zapłon jest rozdzielany przez aparat zapłonowy, który posiada czujnik stuku. Możesz coś więcej na ten temat.:D
Auto nie ma mocy na benzynie jak i na gazie ,sprawdziłem przepływkę,TPS, .,sondę,podmieniałem sterownik , ,błędów brak,sprawdzałem parametry euroscanem ,trochę mnie zastanawia przyśpieszenie zapłonu ,na jałowym jest 17 stopni ,podczas podwyrzszania obrotów przyśpiesza zapłon tylko do 2500-2600 obr.min ,do 45-46stopni póżniej razem z wyrzszymi obrotami...
Nie szukaj zbyt głęboko-zajrzyj a zobaczysz krótki płomyk zapalajacy, czekajacy na większą ilość mieszanki do spowodowania wybuchowgo zapalenia- po prostu oczyść z nagromadzonego kurzu "kominek" albo świeczkę bo jej płomień jest zbyt krótki- a moze przytkana dysza świeczki?? Weź i oczyść te elementy.
Mój upór wynika m. in. z tego, że cały sens posiadania przez mnie tego motorka polega na tym, że lubię sam go naprawiać i przerabiać. Nie wynika to z chęci zaoszczędzenia forsy na mechanika, tylko jest częścią "zabawy". Dziękuję Ci jack63 za tak szeroką gamę propozycji i wierz mi, że wszystkie bym je sprawdził. Dzisiaj jednak mnie olśniło i znalazłem...
A zapłon sprawdzałeś? Może klękło przyśpieszenie zapłonu i jest mułowaty. Grzebał ktoś ostatnio w silniku? Jeśli tak - to co robił? Filtry wymieniłeś? Ma za bogatą mieszankę. A to objaw filtrów starych i brudnych. ps. nie zakładaj instalki gazu przed Koninem - lubią nie zakładać kompa i sonda lambda pada i cały silniczek. Pozdrowienia
To nie o to chodzi że komuś nie chciało chodzić na iskrowniku, tylko że jak się do wsk-i 125 robi zapłon bateryjny to ma lepsze przyśpieszenie i prędkość, a to dlatego że wtedy nie wstawia się całego koła zamachowego tylko samą krzywkę. Minusy tego są takie że nie ma ładowania i skraca się żywot silnika.
Witaj! Żeby opóźnić zapłon musisz kręcić w kierunku obrotów koła zamachowego. Przyśpieszenie kręcisz w przeciwną stronę. Ustawienie zapłonu: wykręć świece, ustaw w miejsce świecy pręcik,ołówek, sufmiarkę, co będziesz miał pod reką, pokręć kołem zamachowem tak by tłok znalazł się w górnym punkcie.Zaznacz to miejsce na pręciku i obudowie i kole zamachowym....
Przyczepiłbym się tylko do Pulse generator ( na schemacie w prawym dolnym rogu ) i nie wiem jak jest zbudowany czy optyczny ; indukcyjny lub halla , ale rozbierz go ; wyczyść , sprawdź przewody 4 szt. od niego do CDI , pomierz ewentualnie obejrzyj wszystko łącznie z wtyczkami ( gdybyś rozcinał przewodu to nie zamień miejscami początku i końca np. cewki...
Wracając do tematu. Spróbowałbym przyspieszyć lekko zapłon ( można tego dokonać luzując pompę i przesuwając ją w stronę silnika). Poza tym uważam , że trzeba sprawdzić wtryski i zmierzyć kompresję . Powodzenia Jak kąt wtrysku jest opóźniony to jego przyśpieszenie da pozytywny rezultat. Jeśłi kąty są prawidłowe, to większe wyprzedzenie kąta wtrysku...
Naprężacz łańcucha 70Nm Bieg jałowy 750+/_100 obr/min Świece 0,8mm Ciśnienie oleju 3/3000 bar/obr. na min Ciśnienie sprężania Nom10-12 bar Min 8,5 bar Silnik102.922 Zapłon 1-3-4-2 Rozrząd stroboskopowy przed zwrotem 32/4500 (stopnie/Obr. Min) Przyśpieszenie odśrodkowe Początek10-16/800 (stopnie/Obr. Min) Koniec 24-28/3000 (stopnie/Obr. Min)
I teraz dla pewności zerknołem do autodaty zapłon możesz jedynie przestawić na module zapłonowym nie na aparacie. Nie na module zapłonowy, a na korektorze oktanowym. Znajduje się on po stronie kierowcy pod maską, obok mocowania górnego amortyzatora. Pokrętło z napisami(zielonymi bodajże) i podziałką. Na wyłączonym silniku pociągamy je do siebie i dopiero...
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
nie wiem czy to zapłon bo jat to był by zapłon to by chyba tak nie chodził a on jak już odpali to idzie ze strzała ma siłę i przyśpieszenie i wszystko tylko cięzko pali
Witam! Mam problem z Astrą 1.6i z 94r., posiadam ją od niedawna i od początku była jakaś mułowata ma przejechane 170 tys. W sumie jak sie rozbuja to jedzie ale ma bardzo słabe przyśpieszenie nie wiem co jest przyczyną. Ja szukałabym w zapłonie tyle że tu sie nie da ustawić, sprawdzałem lampą to na wolnych obrotach ustawia sie na znaku a jak przyspieszam...
Witam. Mam problem taki że od kilku dni jest problem z odpaleniem czy jest zimny czy jest ciepły. Zaczęło się od tego że jak za krótko (normalnie) przytrzymałem zapłon w stacyjce to odpalił jakby nie na wszystkich tłokach albo jakby był zapowietrzony. Szarpało, trzepało i nie reagował na gaz. Trzeba było zgasić i ponownie odpalić dłużej przytrzymując...
Chyba wymyśliłem, co mogłoby powodować poprawienie działania silnika przez dodawanie gazu Browna do mieszanki - pytanie, na ile poprawi i jakim kosztem (i wytwarzania gazu Browna, i skutków używania)... (swoją drogą, nie wiem skąd ta nazwa "gaz Browna" w temacie, nigdzie więcej takiej nie mogę znaleźć; chyba coś znalazłem: [url=http://tinwiki.org/wiki/Brown%27s_G...
Witam. Mam problem z moim Seatem Toledo II 1.9 TDI. Mianowicie chodzi o turbo doładowanie i zawór N95 podciśnienia. Szukałem przyczyny i cały czas jest to samo, jak nie zawór, to przepływomierz. Przepływomierz wymieniłem 2 razy, zawór chyba już 4 sztukę (N75 ten pierwszy z biały od strony filtra, po prawej stronie, wydaje mi się ciągle się zapycha albo...
Witam. W moim UNO 1.0 FIRE z silnikiem 156.A2.246 mam opóźniony zapłon. Przy skrajnym położeniu aparatu mam niecałe 5 stopni (bez podcisnienia). Czyli nie mogę ustawić większego przyśpieszenia niż te 5 stopni. Przekręcanie aparatu w drugą strone powoduje jego opóźnienie - wychodzi poza skale (poza zero). Jeszcze niedawno na środkowym ustawieniu aparatu...
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Rozumiem z opisu że przyspieszony został zapłon a kąt statyczny jest ustawiony na 2 stopnie ?
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
A możesz bardziej precyzyjnie opisać problem? Co to znaczy że "staje" podczas rozruchu? Kiedy go kręcisz przestaje sie obracać?
Według czego sprawdzacie zapłon?
Witam Sprawdź jeszcze raz zapłon, jest przyspieszony dlatego wali w gazinik.
Co to jest opóźnienie oraz przyśpieszenie zapłonu oraz w jakim celu się je stosuje jakie są konsekwencje każdego z tych zabiegów i co to jest spalanie stukowe wiem że na necie jest tego pełno ale nie dokonca to rozumiem mógłby mi ktos to wyjaśnic? ;)
Można,ale po co?Sterownik i tak zaraz zarejestruje to jako błąd.
A na czym tam jest zrealizowane to elektroniczne przyspieszenie zapłonu? coś programowalnego, czy jakiś układ liniowy?
Jeżeli z zapłonem odbija to prawdopodobną przyczyną zbyt przyspieszony zapłon. Dotyczy to wszystkich silników spalinowych benzynowych.
Fiat 126 Elegant ELX 1998 przebieg 52000,przy zwiększaniu obrotów zapłon przyspiesza o około 30-40 stopni również przy zapalaniu na ssaniu zapłon jest przyspieszony .Samochód ma kłopoty czasami z zapalaniem na zimnym i gorącym silniku i lubi od czasu do czasu zgasnąc .Łańcuszek rozrządu ma luz kwalifikuje sie do wymiany
Ustaw dobrze zapłon.Strzela w gażnik czy w tłumik?To ci powiem czy trzeba opóźnić czy przyspieszyć zapłon.
(at)popromienny A powiększałeś otwory? Bo u mnie maksymalnie da się przyspieszyć zapłon do 4 mm przed gmp.
Witam! Mam pytanie odnośnie zapłonu.Mam Renault Lagune 1.8 RT i chciałem troche przyspieszyć jej zapłon(tak z czystej ciekawości) by zobaczyć jaki da to efekt no i może ktoś mi powie gdzie szukać tej regulacji bo nie wiem czy przestawia się to w sposób mechaniczny (typu 3 śrubki) czy z elektronoką trzeba się pobawić.No niby proste jest cewka kopułka...
zapłon mozna przyspieszyc za pomoca zmiany programu komputera
Za bardzo przyśpieszony zapłon.
To jutro przyśpieszę zapłon, czyli przesunę w lewo, to pewnie będzie niewiele.
Czy poziom oleju powinien być poniżej dyszy, czy może być ponad nią i czy w ogóle ma to znaczenie? Poziom oleju musi być poniżej dyszy, bo po zatrzymaniu palnika olej będzie Ci grawitacyjnie wypływał i zalewał piec. Wysokość ma zasadnicze znaczenie bo tym regulujesz skład mieszanki. Im olej niżej mieszanka uboższa i odwrotnie. Jaka jest optymalna różnica...
Tak tylko stosując moduł z Kolegi schematu trzeba minimalnie o stopień albo i poł stopnia przyspieszyć zapłon. Ma to znaczenie szczególnie w górnym zakresie obrotów.
Próbowałeś przyspieszyć zapłon aparatem?
tak jak kolega heniek07 wspomniał, dawka roruchowa do korekcji ewentualnie przyśpieszenie zapłonu
Jak byś mógł oryginalny czujnik cofnąć o te 10°, to wtedy wymagane było by tylko przyspieszanie. i Można by wtedy myśleć o rozwiązaniu elektronicznym. Czyli rozumiem że należało by mechanicznie przyspieszyć zapłon a potem go elektronicznie opóźniać? Bo naszym celem jest przyspieszyć zapłon względem ori na lpg o te 10stopni Czy mam zamontować czujnik...
No jesli próbowałes wlewajac paliwo bezpośrednio do cylindra i nie odpala to musi być coś z zapłonem nie tak. Spróbuj jutro tego co pisałem czyli albo przyśpieszyć albo opóźnić zapłon .Zakładam że nie zgubiłeś klina od tego koła magnesowego..???
Góra pompy [przewody ] do bloku dosunąć to przyśpieszysz zapłon .
wystarczy żę tylko założysz sprawny przyśpieszacz i dobrze ustawisz zapłon to bryka odrazu zacznie się słuchać . pozdrawiam .
Informacja dla śledzących temat. Przyśpieszenie zapłonu na tzw. fasolkach pompy nic nie dało.
Po przestawieniu auta na pompie (przyśpieszyłem zapłon) objawy ustały. Co prawda zakopci jeszcze trochę przy rozruchu ale ogólnie jest ok. Mógł się zapłon sam przestawić?
Ogi 12 jesteś w błędzie.przy uszkodzonym czujniku wału silnik odpala z trudem z efektem cofania do tyłu (bardzo przyspieszony zapłon).Padanie czujnika wału i wałka bardzo częste!
do paliw 72 - 74 Okt. - ktore byly o wiele bardziej 'wybuchowe' i przez to bardziej kaloryczne wlasnie, nawet o ok. 30% wiecej - niz dzisiejsze benzyny '95'.. Kolego, mylisz 2 sprawy. "Wybuchowość" nie ma nic wspólnego z "kalorycznością" mieszanki, a z czasem spalania w danym ciśnieniu. Przyspieszenie zapłonu da czas na spalenie mieszanki, ale nie...
Poprzez zwiększenie dawki paliwa lub przyspieszenie zapłonu.
jak mozesz to napisz mi jak odpowiednio wyregulowac ( przyspieszyc) zapłon
Zrobię tak jak mówisz, przyspieszę ten zapłon i dam znać tylko przyspiesza się prawo co nie?
Proponuję wywalić EGRy, katalizatory, filtry cząstek stałych, przyspieszyć zapłony, sondy lambda wkręcić w rurki boczne, wstawić wszelkie emulatory do wszystkiego oraz oporniki i oszusty i będzie git......
Jeśli kompresja blokuje rozrusznik to zapłon jest przyśpieszony za bardzo.
No to jeszcze raz, tym razem cytat ze 'Swiata Motocykli', od Eksperta - Tomasza Salka, ktory ponad 40 lat badal i rasowal silniki motocyklowe najrozniejszych typow / konstrukcji. I skoro nawet On nie jest dla niektorych autorytetem, to juz 'nic sie nie poradzi'... LO paliw benzynowych - zostala wypraktykowana przez ok. 100 lat, a przeze mnie i Znajomych...
Jak pisałe wczesniej moze byc problem z tym, że jest iskra w poblizu gmp i jak łok jest na dole i strzał moze sie brac stad, ze jak zapłon jest przyspieszony po podczas suwu ssania nastepuje strzał Bez urazy ale Twoja teoria kupy się nie trzyma, zapłon w GMP to 0° wyprzedzenia zapłonu, im większy kąt wyprzedzenia tym zapłon następuje wcześniej ale...
Też jestem za zapłonem, proponuje opóżnić...
Czujnik stukowy to mikrofon piezo, jak jest "dzwonienie" w silniku to opóźnia zapłon. Odłączenie niesprawnego powinno przyśpieszyć zapłon .
spróbuj po prostu przyśpieszyć zapłon. w moim przypadku to pomogło bo miałem podobny problem
Spróbuj przyspieszyć zapłon
witam! przyspiesz zapłon, powinno pomóc
I co daje cos przyspieszenie zaplonu?
dobra pytam jak przyspieszyc zaplon?
A ja bym sprawdził czy nie jest za bardzo przyśpieszony zapłon.
Przyśpiesz zapłon, pompą daj do silnika.
Witam . Spróbuj wyregulować dawkę powietrza w gaźniku, tylko nie reguluj przepustnicy bo na gazie zwiększą ci się także obroty. Możesz także minimalnie przyspieszyć zapłon to obroty powinny wzrosnąć. powodzenia.
Masz za pózny zapłon. Przyspiesz.
Dawka za wysoka i dlatego lepiej sie zbiera ale szarpie i jeszcze do tego przyśpieszony zapłon i oszukany czujnik temperatury, jednym słowem wiejski tuning.
Im wyższa liczba oktanowa, tym zapłon może (albo wręcz musi) być wcześniejszy. Dlatego nie ma sensu lanie do starego auta (rozdzielacz zapłonu), benzyny 98 jeśli nie przyspieszy się zapłonu! Auto będzie chodziło ciszej, ale będzie więcej paliło i będzie mułowate. Na gazie polecam przyspieszyć zapłon. Odsyłam do obojętnie jakiej książki o silnikach z...
Witam, mam problem z c 360 a mianowicie ciężko pali a do pierwszej kreski zapłonu brakuje 1 cm, pompa jest dosunięta do końca do bloku i nic, słyszałem że są jakieś sprzęgiełka które lekko przyspieszą zapłon. Czy wiece od jakich ciągników są te sprzęgiełka? Liczę na pomoc i szybką odpowiedź.
Witam,nie jestem pewien ale może być przyspieszony zapłon,najczęściej zdarzało się tak w MZ-etkach,pozdrawiam
Filtr paliwa? Zależy jaki przebieg i gdzie tankowane paliwo. Ale małe przyspieszenie zapłonu dało oczekiwany rezultat. Polak potrafi. Ciekawe czy rozrząd był ok?
a jak wyglądają wtryski nie leją i może masz przyspieszony zapłon
To poszukaj sobie od 1.8RP czy 1.6 EZ/RF - wszystkie w/w miały podciśnieniowo regulowane przyspieszenie zapłonu.
Czy ktos bawil sie korektorem oktanowym w tym silniku ? Mozna recznie go przestawic z 91 na 95 oktan lub 95/98. Ja mam ten 91/95 a chcialbym z racji instalacji gazowej przyspieszyc zaplon czyli korektor na 98 oktan. Korektor ten to zwykly opornik wmontowany we wtyczke tylko nie wiem jakie powinien przyjmowac wartosci dla 98 oktan. I drugie pytanie....
Witam cię!spróbuj najpierw z zapłonem prawdopodobnie masz przyspieszony zapłon i przez to będzie kopcił na biało.pozdro
Temat strasznie szeroki i brak na niego jednoznacznej odpowiedzi. Sprawdź dawkę i przyśpiesz zapłon.
Korekty odnoszą się generalnie do mocy poszczególnych cylindrów. Sterownik ustala sobie dawkę wtrysku dla danych warunków pracy silnika i mierzy przyspieszenie wału po każdym zapłonie. Jeżeli to przyspieszenie jest mniejsze jak powinno być to zwiększa dawkę na danym cylindrze i korekta rośnie, jeżeli jest większe to zmniejsza dawkę i korekta spada....
Prawdopodobnie masz walnięty przyśpieszacz zapłonu taki element który jest przykręcony do aparatu to się często dzieje w uno(taki mały czajniczek)On jest odpowiedzialny za przyśpieszenie zapłonu
masz prawdopodobnie zepsuty odsodkowe przyspieszenie zapłonu przy rozruchu silnika ale moze byc to równiez wałek( zapłon) zmiana połozenia wzgledem przerywacza impulsowego(iskry) Bez przyządów bedzie ci ciezko to ustalic.
Właśnie nie, przyspieszony zapłon plus niewłaściwa świeca może dawać takie objawy przy gorącym silniku.
Widocznie stary kondensator był zwarty. Trzeba nieco przyspieszyć zapłon bo objawy które opisujesz wskazują na zbyt opóźniony
EEtam kolego, z ta lampą stroboskopową to gruba przesada. Łady, fiaciory, poldoloty i innne tego typu sprzęty lepiej się ustawia "na ucho" niż na lampę" Przyspieszyć zapłon -> jazda próbna. Jak nie ma stuków to jeszcze przyspieszyć, aż wystąpia stuki. Jak wystąpią to cofnąć z powrotem i git.
Zacznij od ustawień fabrycznych i wyeliminuj te przerywania. Później możesz na spokojnie trochę przyśpieszyć zapłon, ale nie z 3 mm na 7 mm. Nie zmieniaj wszystkiego naraz bo nie dojdziesz do ładu. Tak myślę. PS. A kondensator jest pewny?
oczywiście też teoretycznie wiem, że tak jest z lpg że trzeba przyspieszyć zapłon. Ale interesują mnie dwie rzeczy - czy komputer ECU w aucie sam sprawdza jak bardzo może przyspieszyć zapłon przy danym paliwie - np. benzyna 95 i 98oct. Jeśli tak jest, to oczywiście wariator nie jest potrzebny, bo ECU sam przyspieszy zapłon. Nigdzie nie mogłem sie tego...
Jeszcze nie czas na mądre wypowiedzi z mojej strony ale .... mam pytanie - żeby auto miało więcej mocy to krótko mówiąc potrzebuje więcej energii. Żeby było więcej energii musi ono dostać więcej paliwa, a żeby to paliwo wykorzystać to także więcej powietrza. Naciśnięcie padału gazu ciągnie także za sobą (tak sobie myślę) przyspieszenie zapłonu i .....co...
ustaw dobrze zapłon jak mówisz fabrycznie na znakach ja miałem najprędzej przyspieszony zapłon i też nie mogłem odpalić przy dodatnich temperaturach
Wydaje mi się, że stym opóźnieniem zapłonu poprzez jakiś układ między przerywaczem a cewką to niezła idea. A przyspieszyć również można przecież wystarczy tylko przestawić (przyspieszyć) zapłon aparatem zapłonowym i regulować opóźnienie.
Poprawcie mnie jak się mylę: Przyspieszyć zapłon o 10 stopni to to samo, co opóźnić o 350 stopni.
Bawiłem się nią jeszcze jak miałem blosa zamontowanego zgodnie z instrukcją czyli między przepływką a przpeustnicą. I otwarcie jej podczas pracy powodowało ustabilizowanie się obrotów i poprawny skład mieszanki. I tu sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie ze stabilizacją wolnych obrotów; BLOS powinien być przy przepustnicy; otwarcie przepływki na...
Kondensatora nie wymieniałem bo na starej górze dobrze chodził dopuki tłok nie spuchnoł dlatego wymieniłem górę a platynki czyste bo je czyściłem przed ustawieniem zapłonu A co do jego ustawienia to ogarek jest 89r. więc chyba jest już przystosowany do 95 ale nie wiem zobaczę jak przyśpieszę zapłon
I to sie zgadza, bo na 94 i 86 Oktan - Junak M 07 mial odpowiednio : 9 / 11 KM na 94 i ok. 10 / 12 KM - na 86, to dosc trudno wylapac roznice - widac to tylko na wykresach z hamowni : na 94 Okt. - osiaga ok. 4100 / 4200 obr./min., a na 86 Okt. - ok. 4400 / 4500 i odpowiednio 'moc' od 9 - do 12 KM... Ja sie jeszcze 'zalapalem na LO 78' w latach 70-tych...
A termofor pod tylną kanapę, coby paliwo cieplutkie było i to przyspieszy zapłon paliwa? Przemo, jak mogłeś zapomnieć?!
na razie jest załadowany program na którym iskra powinna być w dobrym momencie przy ok. 10 000 obr/min. I tu może być ból. Dla 10000 /min potrzebne jest b. duże przyspieszenie zapłonu. Mogę powiedzieć, że w samochodzie, jak przyspieszę zapłon statycznie o 15 stopni, to już nie odpali. Przy ręcznym wyzwoleniu zapłonu masz wybuch mieszanki, tzn. że iskra...
Witam, dopiero teraz piszę, bo wczoraj udałem się na przyspieszenie zapłonu. JAK RĘKĄ ODJĄŁ!! Nawet teraz, przy plusowych temperaturach po nocy auto odpalało tak sobie, dzisiaj wyszedłem, przekręciłem kluczyk, rozrusznik wykonał jeden obrót i fura zaczęła do mnie przemawiać :D Całą zimę się z tym pieprzyłem, nie miałem nawet czasu umówić się z moim...
Witam autko juz jezdzi przyśpieszyłem zapłon poprawiły sie osiągi ale czasem potrafi strzelić na gazie. dziekuje za pomoc pozdrawiam
Pomyślałem, że jeżeli cewka i tak jest uszkodzona to mogę powiększyć otwór w rdzeniu i spróbować przyspieszyć zapłon. Poprawa była znaczna, ale to jeszcze nie było to. Kupiłem więc nową cewkę i po problemie.
możesz troszkę przyspieszyć zapłon i zobaczyć co będzie a jeśli nic to nie da to chyba pompa do wymiany/naprawy
W linku jest podane, jak zmienia się statyczne ustawienie zapłonu w zależności od zastosowanego koła; zmiana wynosi 6º. O ile przyspieszenie zapłonu o te 6º może Fiacik by zniósł (lubiały lekkie przyspieszenie, te które dawały się jeszcze ustawiać: FL i STD), o tyle jego opóźnienie ten silnik już nie wybacza.
Czemu kręcisz w lewo? Może trzeba przyśpieszyć zapłon. Próbuj może w końcu ustawisz tak by chodził poprawnie a może to wina czego innego. Na koniec i tak trzeba lampą ustawić poprawnie.
Remont silnika przeprowadzany był pod koniec sierpnia więc wykluczam słabą kompresję. Wydaje mi się że to zapłon. Czy mogę jakoś zwiększyć kąt wyprzedzenia wtrysku?? czy muszę normalnie przyśpieszyć zapłon??
Nie rowno chodzil i cos tam jeszcze wypatrzyli i dlatego cala głowiczke wymienili w tej pompie. Dodam jeszcze ze wtryski byly rok temu regenerowane. I probowalem przyspieszyc zapłon ale to dalej tak samo pali..
słaby przyśpieszenie przyśpieszenie laptop przyśpieszenie teksturowania
volvo silnika wysyłanie plików mailem buforowy zbiornik
mikrokomputer cobra1 amica ecotronic
Błąd H91 w pompie ciepła Panasonic 12 kW - jak naprawić? SS8550 PNP – zastosowania, parametry, wzmacniacz audio, kluczowanie LED, przekaźniki