Drzwi raczej śmietnik. A nadkole jest rozprute. Ceny drzwi możesz sobie sprawdzić. Jak kupisz pod kolor (nastąpi cud) to odpada malowanie. Same drzwi do pomalowania to 2x800zł plus kupno drzwi a ktoś to musi jeszcze przełożyć i spasować. Nadkole to już spawanie i klepania czyli robota artystyczna (można wyciąć i wstawić poszycie). Pytanie jak próg czy...
Czy tylko ja dochodzę do wniosku, że konstruktorzy większości samochodów albo są upośledzeni, albo celowo projektują tylne błotniki, nadkola i końcówki progów tak, żeby zbierało się tam jak najwięcej syfu i łatwo gniło? Próg jest podgięty do góry i dokładnie uszczelniony, żeby stworzyć korytko, z którego syf nie może uciec, a plastikowe nadkole wchodzi...
Co jak co, ale VAG od czasów Golfa 5 chyba opuścił się jeśli chodzi o jakość blach.. Panie kolego, Golf to się skończył wraz z zakończeniem produkcji 2 generacji. podobnie jak Passat na modelu B5. skończyły się pancerne blachy, a zaczęło wręcz "daewoo" - czyli blaszki cieniutkie, podatne na korozję. Progi, nadkola przód-tył i inne. Jedna reparaturka...
A gdzie chcesz uszczelnic podszybie bo nie bardzo wiem co to teraz ci da? Z tyłu przeciez progi masz na przelot dziurawe więc nie przez nie idzie przez cały próg woda obecnie?
Witam !!! Valvoline, Valvoline jeszcze raz Valvoline naprawdę dobre produkty. Łatwe w nakładaniu i co najwarzniejsze skuteczne. TECTYL Bodysafe- do zabezpieczenia podwozia, TECTYL ML- profile zamknięte. Idzie naprawdę zrobić to samemu i zapewne lepiej niż nie jeden "fachowiec". Jeden i drugi produkt jest w areozolu, TECTYL ML z dość długim wężykiem...
Witam jaki masz silnik w tym golfie ja mam 1.8 '92 full golas i wspomaganie jest kiedyś chyba widziałem ze 1.4 byly bez wspomagania ale mogę się mylić a co do plastików to tak jak wyżej zobacz na allegro chyba że jesteś z wrocławia :) to podam ci namiary na sklep w którym widziałem - cena 140zl za komplet. Pozdro.
Mito 1.4 multiair, jeździłem taką z lekko obniżonym i twardszym zawiasem (koło 18")-jak gokart. Seria 170ps a ten zawias i koło 18 to chyba seria w którejś opcji wyposażenia. Świetna zabawka. Wygląd wewnątrz rozwala konkurencję więc trzeba to auto zobaczyć z bliska. Wersja 1.4 170 koni rewelacja a modele po 2013 mają nowsze ładniejsze radio. Posiadam...
najważniejsze pytanie to jak wygląda reszta blacharki - w tych Civikach strasznie gniją progi pod tymi listwami plastikowymi i to z początku nie widać, a potem cały próg odpada, a co za tym idzie też wewnętrzne poszycie progu i tylne, szczególnie przy tylnych kołach (i nadkola tylne przy okazji też) i tam trzeba się przyjrzeć, no chyba, że to już było...
406 jest w ocynku Może i jest ale i tak rdzewieje, mówię to jako posiadacz. Pierwsze gniją progi - od środka! oraz błotniki na łączeniu ze zderzakiem. To chyba w prawie każdym rdza zjada od środka progi. Woda się dostaje przez otwory technologiczne (mimo zabezpieczenia) oraz miesca gdzie blachy są zgrzewne i zaginane. U mnie w Corolli z '99 progi są...
Co do kolizji stłuczek, itd. W swoim aucie (sprowadzone z niemiec z przebiegiem 200 tys km. przebieg prawdziwy), miał 2 kolizje w Niemczech. Jedna to dostał w prawe koło w 2004 roku (2 lata od nowości). Wymieniony wahacz, błotnik. Na mierniku grubości (od rzeczoznawcy ubezpieczeniowego Hestia) błotnik miał taką samą grubość lakieru jak reszta auta....
Witam Po zimie zauważyłem że poleciały mi tylne nadkola (błotniki od wewnątrz) w Astrze 1,4 HB '92. Wygląda to tak : Lewy przy progu od strony koła dziura około 4cm ale próg od zewnątrz i od spodu ok. W prawym wygląda to tak jak "pęknięcie" wzdłuż od progu do góry. Jak to sie naprawia ? Co potrzeba ? Czy to można zrobic we własnym zakresie ? Słyszałem...
Mam omegę 96 rok i ostatnio pojawiły się dziwne hałasy w zawieszeniu. Nie jest to stukanie tylko takie "szorowanie" jak by koła miały za dużą średnice i przy wjeździe w dziurę dobijały do opuszczonych nadkoli szorując o ich nawierzchnię.. Taki jest dźwięk, ale to oczywiście nie to - koła mają standardowe rozmiary (R15/195/65) a nadkola są na swoich...
Odciąć możesz pomarańczowy (w niektórych wersjach różowy) w wiązce klawisza "start" No więc może tak: 1. Dziękuje za materiały... :-) 2. W dalszym ciągu mam problem z alarmem. Najciekawsza jest ta rozpiska po polsku, ale nie mam pojęcia jak dokopać się do tej skrzynki bezpiecznikowej. Próbowałem ją odkręcić i spuścić na ziemię, ale bardzo gruba wiązka...
Moduł wymieniałem,kable w progach ,nadkolu,masy pod fotelami,drzwi -wszystko sprawdzone .I dalej nie działa. Kabaret
Na wstępnie warto przypomnieć, że "lepiej zapobiegać niż leczyć". Wła¶ciwa i regularna konserwacja blach nadwozia od nowo¶ci jest najlepszym sposobem, aby nigdy nie być zmuszonym do czytania tego "poradnika". Dalej wypada mi zwrócić uwagę na fakt, że większo¶ć remontów blacharskich jest przeprowadzana byle jak i jak najmniejszym kosztem....
Jeśli reszta autka działa bez problemowo to moim zdaniem warto ,jeśli ten accord też z podobnego rocznika to też przyjdzie niebawem czas na wymianę pewnych rzeczy i zapewne tez go już zaczyna rdza nadjadać
Właśnie uwagę na korozje zwróć , nadkola końcówki progów , korozja pod plastikami - (do celowo zaczną odpadać) , itp .
No jak się nieodpowiednio za to zabierze to potem takie efekty są. Weź i powyjmuj syf z progów, nadkoli wewnętrznych tylnych itd.
Jeżeli jest kolega zainteresowany jak z rdzą poradził sobie jeden właściciel to wystarczy wpisać mój garaż lub jak zrobiłem to w garażu. Tam jest od a do z pokazane jak należy walczyć z rdzą.
A to coś z linku... To się kupuje za 2000, nie inwestuje, tylko dojeżdża do końca. A potem na żyletki Z linku? Jeśli chodzi o auto z progiem to bez przesady, ale ma 340k, to jeszcze nie tak dużo i w miarę zadbane, nawet ze zrobionym rozrządem. Wziąć za 8k, zrobić próg, nadkole i by hulało. Octavię 1 miałem, teraz chcę nowszą. A ten: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/sk...
Raczej nie w półce a na dole,tam gdzie jest mocowana kanapa. Progami idą wiązki,potem skręcają,omijają nadkole.
Poradnik- jak zabezpieczyć progi i nadkola własnego samochodu w okresie letnim (najlepiej w okresach upałów). Nikt nam nie zabezpieczy tak karoserii jak my sami. W specjalistycznych warsztatach nakładają środek konserwujący na rdzę, dlatego warto zrobić to samemu. Kilka dobrych pomysłów i usprawnień. https://obrazki.elektroda.pl/8236361600_...
PROBLEM ROZWIĄZANY!!! WODA BYŁA W PROGU... ZAMIAST KANAŁAMI SPŁYWAĆ TO LECIAŁA POD NADKOLEM W PRÓG I woda tam była i jak deszcz popadał to wtedy przesiąkało na podłogę pod fotelem kierowcy. a fachowcy jak nie panorama to szyba do wymiany to relingi... a tu taki numer...
Progi nadkola Max po 2 latach znów rdza wylezie...
W tym aucie to jeszcze istnieje : podłoga / progi / nadkola? Wszystko ma sie bardzo dobrze :)
Podgrzewanie powietrza nie zmniejsza jego wilgotności w żaden sposób. Co do klimy to osusza prawie idealnie. Nikt się też nie udusi otwierając okna,bez jaj. Powietrze z nawiewów się doskonale miesza z tym co jest we wnętrzu,przecież kratki nawiewu są kierunkowe.Co do sensowności otwierania okien to jak najbardziej,jak tylko komus to nie przeszkadza....
Może ktoś wie gdzie jest odpływ z otwieranego dachu w F20 2013r? Cieknie z każdego rogu, a ja nie mogę znaleźć końcówek wypływów. Chyba się kończą w progach, bo pod nadkolem nie ma, pod osłoną podłogi też nie widzę, ale całego nie otwierałem.
A może kasta gdzieś jest zgnita i się kończy auto. Karoseria po remoncie, nowe progi, nadkola, błotniki, podłoga, rdza pousuwana, podwozie zakonserwowane, :D także dalej trzeba szukać.
Jest trochę zabawy, ja robiłem to teraz w Toyocie Yaris. Najlepiej pod schowkiem pasażera do słupka plastikowego jak nie masz to pod uszczelkę drzwi na dół, jeżeli tam masz przy drzwiach obudowę plastikową przy progu to pod nią aż to tylnego nadkola a w bagażniku dalej musisz szukać jakiegoś fajnego korytarza, Wykładzina przy drzwiach musi się jakość...
W Golfie 6 wyłącznik uderzeniowy jest na łączeniu progu i tylnego nadkola
Z tego co słyszałem to wkładało się worek foliowy do progu nadkola i do tego worka wciskało się piankę lub coś w tym rodzaju tylko wtedy będzie mogła zbierać się tam woda
progi i nadkola migomatem
Jestem przyzwyczajony do cinquecento, i chcę to auto. Niebieskiego nie ma sensu remontować. Do wymiany progi, nadkola, błotniki, mocowania wahaczy,skrzynia biegów, rozrząd.
Taaak, Mazda 6 gen1 Progi i nadkola trzymają się na poloplastrze czy baranku ? Ale muszę przyznać że z korozją nadkoli sobie poradzili, teraz robią nadkola plastikowe i one nie korodują, że korozja bierze blachę nad nimi to się nie liczy bo mówimy o nadkolach. Wszystkie Mazdy zakopać głęboko i nie irytować ludzi którzy dali się nabrać że ten najnowszy...
Kolego cena nie jest wcale atrakcyjna! Jak to kupisz to na dzień dobry wsadzisz sporo pieniążków w naprawę blacharki tego auta! Zobacz dobrze te zdjęcia ,tam masz nawet progi do wstawienia. A po tym nadkolu błotnika widać że to BMW już jest mocno zjedzone przez korozje! Lepiej kup coś trochę droższego ale w lepszym stanie! Pozdrawiam!
Jeśli chodzi o podszybie to zapraszam do innego mojego posta pt: ,,Omega opel - jak odprowadzać wodę, aby nie płynęła przez przody progów i nadkola''
Xsara model II jest ocynkowana i bdb zabezpieczona lakierem. Mam taką z 2002 r. i brak śladów korozji. Właśnie to auto od razu mi przyszło na myśl jako jeden z tych alternatywnych Francuzów. Tego jeszcze trochę jeździ i nie wygląda jakby przynajmniej z racji rdzy miały przestać :) Xsara bliźniak Peugeota 306 który równo się trzyma. Ale nie jest tak...
Matiz to dobra opcja a jak trafi takiego ze zrobionymi progami i nadkolami tył to jeszcze ładnych parę lat pośmiga.
a jak w ogloszeniu jest napisane ze progi i nadkola do wymiany to jaki to koszt mniejwiecej jest?
Kupuj taką Honde! Przynajmniej "dasz zarobić" blacharzowi i lakiernikowi! Ulubione miejsca "dla rdzy" to progi ,nadkola tylnych błotników ,ranty drzwi i klap itd. Przednie błotniki też "lubi podjeść rdza". Ale mimo wszystko bardzo lubie te auta ,ponieważ jest to "stałe żródło utrzymania". Pozdrawiam!
Masa szyby jest na szybie. Jeden przewód zasilania szyby to masa i łączony jest pod tapicerką zaraz za szybą z karoserią. Drugi punkt masowy jest w lewym podnóżku pod plastikową osłoną i wyciszeniem lub w okolicy łączenia nadkola lewego z progiem (miejsce kierowcy). Trzeci punkt na ramie za zegarami pod deską rozdzielczą (ciężko dostępny). Po prawej...
Jaki silnik bo to jest końcówka produkcji Bis i może być 650 lub 700. Trzeba się liczyć że do wymiany jest wałek pośredni skrzyni biegów- dobrze znana niesynchronizowana jedynka, lizak, tył skrzyni biegów do tulejowania, resor do kowala, zwrotnice (specjalny długi rozwiertak fi 15 mm), tuleje do wahaczy, gałki. Tylne wahacze, linki do ręcznego, szczęki,...
W tym aucie blachy masz już obustronnie cynkowane. Niemniej jednak, brak chlapaczy powoduje, że znajdziesz rdzę tak na progach, czy nadkolach...
Jak wpierw po zakupie naprawisz progi i podłogę w tym punto czy bravo, brava z ocynkiem, to dopiero będzie czym się odpychać. Aż dziw bierze, że są na świecie ludzie, co wierzą w cudowność ocynku w tak starym samochodzie... Dlaczego mam nie wierzyć Kolego? Miałem dwa takie (96 i 99) i podłoga jak nowa, łącznie z progami, nadkolami i czym tam jeszcze...
U mnie to by się zgadzało (purchle na słupkach + nieoryginalna szyba to nawet nie było co ukrywać) ale np: u kolegi nadkola, symetrycznie (zrobił i narazie nic), albo oglądane egzemplarze - gnijące progi i nadkola (nie purchle, tylko wżery jak piernik)?
na rdzę- te autka potrafią rdzewieć (progi i tylne nadkola)
Lewym progiem i po nadkolu do szyby
Woda może wchodzić od nadkola-przegnita blacha, w rejonie progu i początku błotnika, lub od góry z okolic podszybia. Waż z woda i polewaj i obserwuj. Pod uszczelka może być dziura.
W lanci 1,6 za słaby , 1,8 awaryjny- variatory, najlepszy 2,0 i 2,4 5 cylindrów. Uwaga na korozje tylnej części progów i nadkola. Bardzo łądnie wykończone auto , często w alkantarze, a stan foteli wiele mówi o przebiegu, albo intensywności użytkowania. Notoryczne problemy z parowaniem szyby podczas opadów. O bmw za 4 tys zapomnij. Rozważ jeszcze porządny...
Tak, złącze będzie albo pod osłoną progów za nadkolem obok nóg kierowcy, albo bezpośrednio za skrzynką bezpieczników. Ponadto przewód rozdziela się we wiązce przewodów na lewą i prawą lampę, pomimo że światło znajduje się tylko w jednej lampie. To jest najbardziej prawdopodobne miejsce uszkodzenia, bo nie wiadomo czy miejsce połączeń przewodów zostało...
kostka nadkola demonta nadkola nadkola przednie
rozszywanie kabla telefonicznego obsada pierścień brother reset licznika bębna
prostownik stefpol bosch intuvia
Błąd P0101 w Passacie B5 - Uszkodzony przepływomierz? Płyta startowa radioodbiornika Magneti Marelli Alfa Romeo GT