Zacznij od szukania prądu .
A nie możesz po prostu zmierzyć poboru prądu.
1. W tym Oplu nie ma zabezpieczenia wstrząsowego. 2. Co rozumiesz przez pojęcie brakło prądu wszędzie? W ogóle nie włącza się zapłon? Czy tylko nie kręci?
To żadne sprawdzenie. Ma być na nich przejście prądu.
Witam Potrzebna jest do naprawy taśma firmy 3M o oznaczeniu 9703 Jest to taśma podwójnie klejąca, przewodząca prąd w osi Z . Pzdr
ociz ze schematów widać, że masa jest stała na 7 pinie Rzeczywiście, z przyzwyczajenia już spojrzałem na schemat DTL. Przepraszam za wprowadzanie w błąd. Steruje masą na pinie 9 a na 6 sprawdza pobór prądu przez świece.
Jedynie pod akumulator, prostownik ma zbyt małe natężenie prądu
A jesteś pewien rozładowanego akumulatora? Auto aby wcześniej nie słabnie, aż do zgaśnięcia? Zapachu palonej gumy nie czuć? Alternator, pasek nie gorące? Dodano po 1 W chwili gdy nie chce odpalić zmierz napięcie na akumulatorze i pobór prądu przez rozrusznik.
nie bardzo widać, jak wyglądają te zatrzaski i jak cisnąć, żeby nie uszkodzić Blaszki które trzeba wcisnąć w stronę radia, czyli sprzed panelu odchylając delikatnie na zewnątrz, acz stanowczo, bo panel to będzie zawias dla tych przykładowych elektrod, lub gwoździ. Jak dobierzesz sobie coś pod otwory, tak by lekko, lecz nie za luźno wchodziło, to wciskasz...
Niby sprawdziłeś a dalej nic nie wiadomo. Ile bar daje wstępna i jakie to ciśnienie przy rozruchu? Do sprawdzenia synchro wałek wał i sterowanie na wtryskach. Ale to musisz mieć oscyloskop. A napięcie to jakieś 80 volt w piku i prąd max około 20A.
Witaj. Na początek możesz sprawdzić napięcie na końcach przewodów tak jak to już robiłeś ale po zdjęciu jednego z grzałki. Grzałka ma duży pobór prądu i w ten sposób będziesz miał błędne wskazania. W mojej vectrze miałem utlenioną końcówkę przy szybie. Dotknij przekażniki i włącz ogrzewanie szyby. Poczujesz pstryknięcie. Skoro słyszysz przekażnik to...
Wtyczka do wersji z czujnikiem poziomu płynu chłodzącego. Instalacja jest przygotowana pod pełne wyposażenie. Pobór prądu sprawdź miernikiem. Lub akumulator zakończył żywot.
P0335 - nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego A P1230 - przekaźnik, obwód wtórny - za mały prąd
Czym aprawdzałeś?
do pompy wtryskowej jest podłączone pięć przewodów czy w którymś z nich powinien być prąd.
jeżeli hatchback, albo kombii to przetarta wiązka na klapie. przekaźników nie szukaj, raczej na początek sprawdź czy na włączniku jest prąd.
A jaki masz prąd ładowania?
Wymień nadmiary i zobacz czy mu odda z paleniem. Sprawdź świece i czy prąd dochodzi.
Oblicz , na 12V , wychodząc z prądu max pobieranego przez diodę LED. Wzór chyba znasz!!!
Tak jak pisałem, to co możesz zrobić to odłączyć mostek i sprawdzić czy głośniki przestaną grać, więcej ci nie pomogę. Zrozumiałem, że jednak w tym gniazdku do przyczepy nie ma 13 pinów, bo wtedy mógłbym ci potwierdzić że tam jest prąd.
Daj tam normalną długą żarówkę (jak nie masz to na próbę wyciągnij z schowka, bagażnika lub lampek dla tylnych pasażerów jeśli je masz), włącz w obwód amperomierz i zobacz czy płynie jakiś prąd.
sprawdź prąd ładowania
A jak sądzisz, jak sie zmienia kierunek wirowania wilnika silników komutatorowych prądu stałego?
No raczej że tranzystory, tyrystory przy prądzie stałym?
Pali mi bezpieczni więc zwarcie musi być na przewodzie zapalającym zapłon tak mi się wydaje. Pytanie czy opel ma jakieś słabe miejsce czy zwarcia muszę szukać od początku kabla do końca rozcinając cała wiązkę Jak przepala ci bezpiecznik to oznacza że masz przebicie na przewodzie do masy, lub w momecie podania z stacyjki napięcia czy to rozrusznik czy...
Nie napisałaś jaki stary akumulator. Czy potrafisz i masz czym zmierzyć prąd akumulatora po wyłączeniu silnika?
Czujniki alarmu w słupkach jeśli ma , wzmacniacz anteny ? Znajdz kontrolką we wtyku ten przewód i go przetnij , mostkiem z akumulatora przez bezpiecznik zlokalizujesz tak w którą stronę idzie przewód pobierający prąd. Będzie łatwiej.
Do jakiego interfejsu ? Mam zwykłą instalacje gazową na parowniku, czy ten prąd powinien tam być ?
Co to jest prąd 5-cio godzinny? Taki prąd którym akumulator naładujesz w 5 godzin. Czyli dla akumulatora 10Ah prąd 2A.
Zmierz pobór prądu przy rozruchu.
Witam Jeżeli stukasz po przekaźnikach i załapuje ,to raczej do wymiany przekaźnik,pewnie styki wypalone(duży prąd silnika).
A mówili że sprzedawanie duszy niemodne! Pewno prądu nie ma.
Witam wszystkich opel manów może ktoś wie co zrobić bo nie działa mi centralny z pilota. Auto stało jakiś czas bez prądu. Dzięki za wszystkie porady.
była sprawdzana miernikiem prądu nie było żadnej reakcji na prąd Dodano po 2 była sprawdzana miernikiem prądu nie było żadnej reakcji na prąd
Przejrzałem instalacje poczyściłem wtyczki w czujnikach i lampach Dodano po 25 na bezpieczniku jest prąd sprawdziłem
Równolegle to znaczy by na PLUS i MINUS po jednym 1kOhm? - rezystor - + rezystor + czy żródło prądu ------------ odbiornik /rezystor\ żródło prądu+ + odbiornik \rezystor/
to jest normalne prawie kazde radio po wyłaczeniu do stanu czuwania pobiera jakis prąd. Moje pobiera okolo 100mA.
Sprawdź czy nie przerdzewiały połączania na alternatorze. Jak prąd płynie z alternatora ? Miernik cęgowy i do dzieła :)
Ok ale dlaczego raz odpala bez problemu jak gdyby nigdy nic a za chwile zero reakcji.Brak iskry,nie dostaje prądu na cewke
Witam mam problem z oplem1.9 cdti 2006r auto pracowało do końca zgasiłem i już nie mogę odpalić sprawdzany sterowniki cim główny bezpieczniki przekaźniki imobilajzer wszystko niby spr mechanik stwierdził brak zasilania prądem wtrysków rozrusznik spr instalacja przejzane 3razy koledzy pomocy jaka może być przyczyną że nie podaje prądu na wtryski
Kolega MLQDY dobrze mówi. Ale jeszcze łatwiej to sprawdzić jak przy rozruchu przygasają Ci kontrolki na desce, ewentualnie włącz światła i zobacz czy pobór prądu powoduje ich przygasanie.
rocznik 91,vectra A, pojemność silnika 1.6,
o to chodzi że one nie ida bezpośrednio do sterownika ponieważ przy sterowniku są oczywiście przewody tego samego koloru ale są grubsze i idą w inna stronę, Te kable w tylnych lewych drzwiach, przeglądałem dziś i nie mogłem dojść ale wychodziło i że idą one do przednich drzwi też lewych, czy to możliwe?
posiadam lampkę w bagażniku opel vectra B hatchback lift która nie świeci żarówka dobra, bezpiecznik F22 dobry, masa jest, brak zasilania, jak naprawić lub jak poprowadzić nowym kablem prąd w sposób estetyczny?
na postoju tak się nie dzieje a samochód nie gaśnie
naprawdę nikt nie jest mi w stanie pomóc?
Morze nie być potrzebny schemat. Jeśli nie padły silniki, co mało prawdopodobne po obu stronach jednocześnie, to wygląda na awarię włączników. Tak było u kolegi w Fordzie Mondeo: tak zczarniały styki, że prawie nie przewodziły prądu. Czyszczenie pomagało na jakiś czas, ale pomogła dopiero wymiana na inne kupione na szrocie. Od roku spokój.:D
Sprawdż czy nie zaciera ci się silniczek dmuchawy i pobiera zaduży prąd
Radio pobiera prąd ponad 1A. Poza tym działa wyśmienicie. Proszę o poradę.
Możesz zmierzyć pobór prądu autka w stanie jałowym ? Zobaczymy co dzieje się z prądem?
Hej mam problem jechałem samochodem i mi zgasł. Wiem że nie mam iskry, rozkręcałem to i przeczyściłem kopułkę i udało się zapalił ale nie na długo. sprawdzałem i przy włączonej stacyjce brak jest prądu na palcu i świecach. pomóżcie
Witam, niedawno napotkałem problem z moją Vectrą, mianowicie podczas jazdy traci ona prąd. Sprawa wygląda tak, że gasną światła, zegary, wyświetlacz, wspomaganie elektryczne również ale silnik dalej pracuje i autem dalej się jedzie. Taki chwilowy brak prądu trwa do 2 sekund maksymalnie, przynajmniej na ten moment przy zwykłej jeździe. Na autostradzie...
Trzeba sprawdzić czy na niebieskim kablu co idzie do wtryskiwacza jest prąd,jak nie,a samochód ma gaz,to pewnie kwestia przekaxnika rozłączającego wtryskiwacz,albo emulatora,kij wie co tam kto ma
Jakie to jednostki? A ostatniego zdania to po prostu nie rozumiem, popraw kropki, przecinki.
[quote="Gregory 407" blokady ścięty klin to dwie różne rzeczy co ci z blokady na kółku jak wałek np jest w innym miejscu[/quote] Jakby były pościnane kliny na wale bądź wałku to sterownik zobaczy brak synchronizacji i nie poda prądu na wtryski a one startują za każdym razem.
Odepnij plus z alternatora i wtyczkę do regulatora i zobacz jak z poborem.
Ku.... gościu i ty masz w opisie elektromechanika pojazdowa, mam nadzieje ze to tylko zainteresowanie narazie. Jaki alternator, sprawdź pompe elektryczna wspomagania, czy chodzi jaki prąd bierze itp !!!!
czujniki dostają prąd przez moduł PDC w REC
Posprawdzaj masy w instalacji, może nie łączą.
miałeś rację jeden bezpiecznik był walnięty po wymianie bezpiecznika wentylator od klimy się uspokoił ale nadal nie melduje się check engin. Nie wiesz może na których pinach ecu mam szukac prądu czy może masy?
Żadnego usypiania nie ma. Radio odłącz.
auto elektronik stwierdził że prąd na postoju pobiera sterownik LPG prins ECM VSI - 4 który jest pod naską. Po odłączeniu go problem z poborem prądu znika. Twierdzi że problem leży chyba jak mówi w rozkodowaniu/rozprogromowaniu się go i pewnie trzeba na nowo go zaprogramować/skonfigurować gdyż jego pobór prądu nie zanika na skutek działającej pamięci...
Witam dziś rano próbowałem odpalić samochód jadąc do pracy i przekręcając kluczyk akumulator prawie nic nie zakręcił. Okazało się że padł w ciągu jednego ciepłego wieczora. Po powrocie z pracy odpaliłem go z kabli i bez problemu odpalił ale po przejechaniu na cpn i około 6 km i 4 godzinach przy zgaszonym silniku po przyjeździe znowu całkowicie padł....
Opel VECTRA B 2.0 DTL po włączeniu stacyjki i załączeniu się świec żarowych rano pali mi bezpiecznik odpowiadający za przepływ prądu do przekażnika świec żarowych. Z góry dziękuję
Albo diagnostyka komputerowa, albo trzeba pod maszynę do klimy podłączyć i sprawdzić, jeśli ciśnienie jest dobre to trzeba sprawdzić czy prąd do kompresora dochodzi.
Jak aku słaby nie ma prądu w sobie do podgrzewania lub dogrzania swiec to może zakopcić po odpaleniu
Witam Zdejmij z akumulatora kleme "+" podłącz między accu a w/w kleme amperomierz i zmierz pobór prądu.Oczywiście nie uruchamiaj auta. Podaj jaka jest wartość pobieranego prądu przy załączonym alarmie i przy wyłączonym.Być może masz uszk.instalacje alarmową.
Zaczynam od pompy ale nie musze jej wymontować? wystarczy ze wtyczkę wyjmę i tam miernikiem albo probówką sprawdzę prawda? jak prąd dojdzie to przekaźnik ok?
Witam. Potrzebny schemat instalacji elektrycznej pod kątem podłączenia pompy paliwowej. Pompa jest sprawna ale jest odcięta od prądu i nie działa. Rozrusznik działa prawidłowo. Opel Vectra B, pojemność silnika 1,8 rok prod. 1996, 85 kW, wersja CD, 5- cio drzwiowy, typ nadwozia heczbek.
Sprawdź dokładnie piny i styki od bcm czy nie ma korozji Miałem że alternator pobierał prąd , ale u Ciebie występuje to losowo
A radio prawidłowo wyłączone? Błędy zczytane? W TECH2 jest opcja (dla pojazdu - o ile pamięć mnie nie myli) optymalizacja prądu spoczynkowego - być może to pomoże.
Trzeba kodowac a po drugie prąd podajemy w A a nie V....
Bardzo dziękuje za odpowiedz jutro postaram sie sprawdzic ,z drugiej strony to znaczy a skrzynką bezpieczników tak ? a co do tego braku podtrzymania prądu po wyjęciu kluczyka ? nie wiem nawet od czego zacząć w tym temacie .
Problem z silnikiem elektr. pompy wspomagania. Na początek sprawdź w złączu czy masz +12V (po zapłonie) i masę na silniku pompy. Jaki pobór prądu przez silnik pompy na opcomie?
Dzięki panowie, faktycznie nie wpadłem na to aby odłączyć wiatrak. Wiązka - czyli kable od czujników chłodnicy, kable od czujników klimy, bo to w jednym puklu jest, klima również przestała chodzić, a działała, czynnik jest, sprężarka sprawna. Jak wypiąłem kostkę z kompresora, i załączyłem klimę, to w kostce nie było prądu???
To iż zapala się kontrolka akumulatora oznacza problemy z ładowaniem akumulatora, więc miernik w dłoń i mierzymy napięcie na klemach przed włączeniem jak i po włączeniu silnika uruchamiając dodatkowo nawiew na maksa i ogrzewanie tylnej szyby. Zbadać należy też stan paska napędowego alternatora i jego naprężenie oraz rolkę napinacza, osłuchać czy nie...
Czy pomierzyłeś napięcie ładowania na alternatorze a póżniej na akumulatorze?Zmierz też pobór prądu na postoju po wyłączeniu wszystkich odbiorników.
A są jakieś błędy DTC ??
ok zrobię jak radzisz
czyli jak jest wyłączona klima to te zielone nie powinno się kręcić tak? a jak włącze klimę to powinno się kręcić Dodano po 5 Ciśnienie w instalacji sprawdź u "klimatologa", bo dmuchnięcie nic o ciśnieniu nie mówi, prócz tego, że coś tam jest. a jak sprawdzić czy kompresor się włącza https://obrazki.elektroda.pl/2399357700_... To czerwone...
Witam. Mam pytanie - czy normalny jest pobór prądu przez silnik dmuchawy nawiewu na najwyższym biegu na poziomie 13A. Był uszkodzony bezpiecznik termiczny, który wymieniłem, ale z ciekawości zmierzyłem prąd i wydaje mi się ciut za duży. Na pierwszym biegu pobiera 3,5A na drugim 5,20 na trzecim nie mierzyłem. Zaznaczam, że silnik wyczyściłem i przesmarowałem...
to masa w tablicy jest powiązana z kierunkami ? Masa jest powiązana z każdym odbiornikiem prądu. Sprawdziłbym jednak w pierwszej kolejnosci lampę w szczególności tą w której włącza się samoistnie kierunkowskaz.
Kiepski styk - również powoduje przegrzewanie przewodów w okolicy złącza, mimo relatywnie małego przepływu prądu. Sprawdź same styki czy nie są przegrzane.
Elektrolitu powinno być przynajmniej 1cm powyżej płyt (owych pieczarkowych blaszek ) . Może ktoś mnie poprawi. 11 Gru 2012 00:12 Re: Opel Vectra B 1,6 16v - Jaki akumulator dobrać to Vectry B 1,6 - sprzeczne d Zabezpieczenia: 1-ochrona przed przegrzaniem 2-przeciwzwarciowe 3-nadprądowe 4- wyświetlacz prądu ładowania ???? może dioda sygnalizująca ładowanie.
Skoro słyszysz, że przekaźnik odpada, poczekaj z pomiarem kilkadziesiąt sekund. Możliwe, że to zmierzone 0,5V "wisi" na kondensatorach. Daj im czas na rozładowanie. W końcu rozwarty styk to przerwa w dostawie prądu, ale jeśli to nie ten kierunek, to nie mam innych pomysłów ;-)
Witam.Nie działają tylne światła przeciwmgielne W Oplu Vectra B DTL rocznik 1996.Bezpiecznik nie jest przepalony,kontrolka na tablicy rozdzielczej działa ale do żarówek prąd nie dociera.Proszę o pomoc.
Uszkodzony wirnik a nie elektromagnes. Po pierwsze nie wiadomo jaki rozrusznik Delco czy Bosch po drugie skoro pali na zimnym a na ciepłym nie to przecież usterka łatwa do zlokalizowania a skoro pobór prądu jest duży więc elektromagnes łączy.P
Tak. Ale jeśli nie masz prądu to musisz mieć spalony bezpiecznik/przekaźnik lub źle podłączyłeś zasilanie z aku,
Prawdopodobnie masz alarm z przekaźnikiem odcinającym napięcie po stacyjce lub do stacyjki. jeżeli tak to przyczyny szukaj na styku przekaźnika. Normalnie żaden nie w tym miejscu przekaźnika alarmu własnie z poodu dużego prądu - ale kto wie co ktoś namieszał.
ale jak go podłanczałes na krutko,zwarłeś te dwa kable co idą na czujnik czy dałeś prosto + i - z akumulatora , może wogule nie dochodzi prąd na ten czujnik,sprawdź bezpieczniki i przekaźnik
Witam Poszukuję shcematu elektrycznego klimatyzacji -Opel Vectra 97 2.0. 16v nie dochodzi prąd do sprężarki po napełnieniu klimy tesz nie działa.Pomocy dzięki. A przycisk działa bo wiatrak się kręci jak włończe klime.
Naładuj akumulator - piszczenie i mruganie to wynik pracy alternatora - duży pobór prądu. Potem odpal i trzeba pomierzyć czy wszystko jest ok.
witam.mam problem a mianowicie cos sie dzieje z moim oplem nie pali na dwa cylindry iskra jest sprawdzalem prad miernikiem i dochodzil do wszystkich wtryskiwaczy.prosze o pomoc.
Regulatory napięcia do tych alternatorów Boscha mają „zaprogramowane” doś takiego jak stała czasowa reakcji na obciążenie. Może być inna w zamienniku w stosunku do oryginału. Teoretycznie, jeśli chcesz mieć tak jak fabryka przewidziała, to musisz kupić oryginalny regulator napięcia Boscha o dokładnie tych samych numerach co regulator fabryczny...
Jak po paru dniach nie odpala to może coś prąd pobiera na postoju,albo akumlator się kończy.13.5 V to nie najgorsze ładowanie.Pomierz jaki prąd pobiera na postoju przy wyłączonych odbiornikach .
Mechanik wymieniał w prawej lampie żarówkę własnie od postojówek, i na drugi dzień to się stało, Ale całą lampę przejrzałem i przewody do lampy i to nic nie daję. Ale dziś w nocy zaobserwowałem ciekawostkę kiedy jedzie się po dołach to ta żarówka gaśnie, więc sklejanie się przewodów odpada, przypuszczam że wina może lecieć przy skrzynce z bezpiecznikami...
i pobór prądu w spoczynku były w porządku No, ale tego nie wiemy.
I zapewne jest to vectra z przedziału 95-97 drzwi od strony pasażera bardzo częsta przyczyna. Opel nie pomyślał i za duży prąd idzie przez te właśnie drzwi wymiana jest dość prosta i nie powinna ci sprawić problemów. POZDRAWIAM
Witam ..mam problem z pompą która była remontowana 2 lata temu ,od dwóch miesięcy wyświetla check.Mam op-coma i pokazuje bład 1631 ale przy tym błędzie albo auto powinno być kaput albo mieć muła bo to błąd sterownika.Ja wiem że to może być do czasu ale czy macie jakieś pomysły..może soft w pompie ,może zawór dawki, no oczywiście może być tłoczek zwiększony...
Na 99% to. Na 1% żarówka lipna, kiedyś kupiłem takie chińskie co prąd zarły jak wilkołak trupa ale światła nie dawały.
prądu stacyjce vectra vectra pobór prądu vectra gniazdo vectra
speed renault projektor błąd klapka megane
motorola gm300 blaupunkt ms12bt
Peugeot 3008 - brak połączenia z kalkulatorem ekranu Producent magnetowidu Universum VR7952 - Funai czy Philips?