Albo za mało powietrza. Czyli dolot dziurawy np intercooler , może też być przytkany. Niedomknięty Egr czy przytkany wydech.
Stawiał bym na MAF jak ciśnienie stoi prawidłowo. Sprawdzałeś co na tylnej sondzie i czy wstaje po podaniu plaka? Jeszcze jeden temat co do mocy to przytkany wydech. A i oring sprawdź koniecznie na korku wlewu.
Wymiana zaworu nic nie dała, kopcenie było spowodowane przytkanym wydechem (tłumik końcowy).
Jakie było moje zdziwienie jak po zaglądnięciu do starej puszki okazało się, że nic w niej nie ma. Pusta. Żadnych śladów po siatce katalizatora. Jest więc prosty sposób na przekonanie się czy katalizator jest sprawny i czy błąd nie jest wynikiem zepsucia sondy lecz pojawia się w wyniku wypalenia katalizatora Problem nie w wypaleniu wkładu katalizatora,tylko...
Ostatecznie okazało się, że kopcenie było spowodowane przytkanym wydechem (tłumik końcowy).
A przytkany wydech może?
Chińscy bracia w instrukcji piszą 1/20 bo przy takiej mieszance jest szansa że i na silnikowym pojeździć się da. Nowoczesne oleje i 1/20 skutkuje właśnie czesto przytkanym wydechem, mułem i problemami z zapłonem. Oczywiście lepiej dmuchać na zimne niż zatrzeć ale za dużo też źle.
Dajcie znać, co może być nie tak. Tak z wróżb to np słabe ciśnienie paliwa,przytkany wydech,słąbe sprężanie,przestawiony rozrząd itd. Bez diagnozy się nie da.
Znajomy narzekał na 1.8 że nima czym jechać a tu 1.6? Nie dziwne,choć to nie znaczy że wszystko ok. Np słabe ciśnienie paliwa,przytkany wydech czy uszkodzony MAF (jak jest)t i mam to w d jak nie ma. 😁
A może to wszystko powodować przytkany wydech? Może kat jest przytkany i może dlatego wali tym błędem i śmierdzą spaliny
Wystarczy uruchomić silnik i przytkać wydech a nie wpychać w rurę szmatę.
Na ten brak mocy to bym bardziej stawiał na przytkany wydech,albo niskie ciśnienie paliwa.
Sprawdź czy turbo nie zatarte lub przytkany wydech. Wygląda jakby dostawał za dużo spalin.
Z wróżb to np przytkany wydech,niskie ciśnienie paliwa,uszkodzony MAF. Zapytał bym co pokazują sondy i MAF przy WOT podczas tej "niemocy"
Np przytkany wydech.
Dzięki za odpowiedź. Zastanawia mnie jeszcze pewne zjawisko, mianowicie gdy wydech jest całkowicie odetkany (sama rura) spadek mocy jest jeszcze większy niż z przytkanym wydechem. Jak wygląda zależność pomiędzy średnica wydechu a wielkością dyszy w gaźniku ? Rozumiem że pewnie jeszcze wchodzą w grę jakieś zjawiska falowe.
W takiej skodzie co do mocy ,to np słabe ciśnienie paliwa albo np przytkany wydech. Tak może i sonda,tylko bez diagnozy to sobie tak będziesz wymieniał w kółko.
Od czego zacząć diagnozę? Od tego czy grucha zaciąga sztangę po odpaleniu i trzyma mocno. Potem np przytkany wydech albo np MAF może ograniczać moc.
To nie gówno tylko profesjonalnie wykonana robota, raczej auto dostaje za mało powietrza albo jest problem z przytkanym wydechem, zastanawia mnie zwiększone zużycie paliwa. Profesjonalna robota to działa jak należy, a to jest gówno
Jaki model tej kosy? Może jest tam tak jak w pilarce taki mały ukryty [url=https://www.facebook.com/woodtoolsp... wolnych obrotów na imbus? Ale najpierw podstawowe rzeczy: świeża mieszanka, kontrola świecy, czy przytkany wydech itd. a dopiero potem kręcić "wolnymi".
Prośba, o informację, gdzie może być problem. Dokładnie określi to gość na warsztacie który ma pojęcie. A tak ze zgadywanek to np MAF(jak jest) albo przytkany wydech, jak to samo na gazie i benzynie.
dziękuję wszystkim za pomoc usterka odszukana przytkany wydech wystarczyło odgiąć blaszki
Wątpię, już dawno by było wypadanie, nierówna praca itp. Ale to nie znaczy że nie należy tego sprawdzić. Są jeszcze inne opcje na brak mocy w takiej benzynie. Np przytkany wydech czy kiepskie ciśnienie paliwa. Sprawdzałeś co widzi sonda na WOT, i co do rozrządu co widzi MAP?
To czekamy na analizę spalin. Przytkany wydech też odpada.
Na sam początek proponuje wykręcić śrubę obok sondy i zobaczyć czy po jej wykręceniu auto zapala i normalnie wchodzi na obroty. Ostre danie w gaz mogło cos przytkać w wydechu. Tak wg mnie wynika z opisu zachowania silnika. Dalej bym szukał co mogłeś zrobić przy wymianie uszczelki np. przycięcie jakiegoś przewodu itp. A co do zaparcia zaworów to wymieniając...
Zobacz czy nie przytkał się wydech.
Wygląda na przytkany wydech. Nagły spadek ciśnienia doładowania oraz przepływu powietrza przy 2500-3000 RPM. Możliwe że coś blokuje dolot przed czujnikiem ciśnienia doładowania. PS Gdyby nie DPF kopcił by wtedy jak parowóz. To nie jest zdrowe dla DPF.
Jak grucha jest zaciągnięta do końca to wychodzi na to że samo turbo się kończy,uszkodzony np MAF, przytkany np wydech , takie mnie jeszcze pomysły przychodzą.
Podlaczany byl przez komputer zero bledow A słyszałeś o czymś takim jak parametry?Do tego ciśnienie paliwa ,albo przytkany wydech może wpływać na moc.Zajrzyj jeszcze do EGR.A dymienie to nie wiem może olej pije.
wykręć sondę i przejedz się,może masz przytkany wydech.
Może uboga mieszanka?Nie ma wypadania zapłonów?Sprawdź parametry jak ci pisałem.Sondy,korekty,MAF,MAP zależy jak tam jest.Bo to że niema błędów to nic nie znaczy. Dodano po 10 Albo co jeszcze przytkany wydech?
Witam. Przed wymianą przewodów paliwowych proponuję sprawdzić wkład katalizatora, potrafi się obluzować i przytkać wydech. Odkręcisz kołnierz i będzie widać. Przewody paliwowe też idzie sprawdzić bez demontażu.
przytkany wydech,spr jak działa/czy działa lambda,ciśnienie paliwa.To od czego zacznij.
A sprawdzałeś układ wydechowy?Przytkany wydech powoduje gromadzenie się gazu i spalanie go w wydechu.No i oczywiście spadek mocy itp.
Śruba stopu ogranicza przymknięcie kierownic w turbo. Jak ktoś przesadzi z wkręcaniem tej śruby to kierownice się zamykają i spaliny nie mają jak się wydostać efekt przytkanego wydechu plus łoparki mogą się przegrzać. Mają się przymknąć tylko tyle by spiętrzyć spaliny (nadać im wyższa prędkość) dzięki temu wirnik turbo szybciej się rozpędzi gdy spalin...
Przyczyn może być wiele: - filtr paliwa - jakość paliwa - utarte krzywki wałka rozrządu - niewłaściwe luzy zaworów - są regulowane przez wymianę płytek - przytkany wydech ...
Prawdopodobnie to przepływka. A nie rozsypał się np. katalizator i nie przytkał wydechu?Ew. pęknięty przewód gumowy między przepływką a przepustnicą (lewe powietrze)?
DPF nie ma , Kat był ale ten ostatni log był robiony bez kata środkowego , jest jeszcze jeden przy turbinie . A co Do przepływek to jak one dwie wyglądają czy są raczej sprawne i może to być wina przytkanego wydechu że tak mierzą ?
może być przytkany i dlatego pogwizduje... podobnie jak z buzką otworzysz na full - wydech i jest cisza, przytkasz wary :-) wydech i zaczynasz gwizdać... ;-)
niektorzy dają takie gufno na wydech http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?View... ale co to daje oprocz przytkania wydechu=pare koni w pole i dzwieku to nie mam pojecia
już nie pierwszy raz napisze... webasto niema prawa dymić ani troche podczas pracy, niektóre przykapcają ale tylko podczas rozruchu lub wygaszania i tojest normalne jeśli dymi to najczęściej jest - przepalony palnik - palnik zawalony nagarem pozatym możliwe usterki przy dymieniu - przytkany dolot - przytkany wydech - problem z dmuchawą
Dwa katalizatory ? hehe .. Zatkany , przytkany wydech skutkowałby zalewaniem świec... Kompresje to mierzył kto w tym wózku ? pozycja aparatu zapłonowego , skład mieszanki itd. prawidłowa ? Przegląd techn. to aktualny toto posiada ?
Bez przesady układ wydechowy to nie czary i słychać kiedy robi się dziura. bo pierdzi (przepraszam za wyrażenie) poza tym jak mam autko na kanale przytkam wydech i druga osoba wyczuje gdzie dmucha . To nie technologia kosmiczna. Do kolegi (at)kwok może zadajmy sobie pytanie na ile dokładnie są robione przeglądy i na ile klient stwierdza jak działa to...
Logi bardzo ładne i czyste. Turbo ładnie trzyma ciśnienie. Przepływomierz nie tnie dawki trochę duże wartości z niego ale jest ok. Wyrobiona głowica pompy może dawać spore spadki mocy ale powinien być też problem z odpalaniem. Przytkany wydech. Nie kopci na czarno. Często lubią VAGu zadrzewieć i zapiec się tylnie hamulce. Konkretnie ręczny.
Może, jak najbardziej. Sam miałem taki przypadek. Wkład katalizatora pękł i hałasował, ja to bagatelizowałem i jeździłem z takim grzechoczącym katalizatorem.Podczas trasy w góry auto przestało ciągnąć (coś go dławiło). Okazało się, że kawałek wkładu katalizatora tak się ustawił, że przytkał wydech. Najprostsza metoda to rozkręcić wydech przed katalizatorem...
I jeszcze jedno. Skoro przytkany wydech po postukać w tłumiki, czy rdzawy syf w nich lata zwiększyć prędkośc obrotową regulując pedał gazu i jak zdolny do jazdy, z przeglądem, OC, w drogę aby przedmuchac i wypalić układ wydechowy, a głównie tłumiki (pewnie cenzor zaraz odpowie że to niebezpieczne i stanowi zagrożenie, jak poprzednio, no to tego nie...
Sprawa bardzo trudna do oceny na odległość. Tym bardziej, że nie widać abyś był cokolwiek "kumaty" w układach wtryskowych. Twoje opisy są typowe dla użytkownika a nie "mechanika". Zacząłbym od prób znalezienia serwisówki. Ona była by więcej niż połową sukcesu. Powinna zawierać opis funkcjonalny, metody diagnostyczne i informacje o czujnikach i ich wskazaniach....
Witajcie. Wymieniłem sondę i ... problem był nadal. Okazało się że to wina przytkanego wydechu (tłumika końcowego który rozwalił się cały w środku) a w ostatnim czasie prawie całkowicie zatkanego. Wymieniłem sondę na oryginalną oraz tłumik i wszystko działa jak należy. Mimo wszystko dziękuję wam za te cenne informacje. Pozdrawiam
:D:D a jednak dałeś się przekonać :D a teraz do autora sprawdź wydech czy czasem nie przytkało tam któregoś tłumika lub katalizatora... sprawdź przewody WN i swiece... i czy czasem jakiegoś lewego powietrza nie ciągnie.... Pozdrawiam
Jeździ OK, nawet całkiem żwawo, co zrozumiałe, bo pozbyło się przytkanego wydechu. ;-) Niestety zapach spalin daleki jest od "landryny" ale może to tylko moje odczucie w porównaniu do PSI IAW z taką samą 4 żyłową sondą. Szukam dziury w całym...?? Aha.. dzwonienie zaworów przy "daniu w kitę" nieco zmalało ale dalej da się usłyszeć.
A to możliwe jeżeli padła sonda lambda to że samochód nie chcę wchodzić na obroty i się dusi przy dodawaniu gazu? W subaru tak miałem, ale świeciła się lub ewentualnie cyklicznie co jakiś czas mrugała kontrolka check engine i wskazywał ten błąd komputer. Dodano po 1 Zatkany wydech Przy zatkanym wydechu nie powinien w ogóle zapalić, ewentualnie przytkany...
Może wydech przytkany ?
Nie chce się mądrzyć ale.. W skodiczkach nigdy nie czyści się dokładnie na błysk przepustnicy, bo zaczą się problemy. Jeszcze nie widziałem Feli 1,3MPI która by przyjęła adaptacje przepustnicy VAG-iem. Temat już multum razy wałkowany na forum, trzeba poszukać i ocenić czy mówię prawde czy nieprawde. Są różne dziwne metody na to by dojść końca z przepustnicą...
Jak dużą masz przerwę na przerywaczu oraz świecy? Tłok prawidłowo założony strzałką do wydechu? Kranik w baku dobrze podaje paliwo (nie jest przytkany)? Iglicy w gaźniku nie wymieniałeś?
jak jest za bogaty to albo coś z sondą albo wydech przytkany zobacz jak ci pracuje sonda odkręć wydech i sprawdz czy dalej tak samo sonda pracuje
Dziękuję za odpowiedzi kolegom Samochód oddałem i została w nim wymieniona pompa. Odpala - niestety zazwyczaj za 2 razem. Mechanik podzielił się ze mną swoimi wątpliwościami. Powiedział że podejrzewa, że auto prawdopodobnie jednocześnie dawkuje benzynę i gaz, przynajmniej w pewnych okolicznościach. Osobiście uważam, że nie jest to możliwe. Sterownik,...
Auto bylo skladane 2 razy. Za 1 razem mimo cieknacej turbiny klient kazal poskladac, zostaly zalozone inne, używane kolektory. Wtedy wystapil problem. Za drugim razem, zalozona dobra turbina ze sprawnej laguny. Nowa uszczelka pod kolektory. Auto jezdzilo z cieknaca turbina 4 miesiace. Przepalilo ponad 10litrow oleju na 6tys km. Na moje zadne kliny itd....
A dlaczego upierasz się przy gaźniku? Są jakieś powody ku temu? Z twojego opisu nie wynika jasno czy na luzie silnik wkręca się bez problemów i czy można utrzymać (na krótko oczywiście) max RPM bez strzałów i innych "zjawisk"? Jak wygląda sprawa pod obciążeniem? Czy układ wydechowy jest drożny i nie stawia zbyt dużych oporów? Co z luzami zaworowymi?...
A układ wydechowy, drożny? Nie przytkany? Piwo jest. Piwo? Piwo to ja w tym momencie łykam :D No ale cóż. "Głodnemu zawsze chleb na myśli" Ok. ok wiem, że chodzi o paliwo :D No ale faktycznie jak wygląda sytuacja z wydechem. Nie przytkany?
Ja tu widze problem z paliwem, zamienione węzyki, albo małe ciśnienie paliwa. Podlanie ze strzykawki by rozjaśniło sytuacje. Albo przytkany szmatą wydech.
Zamiast czytać głupoty proponuje udać się na diagnostykę do mechanika. Albo samemu coś sprawdzić np czy turbina nie zdechła ,wastegate ,wydech nie przytkany,jaki wąż strzelił itd. Z czytania się nie naprawi.
Chodziło mi o to, żeby ustawiać według GMP z odpowiednim wyprzedzeniem a nie na jakieś kartki itd więc się nie zrozumieliśmy. Przytkany wydech może powodować złe opróżnianie a więc i napełnianie cylindra mieszanką. Oczywiście zdjęcie wydechu też zmienia ilość mieszanki w cylindrze tylko że w drugą stronę. Pisząc o świecach myślałem o luzach osi na ktorej...
Zawór drożny. Jak wydech będzie przytkany to pompa nie zrobi takiego ciśnienia żeby wepchnąć powietrze do wydechu.
Sprawdzić wydech/katalizator, czy nie jest przytkany. Kanał wylotowy z cylindra, czy nie ma nagaru.
Może masz wydech przytkany a to nie jest robota dla elektryka.
może filtr powietrza zapchany, lub wydech przytkany. Nie wiem nic innego mi do głowy nie przychodzi
Wystarczy że fragment kata przytka wydech,a w momencie puszczenia gazu i otwarcia zaworu masz w nim ciśnienie. Matko boska. Wiesz jak działa silnik spalinowy?
Jak w temacie - efekt wyczuwalny dopiero powyżej 3. biegu - auto nieznacznie szarpie przy przyspieszaniu powyżej 4000, delikatnie tracąc moc. Świece zmienione, przewody WN nie mają wyraźnych przebić - sprawdzane w nocy - nie "świecą" , przepływomierz czyszczony. Macie jakieś sugestie ? Czy może to być przytkany wydech lub katalizator ? Wiem , że były...
Zostaw te doloty w spokoju.Jak by było coś z dolotem to by kręcił jak by nie było sprężania.Sprężarka ci nie pompuje bo pewnie nie zaciągnęło kierownic przez błędy które wywołałeś.Może wydech przytkany?A może coś z ciśnieniem na szynie cr.Sprawdzałeś to?
Wg mnie pierdzenie z wydechu to wypalony już, ten giętki element ciągu tłumników. Ta tzw plecionka. Sposób na sprawdzenie jest prosty: (w rękawicy ochronnej) przytkać ręką końcówkę wydechu. Każda nieszczelność się ujawni.
Witam, Przy próbie wygaszenia silnika guzikiem w podłodze w kabinie lub przy silniku, działa tylko przytkanie wydechu a elektryczny siłownik przy pompie paliwa ani drgnie. Przez co silnik nie gaśnie, trzeba go dusić na biegu Gdy podaje napięcie bezpośrednio do siłownika pracuje on normalnie w jedną i drugą stronę, trzecim kablem od siłownika do skrzynki...
Nie, dymi zazwyczaj jak jest zapchany palnik lub wydech albo przepalony palnik , przytkany dolot, z innymi przypadłościami chyba sie nie spotkałem.
Problem częściowo rozwiązany 80% wydechu przytkane i turbina nie leje. Ale autko nie idzie .
kiedy wydech przytkany to auto traci moc ale odpala, ja bym sprawdził czujnik temperatury silnika
Nigdy nie logowałem korekt, ale tu wyglądaj nie najlepiej. Wydech nie przytkany, jeżeli chodzi o MAF?
Moze masz wydech przytkany :) ale ja tam sie nie znam, mialem tak w peugocie 1.9D tez sie mulil :D pozdrawiam
Chyba nie tędy droga żeby odłączać grzałkę. Jeśli fabryka tak zrobiła, a pierdyliard innych samochodów tak jeździ, to chyba tak ma być. Z tym nagarem to nie wiem o co biega. Zawory ssące czyste jak łza ( patrząc od strony kolektora dolotowego ) - patrz zdjęcie poniżej. http://images.tinypic.pl/i/00628/ntqavz5... Na obrotach ok 2500 poziom HC...
Jako, że w swoim autku miałem też do czynienia ze zwiększonym spalaniem dorzucę swoje 3grosze. Najpierw warto sprawdzić ECU, czy wszystkie czujniki poprawnie działają, jeśli tak wszystko "ogarnięte" czujnikami mamy(prawie, bo nie zawsze komp zauważa błąd, np sondy) z głowy. Sondę należy sprawdzić oscyloskopem. Jeśli ok... Należy teraz zainteresować...
Dmuchnij wydech sprężonym powierzem. Tylko ostro żeby bylo mairodajnie. Zobczysz czy jest przytkany.
A co to za kreski na tym obrazku jak by ktoś długopis rozpisywał? 😂 Brak podstaw ,położenie pedału i obroty silnika itd. Ten błąd czego niskie ciśnienie? Bo wychodzi że to czujnik spalania stykowego? Podstawa dla turbo to jaki PWM ,czy wydech nie przytkany i to czy sztanga (zależy jak tam jest) jest zaciągana?
Może ktoś mnie zlinczuje, ale wydech nie jest przytkany?
No i spełnia się mój najczarniejszy scenariusz, czyli wpakowałem kasę w turbo, a efekt jest mizerny. Samochód chodzi odrobinę lepiej, ale nadal to nie jest to Kolego co innego turbo na stole a co innego w aucie? Sprawdziłeś że turbo jest ok ale ciągle nie wiesz jak doładowuje w twoim samochodzie... Jeżeli masz zapchany wydech to turbo się nie rozpędza...
No nie, wystarczy łapa do wydechu przytkana, później wąchana i smakowana...Bo znowu się serial zapowiada, za chwilę poradzą Ci pół silnika do wymiany.
To jest wstępna diagnoza od czego zacząć. Przydał by się kod silnika by wybrać metodę sprawdzania (komputer czy fizycznie wpięty manometr). Potem weryfikacja czy to faktycznie turbo czy np przytkany dolot czy wydech. Czarny dym to za dużo paliwa a za mało powietrza (wtedy paliwo spala się do sadzy).
Witam, sprawdz filtr powietrza - czy nie jest 'zatkany kurzem' lub jakimis 'paprochami', bo jesli swieca robi sie czarna - to mieszanka jest zbyt bogata w paliwo, a tak sie dzieje przewaznie - jak filtr powietrza jest 'przytkany kurzem'...Silnik jest wtedy slaby / nie wkreca sie i czesto jeszcze dymi z wydechu, z powodu zbyt bogatej mieszanki. Pozdrawiam.
Nic już nie sprawdzaj i nie wymieniaj.Możesz sprawdzić tylko czy nie przytkany wydech.Pisałem że trzeba przywrócić komunikację.Na moje oko to będzie coś z TPS ,zły sygnał, lub coś z MAP.Diagnoza nie wymiana na pałę.A nawet bez komunikacji da się to wszystko pomierzyć bo ten silnik jest prosty jak cep.
Wymieniana uszczelka pod głowicą .. A ustawienie faz rozrządu OK ?? ... Ew wydech nie przytkany ??? Pozdrawiam MikeC ...
Może wydech masz przytkany, sprawdzałeś? Poza tym, tak jak kolega wcześniej sugerował, świece. Ja dodam jeszcze regulację zaworów, przejrzeć gaźnik. Przyczyn może być wiele. A nieszczelny wydech może się przyczynić do zmniejszenia osiągów silnika. Czy na luzie silnik się kręci powyżej tych 3 tyś?
Rozrząd jest sprawdzony przepustnica zaadaptowana czujnik map podmieniony. Jest możliwość że wydech jest przytkany. Po usunięciu kata auto ma moc ale dalej się grzeje kolektor z obudowa kata
Nie masz zatkanego wydechu tylko przytkanego,😉 pisałeś już o układzie dolotowym... Jak po rozpięciu układu dolotowego przestanie gwizdać fachowo powinieneś wymienić tłumiki, daj znać czy diagnoza przez internet pomogła, pzdr.
Objawy mogą wskazywać na niedrożny wydech np. z powodu przytkanego katalizatora.
1. Sprawdź wydech, czy nie jest przytkany. 2. Sprawdź luzy zaworowe. O ile to 4T, bo nie napisałeś. 3. Wyjmij i sprawdź zawór ssania. Gdy jest zimny powinien "puszczać" paliwo. Z reguły jest to zawór otwierany ciśnieniem wosku w bańce ogrzewanego grzejnikiem elektrycznym. Więc napięcie 0.5 V (choć nie wiadomo jakie - stałe czy zmienne) nie jest OK!...
Od kiedy to w Simsonie jest uszczelka pod głowicą??? Czy na 100% masz dobre sprężanie. Pożycz manometr i zmierz. Co z zapłonem? Jaki ? Jaka iskra ile mm skacze z kabla na głowicę? Co z wydechem? Czy nie przytkany? Odkręć kolanko i zapal.
Ten którego robiłem też palił dobrze , ale jak już szukasz i niema się czego czepić to warto sprawdzić , wydech może być jeszcze przytkany .
Co do pozycji pedału, to czy pedał nie jest PWM? Tak mi się wydaje że jak ostatnio miałem problem z procentami przy pedale gazu to było badaj to w TGL. Po procedurze adaptacyjnej było OK. A jak z wydechem? Nie jest przytkany na tłumiku?
Może naprawdę katalizator ci się sypie? Może przytkał trochę wydech? A jak analiza spalin? Ciśnienie na tłokach ok? A zapłon? Ma przyspieszenie jak wcześniej czy słabe? Może ręczny ci lekko koła blokuje? Tych spraw jest dużo. A jak ci pali na benzynie? To podstawowa sprawa jaką się sprawdza. Lejesz do pełna przejeżdżasz np. 100 km i lejesz w tej samej...
Jeśli silnik na "starych" częściach lepiej pracuje, to sprawdź jeszcze w jakim stanie masz tłumik, bo może jest przytkany nagarem. Poluzuj wydech przy silniku i porównań jego pracę z tłumikiem i bez. Na pracę silnika ma wpływ moduł, więc podmień na próbę na sprawny np. z innego pojazdu. Przebadaj dokładnie układ paliwowy, szczególnie mocowanie gaźnika,...
witam mam problem z peugot 407 sw 2010 wyswietlil mi sie komunikat o FAP o niskim poziomie w tym samym czasie zaczął sie dziwny dzwiek FAP zostal uzupelniony lecz dzwiek pozostal co dziwne przy skrecie w lewo zanika czy wydech jest przytkany ? prosze o pomoc
Błędów jeszcze nie sprawdzałem bo dzisiaj dosyć zimno było i zanim wykręciłem świece to poszły 2 klucze :> i musiałem jeździć szukać jakiegoś konkretnego. Jutro będę walczył dalej z nią, bo z tego co udało mi się jeszcze znaleźć na forum to to że problemem może być przytkany, lub zamarznięty wydech lub układ wydechowy. A ost jakieś problemy pojawiały...
Każda nieszczelność osłabia doładowanie, również jeśli występuje na wydechu przed turbiną, oraz przytkany sadzami układ wydechowy za turbiną. Jeśli układ z cyrkulacją spalin to oczywiście musi być sprawny. Nie napisałeś o jaki silnik chodzi...
przytkany układ chłodniczy przytkany układ lodówka pierdzi wydech
h2testw karta fabryczne radio accord triak gorenje
miganie matryca miganie matryca
Przedłużenie przewodu uziemiającego - jak to zrobić bezpiecznie? Licznik F785 w ekspresie Nivona - co oznacza?