Nie pobiera. Jeśli wyrzucasz fabryczną wtyczkę, dołóż oprawkę z bezpiecznikiem.
Dzięki esso1972 faktycznie obwód rozrusznika jest nie zabezpieczony i również może on zrzerać prąd. Dodano po 4 Koledzy powiedzcie mi jak to jest z tym regulatorem napięcia że może podkradać prąd? Generalnie bardzo prosto sprawdzisz cały alternator nawet nie wyjmując go z auta. Odłącz przewód ładowania od alternatora i wepnij pomiędzy alternator i przewód...
Faktem jest że nie odczekałem tylko od razu pomiar,w wolnej chwili powtórzę z odstępstwem 2-3 minutowym Raczej za mało. Nie wiem jak długo usypiają się poszczególne marki i modele ale słyszałem, że nawet do 30 minut. W moim aucie początkowo jest ok. 120mA i tyle samo po 15 minutach. Dłużej nie sprawdzałem ale ten wynik stoi w sprzeczności z dobrym...
Wygląda to na słabe akumulatory o skończonym resursie- mała pojemność. Szybszy bieg to większe zapotrzebowanie na energię i większy pobierany prąd. Akumulatory przysiadają i pojazd staje, po chwili spoczynku częściowo stan akumulatorów powraca do mniej więcej normalnego stanu napięcia( bo pojemność niestety jest już na stałe mniejsza od nominalnej ).
Po pierwsze dużo za duży prąd ładowania, już po czymś takim akumulator ma dość. Po drugie wymień akumulator, sprawdź w aucie napięcie ładowania i pobór prądu w spoczynku.
Moim zdaniem za dużo. Uważam, że 50mA to dopuszczalna granica "przyzwoitości" ;)
Najlepiej odłącz klemę od plusa i podłącz prostownik bo trzeba go teraz naładować. Dodano po 1 Jeśli przy takim poborze akumulator pada do rana to jest cieniutki .
Wkrętarka Parkside jak w tytule rozładowuje akumulator do zera. Uszkodzonym elementem okazał się kondensator ceramiczny smd, umieszczony na płytce elektroniki zaraz obok 6-nóżkowego scalaka. Miał on tak dużą upływność, że prąd pobierany z akumulatorka w stanie spoczynku sięgał 1mA. Wymiana spowodowała spadek wartości prądu do ok. 4 mikroamperów.
Koledzy, poprawnie odczytajcie problem autora. 1. Dobry akumulator. 2 Rozładowany po 3 dniach. 3 Prąd w stanie spoczynku 0,16A Cudów nie ma, przy tym prądzie utrata pojemności po 72 godz. nie przekracza 12Ah. Nowy dobry akumulator o pojemności 45Ah rozładuje się mniej niż w 30%. Nie może być duże samorozładowanie bo po zdjęciu klemy akumulator trzyma...
dopuszczalny pobór prądu w stanie spoczynku akumulatora to 100mA sprawdż czy to alarm sam pobiera tyle prądu ,zależy jeszcze w jakim masz stanie akumulator
Może z akumulatorem wszystko w porządku tylko w samochodzie coś Ci prąd pobiera, zmierz jaki jest pobór prądu w spoczynku.
Wymontuj radio, jeżeli pobór prądu spadnie zanieś je do naprawy. Pozdrawiam
Po naładowaniu akumulatora FORSE na 100% (około 6 godzin prądem malejącym od 1,5 - 0,01 A) akumulator po nocy spoczynku (12h) miał napięcie na bolcach 13,06V. Po sprawdzeniu naładowanego akumulatora testerem w punkcie z akumulatorami okazało się że prąd rozruchu to aż 640A (przy deklarowanych 600A). Wniosek z tego taki ze pewnie producent ładuje akumulatory...
Sprawdź klemy, ładowanie, radio, pobór prądu w spoczynku. Takie podstawy...
Trzeba sprawdzić na początek pobór prądu na spoczynku (akumulator podstawowy). Zegar się zeruje gdyż brakuje mu napięcia. Jak zmierzysz prąd spoczynkowy to musisz sprawdzić który moduł pobiera prąd. Obstawiam, że problem leży po stronie modułu "09".
obejrzyj bolce akumulatora do klem czy nie są zasiarczone obudowa-czy nie ma pęknięć ,wycieków elektrolitów prąd akumulatora-w spoczynku jak i po podłączeniu urządzenia prąd rozruchowy ewentualnie sprawdz czy akumulator trzyma prąd
Po stronie regulatora, wyjście z komutatora powinno być połączone z uzwojeniem wzbudzenia w stanie spoczynku/przy niskim napięciu z prądnicy. Regulator obsługuje trzy funkcje: 1. Regulacja napięcia. 2. Ogranicznik prądu (przy zbyt mocnym obciążeniu prądnicy tworzy się pewne niekorzystne zjawisko, którego już nie pamiętam). Te dwa regulatory działają...
Odłącz akumulator, odłącz i zaizoluj przewód z alternatora, zmierz upływ prądu. To da pogląd na złodzieja
Mierzyłeś pobór prądu w stanie spoczynku i pracy ? Ja bym stawiał, że w czasie pracy bierzesz za dużo prądu. 90mAh to bardzo nie wielki aku, już mały prąd będzie w stanie go uszkodzić.
Pacjent Mondeo MK4 2.0 TDCI, 2014 rok z radiem navi SD takim jak na zdjęciu i zegarami Convers+. Na postoju radio kradnie prąd i rozładowuje akumulator, pobór prądu w spoczynku auta wynosi mniej więcej od 0.8 A do chwilowo nawet 1.5 A. Radio działa w porządku, nawigacja i reszta funkcji też. Czy ktoś może wie co może być tego przyczyną? https://obrazki.elektroda.pl/7805227500_...
Tak jak pisałem zmodernizowałem zabezpieczenia na dom, po przez Amperomierz działający na tym samym układzie co w/w do grzałki. Zabezpieczenia w obu przypadkach są czasowe jak napięciowe, natężeniowe i termostaty. Tak nie więcej wyglądają wskazania na moich trupach (aku) poza przed ostatnim :) https://obrazki.elektroda.pl/1977467000_...
Dodatkowo zmierzyłem pobór prądu z akumulatora w samochodzie w spoczynku i jest praktycznie zerowy. Czyli akumulator - OK, pobór prądu - OK. Komputer pokazuje błędy których nie da się skasować, nie da się odpalić samochodu. Czy dostanie się do przewodów po kierownicą jest kłopotliwe?
podłaczylem vaga w module komfortu brak błędów. Zastanawia mnie jeden fakt ten problem poboru prądu pojawia się tylko jak napięcie akumulatora w spoczynku jest poniżej 12v ,gdy jest powyżej 12,1 v pobór prądu nie występuje jest 0.02A Zostaje mi pewnie szukanie metodą prób i błedow zacznę chyba od komfortu może rzeczywiście to pomoże🙂
Najpierw polecam naładować akumulator.
Nie musisz się obawiać o swój akumulator, pobór prądu przez wyświetlacz jest tak mały, że na pewno nie rozładuje ci akumulatora. Poza tym, jeśli się nie mylę, nie używanie wyświetlacza przełącza go w "stan spoczynku" i wyłącza się sam automatycznie nie gubiąc przy tym zaprogramowanej pamięci
1. Ze wzgledu na pobór prądu, lepsze jest użycie tranzystorów mocy MOSFET niż przekaźników: ich obciążalność obecnie sięga kilkudziesięciu amper, przy oporności "on" na poziomie kilkunastu - kilkudziesieciu miliohmów, co jest porównywalne z własnościami styku przekaźnika, przy praktycznie zerowym poborze prądu dla wysterowania. 2. Nie wiem do czego...
kawałek przejedzie to mozna zamknąć i otworzyc centralnym ale po 5 minutach znów to samo Wykonałeś pomiary tego akumulatora pod obciążeniem ? Jaki jest pobór prądu przez samochód w spoczynku ? Akumulator jest sprawny ?
Czy w tym przypadku jest to bardziej wadą czy zaletą? Jest to zaletą. Im mniejszy prąd spoczynkowy urządzenia (zabezpieczenie), tym mniej urządzenie pobiera prądu w stanie spoczynku.
Tak swoją drogą, to na drugim zdjęciu widać miernik ustawiony na 20 mA i przewód wetknięty w gniazdo 10 A, więc nie wiadomo, co Ty tam faktycznie mierzysz Pobór prądu z akumulatora w spoczynku. Autor napisał: Sprawdziliśmy czy coś nie rozładowuje go.
A jak z poborem prądu w stanie spoczynku po wymianie tego modułu?
Albo nie masz ładowania (ale jak jeździłeś 14 dni to raczej ładowanie jest). Albo samochód pobiera Ci prąd z akumulatora w czasie spoczynku (co jest bardziej prawdopodobne). Zapal samochód i zmierz napięcie ładowania. Jak jest około 14,2V to jest ok. Potem sprawdź miernikiem w stanie spoczynku czy samochód pobiera prąd z akumulatora.
Jeżeli dobrze widzę ; na mierniku masz nastawione 200mA i wskazuje pobór prądu 1 mA , to nie wiem co mierzysz? Powinien być nastawiony miernik na 20A. Jeżeli to pobór w stanie spoczynku z akumulatora , to bez obaw wkładaj nowy!
Radia z Biedronki też mają taki pobór prądu w spoczynku.
Prąd spoczynkowy w aucie to prąd jaki jest pobierany z akumulatora, gdy auto jest w spoczynku(stoi np w garażu).
Rozładowuje się akumulator. Alternator ładuje, prąd w spoczynku 0.18A, ładowanie 14.4, auto stoi przez noc i rano nie odezwie się nawet.
Mam pytanie czy ktoś z was wie ile mniej więcej samochód Nissan Juke z pełnym wyposażeniem powinien pobierać prądu w stanie spoczynku ? Mam Nissana Juke i pobiera mi około 240 mA i akumulator ostatnio padł . Nie wiem czy trzeba wymienić akumulator czy może odszukać przyczynę zwiększonego poboru prądu.
No to sprawność przetwornicy jest jeszcze gorsza 24 x 124/12 x 370=67%. Wypadałoby coś z tym zrobić, jeśli Projekt miał być zasilany z akumulatora pobór prądu 124mA masz nie w stand-by ale w spoczynku-gotowości do pracy. Prawdziwe stand-by zrób tak: sygnał we. oprócz podania na wejścia wzm. mocy, podaj również na wzmacniacz (np. na WO) aby uzyskać amplitudę...
Sprawdz pobór prądu w stanie spoczynku , połączenia między akumulatorem-rozrusznikiem-alternatorem , sprawdz ładowanie bezpośrednio na wyjściu z alternatora.
Alternator da radę ładować większy akumulator, ale nie będzie miał wpływu na bilans energetyczny - jeśli jest ujemny to taki pozostanie i nadal trzeba będzie doładowywać akumulator. Sprawdź jednak pobór prądu w stanie spoczynku, jeśli przekroczy 100mA (teoretycznie powinno być max 35mA) - szukaj usterki, jeśli będzie poniżej tej wartości - sprawdź napięcie...
Może padł moduł, może padło okablowanie. Sprawdź okablowanie, bo to tańsze i prostsze. Do sprawdzenia może być masa. Często jest tak, że blacha zardzewiała, rdza nie przewodzi prądu, właściciel wymienia wszystko po kolei a rdzę usuwa na koniec. Bez znajomości tego samochodu do sprawdzenia jest napięcie we stanie spoczynku i przy próbie otwarcia bagażnika....
Po wymianie akumulatora sprawdziłem jaki jest pobór prądu w spoczynku i wyszło że Radio tyle pobiera po wyciągnięciu bezpiecznika wróciło do normy czyli jakiś mA
Witam. Mascott 2 z 2001 roku rozładowuje akumulator. Pobór prądu w spoczynku po godzinie wciąż pokazuje 150 ma. Po wyjęciu bezpiecznika numer 7 z symbolem lampki wnętrza pobór spada do akceptowalnych 50 ma. Niestety bezpiecznik z tym symbolem w instrukcji odpowiada za wiele systemów takich jak syrena alarmu czy odbiornik centralnego zamka. Pytanie,...
Korki powinny być odkręcone do każdego ładowania prostownikiem - dziwię się, że robisz coś, zanim dowiesz się jak powinno się to robić. Jeśli masz prawo jazdy (tak zakładam) i robisz coś przy samochodzie (a to jest rodzaj obsługi jaką nasi dziadkowie i rodzice prowadzili dość regularnie), to powinieneś pytać, a robić dopiero jak masz pewność, że wiesz...
Ładowanie jeszcze na poziomie do zaakceptowania, przy dobry akumulatorze powinno być nie odczuwalne braki w dostawie prądu. Jak kable nie są zaśniedziałe to pewnie szczotki kończą żywota musisz pomyśleć o regeneracji alternatora. Jak po wymianie akumulatory na nowy ucieknie prąd musisz zrobić pomiar poboru w stanie spoczynku, auto zamknięte i odczekać...
Najlepiej trzeba sprawdzic pobor mocy amperomierzem no i wiadomo stan akumulatora tez pobór prądu w spoczynku czyli po uzbrojeniu alarmu. Sorcia za bledy mam English klawiature.
Rozpocznij od sprawdzenia i poprawienia masy między nadwoziem a silnikiem. Ponadto oczyść klemy na akumulatorze i połączenie klemy (-) z nadwoziem. Sprawdź przewód na rozruszniku (dokręcenie) oraz zmierz pobór prądu w spoczynku (nie włączając stacyjki).
0,1A to za duży pobór gdy auto jest uśpione! Wypnij rzeczywiście ten alarm i zobacz jaki wtedy jest pobór w spoczynku.
http://obrazki.elektroda.pl/9824916400_1... Witam, Korzystając z ostatnich wolnych dni przed studiami chciałbym zaprezentować moją ostatnią konstrukcję. Jest to mały przenośny barometr. Konstrukcja powstała na potrzeby osoby wrażliwej na zmiany ciśnienia oraz spełnia jej wymagania tzn. mały rozmiar( 20x40x9mm) oraz co się z tym wiąże...
mam podobny problem w 3.0l pobór prądu w stanie spoczynku w granicach 6,8A dołożyłem akumulator 200Ah i już mi się nie rozładowuje dążąc jednak do usunięcia awarii -jak zdiagnozować czy jest to moduł zarządzania energia czy coś innego -jeżeli problem tkwi w navi to w czym dokładnie jeżeli to ten moduł to gdzie kolega naprawił za 500zł i na czym polegała...
Nie przeładujesz. Przy 14.4V akumulator musi postać 8 godzin żeby się naładować. Patrz w poradnik firmy VARTA. [url=https://www.varta-automotive.pl/pl-... Co innego napięcie w stanie spoczynku, co innego napięcie w czasie ładowania i rozładowania. Napięcie zależy od prądu....
Czy nie dało by się poprawić działania tego układu ? Interesuje mnie mały prąd który pobiera układ w stanie "oczekiwania/spoczynku" rzędu 2-15uA. W pobliżu nie mam jak się wpiąć do czegokolwiek innego niz bateria akumulator. Układ który masz pracował na prądach przemiennych płynących przez pojemności rozproszone. Prąd bazy w tym układzie pochodzi z...
A skąd wiesz jakie masz napięcie na klemach? A dwa że napięcie ładowania mierzy się nie tylko na akumulatorze ale też na alternatorze a nie w gnieździe zapalniczki. Za rozładowujący się na postoju akumulator odpowiadają żrące w trakcie spoczynku prąd odbiorniki.
Zmierz prąd upływu, szukaj na którym bezpieczniku jest pobór prądu w trakcie spoczynku.
jaki pobór prądu w spoczynku ?
Na początek należy wykonać pomiar wartości poboru prądu w stanie spoczynku auta.
Najpierw zmierzył bym prąd jaki pobiera samochód w stanie spoczynku
Potrzebne podstawowe pomiary zasilania przetwornic 3.3V/5V, zasilanie CPU/GPU/RAM DDR4. Pomiar poboru prądu w spoczynku i podczas pracy bez akumulatora. Jeśli są obecne, można pokusić się o wgranie pewnego wsadu bios/EC dla tej płyty. W tym laptopie nie spotkałem się z sygnałami dźwiękowymi w dellach i owszem.
Sprawdzić napięcie ładowania akumulatora i pobór prądu "w stanie spoczynku" - jeśli wszystko będzie dobrze to wymienić akumulator. Nie wiem jak w UK ale tu takie podstawowe pomiary to zrobią nawet w sklepie co sprzedaje akumulatory... Oplowskie radio/kostki mają zamieniony "stały plus" z "plusem po stacyjce" względem standardu ISO.
Pobór prądu z akumulatora w "stanie spoczynku" nie powinien przekraczać 0,03A. Może miałeś otwarte drzwi i świeciła się lampka, może masz lampkę pod maską? Czym mierzyłeś pobór prądu - miernikiem cęgowym czy zwykłym multimetrem? Masz "dokładany" alarm - może ktoś coś sknocił podczas instalacji?
To normalne, że napięcie akumulatora kwasowo-ołowiowego jest wyższe niż podane na etykiecie. Zwykle właśnie taki składający się z sześciu komór w stanie spoczynku utrzymuje między 12,4 a 12,8V. Ładowany jest zaś stałą wartością prądu aż do osiągnięcia na zaciskach 14,4V w przypadku Twojej ładowarki. Po osiągnięciu tego napięcia prąd ładowania będzie...
Niemniej przy poborze 140mA w spoczynku to akumulator nie powinien się rozładować po 2 dniach postoju...
Najlepiej podjedź samochodem z tym akumulatorem do punkt sprzedaży. Niech sprzedawca opisze stan faktyczny, zrobi pomiary napięć, pobór prądu w stanie spoczynku i odeśle do producenta (hurtowni).
Nie jestem fachowcem w tej branży, pewnie Koledzy z tego działu podpowiedzą Ci więcej, niemniej jednak bazując na swoich doświadczeniach z astrą proponuję powtórzyć pomiar pobieranego prądu ale odczekać jakieś 2 minuty z podpiętym przyrządem. Taki pobór możne mieć miejsce po podłączeniu akumulatora, gdyż uruchamia się komputer oraz sterowniki. Po upływie...
Sprawdziłeś pobór prądu w stanie spoczynku?
chcę zrobić pomiar poboru napięcia w stanie spoczynku. Prądu nie napięcia. Przyjmuje się, że sprawne auto osobowe nie pobiera w stanie spoczynku prądu większego niż 50mA. Przy poborze 50 mA po 5 dobach akumulator straci 6 Ah. Do tego trzeba doliczyć prąd samorozładowania - niepodłączony akumulator powoli traci pojemność.
Oczywiście zależy to od stanu akumulatora, prądu jaki pobiera samochód w stanie spoczynku, ale można przyjąć uniwersalny termin 2 tygodni po których trzeba się "przejechać".
Warto sprawdzić wartość prądu w stanie spoczynku. Niemniej zamiana 6 letniego akumulatora na nowy przed okresem zimowym nie będzie niepotrzebną rozrzutnością.
Miałem EXIDA który przeżył trzy takie reanimacje i auto poszło na złom z działającym akumulatorem. Podstawa to wymontowanie z samochodu i pozwolenie na spokojne odmarznięcie w ciepłym pomieszczeniu. Potem jak elektrolit będzie płynny ładowanie powoli małym prądem. Następnie w miarę odzyskiwania napięcia (mniej więcej jak odzyska 30 % naładowania 11,5-12V...
Po odpaleniu auta, gdy silnik pracuję na wolnych obrotach napięcie nie zmienia się , jest oczywiście mniejsze niż przed odpaleniem , dopiero jak zwiększę znacząco obroty silnika(nie powiem ile , bo auto nie ma obrotomierza) to wtedy dochodzi do 14,2V-14,5V. Pobór prądu sprawdzę jutro, chodzi ci czy w spoczynku nic nie podkrada prądu?
No tak, ale przetwornica podłączona na stałe do akumulatora też pobiera prąd w spoczynku. Gdy o tym zapomnisz to możesz się niemiło zdziwić gdy nie zakręcisz rozrusznikiem po tygodniu stania auta.
jak sprawdzam miernikiem prąd top pokazuje trochę ponad 12 V Wolt jest jednostką napięcia, a nie prądu. Poza tym jak akumulatory mają w spoczynku niewiele ponad 12V to są do wymiany. gdy ciagnik odpalę to trochę ponad 13 V jak już nałąduje to do 13.7 V dochodzi więc jest dobrze Prawidłowe napięcie ładowania to 13,8-14,4V, więc nie jest dobrze. Jakie...
Z 1,25 czy 1,26 też jeszcze pojeździ. Akumulator nie ma stanu zero-jedynkowego, jakiś procent utraty pojemności nie kwalifikuje go go złomowania. EDIT: Wspomniany przeze mnie akumulator 100Ah kupiony z autem trzy lata temu, teraz robiący za awaryjną "elektrownię" do podtrzymania pracy pompek obiegowych w kotłowni. Ostatnio ładowany ze dwa tygodnie temu,...
Witam, ja miałem dokładnie to samo rok temu. Wymieniłem akumulator, bo ładowanie i pobór prądu w spoczynku były w porządku. Od tej pory autko może stać nawet tydzień i odpala od "strzała".
Ad.2 Fajnie by było jakby pobór prądu przez układ był możliwe jak najmniejszy, niemniej do dłuższego przechowywania i tak zakładam odłączanie akumulatorów od elektroniki. Ten drugi układ będzie lepszy, bo nie pobiera prądu w stanie spoczynku ani nie wymaga przepływu prądu przez wyłaczone obciażenie i pojemność bramek przeładowuje szybciej - z małej...
A co to za pilot? Generalnie ile prądu pobiera w trybie czuwania i w trybie aktywnego wysyłania sygnału? Jakiej pojemności akumulator? jeden z nich wpiąć się w 12v tym pilot czy spowoduje to zwarcie obwodu, czy takie coś może działać Konfiguracja niezalecana ale zwarcia nie będzie i zadziała. Czemu nie zalecana? Bo normalne odbiorniki pobierają ten...
Akumulator do wymiany, można spróbować go reanimować. Podaj model akumulatora. Czy posiadasz tradycyjny prostownik, nie jakąś elektroniczną ładowarkę z lidla itp? Na zimę najlepszym rozwiązaniem będzie zakup nowego żeby mieć święty spokój, następnie sprawdzenie ładowania w samochodzie i pobór prądu w spoczynku. Jaki to samochód?
Tyle razy opisywane mierzenie poboru prądu w czasie spoczynku. Wyszukiwarka nie boli proszę użyć.
Czyli wychodzi na to, że napięciem 14.4 z alternatora da sie doładować akumulator. Albo że masz dodatni bilans energetyczny oraz niewielką upływność prądu spoczynkowego. Ja u siebie w samochodzie mam moduł szacowania naładowania akumulatora oraz spory pobór prądu podczas spoczynku na poziomie 60mA. Niestety z włączonym modułem dochodziło do rozładowania...
witam proszę o poradę gdyż dalej mam problem z poborem prądu z akumulatora w czasie spoczynku. Po wizycie u elektryka sytuacja wróciła do normy na 2 tyg. (dokładnie nie dowiedziałem się co było przyczyną poboru prądu . Dowiedziałem się tylko że było 0,8 A i zbił mi na 0,08 ] i miało być ok . Po 2 tyg. samochód po nocy nie odpalił -akumulator znów rozładowany...
Cześć. Pierwsze od czego musisz zacząć, to zbadać jaki pobór prądu masz w spoczynku/ na postoju, po zamknięciu samochodu centralnym zamkiem i po całkowitym uśpieniu się wszystkich systemów. Systemy mogą się usypiać 5, 10, 15 min a nawet do 2h. W twoim Audi możliwe, że już około 15min wystarczy. Do sprawdzenia poboru prądu będzie Ci potrzebny jakiś chociażby...
napięcie spoczynku akumulatora to 12,3 prąd ładowania 13,5 nowy Czyli puściutki. Taki akumulator żre i 50A. Do tego włączyły się świece zarowe, może u świece na termostacie....
Jedno i drugie ma swoje wady i zalety. Układ samowzbudny (magnesy stałe) ma zerowy pobór prądu w spoczynku, ale nie można kontrolować mocy samej turbiny, trzeba ją hamować. Maszyny z wzbudzeniem będą ciągle pobierać jakiś prąd za to można im regulować moc co przydaje się i przy słabym wietrze (łatwy rozruch) jak i przy przeciążeniu.
Pobór prądu w stanie spoczynku sprawdzasz odłaczając plusową klemę od akumulatora i wstawiając w szereg amperomierz. Mierzysz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie. Ale zapracowany ma rację. Jeżeli nie masz możliwości osobiście to podskocz do serwisu i niech w pierwszej kolejności niech Ci sprawdzą akumulator, a następnie czy masz prawidłowe ładowanie.
Kolego a nie masz czasami poboru 270 mA bo 27 mA nie rozładuje przez noc akumulatora nawet 270 nie rozładuje przez noc dobrze naładowanego akumulatora .
Nie. Nie rozumiesz. Pomiar napięcia ładowania to jedno. Drugie to pomiar sprawności akumulatora. Czyli to co opisałeś. Trzecie to pomiar prądu ładowania. Czwarte to pomiar prądu pobieranego przez auto w stanie spoczynku. Dopiero po tych pomiarach można określic kondycję akumulatora i instalacji auta.
Zanim zacznie się wieszać psy na mechaniku, trzeba sprawdzić pobór prądu w stanie spoczynku. Przyjmuje się zależnie od wyposażenia, alarmów itp. za dopuszczalny prąd rozładowywania 20-40 mA. Amperomierz do ręki i tyle. To jest punkt wyjścia!
Z tym aku to sprawdź czy coś nie pobiera prądu gdy auto jest w spoczynku.
Pójdę za Twoja radą, na dniach sprawdzę pobór prądu w stanie spoczynku , oraz przetestuje drugą twoją metodę. dzięki za odpowiedź.
Akumulator nowy nie jest ale całkowicie padnięty także. Zrobiłem najnowszy test: Napięcie na akumulatorze: 12.58V, podłączam ładowarke, ładuje 3 minuty! (szok nie 15 sekund jak wcześniej) i przechodzi na stan podtrzymania. Akumulator 50 Ah, ma 3 lata. Ładowarkę kupiłem bo codziennie rano gdy jadę do pracy mam na nim napięcie około 12.3V (robie krótkie...
Witam Kotlet jeszcze ciepły, więc podjadam :D Planuję zbudować w/w układ (ten z elektora:) i mam pytania gdzie najlepiej umieścić włącznik (nisko-prądowy), aby zapobiec "wyciekom" prądu podczas spoczynku (zasilanie silnika z akumulatora li-po 11.1V), oraz czy tranzystor IRFZ44N jest odpowiedni do tego kładu bez żadnych zmian:)
Ja bym zmierzył amperomierzem jaki prąd on pobiera w spoczynku i jeszcze masz tu film poglądowy co mógłbyś sprawdzić https://www.youtube.com/watch?v=mrmgh6R2...
Może radio pobiera prąd w spoczynku tu niema żadnej filozofi bo jak wyciągłeś bezpiecznik od radia i zegarów i jest dobrze to albo zegary kradną prąd albo radio
No właśnie, bo jak się dioda wzbudzenia zwarła to idzie z akumulatora do alternatora.
Okazało się ze aku do wymiany, nowy i wszystko spoko, niby pobór prądu w spoczynku 0,06 A ale na razie nie mam głowy się doszukiwać gdzie to ucieka
To wzmacniacz ma znaczny pobór prądu (0,8A) w stanie spoczynku - zbyt duży.
Witam. Pacjent to golf 4 1.9tdi ALH 90km z 2001roku Czyli troszkę stary. Kupiłem go dopiero kilka dni temu i dużo rzeczy o nim jeszcze nie wiem. Mianowicie jak go kupowałem to sprzedający twierdził, że miesiąc stał nie odpalany i ja jako kupujący po miesiącu jestem jako pierwszy który go odpalił po tak długim postoju, tym czasem u mnie po 24 godzinach...
Jest on dla akumulatora na 45 Ah. Lecz ładowałem nim akumulator o 74 Ah. Prąd ładowania był ok. 4...5 Amperów. Stopniowo malał wraz z naładowaniem akumulatora do ok. 1 A. Tu by było wszystko ok, tylko problem dotyczy napięcia. To są mity, że ten prostownik jest do aku 45Ah a ten do 120Ah. Bo każdym prostownikiem o rozsądnym prądzie naładuję się każdy...
Problem rozwiązany programowo za pomocą przetwornika ADC i przekaźnika bistabilnego. Udało mi się tą metodą zerowy pobór prądu w spoczynku uzyskać.
Wiem, że ciężko tak to określić, ale ile taki układ mógłby wytrzymać? Jaki cykl pracy tego układu :?: Wpis: Zmontowalem układ który pobiera w stanie spoczynku 130uA, wyzwolenie praca 5s 60mA i wraca do spoczynku 130uA. Urządzenie typu dzwonek bezprzewodowy sporadycznie używany. to za mało informacji. Czy sporadycznie oznacza dwa/trzy razy na dzień...
Sprawdź akumulator, ładowanie i pobór prądu w stanie spoczynku.
prąd spoczynku napięcie spoczynku prądu spoczynku
naprawić pendrive toshiba płytki webasto akumulatory yuasa
multiswitch spaun eeprom 95128
Samsung RL34SCSW – zamrażarka działa, chłodziarka nie chłodzi, temperatura 20°C po długim postoju Miele B18-26 CH FashionMaster – jak rozebrać żelazko i generator pary krok po kroku