Tak,jest tak samo,jak przed regeneracją turbiny ale prosiłem o podpowiedź,co jeszcze można sprawdzić,bo jak nie dam rady,to wiadomo,że będę musiał uderzyć gdzieś dalej...
I to by było przyczyną przeładowania ?? A nie uszkodzony bms ?
Najprawdopodobniej przyczyna tkwi właśnie w kierownicy,rozebrać wyczyścić i po kłopocie.
Witam co do alternatora to doładuje napewno tylko potrzebuje pewnej drogi. -Sprawdz wogóle czy cele w akumulatorze są w porządku. -Podczas jazdy ogranicz np. radio, wentylatory itp. -Prostownik którego używam jest to najzwyklejszy ( trafo, mostek prost no i kondensator zmieniony na 10 000 mikroF ) 6A podłączam go jeżeli samochód długo stał. Masz jeszcze...
Podam problem, który mnie spotkał - też nie dochodziły sms-y a przyczyną okazała się przeładowana skrzynka odbiorcza. Po wykasowaniu najstarszych wiadomości wszystko wróciło do normy.
Post zdublowany
najczęstsza przyczyna przeładowania silnika jest zacierająca się kierownica spalin , ma to miejsce w silnikach ze znaczym przebiegiem , rozebranie i czyszczenie OK ale to wszystko jest na niedługi czas niestety.
To gdzie przyczyna-- przeładowana pralka? za mało wsadu?, czy może luz bębna(łożyska)?
Z tego co czytam to z ta turbinką własnie nie jest tak do konca bo nie którzy sądzą ze tak to na każdym biegu by był mułowaty chyba ze jest to przyczyna przeładowania tej turbiny... bede musiał jednak podłączyc się do kompa i sprawdzić usterki
To nie jest przyczyną przeładowania turbo. Króciec, nawet jeśli jest luźny i powoduje nieszczelność to najwyżej możesz mieć niedoładowanie i twardy pedał hamulca więc szukaj gdzie indziej bo to nie to. Jakakolwiek nieszczelność w układzie podciśnienia nigdy nie powoduje przeładowania turbo !
Dzięki za opis, podepnę jeszcze dodatkowe masy do alternatora i regulatora. Przypomniało mi sie jeszcze że nie ma (nie działa) kontrolki ładowania, na wolnych obr ładowanie jest ok 25v ale po kilku minutach pracy na wysokich wchodzi na ponad 30v ale chyba raczej nie może to być spowodowane brakiem kontrolki bo z tego co mi wiadomo służy ona do wzbudzania...
Witam. Najczęstszą przyczyną takich awarii jest przeładowanie akumulatora i definitywne uszkodzenie go - dostaje przerwy. Użytkownicy sądzą bowiem, że im dłużej go ładują, tym lepiej. Tymczasem zasilacze w tych chińszczyznach nie maja stabilizacji, bo mają być i są tanie. Gdy w takim stanie włączymy świecenie, a wtyczka jest w gniazdku, to diody natychmiast...
Dziękuję za odpowiedź. N75 wymieniałem rok temu na Pierburga. Możliwe by tak szybko się wytarła ta sprężynka? jakie są jeszcze przyczyny przeładowania oprócz zaworu upustowego? Wężyki? Jutro zrobię jeszcze raz logi łącznie z 010.... Hm...Przepływka też roczna i też Pierburg... nie jakiś cudak z chrl... ręce opadają.... Będę wdzięczny za wszelkie sugestie....
Przyczyną uszkodzenia sterownika było przeładowanie ładowania alternatora.
Witam Peugeot 307 2.0 hdi odcina moc, komputer pokazuje przeładowanie turbosprężarki. Czy turbina pada, czy to wina gruszki? jaka przyczyna?
i następny objaw zostawiłem ten telefon i tak się restartował teraz klikną i wszystko śmiga ekran normalny bateria pokazuje pełne naładowanie,czy może leżeć przyczyna przy przeładowaniu np.baterii?
wszystko zależy jaki tam siedzi silnik bo nie wiemy czy ma zmienną geometrię czy WG - jeśli silnik ma oznaczenie ALH to ma zmienną geometrię a przyczyną przeładowania turbo będzie albo zapieczona zmienna geometria albo zacinająca się wewnątrz gruszki sztanga siłownika podciśnieniowego, wężyki podciśnienia nie mają tutaj wpływu na przeładowanie więc...
Najpierw sprawdź czy reaguje prawidłowo sztanga. Tzn na odpalonym podłączaj i odpinaj wężyk do turbo i patrz czy sztanga się rusza ok 1 cm. Potem test z odpiętym wężykiem czy doładowanie będzie minimalne podczas jazdy (możliwy not lauf przez za niskie ciśnienie doładowania ).
Mógł ktoś grzebać ale to czy było grzebane wyjdzie dopiero w logach dynamicznych (pod warunkiem, że sztanga po wyłączeniu silnika wraca do dolnego maksymalnego położenia) - powiedz to mechanikowi. Jeśli jest w stanie wykonać takie logi to i będzie w stanie usunąć przyczynę przeładowania chyba, że jednak zmienna geometria się przycina to wtedy turbo...
Przyczyn może być kilka. Wysoka temperatura, przeładowanie, wada fabryczna, zwarcie.
Hej Najczęstszą przyczyną przeładowań bywa zacinająca się geometria lub zaworek N75.. Na twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia geometrii, jeśli ok to podmiana zaworu na internetach jest pełno informacji.. pozdrawiam
Silnik to ALH o mocy 90 KM z turbo o zmiennej geometrii i przyczyną przeładowań jest albo przycinająca się geometria albo siłownik podciśnienia przy turbo czyli grucha ze sztangą - logi na to wskazują z tym, że logi wykonane byle jak a nie tak jak powinno się je robić.
Tylko w grudniu na trasach między Krakowem > Warszawą a Gdanskiem byłam naocznym swiadkiem wystrzału opony w ciężarówce aż cztery razy. Co jest przyczyną takich zaistnień? Przeładowanie? Prędkość? Stan bieznika? Cisnienie za wysokie? Wiek opony? Trzy razy opona strzeliła w ciągniku na tyle a raz na przedzie. W naczepach nie widziałam.
Zobacz na grupę 011 i na ostatnią pozycję czyli wysterowanie zaworu co się dzieje. Ciśnienie wstaje zbyt późno i od razu jest przeładowanie. Ja bym podmienił zawór na początek. Jeśli to nie pomoże to szukać w turbo przyczyny.
Możliwe jest, że pralka została przeładowana, co wtedy? Czy może być to przyczyną?
Błąd 17965 świadczy o przeładowaniu turbo czyli uzyskujesz większe ciśnienie doładowania rzeczywiste turbo niż życzy sobie tego sterownik silnika a z tego co wiem to ciśnienie wymagane oscylować powinno w granicach 1887 mbarów dla silnika AGR. Rzeczywiste zaś przekraczać musi te wartości w czasie dłuższym niż 6 sekund w czasie jazdy dynamicznej tą Audicą...
Witam, mam taki problem: Pacjent audi a3 8p 1.9tdi bxe 2009 rok. Samochód potrafi wejść w tryb awaryjny. Nie wywala żadnych kontrolek na desce. Po sprawdzeniu błędów przez obd wyskakiwał błąd p0234. Samochód po zgaszeniu zaczynać działać normalnie. Zauważyłem ze najczęściej przeładowuje gdy np. startuje 4 biegiem z 1500obrtow do 115 km/h. Czyściłem...
ale chyba takie prostowniki mają zabezpieczenie przed przeładowaniem?? osobiście mam prostownik "zespół prostownikowy BA-12/5" którym ładowałem akumulator 110Ah przez 48 godzin z przyczyn zapomnienia weekendowego:-) po odłączeniu go akumulator nie był nawet ciepły co prawda było to zima w temp. ok. 0-5 stopni C* ale także nie było specyficznego "bulgotania"...
witam. jeśli zastanawiasz się nad wydajnością sprężarki i oczekujesz dyskusji na ww temat napisz jaką pojemność ma zamrażarka bo typ nie mówi o pojemności.-nie wszyscy znają wszystkie modele. co do nie osiągania odpowiedniej temperatury przyczyną może być przeładowanie czynnika chłodniczego i w efekcie zbyt wysoka temperatura parowania czynnika-sprawdź...
Możliwe, że ci przeładowuje i wchodzi w tryb awaryjny. Po ponownym uruchomieniu silnika działa normalnie aż do ponownego przeładowania. Przyczyn może być wiele, diagnostyka komputerowa będzie raczej konieczna w celu odszukania możliwej przyczyny usterki. Odnośnie błędu p0299 wpisz go w wyszukiwarkę i wyskoczy dużo informacji co powoduje jego pojawienie...
Witam, Podbiję temat. Również walczę z tematem przeładowania (od około 2 lat) ale w Focusie 1.6 tdci 109km. Czy znalazłeś może przyczynę problemu? Niestety każdy mechanik proponuje to samo tzn wymiana turbo itp. Wg mnie przyczyna leży gdzieś w elektronice i jak przeczytałem wątek to nadzieja na naprawę błędu wróciła.
Chyba jednak zakupię nowy zawór od EGR'a firmy PIERBURG i zobacze co się będzie działo i czy problem się powtórzy, bo nie widze innych przyczyn jak narazie przeładowania turba. Sztanga gdy ją obserwowałem na postoju w miarę dodawania gazu wydaje się chodzić ale takim patrzeniem to nic nie mozna stwierdzić... Skoro mówicie, że przepływka wygląda na sprawną...
ale generalnie co jest przyczyną złego stanu aku, jego niedoładowanie czy przeładowanie? A może jedno i drugie? Napisz pomyślimy.
Witaj-dgolf wczoraj wymieniłem n75 i dv bo to były przyczyna złych map mialem przeładowania do 1,1b jest już lepiej jutro postaram się zrobić mapy pb i lpg narazie pomykam na auto kalibracji i jest w miarę
Jak to jak? Po odpaleniu podciśnienie zaciąga ją do końca i trzyma mocno aż do momentu przeładowania ,to tak ogólnie.
zawór n75 podmieniłem na próbe z zaworem od EGR i dalej przeładowanie więc przyczyna gdzie indziej. Wężyki zmieniałem pół roku temu więc chyba nie ma innej opcji niż czyszczenie turbo. Chyba że poszedł jakiś wężyk gdzie nie miałem dostępu z góry i go nie wymieniałem ale wszystkie głowne łączące poszczególne elementy wymieniłem oprócz tych co przez cały...
pewnie że napięcie, choć mogło paść coś jeszcze - czyli co? bo ja za bardzo innej przyczyny nie widzę, ale mogę się mylić.
Czy pojemność kondensatora miałaby jakieś znaczenie dla pomiaru bez obciążenia, Jeżeli ma to być tylko pomiar napięcie, to pojemność kondensatora nie ma specjalnego znaczenia. Jego zastosowanie pozwala zmierzyć napięcie szczytowe jakie się na nim odłoży. Napięcie 12.5V które zmierzyłeś, to jest napięcie średnie i ono w tym wypadku nie jest wcale takie...
No jak to jaki - jeśli z arduino masz 5V a całkowite otwarcie kanału jest między 10V a 20V to pracujesz w zakresie nieoptymalnych warunków dla tranzystora jako klucz. Jeśli nie chcesz modyfikować schematu to zmień IRFZ44N na IRLZ44N, który jest logic level czyli przy 5V będzie miał już niemal pełne otwarcie. Rezystor bramkowy za duży - 1k? Jeśli znasz...
Sprawdź, które odbiorniki pobierają "prąd" po kluczyku tj. włączonym zapłonie i spróbuj wytypować wadliwy odbiornik. Jak załączę zapłon to pobór prądu jest trochę ponad 4A. A świeci wtedy m.in. żarówka przód (55W), tył (5W) i kontrolki więc pobór prądu jest chyba ok, same żarówki tyle biorą. Z tym że prąd ładowania jest zbyt duży to bym się zgodził....
Co może być przyczyną? Klasyka gatunku. Akumulator spuchł od zbyt wysokiego napięcia podtrzymania. Napięcie podtrzymania (buforowe) nie może być wyższe niż 13,7 V. Jeżeli jest wyższe, to akumulator spuchnie z przeładowania. Częste zjawisko w UPS'ach gdy napięcie ładowania nie jest dość precyzyjnie ustawione, albo coś się popsuje w zasilaczu. Dostawałem...
Opóźniony kąt wtrysku jest tutaj przyczyną nieodpalania wychłodzonego silnika, błędy jakie wcześniej zostały odczytane dotyczą turbodoładowania a konkretnie z pewnością przeładowania, sztanga jeśli pracuje w minimalnym zakresie to z pewnością ją przycięło w pozycji max doładowania, nie wiem jak długo tak jeździłeś ale uszczelnienie wałka turbosprężarki...
Nie opowiadaj głupot. Mętny kolor elektrolitu jest spowodowany spłynięciem masy czynnej z płyt jak i drobinami z pokruszonych separatorów. Akumulator do wymiany po uprzednim usunięciu przyczyny. Tą może być i przeładowanie, jak i niedoładowanie-po prostu elektrolit o mniejszej gęstości zamarza w mroźne dni.
Witam, co może być przyczyną tak wysokiego przeładowania turbiny? Jakby sztanga nie działała bo wcale nie odpuszcza.. Przy 3500obr tryb awaryjny i koniec. Proszę o pomoc co mam sprawdzić w pierwszej kolejności? Przesyłam LOGI. Kod silnika golfa: ALH - http://vaglogi.pl/log-003_008_011_37L6A.... Do tego widzę sporo oleju przy intercoolerze :/ Prześlę...
Dlatego, że niewłaściwie użytkujesz go. Owe zmętnienie jest wywołane przez spłynięcie mas czynnych z płyt wypełniających wnętrze akumulatora. Jeśli nadal będzie zachodził ten proces, to elektrolit zrobi się czarny i aku do wyrzucenia! Co do przyczyn, to powodować to mogą: - przeładowanie akumulatora - użytkowanie akumulatora przy niskim poziomie naładowania.
Moim zdaniem mogli na własne życzenie zrobic bombę dwu fazową. Pierwsze przeładowali układ propanem. Co efekcie doprowadziło do rozerwania obudowy sprężarki. Czynnik szybko się wydostał i po jego zaplonie mamy drugi wybuch.
Czy przyczyną może być alternator albo regulator napięcia i w momencie przeładowania dzieją się wyżej wymienione cuda??
Chwilowo nie mam dostępu do samochodu. Co może być tego przyczyną? Mogą być to diody w alternatorze?
Podejrzewam, że nie ma czego tam stroić. Nadajnik i odbiornik najprawdopodobniej mają częstotliwość ustalana za pomocą kwarcu i PLL. Trochę to dziwne, że wylały się akumulatorki. Zazwyczaj jest to efekt przeładowania, a jego przyczyną mogła być awaria układu ładującego, tak że możliwe, że uszkodzeniu uległ układ odpowiadający za zasilanie. Najpierw...
https://www.dmcinfo.com/latest-thinking/... https://www.tycorun.com/blogs/news/mosfe... wpisałem w google: how to calculate mosfet switching losses I ja wiem że te czasy przełączenia są śmiesznie małe. No właśnie one są podstawową...
Niestety tego akumulatorka już raczej nie odratujesz. Padł poprzez niewłaściwą eksploatację. Poprostu urządzenia z ogniwami wielokrotnego użytku- dla zapewnienia ich długotrwałego działania bez objawów spadku wydajności- trzeba ładować od stanu rozładowania do pełnego naładowania. Przy czym, po naładowaniu nie powinny być podłączone do źródła zasilania...
Wydaje mi się że jest to równoległy warystor zabezpieczający układ przed zwbyt wysokim napięciem na zasilaniu. http://en.tdk.eu/inf/75/db/CTVS_09/Stand... może on się uszkodzić w przypadku "przeładowania" akumulatora podczas jego ładowania w motocyklu, bez odłączania aku od instalacji. Warystor ten należałoby wymienić. Możliwe, że nie tylko...
Teraz jak tak na spokojnie analizuję tą wizytę u niego dochodzę do wniosku że to on się trochę ode mnie dowiedział na temat przeładowania, przyczyn, objawów itp. Chociaż moja wiedza to w dużej części informacje z netu ale mimo wszystko chyba więcej wiem od niego. Ale co mi z wiedzy jak nie mam takich technicznych możliwości jak mechanik a z drugiej...
ArturJK dzięki za odpowiedź. Spuchnięcie jednak raczej nie jest objawem zużycia. Tak myślę. Jeżeli oryginał ma 11.4 V to można domniemać, że ładuje się do tego wyższego progu czyli do 4.35V. Idąc tym tokiem rozumowania laptop może przeładowywać zamienniki 10.8V czy 11.1V. Przeładowanie jest bardzo niekorzystne.
a może być tak że jest przeładowany????
Umówiłem sie z mechanikiem na piątek :D Potem napisze co i jak , co było przyczyną i zamkniemy temat
Przyczyn może być wiele. Przeładowanie występuje. MIałem to samo , każdy twierdził co innego. Głównie to zakleszczające się "kierowniczki" w turbinie , ale niekoniecznie.U mnie 90% mechaników chciało turbinę robić , a było co innego. BARDZO DOBRY mechanik Dodano po 1 No i żeby to nie było ,że to mój podpis :) Udaj się do DOBREGO mechanika, najlepiej...
Sprawdź zawór N75, wtedy połączenie od tego zaworu do gruszki turbiny czy jest szczelne, no i gruszkę turbiny, najlepiej pompką vacum, a jak to wszystko będzie ok, to nie zostaje Ci nic innego jak wyjąć turbinę i czyścić, zresztą tak jak kolega wyżej Ci napisał. Napisałem wyżej co było przyczyną
Akumulatorki nie wylewają bez przyczyny. Wylutuj złomka i zmierz napięcie ładowania bez obciążenia. 4,2-4,3 V do takiego napięcia ładują się 3 sprawne Ni-Cd i Ni-MH a ponieważ w tunerze pracują buforowo to napięcie ładowania śmiało można obniżyć o 0,5V. Być może napięcie jest za wysokie, aku są przeładowane, grzeją się i wzrasta ciśnienie wewnętrzne...
No ale czy jesteście pewni że pod ciążeniem napięcie nie powinno się zwiększyć ? 16 volt sięga przy odpaleniu praktycznie wszystkich odbiorników. Nie jest to normalne. Rolą regulatora napięcia jest utrzymywanie napięcia alternatora (prądnicy) na stałym ustalonym poziomie. 16 V to stanowczo za dużo i moim zdaniem to jest przyczyna grzania się akumulatora....
Zapewne marketing - 3900 wygląda lepiej niż 3800 :) kto normalny by rozbierał baterię, żeby sprawdzać, że tam jest 3800 :) Oczywiście poczytam, myślałem, że podmieniam ogniwa i elektronika zaczyna je ładować, a to może nie być takie proste. A przy okazji - co jest przyczyną, że ogniwa "puchną"? Czy to z przeładowania?
Prawdopodobnie wilgoć w układzie, co może być przyczyną nieszczelności. Jeśli rurka na ssaniu zaszroniona, to sporo przeładowałeś układ. Jeśli nie masz azotu, to z biedy sprawdź szczelność sprężonym powietrzem (10bar przez 24h). Ważne, żeby odczyt ciśnienia odczytać przy tej samej temperaturze w pomieszczeniu. Zamontowany termostat zastępczy musi mieć...
odłaczyłem wężyk od wastgate i nie było żadnej różnicy podczas jazdy a na postoju od czasu do czasu obroty potrafiły falowac:(( Gdzie dalej szukac przyczyny ?
Witam, Przyczyną od początku wątku był zespół zaworów elektromagnetycznych, po wymianie puszki wszystko działa ok. Temat zamkniety
Przyczyna byla w rurce przewodu EGR nie była dokręcona i wydmuchało uszczelkę. dzieki za pomoc
Zmierzyłeś chociaż napięcie ładowania? Akumulator był ewidentnie przeładowany tylko czy teraz czy kiedyś, czy auto czy prostownik... Tego nie wiem. Wysyłanie na gwarancję raczej nic nie da. Nie przepalają Ci się ostatnio żarówki w aucie?
Przełącznik jest w zasilaczu. Ale błysk nie jest przy przełączniku ale w innym miejscu. Z tego co zaobserwowałem to błyska gdzieś obok warystora albo termistora - jeszcze obudowy nie ściągałem tylko tyle co przez kratkę zaobserwowałem. Tak jakby z warystora/termistora przeskakiwali na radiator. Ale żeby przy zalaczaniu? Prąd udarowy co najwyżej powinien...
Doskonale sobie zdaję sprawę co trzeba zrobić by z tego silnika wyjąć turbo i wiem, że nie jest to hop-siup ale pomyśl sam jakie jeszcze masz przed sobą możliwości by ustalić i wyeliminować przyczynę przeładowań - praktycznie żadne inne. Z całą pewnością nie jest tego powodem podciśnienie. Pompa tandem nie poda wyższego podciśnienia ponad to jaki ma...
Czyli aku za mocno dostaje. To może być przyczyną i jeśli po naprawie alternatora (regulatora) problem ustanie to można by rzec, że aż tak źle nie jest - natomiast jeśli przy okazji przeładowania popalił coś to może być jeszcze mały problem. Mam nadzieję, że udało mi się w jakimś stopniu pomóc. :D Pozdrawiam!
Witam :) Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, dlaczego w takich sterownikach (tyrystorowych) ogranicza się zakres regulacji wartości średniej napięcia wyjściowego? Jedyne co mi spada do głowy to to, że w tego typu sterowniku zawsze otrzymamy średnie napięcie wyjściowe niższe od wejściowego co jest związane z koniecznością przeładowania kondensatora w układzie...
Zazwyczaj powodem jest nieodpowiedni pasek, przeładowanie pralki lub zablokowanie bębna
pisze ze soft przeładowany i nic nie dalo
Przeskanuj np. Dr. Web Cureit. Usuń wirusy, spyware, adaware itp. potem z menadżera urządzeń usuń główny koncentrator USB (lub coś co zarządza portami USB). Przeładuj komputer i powinno być ok. Przyczyną tego błędu może też być nie podpisany sterownik jakiegoś urządzenia.
Panowie cieszyłem się, że działa a tu DUP*. Pogra z 10 minut i wyłącza się. Po wyłączeniu wyświetla się napis OVERLOAD [po polsku: przeciążenie, przeładowanie, nadmiar informacji]. Co może być tego przyczyną?? Sprawdziłem już chyba wszystko.... Pomocy..... :-( POZDRAWIAM.
tak po podłączeniu komputera przejechaliśmy się tak i tak stwierdził ten mechanik <znajomy>że jest puszka podciśnienia że nie podaje ciśnienia do kolektora ssącego czy jakoś tak powiedział że najlepiej będzie zregenerować turbo i będzie po kłopocie Po pierwsze to nie puszka podciśnienia tylko puszka siłownika ciśnieniowego, puszka podciśnienia...
1.Nie są to aplikacje na ten telefon. 2.Jest uszkodzone oprogramowanie telefonu. 3.Przeładowana pamięć.
Pralka ma ze 2 miesiące, może 4. Nie wiem czy wcześniej tak było. Zakładając, ze nie jest przeładowana, to jak jest na gwarancji, trzeba zgłosić w punkcie napraw.
Sprobuj sprawdzić czujnik obecności wody w paliwie. U mnie to było przyczyną mimo iż kontrolka sie nie świeciła i komputer nic nie pokazywał.
Możliwe przyczyny: - wadliwa butla - nieszczelność (uszczelka butli, wina instalacji lub urządzenia końcowego) - przeładowana butla (LPG w postaci ciekłej ma dość dużą rozszerzalność termiczną) O butlę w szafce grilla bym się nie martwił, dopóki pod nią nie rozpalasz ogniska. Niemniej jednak, butli na słońcu bym starał się nie przechowywać. Zwróćcie...
Jestem nowy w elektronice, ale mam ogólne pojęcie o tym, jak rozwiązywać podstawowe problemy. Próbuję znaleźć schemat, aby zwiększyć swoje szanse na znalezienie przyczyny tej awarii. Uważam, że podczas wakacji doszło do przeładowania domowej instalacji elektrycznej. Kiedy wróciłem do domu, mój telewizor, amplituner i subwoofer zostały uszkodzone. Telewizor...
Jeśli chodzi o chwilowe przeładowanie to przyczyn może być kilka ale najbardziej prawdopodobne wydają mi się dwie: - ograniczenie "światła" kolektora dolotowego (sadza z EGR), a co za tym zmniejszenie jego objętości, - zacinający się mechanizm VNT. Jeśli zaś idzie o permanentnie zaniżone wskazania przepływu to również może tu odgrywać rolę brudny kolektor...
Wygląda to na problemu u operatora - jakby o pełnej godzinie następowało np. przeładowanie reguł firewalla.
Witam serdecznie, Mam następujący problem odnośnie pralki. Samsung WF0600NXWG, nie wiem co mogę zrobić w takim wypadku i proszę o jakieś porady. Jestem laikiem w tych tematach, wiec bardzo prosto opisze sytuację. Otóż pralka jest na przedłużonej gwarancji (do 2018 r.). W pralce oberwał się bęben (po 2,5 roku użytkowania). Oczywiście zgłosiłem do serwisu....
No właśnie nie bardzo, a że radio nie moje, nie chciałbym kumplowi spalić chałupy tym li-ion'em. Brak zabezpieczeń przed przeładowaniem, oprócz zenerków. Przed rozładowaniem, a prawdopodobnie się rozładował aku, padł, a bez niego spaliło zenera, znaczy zwarło. Grom wie, podłączamy - nie działa, i tyle z przyczyn usterki... Zenery dałem nowe na 4,3V...
Rudiksam, widziałem na jakimś zdjęciu w internecie M37516 z napisem białą farbą - u mnie nie ma takiego. Wgrałem wsad i widzę dwa problemy: 1. FCC =4400mAh podczas gdy DesignCapacity=3800mAh. 2. Overcharged Alarm aktywny (chociaż napięcia na ogniwach wynoszą 3.7V) W efekcie bateria pokazuje Absolute SOC =102% i odłącza MOSFETa podczas łądowania gdy...
Jak się interesujesz, to interesuj się od początku do końca, zanim coś zbudujesz poznaj dokładnie prawa rządzące tym, co chcesz budować. Podstawowy i wręcz niebezpieczny błąd to połączenie równoległe akumulatorów. W takim połączeniu zawsze któryś akumulator będzie przeładowany co może doprowadzić do eksplozji lub samozapłonu. Akumulatory litowe są szczególnie...
To oznacza przeładowanie. Przycina się geometria, albo uszkodzony czujnik pozycjonowania. W tym samochodzie pokazuje położenie sztangi w milimetrach, a sterowane jest gruszką. Trzecia przyczyna to instalacja samego czujnika, słaba masa. Masz trzy przyczyny i trzech mechaników. Jest nadzieja.
Nie współczuj. Ja zanim się na coś porwę, badam jak mi do tego daleko, czy to w ogóle opłacalne. A że znam się na wielu sprawach, zwykle wiem od razu czy warto zaczynać, czy rozmawiać ze specjalistą. W elektronice wiem to na pewno. Jeśli Ty nie wiesz co to jest opornik, to - bez urazy - po roku intensywnej nauki możesz się pytać tu o ten prostownik....
Każdy typ auta można przeładować. Znam sporo takich przypadków i wynikające z nich konsekwencje. Pozdrawiam.
Dalsza część obserwacji. Pojeździłem trochę z odpiętym N75 i oprócz braku mocy nic złego się nie dzieje. Podłączyłem dziś wtyczkę od N75 i momentalnie za autem podczas przyśpieszania pojawia się mega czarna chmura dymu, nie chce przyśpieszać i od czasu do czasu terkocze. Natomiast później odłączyłem przewód idący do gruszki turbiny i jak ręką odjął....
Mam problem po wgraniu modyfikowanych map następuje przeładowanie, po wróceniu do orginału problem ten znika. Jaka może być przyczyna? Zatarte łopatki kierownicy? Tak tak pod vaga nie podłączałem jeszcze bo uszkodził mi sie kabelek :) W śirode będe miał go sprowrotem to zobacze co tam w blokach słychać. Czy ktoś już miał taki przypadek?
Objaw, że stoi i nie może czynnika przepchnąć. Chociaż wtedy wyłącznik termiczny powinien zadziałać. Jeżeli to "stanie" dotyczy sprężarki, to sam przeczysz sobie. Jak stoi to nie próbuje "przepychać". Poza tym zatkanie/przytkanie kapilary lub duże przeładowanie czynnika objawi się zatrzymaniem silnika sprężarki po czasie dłuższym niż czas trwania filmików....
Nie sądzę aby tak się wytarło od przeładowania pralki, chyba że łożysko się grzało i przemieściło obsadę łożyska. Najlepiej wymienić obudowę bębna. Jak chcesz się bawić to spróbuj wzmocnić spawając PP. Ja miałem pralkę do naprawy od znajomego gdzie przez wysypane łożyska przetarło bęben na wylot. Wymieniłem łożyska wzmocniłem przetarcia i już drugi...
Witam wszystkich serdecznie. Z góry przepraszam Was jeśli takowy temat już był, ale szukałam i nigdzie nie znalazłam pomocy. Otóż mam problem z akumulatorkami marki HAMA. Napiszę od początku. 2 lata temu kupiłam je razem z aparatem. Wszystko działało, ale po jakimś czasie przestały się ładować. Oddałam na gwarancję i wymienili na nowe. Studiowałam instrukcję...
Usterka czujnika ABS nie powoduje gaśnięcia silnika - to po primo, po drugie primo ;) to błąd 00575 jest przyczyną odczuwalnego spadku mocy podczas jazdy spowodowany trybem awaryjnym ( z winy niedoładowania lub przeładowania turbo) a po trzecie primo, to jestem ciekaw do jakich obrotów kręcisz silnikiem na biegu jałowym, że podwiesza mu zawory - nie...
Witam, potrzebuje wartości bloków pomiarowych dla wyżej podanego w temacie silnika dla programu vag-com. Mój problem polega na tym iż przy znacznym obciążeniu samochodu przy przyspieszaniu wchodzi w tryb awaryjny i traci moc(zaczyna chaotycznie pracować), ogólnie jak na 110 km to nie ma mocy oraz przy 2-2,2 tys obr. przestaje ciągnąć i nie na czym jechać(...
1. Czy taki stan, gdy po naładowaniu baterii do 100%, UPS nadal buczy/brzęczy, może powodować degradację baterii (przeładowanie)? 2. Co może być przyczyną takiego stanu i gdzie szukać ew. usterki? 2: Brzęczenie pewnie powodują drgania cewek lub inne mechaniczne jak wentylator. Więc... 1: Prawdopodobnie nie ma to większego wpływu na żywotność akumulatora....
witam ! mam problem dzisiaj gdy zjechałem z obwodnicy auto nagle zaczęło wchodzić na wysokie obroty i strasznie kopcić tak że nie widziałem nic w lusterku wstecznym ,więc wyłączyłem silnik i po pewnym czasie chciałem go odpalić ale nawet nie chciał zakręcić.co może być przyczyną ?.dodam że od pewnego czasu auto robiło się mułowate i jakby turbo zaczynało...
Przyczyną mogą byc także niepewne połączenia wewnątrz kondensatorów styrofeksowych (miedź - aluminium) produkcji MIFLEXu. W momencie gwałtownego przeładowania powstaje "jakieś tam" połączenie, poźniej ponownie zanika ..... efektem są trzaski.
Musisz podłączyć autko pod komputer, objawy wskazują na przeładowanie przez turbo i silnik w chodzi w tryb awaryjny. Przyczyną może być zawór, ale bardzie wygląda na zacinanie się łopatek w turbinie.
przyczyną buczenia zabezpieczenie przeładowania układ przeładowania
bloody sterowniki suzuki wagon renault megane instrukcja obsługi
uniden ubc125xlt uniden ubc125xlt
Lokalizacja modułu komfortu w Jeep Grand Cherokee 2012 Schemat zapłonu Citroën Jumpy 1.6i benzyna 2000