Kabelek może się trzymać już tylko na izolacji. Trzeba by sprawdzić czy wzbudzenia po zapłonie jest na kostce do alternatora. Najlepiej małą żarówką 5W 12V. Bo to może być alternator (dokładnie regulator w nim lub szczotki regulatora) albo przewód wzbudzenia. Dodatkową podpowiedzią że raczej przewód jest przerwany jest brak kontrolki ładowania (czerwony...
Odłącz przewód wzbudzenia rozrusznika, załóż swój, komp w ręke, podglad na parametry np. cisnienie paliwa. Nie powinno utracić komunikacji z ecu.
Ja przypuszczam że akumulator w samochodzie jest uszkodzony. Coraz fantastyczniejsze pomysły. Przeczytaj poniższy link. Wprawdzie VW to nie BMW ale objawy podobne, alternator wzbudza się po podaniu napięcia bezpośrednio z akumulatora. https://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph... Przeczytaj wszystkie komentarze, "czego to nie sugerowano" a winowajcą...
Możliwe że zakładając inny alternator elektryk wykorzystał jeden przewód ( niebieski ) wzbudzenie przez kontrolkę . Po dotknięciu przewodem do ( - ) masy , kontrolka powinna zaświecić . To będzie ( L ) w alternatorze. Możesz do wejścia ( L ) podłączyć kontrolkę ( 5 W ) drugi do ( + ) kontrolka powinna zaświecić . Natomiast co do przewodu czerwonego...
Ten cienki przewód to właśnie wzbudzenie. Jego zwarcie do masy przy alternatorze ma zaświecić kontrolkę na desce. Ten alternator jest samowzbudny, dlatego po przegazowaniu zaczyna ładować i bez wzbudzenia z deski.
Przewód gruby ma podawane zasilanie cały czas i przewód wzbudzenia/cienki czerwony lub pomarańczowy/ w trzy pinowej wtyczce też ma cały czas nawet na postoju.Jak dla mnie to padł alternator moja rada nie zakładaj żadnych zamienników bo są problemy.
Dodatkowy przewód to nie wzbudzenie a tzw "sense" używany przy zasilaniu oświetlenia napięciem zmiennym, jak w układzie z regulatorem stratnym może być wzbudzenie? Sam mam regulator stratny i w cale nie jest tak jak napisałeś wszystko zależy od konkretnego rozwiązania.
A możesz napisać co wzbudza alternator?
Palnik ma przejście z jednej elektrody na przewód wzbudzenia. Jeśli nie odłączyłeś palnika od obwodów stroboskopu to będziesz miał przejście przez transformatorek wysokiego napięcia. Zobacz na schemat powyżej.
powinieneś mieć w subwooferze wejście wzbudzenia-wzmacniacz subwoofera powinien pracować dopiero po załączeniu radia,jeżeli są oryginalne kable to powinien być też oprócz czerwonego i czarnego chyba jeszcze niebieski,jeżeli go nie ma to musisz pociagnąć przewód wzbudzenia od subwoofera do wnęki radia i podpiąć go pod ten pin o którym pisałem.
Kończące się szczotki lub zzieleniał przewód od wzbudzenia.
Tak, zielony korek, tam jest zbiornik płynu od wspomagania, w korku jest miarka. Niski poziom płynu nie będzie tutaj winowajcą. Trzeba odczytać błędy ze sterownika wspomagania, wtedy będzie wiadomo gdzie dokładnie szukać. Ten urwany przewód to nie urwany przewód a przerdzewiały uchwyt który trzymał się osłony katalizatora. Nie ma on nic wspólnego ze...
Problem polega na tym że przewód od wzbudzenia alternatora powoduje palenie diody w alternatorze.Silnik 2,9 przekopałem wiązkę od alternatora przewód wzbudzenia koloru niebieskiego łączy się z przewodami do czujnika temperatury na głowicy.Czy ktoś już spotkał się z takim problemem i go rozpracował ?
VDO jest lepsze - czyta płyty wypalane delco nie każde czyta palone. Radia są zamienne między sobą. A może ktoś wyciął przewód wzbudzenia wyświetlacza przy radiu POWER ANT ? Masz kod do tego radia czy eprom masz bez kodu ? Jak masz kod to przeprowadź normalną procedurę wbicia kodu . Panel masz od VDO ? Daj foto tyłu panela .
To jest przewód wzbudzenia, najprawdopodobniej leci z kontrolki. Jeżeli tak, to ma na nim być +12 V, ale przez kontrolkę ładowania, nie bezpośrednio z aku.
NIe wierzę że to zwykły przewód wzbudzenia. Gdyby to był zwykły alternator to po przyłożeniu probówki do jego styku by świeciła. Powinien tam być sygnał cyfrowy.
mianowicie po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie 700 RPM, po dodaniu gazu i puszczeniu nie jest w stanie utrzymać obrotów i gaśnie. Co ciekawe po odłączeniu kabli od alternatora i uruchomieniu silnika na samym akumulatorze problem znika, silnik pracuje elegancko tak jak powinien. czyli alternator stawia silnikowi bardzo duży opór Oczyściliśmy...
Ciągłość przewodu wzbudzenia pewnie miernikiem sprawdzana? Sprawdź przewód ECU-Alternator tylko pod obciążeniem żarówką, najlepiej 21 W.
Tam gdzie masz B+ (po prawej stronie na pierwszej fotce) podłączasz plus bezpośrednio z akumulatora. Na D+ podajesz przewód do wzbudzenia (z 12 V po stacyjce dajesz w szereg żaróweczkę 12V/3W lub 12V/5W). Na D- dajesz masę, ale coś mi się zdaje że te dwa wystarczą. DF wolny.
brak prądu wzbudzenia w new Holland td 5.56. Brak ładowania na alternatorze z przyczyny braku prądu na wzbudzeniu, przez żarówkę 5W na krótko ładuje normalnie. Wie ktoś czym obciążany jest przewód na wzbudzenie alternatora ? Przekaźnik- czy co -gdzie szukać ?
Problem masz z wzbudzeniem ( świeci kontrolka po włączeniu zapłonu? ) , lub niewłaściwy regulator. Dokładnie, często przewód od wzbudzenia dostaje przerwy w okolicach rozrusznika (gnije przewód przy wtyczce). Jeżeli po zapłonie nie masz kontrolki akumulatora to odpal samochód i przegazuj go do ponad 3000 rpm, jeżeli alternator sprawny to powinien się...
Panowie, dokąd wędruje od alternatora przewód wzbudzania Wzbudzeniem alternatora jest wirujaca magneśnica której końcówki wyprowadzone są na pierścienie ślizgowe. Jedna ze szczotek jest zwykle umasiona, druga ma bezpośrednie połączenie z regulatorem.
W przewód wzbudzenia podłączyłeś do radia i masz kamerę podpiętą pod światło wstecznego czy w inne miejsce zasilania ?
Tak jak Ci doradzono będzie dobrze. Czyli wywalasz stary alternator i regulator; do wsuwki potrójnej, dzie dołączony jest przewód żółty regulatora i czarny diod wzbudzenia dołączasz przewód, który prowadzi do lampki kontrolnej ładowania. Żarówka minimum 4W. Czerwony przewód do zacisku + rozrusznika z tym, że ze zdjęcia wynika, że jakiś cienki ten przewodzik...
Skoro założyciel tematu nie zgłaszał braku ładowania to pewnie jest założona tylko że jeden przewód idzie do wzbudzenia drugi do pomiaru dla sterownika.Trzeba cierpliwie poczekać aż autor podzieli się poczynaniami wcześniej opisanymi i ich efektem.
A odlacz przewód wzbudzenia fabryczny i pozostaw tylko dołożoną kontrolkę. Może przywiera d+ do masy
Przewód biało niebieski z radia
Pomóc przy wzbudzeniu, na chwilę zewrzeć przewód od kontrolki z przewodem plusowym przy odpalonym ciągniku na wyższych obrotach
Tak to do hot roda. Alternator zmęczony latami ale przewinięty na nowo. z tego co się orientuje nie ma znaczenia który przewód na wzbudzenie od szczotek na forum mopara o tym czytałem, tylko nie wiem czy nie ma + na obudowę, szczotki odizolowane od obudowy raczej
Tak jak pisałem wcześniej ma 6 diód Skoro ma 6 diod "głównych" i 3 wzbudzenia to alternator jest 9 diodowy. Masz niewłaściwy szczotkotrzymacz. Na zacisk potrójny idzie trio wzbudzenia , kontrolka i żółty przewód regulatora. Na pojedynczy styk idzie wzbudzenie zielony przewód Tego szczotkotrzymacza nie założy do tego alternatora choć zasada podłączeniowa...
robiąc wzmocnienia na BC550 miałem takie doświadczenie,że gdy dałem wkładkę mikrofonową na 10cm zwykłym 2 żyłowym przewodzie, to modulacja jakby przysiadała, tak jakby miała się za chwilę wzbudzić. więc wniosek jest prosty aby stosować przewód ekranowany. wtedy na pewno będzie ok. przewód łączący mikrofon z TRXem,też powinien być ekranowany, zresztą...
Witam W Audi A6 C5 1.8T 2000r po uruchomieniu silnika świeci się kontrolka ładowania. Alternator był sprawdzony na stole probierczym oraz był wzbudzany na samochodzie poprzez żarówkę 5W. Napięcie wzbudzenia jest niskie i wynosi 1.5V. Na chwilę obecną udało mi się sprawdzić ciągłość przewodu między czarną wtyczką 8 pinową znajdującą się w podszybiu za...
Deska go nie wzbudzi? Dziwne. Może ugnił przewód od wzbudzenia, typowe. I co tam masz, Bosch czy Valeo?
No to nie stawiaj na nic więcej, tylko zaprowadź auto do warsztatu, dopóki jeszcze się nie zapaliło. Cienki przewód to wzbudzenie. Jeśli pasek piszczy, to albo jest do wyrzucenia, albo alternator jest uszkodzony. Napinacz prawidłowo funkcjonuje?
Urwany przewód wzbudzenia, lub koniec szczotek alternatora. Jak wyżej - takie zabezpieczenie.
ale jak będzie przewód przetarty i bedzie dotykał do karoserii lub silnika to owszem zaświeci No i dokształciłeś się. Teraz jeszcze troszku praktyki i dowiesz się że ten przewód prowadzony jest w podwójnej izolacji i jeszcze nigdy nie spotkałem aby zwierał do masy, oraz nigdy nie było takiej usterki opisanej tu na forum. Jak "dorwiesz" golfika 4 to...
Z pod deski rozdzielczej w dół po prawej stronie kolumny kierowniczej, następnie w kierunku rozrusznika, tam zostawiamy jedne przewód do uruchamiania rozrusznika(mała śrubka na włączniku elektromagnetycznym). Dalej do alternatora, gdzie zostaje przewód od wzbudzenia alternatora(kontrolka ładowania), oraz przewód od amperomierza. Między alternatorem,...
Co ty z tym wzbudzeniem? wzbudzenie dochodzi tylko do alternatora, cienki przewód
W ASO wymienili alternator, przewód wzbudzenia alternatora i przekaźnik wzbudzenia alternatora. Dopiero po czasie będę mógł stwierdzić czy naprawa jest skuteczna.
Czy sprawdzałeś może przewód wzbudzenia (zapala i gasi kontrolkę)??
Jeden przewód wzbudzenia do masy a drugi pod szczotke tak jak w ciągniku c-360 Dodano po 4 Jeden przewód wzbudzenia do masy adrugi do szczotki tak jak w c-360
Czy odwrotne wlutowanie pierścieni ślizgowych wirnika może powodować brak wzbudzenia?Po przekręceniu kluczyka w DF regulatora pojawia się napięcie ,ale jak połącze przewód między regulator a stojan napięcie wzbudzenie spada do 0,5 volta.
sprawdz przewód wzbudzenia i kontrolke w zestawie wsk
To wygląda na uszkodzenie którejś z diód alternatora. (bądź przewód wzbudzenia gdzieś zwarty jest z plusem za stacyjką)
W obu alternatorach są po dwa zaciski "B+" i "D+" wzbudzenie na stole realizowałem poprzez chwilowe podanie przez żaróweczkę napięcia 12V, bądź przedłużałem przewód wzbudzenia z samochodu i wtedy zasilałem 5,5V
alternator to jakiś chińczyk bez numerów ale kupiłem używany oryginalny bosch 98A (numerów nie pamiętam) i jest dokładnie ten sam efekt, do alternatora przychodzi jeden kabel prądowy i jeden przewód sygnałowy (wzbudzenie-kontrolka)
Na wzbudzeniu 12V po podłączeniu do alternatora ginie i pojawia się jakieś śmieszne 1.5V Tak mam być, po drugie po zapaleniu i wzbudzeniu możesz cienki przewód odłączyć i wtedy patrz czy zanika ładowanie. Nie powinno. Chyba że za niskie obroty lub niewłaściwe kółko pasowe lub uszkodzony alternator.
A ja mam jak pisałem wyżej pod przewód wzbudzenia alternatora. I kłopot z bańki a autor kombinuje i kombinuje. Po co jak to prosta sprawa.
Nie znam tej elektryki, ale przypuszczam, że jest tam doprowadzony przewód wzbudzenia biegnący od tej żaróweczki do D+, jak to ma miejsce w większości pojazdów. Jeżeli ten przewód dotyka gdzieś masy, w czasie pracy alternatora, to to powoduje uszkodzenie diod.
Pierścienie bez zarzutu, szczotek kupa. Zobacz na prąd jaki popłynie po podaniu na przewód wzbudzenia, będzie ponad 2A?
Przecież to jest proste do sprawdzenia. Ściągasz przewód wzbudzenia z alternatora i zwierasz go do masy. Jeśli żarówka sie zaświeci to wszystko ok z kablami, a masz do naprawy alternator. Dosłownie minuta roboty.
Jeśli dobrze rozumiem że drugi przewód jest od wzbudzenia to oba te przewody są plusowe tak? A masę bierze z silnika na to by wychodziło. Jakie powinno być w takim razie napięcie na tych przewodach? Na tym grubym to bezpośrednio do akumulatora wiec tam ciągłe 12V tu nie będe pisał, cienki to D+ i na nim się skup. Odłącz go podłącz tam żaróweczkę 2W...
Zewrzyj przewód wzbudzenia z masą, kontrolka ładowania powinna zaświecić. Jak nie zaświeci to do sprawdzenia żarówka kontrolki.
Na altu powinieneś mieć oznaczenia, wrzuć zdjęcie od tyłu alternatora oraz tego "elementu". Do alternatora zapewne idzie przewód od wzbudzenia, plusowy do ładowania i albo przewód od szczotkotrzymacza do regulatora albo masa.
Radzę zdjąć przewód wzbudzenia z alternatora i bezpośrednio z akumulatora poprzez żarówkę 5W podać wzbudzenie.Będzie wiadomo gdzie szukać.
W 1.4 Tdi strasznie się telepie. Często w związku z tym urywa się przewód wzbudzenia alternatora lub jest w stanie raz łączy raz nie. Objawy jw. Jak juz urwie się do końca to brak kontrolki ładownia na włączonym zapłonie i nie pracującym silniku ,a ładowanie (14-14,4V) pojawia się dopiero po przegazowaniu do 3000-3500 RPM i jest już wtedy aż do zgaszenia.
Przewód wzbudzenia alternatora idzie z alternatora do licznika a obok rozrusznika jest wtyczka łącząca .Sprawdz czy nie zaśniedziała.
Szkoda, że dopiero teraz są podane te pomiary. Jeżeli napięcie rzeczywiście przekracza 16V to można by posądzać regulator, ale nie tylko. Częstokroć spotkałem się z usterką polegającą na tym, że był uszkodzony szczotkotrzymacz. W czym rzecz? Jest tam miejsce , gdzie schodzą się trzy przewody razem-jest tam łącznik od jednej ze szczotek oraz dokręcona...
Sprawdzałeś czy na alternator dochodzi impuls, wzbudzenie? Chyba niebieski przewód jak dobrze pamiętam , może przetarł się w trąbie słonia. Sprawdzałeś wiązkę od alternatora do kabiny pod atrapą?
Witam z głównego komputera wychodzi przewód na alternator prawdopodobnie wzbudzenie, oznaczenie DF - oraz nr pinu to (2/12) w komputerze, przewód ten idzie bezpośrednio do alternatora przynajmniej tak w schemacie jest narysowane
1. wiązka elektryczna, połączenia - sprawdzone Więc w czasi pulsowania, odłącz przewód wzbudzenia od alternatora.
Więc jak ktoś zewrze przewód wzbudzenia z zasilaniem czyli niebieski przewód z czerwonym, to pada stabilizator napięcia Dosyć ciekawy wniosek ? Dziwne że po wzbudzeniu właśnie na tym pinie występuje non stop napięcie około 14 V i jakoś regulator nie pada.
Który to jest przewód wzbudzenia alternatora? Tam jest gruby plusowy kabel i drugi do kontrolki z tego co mi się wydaje a silnik porusza alternatorem w sposób ciągły czy tak? Jakby nie było to żadnych kabli nie przepinałem, działało nie dawno normalnie.
Prawdopodobnie masz gdzieś uszkodzoną wiązkę w której idzie między innymi wzbudzenie i czujnik świecy żarowej dlatego alternator nie może się wzbudzić bo wzbudzenie /przewód/ jest zwarte do masy.P
Kontrolka sie lekko swieci. Gruby przewód z góry idzie do rozrusznika a z rozrusznika do plusa akumulatora. Dzięki za pomoc, ale czy mógłbyś powiedzieć coś o teorii? Co wzbudza alternator? Jak jest podłączona ta kontrolka?
akumulator jest ok... prad przechodzi przez przewód wzbudzenia .. a jak aku jest słaby to wszystko swieci dopiero po przekreceniu kluczyka.. a w tym przypadku swieci bez kluczyka w stacyjce....
Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeot boxer 3.0 HDI - nie ładuje mi alternator pomimo że jest sprawny (został wymieniony). W porządku jest też pasek i napinacz. Najprawdopodobniej mam gdzieś uszkodzony przewód wzbudzenia - chciałbym na schemacie sprawdzić gdzie ma złącza i jak biegnie.
Tak jak pisał kolega krzyjak sprawdz napięcia bezpośrednio na alternatorze a potem na akumulatorze i wszystko będzie jasne. Aha sprawdz jeszcze przewód odpowiedzialny za wzbudzenie alternatora, ostatnio kumplowi robiłem właśnie z tym autem i przewód był z wierzchu ok a faktycznie miał przerwę (przełamany).
A czy ktoś mnie nakieruje gdzie idzie przewód od wzbudzenia alternatora ?? Wtyczka do alternatora od wzbudzenia ma kolor brązowy z zielonym paskiem, Natomiast w skrzynce BSM pod maską lewym reflektorem, nie mam tam takiego przewodu by sprawdzić ciągłość ?? Więc proszę o instrukcję czy gdzieś on jest łączony ??
To normalne, że miałem do alternatora podłączone 2 kable (gruby przewód +, mały -), żadnego wzbudzenia nie powinno być ani nic takiego ----------------------------------------... Gruby przewód do alternatora to + ,cienki to wzbudzenie a NIE MINUS. Uzwojenie najlepiej sprawdzisz po wylutowaniu tak samo diody.
Regulator napięcia lub uzwojenie wzbudzenia. Najczęściej problemem są zużyte szczotki. Podłącz przewód od kontrolki pod zacisk szczotki (wyjście regulatora). Jeżeli kontrolka będzie świecić, to wzbudzenie ok, a regulator uszkodzony. Jeśli nie będzie świecić, to sprawdź szczotki i wirnik.
Przy włączonym zapłonie i nieruchomym silniku złącz przewód wzbudzenia do masy - po odpięciu go z alternatora. Jeśli nie pali się lampka kontrolna alternatora, przyczyna znaleziona: przerwa w obwodzie.
Witam problem rozwiązany Założyłem regulator że starego alternatora( jakiś zamiennik kupiony rok temu ) oraz element do którego jest przykrecany cienki przewód wzbudzenia ( ukreciłem śrubę) Teraz napiecie po odpaleniu 14.44- stabilne z włączonym wentylatorem na 3/4 prędkości Po włączeniu świateł + radio i subwoofer 14.39 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi...
Jeżeli koniecznie trzeba jeździć ciągnikiem bez akumulatora, to należy odłączyć przy alternatorze przewód wzbudzenia ( oznaczony np. D+). Nieobciążony, na wyjściu B+, alternator wytworzy takie napięcie, że uszkodzeniu (przebiciu) ulegną diody mostka prostowniczego.
przewód wzbudzenia alternatora sprawdź,jeśli dasz radę to sprawdź ładowanie na alternatorze,a nie na klemach akum.Sprawdź masowy kabel do akumulatora,oczka czy nie zaśniedziałe wewnątrz i na karoserii
Myślę że byłoby więcej pomocnych osób gdyby podane zostały informacje dotyczące samochodu (marka,rok,typ). Wnioskując ze zdania, że brak jest kontrolki ładowania obstawiam urwany przewód wzbudzenia idący do alternatora(uszkodzenie w liczniku). To tylko przypuszczenie wiele zależy od marki samochodu.
No nowy jest do d.... Że nie uznali gwarancji to zwykle norma w naszym cudownym kraju. Dla eksperymentu możesz podłączyć drugie auto na kablach i zobaczyć czy pulsuje. Jeszcze przy sprawdzaniu prądów na zapalonym odłączyłem kabel wzbudzenia i alternator ładował jednak po dłuższej chwili przestał i nawet zwiększanie obrotów go nie wzbudziło. Dopiero...
Aktualnie mamy w produkcji piąty model S-klasy - a ten napisze S-400 i domyślaj się... Uprzedzam że się czepiam: nowsze modele S-klasy mają przewód wzbudzenia zastąpiony komunikacją LIN i działa to na zupełnie innej zasadzie niż w modelach wcześniejszych. Ale co tam - przecież to nie ja mam problem :)
Według kolegi moto-kord A11 jest pinem sterownika połączonym z alternatorem być może to jest ten pin.Do alternatora dochodzą trzy przewody plus akumulatora,przewód obwodu wzbudzenia i przewód modulacji przez sterownik.To on głównie steruje prądem wytwarzanym przez alternator.
Piszesz że Rok 2017 ostatni wypust jedynki alternator z modułem i komunikacja z CEM po LIN a potem Przy alternatorze jest cienki przewód do wzbudzenia niebieski widać że bladego pojęcia nie masz co to LIN ale psiknąć po kabelkach każdy może, raz lepiej -raz gorzej...
Ostatecznie zastosowałem automatyczny moduł świateł. Czujnik ciśnienia niestety przy ciśnieniu właściwym otwierał obwód co komplikowało jego zastosowanie przy włączaniu. Przewód wzbudzenia alternatora był zbytnio obciążany przez przekaźnik, napięcie spadało na nim o około 2V. Dzięki za podpowiedzi.
masz racje kolego lecz oryginalnie golf ma wzbudzenie przez diodę i opornik z przekażnikiem a altek z reni ma oddzielny przewód na wzbudzenie a oddzielny na kontrolkę gdzie w reni jest tylko żarówka. znalazłem na tym forum że ktoś chciał podłaczyc w reni przekażnik do świateł dziennych włączany przez obwód kontrolki i altek nie dawał dośc prądu żeby...
Przerwany jest przewód biało czarny lub żółto czerwony wzbudzenie na alternator lewa strona kabiny na zgięciu.
Zapięcie na sam przewód zapłonowy , ewentualnie zamiast przewodu ,czy wzbudzi tą lampę i będzie błyskać??-pytam, celem ewentualnego wykorzystania lampy do sprawdzania iskry
Ta instalacja była tak pierwotnie podłączana lat temu około 20 przez właśnie elektryka, który miał uprawnienia i również wystawił rachunek i się pod tym podpisał. Mnie zaniepokoiło, że schodząc do piwnicy ten przewód zwyczajnie "wisiał". Dlatego też wzbudziło to moje podejrzenie, że coś może być nie tak. Dziękuję za odpowiedzi, czekam na przyjazd elektryka.
To trzeba sprawdzić przewód wzbudzenia od alternatora do zegarów. Dodano po 9 Kolego, pierwsze co, to wymień żaróweczkę/kontrolkę. Być może drucik wolframowy się urwał i raz jest wzbudzenie raz nie. Dodano po 49 Zwróć uwagę jeszcze na moc żaróweczki. Powinna mieć 2W chyba nie mniej.
Powiedzcie mi tylko czy na dwóch przewodach od tej kostki od alternatora powinna byc faza? To znaczy jeden ti wzbudzenie więc oczywiste a ten drugi? I dlaczego stykajac przewód od wzbudzenia bezposrednio z masą zapala się kontrolka akumulatora na desce a jak jest kostka podłączona normalnie do alternatora to sie nie swieci?
Witam mam problem z wzbudzeniem alternatora w renówce. Został założony nowy alternator micubishi i dalej brak ładowania we wtyczce na 4pinie jest prąd stały a na 3(środkowym) powinno być wzbudzenie którego nie ma. Przemierzyłem przewód do kabiny i jest cały (numer przewodu 2226) dodam że jak dam mu wzbudzenie na krótko to ładuje. Jest jakiś przekaznik...
Bezpieczniki do sprawdzone. Wszystkie są ok. Żaden nie strzelił . I to mnie właśnie zastanawia. Dodano po 2 To 2006 rok zaznaczylem bezpiecznik pod który wpial m wzbudzenie gps, czyli przewód do którego podpina się plus po stacyjce .
Dla pewności odepnij cienki przewód ("wzbudzenia") z alternatora i dotknij nim do masy. W tym czasie druga osoba przekręca kluczyk na zapłon ale nie uruchamia silnika. Gdy kontrolka zaświeci, można iść po nowy alternator. Gdy nie zaświeci - szukać przerwy na przewodzie, ścieżce licznika itd., w skrócie: instalacja.
Tez nie do końca rzeczowo. Wpierw się sprawdza statycznie, czyli pomiar rezystancji cewek uzwojenia wzbudzenia (8Ω) jak i z grubsza rezystancji wirnika. W tym celu wystarczy szeregowo z wrnikiem podłączyć żarówkę i całość zasilić z prostownika ręcznie obracając przy tym wirnikiem. Jeżeli jest gdzieś miejsce gdzie żarówka zgaśnie to tam jest wylutowany...
To jest spalona żarówka w desce lub uszkodzona wiązka (przewód od kontrolki). Można wzbudzić alternator poprzez zapięcie kontrolki do + akumulatora oraz do wzbudzenia alternatora.
Nie mozesz. Jaki Opel? Astra H? 1,3 benzyna dołożyłem ten przewód do wzbudzenia ,chociaż wiem ,że tam jest 5V ,narazie jeździ i ładuje 13.4V ja jałowo.
Dokładnie są cztery: 1.Zielony przewód - wyjście pierwszej strefy czujnika wstrząsowego(prealarm). Masa przy wzbudzeniu. 2.Niebieski przewód – wyjście drugiej strefy czujnika wstrząsowego. Masa przy wzbudzeniu. 3.Czarny przewód – masa w stanie czuwania. 4.Czerwony przewód – zasilanie,+12V na stałe A w czujniku: brązowy +12 zielony...
Przy odpalonym ciągniku a wytwarzanym napięciu 20v kontrolka powinna zgasnąć(uszkodzony mostek wzbudzenia,nie dokręcony przewód zasilania lub brak zasilania).Regulator do wymiany.Przewód żółty szeroka wsuwka wzbudzenie ,zielony masa regulatora.
wyjście pre-out w grupie vw-audi jest w trzeciej kostce,wystarczy kupic adaptor-kostkę zmieniającą postać pinową z oryginalnego złącza na zwykłe złącza rca+przewód wzbudzenia,tylko faktycznie sprawdź,czy jest wyjście cztero{nagłośnienie bose},czy dwu kanałowe{tył,ewentualnie tył+subwoofer}
Witam, oddawałem alternator do naprawy, wymieniane były łożyska. Po zamontowaniu alternatora i odpaleniu silnika kontrolka akumulatora nie gaśnie. Jak demontowałem alternator, oderwałem przewód wzbudzenia alternatora, czy to może być przyczyną? Wydaje mi się, że przy braku wzbudzenia kontrolka się w ogóle nie zapali, ale nie mam pewności. Przewód oczywiście...
Czyli to ładowanie, a podłącz ten przewód od wzbudzenia do masy, powinna sie wtedy zaświecić.
Opel astra h 1,7 dth, brak ładowania mimo ze kontrolka po przekręceniu kluczyka się zapala a po włączeniu silnika gaśnie. Czytałem na forach ze to może być uszkodzony przewód wzbudzenia ale jak takiego nie widziałem. Nie wiem jaki to model alternatora. Czy przy uszkodzonych diodach lub regulatorze napiecia kontrolka nie powinna palić się cały czas?
Jeżeli nagrzanie auta faktycznie ma znaczenie, to celowałbym w sam rozrusznik. Musisz wyprowadzić sobie na chwilę przewód od wzbudzenia rozrusznika i próbować ''na krótko'' gdy jest silnik ciepły.
prądnica wzbudzić regulacja wzbudzić wzbudzić generator
ustawić koło rozrząd przekładnia kątowy kocioł gazowy przez wymiennik ciepła
czujnik temperatury sterownika pieca czujnik temperatury sterownika pieca
Kenwood KA-3020 vs Onkyo TX-200: Wybór do gramofonu MM Zasilanie świateł stop w Toyocie Verso R20