Wszytko można zrobić od dołu. Zlokalizuj przewody pod kierownicą. Tam się wepniesz. Wymontuj radio - będzie łatwiej przeciągnąć przewody na prawą stroną, aż za schowek po stronie pasażera.
Nie wiem gdzie dokładnie to się mieści ale są to objawy spalonego bezpiecznika termicznego przy oporniku. W innych wozach jest to najczęściej po stronie pasażera za schowkiem. Idź po przewodach od regulatora.
Ewentualnie myślałem też nad odcięciem zasilania do modułu(komputer) który jest pod filtrem przeciwpyłkowym po prawej stronie pod maską, lecz obawiam sie, że mogą wystepowac jakieś błedy po takim zabiegu... Bardzo dobry kierunek. Nie występują żadne błędy. Kolor przewodu zielony, może mieć jakąś kreskę i jest to zasilanie sterownika po stacyjce nie...
Niedawno kolego przerabiałem ten temat w Peugocie 307,najprawdopodobniej przegrzane są końcówki przewodów w kostce podłączonej do opornika regulacji obrotów silnika nawiewu,najprędzej dostać się do tego opornika to wymontuj schowek od strony pasażera,a następnie plastikową rurę którą wentylator ssie powietrze do kabiny, musisz przez kanał ssący włożyć...
po co ktoś po wybiciu szyby miałby przez nią wsiadać? Po to aby nie otworzyć drzwi i nie uruchomić ewentualnego alarmu wyzwalanego z "krańcówki drzwi" bez czujnika ruchu. Podłącz pod czerwono/niebieski przewód (18pin) w 54-pinowym czarnym złączu za schowkiem po stronie pasażera.
toyota previa to bajka do roboty,żadnych niespodzianek,robiłem ze dwie w życiu i poszły jak po maśle,centralny dwie masy niebieskie być może z czymś w konektorze przy module po prawej stronie kolumny kierowniczej,znajdziesz bez problemu,kierunki zielone z kreskami w progu ,krańcówki całość auta po stronie pasażera przewód czarno-żółty pod schowkiem...
Sprzedałem auto, ale nie udało mi się odzyskać migania. To problem na niestykających przewodach za schowkiem pasażera.
Problem z podłączeniem przekaźnika od webasto do wentylatora nawiewu w moim oplu astrze rozwiązany. Tak jak kolega wyżej napisał lepiej jest sie wpiąć w przewód zasilający i tylko pamiętać o ustawieniu pokrętła na poz.2, dzięki temu mamy możliwość regulacji prędkości w czasie pracy ogrzewania gdy jedziemy samochodem.Jest to złącze X6 za schowkiem po...
To jak masz "manualne" otwieranie to przewody do centralnego idą przez słupek w drzwiach i tam można sie podpiąć. Idą do modułu komf. pod schowkiem. Kolorów nie pamiętam.
Za schowkiem pasażera jest czarny moduł zamka z dwoma konektorami, zielonym i niebieskim. Ciebie interesuje niebieski, a w nim pary przewodów: czarno-czerwony, fioletowo-niebieski i fioletowo-czarny, czarno-żółty. Piny 12-15 i 4-14.
Przewody do blokowania to przewody sterujące wychodzące z drzwi kierowcy i bez fantazji z tym plusem tam jest sterowanie masą i blokowanie wlaśnie na nich, kierunki są dzielone każdy osobno na module za wyłącznikiem świateł-niebieskie z paskami, na kierunki po 2 diody, lampka na module za schowkiem środkowa kostka ( plusem) bagażniek w progu pasażera...
1. Tak 2. Wpinasz się w szynę k-line (1 przewód) za schowkiem pasażera, alarm sczytuje z niej krańcówki, włącz/wyłącz, blokowanie itd. Kierunki masz sekwencyjne na prawym słupku na module
W schowku podręcznym znajduje się 8 śrub mocujących. Po ich wyjęciu należy zwolnić zaciski na obwodzie i pociągnąć do przodu. Za schowkiem podręcznym znajdują się zaciski do przewodów. Podważ lampkę schowka podręcznego i odłącz przewody. Panel boczny również odpada jako pierwszy (za nim znajduje się zacisk do przewodów), a następnie panel wykończeniowy...
W seacie leonie (chyba tak samo jak w moim toledo) zmieniarka znajduje się w schowku pasażera, otwórz i zobaczysz 2 otwory. Ten po prawej jest przykręcany 2 wkrętami. Wyjmij ten kuferek a ujrzysz przewody do zmieniarki. A zmieniarka to Panasonic obowiązkowo na 6 cd. Są takie na allegro (ok 400-500). Pod warunkiem oczywiście, że masz radio AURA.
Tak, po drodze jest jeszcze złącze. W angliku za schowkiem od pasażera jest uch więc najlepiej popatrz z obu stron deski.
Wykręciłem schowek pasażera i jest tylko skrzynka z przewodami, a przed tą skrzynką bezpieczniki wchodzące w schowek. Te bezpieczniki otwierają się w schowku "góra-dół"
Ten potencjometr (nazwa rezystora nastawnego) znajduję się tam gdzie masz pokrętło do regulacji jasności podświetlenia, tylko że trzeba ten panel zdemontować. Instrukcja demontażu jest w necie - wpisz wymiana włącznika świateł Ibiza III. Rezystor nawiewu znajdziesz pod schowkiem pasażera w bliskiej okolicy wentylatora nawiewu. W zależności od sterowania...
Zanim zaczniesz kombinować z robieniem jakiś zwarć czy podłączaniem oporników nie posiadając jakiegoś testera żeby usunąć błędy to odłącz akumulator i zacznij od poprawienia styków w kostce tej na zdjęciu, odblokować to fioletowe zabezpieczenie, i po kolei wcisnąć delikatnie to zabezpieczenie pinu (chyba je nawet widać na zdjęciu) i wysunąć z kostki...
Sterowanie rozrusznikiem znajdziesz za schowkiem po stronie pasażera, biały przewód , pin-2 w 30-pinowym białym złączu .
Właśnie o to chodzi że na dobrą sprawę może być wszędzie w zależności od inwencji twórczej i chęci montującego więc na jednoznaczną odpowiedź ciężko będzie liczyć raczej strzelanie albo szklana kula może pomóc. Najczęściej montuje się w zależności od auta: słupek po stronie kierowcy, nad nogami kierowcy, słupek pasażera, pod schowkiem, za zegarami itd...,...
Dla potomnych. Przekaźniki w tym modelu znajdują się za schowkiem pasażera pod wykładziną. Problem rozwiązany okazało się przerwa w przewodach przy samym klaksonie we wtyczkach.
Jeżeli nie potrafisz znaleźć "sterowania", to możesz się wpiąć do przewodów "siłownika" c.zamka. Moduł sterujący pod schowkiem - strona pasażera, 8-pinowa wtyczka, przewody: czerwono/czarny - pin.8 czerwono/niebieski - pin.3
Najpierw sprawdź siłowniki w zamkach podając na nie napięcie 12V - niestety nie pamiętam na które przewody z wiązki, ale łatwo poznać po otwarciu zamka które idą do silniczka itp. Jeśli wszystkie siłowniki masz OK to następnie przebadaj przewody aż do modułu centralnego (będzie za schowkiem po stronie pasażera, pod siedzeniem pasażera, gdzieś indziej...
Moduły są za schowkiem pasażera - rozbieranko.
Raczej 3 ,bo 4 to śruby mocujące ;) . Przewody idą do sterownika silnika a on jest za ścianą grodziową pod schowkiem pasażera.
Dzięki ale znalazłem już inny sposób. Przewody wychodzące z drzwi pasażera, pod schowkiem Biały masa zamyka, Niebieski masa otwiera.
Ja już sobie poradziłem dzięki Szymonowi który dał mi zdjęcie gdzie mam podłączyć mikrofon. Pociągnąłem osobny przewód mikrofonu od lampki podsufitki do radia. Przewód przeciągasz przez podsufitkę poprzez prawy słupek, później musisz ściągnąć boczną i dolną maskownice schowka i przeciągasz przewód w okolice nóg pasażera. Demontujesz osłonę tunelu (wystarczy...
Trochę rozkręcania masz, by się do tego dostać. :( Na początek zdjąć trzeba górny schowek po stronie pasażera - po bokach są wkładki z plastiku które trzeba podważyć, a następnie pociągnąć za schowek. Po wyjęciu odkręcasz dolny schowek (4 śruby). Po zdjęciu schowka należy odpiąć trzy linki nawiewów - są dokładnie za konsolą środkową - dość niewdzięczna...
sterownik znajduje się z przodu po stronie pasażera na słupku , tak zaraz obok schowka. przewody to czarno zielony i czarno pomarańczowy sterowane masą
Gniazdo diagnostyki 30 pinowe-72021, pin 21 CAN H przewód 2222, pin 22 CAN L przewód 8888. W złączu OBD2 pod schowkiem pasażera (Stralis) też znajdziesz, klolory skrętki biały(H) i zielony(L).
Pompa paliwa-przewód czerwono/czarny w wiązce wychodzącej ze skrzynki bezpieczników po lewej stronie pod siedzeniem kierowcy-(bezpiecznik 24).Kierunki tradycyjnie dostępne w paru miejscach. Plus po stacyjce przewód czerwono/zielony 2 mm kwadrat w czarnym konektorze za schowkiem po stronie pasażera.Plus 12V przewód 1,5 mm kwadrat kolor czerwono/biały...
Witam. Okazało się, że komputer - za schowkiem po stronie pasażera - nie miał zasilania. Idąc po brązowym przewodzie zasilającym, znalazłem przerwę. Przewód był ukruszony pod poszyciem błotnika od strony kierowcy - przechodzi tamtędy do komory silnika. Izolacja była cała, ale zauważyłem na niej wybrzuszenie i był w tym miejscu przerwany. Reszta przewodów...
Panowie udało mi się rozwiązać problem. Powodem powyższych anomalii była śniedź na złączu M001B na pinie nr 2. Jest to masa mocy dla takich urządzeń jak centralny zamek, spryskiwacze, wycieraczki, podnośniki szyb, cewki przekaźnika, kierunkowskazów. PIN nr 2 jest podłączony do masy w punkcie C020 czyli za schowkiem w nogach po stronie pasażera. Zmierzyłem...
W mojej E46 (1.6 diesel, 2002 r. - tylko gniazdo OBD 16 pin w kabinie) łączył się tylko z silnikiem. Komunikacja diagnostyczna z silnikiem jest dwuprzewodowa na 7 i 9 pinie OBD16. Natomiast z pozostałymi układami komunikacja jest jednoprzewodowa na 8 pinie OBD16 (cienki 0,35 mm przewód biały z fioletowym paskiem). Nad bezpiecznikami nad schowkiem pasażera...
Po zamknięciu drzwi centralka cały czas jest pod napięciem i pobiera prąd. Osobiście nie polecam tego gadżetu. E46 ma sterowanie minusem. Miejsce wpięcia to: 1. We wiązkę z lewej strony nad nogami kierowcy. 2. W module komfortu za schowkiem pasażera. Odpowiednie przewody trzeba wyszukać żarówką lub woltomierzem. Dawno podłączałem i nie poczyniłem notatek....
krańcówki masz faktycznie przy module pod schowkiem,osobno przednie drzwi na brązowych z kreskami a tylne drzwi razem na brązowo-czarnym,zamek centralny dwa plusy ale musisz zlokalizować przewód zielono-czerwony,po przecięciu którego nie działa sterowanie z drzwi pasażera[uwaga są dwa takie przewody ale tylko jeden tak reaguje],przewody sterowania zamkiem...
Czy muszę ściągać schowek pasażera??
W Audi A4 mniej więcej do roku 2000 w bagażniku po lewej stronie , a po 2000 roku w schowku po stronie pasażera.
Jeśli mnie pamięć nie myli, to wzmacniacz znajduje się nad schowkiem przed pasażerem. Jest to taka płaska metalowa puszka. Aby się do niej dostać należało zdjąć element ozdobny na kokpicie. Nie trzeba tu rozcinać żadnej instalacji. Ten prz3ewód jest na tyl enietypowy (płąski), że można go bez problemu odnaleźć w wiązce. Dojście do tego, co jest po drugiej...
Witam znawców i miłośników Mercedesa ML W164. Mam takie pytania odnośnie systemu audio COMAND NTG2. Kolega zakupił samochód bez radia i chyba trochę "uszczuplone" w inne gadżety np. telefon. Zakupił radio u dealera Mercedesa niby oryginalne. Wszystko mu podłączyłem, choć nie jestem z wykształcenia elektrykiem samochodowym. Radio gra super Odtwarza płyty...
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
widzę, że stare, ale może komuś się przyda... Pewnie padł bezpiecznik termiczny. Umiejscowiony jest on pod nogami pasażera za schowkiem. Trzeba odkręcić filc od spodu schowka i go zobaczysz. Podłączona jest do niego kostka z 4-ma przewodami. Wystarczy odkręcić 1 śrubkę. Bezpiecznik na 10A i z tego co pamiętam na 217 st.C.
Zmieniałem na RNEG'a z Magneti Marelli RT3 i musiałem zmienić też wyświetlacz/ekran oraz okablowanie (w niewielkim stopniu). Ekran miałem ma światłowodach więc wymiana konieczna. Poza tym RT3 miało dwa wentylatorki. W ich miejsca musiałem wpiąć przewody od gniazda AV ze schowka pasażera. Zmieniarkę zostawiłem bo ją RNEG obsłuży - tylko musiałem w BSI...
Wyjmij filtr i zobacz... tylko nie pourywaj zatrzasków przy okazji. Schowek trzyma się na 6 "kołkach" (trzeba je przekręcić o 90*) i dodatkowo musisz odłączyć przewody oświetlenia schowka jak go wysuniesz (o ile masz oświetlenie). Następnie musisz zdjąć osłonę od spodu - od strony fotela trzyma się na 2 "kołkach" a od strony grodzi silnika jest wsunięta...
Centralka typowo jest "schowana" w okolicy skrzynki bezpieczników za schowkiem w desce przy drzwiach kierowcy, jak instalator miał więcej fantazji to może być też za radiem bądź za schowkiem pasażera, ale z dużym prawdopodobieństwem jest w takim miejscu by było blisko do stacyjki i przewodów od kierunkowskazów oraz by jej umieszczenie nie wymagało demontażu...
No już tak robiłem i wynik taki sam. A ma to jakiś związek z klimatyzowanym schowkiem? może jakiś przewód z chłodnym powietrzem do klimatyzowania schowka sie odpiął? czy to możliwe?
sprawdź sobie jeszcze kompresor od klimatyzacji, to jest jedyny element który uszkodzony może "rezonować" w kabinie pasażerskiej właśnie dokładnie pod schowkiem - bo tam wchodzą aluminiowe przewody w przegrodę. Uszkodzone łożysko sprzęgiełka lub sam kompresor mogą dawać taki efekt.
Przewód nr 626 w białym konektorze na module szyb, za schowkiem pasażera, dłuższy sygnał masy.
Pod fotelem pasażera jest schowek a za nim przewody do ogrzewania fotela może gdzieś tam jest ten moduł bo przewodów jest sporo jak na ogrzewanie. Dodam że w samochodzie są mikrofony, więc po co by je montowali skoro nie ma bluetooth?
Sprawdź przewody CAN oraz wiązkę między Jednostką pod schowkiem pasażera a modułem w grodzi silnika, wiązka przechodzi przez ścianę grodziową. u mnie było brak komunikacji CAN L z tym że auto na postoju z wyjętym kluczykiem samo uruchamiało światła, wycieraczki i dmuchawę od ogrzewania.
schowek pasażer renault schowek pasażer schowek pasażer mazda
silnik indukcyjny uzwojenie memtest wyniki śrubokręty precyzyjne
bateria parkside styki kasowanie błędu katalizatora
Pęknięta linka zamka przedniej klapy Mercedes Vito 639 - jak otworzyć? Schemat radia samochodowego Pioneer DEH-700SDK