Dzień dobry wszystkim. Jako ,że jestem nowym użytkownikiem forum , to proszę o wyrozumiałość , gdybym pytał nie tu gdzie trzeba lub cokolwiek pomieszał . a więc do sedna ... Mam problem Z MB CLK 2004r 270 CDI 170-konny. Sytuacja wygląda następująco : Na biegu jałowym nie falują obroty. Silnik chodzi równo. Odpala od strzała. Auto od samego dołu ma odpowiednią...
Samochód ogólnie mówiąc jeździ w miarę ok. Spalanie na trasie przy 120km/h około 5.23L (autostrada). Na zimnym jak i na ciepłym pracuje prawidłowo, obroty zawsze równe, nic nie faluje. Silnik ma jeszcze moc, fakt, tym pudełkiem nie da się jeździć więcej jak 120km/h (bo jest strasznie głośny) lecz maksymalna to około 170 (sprawdzane) więc jeszcze jakoś...
Pacjent W245 B180 2,0 CDI 109KM manual. 209tys przebiegu. Pojawiło się szarpanie podczas delikatnego przyspieszania, kiedy powoli dodaję gazu w zakresie do około 2500rpm. powyżej tych obrotów nie szarpie. Żeby było ciekawiej, nie dzieje się to cały czas... kiedy odpalę zimny silnik i jadę to wszystko jest ok, dopiero jak temperatura przekroczy ~50℃...
Podczas ruszania i w czasie jazdy na zimnym silniku nie można dodawać gwałtownie gazu gdyż zamiast przyspieszać samochód zaczyna dławić się szarpać i spadają mu obroty. Minimalne dodanie gazu nie powoduje tego efektu ale rozpędzenie samochodu trwa dość długo. Zauważyłem ze jeżeli przekroczę 2,5tys obrotów to samochód normalnie reaguje na gaz. Zauważone...
Witam przeglądam już od dłuższego czasu różne fora dotyczące dp0 i al4 i nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Problemy mam zarówno na ciepłej i zimnej skrzyni, postaram się wymienić przypadłości w podpunktach Skrzynia zimna: - przeciąga biegi - wrażenie ślizgania się sprzęgła przy delikatnej oraz dynamicznej jeździe - szarpnięcia najczęściej...
Witam mam problem w moją skodzie. Jest coś takiego że gdy samochód stoi na wolnych obrotach to pracuje bez zarzutów tylko co jakiś czas schodzi na chwilke z obrotów a następnie powraca do stanu poprzedniego podczas jazdy objawy są następujące: gdy chce ruszyć z pierwszego biegu gwałtownie to zaczyna szarpać silnikiem i potafi zgasnąć a później na wyszych...
Witam sprawa dotyczy seicenta 900 z 1999 roku. Samochód mojej dziewczyny, problem o tyle skomplikowany że auta nie mam przy sobie bo ona studiuje gdzie indziej i dostęp do samochodu mam tylko w sobotę więc chciałbym popytać żeby mniej więcej wiedzieć na następną sobotę jakieś propozycje co może być nie tak.. Sprawa jest następująca, skarżyła się że...
Tylko dobry specjalista z kompem, widocznie obecny mechanik nie do końca ogarnia ten silnik, może to być wszystko od czujników po nieszczelności w kolektorze itp. Takie rzeczy nie zawsze wywalają błędy, trzeba dobrze odczytywać wartości rzeczywiste.
witam wszystkich Dwa tygodnie temu zakupiłem dość nietypowy samochód VOLVO V70 2.0 10V benzyna automat 1998r. Dzisiaj zdecydowałem się na wymianę oleju bo na miarce tzn. bagnecie był koloru czarnego co świadczyło wg. mnie o zaniedbaniach w wymianie. Od mechanika odjechałem i wszystko było dobrze. Do domu zrobiłem 3km i zaparkowałem. Po kilku godzinach...
Wrzuciłem również logi dynamiczne. Co o tym sądzicie? Dla przypomnienia wspomnę, że problem polega na tym, że silnik szarpie w trakcie jazdy i w momencie szarpania jeśli trzeba zwolnić bądź zredukować bieg to może zgasnąć. Przyspieszać też nie chce co jest niebezpieczne zwłaszcza przy wyprzedzaniu. Błąd z VAGa to 00550. Poniższe logi zrobione zostały...
osiadam seicento MPI z 2002 roku i mam następujący problem. Kiedy samochód się rozgrzeje zaczyna szarpać przy 2000 obrotów. Objawia się to tak że silnik rozpędza się do ok 2000 obrotów i pyk tak jak bym całkiem puścił gaz albo zalał silnik pyrka zwolni i znowu przyspiesza. Jeżeli nacisnę mocniej gaz to przestaje tak falować ale też obroty są większe....
Szarpie silnikiem jak jest zimny (chwilę) a potem mu przechodzi i pracuje równo?
Twój wybór gdzie zrobisz aktualizacje , skoro znasz nową wersje więc po co te pytania co i jak. W okolicy pewnie masz kilka aso więc można spytać o koszty albo kogoś kto zajmuje się grupą vw z vas, odis .
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
Odepnij wtyczke nastawnika a się przekonasz. Nie holowałes ostatnio autka? Po drugie lepiej piecowo wymalować felgi. Po trzecie skoro tak ci szarpie a ty sobie nic z tego nie robisz to wykończysz skrzynie. A tu 600zł nie pomoże.
Potencjometr przepustnicy
Spróbuj zaślepić zawór EGR żeby spaliny z powrotem nie cofały się do kolektora ssącego.
Przewody WN zmieniałeś A czy ten model posiada przewody , czy listwę?
jezeli wywala ci bledy to zewzyj sobie a i b w zlaczu diagnostycznym i sam zobaczysz jakie to sa , program diagnostyczny niewiele wiecej moze, czsem zeby zresetowac komp trzeba odlaczyc minus akum na kilka minut wez to pod uwage,pozdrawiam
Wydech drożny?
i wartosci mierzone
Czy to jest pełny wtrysk?
Podobne objawy dają uszkodzone przewody zapłonowe.
Sam mam takiego tds-a , moze łańcuch rozrządu powycierany?? to sie w nich zdarza i wtedy szarpie bo jest czoły na zapłon.Poczytaj na forum TDS-A tam duzo pisza o tych silnikach.Drugą przyczyną moze byc wtryskiwacz sterujacy ale to powinien pokazac komputer.Sprawdz też czy paliwo z pompy idzie na przelew, moze to cos z zasilaniem paliwa??
Tam wiązki do wtrysków benzynowych są fatalne kable i pewnie tam wlutowane wtryski gazowe trzeba sprawdzić przewody.
sterownik turbiny. Niestety występuje tylko z turbiną. Można regenerować ale nie zawsze działa.
Toyota Verso 2008 r., 1,8 l, benzyna — przerwy przy przyspieszaniu. Jak samochód jest zimny, wszystko jest OK; jak się tylko rozgrzeje, zaczyna szarpać przy przyspieszaniu. Błędów brak. Świece nowe. Cewki nowe. Ciśnienia sprawdzone. Przepustnica wyczyszczona. Sprawdzony dymem, nie ma nieszczelności. Ma ktoś jakieś pomysły?
Prawdopodobnie masz uszkodzenie w cewkach WN. Podstaw na próbę inne cewki. Pozdrawiam.
Z centralnym to jak chyba sam wiesz powinno byc na odwrot . Z szarpaniem to jezeli szarpie na wyzszych biegach od czworki w gore , rzadko na trojce a na dwojce i jedynce wogole to bedzie najprawdopodobniej przeplywomierz . Moze tez byc zatarty ktorys z wewnetrznych przegubow , moze miec poprostu stary juz zuzyty lekko zapieczony smar.
Czy jest konieczna regeneracja wszystkich wtryskiwaczy? Ja zawsze regeneruje wszystkie, po regeneracji jednego, często występuje szarpanie przy przyspieszaniu.
można go "kręcić" do 87Hz ale trzeba przepiąć go na trójkąt i poustawiać parametry. poczytaj o technice 87Hz. Przy pewnej częstotliwości silnik przestanie przyśpieszać a zacznie szarpać (wyrównanie momentu hamującego z napędowym). zgadzam się z poprzednikami: spadnie moment znamionowy silnika. Pozdrawiam.
A w jakim stanie jest sonda lambda λ? Moze nadszedl juz jej czas, a moze wystarczy tylko sprawdzic przewody i zlaczki... Pozdrawiam
Siemka. Pierwszą rzeczą, którą trzeba sprawdzić to instalacja wysokiego napięcia (kopułka, palec - czy nie mają przebić, przewody wys. napięcia - czy mają odpowiedni opór, oraz czy świece zapłonowe nie mają za dużych przerw). Mieszaka przy nagłym naciśnięciu pedału gazu mocno ubożeje i potrzebne jest wysokie napięcie do zapłonu. Iskra "ucieka" na uszkodzonych...
szarpanie moze byc przyczyna uszkodzona swieca bądz przebicue w ukladzie zapłonowym
Chrysler pacifica 4.0 szarpie przy delikatnym przyspieszaniu AI: W jakich warunkach drogowych i przy jakiej prędkości występuje szarpanie? Szarpanie najczęściej występuje od prędkosci około 50 km równomierne przyspieszanie zdarzyło się że wyskoczył bład sondy , gdzieś wyczytałem że może to powodować wypadanie zapłonu ale czy na pewno AI: Czy były ostatnio...
Nikt nic ? :)
Witam i jak był ten regulator ciśnienia paliwa do wymiany? bo mam te same objawy.
Info z jednej ze strona na temat diagnozy PD. [ ]..."Jak sprawdzić stan pompowtryskiwaczy Oprócz wyczuwalnych objawów uszkodzonych pompowtryskiwaczy, takich jak nierówna praca silnika, szarpanie, brak pracy na wszystkich cylindrach, można z grubsza ocenić stan tych elementów za pomocą komputera, kabla diagnostycznego i oprogramowania VAG-COM. Korekcje...
4 wtryskiwacz do śmieci. Pytanie jest jeszcze takie w jakim stanie są gniazda w głowicy, czy zakładałeś nowe, oryginalne oringi, czy podoginałeś piny w złączach elektrycznych, czy pompki masz dobrze ustawione względem głowicy i na jaki kąt wyregulowałeś dźwignie.
Źle wgrany nowy soft, wypalić dpf
Czujnik położenia wału napędowego musi być oryginał, nie zamiennik.
I co nie zaslepiles jeszcze go?🫣
Witam serdecznie.Może masz zapchany katalizator.Wjedź na kanał i odkręć te 3 śruby.Uruchom go i jak będzie chodził cicho to go masz.Narazie możesz jakimś łomem usunąć go.Nowy jest okropnie drogi.Pozdrawiam. też bym na to stawiał ,chociaż z tym łomem to nie czaje,mialem kilka takich przypadków tylko katalizator był rozwalony (a nie zapchany)i wszystkie...
Pisałeś o przepływce, a odpinałeś ją dla testu? Miałem coś podobnego w Octavii z tym silnikiem, tyle, że u mnie był błąd przepływki. Szarpało na wolnych, przy przyspieszaniu też różne cuda, wymiana pomogła.
lub ich zasilaniem :D miałem podobny przypadek w peugeot 405 silnik podczas przyspieszania szarpał tak ze chciałlo go z ram wyrwać(przerwy w zapłonie) pozdrawiam
Na początku sprawdziłbym ciśnienie paliwa, podobno dzieje się tak gdy jest za niskie. Kiedyś w 318is miałem takie szarpanie podczas przyspieszania, co prawda szarpanie przy przyspieszaniu zdarzało się tylko dwa razy ale bardzo mnie zaniepokoiło. Badanie komputera wykazało uszkodzenie czujnika wałka rozrządu oraz czujnik temperatury zasysanego powietrza....
Sprawdź miernikiem przewody czy maja przejście ( czy maja równa rezystancję) u mnie jeden tracił przejście i przy przyśpieszaniu auto szarpało.
Witam. Zdjęcia i to co kolega (at)arturo2773 napisał to pierwsze na tapetę.
Zauważ jakie masz średnice gardzieli: w Ori druga masz taka jak pierwszą teraz w tym Weberze. Jest za ubogo i dlatego szarpie. Poszukaj po necie bo są chyba strony z doborem dysz. Albo wspawaj sondę lambda w wydech 1V + miernik i sam dobierzesz po wskazaniach napięcia.
Wychodzi na to , że za szarpanie przy przyśpieszaniu odpowiada fiksujący czujnik ciśnienia spalin ( u góry z tyłu silnika) oraz nastawnik turbiny ( znajdujący sie z tyłu silnika obok turbo). Najlepiej wymienić oba bo zawsze jedno psuje drugie.
szarpać przyspieszać szarpać przyspieszać laguna szarpać przyspieszać octavia
sciemniacz lampa stojąca cisco połączenie oznaczenie zasila lampa
reset drukarki epson odczyt licznik iskra am550
Dobór różnicówki do kabla 5x10 YKYżo Bagażnik dachowy do Suzuki Swift GL 1.0 2002 - jaki wybrać?