Takie elastyczne wężyki może i wytrzymają wysokie stałe ciśnienie takie jak w listwach CR ale przy pulsującym ciśnieniu takim jak np z próbnika mogą minimalnie rozszerzać się i już dla wtryskiwacza paliwa może zabraknąć.
Nie wyregulowane prawidłowo wtryskiwacze . Mam próbnik do ustawiania ciśnienia wtrysku paliwa. ustawiłem 160 bar Czy poza ustawieniem ciśnienia wyrysku jest jeszcze jakaś regulacja???
Kontrolka awarii wtrysku sygnalizuje niesprawności wielu czujników tego układu w tym samochodzie. Nie monitoruje pompy paliwa jako osobnego urządzenia. Jeśli jest LPG w aucie to można sprawdzić czy przy pracy na benzynie zostaje przywrócone zasilanie wtryskiwacza bo gdy jest przerwa w obwodzie elektrycznym wtryskiwacza to właśnie kontrolka też to zgłosi....
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
Osoby rozeznane wiedzą z czym to się je i do czego służy. Sprzęt sprawny tato do ostatniej chwili jak pracował regulował na nim. Do wymiany osłona strumienia która jest spękana i trzeba oczyścić sprzęt bo stoi jakiś czas no i ....wygląda jak wygląda. Producent WSK Kraków. Opis z strony producenta ZASTOSOWANIE WYROBU: Próbnik PRW3M-00 służy do sprawdzania...
Wysterowanie wtryskiwacza jest masą z pinu 18 sterownika silnika, zasilanie plusem z przekaźnika podwójnego na przegrodzie kabiny. Jeśli będziesz wykonywał pomiary nie rób tego probówką żarówkową a próbnikiem wysokoomowym lub diodą led z rezystorem. Inaczej możesz spalić tranzystor sterujący wtryskiwaczem Pytałem o pompę paliwa czy pracuje cały czas...
Może być czujnik, wtedy też nie będzie iskry. Impuls sprawdzisz próbnikiem diodowym. W najprostszej postaci dioda led plus rezystor, jeden przewód do plusa, drugi na sygnał sterujący wtryskiwacza.
Skoro nie zapala ja jest zimny silnik to zostaje czujnik temperatury a do zasilania wtryskiwacza podłacz próbnik jesli miga to jest ok i układ sprawny jesli swieci to cos ze sterownikiem a jesli wcale nie swieci to zostaje przekaznik pompy paliwa lub tez sterownik ale zacznij od czujnika temp. zmierz go rezystancja powina być przy tem około 0 stopni...
Jeśli w lato uruchamia się dobrze, to prawdopodobnie są problemy ze sprężaniem w cylindrach. Zakładam, że pompa i wtryskiwacze zostały rzetelnie sprawdzone - w pompie ciśnienie na poszczególnych sekcjach, wtryskiwacze na próbniku. Być może, że zapowietrza się układ paliwowy, ale wtedy ciepły ciągnik też będzie miał problemy z rozruchem. Odpowietrzenie...
Na ten moment wtrysk ze starym rozpylaczem działa "niby poprawnie" https://obrazki.elektroda.pl/2510925700_... Co nie znaczy, że nie będzie zmieniany. Skoro można bez problemu rozkręcić to dlaczego pytasz o technikę i narzędzia do wykonania tej operacji? No nie jest to takie oczywiste, i proste jak się wydaje. Będę zmieniał, (rozkręcał)...
NIe po twoich grzebaniach a po montaży spierdzielonej pompy!!!!! Ja to wiem, ty to wiesz, każdy kto naprawia samochody to wie, ale klient widzi to tak: samochód wjechał, gość coś zrobił, samochód nie jedzie. No, życie. Ale miałeś rację, syf z pompy poszedł na wtryskiwacze i je załatwił. Nie wiem czemu na próbniku wtryskiwacz pylił, a na pompie już...
Przecież to prosty układ. Jeśli hallotron robi impulsy, to przy kręceniu rozrusznikiem powinno być słychać pompkę paliwa i wtryskiwacz powinien cykać. Jeśli tak, to pozostaje moduł wzmocnienia w aparacie zapłonowym. Na pin 4 należy podać przez próbnik masę/plus - iskra powinna skakać, przy założeniu że moduł i cewka mają prawidłowe zasilanie 12V i pewną...
Takie które rozpylają , a nie leją . Można ich z powrotem podłączyć do przewodów wysokiego ciśnienia i pokręcić rozrusznikiem . Nic w ten sposób nie zobaczy, co najwyżej naleje sobie paliwa do oczu. jak sprawdzić domowymi sposobami które końcówki nadają się do wymiany Nijak, trzeba mieć próbnik, który pokazuje ciśnienie otwarcia. Z reguły tam gdzie...
+ jest a - idzie z komputera i sie pojawia jak sie kreci silnikiem Napisz dokładnie co to znaczy że "-" się pojawia jak sie kręci rozrusznikiem. Po podłączeniu pod próbnik didowy mruga ci dioda podczas kręcenia rozrusznikiem czy poprostu jest "-". Ma mrugać. Jak nie mruga albo jak się świeci na stałe to źle. Napisz jak jest.
z całą pewnością ten elektrozawór nie dostaje zasilania a dodatkowo jeszcze może być zabrudzony co świadczy o samoczynnym wzroście obrotów po odpaleniu silnika, wykręć go najpierw i dobrze przepłukaj w benzynie ekstrakcyjnej oraz przedmuchaj a następnie wkręć w głowicę tłokorozdzielacza i zobacz próbnikiem czy po przekręceniu stacyjki, pojawia się napięcie...
Ja zrobiłem próbnik do zaworków w pompach sekcyjnych z manometru i równolegle wpiętego wtryskiwacza ustawionego na 200bar i do rolniczych to wystarcza,jak zamontujesz sam manometr to się rozpier... albo pompa albo manometr. Możesz w ten sposób sprawdzić zaworki nad sekcjami czy trzymają ,jeśli są do kitu to też może ciężko palić szczególnie po wymianie...
Witam serdecznie.Może ktoś mi podpowie jaki ma być potencjometr przepustnicy w tym samochodzie.W Info Techu podają rezystancję 400-510 Ohm a w samochodzie siedzi taki sam jak w VW T4 o rezystancji ponad 2000 Ohm.Auto ma bogatą mieszankę i tylko właściwie zostało mi do sprawdzenia. Sprawdziłem już na piechotkę (bo nie mogłem znaleźć kabla do podłączenia...
Z twojego opisu wynika, ze masz pompę wtryskową Boscha. Tanie zamienniki pompki podającej mogą być od początku wadliwe - ich zaworki nie trzymają paliwa i podczas dłuższego postoju paliwo cofa się do zbiornika zapowietrzając układ wtryskowy. Generalnie nawet przy nieszczelnych zaworkach pompki wstępnej, paliwo nie powinno się cofać jeżeli układ jest...
1. wypięcie listwy zasilania dosyć łatwe. 2. lub wtyczkę od pompy ale wtedy napewno nie będzie ubywało Pb . Nie ma specjalnej różnicy czy wtyczkę czy bezpiecznik. 3. Pobiera bez względu na ilość gazu w butli . Filtry wymienione. Dwa tygodnie temu zalałem 60L benzyny i 38L gazu cały czas jeździłem na gazie . Po 9 dniach i 420km skończył się gaz i z...
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. To to ja wiem, dlatego zacząłem od sprawdzenia czujnika obrotów wału korbowego i on był faktycznie uszkodzony. W pewnym położeniu w jego korpusie pojawiała się przerwa w cewce, prawdopodobnie w trakcie hamowania przy jeździe z górki. Wymiana nie pomogła, tzn. wystąpiła równolegle...
W czasie jazdy po zdjęciu nogi z gazu silnik nagle zaczął się dławić i zacząła migotać kontrolka silnika.Wyrażne szarpania na niskich obrotach i mniej wyczuwalne na wyższych.Wyrażny spadek mocy i dynamiki (do tej pory silnik spisywał się rewelacyjnie-wspaniała dynamika).Początkowo kontrolka gasła na niskich obrotrach ,potem na niskich paliła się stale...
PS; nie śmierdzi, tzn nie czuje nic chodzi mi o to czy się zalewa, za zwyczaj jak kręcisz (długo) i nie odpala, a podaje paliwo (przez wtryskiwacze) to czuć smród (z wydechu) w okolicy. Potem zalewają się świece i jest jeszcze ciężej odpalić :) Oczywiście sprawdzenie wysterowania wtrysków próbnikiem czy ledem jest dobrym pomysłem.
Problemem nie jest sam olej opałowy bo jak napisał Heroses opał nie zamarza . Bać należy się "taniego napędu", który jest w rzeczywistości odbarwianym opałem. Opał jest odbarwiany przy pomocy kwasu np. solnego!... i to jest zabójstwo dla aparatury paliwowej. Kiedyś kupiłem 10L ON na stacji benzynowej i wlałem do próbnika do sprawdzania wtryskiwaczy....
sterownik wtryskiwacza paliwa sprawdzanie wtryskiwacza paliwa tester wtryskiwacza paliwa
magnetowid instrukcja manta ekran wyłącza subwoofer aktywny
Mercedes Sprinter - Kod błędu 5249 - Problemy z AdBlue Lokalizacja czujnika zderzeniowego w Toyocie Corolla E15