Witam jednak to nie koniec mojego problemu. Motorek po nagrzany głubi iskrę gdzie szukać przyczyny?
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu Dziękuję, bardzo Pan pomocny, po długich kopaniach, poprawianiu masy, iskra pojawiła się w dwóch kopnieciach i po tym już jej nie widać....
Poprawne, chyba że ktoś pozamieniał części i wstawił zębatkę od innego modelu. W sumie wystarcza sam pomiar rezystancji impulsatorów. Szukaj przyczyny problemu w module zapłonowym.
Witam, problemem jest brak iskry i zdiagnozowanie co konkretnie jest przyczyną tego. Pacjent: Yamaha TZR 50 z modułem CDI 5WX-00 Zrobiłem pomiary: Napięcie idące na cewke pomarańczowym przewodem -2,3V - po przekreceniu kluczyka ( tylko przez sekundę ) - 0,04V - przy kręceniu rozrusznikiem ( pomiary robione na odpiętym przewodzie od cewki, przy podłączonym...
TZR gubi iskrę na wyższych obrotach. Jakie mogą być skutki tego, oprócz padniętego modułu? Moduł kupiłem, bo mój padł. Koleś co kupiłem od niego zarzeka się, że był sprawny, więc może przyczyna leży u mnie? Dodam, że musiałem odłączyć od modułu czarno biały kabelek od gaszenia, bo wtedy iskry nie było.
Witam. Drodzy koledzy mam mały problem z pacjentem Yamaha XS 400 albowiem nie mam iskry na jednym z cylindrów i do tego motor nie chce odpalać :) Od czego proponowalibyście rozpocząć poszukiwania przyczyny i co według Was może być najprawdopodobniej przyczyną tych objawów ? Z góry dziękuje za pomoc.
Witam Panowie na chwilę obecną zmieniłem przewód wysokiego napięcia i iskry brak. Na dniach będę sprawdzał cewkę - wg rysunku. Mam kolejne pytanie, czy połączenie słabe cewki zapłonowej z przewodem może powodować zanik iskry ? Połączenie polega na wsunięciu przewodu do cewki na głębokość ok.6/7mm, w cewce jest czpień na który nachodzi przewód. Mam wrażenie,...
Iskrownika w sensie technicznym tam nie ma. Ale tak, taka może być pierwotna przyczyna usterki. Szwagier wraca dopiero w przyszłym tygodniu (kierowca zawodowy) i być może dopiero wtedy uda mi się zrobić pomiary na sprawnym. Możesz zdjąć osłonę i pokazać Swoje magneto? Trochę demontażu to będzie wymagać. Dla wszystkiego, zmierz napięcia AC z magneta...
I tu jest problem, albo coś z osprzętu zwiera impulsator do masy (stacyjka, stopka boczna, ewentualnie alarm), albo on sam jest uszkodzony. Odepnij impulsator z instalacji przy samym statorze i zmierz jeszcze raz. Jeśli nadal to samo - impulsator do wymiany. Jeśli nie - szukaj zwarcia w instalacji. Dodano po 3 Na przyszłość, nie mierz napięcia z fajki,...
Witam, mam taki problem. Quad jest po wywrotce, (czujnik przechyłu ustawiony w normie 4.0) od tego momentu przestał dawać zasilanie na pompę paliwa, a właściwie to już na jej przekaźnik. Iskra jest. Jednak zasilania na pompę nie ma. ECU było w naprawie, quad po tej naprawie pochodził około minuty, następnie spalił bezpiecznik od pompy, i od tej pory...
Udało mi sie to naprawić - iskra powróciła. Przyczyną był brak przerwy pomiędzy kołem magnesowym a rdzeniem cewki. Niestety wpadłem z deszczu pod rynne. Silnik działa, jednak nie wchodzi na obroty i strzela w tłumik. Wygląda to tak jakby zapłon był spóźniony tylko ze ja nie widze nigdzie możliwości regulacji. Cewki przymocowane są do korpusu "na szywno"....
Witam, mam problem z brakiem iskry zarówno świecy i na samym przewodzie zapłonowym. Nie wiem co może być przyczyną, kiedyś motorek kiepsko palił, zapłon włączał się i wyłączał przy ruchach kierownicy i do tego miał problem z kręceniem rozrusznikiem i falowaniem obrotów. Nie chciałem się bawić w ustalanie przyczyny więc za śmieszne pieniądze kupiłem...
Witam kolegów!Mam problem z moją xt świeżo odebraną od mechanika po wymianie skrzyni.Mianowicie silnik podczas orki zgasł i już nie odpalił.W garażu wyszło że na świecy nie ma iskry chociaż rozrusznik kręci jak szalony,to zmiana świecy i dalej nic.Wypiąłem kable z cewki i podpiąłem miernik czerwony pod czerwony czarny do czarnego i kręcę, miernik na...
Drodzy koledzy forumowicze. Sprawdziłem wszystkie połączenia . Są OK. Odłączyłem czujnik od nóżki i zwarłem go aby obwód był zamknięty . To nic nie pomogło . Teraz rozkręciłem lewą stronę silnika z magnetem aby zobaczyć czy nic nie jest uszkodzone . Mógłby mi ktoś opisać jak sprawdzić iskrownik i czujnik Halla. Jaka powinna być rezystancja ? :) Już...
...Po wyprostowaniu jest około 38,5v bez obciążenia , kit jest taki jak omawiany w tytule czyli avt2180 na lm3886 , wg not katalogowych kości wytrzymują 42,5v , trafo ma 120W przy napięciu na biegu jałowym jak podałem z uzwojeń 1 i 1 prim , mogę rzucić linka do specyfikacji tegoż trafa :) potencjometr który użyłem jest 2x50kOHM logarytmiczny rok produkcji...
Witam, jak w temacie próbuje odbudować/naprawić moduł zapłonowy TCI do motocykla Yamaha SR125 z roku 1996. W motocyklu była słaba iskra albo jej nie było, wszystkie możliwe inne przyczyny wykluczyłem więc pod młotek poszedł moduł. Powodem mojego działania jest praktycznie brak dostępności takiego modułu już w obiegu wtórnym, a cena OEM jest zaporowa...
przyczyna braku iskry przyczyna braku iskry astra przyczyna braku iskry skuter
compaq 6720s bateria przekształtnik tyrystorowy schematy wykrywaczy metali
smartwatch wgranie smartwatch aplikacja
Exacontrol 7 C - Czy współpracuje z innym sterownikiem? Mercedes W212 2.2 CDI 170 KM - Błąd P2080 Czujnik Temperatury Spalin