do pompy ma 2bary i nie widać powietrza a powrotem idzie piana (widać bo przewody przezroczyste) . No i z pompy CR na wyjściu na rampę też idzie paliwo jak el.pompa tłoczy.
Raczej nie znajdzie tam Kolega silnika krokowego. A silnik nie przerywa w trakcie jazdy, odpala bez problemu, nie ma zaniku mocy? Jeżeli przed pompą wtryskową jest przezroczysty przewód paliwowy to zobaczy Kolega czy nie ma tam pęcherzy powietrza. Jeżeli nie to raczej jest to kwestia kąta wtrysku elektrozaworu pompy wtryskowej lub samej pompy wtryskowej....
przeźroczysty przewód pleksi przeźroczysty przeźroczysty monitor
twg870 antena schemat wzmacniacz tonsil akumulator wiekszej pojemnosci
kalibracja omomierza zmiana ustroju
Moc grzałki w ekspresie Krups EA81 - 1450 W Wszystkie 8-cyfrowe kombinacje binarne: 0 i 1