Po objawach - skupił bym się nad gumowymi oringami pełniącymi rolę uszczelnienia woda - olej u "dołu" cylindra. Często ulegają wytopieniu jeśli zimą odpalamy silnik bez wody twierdząc: "a u szwagra to i 15 minut wczora bez wody traktor chodził i nic się nie stało" . Również nieumiejętne prasowanie cylindra w blok może spowodować uszkodzenie tych oringów,...
JOHN DEERE 7280R płyn silnikowy w oleju AI: Czy możesz opisać, w jakich okolicznościach zauważyłeś obecność płynu silnikowego w oleju? nie AI: Czy były przeprowadzane jakieś ostatnie naprawy lub konserwacje na ciągniku? nie
Witam mam problem ostatnio w trasie kierowca przegrzał auto bo przerdzewiał mu korek w głowicy co przy zamarznięciu płynu go wypchnie a nie rozsadzi głowice gdy go wymieniłem okazało się że poszedł płyn do oleju rozebrałem głowice uszczelka nie wygląda na przegrzaną nie ma śladu żeby mógł płyn przejść do kanałów olejowych gdzie jeszcze może przepchnąć...
Kawa z mlekiem = olej z płynem.
Jakie oprócz uszczelki pod głowicą mogą być przyczyny dostawania się płynu chłodniczego do oleju?
3.Jest jakaś inna przyczyna podnoszenia się poziomu oleju po za przedostaniem się płynu chłodniczego do silnika? Przedostawanie się paliwa do oleju.
Czy autko posiada chłodnice oleju chłodzoną płynem .Jeśli tak to masz przyczynę. Jest jeszcze możliwość pękniętego bloku. Pozdrawiam Janusz
Auto rok czekało aż się do niego zabiorę... i dziś zdejmowałem układ chłodzenia - i znalazłem szlam w chłodniczce oleju - tej w która wkręcony jest filtr oleju . Czy to może być przyczyna ubywania płynu i przybywania oleju ?
Przybywa mi oleju w silniku 1.9td w VWt4 ten olej nie jest mętny ani nie pieni sie. Ubywa przy tym płynu chłodniczego Co jest przyczyną?
Właśnie nie bierze ani oleju ani płynu chłodzącego czy to może być przyczyną pękniętego jakiegoś werza
Przy dolocie to jest wyciek oleju z odmy,to ten wąż po prawej. Wyczyścić ,wymienić opaskę ,albo podłożyć jakąś koszulkę gumowa.Podstawa filtra to nie oring ale taka specjalna uszczelka gumowa.też prosta robota. Jeszcze lubi puszczać czujnik oleju. Łopele też lubią popijać olej.
Trzy razy płukałem układ. Głowica silnika może puszczać? Płynu w zasadzie nie ubywa. Gdyby chłodniczka puszczała,to chyba byłoby znacznie więcej oleju..
Często głowiczka sprężarki puszca olej do silnika poprostu koroduje uszczelka ,a jeśli w oleju nie ma płynu i przybiera poziom to może któryś wtryskiwacz leje i część paliwa nie jest spalona i przedostaje się do oleju . Inna i częsta przyczyna ubytku płynu chłodzącego i przyrostu stanu oleju to chłodniczka oleju ale raczej były by ślady oleju w płynie...
Panowie, zabrneliście już w temat wymiany uszczelki czy kontroli cylindrów. ALE ja szukam potwierdzenia czy wrząca woda i twarde węże są przyczyną uszczelki? Zaznaczam: nie ma spalin w płynie chłodniczym, nie ma płynu w oleju, nie ma oleju w płynie. Jakie są zatem podstawy zdejmowania głowicy? Znów wróżba?
Uszczelka głowicy może też być przyczyna przedostawania sie oleju do płynu
uszkodzenie jest w głowicy w kanale ciśnieniowym oleju Wtedy olej by szedł do chłodnicy, ciśnienie oleju jest wyższe niż płynu. Przyczyny należy szukać tam gdzie płyn może się przedostawać do oleju ale w miejscach gdzie olej jest bez ciśnienia. Blok wymieniony więc powiedzmy że dobry, głowica może być pęknięta, może być problem z turbo jeśli chłodzone...
Proszę o pomoc bo już brak pomysłów. Z powodu płynu w oleju silnik był rozebrany, zrobiony szlif, wału, poma oleju, tuleje , tłoki nowe. Głowica zregenerowana. Po złożeniu i kilku minutach pracy gdy silnik się nagrzeje, płyn znów idzie do oleju. Na zdjętej głowicy i misie olejowej po spuszczeniu płynu z bloku i zalaniu gorącą wodą kanałów w bloku, poziom...
Mercedes 1120 - poszła pompa olejowa, zaczął terkotać, robiony był remont silnika, po 40 tyś. płyn poszedł do oleju, zaczął dymić na biało. Jaka to przyczyna? Proszę o szybką odpowiedź.
Witam Dzisiaj zaobserwowałem krople płynu chłodzącego wyciekające z filtra oleju. Ciecz jest wyraźnie niebieska. Ubywa i płynu i oleju. Co to może być? Peknięty blok? UPG?
Witam... Jeśli bierze olej to w pierwszym rzędzie wymień uszczelniacze zaworowe. W Matizie są troszkę kiepskie, po jakimś czasie twardnieją i żre olej jak opętany. Koszt uszczelniacza to około 80gr za sztukę. Jak masz jakieś pojęcie o mechanice powinieneś dać sobie radę z wymianą. Chętnie służę pomocą, sam to robiłem jakieś pół roku temu. Pozdrawiam.
(at)ledowki i słusznie nie wymieniłeś rodzaju płynu chłodniczego a autor w nim upatruje przyczynę.
Witam, Biała maź, o której piszesz jest przyczyną prawdopodobnie wymieszania płynu chłodniczego z olejem w silniku. Jeśli jest to w okolicach głowicy to może to być wina uszczelki.
Jeżeli to jest taka zatyczka od góry bo nie wyraźnie widać to nie lej tam oleju!! to nie do tego służy! to jest wziernik na koło zamachowe do ustawienia GMP itp, po wlaniu oleju zaczęło ciec czy ciekło wcześniej?, bo jeśli po wlaniu to nic dziwnego:) nie zaczęło się ślizgać sprzęgło przypadkiem?? bez urazy, ALE JUŻ NIC NIGDZIE NIE DOLEWAJ!raczej skorzystaj...
Płyn chłodniczy Poziom oleju Termostat wymieniony nie otwiera
Jaka może być przyczyna dostania się oleju do płynu chłodzącego w VW Passat 1.9 D ? Dodam że olej był do końca czysty. I czy to normalne że w tym modelu silnika głowica pęka pomiędzy gniazdami zaworowymi a dokładnie pomiędzy zaworami ssącymi i wydechowymi? Proszę o pomoc. Pozdro;-)
Zwróć wagę na czujnik ciśnienia doładowania (od tego powinieneś zacząć) czy nie jest zaolejony. Znajduje się na wierzchu w poprzecznej rurze nad silnikiem po prawej stronie zaraz przy zbiorniku z płynem wyrównawczym do chłodnicy. Wykręć i wymyj z oleju i dopiero szukaj innych przyczyn. Wcześniej o tym pisałem. Pozdrawiam.
Co niektóre autka miały podgrzewacz przy filtrze olejowym w wielu wypadkach właśnie tak przedostawał się olej do płynu sprawdż czy masz coś takiego jeśli tak to wyelimuj to i będzie po kłopocie.Pamiętaj o wyczyszczeniu układu chłodzenia. Pozdrawiam Powodzenia daj znać
chociaż był dolewany. W jakich ilościach i co ile km ? A po dolaniu jaki był poziom na bagnecie ? Ciężko mi powiedzieć co ile km był dolewany, dość często ze względu na świecąca kontrolkę przy zakrętach. Dodano po 1 Cześć, może warto przekalkulować czy jest sens naprawiać silnik? może lepiej od razu wymienić na sprawną używkę? Najpierw próbuję znaleźć...
Nie zdążyłem wszystkich zdjęć zaczytac od razu. Teraz na tym jednym jest ten wężyk zaznaczony strzałka to z niego wypływał w dużej ilości jakiś płyn tak jak by olej.
kolego,masz wode w oleju a przyczyna to pewnie uszczelka pod głowicą na 99% sprawdz poziom płynu chłodzącego
Witam U mnie przyczyną był zagięty wąż płynu chłodzącego, który idzie od chłodnicy oleju do króćca w bloku z tyłu silnika przed ścianką grodziową zaraz pod pompą paliwa. Kilka lat jeździłem z tym bulgotaniem. Dopiero gdy pękł wąż przy wymianie zobaczyłem że jest całkiem zagięty. Po wymianie cisza. Dodam że autko to passat b5 1.9 tdi 130 km 2001r
Płynu nie ubywa
Witam po dłuższym parkowaniu (stał od grudnia do teraz),nie gaśnie kontrolka temperatury oraz ciśnienia oleju.Olej i płyn chłodzący jest w normie.Wymieniłem czujnik oleju ten o cisnieniu 0,3bara(brązowy) i czujnik płynu (czerwony i niebieski).Kontroli nadal swieca.Co może być przyczyna?.Prosze o pomoc, z gory dziekuje
Witam Zrobilem remont silnika, cala gora nowa, po przejechaniu 30k km dolalem 25 l oleju oprocz tego dymi z odmy i przy zimnym silniku kapie ciecz, napewno nie olej, jest to chyba plyn chlodzacy. Jaka to moz byc przyczyna ?
A płyn chłodniczy masz czysty ??
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
ja myślę że żadna uszczelka - że kopci to przyczyn kilka a ubytki płynu pewnie gdzieś jest drobna nieszczelność jaka była przyczyna beny w oleju? myślę że należy zacząć od tamtej historii i metody jaką mechanik "usunął" usterkę
A jakie mogą być przyczyny przedostania się wody tudzież płynu do oleju? Samochód kupiłem używany, czy wcześniejszy właściciel mógł coś dodać do oleju (jakieś uszlachetniacze),które po wymianie na nowy olej spowodowałyby zmianę koloru i konsystencji Mobila?
Witam. Pojawił mi się olej w zbiorniczku wyrównawczym płynu, jaka to może być przyczyna? Czy poszła uszczelka pod głowicą czy może coś innego? Proszę o pomoc.
Czy Ty razem ze swoim mechanikiem nie zmieniłeś oleju syntetycznego na mineralny? I teraz sam szukasz przyczyny tego co się dzieje?Jaki był ten poprzedni olej ?
A gdyby pękła głowica to w jaki sposób olej ma sie dostać do układu chłodzenia w którym po rozgrzaniu jest niewielkie cisnienie? I jak to jest że nie ma płynu w oleju?
Uszczelka była robiona 8 miesięcy temu, a tydzień temu były wymienione simeringi rozrządu, bo puszczały olej, ale dymiło już wcześniej. Oleju nie pobiera ani płynu chłodzącego.
Na wszelki wypadek sprawdź jeszcze, czy nie masz płynu chłodzącego w oleju. Uszkodzona uszczelka podgłowicowa i przedostający się do cylindrów płyn chłodzący też może powodować podobne objawy, blokując pierścienie tłokowe z gładzią cylindrową. Sprawdź najlepiej przed uruchamianiem zimnego silnika, czy możesz obrócić ręcznie wał korbowy. Jeśli nie -...
Witam mam problem z moim paskiem jak odpalam po nocy lub po dłuższym postoju to kopci mi na niebieskawo odraz po odpaleniu płynu ani oleju nie ubywa co może być przyczyną proszę o pomoc
Sprawdź silnik czy nie ma wycieków, być może gdzieś gubi olej, w przeciwnym razie musi go spalać, więc kopci na biało. A tu przyczyn jest kilka. Sprawdź płyn chłodzący czy nie ma oleju w zbiorniczku wyrównawczym.
Czasami przyczyną jest zatkany przewód który wchodzi do górnej części zbiorniczka z płynem.Gęsta maź sugeruje na wytrącenie się gliceryny z płynu jest to efekt przegrzania powyżej 130 C Proponuje wylać to wszystko ,kupić uszczelniacz do układów chłodzenia oczyści i uszczelni.Jeżeli to nie pomoże to przyczyna może być w uszkodzonym wymienniku ciepła...
zanim go zalejesz sprawdź uszczelniacz na pompie wody i oleju, bo to jest częstą przyczyną mieszania się płynów
w moim fordzie fiescie ( w zasadzie jest to mazda 121 ale to to samo ) z silnikiem 1.8D mam problem z nadmuchem cieplego powietrza, tzn przewaznie jest go brak , nagrzewnica jest goraca ale po ustawieniu nadmuchu na cielo nie grzeje do srodka, z dwa razy udalo mi sie cos poruszac i wtedy zasoczylo ale znowu wtedy nie ma zimnego nadmuchu, rozebralem...
Witam, mam problem, olej leci mi do płynu chłodniczego a zauważyłem słabiutko dokręcony filtr oleju, czy to może być przyczyna?
Z płynem i z olejem nic się nie dzieje? Jak jest zimny to potrzeba mu więcej paliwa i nie przeszkadza mu za wczesny kąt, ale jak już jest ciepły to może mu przeszkadza.
Jeśli mogę podpiąć się pod post, to zapytałbym o swój problem. Golf 4 2,0 benzyna. Mianowicie ubywa mi płyn z chłodnicy, oraz nie grzeje klimatronic. Klimatronik grzeje tylko na obrotach ale i tak słabo. 1.W zbiorniczku płynu chłodniczego nie ma oleju. 2.Podłoga u pasażera sucha. Co może być przyczyną tych problemów? W jaki sposób zbadać przyczynę przed...
W oleju nie widać płynu. Wcześniej przed wymianą uszczelki był. I na pewno przyczyną dostawnia się oleju do wody była wtedy uszczelka pod głowicą, a może chłodnica oleju.
Witam po pierwsze płyn chłodniczy ma takie właściwości iż kurczy się na zimnie i rozszerza w cieple, po drugie ten tzw. serek na korku oleju to opary z oleju zmieszane z parą wodną z powietrza lub paliwa. Powstawanie tej emulsji spowodowane jest nie dogrzaniem silnika (krótkie przebiegi dzienne). Dłuższe przebiegi powinny zlikwidować powstawanie emulsji....
Witam. Przyczyną białego dymu przeważnie jest ,,spalanie" płynu chłodniczego.Jesli chodzi o wyrzucanie oleju przez bagnet to jest za duże ciśnienie w komorze korbowej silnika.Sprawdź zawór odmy.
Jaka jest przyczyna gdy w trakcie jazdy mruga kontrolka oleju ,(olej wymieniony i płyn chłodnicy )stan oleju w normie
Witam. Od pewnego czasu ubywa w zbiorniczku płynu hydraulicznego. Nigdzie nie widzę żadnego wycieku. Czy plyn może wyciekać do oleju chydraulicznego?? Układ hamulcowy zalany płynem Ambra. Ciagnik New Holland ts100 2001r. Może ktoś podpowie co może być przyczyną. Z góry dziękuję.
Witam. Co moze być przyczyną dymienia na błekitno? Najbardzij przy zmianie biegów i delikatnym dodawaniu gazu. Zadnych błędów, moc ok. oleju ani płynu nie ubywa. Na zbiorniku paliwa w okolicy wydechu biały nalot.
Witam. Napotkałem ostatnio problem w swojej astrze. Mianowicie na dluzszym postoju płynu w zbiorniczku mi się zagotowuje oraz wycieka cały przez korek. Z jakiś miesiąc temu gdy chciałem dolać płynu po dłuższej trasie to nie mogłem odkręcić korka ponieważ odłamał się jeden z zaczepów uszczelek I zdiołem tylko tą pomarańczową nakrętkę a reszcze odkręciłem...
Może być zapowietrzony duży obieg i dopiero po otwarciu termostatu płyn dociera do całego układu chłodzenia. Może też być uszkodzona uszczelka pod głowicą (trzeba sprawdzić czy płyn nie pojawia się w oleju) jak również uszczelka kolektora ssącego (płyn dostaje się do cylindrów i jest spalany). Po więcej informacji zapraszam na forum.roverki.eu
stilo abarth co może być przyczyna wysokiej temperatury oleju, wskaźnik wchodzi prawie na czerwone pole ? natomiast temperatura płynu chłodzącego jest ok . prosze pilnie o wskazówki
Miałem kiedyś przypadek z Scanią 500 V8 olej mieszał się z płynem pomimo wymiany oringów uszczelki i chłodniczki. Przyczyną okazała się pokrywa chłodnicy oleju, prawdopodobnie ktoś prędzej wymieniając uszczelki za mocno dokręcił śruby i wypaczyła się powierzchnia pokrywy . Wymiana na nową oryginalną pokrywę rozwiązała problem.
Jak olej ci zgęstniał i ma bąbelki to płyn jak ON to jest rzadki.
Przewód od wspomagania?Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku.
Ubywa płynu i oleju... No to może uszczelka pod głowicą?
Tak auto obecnie stoji u trzeciego mechanika oleju ani płynu chłodniczego nie bierze oni Ne mogą znaleźć przyczyny ręce mi opadają
..albo sonda jest zużyta/zanieczyszczona i ma nieco przesuniętą charakterystykę, albo silnik spala olej/płyn chłodniczy (choć ciężko tu mówić o spalaniu). Oczywiście nie można wykluczyć samego katalizatora, ale przyczyn może być całe mnóstwo Oleju nie dolewam między wymianami, płyn też nie znika od kiedy założyłem sprężyste opaski na wężach wodnych...
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
Witam zauważyłem że samochód bierze delikatnie olej na 5 tyś z max na minimum. wymieniłem olej i zauważyłem że bierze go co raz więcej na tysiąc kilometrów koło 300 mililitrów a co najgorsze w zbiorniczku wyrównawczym przybyło płynu! Płyn jest czerwony i nie widać jakby przybyło tam litr oleju bo tyle jest za dużo. I teraz tak czy możliwe że wcześniej...
Posiadam Renault Megane 1.4 +gaz . Niedawno zauwazylem ze ubywa mi plyn chlodniczy, sprawdzalem juz wszystkie weze i nic wszystko jest oki tylko zadziwila mnie jedna rzecz na korku wlewu oleju pojawil sie osad (takie maslo) ! Co moze byc przyczyna tego ze ubywa mi plyn chlodniczy i pojawia sie ten osad ?
Cześć, od jakiegoś czasu ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym, zaczeło sie od tego że na rozgrzanym silniku wywalalo plyn przez korek , nie wlaczal sie wiatrak i temp silnikia siegała max. Odpowietrzyłem układ i przez pare dni było ok lecz dzisiaj zauważyłem że brakuje około 0,5l płynu.Tym razem raczej nie wywaliło go przez korek i temp jest ok....
Poziom płynu chłodzącego. Na zbiorniku wyrównawczym masz zaznaczone Min i Max.
Hej.Dzięki wszystkim.Znalazłem;)))Fachowiec od liczników doradził sprawdzenie kostek wpinanych w licznik(Kostka wchodzi w kostkę i później w licznik).Było tam troszkę płynu(chyba woda)i to było przyczyną awarii.
Witam czy ktoś może mi podpowiedzieć co może być przyczyną wydostawania się płynu chłodzącego... z odmy silnika lecą krople kiedy silnik się rozgrzeje,jest to renault magnum 2007 rok 460dxi 580000 km od czego rozpocząć poszukiwania przyczyny. W oleju mazi niema w deklu klawiatury też nic się nie dzieje ale płynu ubywa na 4 tyś. ok 5 litrów, przegrzany...
Skoro nie jesteś pewny co do pracy retardera to koniecznie to sprawdz.Jest możliwe ,że to n jest przyczyną kłopotu.Można jeszcze wziąć pod uwagę wydajność pompy wody.
Witam. Po wymianie sprzegła przy golfie III 1.9 TDI 110 KM i podłączeniu aku. zaświeciły się kontrolki płynu chłodniczego i oleju. Kluczyk jest wyjęty, kontrolki świecą. Po włożeniu kluczyka świece się podgrzewają, ale golf nie odpala. Brak prądu na elektrozaworze na pompie wtryskowej. Może ktoś wie gdzie szukać przyczyny?
Domyślam się, że posprawdzałeś stany płynu i oleju w twoim aucie. Przyczyną może być właśnie czujnik któregoś z elementów lub jakieś kiepskie złącze. Polecam sprawdzenie wszystkich wtyczek i złącz pod maską i potraktowania ich np. kontaktronem. Kiedyś miałem podobną sytuację w fordzie ale niestety z mojej nieuwagi było mało oleju ;-) POZDRAWIAM.
Daj znać jak wyglądają krzywki. Jest jeszcze jedna mozliwość-jesli dałeś(czy ktoś dał) zbyt dużo silikonu na styku obudowa wałka-głowica to mógł się przytkać otworek którym płynie olej smarujący czopy wałka i krzywki. Tylko wtedy raczej "świerszczy" i długo byś nie pojeździł. Czy dobrze jest podawany olej można zaobserwować przy pomocy latarki. Odkręcić...
Proszę o rade co może być przyczyną ubywania płynu chłodzącego pomimo braku wycieków na zewnątrz, Nadmieniam że do oleju silnikowego nie przedostaje się. Nadmieniam że mam założony gaz firmy Lowato.
A silnik to wielka tajemnica jaki tam jest zamontowany.Poziom oleju i płynu w chłodnicy ok?
Witam serdecznie Posiadam skode octavie 2000r.z silnikiem 2,0 z gazem sekwencyjnym. Problem polega na tym że auto bierze olej mniej więcej 1l na 3000km. I sporo płynu chłodniczego ( średnio raz w tygodniu trzeba dolać) i poza tym wszystko jest ok Jaka może być przyczyna ? Czy to może być uszczelka pod głowicą?
Po pierwsze diesel czy benzyna?? Domyślam się, że diesel 1.9 tdi. Ja bym raczej nie obstawiał układu paliwowego bo w takim przypadku dymi raczej na czarno. Na początek sprawdź czy nie ubywa oleju i płynu. Sprawdź czy płyn nie śmierdzi olejem napędowym. Jeśli któreś z w/w masz dmuchniętą uszczelkę.
Witam, Mam problem z Magnum-ką, zaznaczam że jest to samochód rezerwowy i jest mało używany. Przed zimą postawiłem magnum-kę przed halą gdyż jak napisałem wyżej jest to samochód rezerwowy, płyn chłodniczy został spuszczony, teraz jak zalałem płynem po odpaleniu pojawił się płyn w oleju i po zagrzaniu odmą wydostaje się biały dymek i wyciekający płyn,...
Jeśli Twoja auto ogarnia mechanik, powinien doskonale wiedzieć co robić krok po kroku, aby znaleźć przyczynę. Jeśli robisz sam, we własnym zakresie możesz: - założyć termostat (najlepiej nowy) - wyjmowanie go nie pomoże w diagnozie - zajrzeć po uruchomieniu chłodnego silnika do zb. wyrównawczego albo pod korek chłodnicy - jak bulgocze i podnosi się...
Jesteś pewien, że to tego przyczyna może być? Skoro z olejem, żadnego problemu nie ma.
Dzięki wszystkim za rady. Przyczyna moich objaw była pęknięta tuleja cylindra:( Ale juz po wszystkim wymieniłem silnik:( (napraw mi sie nie opłacała)
Witam, dziś przy kontroli poziomu płynów standardowo sprawdziłem poziom oleju i ku mojemu zdziwieniu zwiększył się on. Miesiąc temu przy sprawdzaniu oleju poziom wynosił lekko ponad połowę bagnetu, dziś wartość pokazywała w granicach maxa oraz na samym dnie bagnetu pojawiła się mała kropka znana mi już jako "masło" na korku braw objawów masła. Odcinki...
Witam, Jestem posiadaczem Reno Megane II 1,5 DCI Mój problem polega na tym że wycieka mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego. I nasuwa się pytanie jaka może by tego przyczyna ?. Samochód nie dymi, nie ma podniesionego stanu oleju i ogrzewanie działa zmiennie raz jest raz nie ma ... Czy może miał ktoś z was podobny problem i czy wie jak można...
Witam, moim zdaniem zatankowałeś złej jakości paliwo. Wtryskiwacze nie padają tak nagle bez przyczyny , a tam bardziej w tym silniku.
Uszkodzona uszczelka pod głowicą skutkująca dostawaniem się płynu chłodniczego do oleju też może być przyczyną powstawania majonezu w odmie. Przy znacznych przeciekach olej po prostu robi się jasny jak mleko. Uszkodzoną uszczelkę można wykryć na kilka sposobów. Podstawowy to pomiar kompresji w cylindrach. Inne to: kontrola ubytków płynu , sprawdzenie...
Mialem przypadek padnietej uszczelki pod pokrywą rozrządu i płyn przedostawał sie do oleju... A plynnu ubywa?
Jak już pisałem płyn w normie brak oleju w płynie. O.K. poszukam o adaptacji. Dzięki
Witam, silnik 1.8 99r, przejechane 250k\km (teoria):( Co może być przyczyną zbierania się oleju w cylindrach? W układzie chłodzenia płyn czysty i nie przybywa. Odpalona, zagrzana, nie pali na wszystkie gary bo zalewa. Po wykręceniu świec widać pod nimi bajorka:(
Witam Panowie. Pacjent audi a4 B5 1.9 115km quattro Od jakiegoś miesiąca borykam się z problemem a mianowicie zaczął mi znikać płyn chłodniczy. Przez kilka dni nie mogłem zdiagnozować z którego miejsca może wyciekać,więc podjechałem do mechanika posprawdzał i doszedł do wniosku że płyn wywala ze zbiorniczka wyrównawczego a dokładnie od dołu z otworu...
Do układu chłodniczego w Saxo przedostawał się olej ,więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą , sama głowica sprawdzona była na szczelność i planowana.Problem nadal pozostał - olej w dalszym ciągu przedostaje się do chłodnicy. Po zagrzaniu silnika i otwartym termostacie brak bąblowana płynu. Proszę o poradę co może być przyczyną , przedostawania się oleju...
Witam Mam problem z moja astra 1,7dti 2000r silnik isuzu po przejechaniu ok tys km muszę dolewać około 0,5l płynu do chłodnicy - myślałem ze to może przyczyna pękniętej uszczelki pod głowicą lecz nie widać"kawy z mlekiem" kiedy to połączy się płyn chłodniczy z olejem silnikowym może minimalnie przybywa oleju w silniku. Auto nie dymi na czarno nie ma...
Sprawdzić czy nie ma nigdzie w komorze silnika (chłodnica, węże, chłodniczka oleju, sam silnik) ani pod autem mokrych plam lub ew zacieków. Jak sprawdził kolega głowicę i uszczelkę?
O innych ciśnieniach piszemy, ja o tym w układzie chłodzenia którego pilnuje korek i możliwej z tego rudzie przy przepustnicy, Ty o ciśnieniu sprężania w cylindrach i oleju tu i tam. Wiem że nagrzewnica cieknie czuć w kabinie i brudzi szyby i to do roboty w lecie. Zaczęło ciec i czuć po odkamienianiu, czy przed ? Ja to odkamienianie robiłem octem, 2L...
A katalizator jest? Jego brak może potęgować zjawisko wydobywania się pary wodnej z wydechu. Nie ubywa płynu chłodzącego i nie ma CO2 w układzie to nie będzie UPG. Są możliwe inne przyczyny dymienia typu uszkodzone turbo, uszczelniacze zaworowe itp. No i przy "spalaniu" płynu nie czuł byś samych spalin tak samo jak przy oleju.
Za turbinę ma płacić ten kto Ci ją założył nie wykrywając przyczyny tylko usuwając skutki. Powinien zmierzyć ciśnienie oleju i nie jest normalne gdy ubywa Ci 1 litr płynu chłodzącego w ciągu dnia. Może przyczyną tego wszystkiego co się stało była tylko uszczelka pod głowicą o której powinien się domyśleć nie widząc wycieków na zewnątrz. Kupa kasy więc...
Wyczyść układ dolotowy, w szczególności intercooler, z resztek oleju. Warto sprawdzić też stan membrany w zaworze odmy, nie jestem pewien czy w 1.5 jest ona wymienna i czy nie trzeba wymieniać całego zaworu bądź pokrywy zaworów. https://megane.com.pl/topic/34934-g%C5%8... Tu opisałem jej wymianę w 1.9 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
przyczyna płyn oleju kontrolka oleju płynu oleju płynu chłodniczego
skrypt uruchamia automatyczny tda2030a zasilanie zabezpieczenie odgromowe
domofon włącznik programowanie pilota napędu bramy
Electrolux PerfectCare – czyszczenie pompy odpływowej, filtra i sumpa, objawy E20/E21 Scania R440 – lokalizacja bezpiecznika lewego światła drogowego, CEU, F11/F13, F54/F55