Proszę o schemat Ależ proszę bardzo: https://obrazki.elektroda.pl/6575502500_...
Może być wiele rzeczy. Np. przełącznik rodzaju pracy - zaśniedziałe styki. Może być rozstrojone. Może być pęknięty ferryt w antenie. Dużo jest takich może.
Nie wiem, czy przez forum to ogarniesz. Trzeba je gruntownie przejrzeć. Pisk może powodować sprzężenie mikrofonu z głośnikiem, a to może sugerować, że źle działa przełącznik rodzaju pracy. Ale to tylko luźne gdybanie.
Zobacz przełącznik rodzaju pracy
Oczywiście przełącznik rodzaju pracy do przeglądu.
Witam! Mam problem ze złożeniem przełącznika rodzaju pracy w w/w modelu młotowiertarki. Po przełączeniu z kucia obroty nie włączają się. Prosiłbym o jakiś schemat, lub sposób złożenia. Pozdrawiam.
Proponuje wyczyścić przełącznik rodzaju pracy, paski oczywiście podstawa. Pozdrawiam.
Wg instrukcji tego ekspresu ta informacja oznacza, że przełącznik rodzaju pracy ekspresu powinien był być ustawiony na "Kawa". Czyli środkowa pozycja. Przyczyn tego komunikatu instrukcja nie podaje, ale jak można domniemywać, wg układu kontrolnego ekspresu ów przełącznik jest w innej pozycji niż "Kawa". Może ten przełącznik rodzaju pracy ekspresu również...
Nie miałem NIGDY potrzeby naprawy przełącznika rodzaju pracy w tego typu mechanizmach. Owszem - zębatka małego paska była pęknięta osiowo nie raz, pozdrawiam.
Witam Na początek sprawdż stan techniczny zębatek, elementów przesównych, pasków lub zębatek, przełącznik rodzaju pracy, prowadnice taśmy. Czy jest opasany taśmą przy tym dysk wizyjny ?.
Zobacz czy dobrze założyłeś sprężyny od przełącznika rodzaju pracy do tulei blokującej to jest ważne, co jeszcze możesz zrobić to rozebrać młot i sprawdzić stan tłoka, mechanizmu udarowego i sprzęgła. Ewentualnie temat elektryki, szczotki, wirnik i stan jego łozysk
No to nasuwa mi się jedno, że jakieś elektro zawór padł, dlatego wodę gdzieś ciśnienie musi się gdzieś przedostać bierze słabe punkty, to tylko taka moja teoria, ponieważ każdy express jest inny i coś bym szukał w tych okolicach przełącznik rodzaju pracy (wylewka do szklanki, spieniacz, tacka) / grzałka wody. Dobrze by było gdyby to był jakiś drobiazg...
Zgada się nie ma przełącznika kucia. Zdecydowałem się na zakup tego młota.
Pierwsze - przełącznik rodzaju pracy - ten długi isostat z cięgłem z drutu. Poruszać, opukać, jak będą efekty to już wiesz co. C43 to kondensator nie układ, warto ostukać całą płytkę w poszukiwaniu zimnych lutów.
ad.1- Prosimy o pomiary napięć na Q12 i Q14, bez nich to wróżenie z fusów. ad.2- Przemyć i przesmarować impulsator dobrym preparatem do styków. ad.3- Gniazdo słuchawkowe nie rozłącza głośników, można je wyłączyć przełącznikiem rodzaju pracy głośników (poz. OFF) Pozdrawiam, Lee
Miałem ostatnio na stole Oriona. W moim pomogła wymiana paska napędowego. A co do kasety to tak jak pisze kolega wyżej. Dodano po 3 sprawdż przełącznik rodzaju pracy.
Nie było wcześniej czasu, tak jak przypuszczałem któraś z tych wersji to jest MD , Na pewno wymieniany był przełącznik rodzaju pracy , dobrze , jakoś mi nie pasi ,,, ten przełącznik rodzaju pracy ,,, czyśbyś miał puszkę pod autem z trybem wyboru ? i jeszcze dodatkowy ON / OF to zmienia postać rzeczy bo tam jest , logic board , i komp sam dobiera parametry...
To brązowe na płytce, to kalafonia, czy jakaś korozja? W pierwszej kolejności do sprawdzenia przełącznik rodzaju pracy.
Zakup nową płyte z gwarancją i wgl. Nie kombinuj z wymianą części w płytce bo jeszcze wylecisz w powietrze.
Uszkodzony jest mikro wyłącznik pierwszeństwa ciepłej wody użytkowej. Ma zwarte styki w pozycji pracy na cwu. ( kocioł "myśli", że otwarty jest cały czas kran z ciepłą wodą) Jeśli jest tak jak piszę to w pozycji przełącznika rodzaju pracy w trybie lato lub zima działa tylko termostat regulujący temperaturę wody ciepłej idącej do wylewki, a termostat...
Oddaje kasete. Czy może to wina przełącznika rodzaju pracy ?
Potrzebny jest typowy dwużyłowy przewód głośnikowy o przekroju co najmniej 2x2,5mm2. We wtyczce speakon przy subbasie wykorzystasz piny 1+ i 1-, pozostałych nie podłączaj. Od strony wzmacniacza przewód podłącz do obu czerwonych zacisków. Przy czym żyłę podłaczoną w speakonie do styku 1+ podłącz do zacisku kanału lewego. Oczywiście przełącznik rodzaju...
Czy ten problem częściej pojawia się w trybie kamery? Jeśli tak to masz problem z kontrolą obrotow prawego talerzyka. Sprawdż połączenie między halotronem pod talerzykiem a płytą główną.
Jest tam mechaniczny przełącznik rodzaju pracy i to jest pierwszy podejrzany. Być może wystarczy go wyczyścić.
Witam - proszę zamieścić fotkę grzałki ( ale wnętrza ) tak jak zaznaczono na fotce oraz przełącznika rodzaju pracy ale strona odwrotna . Dodano po 31 https://obrazki.elektroda.pl/8581271900_... Dodano po 2 Witam - styki przełącznika wyglądają okropnie ( proszę je oczyścić ) prawdopodobnie urwany jest nosek który odgina styk przełącznika...
Przez obwód przepływa prąd ok. 6uA. Przez jaki obwód? Niestety nie znam obciążalności tego wyjścia centrali. Próbujesz się podpiąć pod wyjście z centralki czy bezpośrednio pod fotokomórkę? Proponuję stykiem fotokomórki sterować przekaźnik pośredniczący o podwójnych stykach - jeden użyjesz do dołączenia do centralki bramy jak dotąd, a z drugim możesz...
Może jego ośkę lekko naoliwić ? Jak uważacie ? Ten malutki silnik ( na zdjęciu - strzałka zielona ) jest to tzw. loading motor ( silnik ładowania, pod dużym kółkiem zębatym znajduje się przełącznik rodzaju pracy. Duży silnik ( strzałka czerwona ) to nic innego jak kapsztan motor. Jeśli panewki, o których pisałem wyżej , kolega ma w należytym stanie...
Z twojego opisu naprawy zrozumiałem ,że uruchamiasz wiertarkę ze zdemontowaną obudową, a wtedy: 1. Wirnik ociera o o stojan i masz nadmierny hałas, 2. Źle zamocowane , włożone w obudowę mocowanie wirnika od strony wentylatora przez co wirnik trze o obudowę. Nieprawidłowo włożony stojan przez co wirnik trze o obudowę. Możliwe wyrobienie tulejki podpierającej...
Raczej przełącznik rodzaju pracy jest nie właściwie zamontowany.
ogólnie przyjętą zasadą w sterowaniu jest praca ręczna i automatyczna , układ wykonawczy jest tak zrealizowany że umożliwia sterowanie , kontrolę , wizualizację z obu sterowań prosty przykład sterownia zasuwą styczniki do zmiany kierunku przekaźniki do sterownia stycznikami oraz sygnalizacji pracy, stanu napędu chodzi o dopasowanie poziomów napięć sterujących...
Fajnie, że mi zwróciłeś na to uwagę! Faktycznie blacha nie była tam, gdzie powinna. Prawdę powiedziawszy to z rysunku nie jest dla mnie oczywiste gdzie powinna się znajdować. Jak to jest z tym przełącznikiem rodzaju pracy?
faktycznie jest tam na płycie taki biały isostat połączony z przyciskiem zapis odczyt za psikałem go w środku kontaktem ale nić to nie pomogło. To jest przełącznik rodzaju pracy i o niego chodzi. Zapsikanie może nie wystarczyć. Generalnie prześledź tor zasilania silnika i ustal, gdzie ono zanika. Jest wielce prawdopodobne, że właśnie w tym Isostacie.
Po pierwsze: ten konkretny model (Ц4354-М1) nie działa bez włożonych baterii. Miernik ma "w sobie" wzmacniacz operacyjny zasilany napięciem +3V/-3V z baterii. Należy stosować baterie alkaliczne AA/LR6. Po drugie: na klapce baterii znajduje się "pamiątka", gdzie są pokazane schematy włączenia miernika podczas określonego rodzaju pomiaru....
Przekręć przełącznik rodzaju pracy poza młotek ( przycisk czerwony wciśnięty maksymalnie do wewnątrz) i wyciąg przełącznik.
Jeżeli magnetofon przed wymianą kondensatorów był sprawny, przyczyną może być zwarcie ścieżek spowodowane przez cynę. Może też być przerwa w związku z zerwaniem ścieżki lub odłamaniem pola lutowniczego jednej z płytek układów Dolby. Nie zaszkodzi przepłukać styków suwaka (przełącznika rodzaju pracy) np. preparatem Kontakt U.
Przełącznik rodzaju pracy jest w odpowiednim położeniu?
Rozbierz i wyczyść przełącznik rodzaju pracy.
Jeżeli sam to robiłeś, to podejrzewam ze jest źle jest złożony przełącznik rodzaju pracy. Przed założeniem pokrętła, nie ustawiłeś odpowiednio elementu, oznaczonego numerem 44, na schemacie zamieszczonym w poście Kol. robokopa.
Sprawdź czy wraca do pozycji właściwej przełącznik rodzaju pracy - tam chyba były jescze isostaty... Pozdr.J.
Podejrzewam iż jest to przełącznik rodzaju pracy 6V !2V 18V 24V Jeśli o niego chodzi to spróbuj go podłączyć w ten sposób.Najpierw pomierz napięcia i oznacz przewody które miały być podłączone do wyłącznika. Oklej przewody taśmą izolacyjną i opisz występujące napięcia.Na przełączniku jest numeracja. 2 4 6 8 i cyfra 7 Z cyfry 7 przełącznika podaj napięcie...
Czy na wierceniu dalej jest słaby udar? Sprawdź czy złożyłeś poprawnie przełącznik rodzaju pracy? Czy na pełnych obrotach słabo wierci,kuje? Czy dokładnie sprawdziłeś wał pośredni poz.824?
Bijak tez musi być smarowany. Problem jest we właściwym założeniu przełącznika rodzaju pracy. Zobacz kolego poprawność złożenia między 56 -64. Pozdrawiam
Żle założony przełącznik rodzaju pracy.
sprawdz jakosc paska ładowania kieszeni,i pozostalych pasków.przeczyść przełącznik rodzaju pracy sprayem np.kontakt lub cleaner.powodzenia!!
Witam - ostatnim miejscem gdzie było sprawdzane i autko na moment zadziałało był przełącznik rodzaju pracy ( zdalna , manualna i inne ) . Proponuję jeszcze raz wszystkie przewody wychodzące z tego przełącznika ( poruszać , ponaciągać ) możliwe że gdzieś jest coś zaśniedziałe na stykach , złączkach , wtyczkach ? Dodano po 2 Oraz złącza i konektory przy...
Sprawdź przełącznik rodzaju pracy.
Przełącznik rodzaju pracy powinieneś mieć na bocznym panelu agregatu, dwa kółeczka czerwone i zielone praca Start/Stop a przekreślone kółeczka praca ciągła.
W magnetowidzie do sprawdzenia przełącznik rodzaju pracy( mode select switch).
A może z tyłu na obudowie masz przełącznik rodzaju pracy.
Do sprawdzenia Capstan Motor oraz przełącznik rodzaju pracy.
Do wymiany przełącznik rodzaju pracy.
a przełącznik rodzaju pracy też był sprawdzony?
Paski do wymiany, czyszczenie przełącznika rodzaju pracy, ogólny przegląd i oczyszczenie.
A gdzie przełącznik rodzaju pracy agregat - sieć?
Na załączonym rysunku 62 to nie łożysko, tylko wodzik przełącznika rodzaju pracy, to które łożysko kolega wymienił? Nie widać też zębatki 823, to która to zębatka? Pozdrawiam
Ja bym jednak stawiał na przełącznik rodzaju pracy potraktujgo na początek Kontakt 60.
A przełącznik rodzaju pracy czyściłeś, sprawdziłeś?
ustaw przedewszystkim przełącznik rodzaju pracy
witam! A propos przełącznika rodzaju pracy może być także zabrudzony Pozdr!
wymień paski 95% przemyj przełącznik rodzaju pracy
Sprawdź dokładnie układ mechaniki... czy nic Ci nie blokuje pracy i dostań się do przełącznika rodzaju pracy.... przeczyść go i napisz co się dzieje.....
Proponuje naprawic przełącznik rodzaju pracy - na sam poczatek.
Magnetowid ma już parę lat i tu zasilacz do zrobienia zapewne, wymień elektrolity najlepiej wszystkie w zasilaczu. Pozostaje jeszcze przełącznik rodzaju pracy, trzeba go wylutowac i wyczyścić dokładnie styki. Pamiętaj o ustawieniu przełącznika przy zdejmowaniu go aby potem nie przestawić ani o 1 ząbek inaczej niż był. Napisałem że zasilacz ( napięcia)...
Najczęściej uszkodzeniu ulegają przełączniki rodzaju pracy na front panelu.
Witam Proszę wyczyścić przełącznik rodzaju pracy, sprawdzić elektrolity w przetwornicy.
Witam.Napisz jasno czy wymieniłeś paski i wyczyściłeś przełącznik rodzaju pracy.
tam niema procesora do sterowania przełącznik rodzaju pracy musi być na pozycji niebieskiej
Witam. Zmień na nowy, ew. wyczyść przełącznik rodzaju pracy. Powinno pomóc. Pozdrawiam.
Koledzy - a paseczki, a przełącznik rodzaju pracy? Niezbyt prosty dostęp, ale warto.
Witam. Err03 to jest problem mechaniki prawdobodobnie przełącznik rodzaju pracy nie działa prawidłowo. Pozdrawiam
A jaki ma przełącznik rodzaju pracy? elektroniczny czy mechamiczny? W mechanicznych często się wypalają styki
Proponuję sprawdzić przełącznik rodzaju pracy oraz przeczyść światłowody i czujniki obecności kasety.
Czesto tez zabrudzony jest przełącznik rodzaju pracy znajdujący sie pod kołem rozrządu
Przełącznik rodzaju pracy zregenerowano? Mechanizm ustawiony prawidłowo ? Testujesz przy założonej górnej obudowie-czy światło zewnętrzne nie oszukuje transoptorów ?
1) Sprawdź czy przełącznik rodzaju pracy masz w dobrym położeniu. 2) Sprawdź napięcie zasilania, czy jest symetryczne względem "masy" i jest nie niższe niż 2x2,4V 3) Jeżeli przełącznik rodzaju pracy masz w dobrym położeniu (RADIO) to znajdź jakąś lampę 2Ż27Ł o której wiesz że na pewno jest sprawna i po kolei podstawiaj ją za wszystkie lampy w torze...
Zwróć uwagę na przełącznik rodzaju pracy podstawy czasu. Wyglada na to, że pracuje w trybie WYZWALANA.
Lub autotransformator zrobiony np ze spawarki (jeżeli ją masz). Nie zepsujesz jej. Przełącznik rodzaju pracy pozwoli na jej podwójne wykorzystanie.
Może być dolna grzałka zwarta do masy albo uszkodzony jest przełącznik rodzaju pracy
Witam,przełączniki rodzaju pracy działaja poprawnie z tym że głos jest tylko na magnetofonie.Wyświetlacz pokazuje wszystkie funkcje prawidłowo nie wyświetla żadnego błędu,napiecia zasilajace bobre.Wymieniłem IC301/BU4052(przełącznik rodzaju pracy)ale bez zmian,na IC304/BU2090 pin: 5 jest 5V a powinno być 0V 8 jest 0V a....................5,4V 9 jest2,7V...
z tego co tu jest napisane wynika że przełącznik rodzaju pracy jest przestawiony albo styki ma zasniedziałe i daje błedny komunikat o położeniu mechanizmu
sprawdz czy nie ma zimnych lótów na scalaku od drummotor , sprawdz co z przełącznikiem rodzaju pracy i filtracje zasilań na wyjściu z przetwornicy
Wyczyść przełącznik rodzaju pracy (mode select swithes) powinno pomóc i jeszcze sprawdż moduł sprzęgła czy bieżnia się nie ślizga.
Witam, Nie pamiętam dokładnie, ale czy tam przełączniki zakresów i rodzaju pracy nie są na Isostatach? To pierwsze, co należy sprawdzić, czy styki śniedzieja lub się rozginają i masz opisywane problemy. Pozdrawiam
Nie czytałeś <radiogaga> z uwagą o czym pisałem.Te wszystkie numery już zrobione( przełącznik rodzaju pracy,luty szcegółowo,napięcia ok,...)
Gn. 1 - 100% regulacja prądu. Potrzebny pasujący wtyk i potencjometr o wartości takiej jak wewnętrzny. Gn. 2 - wygląda mi na to samo + chyba dodatkowy przełącznik rodzaju pracy tak jak ręczny na przedniej ścianie.
To właśnie taki prostownik tylko w wersji zminiaturyzowanej..Może mieć również zastosowanie w samochodach osobowych okazyjnie używanych.We wtyczce jest umieszczony przełącznik rodzaju pracy na 2v 6v 12v a produkowany jest przez niemiecką firmę Conrad.Ten model właśnie posiadam.Spisuje się bez problemu.
Czy sprężyna ustalająca położenie przełącznika rodzaju pracy jest cała (19). Obejrzyj elementy 56 oraz 57 na wałku 55 czy udaje się zasprzęglić 56-57 ręcznie i czy wtedy rusza łożysko wahliwe 58 (o ile nie odpiąłeś wirnika). Cena twojej sprężyny to około 1zł
W magnetowidzie tym jest mechanika FUNAI-2.Przełącznik rodzaju pracy znajduje się pod spodem mechaniki ,pod tasiemką od silnika Capstan.Należy także wymienić pasek od silnika ładowania
Sprawdź czujniki optyczne,mode swich/przełącznik rodzaju pracy/ a także mechanikę w zakresie prowadzenia taśmy.Jeżeli masz kasetę serwisową tzw atrapę to tym sprawdź
To jest najnormalniejszy w świecie kondensator odsprzęgający. Jest zainstalowany na linii zasilania -10V. Linia wychodzi z bloku "Voltage & Speeds Stabilizer" i przez przełącznik SW7 "Rewind", który ją rozłącza podczas przewijania do tyłu, idzie na przełącznik rodzaju pracy. Swoją drogą, jeśli masz tą Nagrę, to ją szanuj. To jest, jakby nie było, kawałek...
Sprawdź na kasecie serwisowej (atrapa) co dzieje się z napięciem na czujnikach reel ..... może tam tkwi błąd... i przyjrzyj się przełącznikowi rodzaju pracy, najlepiej go wymień. :)
Musisz sprawdzić mechanikę.Prawdopodobnie masz zablokowany mechanizm (źle ustawiony przełącznik rodzaju pracy),i po włączeniu do sieci wskutek złego ustawienia magnetowid wyłącza się.Ustaw mechanizm i przełącznik
Na początek: Nie kuję bruzd w wielkiej płycie i Ostatnio rozmawiałem z jedną firmą i mi powiedzieli, że mają taki sprzęt, że wydzierają bruzdy w żelbetonie bez problemu. Chyba nie muszę Ci tłumaczyć czym takie coś może się skończyć. oraz Sam kuję bruzdy i układam kable. To w końcu kujesz czy nie kujesz, bo jedno drugiemu przeczy. Masz na myśli założenie...
Witam Wydaje mi się że mechanizm jest przestawiony. A nie piszesz czy musiałeś go składać czy tylko ręcznie odblokowałeś. I jak wygląda przełącznik rodzaju pracy , oraz co było przyczyną że się zablokował. Pozdrawiam
Kolego a co dolegało młotowiertarce może nie potrzebie to rozbierasz. Gdy to rozbierzesz musisz zamówić przełączniki rodzaju pracy są jedno razowe (raz udało mi się wyciągnąć i nie uszkodzić ;>) Zapewne te przełączniki trzymają wszystko i dlatego nie możesz wyciągnąć "wnętrzności".
A nie masz czasami wyłamanej plastikowej ośki hamulca prawego talerzyka?? Dość częsta przypadłość tego sprzętu.... Zakładam, że przełącznik rodzaju pracy jest wyczyszczony i prawidłowo ustawiony przez Ciebie...
Zacznij od sprawdzenia przełącznika rodzaju pracy(switch mode), jeżeli jest rozbieralny to go wyczyść jeżeli nie to wymień. Napisz jaki siedzi scalak w capstain motor. Zwróć również uwagę na idler.
w elizabetce czesto już wysychaja kondensatory elektrolityczne czasami urywają sie przewody z przełącznika rodzaju pracy szczegulnie jak jest troche lużny można go też przeczyścić ale nalezy też sprawdzic to co pisał koega wyżej
Witam. Posiadam dokumentację do tej radiostacji, ale jest ona po rosyjsku a ja niestety nie znam tego języka. Interesuje mnie strojenie anteny, funkcja skalowania i korzystanie z kalibratora kwarcowego. Jeżeli chodzi o strojenie anteny to stroi się na maksimum świecenia lampki po wciśnięciu i zablokowaniu przycisku "wskaźnik i kalibrator", ustawieniu...
Coś z mechanizmem ,zacząbym od sprawdzenia przełącznika rodzaju pracy,pomiary napięć zasilacza(podmiana/wymiana kondensatorów)jeśli wszystko tam ok to coś nie załącza (pomiary załączania funkcji podczas startu na procesorze)
czujnik rodzaju rodzaju pamieci wpływ rodzaju obciążenia
urwany kabel cewki rezonans karoserii umowa polsat
clarion wxz468rmp segway sterownik
Brak sygnału GPS w nawigacji Mio - przyczyny i rozwiązania Błąd CRC pamięci aplikacji w bootloaderze 1.12