https://www.dmcinfo.com/latest-thinking/... https://www.tycorun.com/blogs/news/mosfe... wpisałem w google: how to calculate mosfet switching losses I ja wiem że te czasy przełączenia są śmiesznie małe. No właśnie one są podstawową...
Witam co do alternatora to doładuje napewno tylko potrzebuje pewnej drogi. -Sprawdz wogóle czy cele w akumulatorze są w porządku. -Podczas jazdy ogranicz np. radio, wentylatory itp. -Prostownik którego używam jest to najzwyklejszy ( trafo, mostek prost no i kondensator zmieniony na 10 000 mikroF ) 6A podłączam go jeżeli samochód długo stał. Masz jeszcze...
Pomyślałem, aby zamienić wejścia komparatora, aby sygnał z wzmacniacza trafiał na wejście odwracające, a poziom napięcia odniesienia był ustawiany dla wejścia nieodwracającego. Niestety po tej operacji cały układ stał się generatorem przebiegu prostokątnego. Teoretycznie, taka zamiana nie powinna mieć znaczenia. W praktyce jednak, przyczyną generacji...
I to by było przyczyną przeładowania ?? A nie uszkodzony bms ?
(...) s://obrazki.elektroda.pl/6698330900_1737... https://obrazki.elektroda.pl/9486679500_... https://obrazki.elektroda.pl/5895107100_... https://obrazki.elektroda.pl/3434561500_... https://obrazki.elektroda.pl/9556867000_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pomimo wymiany przepływomierza...
Błąd 17965 świadczy o przeładowaniu turbo czyli uzyskujesz większe ciśnienie doładowania rzeczywiste turbo niż życzy sobie tego sterownik silnika a z tego co wiem to ciśnienie wymagane oscylować powinno w granicach 1887 mbarów dla silnika AGR. Rzeczywiste zaś przekraczać musi te wartości w czasie dłuższym niż 6 sekund w czasie jazdy dynamicznej tą Audicą...
Dzięki za opis, podepnę jeszcze dodatkowe masy do alternatora i regulatora. Przypomniało mi sie jeszcze że nie ma (nie działa) kontrolki ładowania, na wolnych obr ładowanie jest ok 25v ale po kilku minutach pracy na wysokich wchodzi na ponad 30v ale chyba raczej nie może to być spowodowane brakiem kontrolki bo z tego co mi wiadomo służy ona do wzbudzania...
Czyli aku za mocno dostaje. To może być przyczyną i jeśli po naprawie alternatora (regulatora) problem ustanie to można by rzec, że aż tak źle nie jest - natomiast jeśli przy okazji przeładowania popalił coś to może być jeszcze mały problem. Mam nadzieję, że udało mi się w jakimś stopniu pomóc. :D Pozdrawiam!
To nie jest przyczyną przeładowania turbo. Króciec, nawet jeśli jest luźny i powoduje nieszczelność to najwyżej możesz mieć niedoładowanie i twardy pedał hamulca więc szukaj gdzie indziej bo to nie to. Jakakolwiek nieszczelność w układzie podciśnienia nigdy nie powoduje przeładowania turbo !
wszystko zależy jaki tam siedzi silnik bo nie wiemy czy ma zmienną geometrię czy WG - jeśli silnik ma oznaczenie ALH to ma zmienną geometrię a przyczyną przeładowania turbo będzie albo zapieczona zmienna geometria albo zacinająca się wewnątrz gruszki sztanga siłownika podciśnieniowego, wężyki podciśnienia nie mają tutaj wpływu na przeładowanie więc...
Witam ! jeżeli jeszcze ktoś ma problem z odpalaniem chryslera to odpowiadam: najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia komputer nie otworzy wtrysków i samochód nie odpali . Jest to wynikiem...
Usterka czujnika ABS nie powoduje gaśnięcia silnika - to po primo, po drugie primo ;) to błąd 00575 jest przyczyną odczuwalnego spadku mocy podczas jazdy spowodowany trybem awaryjnym ( z winy niedoładowania lub przeładowania turbo) a po trzecie primo, to jestem ciekaw do jakich obrotów kręcisz silnikiem na biegu jałowym, że podwiesza mu zawory - nie...
Witam, co może być przyczyną tak wysokiego przeładowania turbiny? Jakby sztanga nie działała bo wcale nie odpuszcza.. Przy 3500obr tryb awaryjny i koniec. Proszę o pomoc co mam sprawdzić w pierwszej kolejności? Przesyłam LOGI. Kod silnika golfa: ALH - http://vaglogi.pl/log-003_008_011_37L6A.... Do tego widzę sporo oleju przy intercoolerze :/ Prześlę...
witam ! mam problem dzisiaj gdy zjechałem z obwodnicy auto nagle zaczęło wchodzić na wysokie obroty i strasznie kopcić tak że nie widziałem nic w lusterku wstecznym ,więc wyłączyłem silnik i po pewnym czasie chciałem go odpalić ale nawet nie chciał zakręcić.co może być przyczyną ?.dodam że od pewnego czasu auto robiło się mułowate i jakby turbo zaczynało...
Czy przyczyną może być alternator albo regulator napięcia i w momencie przeładowania dzieją się wyżej wymienione cuda??
Pracuje w wulkanizacji TIR na co dzień . Opony strzelają z powodu : Przeładowania , zmęczenia materiału , oszczędności szefa . Jakoś opon nawet tych chińskich znacząco sie poprawiła . Rzadko kiedy opona nowa idzie na gwarancje bo nic się z nimi nie dzieje . Szef ,,Janusz" jeśli oszczędza i kupuje opony używane to później takie rzeczy sie wyprawiają
Przyczyną mogą byc także niepewne połączenia wewnątrz kondensatorów styrofeksowych (miedź - aluminium) produkcji MIFLEXu. W momencie gwałtownego przeładowania powstaje "jakieś tam" połączenie, poźniej ponownie zanika ..... efektem są trzaski.
Witam wszystkich. Mam następujący problem, z którym nie mogę się uporać i zwracam się do was z prośbą o poradę. Mam VW PASSATA 2001 rok z silnikiem 1.9 TDI 130 KM i historia wygląda następująco: przeładowywała turbina więc został podpięty vag bład standardowy w pamięci sterownika o przeładowaniu poruszałem sztangą faktycznie zatarte kierownice bo ciężko...
Witam, potrzebuje wartości bloków pomiarowych dla wyżej podanego w temacie silnika dla programu vag-com. Mój problem polega na tym iż przy znacznym obciążeniu samochodu przy przyspieszaniu wchodzi w tryb awaryjny i traci moc(zaczyna chaotycznie pracować), ogólnie jak na 110 km to nie ma mocy oraz przy 2-2,2 tys obr. przestaje ciągnąć i nie na czym jechać(...
Rudiksam, widziałem na jakimś zdjęciu w internecie M37516 z napisem białą farbą - u mnie nie ma takiego. Wgrałem wsad i widzę dwa problemy: 1. FCC =4400mAh podczas gdy DesignCapacity=3800mAh. 2. Overcharged Alarm aktywny (chociaż napięcia na ogniwach wynoszą 3.7V) W efekcie bateria pokazuje Absolute SOC =102% i odłącza MOSFETa podczas łądowania gdy...
Wlutowałem spowrotem rezystor załadowałem inny soft jeszcze raz Swup-em.Niestety sytuacja się powtarza -nawet na włączonym telefonie-ładowanie kończy się zgaśnięciem telefonu i ponowne jego włączenie jest niemożlwe bez przeładowania eepromu i ustawienia IMEI we Freia. Ładowarka jest nieorginalna(chińska)Czy to może być przyczyną ?
No siatka skorotronowa służy do równomiernego rozprowadzania napięcia po bębnie jak jest uszkodzona/przepalona to może powodować przeładowania w warstwie światłoczułej bębna czego efektem są rozmyte szare paski których nasilenie zwiększa się wraz z ilością wykonywanych ładowań/rozładowań bębna. Nie powiem ci że to jest napewno przyczyną ale osobiście...
Kolego, przeczytaj co TY WYPISUJESZ radząc innym. Przecież u niego nie jest problemem słaby aku, ale zupełnie błędne podłączenie pompy. On ma najprostszy regulator ładowania z funkcją odprowadzania nadmiaru prądu do żarówki czy grzałki - to jest tylko zabezpieczenie przed przeładowanie akumulatora. Przecież nigdy w życiu nie podłącza się tam żadnych...
Chyba źle cię zrozumiałem. Jaką masz maksymalną częstotliwość sygnału sterującego?. Jeśli 50kHz (10+10us) to R1 powinien być 30kΩ wydzieli się w nim 0,65W Mój układ z R1 150k i C1 100n powinien dla IRF 9640 (75nC(at)10V) dostarczać właściwego ładunku do przeładowania bramki do nieco ponad 10kHz. C1 jest mały, na jeden cykl napięcie spadnie o 1V,...
Witam. Przybliżę po krótce historie chyba najdroższego fiata stilo z 2003 roku. Silnik jest po kompletnym remoncie. Turbo regenerowane 2 razy. Nowy zawór overboost. Nowe filtry. Świece. Oleje. Płyny. Chciałoby się rzec nowe auto. Przyczyną remontu była pęknięcia rurka od intercoolera przez co silnik i turbo zaciągało dobie piasek i inne zanieczyszczenia...
typowy dla TDI przypadek wchodzenia silnika w tryb awaryjny z powodu przeładowania lub niedoładowania turbiny, z całą pewnością nie siedzi w nim silnik z turbiną o zmiennej geometrii łopatek więc czyszczeniem turbiny nie ma sobie co zawracać głowy, najczęstszą przyczyną są przetarte wężyki ciśnieniowe oraz eelktrozawór N75 sterowania zaworem upustowym...
Witam Kolegów! Znajomy ma dość ciekawy problem z 1.9TDI ALH. Silnik przechodzi notorycznie w tryb awaryjny. Podczas gwałtownego przyspieszania na 3, 4 lub piątym biegu przy około 3-3,5krpm łapie "notlaufa". Po zważeniu jest zawsze ten sam błąd spowodowany problemem w stabilizacji ciśnienia doładowania. Sytuacja występuje 100/100. Zapewne na biegach...
Da rade. Mosfet praktycznie nie potrzebuje pradu bramki by sie wlaczyc, sterowany jest napieciowo. Mosfet praktycznie nie potrzebuje prądu bramki żeby POZOSTAĆ WŁĄCZONYM, natomiast żeby włączyć mosfeta niezbędne jest przeładowanie jego pojemności bramka-źródło, z czym jak powszechnie wiadomo związany jest przepływ prądu. Tak więc podczas kluczowania...
Już wytrzeźwiałem więc odpisuję : olej w elektrozaworze N75 lub MAP sensorze to się zdarza, olej pochodzi z odmy silnika i będąc w dolocie dostaje się do ww. elektrozaworu jak i czujnika MAP czyli czujnika ciśnienia doładowania - olej owszem może być przyczyną złego pomiaru MAP sensora. Ten tani komputer w zupełności wystarczy by prawidłowo sprawdzić...
Tak,jest tak samo,jak przed regeneracją turbiny ale prosiłem o podpowiedź,co jeszcze można sprawdzić,bo jak nie dam rady,to wiadomo,że będę musiał uderzyć gdzieś dalej...
Najprawdopodobniej przyczyna tkwi właśnie w kierownicy,rozebrać wyczyścić i po kłopocie.
Podam problem, który mnie spotkał - też nie dochodziły sms-y a przyczyną okazała się przeładowana skrzynka odbiorcza. Po wykasowaniu najstarszych wiadomości wszystko wróciło do normy.
Panowie dziś po wymianie oleju taka.akcja wyjazd z garażu check się zapala brak mocy auto jedzie bez turbo wraca podpięcie pod kompa pokazuje błąd przeładowania P2563 węże od podciśnień sprawdzone napięcia na zaworze sterujący też ci może być przyczyną ,po skasowaniu auto jedzie normalnie .Wystarczy zgasić i zapalić parę razy i błąd powraca.
[Golf V 1.9 BXE] Proszę o analizę logów 1.9 BXE. Turbina ma przeładowywanie. Co może być przyczyną? https://log.tunezilla.com/s/m0vjeiS8
To gdzie przyczyna-- przeładowana pralka? za mało wsadu?, czy może luz bębna(łożyska)?
najczęstsza przyczyna przeładowania silnika jest zacierająca się kierownica spalin , ma to miejsce w silnikach ze znaczym przebiegiem , rozebranie i czyszczenie OK ale to wszystko jest na niedługi czas niestety.
Post zdublowany
Witam. Najczęstszą przyczyną takich awarii jest przeładowanie akumulatora i definitywne uszkodzenie go - dostaje przerwy. Użytkownicy sądzą bowiem, że im dłużej go ładują, tym lepiej. Tymczasem zasilacze w tych chińszczyznach nie maja stabilizacji, bo mają być i są tanie. Gdy w takim stanie włączymy świecenie, a wtyczka jest w gniazdku, to diody natychmiast...
Z tego co czytam to z ta turbinką własnie nie jest tak do konca bo nie którzy sądzą ze tak to na każdym biegu by był mułowaty chyba ze jest to przyczyna przeładowania tej turbiny... bede musiał jednak podłączyc się do kompa i sprawdzić usterki
Witam Peugeot 307 2.0 hdi odcina moc, komputer pokazuje przeładowanie turbosprężarki. Czy turbina pada, czy to wina gruszki? jaka przyczyna?
No moc ma większa jest po czipie i czuć ze ma i tak większa moc niż powinien chyba
Przyczyną uszkodzenia sterownika było przeładowanie ładowania alternatora.
Zobacz na grupę 011 i na ostatnią pozycję czyli wysterowanie zaworu co się dzieje. Ciśnienie wstaje zbyt późno i od razu jest przeładowanie. Ja bym podmienił zawór na początek. Jeśli to nie pomoże to szukać w turbo przyczyny.
i następny objaw zostawiłem ten telefon i tak się restartował teraz klikną i wszystko śmiga ekran normalny bateria pokazuje pełne naładowanie,czy może leżeć przyczyna przy przeładowaniu np.baterii?
Przyczyn może być kilka. Wysoka temperatura, przeładowanie, wada fabryczna, zwarcie.
Dziękuję za odpowiedź. N75 wymieniałem rok temu na Pierburga. Możliwe by tak szybko się wytarła ta sprężynka? jakie są jeszcze przyczyny przeładowania oprócz zaworu upustowego? Wężyki? Jutro zrobię jeszcze raz logi łącznie z 010.... Hm...Przepływka też roczna i też Pierburg... nie jakiś cudak z chrl... ręce opadają.... Będę wdzięczny za wszelkie sugestie....
Witam Kolegów. Swego czasu ktoś mi podrzucił do naprawy taki prostownik. Jestem od lat elektronikiem i elektrykiem ale tu pierwszy raz mam problem. Otóż ten prostownik ma napisane na obudowie zabezpieczenie przeciw zwarciowe. Niestety w środku ktoś jak to się mówi rozgrzebał i teraz mam problem jak to ogarnąć. Owszem prostownik z grubsza da się złożyć...
ale chyba takie prostowniki mają zabezpieczenie przed przeładowaniem?? osobiście mam prostownik "zespół prostownikowy BA-12/5" którym ładowałem akumulator 110Ah przez 48 godzin z przyczyn zapomnienia weekendowego:-) po odłączeniu go akumulator nie był nawet ciepły co prawda było to zima w temp. ok. 0-5 stopni C* ale także nie było specyficznego "bulgotania"...
Czy pojemność kondensatora miałaby jakieś znaczenie dla pomiaru bez obciążenia, Jeżeli ma to być tylko pomiar napięcie, to pojemność kondensatora nie ma specjalnego znaczenia. Jego zastosowanie pozwala zmierzyć napięcie szczytowe jakie się na nim odłoży. Napięcie 12.5V które zmierzyłeś, to jest napięcie średnie i ono w tym wypadku nie jest wcale takie...
Mógł ktoś grzebać ale to czy było grzebane wyjdzie dopiero w logach dynamicznych (pod warunkiem, że sztanga po wyłączeniu silnika wraca do dolnego maksymalnego położenia) - powiedz to mechanikowi. Jeśli jest w stanie wykonać takie logi to i będzie w stanie usunąć przyczynę przeładowania chyba, że jednak zmienna geometria się przycina to wtedy turbo...
przyczyną buczenia zabezpieczenie przeładowania układ przeładowania
alarm samochód pilot awaryjne odpalanie nawigacja wince uszkodzony moduł pralka
kupię oscyloskop rigol ds1054z kupię oscyloskop rigol ds1054z
Podłączenie silnika DC 310V do zasilania AC 230V - skutki Jak zdemontować nagrzewnicę w Nissan Micra K12?