Witam, Akumulator do wymiany lub (i) brudne styki (klemy, masy, przewody akumulatora). Pozdrawiam, Georges
Witaj! Nic nie wiemy o twoim samochodzie,od kiedy tak to się dzieje,czy ktoś grzebał itp. Moje podpowiedzenie to bym sprawdził połączenia z masą nadwozia akumulator silnik,bezpieczniki czy nie mają śniedzi na stykach oraz stacyjkę i połączenia w koło.Może tam są luźne przewody. Jak piszesz radio gra bez pracy silnika a po uruchomieniu przestaje. Stacyjka...
Nie wiem, nie znam konkretnie tej termy. Jeszcze mi przychodzi do głowy zabezpieczenie termiczne przed przegrzewem. Musisz to otworzyć i zmierzyć gdzie prąd ginie. Termostat zazwyczaj jest przy gałce i ma rurkę kapilarną (której nie należy załamać) idącą do zbiornika. To właśnie on kilka jak wszystko działa. Chyba że masz tam jakąś elektronikę, to będzie...
Teoretycznie tak, ale będą problemy a napięciem. Minimalne obciążenie i napięcie spada, albo całkiem ginie.
http://obrazki.elektroda.pl/8465506700_1... Teraz szukaj gdzie ginie prąd, od stacyjki do bezp F22, czy dalej za nim
dlatego wstyd się przyznać Wstyd to kraść i z d...... Sprawdź dokładnie probówką przewody przy stacyjce, powinien być jeden od plusa po zapłonie nie ginący podczas pracy rozrusznika, najczęściej to ACC ginie.
Może trzeba znależć bezpieczniki. Jeżeli sprawne to miernik, probówka w dłoń i jechać po kablach ,gdzies prąd ginie
Wielokrotnie ;) Jednak tutaj naprawdę nikt nie pomoże.. Trzeba zdjąć obudowę i sprawdzić gdzie ów prąd ginie. Może być to nawet przewód zasilający choć rzadko się to zdarza..
niedawno u brata w astrze przyczyną rozładowania akumulatora było uszkodzone radio (pobierało 0,7A) warto sprawdzic.Ale najpewniejszy jest pomiar prądu i eliminacja odbiorników.
Dodatkowo: przy samym sterowniku wpiąć żąrówkę 2W na przewodzie który idzie do przekaźnika. Będzie wiadome, czy prąd ginie od razu, czy znika w wiązce.
W A4 te prąd ginie po wyjeciu kluczyka. Kabelek zoltoczerwony odpowiedzialny za pamięć radia A4 jak w opisie na Radiu. Może zamienić na ten czerwony w którym idzie prąd po wyjeciu kluczyka? Jak się wypina wgl takie kabelki z tej kostki?
Tak, to złącze z którego wychodzi 4,4V jest na wejście zasilacza. Ta obcieta wtyczka to tylko moja prowizorka do baterii 9V, w taki sposób szukałem gdzie jest prąd. No i dochodzi do C20, jest to kondensator 1K275V-X2, tu już prąd ginie.
Nie widziałem zimnych lutów ale dam do sprawdzenia dziś.A może gdzieś prąd ginie?
Sprawdź przekaźnik zasilający szyby. Słaby styk powoduje spadek napięcia.
Bardzo dziwna sprawa... Podstawa to czy masz jakiś miernik żeby pomierzyć napięcia na kostkach żeby ustalić gdzie ono "ginie".
No jeżeli prąd ginie w prostowniku, to prostownik do wymiany.
Elektryk powinien sobie poradzić , odczytuje kartę widzi ją ? Problem wygląda na brak masy albo prąd ginie przy obciążeniu . UCH trzeba dobrze sprawdzić .
To raczej szukaj na klemach problemu i zacznij latać z próbówką żarówkową po skrzynkach bezpiecznikowych aby ocenić gdzie "ginie" ten prąd... Można sprawdzić czy na kostce stacyjki coś masz...itp itd
Na jakiej podstawie sądzisz, że akumulator jest sprawny? Miernik, albo lepiej żarówka-kontrolka i sprawdzać począwszy od aku gdzie prąd ginie.
OK, czyli takimi upadkami nie się co przejmować, raczej samym wykonaniem takiej wtyczki? Wykonanie chyba jednak wpływa na odporność na upadki. Jak miałem przynajmniej dwa przypadki gdzie odpadł bolec z takiej wtyczki. Jeden raz w przedłużaczu - ciekawy efekt - podłączasz przedłużacz i urządzenie do niego podłączone nie działa. Szukasz gdzie ginie prąd,...
Świecy ginie prąd po 2 min mniej-więcej czyli nie działa cały czas. Ze świecą doszedłem brakowało jednej skrzynki oporowej. Ale teraz zaczeło kopcić na czarno daje extra ciepło ,ale kopci.
Nie zgodzę się, bo skoro na 42 są spryskiwacze, a ja wyjmuję ten bezpiecznik i one nadal działają, tzn. że co innego steruje spryskiwaczami, bo by nie działały, a działają przednie i tylne, jak nie ma bezpiecznika 42. Sprawdzam na włączonym zapłonie, bo z tego, co było pisane, w momencie uruchomienia ten prąd ginie na 41 i żeby sprawdzać na zapłonie....
A sprawdziłeś czy nie ginie z niego prąd podczas kręcenia? Kostki stacyjki padaĺy w ten sposób, zwykle teź na rozruszniku gasĺy kontrolki oleju i ładowania.
jak 12 to za mało, trzeba będzie przeszukać styki albo bezpiecznik przegrzany bo gdzieś ten prąd ginie
mierze miernikiem prad przychodzący z paneli, wychodzi 468V, po włączeniu wyłącznika prądowego i podaniu prądu z paneli na falownik otrzymujemy wartość 0,04V, prad ginie.. Przerwa w obwodzie. Przy 10-ciu panelach jest aż 20pkt połączeniowych - wtyczki MC4.
czyli podsumowując: prąd znika(ginie), bo energia jest tracona na diodzie, czyli prąd gdy tyrystor nie przewodzi przepływa przez odbiornik i diodę (przez źródło zasilania nie przepływa). Racje mówię? Może nie tyle tracona na diodzie ale dioda umożliwia przepływ prądu spowodowanego przez zaindukowaną siłę elektromagnetyczną. A tym samym jej "rozładowanie"...
W moim sharanie 2006r 2.0TDI jest podobnie. Prąd w gnieździe zapalniczki pojawia się dopiero w momencie uruchomienia silnika. Po wyłączenie silnika i właczeniu stacyjki prądu nie ma. Co dziwne po zgaszeniu silnika prąd ginie też na bezpieczniku gniazda w skrzynce pod kierownicą
Czy Kolega posiada jakiś generator i oscyloskop aby prześledzić gdzie ginie sygnał w jednym z kanałów?
Może masz uszkodzenie uzwojenia i tam się coś zwiera i grzeje a prądu na elektrodzie niema. Posprawdzaj wszystkie połączenia i zaciski bo niemożliwością, jest że prąd ginie przecież nikt go nie kradnie tylko ginie na jakimś oporze.
Skąd wiadomo, że to sterownik? Masz w aucie dużo odbiorników, które są zasilane poza stacyjką. Zegar, radio, oświetlenie wnętrza. Odłączasz sterownik i pobór prądu ginie????
L7805 wylutowałem i jest sprawny. Rezystory I diody też sprawdziłem i wygląda ok. Prąd ginie w zaznaczonym miejscu. To trzeba samodzielnie przeanalizować gdzie jest napięcie a gdzie go już nie ma i dlaczego. Czy stabilizator ma na wejściu zasilanie? Sprawdziłeś czy szyna zasilania 5V nie ma zwarcia do masy, co wskazywało by na jakieś uszkodzenie elementów...
Czyli aku sprawne a prąd ginie gdzieś po drodze. Może być tak, że moduł elektroniczny zabezpieczający akumulatory przed nadmiernym rozładowaniem zgłupiał, może sam silnik pada. Trzeba zasilić silnik bezpośrednio z akumulatora na próbę z pominięciem całej reszty. Ostatecznie można przerobić całą instalację tak by zasilać silnik bezpośrednio bez elektroniki....
Zaśniedziałe gniazdo bezpiecznika, słaba masa, zobacz kontrolką, żarówka minimum 21W co ginie, zasilanie czy masa.
Witam. Mam problem z prądem ginie całe zasilanie na deskę i po jakimś czasie samo się naprawia do tego stopnia że skasował się całkowity przebieg auta. Wymieniłem kostkę w stacyjce ale nie pomogło. Czy ktoś może mi pomóc z tym problemem? Z góry dziękuję.
Kto by się w tej sytuacji przejmował edukacją w zakresie bhp z prądem? Całość wysiłków zatem (i słusznie) skupia się na tym co najbardziej sieje śmierć - czyli wypadki drogowe. Zastanawiam się ilu z nas tutaj jeździ zgodnie z przepisami ruchu drogowego? Może 5% a może nikt ich drobiazgowo nie przestrzega. Jednak w zakresie prądu czepiamy się każdego...
Przekaźnik ok więc ma ktoś jakiś jeszcze inny pomysł? Dodano po 57 Nie bardzo rozumiem te schematy wydaje mi się że prąd ginie gdzieś pomiędzy stacyjką a rozrusznikiem skoro auto pali na krótko rozrusznik kręci i auto normalnie jeździ biegi i wszystko śmiga oraz auto mogę normalnie zgasić kluczem
Wszystko wskazuje na utratę styku lub upalenie w jakimś pkt. połączenia. Nie wiadomo co w tej instalacji jest porobione,ale na pewno są ciągnięte kable gniazdo z gniazda oraz do tego podpięte jest jeszcze oświetlenie. Kontakt pewnie jakiś jest, ale podłączenie trochę większego obciążenia powoduje iskrzenie/przegrzewanie i utratę kontaktu. Trzeba ustalić,...
Klima manualna raczej nie ma żadnego "sterownika" w sensie układu mikroprocesorowego z którym można byłoby się połączyć i odkryć jakąś wiedzę tajemną. To raczej zwykły układ kilku czujników, przekaźników i wyłącznika. Trzeba mieć schemat i "na piechotę" po kolei sprawdzać gdzie "prąd ginie". Sprawdzałeś czujnik ciśnienia tzw.presostat ? Jak włączasz...
Witam. Jak w temacie mam problem z zasilaniem sterownika na pin 31, zasilenie czasem pojawi się i wszystko jest ok, auto odpala i jest komunikacja ze sterownikiem, za którymś razem prąd ginie i auto już nie pali. Zafira A z18XE 2003r. Może ktoś podpowie gdzie szukać bo nie chciałbym pruć całej instalacji. Pozdrawiam
Witam Mam taki problem,nie moge odpalic auta ( vw passat 92 )diesel ponieważ podczas przekrecenia stacyjki,prąd dochodzi do pompy wtryskowej silnik kręci lecz nie odpala, sprawidziłem że podczas uruchamiania rozrusznika prąd ginie,a na krótko z akumulatora do pomopy odpala.czy to moze byc związane z kostką od stacyjki Proszę o pomoc
D1 sprawna? Te trzyamperowe diody również? Wspomniany przeze mnie kondensator to na pewno 2,2µF, a nie 22µF? R10 do R14 sprawne? Takie błyskanie świadczy o tym, że jest przekroczony maksymalny prąd przetwornicy, ginie jej zasilanie albo przekroczone zostaje napięcie na wyjściu ponad limit. Swoją drogą paskudna, niebezpieczna konstrukcja, brak separacji...
Czujnik zamontowany ze starej grzałki. Dodano po 31 Czy ktoś jeszcze podpowie mi gdzie mam szukać problemu? Bardzo proszę. Już dwóch mechaników oglądało i niestety jeden stawia na moduł, drugi twierdzi ,że ginie prąd, niestety nie wie gdzie. Na spokojnie powpinaj kostki ,sprawdź czy dobrze podłączyłes, grzałkę, tzn żółto zielony do masy ! wypij herbatę...
Jeżeli masz multimetr to ustawiasz na pomiar natężenia prądu, odpinasz klemę plusową i wpinasz się z amperomierzem. Jeżeli na amperomierzu będzie powyżej 0,3 A to można sie spodziewać, że gdzieś nam prąd ginie :D
Sprawdź czy termopara jest izolowana od blach kuchenki, może izolator jest pękniety i prąd jonizacyjny ginie.
Znajdź gdzie ginie prąd i tyle.
u mnie sytuacja się rozwiązała już dawno. Otóż zacząłem szukać gdzie ten prąd ginie i natrafiłem na alarm. Okazało się że był fabrycznie zamontowany. Pierwsza myśl była żeby wywalić ale za dużo roboty. Rozkręciłem i okazało się że są zimne luty. Po ich usunięciu samochodzik nie gaśnie. Myślę, że u ciebie może być to samo. Pozdrawiam
To zobacz zasilanie z kostki stacyjki czy nie ginie. Żarówką nie miernikiem. Pewnie kierunkowskazy też giną a działają jedynie awaryjne.
pompkę wymieniłem wraz z filerm, bez efektu czyli stara była ok... Popraw post. Ciśnienie paliwa jakie masz w trakcie kręcenia? Dodatkowo można pokusić się o zmierzenia napięcia bezpośrednio na pompce - możliwe że prąd ginie na zaśniedziałych stykach.
Zobacz czy napięcie dochodzi do ogniwa pod radiatorem, chyba te dwa czerwone grubsze przewody. Może przełącznik nie przełącza jednego obwodu, (albo obydwu) i nie będzie ani grzania, ani chłodzenia. Generalnie to proste urządzenie i wystarczy jakaś kontrolka albo woltomierz i trzeba poszukać gdzie prąd ginie. Jakby ogniwo padło to chociaż wentylatorek...
Sprawdź moduły w momencie zaswiecenia kontrolek. Błędy i podejrzyj napięcie zasilania. Po mojemu gdzieś Ci ginie prąd.
Witam to mój pierwszy post na tym forum! chciał bym przedstawić wam mój problem z którym sobie nie mogę poradzić.. moje auto to Skoda Fabia 2004rok silnik 1.2 6v problem wygląda tak: Auto po kilku minutach pracy na wolnych obrotach przestaje pracować na jeden z cylindrów... jest to 3cylindrowe auto.. po podłączeniu do vaga wykazuje błąd 16685 - brak...
Na złodzieja jak się domyslasz to mi się wydaje że za malo tego prądu ginie obstawiam na 90% ze to kable co Ci pisałem. A co do tych akumulatorow to wez sobie miernik do sklepu bo sie czasem mozna zdziwic. Nie wiesz ile on stoi w sklepie bez ładowania moze tydzień a moze i prawie rok bo np. ceny zaporowe i malo schodzi, a watpliwe aby je tam systematycznie...
Układ ISL 95836 to jest przetwornica główna? Dodano po 20 Wydaje mi się, że prąd ginie gdzieś zaraz za gniazdem zasilania... Dodano po 11 Napisałem post w odpowiednim dziale, ten temat zamykam. Zapraszam Cię do nowego tematu. Dziękuję za zainteresowanie. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
To więc tak po podaniu na brązowy napięcia z sieci na czerwonym brak na niebieskim 220. A jak podam na czerwony to prąd ginie. Dołączam rysunek na jakiej pali rezystory i mimo napięcia na niebieskim nie świeci lampa. http://obrazki.elektroda.net/17_12382736...
Może spróbować jakiejś diagnostyki...? np. VAG? A po co? Sądzisz że w DTC pokaże gdzie prąd ginie ? Musze niestety kolegę rozczarować. 2. Pompa paliwa nie dział po przełączeniu na gaz nie zmienia sie lapka na zielona. Proste - brak iskry, czyli impulsu w obwodzie generowania iskry. Podaj typ silnika, popatrzymy w schemat, pomyślimy. Najprawdopodobniej...
Zwracam się o pomoc, ponieważ kończą mi się pomysły. Problem polega na tym,że rozrusznik w samochodzie po przekręceniu kluczyka w ogóle nie kręci, kontrolki się świecą , radio, wszystko inne śmiga. Rozrusznik kręci przy bezpośrednim zwarciu przy akumulatorze, natomiast przy zwarciu za stacyjką już nie. Prąd ginie więc gdzieś między stacyjką a rozrusznikiem....
Podepne się pod temat. Wymieniłem m przekaźniki i dalej się wyłączają. Obstawiam wyłącznik. Bo ginie prąd sterowania przekaźnikien. Jeszcze dokładnie sprawdzę.
Jest to kondensator, jak wybrzuszony to do wymiany ale to nie on będzie winny. Sprawdź miernikiem gdzie "ginie" prąd.
miałem bardzo podobny problem, okazało się że coś nie łączy w samej skrzynce bezpieczników - trzeba było poprawić połączenie między przekaźnikiem a bezpiecznikiem. Najczęstszymi przyczynami są jeszcze - nadpalona kostka do dmuchawy, przekaźnik klimatyzacji (jak kolega wcześniej wspomniał znajdziesz je za schowkiem) problemem może być też preostat, ale...
Guzik prawda. Problem w odcinaniu paliwa. albo pompka nie wypompowuje paliwa z pompy, albo zawór przelewowy nie zamyka powrotu i paliwo mimo zamknięcia EHABu pobierane jest z przelewu albo wyrobiony lub uszkodzony (zacięty) jest EHAB to tyle ;P Razem z elektrykiem doszliśmy do momentu ze coś podtrzymuje prąd na elektromagnesie na pompie, mianowicie...
(at)misiozol Napięcia na wyjściu z baterii brak. Prześledziłbym w którym miejscu "ginie" prąd, ale mam pytanie, czy mogę podłączyć zasilacz laptopa bezpośrednio do baterii ( + -) ? Dzięki za pomoc
Poza tym jak na razie potrafimy przekształcać głównie energię chemiczną Nie zgodzę się. Najlepiej umiemy przekształcać energię mechaniczną na elektryczną. Do tego nie jest potrzeba energia chemiczna. o co chodzi z oszczędzaniem prądu elektrycznego (w domach) O niższe rachunki. Zapotrzebowanie na energię elektryczną mieszkań, jest niewielkie w stosunku...
Witam, coś mi nie podobają się poprzednie odpowiedzi. Poza tym, to nie widzę zapisu równania na MPW. Schemat wraz z odpowiedziami wygląda tak: ... (sprawdzenia) prądów gałęziowych pozostawiam autorowi tematu i ewentualnym czytelnikom. Pozdrawiam Słusznie Kolega wyliczył potencjały i prądy, tyle że upraszczając obwód trochę ginie w takim rozwiązaniu...
Przycisk w naczepie działa ośka się podnosi wyjście z ciągnika sprawdzamy drugą naczepą też wszystko jest okej także po drodze gdzieś ginie prąd tylko nie wiem właśnie gdzie
witam mam problem w audi 100 cygaro, odpale samochód kontrolka ładowania gaśnie wszystko jest ok, pojeżdże 5-10minut to prąd ginie wszystko jest na pół gwizdka światła zeary deska rozdzielcza radio wycieraczki ledwo co chodzą , alternator dobry(prawdopodobnie) , akumulator nowy, rozrusznik dobry, na poczatku ładowanie pokzuje około 13,8v po kilkunastu...
Próbnik w rękę, schemat przed oczy i do sprawdzenia, gdzie ginie prąd. Stawiam na przełącznik zespolony.
Sprawdzałeś ładowanie na alternatorze czy akumulatorze?Bardzo często ginie prąd na śrubie rozrusznika.
Kostka stacyjki? Kontrolkę w postaci żarówki 21watt i szukaj gdzie ginie prąd.
Triak wymieniony, zawór przekierowujący też i nadal to samo. Gdy pralka zostanie włączona prąd dochodzi do cewki. W momencie gdy pralka zaczyna pracować ginie prąd.
Trzeba rozebrać i szukać gdzie ginie prąd Na początek sprawdź czy wyłącznik nie jest uszkodzony Powodzenia
Tak powinno byś , system przedłużonego podgrzewania , sygnał brany z czujnika temperatury silnika. Teraz tylko po kabelkach ustalić gdzie ginie prąd dla pozostałych.
myślisz żeby wymienić stacyjkę ? Najpierw sprawdź, gdzie ginie prąd, jak zgaśnie.
Może ktoś wie co może się dziać z zasilaniem czytnika kart? Po otwarciu auta podswietla czytnik,wkladam karte i odpalam. Podświetlenie po chwili gaśnie. Jak zgaszę auto to juz się nie podswietla i nie mogę go już odpalić. Muszę odłączyć aku na jakiś czas i wtedy jest ok i można odpalić. Czasem trzeba czekać 2godziny jak coś tam odpuści i da prąd. Hamulec...
Samo urządzenie działa i czyta płyty. Ciężko stwierdzić czy wcześniej było w porządku ponieważ urządzenie nie pobiera dużo prądu i dopiero teraz w warunkach ostrej zimy i niskich temperatur zaczęło rozładowywać akumulator. Radio jest w porządku bo gdy wyciągam bezpiecznik od nawigacji (15) to pobór prądu ginie a radio działa. Na razie odpiąłem nawigację...
Sprawdziłem miernikiem i okazuje się że jesto tam prąd nawet przy zgłaszanych swiatlach pod warunkiem że żarówka jest wypiera. Gdy włączę swiatla też jest ale gdy tylko wpisami żarówkie prad ginie.
może to idź po przewodzie od kompresora, dojdziesz do przekażnika i bezpiecznika, sprawdzisz gdzie ginie prąd.
Napisz coś więcej przecież masz schemat to możesz sprawdzić gdzie ginie prąd, Może być uszkodzona instalacja elektryczna.
Prawdziwy kierunek prądu jest od + do -. Prawdziwy kierunek ruchu elektronów jest od - do +. Brutalną prawdą jest wzajemne "pożeranie się"(neutralizowanie) [A] - [Å] = 0 Ładnie to widać na ekranie kineskopu TV, elektron doleci do anody - rozbłyśnie i ginie.
Witam mam problem z wiązka haka 13pin problem polega na tym że jak włączę światła to raz mam na przyczepce a raz nie mam kupiłem przelotkę 7pin i taki sam mam problem gdzieś ginie prąd tylko gdzie to szukać?
To Kolega Ptaszek juz napisał. Probówkę w reka i sprawdzić gdzie ginie prąd , poczynając od stacyjki , on nr. pinu 50.
Wykręć świece i dopasuj wiertarkę tak żebyś mógł pokręcić wałem. Podłącz miernik do cewki tej która zasila moduł. Zakręć mocno wałem i zobacz jakie daje napięcie. Aby zasilić CDI musi dawać minium 30V przy wolnym kręceniu a jak dobrze zakręcisz to i 80- 100V. Ja się też bujałem z isrką. Te moduły to loteria. Na 5 sztuk działają tylko 2. Od Yamahy jog....
Panowie, wklejajcie linki ale nie nakręcajcie się. Po co komentować, że gość jest debilem? Lepiej się z tym czujecie? Każdy jest kowalem swojego losu, chce zginąć to niech ginie - jego sprawa. Jeszcze Was obecny rząd posłucha i wprowadzi ustawę o zakazie odbierania sobie życia i konsekwencji dla ofiary :D
Witam. Mam problem z światłem wstecznym w T25 po lifcie. Nie świeci żarówka, a prąd dochodzi. Gdy włożę żarówkę, to przestają działać czujniki cofania, a żarówka oczywiście nie świeci i prąd na styku też ginie. Wyłączę stacyjkę na jakąś chwilę i czujniki wracają, a prąd na styku też. Próbowałem z 5 żarówkami i ten sam objaw. W czym może być problem?...
Witam koledzy. Może mi podpowiecie gdzie w volvo bl 71 2002r. znajdę sterownik od jazdy. Problem jest taki że ginie mi prąd na elektrozaworach .
punkt masa łączenia kondensatorów głównych a masa RCA 60k W tej sytuacji musisz odnaleźć to miejsce gdzie ta masa ginie gdyż masa gniazd RCA musi być połączona z masą główną. To może być np. pęknięta ścieżka lub urwany kabelek.
Dawanie nowego kabla to jak ucieranie dupy szkłem. Masz instalację, czy tak trudno wziąć probówkę i sprawdzić gdzie ginie prąd? Stacyjka - instalacja - rozrusznik. Przecie to proste jak cep
Jest i często ginie tam napięcie.
Jeśli sterownik nie ma zasilania, to nic sobie niczym nie potestujesz. Sprawdź przekaźniki zasilania, i wyszukaj, gdzie ginie prąd.
Jeżeli podam bezpośrednio prąd na moduł komfortu to wszystko działa poprawnie z bezpieczników wychodzi prąd na moduł ale po drodze gdzieś ginie nie mam schematu. Dodano po 2 tak bezpiecznik zasilający moduł jest ok i prąd wychodzi ale nie dochodzi do modułu jak dam bajpasem odrazu do modułu to wszystko ok
Następnym razem spróbuj ją opuścić dźwignią i zobaczy czy jak tak zrobisz kilka razy to czy jest różnica w oporze mechanicznym jaki to stawia, szczególnie za tym pierwszym, bez prądu. Wypadało by zmierzyć w sytuacji gdy nie ma prądu w gniazdkach gdzie on faktycznie ginie.
Nie. Ten kabel jest tak na chwilę rzucony. Jak ziemia rozmarznie to zmienię na skrętkę ziemną ekranowaną. Niestety licznik chyba działa dobrze tylko gdzieś mi od dwóch ginie prąd. Pompa i serwerownia mają swoje liczniki i zużyły w dobę 34Kwh. Bez licznika działa tylko lodówka i telewizor w stanie czuwania.( całą dobę mnie nie było w domu więc nie było...
sprawdz czy nie ginie prad na zaworze przy pompie
Kowal305 właśnie nie ginie w nim prąd i w tym cały problem Dodano po 25 Czy możliwe jest ze alternator sam w sobie jest trafiony ??
Witam Ja tu niewidze większego problemu do naprawy tego wystarczy ci prubówka. A więc prąd na stacyjke dochodzi bo świecą kontrolki to sprawdzasz czy wychodzi zasilanie na cewke jak tak to ginie po drodze jak nie to Stacyjka. POZDRAWIAM
witam co to może być w peugeot 607 ginie mi prąd na postoju po strzale rozrusznikiem się pojawia krótką chwile lecz jak chodzi silnik to jest cały czas
Pierwszy od dołu po prawej stronie , oznaczony METER, po jego spaleniu ginie prąd na deskę, oraz alternator przestaje ładować. Mam pytanie co jeszcze wisi na tym bezpieczniku bo mi bez powodu co kilka godzin pali go podczas jazdy.
Witam . Czy ustawiłeś prąd kineskopu i przyśpieszenie na trafopowielaczu ? Jeżeli nie to jest to obowiązkowe . Jeżeli ginie głos to prąd kineskopu nie ma nic do tego . Pozdrawiam Jacek
Miernikiem trzeba zacząć od kostki sprawdzać gdzie "ginie". Na bezpieczniku jest prąd?
Nie mam pojęcia jak to sprawdzić i znaleźć przyczynę problemu Jest opisane wiele razy na forum w wątkach o różnych pojazdach, w których "ginie" prąd lub coś go "kradnie". Funkcja [SZUKAJ] ci pomoże.
Sprawdziłem pasek rozrządu. Wał chodzi. Z silnikiem wszystko ok. Rozrusznik oddałem do elektryka, stanął kompletnie, ale problem nie znikł. Nie mogę odpalić nadal, ponieważ ginie mi prąd ze stacyjki na rozrusznik. Prąd na rozrusznik wchodzi, bo na krótko kręci, ale ginie gdy próbuje odpalić kluczykiem. Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?
prąd ginie akumulatorze ginie ładowanie ginie wizja
zakładanie nowych tematów szczotki alternatora mazda zmywarka siemens drzwi otwierać
przeplywomierz powietrza latitude e6500
Wzór na siłę magnetomotoryczną transformatora w stanie jałowym Brak sygnału anteny naziemnej z multiswitcha