Turbo nie wstaje, albo sztanga nie zaciągana ,albo źle zrobione turbo. Albo przytkany wydech lub otwarty Egr. Dla doświadczonego diagnosty max godzina diagnozy z przerwą na fajkę.
Jaki model tej kosy? Może jest tam tak jak w pilarce taki mały ukryty [url=https://www.facebook.com/woodtoolsp... wolnych obrotów na imbus? Ale najpierw podstawowe rzeczy: świeża mieszanka, kontrola świecy, czy przytkany wydech itd. a dopiero potem kręcić "wolnymi".
A przytkany wydech może?
Jak grucha jest zaciągnięta do końca to wychodzi na to że samo turbo się kończy,uszkodzony np MAF, przytkany np wydech , takie mnie jeszcze pomysły przychodzą.
Od czego zacząć diagnozę? Od tego czy grucha zaciąga sztangę po odpaleniu i trzyma mocno. Potem np przytkany wydech albo np MAF może ograniczać moc.
Wątpię, już dawno by było wypadanie, nierówna praca itp. Ale to nie znaczy że nie należy tego sprawdzić. Są jeszcze inne opcje na brak mocy w takiej benzynie. Np przytkany wydech czy kiepskie ciśnienie paliwa. Sprawdzałeś co widzi sonda na WOT, i co do rozrządu co widzi MAP?
dziękuję wszystkim za pomoc usterka odszukana przytkany wydech wystarczyło odgiąć blaszki
Ja wiem że tam nie ma MAF, ale to taki opis ogólny.Musisz jeszcze wiedzieć że np przytkany wydech, przestawiony rozrząd ,czy uszkodzony EGR też maja wpływ na moc w benzynowcu.
Nie, dymi zazwyczaj jak jest zapchany palnik lub wydech albo przepalony palnik , przytkany dolot, z innymi przypadłościami chyba sie nie spotkałem.
Albo za mało powietrza. Czyli dolot dziurawy np intercooler , może też być przytkany. Niedomknięty Egr czy przytkany wydech.
To czekamy na analizę spalin. Przytkany wydech też odpada.
Podlaczany byl przez komputer zero bledow A słyszałeś o czymś takim jak parametry?Do tego ciśnienie paliwa ,albo przytkany wydech może wpływać na moc.Zajrzyj jeszcze do EGR.A dymienie to nie wiem może olej pije.
A co to za kreski na tym obrazku jak by ktoś długopis rozpisywał? 😂 Brak podstaw ,położenie pedału i obroty silnika itd. Ten błąd czego niskie ciśnienie? Bo wychodzi że to czujnik spalania stykowego? Podstawa dla turbo to jaki PWM ,czy wydech nie przytkany i to czy sztanga (zależy jak tam jest) jest zaciągana?
Stawiał bym na MAF jak ciśnienie stoi prawidłowo. Sprawdzałeś co na tylnej sondzie i czy wstaje po podaniu plaka? Jeszcze jeden temat co do mocy to przytkany wydech. A i oring sprawdź koniecznie na korku wlewu.
I jeszcze jedno. Skoro przytkany wydech po postukać w tłumiki, czy rdzawy syf w nich lata zwiększyć prędkośc obrotową regulując pedał gazu i jak zdolny do jazdy, z przeglądem, OC, w drogę aby przedmuchac i wypalić układ wydechowy, a głównie tłumiki (pewnie cenzor zaraz odpowie że to niebezpieczne i stanowi zagrożenie, jak poprzednio, no to tego nie...
A to możliwe jeżeli padła sonda lambda to że samochód nie chcę wchodzić na obroty i się dusi przy dodawaniu gazu? W subaru tak miałem, ale świeciła się lub ewentualnie cyklicznie co jakiś czas mrugała kontrolka check engine i wskazywał ten błąd komputer. Dodano po 1 Zatkany wydech Przy zatkanym wydechu nie powinien w ogóle zapalić, ewentualnie przytkany...
Przyczyn może być wiele: - filtr paliwa - jakość paliwa - utarte krzywki wałka rozrządu - niewłaściwe luzy zaworów - są regulowane przez wymianę płytek - przytkany wydech ...
już nie pierwszy raz napisze... webasto niema prawa dymić ani troche podczas pracy, niektóre przykapcają ale tylko podczas rozruchu lub wygaszania i tojest normalne jeśli dymi to najczęściej jest - przepalony palnik - palnik zawalony nagarem pozatym możliwe usterki przy dymieniu - przytkany dolot - przytkany wydech - problem z dmuchawą
może być przytkany i dlatego pogwizduje... podobnie jak z buzką otworzysz na full - wydech i jest cisza, przytkasz wary :-) wydech i zaczynasz gwizdać... ;-)
Może wydech przytkany ?
To trzeba by zmierzyć kompresję albo chociaż zaglądnąć do cylindra. Przez wydech albo świecę i zobaczyć jak wygląda tłok i gładź cylindra. Dodano po 49 Zobacz też czy nie przytkany tłumik i okno wydechowe czy nie ezawalone nagarem.
Dwa katalizatory ? hehe .. Zatkany , przytkany wydech skutkowałby zalewaniem świec... Kompresje to mierzył kto w tym wózku ? pozycja aparatu zapłonowego , skład mieszanki itd. prawidłowa ? Przegląd techn. to aktualny toto posiada ?
Zawór drożny. Jak wydech będzie przytkany to pompa nie zrobi takiego ciśnienia żeby wepchnąć powietrze do wydechu.
jak jest za bogaty to albo coś z sondą albo wydech przytkany zobacz jak ci pracuje sonda odkręć wydech i sprawdz czy dalej tak samo sonda pracuje
Witam wszystkich, mam problem z w/w pojazdem. Wpada w tryb awaryjny po przekroczeniu 3tys obr i wali błędem AC04 - cisnienie doładowania poniżej wartości założonej, w blokach pomiarowych to się potwierdza -przy założonych 2000mbar turbo dmucha ledwo 1100 -1200mbar . Dolot szczelny,egr się domyka(dla pewności wyczyszczony) przeplywka podmieniona bez...
Może masz wydech przytkany a to nie jest robota dla elektryka.
Chodziło mi o to, żeby ustawiać według GMP z odpowiednim wyprzedzeniem a nie na jakieś kartki itd więc się nie zrozumieliśmy. Przytkany wydech może powodować złe opróżnianie a więc i napełnianie cylindra mieszanką. Oczywiście zdjęcie wydechu też zmienia ilość mieszanki w cylindrze tylko że w drugą stronę. Pisząc o świecach myślałem o luzach osi na ktorej...
kiedy wydech przytkany to auto traci moc ale odpala, ja bym sprawdził czujnik temperatury silnika
Witam Wiele czasu minęło od mojego wpisu, teraz mogę trochę podsumować pewne rzeczy które zostały zrobione. Sprawdzone były wszystkie czujniki, wymieniony został czujnik położenia wałka rozrządu(dwa razy brak synchronizacji),wymienione filtry, dolany dodatek do fap, wymyty fap (i to był główny problem - przytkany FAP, w środku wyglądał jakby chciał...
sam sobie udzieliles odpowiedzi.ten olej co ci znikl zatkal dpf,niech odkrecą wydech od turbiny to zobacza,
Moze masz wydech przytkany :) ale ja tam sie nie znam, mialem tak w peugocie 1.9D tez sie mulil :D pozdrawiam
Jak w temacie - efekt wyczuwalny dopiero powyżej 3. biegu - auto nieznacznie szarpie przy przyspieszaniu powyżej 4000, delikatnie tracąc moc. Świece zmienione, przewody WN nie mają wyraźnych przebić - sprawdzane w nocy - nie "świecą" , przepływomierz czyszczony. Macie jakieś sugestie ? Czy może to być przytkany wydech lub katalizator ? Wiem , że były...
Jeśli silnik na "starych" częściach lepiej pracuje, to sprawdź jeszcze w jakim stanie masz tłumik, bo może jest przytkany nagarem. Poluzuj wydech przy silniku i porównań jego pracę z tłumikiem i bez. Na pracę silnika ma wpływ moduł, więc podmień na próbę na sprawny np. z innego pojazdu. Przebadaj dokładnie układ paliwowy, szczególnie mocowanie gaźnika,...
witam mam problem z peugot 407 sw 2010 wyswietlil mi sie komunikat o FAP o niskim poziomie w tym samym czasie zaczął sie dziwny dzwiek FAP zostal uzupelniony lecz dzwiek pozostal co dziwne przy skrecie w lewo zanika czy wydech jest przytkany ? prosze o pomoc
Mam też skuterek Hyosung dwu suwowy - silnik model na kanwie Minarelli, silnik sam rozbierałem i naprawiałem po zatarciu przez poprzednika , a moje doświadczenie mówi, że należałoby sprawdzić przewód pompy oleju - czy jest drożny, sprawdzić czy obracając wałem korbowym np poprzez "kopkę" obraca się trzpień wałka pompy oleju (po jej odkręceniu od korpusu...
Ten którego robiłem też palił dobrze , ale jak już szukasz i niema się czego czepić to warto sprawdzić , wydech może być jeszcze przytkany .
Wymieniana uszczelka pod głowicą .. A ustawienie faz rozrządu OK ?? ... Ew wydech nie przytkany ??? Pozdrawiam MikeC ...
No i spełnia się mój najczarniejszy scenariusz, czyli wpakowałem kasę w turbo, a efekt jest mizerny. Samochód chodzi odrobinę lepiej, ale nadal to nie jest to Kolego co innego turbo na stole a co innego w aucie? Sprawdziłeś że turbo jest ok ale ciągle nie wiesz jak doładowuje w twoim samochodzie... Jeżeli masz zapchany wydech to turbo się nie rozpędza...
jak aerox Skuterek dwusuwowy? nie wkreca sie na wyższe obroty czego moze to byc wina Długo by wyliczać... - ograniczenie w module zapłonowym - źle wyregulowany zapłon, niewłaściwa pozycja koła magnesowego - przebicia WN, uszkodzona świeca - zbrudzony gaźnik - zła regulacja gaźnika - zatkany wydech - przytkany filtr powietrza - zużycie cylindra - zużyte...
Rozszczelnij wydech za turbo , możliwe że przytkany katalizator i podepnij Clipa niech coś podpowie
Przy rozpiętym nie sądzę żeby było to do wysłuchania. Wydech ogólnie szczelny. I dźwięk jak wisi na podnośniku dochodzi z tyłu silnika a nie z tłumików czy rur. Miałem w swojej karierze takie przypadki gdzie przytkany tłumik właśnie tak gwizdał, układ wydechowy rezonansuje... moja sugestia taka ponieważ wiele rzeczy sprawdziłeś...
nie sadze czytaj wyzej zajmuje sie silnikami spalinowymi od 20 lat i nie ma mozliwosci aby chodzil stabilnie jesli obracasz przepustnica musi bys reakcja nie wazne czy przytkany dolot czy zatkany wydech nie moze chodzic stabilnie chyba ze mowimy o dieslu i przy uszkodzonej pompie moze tak byc ze nie reaguje na gaz
Odświeżam temat gdyż mam ten sam kłopot :) I mam pytanie do kolegi co twierdzi że to wiana układu wydechowego. Otóż co ma wydech do pracy silnika ? a tym bardziej do drgań które niosą się na karoserię ? jak by był przytkany to by auto gorzej pracowało na wolnych jak i na wysokich obrotach, a tutaj drgania są tylko na obrotach wolnych. Jeśli ktoś miał...
Dopóki tłoki i zawory się nie przywitały, to problemu nie będzie. Ale coś czuję, że ten twój mechanik nie kuma tego silnika... Prawidłowo zrobiony i ustawiony przy wymianie pompy wtryskowej nie ma prawa przestawiać się o ząbek na pasku. Opis ustawienia kół i pompy - podałem ci linka. Zawory ustawiasz jak niżej: -zawór w pełni otwarty: 1 i 6, zawory...
Wałek będzie podmieniany w poniedziałek i czuje, ze lipa wyjdzie i problem pozostanie. Rozrzad ustawiał serwis ASO Bursiak i chyba az takiej gafy nie walneli. Podpowie ktoś jak samemu sprawdzić, czy wydech nie jest przytkany (chodzi mi o jakiś prosty sposób, który da jasną odpowiedz). Filtr cząsteczek stałych według mechanika, który go składał był czysczony....
jezeli mas ztylko przytkany filtr to daj czadu samochodem gdzies na trasie.. jakies 60 km na jezdzie do odciecia powinno zalatwic sprawe.. ogolnie temperaturowo sie wypala ten filtr... skoro sie nie wypalil to znaczy ze albo niedzielnie jezdzisz na krotkie dystanse.. alebo do 2000 obr/min , albo masz problem z wtryskami, ktore to nie daja w ostatniej...
Katalizator wyrzuciłem po miesiącu od zamontowania instalacji, też strzelało tyle ze było bardziej tłumione, auto było słabe przez przytkany katalizator. Myśle, że to strzelanie da się wyeliminować, ponieważ występuje dopiero po naprawde dobrym deptaniu i tylko w momencie schodzenia z wysokich obrotów. Dlaczego nie strzela gdy jeżdżę spokojnie i tylko...
W cuda nie wierze dwa dogrzewacze ,dwie pompki na stole pracuja o.k . a po wlozeniu do samochodu dymia . Praca pompki steruje wylacznie sterownik dogrzewacza.Czyli co ? Na stole obydwa sprawne a w samochodzie walniete?Moze masz zbyt dluga rure do powietrza ?A moze zakitowany wydech .Sprubuj odpalic w aucie bez rur. No to pozostało ci sprawdzić czy...
Wymiana zaworu nic nie dała, kopcenie było spowodowane przytkanym wydechem (tłumik końcowy).
JESLI CHODZI O 3000 obr pytanie jesli caly czas masz 3000 obr lub maxymalne obroty w jakich silnik jeszcze pracuje .. i przykladowo silnik nie traci ci mocy na takich obrotach to raczej nie jest to pompa paliwa . jesli dasz powoli gazu do przykladowo 2000obr a potem pomalu ziwkszasz obroty czy silnik wkreca sie w wieksze od tych 3000 ? jesli tak stawiam...
Ostatecznie okazało się, że kopcenie było spowodowane przytkanym wydechem (tłumik końcowy).
Witaj... nie piszesz jak pracuje silnik na benzynie. jeśli poprawnie to ... Proponuję attuator dla wolnych obrotów od -30 do +140 (-80 +30) pod obciążeniem od -40 do + 180 (-70 +70) funkcja do czasu ustawienia poprawnej pracy silnika wyłączona. życzę powodzenia, napisz jaki efekt pozdrawiam. Efekt ciężko opisać, bo z tym spadaniem z obrotów to zrobiła...
Jakie było moje zdziwienie jak po zaglądnięciu do starej puszki okazało się, że nic w niej nie ma. Pusta. Żadnych śladów po siatce katalizatora. Jest więc prosty sposób na przekonanie się czy katalizator jest sprawny i czy błąd nie jest wynikiem zepsucia sondy lecz pojawia się w wyniku wypalenia katalizatora Problem nie w wypaleniu wkładu katalizatora,tylko...
Chińscy bracia w instrukcji piszą 1/20 bo przy takiej mieszance jest szansa że i na silnikowym pojeździć się da. Nowoczesne oleje i 1/20 skutkuje właśnie czesto przytkanym wydechem, mułem i problemami z zapłonem. Oczywiście lepiej dmuchać na zimne niż zatrzeć ale za dużo też źle.
Wystarczy że fragment kata przytka wydech,a w momencie puszczenia gazu i otwarcia zaworu masz w nim ciśnienie. Matko boska. Wiesz jak działa silnik spalinowy?
Dajcie znać, co może być nie tak. Tak z wróżb to np słabe ciśnienie paliwa,przytkany wydech,słąbe sprężanie,przestawiony rozrząd itd. Bez diagnozy się nie da.
A może to wszystko powodować przytkany wydech? Może kat jest przytkany i może dlatego wali tym błędem i śmierdzą spaliny
Wystarczy uruchomić silnik i przytkać wydech a nie wpychać w rurę szmatę.
Na ten brak mocy to bym bardziej stawiał na przytkany wydech,albo niskie ciśnienie paliwa.
Dzięki za odpowiedź. Zastanawia mnie jeszcze pewne zjawisko, mianowicie gdy wydech jest całkowicie odetkany (sama rura) spadek mocy jest jeszcze większy niż z przytkanym wydechem. Jak wygląda zależność pomiędzy średnica wydechu a wielkością dyszy w gaźniku ? Rozumiem że pewnie jeszcze wchodzą w grę jakieś zjawiska falowe.
Sprawdź czy turbo nie zatarte lub przytkany wydech. Wygląda jakby dostawał za dużo spalin.
Znajomy narzekał na 1.8 że nima czym jechać a tu 1.6? Nie dziwne,choć to nie znaczy że wszystko ok. Np słabe ciśnienie paliwa,przytkany wydech czy uszkodzony MAF (jak jest)t i mam to w d jak nie ma. 😁
Z wróżb to np przytkany wydech,niskie ciśnienie paliwa,uszkodzony MAF. Zapytał bym co pokazują sondy i MAF przy WOT podczas tej "niemocy"
Np przytkany wydech.
To nie gówno tylko profesjonalnie wykonana robota, raczej auto dostaje za mało powietrza albo jest problem z przytkanym wydechem, zastanawia mnie zwiększone zużycie paliwa. Profesjonalna robota to działa jak należy, a to jest gówno
W takiej skodzie co do mocy ,to np słabe ciśnienie paliwa albo np przytkany wydech. Tak może i sonda,tylko bez diagnozy to sobie tak będziesz wymieniał w kółko.
Prośba, o informację, gdzie może być problem. Dokładnie określi to gość na warsztacie który ma pojęcie. A tak ze zgadywanek to np MAF(jak jest) albo przytkany wydech, jak to samo na gazie i benzynie.
Na sam początek proponuje wykręcić śrubę obok sondy i zobaczyć czy po jej wykręceniu auto zapala i normalnie wchodzi na obroty. Ostre danie w gaz mogło cos przytkać w wydechu. Tak wg mnie wynika z opisu zachowania silnika. Dalej bym szukał co mogłeś zrobić przy wymianie uszczelki np. przycięcie jakiegoś przewodu itp. A co do zaparcia zaworów to wymieniając...
Nic już nie sprawdzaj i nie wymieniaj.Możesz sprawdzić tylko czy nie przytkany wydech.Pisałem że trzeba przywrócić komunikację.Na moje oko to będzie coś z TPS ,zły sygnał, lub coś z MAP.Diagnoza nie wymiana na pałę.A nawet bez komunikacji da się to wszystko pomierzyć bo ten silnik jest prosty jak cep.
Zobacz czy nie przytkał się wydech.
Wygląda na przytkany wydech. Nagły spadek ciśnienia doładowania oraz przepływu powietrza przy 2500-3000 RPM. Możliwe że coś blokuje dolot przed czujnikiem ciśnienia doładowania. PS Gdyby nie DPF kopcił by wtedy jak parowóz. To nie jest zdrowe dla DPF.
A sprawdzałeś układ wydechowy?Przytkany wydech powoduje gromadzenie się gazu i spalanie go w wydechu.No i oczywiście spadek mocy itp.
wykręć sondę i przejedz się,może masz przytkany wydech.
Jak dużą masz przerwę na przerywaczu oraz świecy? Tłok prawidłowo założony strzałką do wydechu? Kranik w baku dobrze podaje paliwo (nie jest przytkany)? Iglicy w gaźniku nie wymieniałeś?
:D:D a jednak dałeś się przekonać :D a teraz do autora sprawdź wydech czy czasem nie przytkało tam któregoś tłumika lub katalizatora... sprawdź przewody WN i swiece... i czy czasem jakiegoś lewego powietrza nie ciągnie.... Pozdrawiam
przytkany wydech,spr jak działa/czy działa lambda,ciśnienie paliwa.To od czego zacznij.
Witam. Przed wymianą przewodów paliwowych proponuję sprawdzić wkład katalizatora, potrafi się obluzować i przytkać wydech. Odkręcisz kołnierz i będzie widać. Przewody paliwowe też idzie sprawdzić bez demontażu.
Może uboga mieszanka?Nie ma wypadania zapłonów?Sprawdź parametry jak ci pisałem.Sondy,korekty,MAF,MAP zależy jak tam jest.Bo to że niema błędów to nic nie znaczy. Dodano po 10 Albo co jeszcze przytkany wydech?
Śruba stopu ogranicza przymknięcie kierownic w turbo. Jak ktoś przesadzi z wkręcaniem tej śruby to kierownice się zamykają i spaliny nie mają jak się wydostać efekt przytkanego wydechu plus łoparki mogą się przegrzać. Mają się przymknąć tylko tyle by spiętrzyć spaliny (nadać im wyższa prędkość) dzięki temu wirnik turbo szybciej się rozpędzi gdy spalin...
A układ wydechowy, drożny? Nie przytkany? Piwo jest. Piwo? Piwo to ja w tym momencie łykam :D No ale cóż. "Głodnemu zawsze chleb na myśli" Ok. ok wiem, że chodzi o paliwo :D No ale faktycznie jak wygląda sytuacja z wydechem. Nie przytkany?
Prawdopodobnie to przepływka. A nie rozsypał się np. katalizator i nie przytkał wydechu?Ew. pęknięty przewód gumowy między przepływką a przepustnicą (lewe powietrze)?
Może, jak najbardziej. Sam miałem taki przypadek. Wkład katalizatora pękł i hałasował, ja to bagatelizowałem i jeździłem z takim grzechoczącym katalizatorem.Podczas trasy w góry auto przestało ciągnąć (coś go dławiło). Okazało się, że kawałek wkładu katalizatora tak się ustawił, że przytkał wydech. Najprostsza metoda to rozkręcić wydech przed katalizatorem...
niektorzy dają takie gufno na wydech http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?View... ale co to daje oprocz przytkania wydechu=pare koni w pole i dzwieku to nie mam pojecia
DPF nie ma , Kat był ale ten ostatni log był robiony bez kata środkowego , jest jeszcze jeden przy turbinie . A co Do przepływek to jak one dwie wyglądają czy są raczej sprawne i może to być wina przytkanego wydechu że tak mierzą ?
Logi bardzo ładne i czyste. Turbo ładnie trzyma ciśnienie. Przepływomierz nie tnie dawki trochę duże wartości z niego ale jest ok. Wyrobiona głowica pompy może dawać spore spadki mocy ale powinien być też problem z odpalaniem. Przytkany wydech. Nie kopci na czarno. Często lubią VAGu zadrzewieć i zapiec się tylnie hamulce. Konkretnie ręczny.
Sprawa bardzo trudna do oceny na odległość. Tym bardziej, że nie widać abyś był cokolwiek "kumaty" w układach wtryskowych. Twoje opisy są typowe dla użytkownika a nie "mechanika". Zacząłbym od prób znalezienia serwisówki. Ona była by więcej niż połową sukcesu. Powinna zawierać opis funkcjonalny, metody diagnostyczne i informacje o czujnikach i ich wskazaniach....
Bez przesady układ wydechowy to nie czary i słychać kiedy robi się dziura. bo pierdzi (przepraszam za wyrażenie) poza tym jak mam autko na kanale przytkam wydech i druga osoba wyczuje gdzie dmucha . To nie technologia kosmiczna. Do kolegi (at)kwok może zadajmy sobie pytanie na ile dokładnie są robione przeglądy i na ile klient stwierdza jak działa to...
Witam, sprawdz filtr powietrza - czy nie jest 'zatkany kurzem' lub jakimis 'paprochami', bo jesli swieca robi sie czarna - to mieszanka jest zbyt bogata w paliwo, a tak sie dzieje przewaznie - jak filtr powietrza jest 'przytkany kurzem'...Silnik jest wtedy slaby / nie wkreca sie i czesto jeszcze dymi z wydechu, z powodu zbyt bogatej mieszanki. Pozdrawiam.
Witajcie. Wymieniłem sondę i ... problem był nadal. Okazało się że to wina przytkanego wydechu (tłumika końcowego który rozwalił się cały w środku) a w ostatnim czasie prawie całkowicie zatkanego. Wymieniłem sondę na oryginalną oraz tłumik i wszystko działa jak należy. Mimo wszystko dziękuję wam za te cenne informacje. Pozdrawiam
Sprawdzić wydech/katalizator, czy nie jest przytkany. Kanał wylotowy z cylindra, czy nie ma nagaru.
Jeździ OK, nawet całkiem żwawo, co zrozumiałe, bo pozbyło się przytkanego wydechu. ;-) Niestety zapach spalin daleki jest od "landryny" ale może to tylko moje odczucie w porównaniu do PSI IAW z taką samą 4 żyłową sondą. Szukam dziury w całym...?? Aha.. dzwonienie zaworów przy "daniu w kitę" nieco zmalało ale dalej da się usłyszeć.
Dmuchnij wydech sprężonym powierzem. Tylko ostro żeby bylo mairodajnie. Zobczysz czy jest przytkany.
Zamiast czytać głupoty proponuje udać się na diagnostykę do mechanika. Albo samemu coś sprawdzić np czy turbina nie zdechła ,wastegate ,wydech nie przytkany,jaki wąż strzelił itd. Z czytania się nie naprawi.
Nie chce się mądrzyć ale.. W skodiczkach nigdy nie czyści się dokładnie na błysk przepustnicy, bo zaczą się problemy. Jeszcze nie widziałem Feli 1,3MPI która by przyjęła adaptacje przepustnicy VAG-iem. Temat już multum razy wałkowany na forum, trzeba poszukać i ocenić czy mówię prawde czy nieprawde. Są różne dziwne metody na to by dojść końca z przepustnicą...
Ja tu widze problem z paliwem, zamienione węzyki, albo małe ciśnienie paliwa. Podlanie ze strzykawki by rozjaśniło sytuacje. Albo przytkany szmatą wydech.
Ogólnie to 1.8 140KM z tego auta nie robi demona prędkości. Silnik to zapewne z18xer czyli wynalazek ze zmiennymi fazami rozrządu które to lubią się psuć a i rozrząd łatwo przestawić. Z racji wieku sprawdziłbym wydech czy katalizatory nie przytkane. Nie mruga czasem wtedy check engine?
Auto bylo skladane 2 razy. Za 1 razem mimo cieknacej turbiny klient kazal poskladac, zostaly zalozone inne, używane kolektory. Wtedy wystapil problem. Za drugim razem, zalozona dobra turbina ze sprawnej laguny. Nowa uszczelka pod kolektory. Auto jezdzilo z cieknaca turbina 4 miesiace. Przepalilo ponad 10litrow oleju na 6tys km. Na moje zadne kliny itd....
A dlaczego upierasz się przy gaźniku? Są jakieś powody ku temu? Z twojego opisu nie wynika jasno czy na luzie silnik wkręca się bez problemów i czy można utrzymać (na krótko oczywiście) max RPM bez strzałów i innych "zjawisk"? Jak wygląda sprawa pod obciążeniem? Czy układ wydechowy jest drożny i nie stawia zbyt dużych oporów? Co z luzami zaworowymi?...
Dziękuję za odpowiedzi kolegom Samochód oddałem i została w nim wymieniona pompa. Odpala - niestety zazwyczaj za 2 razem. Mechanik podzielił się ze mną swoimi wątpliwościami. Powiedział że podejrzewa, że auto prawdopodobnie jednocześnie dawkuje benzynę i gaz, przynajmniej w pewnych okolicznościach. Osobiście uważam, że nie jest to możliwe. Sterownik,...
Wg mnie pierdzenie z wydechu to wypalony już, ten giętki element ciągu tłumników. Ta tzw plecionka. Sposób na sprawdzenie jest prosty: (w rękawicy ochronnej) przytkać ręką końcówkę wydechu. Każda nieszczelność się ujawni.
lodówka przytkany przytkany układ chłodniczy przytkany układ lodówka
szeregowy połączenie akumulator dwufunkcyjny ustawić kolumny melodika
sterownik pompy ciepła zgrzewarki kondensatorowe
Unitra MDS 432: Ciche odtwarzanie i pulsowanie 50Hz Czy helikopter nocą miga na czerwono?