A na czym tam jest zrealizowane to elektroniczne przyspieszenie zapłonu? coś programowalnego, czy jakiś układ liniowy?
zapłon mozna przyspieszyc za pomoca zmiany programu komputera
Nie szukaj zbyt głęboko-zajrzyj a zobaczysz krótki płomyk zapalajacy, czekajacy na większą ilość mieszanki do spowodowania wybuchowgo zapalenia- po prostu oczyść z nagromadzonego kurzu "kominek" albo świeczkę bo jej płomień jest zbyt krótki- a moze przytkana dysza świeczki?? Weź i oczyść te elementy.
Sam przyspiesza zapłon czy podnosi obroty, wszystko od zapłonu znajduje się w pompie jak się nie myle.
W celu przyspieszenia zapłonu kręcisz aparatem zapłonywym przeciwnie do kierunku obracania się magneta. Jak już będziesz zmieniał te podkładki i będziesz miał ściągniętą głowicę to najlepszy moment na ustawienie zapłonu. Podłaczasz pod przerywacz miernik lub żaróweczkę z baterią i ustawiasz tak aby gasła gdy tłok jest tuż tuż na samej górze. A potem...
Poprzez zwiększenie dawki paliwa lub przyspieszenie zapłonu.
do paliw 72 - 74 Okt. - ktore byly o wiele bardziej 'wybuchowe' i przez to bardziej kaloryczne wlasnie, nawet o ok. 30% wiecej - niz dzisiejsze benzyny '95'.. Kolego, mylisz 2 sprawy. "Wybuchowość" nie ma nic wspólnego z "kalorycznością" mieszanki, a z czasem spalania w danym ciśnieniu. Przyspieszenie zapłonu da czas na spalenie mieszanki, ale nie...
wystarczy żę tylko założysz sprawny przyśpieszacz i dobrze ustawisz zapłon to bryka odrazu zacznie się słuchać . pozdrawiam .
To poszukaj sobie od 1.8RP czy 1.6 EZ/RF - wszystkie w/w miały podciśnieniowo regulowane przyspieszenie zapłonu.
I co daje cos przyspieszenie zaplonu?
Filtr paliwa? Zależy jaki przebieg i gdzie tankowane paliwo. Ale małe przyspieszenie zapłonu dało oczekiwany rezultat. Polak potrafi. Ciekawe czy rozrząd był ok?
A co chcesz osiągnąć za pomocą tego modułu? Z tego co mi się wydaje to przy pojemności 49 ccm w czterotakcie nie osiągniesz jakichś spektakularnych wyników.
Jeszcze nie czas na mądre wypowiedzi z mojej strony ale .... mam pytanie - żeby auto miało więcej mocy to krótko mówiąc potrzebuje więcej energii. Żeby było więcej energii musi ono dostać więcej paliwa, a żeby to paliwo wykorzystać to także więcej powietrza. Naciśnięcie padału gazu ciągnie także za sobą (tak sobie myślę) przyspieszenie zapłonu i .....co...
Witam, dopiero teraz piszę, bo wczoraj udałem się na przyspieszenie zapłonu. JAK RĘKĄ ODJĄŁ!! Nawet teraz, przy plusowych temperaturach po nocy auto odpalało tak sobie, dzisiaj wyszedłem, przekręciłem kluczyk, rozrusznik wykonał jeden obrót i fura zaczęła do mnie przemawiać :D Całą zimę się z tym pieprzyłem, nie miałem nawet czasu umówić się z moim...
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Czyli, ile przed GMP. Jest możliwość, kiedyś do tego celu używało się lampy stroboskopowej. O ile masz naniesione punkty kontrolne na magnecie to się da. Nawet było widać czy działa przyspieszenie zapłonu.
W silnikach dieselowych nie ma ssania. Ssanie jest w silnikach wysokoprężnych, benzynowych. Jak już to Ty masz przyśpieszeniu zapłonu, a nie ssanie. Czy to przyspieszenie zapłonu masz na lince czy na przycisku??
masz prawdopodobnie zepsuty odsodkowe przyspieszenie zapłonu przy rozruchu silnika ale moze byc to równiez wałek( zapłon) zmiana połozenia wzgledem przerywacza impulsowego(iskry) Bez przyządów bedzie ci ciezko to ustalic.
Jeżeli z zapłonem odbija to prawdopodobną przyczyną zbyt przyspieszony zapłon. Dotyczy to wszystkich silników spalinowych benzynowych.
Są tacy magicy co zakładają to koło na kleju. A może to przyspieszenie zapłonu jest związane z uszkodzeniem wpustu czółenkowego (nie napisałem klina :D ) który po częściowym obróceniu koła na wale zablokował je?
W maluchu czasami wychodzi różnica w ustawieniu zapłonu na żarówce , a na lampie stroboskopowej jak jest aparat zapłonowy mechaniczny i wyrobione sprężynki ,duże luzy, wtedy również żle działa przyspieszenie zapłonu :D
Silnik masz sprawny. Prędkość obrotowa silnika podczas rozruchu ma znaczenie, czy w ogóle odpali. Jakie jest zachowanie po przyspieszeniu zapłonu?
Jeżeli cewka jest oryginalna, koło zamachowe też, klin koła doby, to punkt zapłonu nie może być przesunięty, od strony mechanicznej. Jedynie może to być uszkodzenie cewki, jeżeli w ogóle nastąpiło przyspieszenie zapłonu. Czy ten silnik pracował kiedyś na tych ustawieniach cewki względem koła zamachowego?
Jak wciśniesz gaz to podciśnienie pod przepustnicą maleje Nie do końca - działanie regulatora podciśnieniowego to takie "bujnięcie", ma za zadanie chwilowe przyspieszenie zapłonu w momencie wtryśnięcia dodatkowej dawki paliwa przez pompkę przyspieszenia. Czyli jak wyżej - nijak się nie ma do prędkości obrotowej.
ja w moim aucie przyspieszyłem zapłon na granice spalania stukowego t to daje duży efekt ale można sobie w silniku zawory albo tłoki wypalić jak sie przesadzi z tak przyspieszonym zapłonem unikałem gwałtownego przyspieszana z bardzo wolnych obrotów bo zaworki grały
Też jestem za zapłonem, proponuje opóżnić...
Im wyższa liczba oktanowa, tym zapłon może (albo wręcz musi) być wcześniejszy. Dlatego nie ma sensu lanie do starego auta (rozdzielacz zapłonu), benzyny 98 jeśli nie przyspieszy się zapłonu! Auto będzie chodziło ciszej, ale będzie więcej paliło i będzie mułowate. Na gazie polecam przyspieszyć zapłon. Odsyłam do obojętnie jakiej książki o silnikach z...
Wtryski sprawdzone, jeden rozpylał trochę gorzej wiec wymieniony na nowy (ze starego silnika), odpalam a problem jest nadal. Pomogło przyspieszenie zapłonu na pompie. Odpala od strzała, zero jakiegokolwiek dymka, pracuje równiutko :))).
W linku jest podane, jak zmienia się statyczne ustawienie zapłonu w zależności od zastosowanego koła; zmiana wynosi 6º. O ile przyspieszenie zapłonu o te 6º może Fiacik by zniósł (lubiały lekkie przyspieszenie, te które dawały się jeszcze ustawiać: FL i STD), o tyle jego opóźnienie ten silnik już nie wybacza.
na razie jest załadowany program na którym iskra powinna być w dobrym momencie przy ok. 10 000 obr/min. I tu może być ból. Dla 10000 /min potrzebne jest b. duże przyspieszenie zapłonu. Mogę powiedzieć, że w samochodzie, jak przyspieszę zapłon statycznie o 15 stopni, to już nie odpali. Przy ręcznym wyzwoleniu zapłonu masz wybuch mieszanki, tzn. że iskra...
A czy rozpatrywałeś prawidłowe działanie mechanicznego ( odśrodkowego) przyspieszacza zapłonu....Jak są rozciągnięte sprężynki ( jedna jest słabsza , druga twardsza mocniejsza) , to niestety przyspieszenie zapłonu następuje za szybko i wtedy pod obciążeniem w silniku ,,grają'' zawory....Spotkałem się nawet z przypadkiem że regulator mechaniczny w ogóle...
Witam,fabrycznie był tam zwykły 1.8 na mono ale zakupiłem auto z motorem od corrado 2.0 16v (9A).Chodził na samym gazie-brak jakiegokolwiek sterownika.(komputera).Teraz obecnie włożyłem 1.8 16V ,oznaczenie (KR) i mam do niego kompa z wiązką ale nie wiem jak to wszystko wpiąć ,żeby np.uzyzkać przyspieszenie zapłonu itp-pozdrawiam
Wężyk od kolektora ssącego to tzw podciśnienie musi byc gdzieś podłączone bo inaczej silnik dostaje tamtędy "lewe" powietrze i komputer wariuje, w ten sposób jest realizowane podcisnieniowe przyspieszenie zapłonu etc. Radzę podjechać do jakiegos mechanika :) albo wystawic jakieś zdjęcia Pozdrawiam
Najpierw sie sprawdza dopiero naprawia powiedz tym swoim mechanikom aby ci sprawdzili ciśnienie i przyspieszenie zapłonu, a ewentualny remont głowicy w granicach 300-400pln przecież to opel 8V ale w twoim przypadku dotarcie zaworów załatwiłoby sprawę o ile to jest przyczyna sprawdź i napisz
Witam! W tym typie silnika występuje bardzo zubożony sterownik silnika a raczej pompy wtryskowej. Ogranicza się on w konsekwencji do sterowania przestawiaczem kąta wtrysku umożliwiającym przyspieszenie zapłonu przy niższych temperaturach. Połączenie z tym urzadzeniem uzyskujesz na 41 kanale albo jak kto woli używając słowa adresowego 41. pozdrawiam
Chyba że masz tam aparat z regulatorem odśrodkowym, ale taki tam być nie powinien. o tym nie pomyślałem hehehe ale wydaje mi się że nie skoro nic nie było robione a auto zaniemogło ale z drugiej strony warto sprawdzić bo przyspieszenie zapłonu robione przez komp+przyspieszenie robione przez aparat=grzanie silnika jak diabli (dużo ognia w cylindrze)...
(at)_jta_ Taki Off - Top - gdy wydarzyła się katastrofa czarnobylska, byłem akurat w Bieszczadach.......Skąd tu wytrzasnąć jakiś GM albo dozymetr.??.....Skonstruowałem zatem detektor cząstek na ..neonówce. Był to generator relaksacyjny typu - neonówka - kondensator - rezystor, ustawiony na częstotliwość ok. 0,2 - 0,3 Hz. Przy zbliżaniu do trawy, ziemi,...
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Znaczne wyprzedzenie zapłonu łatwo poznać,silnik pali jak z uszkodzonym rozrusznikiem,bo iskra wali kiedy tłok jest znacznie poniżej ZZ. Sprawdż ustawienie ,czy jest 10st przed ZZ. Masz rysę na kole i wystający trzpień z bloku silnika.
Witam. Bardzo nietypowy problem. Po ustawieniu rozrządu na znaczniki, czyli fabrycznie auto nie jeździ. Zero mocy i brak przyspieszenia. Błędy w komputerze. Przesunięcie paska na klawiaturze o dwa zęby i przyspieszenie zapłonu o jeden skok, eliminuje wszystkie problemy. Dobra moc i brak błędów. O co chodzi może ktoś wie? Nadmieniam , że ciągły kłopot...
zaraz zaraz przyspieszenie zaplonu na gazie nie pomoze a nawet zaszkodzi dynamice pojazdu Ja tam jestem innego zdania (golf gti 16v), przyspieszenie zapłonu na gazie daję radę , ale dzwoni silnik na benzynie (ja nie mam "stukowych") a z wariatorem to by można było zróżnicować zapłon zależnie od paliwa.Ale te 250zł to troszkę dużo a układ pewnie jest...
Tylko tam występuje podciśnieniowe sterowanie przyspieszeniem zapłonu a w hondzie jest elektroniczne sterowanie
Kosteczka (ESS), to takie ustrojstwo, które kabelkiem powinno być połączone z czujnikiem poziomu oleju, drugi kabelek do przewodu wyłączającego silnik. Tak, jak na rysunku. Przy niskim stanie oleju, jest taki moment, gdy czujnik zaczyna działać impulsowo i wtedy iskra raz jest, raz jej nie ma. Dioda powoduje że silnik staje już po pierwszym impulsie...
Co do ciśnienia to nie sprawdzałem bo nie wiedziałem za co mam się złapać. A z obrotami jest tak ze nie sa takie straszne tylko strasznie sie muli. Nawet przyspieszenie zapłonu nic nie pomogło. Ale dziękuje za dobre rady i proszę o więcej jeśli ktoś miałby jakiś pomysł o co tu chodzi. Pozdrawiam. Dodano po 3 A myślicie że wymiana komputera pokładowego...
Jestem upierdliwy :) i nadal mnie interesuje jak wygląda mechanizm zapłonu chodzi mi o przerywacz i jego mocowanie , zostało powiedziane że nie ma możliwości ustawienia przesunięcia przerywacza OK {niech i tak będzie}, w takim razie spróbuj nieco zwiększyć przerwę na przerywaczu {chodzi mi o przyspieszenie zapłonu } i zobacz jak pali wtedy , gdybyś...
Witam wszystkich. Problem mam taki. Skończyła się regulacja aparatu zapłonowego tzn. nie można więcej przyspieszyć zapłonu. Aparat przekręcony do oporu w lewo a mimo to zapłon wpada gdzieś poza 20*. Dodam że rozrząd wymieniony i ustawiony idealnie. Wymienione kable, kopułka, palec, świece. Cz jest możliwe że przestawiona jest nakładka napędzająca aparat?...
Witam - jeśli chodzi o sprawe którą opisujesz to moja rada jest następująca. Jakiś czas temu miałem podobne problemy. Moje moto nie chciało osiągnąć nawet 60 km/h. Sprawa okazała sie bardzo prosta. W gażniku dysza iglicowa była niewłaściwa. Założona była 180 a powinna być 135. Pozatym należy bardzo dobrze dokręcić wszystkie śruby na króćcu ssącym oraz...
Kolego Zyzak, zdziwiła Cię prośba o foto aparatu zapłonowego. W tamtych latach opel montował kilka typów zapłonów. Jak zobaczę co masz to będę mógł coś podpowiedzieć. Jeśli masz czujnik w aparacie i mechaniczne przyspieszenie zapłonu, to tu może być kłopot. Opisywane przez Ciebie sprawdzenie przepływki nic nie daje. Rok 91 to częściej były przepływomierze...
Ale to Ci się stało po założeniu gazu? Miałem Golfa 2 z 1,8na monowtrysku, latał na benzynie jak szalony, po założeniu gazu, na gazie ok a na benzynie to zależało już od jego humoru. Objeżdziłem mechaników i nikt nic nie zdziałał, sam tez do końca nie doszedłem co było, jedynie wymiana elektromagnesu na wężyku podciśnienia, tego co odpowiada za przyspieszenie...
chodzi o tego typu zapłon, a o co chodzi z tym wpływem na silnik? Będzie się grzał? Z tego co się orientuję to zadaniem modułu jest wzmocnienie iskry przede wszystkim na wolnych jak i wysokich obrotach ale czy reguluje przyspieszenie zapłonu w pewnych zakresach obrotowych silnika? - proszę o wytłumaczenie bo się zupełnie na tym nie znam. http://obrazki.elektroda.net/43_12798784...
Bawiłem się nią jeszcze jak miałem blosa zamontowanego zgodnie z instrukcją czyli między przepływką a przpeustnicą. I otwarcie jej podczas pracy powodowało ustabilizowanie się obrotów i poprawny skład mieszanki. I tu sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie ze stabilizacją wolnych obrotów; BLOS powinien być przy przepustnicy; otwarcie przepływki na...
Temat rozwiązany. Przyczyną był moduł zapłonowy od Kymco 4T. Po wymianie modułu na oryginalny Yamahy z przyspieszeniem zapłonu, motocykl zaczął się zachowywać prawidłowo. Temat do zamknięcia.
Sprobuj oddławic wydech . Jesli tłumik jest zewnętrzny to moze zastosować tłumik przelotowy. Poza tym sprawa gaźnika/gaźników. W mocniejszym modelu mogą byc o większej gardzieli. Filtr powietrza zastosuj firmy KN i wyreguluj do tego filtra i od dławionego wydechu skład mieszanki. W silnikach 4T mozna tez sie pobawić w przyspieszenie zapłonu o ok 5stp....
Zmienia kąt przyspieszenia zapłonu, ważne jest równe rozmieszczenie magnesów (szczeliny pomiędzy nimi). Jak chwilę nie palił przy próbach uruchomienia na tłoku naskładało się paliwa. Na wykręconej świecy poobracać wałem (tak jak przy paleniu) żeby wyczyściło komorę spalania i wymienić świecę.
Jako ciekawostkę proponuję obejrzeć jak się prowadzi(ło) Forda model T Pod kierownicą ma dwie wajchy gaz i przyspieszenie zapłonu. W podłodze trzy pedały. Prawy - hamulec środkowy (mniejszy) - włączanie wstecznego (naciśnięcie powoduje powolne zasprzęglanie biegu) Lewy - o tu już wesoło. Wciśnięty - bieg powolny; położenie środkowe (przytrzymywanie...
Witam, podobnie jest w silniczkach "K-O" do rowerów - nie chcą czasem w ogóle zapalić na nowych świecach, a na 'BOSCH W 145 / W 175 T 1' (z gładkim izolatorem), starych, wygrzebanych ze "złomu" pracują wręcz idealnie... Teraz trzeba wypróbować w tym "Komarku" jak już działa regulacje zapłonu do 95 oktan, przyspieszyć o 1 - 1,5 mm i sprawdzić osiągi,...
Do "Tino 2003" Witam.Rozumiem że twoja ALMERKA to model TINO.Problem o którym piszesz jest dośc częstą przypadłością podczs jazdy na LPG.W moim samochodzie(ALMERA N15 instalacja lpg II gen."LANDI RENZO").Małem ten sam problem i lekarstwem na to jest przyspieszenie zapłonu o kilka stopni na aparacie zapłonowym.Podejrzewam że u ciebie są zamontowane cewki...
Witam cię!spróbuj najpierw z zapłonem prawdopodobnie masz przyspieszony zapłon i przez to będzie kopcił na biało.pozdro
zapłon jest rozdzielany przez aparat zapłonowy, który posiada czujnik stuku. Możesz coś więcej na ten temat.:D
Witam mam problem ze swoją audi 80 b3 z silnikiem 1.6 gaźnik. A dokładnie z obrotami na biegu jałowym. Poprzedni właściciel wymienił przewody WN świece, kopułkę i filtr powietrza ale wolne obroty nadal są nierówne. Gdy kupiłem samochód był bardzo słaby. Wolne obroty miał nierówne i na zimnym silniku często gasł zaraz po odpaleniu. Przyspieszyłem zapłon...
Pomarańczowy po kluczyku od cewki i od modułu Gruby czarny od modułu do masy resztę po kolorach znajdziesz,czujnik przyspieszenia zapłonu nie musi być podłączony
Co się dzieje gdy wlejemy 95 do auta wymagającego 98? Spalanie stukowe, chyba że opóźnimy zapłon. Przy czym przy wysokim stopniu sprężania to może nie wystarczyć. Teraz tak, współczesne auta mają czujnik spalania stukowego, Twoje też ma. W takim aucie komputer silnika steruje kątem zapłonu w zakresie, na jaki pozwala oprogramowanie. No właśnie najczęściej...
Auto nie ma mocy na benzynie jak i na gazie ,sprawdziłem przepływkę,TPS, .,sondę,podmieniałem sterownik , ,błędów brak,sprawdzałem parametry euroscanem ,trochę mnie zastanawia przyśpieszenie zapłonu ,na jałowym jest 17 stopni ,podczas podwyrzszania obrotów przyśpiesza zapłon tylko do 2500-2600 obr.min ,do 45-46stopni póżniej razem z wyrzszymi obrotami...
Rozumiem z opisu że przyspieszony został zapłon a kąt statyczny jest ustawiony na 2 stopnie ?
Mam pytanie, czy szklanki(popychacze) mogą być przyczyną takich objawów jak problem z zapłonem (max przyspieszony) czy też spore spalanie ?
U mnie na 2 pompie to samo jest ale silnik w każdym zakresie działa jak zegarek nie kłóci ani nic. To jak założę tą zębatek od c385 czy 902 to przyspieszy zapłon?
Znasz może odległość od środka panewki sworznia tłoka do środka panewki wału korbowodu C-360? Nigdzie nie podają tego wymiaru... Gdy założę 200mm, to przy 24 stopniach przyspieszenia zapłonu wychodzi, że początek tłoczenia paliwa powinien nastąpić na 6mm do GMP. (Patrz rysunek.) https://obrazki.elektroda.pl/2436348300_...
Najgorszą zmorą Poldków GLI z układem ABIMEX jest modół zapłonowy ( to ten pod cewkami zapłonowymi) jeśli masz możliwość pożyczenia od znajomego takiego modółu to spróbuj . Steruje on nie tylko cewkami zapłonowymi ale także przyspieszeniem zapłonu i innymi rzeczami. Przykręcony jest tylko trzema śrubami
odczytaj błędy,tak jakby nie miał przyspieszonego zapłonu podładuj aku może za wolno kręci
Witam. Zdalnie zawsze trudno wydać opinię, ale opis przedstawia "książkowe" objawy przyspieszenia zapłonu. Należy sprawdzić, czy w układzie mechaniki zapłonu nie pojawiły się luzy i jeśli to możliwe, skasować je i ustawić zapłon. Jeśli to czterosów, to może być nieszczelność zaworu ssącego. Inna możliwość, to zbyt uboga mieszanka. Pozdrawiam.
Wydaje mi się, że stym opóźnieniem zapłonu poprzez jakiś układ między przerywaczem a cewką to niezła idea. A przyspieszyć również można przecież wystarczy tylko przestawić (przyspieszyć) zapłon aparatem zapłonowym i regulować opóźnienie.
Można,ale po co?Sterownik i tak zaraz zarejestruje to jako błąd.
Jak na gazie jest ok to zapłon można wykluczyć (gdyby to był zapłon byłoby gorzej). Błędy to ewidentnie brak przyspieszenia wału które wskazywało by na brak zapłonu (czujnik położenia wału nie wykrywa przyspieszenia wału po podaniu iskry na cylinder) na 4 cylindrze i losowych cylindrach. Pozostaje więc skład mieszanki. Do sprawdzenie ciśnienie na listwie...
Jak jest wału uszkodzony to nigdy nie odpali a jak wałka to ciezko bedzie miał poprostu.W niektórych samochodach jest na odwrót zalezy jak konstruktor wymyslił który ma słuzyc jako główny sygnał do otwarcia wtryskiwaczy,drugi to zawsze do przyspieszenia zapłonu słuzy np w beznzynie
Oczywiście wiem że spalanie będzie większe! Rozwiercenie dyszy paliwa na 1,6mm oraz przyspieszenie nieco zapłonu dało tyle, że silnik chodzi na pół ssania, na niskich obrotach się dławi, ale na średnich i wysokich idzie jak burza. Teraz czas na rurkę emulsyjną (szczelinową?) i dyszę powietrza. To powinno rozwiązać wszelkie kłopoty:)
Witam. Mam pytanie.A mianowicie do czego służy druga dźwignia na pompie? Jedna jest od dodawania gazu a druga??? Do przyspieszenia zapłonu???
Rozdzielacz, mam tu na myśli palec rozdzielczy na 3 cylindry z jednej cewki. Nie wiem czy w środku jest rozdzielacz zapłonu. Teoretycznie jeśli w środku będą platynki to po problemie, tylko nie będzie przyspieszenia zapłonu. Czy dobrze rozumuję?
Jakie są objawy za bardzo przyspieszonego zapłonu i jakie opóźnionego? Nigdzie nie mogę tego znaleźć. Ustawiłem zapłon zgodnie z instrukcją czyt. na pierwszym otworze, traktor ładnie odpala jest silny ale hałasuje, z silnika wychodzi taki dźwięk jak by coś stukało, trzaskało, a nie dawno był robiony remont wszystko się już dotarło. Pytałem fachowców...
Jest LPG? Kable, świece, cewki zapłonowe do weryfikacji. Pisz zrozumiałe...
Sprawdź styk czujnika podciśnienia.
Witam,nie jestem pewien ale może być przyspieszony zapłon,najczęściej zdarzało się tak w MZ-etkach,pozdrawiam
Czy w passacie 92r. benzyna, silnik ABS monomotronik można ustawić samemu zapłon nie mając lampy stroboskopowej?. Czy trzeba to robić przy odłączonym sterowaniu przyspieszenia zapłonu z komputerka. Ogólnie jaka jest fachowa procedura.
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
mozna bez problemu.... wiekszość silnikow TD po tuningu to nie profesjonalna ingerencja w oprogramowanie tylko seria zabiegów w czujniki lub wartości celem "oszukania" komputera aby przyspieszyc kąt zapłonu, dawke, ciśnienie paliwa, itp, itd... ogromna wiekszość ma moooocno zawyzone wartości mocy :), nie bałbym sie tego "tuningu" samochodu a raczej...
silnik nz ma zatkane przewody podciśnieniowe na siłowniku przyspieszenia zapłonu ponieważ steruje tym komputer ja wymieniłem przewody zapłonowe ale to nie bylo to. Problem tkwił w czujniku temperatury {niebieski] po wymianie jest ok ważne tez jest aby przewody gumowe od odmy były szczelne o wręcz bardzo ważne
W ten sposób, to można dojść do wniosku, że do wykrywania wszystkiego jest wyłącznie ECU. Bo tak jest. To programowanie w nim zaszyte udostępnia taką czy inną funkcjonalność. Nie zacietrzewiaj się jakbyś pozjadał wszystkie rozumy. Na razie to widzę to u ciebie. Czujnik spalania stukowego generuje impulsy (jak one wygladają, to nie jest istotne) o różnej...
Witam! Mam pytanie odnośnie zapłonu.Mam Renault Lagune 1.8 RT i chciałem troche przyspieszyć jej zapłon(tak z czystej ciekawości) by zobaczyć jaki da to efekt no i może ktoś mi powie gdzie szukać tej regulacji bo nie wiem czy przestawia się to w sposób mechaniczny (typu 3 śrubki) czy z elektronoką trzeba się pobawić.No niby proste jest cewka kopułka...
Jak pisałe wczesniej moze byc problem z tym, że jest iskra w poblizu gmp i jak łok jest na dole i strzał moze sie brac stad, ze jak zapłon jest przyspieszony po podczas suwu ssania nastepuje strzał Bez urazy ale Twoja teoria kupy się nie trzyma, zapłon w GMP to 0° wyprzedzenia zapłonu, im większy kąt wyprzedzenia tym zapłon następuje wcześniej ale...
sprawdź klin na osi koła magnesowego. jego ścięcie powoduje przyspieszenie, czasem "pływanie" kąta wyprzedzenia zapłonu.
Witam, mam problem z c 360 a mianowicie ciężko pali a do pierwszej kreski zapłonu brakuje 1 cm, pompa jest dosunięta do końca do bloku i nic, słyszałem że są jakieś sprzęgiełka które lekko przyspieszą zapłon. Czy wiece od jakich ciągników są te sprzęgiełka? Liczę na pomoc i szybką odpowiedź.
Czyli w takim wypadku mam teraz z pewnością opóźniony zapłon przez ECU :(. Mimo to zakładać przepływomierza nie będę. Jak myślicie- istnieje możliwość w takim wypadku przyspieszenia zapłonu chipem z odpowiednim programem? Czyli innymi słowy: czy istnieje możliwość ingerencji w ustawienia trybu awaryjnego, w którym teraz jest ECU?
A w jaki sposób był ustawiany zapłon? z tego co pamiętam to do ustawiania zapłonu powinno się wsadzać bezpiecznik w przekażnik pompy lub robić zworke na złączu diagnostycznym inaczej przestawia się sam zapłon a punkt przyspieszenia zapłonu zostaje bez zmian i auto jest strasznie mułowate.
Witam, dlatego ja natrafiałem w starych układach zapłonowych na płytki przerywaczy, które miały podpiłowane otwory 'fasolkowe/regulacyjne' - nawet 2-krotnie bardzie/szerzej, niż pozwalała fabryczna regulacja przyspieszenia zapłonu. Po prostu - użytkownicy, którzy chcieli zastosować zamiast benzyny 'niebieskiej' 76-78 Okt., przewidzianej fabrycznie do...
Witam, Mam takie pytanie. Czy prawdą jest, że w silnikach opla 2.2DTI można nieznacznie przestawić na kołach zębatych łańcucha kąt wtrysku? Od razu zaznaczam, że patrząc w live-data nastawnik kąta wtrysku pracuje. Kąt zadany zgadza się z rzeczywistym i auto jeździ ok. Nie ma żadnych błędów itp. Jedyne co mu doskwiera to problem z odpalaniem przy niskich...
Silnik 1Y 1.9 diesel przebieg 160tyś Co prawda naszukałem sie opcji w vagcom połączenia sie z tym silnikiem wiec jesli bedziecie mieli okazje diagnozy takiego silnika to łączy sie z nim przez pompe nawet czytałem błędy w silniku :idea: po ustanowieniu połączenia interface własnej produkcji :D Problem tkwi w tym ze kilka tygodni temu zmieniany był pasek...
Pomyślałem, że jeżeli cewka i tak jest uszkodzona to mogę powiększyć otwór w rdzeniu i spróbować przyspieszyć zapłon. Poprawa była znaczna, ale to jeszcze nie było to. Kupiłem więc nową cewkę i po problemie.
Ustaw dobrze zapłon.Strzela w gażnik czy w tłumik?To ci powiem czy trzeba opóźnić czy przyspieszyć zapłon.
Co to jest opóźnienie oraz przyśpieszenie zapłonu oraz w jakim celu się je stosuje jakie są konsekwencje każdego z tych zabiegów i co to jest spalanie stukowe wiem że na necie jest tego pełno ale nie dokonca to rozumiem mógłby mi ktos to wyjaśnic? ;)
Który to silnik ? X16SZR ? czy może C16SEL ? Dodano po 9 Ja osobiście sprawdziłbym koło paska rozrządu na wale korbowym. Częstą przyczyną takich objawów jest nadmierny luz na klinie koła i wału , co może być przyczyną opóźnienia/przyspieszenia zapłonu i częstego włączania wentylatora z powodu wysokiej temperatury , no i oczywiście będą falować obroty.
A może coś nie tak z przyśpieszeniem zapłonu. Efekty są identyczne... Jak przejechałem się Audicą ojca to jak maluch a ma ok 120 KM. Było to: "brak przyspieszenia zapłonu". Objaw był taki jakby na gar nie palił - wiem bo tak miałem jak świeca prawie nowa - umarła. Zapłon... Elektronika za to odpowiedzialna... A na zimnym też tak falują obroty, czy tylko...
elektroniczne przyspieszenie zapłonu przyspieszenie citroen laguna przyspieszenie
warto uruchamia makro schemat elektryczny bojler sterowanie dwoma obwodami
montaż świateł światło estradowe
Piekarniki Electrolux z przyciemnianymi szybami Schemat instalacji elektrycznej Renault 110-54