przyczyn może być wiele. potrzebna jest dobra diagnoza, bip,y , synchronizacja, i wiele wiele innych czynników które mają wpływ na odpalanie. czasami to po prostu f,paliwa. albo oringi na wtryskach ale wtedy przybywa oleju. pompa vacum czasami robi małe ciśnienie/zapowietrza się. Przede wszystkim DIAGNOZA komputerowa na początek
Mimo wszystko do sprawdzenia, sekcji nie poznasz po prostu przybywa "oleju" w pompie a później wycieka już ropa. Możesz tak jeździć nawet kolejne 5 lat bez żadnych widocznych skutków
Odkręć korek spustowy oleju z pompy paliwa. Jeśli będzie ropa zamiast oleju. To wyciągnij ją wymień uszczelniacz na wałku, i przy okazji napraw pompkę zasilającą.
A oleju nie przybywa w silniku?
Logi masz dobre. Oleju może przybywać przez pompę tandemową, a dymienie to wina turbo.
Zanim odkręciłem pompę to wymieniłem olej w pompie. Była sama ropa. Ciągnik nie dawno kupiłem, więc nie wiem kiedy był wymieniany wcześniej. Natomiast po wymianie sprawdzałem i też przybywało oleju w silniku. Odkręcając pompę był olej, może z małą domieszką ropy (nieco rzadsza konsystencja), ale ciągnik przepracował po wymianie około 3-4 godziny, a...
Pompa jest smarowana olejem z silnika, jeżeli pompa jest uszkodzona to juz wszystko wiesz
Jeszcze nie dodałem istotnego szczegółu. Mianowicie kupiłem samochód z wyciekiem płynu chłodniczego. Prze jakieś trzy tygodnie go po prostu dolewalem zanim zabrałem się za lokalizację wycieku. I teraz tak wraz z wymianą pompy wymieniłem też olej który w trakcie wymiany był czarny i przez trzy tygodnie płynu ubywało jednak oleju nie przybywało. Dlatego...
Zanim pójdziesz w koszty UPG to wymień pompę wody, drugim newralgicznym miejscem w tych silnikach jest oring magistrali wodnej (ten przy podporze półosi) z tyłu silnika (metalowa rura). Czy przybywa oleju silnikowego?
Witam Wyczytałem w innych tematach ,że falujące obroty to przez pompę paliwa i faktycznie w pompie mam nadmiar oleju a dokładnie mówiąc to chyba pełno jest paliwa w oleju, odkręciłem miarkę i mi wywaliło pełno rozcieńczonego oleju. Odciągnąłem jeszcze ze 100 ml tego płynu i dopiero był właściwy stan. Ale pewnie znowu przybędzie, na jesień stan oleju...
Może to tylko sporadyczna usterka czujnika ciśnienia oleju. Czy silnik pracuje na właściwym oleju, tj. zalecanym przez producenta. Co ile wymieniasz olej, czy sprawdzasz poziom oleju i jego lepkość. Może w wyniku usterki silnika przybywa oleju (rozcieńczany przez paliwo) i pompa nie wytwarza właściwego ciśnienia, dlatego też proponuję je sprawdzić.
Sprawa nadal nie rozwiązana oleju jak przybywało tak przybywa. Przez ten czas po każdym zgaszeniu silnika wypinałem przekaźnik zespolony, pompa paliwa nie pracowała po zgaszeniu, ale oleju nadal przybywa. Wychodzi na to że paliwo musi dostawać się w czasie jazdy. Jeśli chodzi o temat wypadania zapłonu to czasem zdarza się ze samochód ma takie objawy...
Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
Uszczelnienie na pompkach (lub gniazda- okaże się po wyjęciu pompek), pompa tandemowa. Innej na brudną ropę i przybywanie oleju nie ma.
Witam. Tak, wymiana pompy wysokiego ciśnienia załatwiła sprawę. Benzynę jednak wciąż czuć w oleju, ale olej nie jest już rzadki ani go nie „przybywa”. Myśle, ze wtryski mogą już trochę niedomagać + te silniki tak zostały skonstruowane, ze trochę benzyny trafia do oleju. Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia, zrobiłem już z 40 tys km i bez żadnych niespodzianek....
Za taki stan rzeczy mogą również odpowiadać uszczelniacze na pompo wtryskach, tym bardziej ze wspominasz o przybywaniu oleju.
Sprawdź czy przypadkiem nie "przybywa" oleju w silniku.
A olej wymieniony? w oleju są po prostu ślady po ropie czy przybywa w dużych ilościach? Może nowa pompa cierpi na to samo co stara?
Kolego, mam pytanie: ubywa oleju z układu hydrauliki, a przybywa w silniku. Czyli mam rozumieć, że jedna sekcja pompy od rozrządu ma uszczelniacz i olej idzie do silnika?
Oczywiście należy zacząć od dpf'u, potem szukaj w pompie i pompowtryskach, pytanie tylko co mają momenty dokręcania śrub do przybywania oleju.
Witam. Jaki samochód, silnik, benzyna czy diesel? Przybywa benzyny w oleju? Odkręć korek od oleju i powąchaj czy nie śmierdzi czasami benzyną. Jeśli tak to będzie pompa wysokich ciśnień. Tylko oryginalna z Aso żadne gówna z allegro lub używki.
witam proszę o poradę mam problem w odwrotną stronę bo w moim silniku oleju przybywa i raczej to ropa przybywa do oleju wymienione są oringi na wtryskach srawdzone wtryski i pompa wysokiego cisnienia podaje 3-4 bar na powrocie i nic nie wycieka jest to siknik na cr F2CE 9684
Sprawdź ciśnienie jakie podaje pompa. Oleju nie ubywa, a czy nie przybywa? Może paliwo dostawać się do oleju i bilans wychodzi z grubsza na zero, nie jest olej rozrzedzony?
Znam funkcje i budowę silnika. Jest problem z ciśnieniem oleju po mocnym rozgrzaniu oleju na wolnych obrotach. I nie trzeba szukać niczego więcej bo to nie pierwsze moje bmw używane do tego celu i każde dawało rade bez chłodnicy oleju na dokładnie tym samym oleju. zawór bocznikowy na pompie działa bo na odcince jest stałe 4.5 bar jedyne co mnie interesuje...
mam problem, przybywa oleju.. mysle ze to paliwo dostaje sie do oleju.. teraz pytanie pompa wtryskowa, czy wtryskiwacze.. miał ktoś podobny problem?
Witam. Przyczyn może być kilka. Może to być uszczelka, termostat lub pompa wodna. Najmniejszy koszt to jest termostat. A jeżeli chodzi o uszczelkę to trzeba sprawdzić co się dzieje z olejem lub płynem czy nie ma śladów oleju w płynie czy nie przybywa płynu a oleju coraz mniej lub na odwrót. Pompa natomiast można sprawdzić przy zwiększaniu prędkości...
Po którym remoncie zaczęło się tak dziać? Czy Tandempompa którą założyłeś była nowa? Sprawdź czy nie wraca z niej "czarna ropa" Oleju nie przybywa? Olej może spalać z turbiny, separatora, tandem pompy i uszczelniaczy zaworowych.
Witam. Mam problem z C-360 ponieważ od remontu zaczęło mi przybywać oleju w silniku. Wymieniłem końcówki wtrysków ponieważ były wadliwe ale problem nie znikł. Pompa wtryskowa była u regeneracji. Co zrobić? Dzięki za odpowiedzi.
Prawdopodobnie paliwo dostaje się do oleju.Są dwie drogi pompowtryski lub pompa zasilająca. Dodano po 18 Prawdopodobnie paliwo dostaje się do oleju.Są dwie drogi pompowtryski lub pompa zasilająca.
Robiłeś pompę, a wtrysków nie sprawdziłeś? Prawdopodobnie wtrysk leje. Rozkręcił się może. Oleju nie przybywa? Olej nie pachnie ropą?
Pytam bo dostaje mi się paliwo do oleju i nie wiem czy to może być wina słabej kompresji ,czy też pompa wtryskowa jest nie szczelna. Kompresję masz w normie, wobec tego szukałbym przyczyny np. tutaj . Pzdr KotBury2
Takie objawy mogą świadczyć o uszkodzonych uszczelniaczach pompowtryskiwaczy. Czy po nagrzaniu zgaśnięciu i odpaleniu objaw się powtarza? Sprawdź czy nie masz wycieków z pompy tandem, sprawdź czy nie przybywa oleju, czy paliwo na powrocie nie jest ubrudzone olejem. Zrób logi grupy 013, 018, 023, pompka w baku raczej nie ma z tym nic wspólnego, chyba...
jezeli plynu nie ubywa a oleju nie przybywa to jest to skutek roznicy temperatur.gdyby jednak plynu ubywalo(oleju orzybywac nie musi)to uszkodzeniu ulegla uszczelka pod glowica lub uszczelnienie pompy wodnej. tak w ogole to jaka marka samochodu?
Dpf nie ruszony. No tak ale jak sadzy i popiołu jest już w nim dużo i regeneracje są co 100km lub częściej to też może tej ropy przybywać w podobnym stopniu..
Masz 100% pewność co do wtryskiwaczy? Jeśli tak to, może być winna pompa wtryskowa, lub silnik wyeksploatowany. Nie napisałeś co sam zrobiłeś w związku z tym że Ci przybywa oleju. A to było by bardzo pomocne.
Pompa zaciąga pompki w tym aucie nie ma,i zobacz czy ci oleju w silniku nie przybywa
A w okolicach rozrządu z pompy wody wycieku brak? Można zdjac górna obudowę rozrządu i zobaczyć czy nie jest mokro w okolicy rozrządu, czasami lubiły tam przeciekać, jeżeli stwierdzono ze chłodnica silnika i nagrzewnice nie mają wycieku, plus pompa wody zostaje UPG. Ewentualnie sprawdzić poziom oleju czy nie przybywa od strony chlodniczki oleju, rozumiem...
Pewnie problem w uszczelce pod głowicą. Ale to łatwo sprawdzić, będzie bulgotać w zbiorniczku po jego odkręceniu i ładne skwarki po wystygnięciu pływać będą. A oleju nie przybywa?
Jeżeli płyn chłodniczy jest czysty (nie ma w nim oleju) albo nie przybywa CI oleju w silniku i nie zapowietrza sie układ po przez niesczelności uszczelki pod głowicą, a termostat otwiera sie przy odpowiedniej temperaturze To bedzie pompa.
Pompa ok po niedzieli sprawdzę po nr katalogowym czy to co widzę to jest to co napisane. Duży wentylator wolnoobrotowy silnik będzie żyło, tłoki strzelam 20 po niedzieli sprawdzę. Oleju dolej bo mało sprawdz czy podczas dłuższej pracy go nie przybywa.
Termostat albo pompa, uszczelka odpada bo jak już kolega wyjaśniał, nie ma plam oleju, nie przybywa oleju w misce... Wymień termostat, raptem 15-20min roboty, a jeśli to nie to, to zabierz się za pompę, chociaż tutaj przydałby się jakiś "pomocny" mechanik. Co do wentylatora, czujnik spokojnie możesz sam wymienić, ale generalnie w Favoritkach tak jest,...
Witam. Dzis wymienilem pompe vacum na szrocie pompa bosch z literka C olej z silnika dostal sie do paliwa w zbiorniku.Ma ktos jakies pomysly-czy trafilem znow na kiepska pompe,czy jest jakas inna przyczyna przedostania sie oleju?Dodam nie przybywa oleju w silniku.Ok puki co dzis zmienilem i zobacze
Wiem, że może to być problem DPF-u, gdyż przybywa mi stan oleju. Raczej DPF nie ma tu nic do rzeczy. Na zwiększający się stan oleju przyczyn może być kilka. jak przykładowo nieszczelność układu tłok - cylinder ( zapieczony, pęknięty pierścień ) czy nieszczelny układ chłodzenia ( uszczelka pod głowicą, pompa cieczy itd ) Sprawdź dokładnie czym jest...
zbieżność była 130 cm z przodu felgi a z tyłu 134 . Ustawiłem tak że przód 131,5cm a tył 132cm, zobaczymy co z oponami będzie dalej. jeszcze miał bym pytanko do kolegi seweryn7701. Co może ,,pierdzieć,, w skrzyni biegów bo to chyba nie sprzęgło, pierdzi np podczas dużego przeciążenia np podczas orki już jak silnik przymuli a koła nie omykają i widzę...
Chwilowo wygląda to tak, że oleju ani w pompie ani w misce nie przybywa :) Więc, nie kracząc, chyba choć tu jest mały sukces. Ciśnienie oleju pozostawia wiele do życzenia, choć jak chodziło bardzo rozcieńczone olejem napędowym i wał wygląda ładnie to nie jest chyba tak źle jeszcze, może przy jakiejś okazji zerknę do pompy oleju. Przymierzam się pomału...
Sprawdź czy nie przybywa Ci oleju, lub nadmiernie nie puchną węże instalacji chłodzenia. Może być jeszcze nieszczelność na pompie wody, w celu diagnozy należy stanąć na jakimś suchym podłożu i pozwolić pracować silnikowi przez kilka minut po czym sprawdzić czy nie ma pod nim mokrej plamy z okolic rozrządu.
-Termostat -czujnik temperatury -przepywomierz To trzy podstawowe sprawy na co się zwraca w tym samochodzie jak przybywa stanu oleju. No chyba, że na wskutek braku masy na skrzyni uszkodził sie sterownik i cały czas pracuje pompa i są otwarte wtryskiwacze.
witam, jezeli jeżdzisz na krótkich trasach to mozliwe że jest sporo wody wykroplonej w układzie wydechowym ze spalin, rada pojechać do koleżanki na ploty :D ze 100km, raczej gęstość płynu nie ma znaczenia by ubywał( na wodzie to by wyciekła) :D , jeżeli nie ma oznak wycieku mozliwe ze jest wyciek na pompie wody ale taki że jest tylko na pracującym silniku...
Sprawdź poziom oleju na poziomej płaszczyźnie. Sprawdzasz może na różnych płaszczyznach i stąd takie wyniki. Pompa wytwarza ciśnienie?Dziwne. Wytwarza ale nie do tego stopnia żeby oleju ci aż tak przybywało(poza tym jest coś takiego jak odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika).Jeżeli poziom płynu chłodniczego masz w normie i nie robi się w zbiorniczku...
Po pierwsze: płyn chłodniczy w oleju= "masło" (biało-żółta maź na bagnecie) podobny osad na korku wlewu oleju oznacza tylko i wyłącznie eksploatację samochodu na krótkich, miejskich trasach w, których nie ma on możliwości nagrzania się ani pracy przy wyższych obrotach (korki) Po drugie: jaki ten silnik ma system zasilania (wtrysk/gaźnik) ? jeśli gaźnik...
Jedno pytanie silnik ma pasek czy łańcuszek rozrządu. Bo jeśli ma łańcuch to ropa dostaje się przez ośkę pompy a simering na obudowie i ropa dostaje się do oleju co może znaczyć ciężkim oddaleniem po dłuższym postoju
Cześć mam problem z swoim golfem v 1,9 BKC 105KM. Problem polega na tym, ze w oleju jest ropa. Wymienione zostały uszczelki na pompowtryskach- nie pomogło Pompa vacum - nie pomogło Okazało się, że na pompie paliwa są zamienione jakieś rurki i paliwo zamiast do zbiorniczka szlo do silnika, przez to filtr paliwa był prawie pusty i ciężko odpalał. Odpalanie...
Tylko że olej przypuszczam że znalazł się tam przez przewód który jest podłączony do pokrywy zaworów. Czy może to być uszkodzenie pierścieni Sprawdź poziom oleju w misce olejowej. Jeżeli jest go dużo, to sprawdź dlaczego jest go dużo - czy nie dostaje się do oleju benzyna lub płyn chłodniczy. Koledze lata temu przydarzyła się taka sytuacja, że poluzowała...
Usterka naprawiona. Okazało się że z przewodu powrotu paliwa szła piana, po wymianie oringów problem zapowietrzania się układu nie powrócił. Chociaż po stanie gniazg wtryskiwaczy obawiam się że do problemu trzeba bedzie kiedyś wrócić. Ostre ranty spolerowałem papierem, ale pomimo zwilżenia gniazd olejem bardzo ciężko wchodziły, wręcz wciskałem sprężynę...
No to może się poświęć i spuść ten olej do naczynia i zmierz - niech tak uczciwie odcieknie dłuższy czas do pustego, a potem nalej wg litrów tyle, ile powinno być. A jak będzie przybywać, to trzeba pomyśleć, co z tym zrobić. O ile mnie pamięć nie myli, to czujnik poziomu mierzy również jakość oleju. Zawsze można sobie odczytać w komputerze serwisowym...
Na codzień robimy diesle ale to jest zabytek stałego klijenta ktury buja się z tym autem rok problem w tym że nirówno pracuje strzela w tłumnik zalewa świece i starczają na 30 minut, i przybywa oleju w silniku 3 stany i dlatego czepiam się ustawień rozrządu.
Pompa zasilająca jest mechaniczna, tłoczkowa. Sprawdz co jest w oleju. Prawdopodobnie paliwo. Teraz dym może być i efektem rozrzedzonego ON oleju. Przedostaje się nad tłoki. A powodem przybywania go w misce może być lejące wtryski, nieszczelna już pompka zasilająca lub puszczające paliwo same sekcje pomy wtryskowej.
No kiedyś też obstawiałem na pompe i wymieniłem ale lało dalej (przybywało oleju) no i okazało się że jakisz koleś zerwał gwint od pompki i przegwintował na 8-ke jednocześnie robiąc dziure do kanału paliwowego. A co do pompy na allegro gośc sprzedaje z boscha komplet uszczelek za 130zł zawsze lepiej niż 1000zł. No i na montowanie pompek też jest odpowiednia...
Panowie takie pytanie związane poniekąd z problemem autora, bo u mnie przybywa też oleju tyle że umiarkowanie tzn jak nowy jest zalany do połowy stanu na bagnecie to po 10tys mam max - jak sprawdzić pompę tandem na szczelność bez demontażu - chodzi mi po głowie aby zaślepić wyjście a na wejście podłączyć zbiorniczek ze sprężonym powietrzem i manometrem...
no własnie co do uszczelki to się nie gotuje i oleju nie ubywa ani nie przybywa, wszystko jest w normie a czy możliwe jest by pompa wtryskowa padła bo tak twierdził jeden mechanik, znowu jeśli chodzi o świece to były niedawno wymieniane ale to tez by miał ciężko palić no własnie jak się trochę orientuje to może być wiele powodów takiego kopcenia ale...
Tak ,tylko akurat to nie musi być problemem ,jak i uszczelka pod głowicą mało kiedy pada w tych silnikach,po coś to zwalał?Wymiennik jest z przodu silnika ,to taka aluminiowa chłodniczka idą do niej dwą węże układu chłodzenia.Reszta korpusu jest zintegrowana z obudową filtra oleju.Na początek połącz układ chłodzenia bez wymiennika i sprawdź efekty albo...
7-mio kilometrowe odcinki w zimie oznaczają, ze możesz zostać największym producentem masła w Polsce. :D Jak silnik pracuje to pompa tłoczy płyn, rośnie ciśnienie i przez to stan się podnosi. Jak oleju nie przybywa i nie kopci na biało to nie ma się czym przejmować. Kilkadziesiąt fiest 1.1 w życiu słyszałem i klekot to znak rozpoznawczy, taki urok ma...
Witam. Mam problem z ogrzewaniem w Astrze H 1.6 benzyna. Temperatura cieczy chłodządzej jest prawidłowa i utrzymywana na odpowiednim poziomie. Pompa wody pracuje, płynu chłodniczego nie ubywa, nie przybywa oleju, nie dymi z tłumika, brak wycieków z nagrzewnicy na podłogę jak bywało to w Astrach G. Po prostu nie działa ogrzewanie. Temperatury wylotu...
VW Passat 1,9 tdi 101 km przebieg 360 tys, 10 lat w jeden właściciel przy 340 tys pełna regeneracja pompowtrysków w PZAL-u w Gdańsku, przy 350 tys. zwiększony poziom oleju, wymiana pompy dwufunkcyjnej, i dalej poziom rośnie, wymiana uszczelniaczy na pompowtryskach, bez zmian, regeneracja pełna głowicy, przybywa paliwa jeszcze szybciej. Czy ktoś ma pomysł?...
podniosła się temperatura płynu i rozerwało węża od chłodnicy, po wymianie węży zaczęło kapać z pompy i dlatego zostały powyższe częsci wymienione, a pompa parametry powinna mieć ok bo "niby" do tego modelu została zamawiana, a czy może być wina tej uszczelki pod głowicą skoro oleju nie przybywa?"
Witam wszystkich, Mam duży problem z ubywającym płynem chłodniczym. Autko Passat B7 1.4 TSI CAXA .Płynu dolałem już 1 L na 1300 km, wyoglądałem silnik z każdej strony - wszystkie króćce wchodzące do silnika, pompę wody, obudowy termostatów, sprężarkę, chłodnice i nic. Na płycie silnika sucho, silnik nie dymi, oleju nie przybywa,...
Mam trzy pomysly co do powodu usterki (w kolejnosci od najbardziej prawdopodobnej): 1. rozregulowany/brudny gaznik, 2. pompa paliwa nie podaje wystarczajacej ilosci paliwa, 3. uszczelka pod glowica (na co wskazywalaby obecnosc mazi pod korkiem wlewu oleju - ubywa plynu chlodniczego? przybywa oleju w silniku?). Niewatpliwie, duza wskazowka bylaby informacja...
Witam mam problem z Fordem Focusem Mk2 z 2005r. O silniku 2.0 Tdci 136km. Samochód bez ekologii usunięte wszystko nawet dwa razy, ale cierpi na jedną przypadłość, po rozgrzaniu się do 65 stopni , jest gwałtowny spadek ciśnienia paliwa na szynie, powiedzmy z 600 bar na 270 bar. Auto od tego momentu jest już inne, szarpie przy delikatnym przyspieszeniu,...
Witam, mam taki problem z Vectra b 2.0 Dti a mianowicie ucieka mi płyn chłodniczy, sprawdzilem pompę wody ( sucha), trojnik tez, chłodnica cala jak nowa, nie ma mazi pod korkiem w zbiorniczku wyrownawczym jak i pod korkiem oleju. Oleju nie przybywa a auto chodzi normalnie, żadnego spadku mocy.Naciskalem przewody żaden nie siknal ;\ nie mam pojęcia gdzie...
Tak silnik dtl... niedlugo bede wymieniał rozrzad, pompe wodna wiec zobacze. Ale wezem od pompy do chłodnicy nic nie cieknie, sprawdzałem... Dodano po 1 Uszczelka, tez raczej dobra... oleju nie przybywa, tz nie miesza sie z woda czy tam płynem...
Ok a jakiej chcesz porady, bo jedyna to odpalić auto po przełaczeniu na gaz wyjać wtyczke z pompy paliwa i jezdzić i zobaczyć czy przybywa czy nie. Jak by ci wtryski lały to by ci szarpał i kopcił . To wtrysk pośredni więc paliwo nie ma prawa być w silniku. Wymień se olej i filtr i tyle.
Wymieniłeś filtr paliwa? przede wszystkim filtr i sprawdź czy przewody nie są obrócone bo często się to zdarza, ale skoro puszcza czarny dym to mogą być lejące wtryski, sprawdź jeszcze czy nie przybywa oleju i nie czuć ropy w oleju. a jak będziesz wymieniał filtr zobacz czy nie jest brudny od oleju i czy niema opiłków, pozdrawiam
Witam, Panowie pacjent to seat leon II 1,9 tdi (105km) kod silnika BKC przebieg 300tyś km. Stale podnosi się stan oleju. Ostatnio zmieniałem olej jakież było moje zdziwienie bo w silniku były trzy stany oleju ponad normę i mechanik ściągnął praktycznie 7 litrów oleju rozrzedzonego on! No nic dokonaliśmy wymiany oleju wraz z filtrem stan książkowy na...
Witam! Jak na razie motorek działa bez zarzutu, stan oleju w normie i nie przybywa ani nie zmienia koloru czy konsystencji.Właściciel łodzi zdecydował o zamontowaniu silnika zaburtowego elektrycznego bo z tym napędem czuje się pewniej ( z wykształcenia elektryk) i będzie tańszy w eksploatacji bo akumulatory będą ładowane panelem o mocy 60W. Nie sądzę...
Szarpanie obrotów wcale nie musi być spowodowane jakąś usterką, ot być może paliwo nie z tej stacji jak trzeba. Oleju nie przybywa nagle ot tak sobie. Gdyby do silnika dostał się płyn chłodzący ,to po wymieszaniu z olejem narobił by kupę mydła w silniku. Na korku od wlewu oleju , szczególnie zimą można zauważyć je w postaci gęstej mazi osadzającej się...
No i niestety, znowu się przegrzewa... :( Co ciekawe, już nie na wolnych, a przy szybkiej jeździe autostradą. Już myślę - "kurde, chyba faktycznie uszczelka pod głowicą", bo węże twarde (nie jakoś mocno, bo zgiąć palcami się da, a siłaczem jakimś nie jestem). Ale! Nie ma żadnego "bulgotania" w zbiorniczku, nawet przy ostrym dodawaniu gazu, nie wywala...
Oleju przybywa, przegrzewa się, wyrzuca płyn testowy z rurki, na ciepłym silniku się pogarsza - pachnie pękniętą głowicą niestety. Jeśli pomieszało ci płyn z olejem i to w misce olejowej to kiepsko. Jeśli jest to duża ilość tego płynu w oleju to spróbuj może zostawić auto na noc a potem odkręć korek spustowy oleju i spuść trochę do jakiegoś pojemnika....
Miałem kiedyś podobnie z Meganką 1. Padła pompa, wywaliło płyn. Założyłem nową, zalałem, odpowietrzyłem. Nie grzeje. Wąż do nagrzewnicy pusty. Po ściskaniu napełnia się, grzeje z 5 min i pusty. Płynu nie ubywa, oleju nie przybywa, brak śladu oleju w płynie. Test prawie niczego nie wykazał, po pół godzinie delikatne zabarwienie. Zrzuciłem głowicę, uszkodzona...
Obawiam się, że to zagadka dla bardzo wtajemniczonych w zasilaniu diesla. W Corsie 1.7 CDTI silnik Isuzu o oznaczeniu opla Z17DTH i mocy 100 KM mam układ zasilania CR Denso (pompa + wtryskiwacze). Silnik bez DPF, co ważne w tym przypadku. Chodził dobrze długi czas, aż tu pewnego dnia niedługo po zatankowaniu na markowej stacji (ale innej niż zwykle...
Jeżeli nie masz specyfikacji to nalej oleju jak w samochodzie do skrzyni biegów; ma się pojawić w korku i tylko pojawić. "poduszka powietrzna" nad olejem spełnia rolę kompensatora ciśnieniowego. Pompa oczywiście stoi pionowo !!! Jeżeli pompa będzie stała pionowo i naleję oleju to nie pojawi się on we wzierniku bo korek jest poniżej wziernika. Czyli...
witam wszystkich... mam kolejny problem ze swoją felicią (1,3 +LPG). ostatnio zacząłem zauważać spory ubytek płynu w zbiorniczku wyrównawczym. sprawdziłem wszystkie gumowe przewody, poziom oleju, korek od oleju (brak mazi) i zauważyłem wyciek płynu przy pompie wodnej. po dwóch godz walki pompa wymieniona na nową. uzupełniłem płynu do poziomu "max"....
Witam wszystkich związanych w temacie ogrzewania i sposobów tańszego karmienia naszych pieców . Moja przygoda zaczeła się już jakiś czas temu a mianowicie od znanego chyba wszystkim tzn. piec koksowy kamino , jak każdy z was kombinowałem z wszystkim co by się paliło ,wtedy tylko nie syfolem, dobrze palił się metal kilka taczek piachu i co tylko wpadło...
rok 2010 dpf został wycięty i zmoyfikowana mapa ponieważ przybywało oleju ale jak się okazało nie on był przyczyną ,przez pompe wtryskową leciała ropa do oleju Dodano po 6 pisze co w ostatnim czasie było robione -dpf wycięty i przeprogramowany - pompa wtryskowa uszczelniona lała paliwo do oleju - wtryski były sprawdzane na testerze eps 200 czy jakoś...
Witam płyn chłodniczy jest czysty i nie ubywa go ani przybywa doszedł kolejny problem w oleju silnikowym jest benzyna po spuszczeniu oleju okazało sie że jest go jakieś 6-6.5 litra jest bardzo żadki i cuć paliwo nie mam pojęcia z kąd taka ilość paliwa w oleju i którędy sie dostało do komory silnika.Czytałem że może to być uszkodzona pompa paliwowa lub...
Pompa wody wokoło jest sucha nie widać żadnego wycieku płynu,podłoga w aucie jest sucha podnosiłem dzisiaj wykładzine i zero wilgoci to pozostaje tyko chłodnica ale tak wizualnie to nie widziałem na niej zadnej plamy płyny jak podłożyłem karton pod nią dzisiaj to suchy włożyłem suchy wyjałem.Myślałem,że zbiorniczkiem ucieka ale zbiorniczek jest wokoło...
Sprezanie na tłokach 28,29 atm. Dodano po 5 Płynu nie ubywa i oleju nie ubywa ani nic nie przybywa. A dym to taki jak nieraz świeca nie grzeje przy zimnym silniku do zapalenia ale swiece sa nowe założone. A zimny odpala letko
Jeżeli wydmucha uszczelkę między kanałem wodnym i spalinowym to ubywa płynu,nie przybywa oleju i moc jest w miarę ok, a temperatura spalin powoduje szybki wzrost temperatury cieczy do zagotowania włącznie.Nie pisałem,że to jest przyczyna u autora ale podałem ją jako jedną z możliwych.Nie ma znaczenia czy układ jest ciśnieniowy czy nie płyn wcześniej...
Witam. Problem dotyczy maszyny rolniczej Claas Jaguar 850 z silnikiem Mercedesa OM457LA E2/3. W zeszłym sezonie po nocy palił czasem od strzała, ale im dalej w sezon to trudności były większe z odpalaniem do tego stopnia, że trzeba było pompować pompką ręczną, bo paliwo się cofało... W pompce ręcznej widać jak tłoczy powietrze przy pierwszych ruchach....
robokop napisał: Oj uparłeś się na tę pompę. Jesteś pewien że pod głowicą jest wszystko w porządku? A konkretniej? Sam robiłem remont jakieś 2 lata temu. Od tego czasu to przebieg może 150 mth. Zawory sprawdzałem są ok. Uszczelkę zmieniałem jest ok. Płynu nie ubywa, oleju nie ubywa/przybywa. Ciągnik nie dymi nawet pod mocniejszym obciążeniem. Jedynie...
Już wiem gdzie się podziewa woda z chłodnicy, sączy się spod głowicy, spod uszczelki. Czy wymiana uszczelki wystarczy czy jest obowiązkowe planowanie, głowica była planowana rok temu. W oleju nie widać wody, nie przybywa, ładny jest olej, ale po pierwszym odpaleniu na biało kopci, pewnie to woda się dostaje na tłok. Nagrałem filmik : https://filmy.elektroda.pl/29_1398185511...
Panowie, w silniku wysokoprężnym spala sie tylko PRAWIDŁOWO ROZPYLONE paliwo,nie rozpylone zostaje albo przetłoczone poprzez pierścienie do skrzyni korbowej, albo wyrzucone wraz ze spalinami ( biały dym) tak że darujcie sobie wypisywanie cudów o zasysaniu oleju. Opisane objawy świadczą najprawdopodobniej o uszkodzonym siłowniku, w zależności od tego...
Witam, Problem polega na przegrzewaniu sie silnika, Termostat sie otwiera (chłodnica robi sie ciepła-cała), wiatrak działa, nagrzewnica jest drożna tak jak i chłodnica, nie widać nigdzie ubytków płynu ani nie przybywa go do oleju, sprawa wygląda co najmniej tajemniczo z uwagi na to że płynu jednak ubywa co za tym idzie układ sie zapowietrza i rośnie...
Witam Silnik to 1.9 dci 130KM z 2006 r w grand scenicu z filtrem FAP, przebieg 216000 tyś. silnik pracuje równo nie ma żadnych błędów, żadnych stukotów wewnątrz auta nie słychać, nie bierze oleju ani go nie przybywa. Ale silnik wydaje w okolicy 1500 obrotów dźwięki jakby klekoczących zaworów (takie cykanie), nie przypomina do klekoczących panewek. 1....
Witam, posiadam poloneza j/w z 1999r, przebieg 80000 km. Wszystko z nim do pewnego czasu było ok, lecz któregoś pięknego dnia temperatura płynu chłodzącego zaczęła przekraczać 90°C, podczas jazdy praktycznie cały czas chodzi wentylator, dopiero chwilowa jazda na luzie pozwala schłodzić płyn do ok 92°C i wentylator się wyłącza. W samochodzie została...
Witam Od dłuższego czasu walczę z układem chłodzenia w 2JZ. Wymieniłem chłodnicę na zamiennik oraz do kompletu korek. Oryginalnie na chłodnicy był niski korek z zaworkiem zwrotnym luźno wiszącym. Do zamiennika chłodnicy pasuje korek wysoki w którym zaworek zwrotny jest na sprężynie. Wymieniłem też termostat na oryginał, pompa wody nowa z rozrządem tyle...
Witam wszystkich. Posiadam focusa 1.8 tddi 2001r. 175 tk. Po wymianie na nowe: wtryski, świece żarowe, pasek rozrządu, filtr paliwa, używany czujnik MAP, oraz po regeneracji pompy wtryskowej {wymiana korpusu w serwisie Boscha}. Brak jakichkolwiek błędów po podłączeniu komputera {w ASO}.Ciśnienie sprężania równiutkie na wszystkich cylindrach. Niestety...
Witam Silnik posiadam 1.4 rok 91 na gażniku. Dzięki za tak poważne potraktowanie tamatu. sprawdziłem czy mi płyn nie ubywa, w misce olejowej oleju nie przybywa spaliny są praktycznie nie widoczne, ajeżeli chodzi o nagrzewaniw się węży to wszystko jest chyba ok. -po uruchomieniu silnika nagrzewają się węże na małym obiegu między pompą a silnikiem i gażnikiem...
Problem z firmowym Caddym, rocznik 2006, silnik 1,9 TDI PD, symbol BLS. Przebieg rzekomo coś ok. 300 000 ale kto wie który raz. Jeździł normalnie, ale któregoś dnia stracił moc, zaczął pracować nierówno pod obciązeniem, na nie wszystkie cylindry. Strasznie kopci na niebieskobiało i czuć zapach niespalonego paliwa. W czasie jazdy podczas rozpędzania...
U mnie jest identyczny problem. Mam Golfa V Plus 1,9 TDI 105 kM. Auto ma na liczniku 220 tyś. Przywiozłem go w zeszłym roku osobiście z Niemiec. Auto miało kończący się dwumas, więc kupiłem go w miarę w dobrej cenie w niemieckim komisie handlującym autami 20 lat. Ponieważ myślałem auto sprzedać zregenerowałem dwumas ze sprzęgłem i wymieniłem rozrząd...
chej teraz jest jakby lepiej zmienilem olej przed moim wyjazdem na nowy i wlalem po miedzy stanami i teraz nie przybywa chyba jednak pojade do serwisu bo juz mam dosyc tych mechanikow amatorow co prawda zaklad nie jest u jakiegos chlopa na wiosce ale co serwis to serwis dzieki pozdrawiam a tak na marginesie nigdy wiecej passata choc poprzednik byl ok...
przybywa oleju dlaczego przybywa oleju przybywa oleju silniku
zakodować kanał schemat silnika pralki siemens gwarancja tabliczka znamionowy
elektrolux lnk304 szukacz sygnału
LG NB2430A soundbar – wybór trybu Bluetooth na pilocie, przycisk F/INPUT/SOURCE LG NB2430A soundbar – parowanie pilota i Bluetooth, instrukcja obsługi