Tu masz schematy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Co prawda do 2005 i 2006 roku ale punkty masowe powinny być te same.
Sprawdź: - bezpieczniki - klemy na akumulatorze - punkty masowe pod maską - błędy za pomocą VCDS
Może trzeba by sprawdzić przewody zasilające moduły w kabinie pod kątem występowania śniedzi, jak i punkty masowe w kabinie oraz w komorze silnika na wszelki wypadek.
przewód masowy powinien iść z tyłu silnika na prawe nadkole
Łap punkty masowe do twojego auta:
jak odpialem kable +- od akumulatora oczywiscie na zalaczonym silniku Rób tak dalej a zaraz będziesz miał kolejny alternator do wymiany. Zawsze wszystko sprawdzaj na podłączonym akumulatorze. Punkty masowe posprawdzaj, chociaż to nijak ma się do Twoich pomiarów bo gdyby gdzieś była masa uwalona to nie odpalił byś auta, a sądzę że alternator i rozrusznik...
Wygląda na jakieś zanikanie napięcia/masy. Sprawdził bym punkty masowe i zasilania BSI/BCM/ECU.
Podejżewam masę I masz rację ,sprawdź punkty masowe oczyść z korozji i będzie OK.
Czyli ładowanie raczej dobre, warto by sprawdzić dobiły spada napięcia podczas rozruchu, oraz wykręcić licznik i sprawdzić jego złącze oraz punkty masowe pod deską.
Zbyt duże obciążenie przewodu masowego, względem jego przekroju, całkiem możliwy brak masy na silniku, sprawdź punkty masowe pod maską, powinny być minimum dwa.
Najpierw to opisz kolego porządnie co się stało, co odwaliłeś, albo co się spaliło. potem napisz dokładnie co za pojazd masz. Numer silnika niewiele komukolwiek powie. A taka ogólna rada co do iskry - zawsze warto wszystkie punkty masowe poczyścić lub ogólnie wszystkie kostki elektryczne :) . I co to znaczy "Po zgubieniu moduł zapłonowy podczas jazdy"?...
popraw wszystkie masy punkty masowe w lampach, w gnieździe i wszystkie na ramie.
Co to może być w Toyota celica vti 1.8 kierunkowskazy levy prawy po włączeniu świeca 4 jak avaryjne?? Gdzie szukać usterki (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsza przyczyna objawu „po włączeniu lewego lub prawego migają wszystkie cztery jak awaryjne” w Celice 1.8 (VVT‑i) to: - uszkodzony/przywarty wewnętrznie włącznik świateł awaryjnych...
Miejsce "smażenia" to bezpiecznik od alternatora Sprawdzić należy jego okablowanie, punkty masowe w komorze silnika oraz dał bym samego altka to sprawdzenia. Nie muszę chyba pisać co się może wydarzyć jak dojdzie do zapłonu.
Słabe świecenie kontrolek, wariowanie wskaźników- książkowy przykład braku masy. Sprawdź punkty masowe przy silniku i skrzyni.
Wymiana, to nie naprawa. A gdzie sprawdzenie instalacji? Problemem kierunkowskazów może być manetka. Do sprawdzenia główne punkty masowe i zasilania.
Witam. Jak w temacie,podpowiecie gdzie szukać punktów masowych instalacji elektrycznej, wiadomo od klemy minusowej do nadwozia, gdzie pozostałe główne punkty? Mam dziwna usterkę,uszkodzona już trzecia cewka zapłonowa w tym aucie w krótkim czasie, przewody zapłonowe i świece nowe markowe. Jest to CLIO 1.2 75km ROCZNIK 2008.Jedną z cewek potrafiło dosłownie...
Praktycznie wszystko masz na schemacie. Te bezpieczniki na pinie 62, 63* i 3, przekaźnik K46, punkty masowe do pinu 1 i 2.
Zależy w jakim stanie jest twoja instalacja. Może wystarczy wymienić kilka przełączników, wsuwek i oczek, poczyścić punkty masowe i będzie wszystko działać. Jeśli jednak instalacja jest niebezpiecznie przestarzała i trzeba ją wymienić to polecam samemu zrobić wiązki przewodów. Wtedy będziesz mógł wykonać instalację "po swojemu" uwzględniając przeróbki...
Wsadź jeszcze kondensator, dobijesz akumulator do reszty, to pukadło nie potrzebuje kondensatora. Zajmij się lepiej instalacją auta, głównymi połączeniami masowymi i plusowymi, zaciski alternatora, rozrusznika, punkty masowe i same klemy akumulatora
Pytanie co było zmieniane i kto jaki miał na to pomysł, trzeba to sprawdzić, może wstawione coś z zamiennika nie odpowiadającego parametrom, może zrobione jakieś obejście z racji uszkodzonego przewody, oczka czy coś w tym rodzaju, trzeba też sprawdzić punkty masowe na ramie, dalej nie wiemy, w którym momencie pali moduł, pozdrawiam
Pod maską, po stronie kierowcy, za skrzynką bezpiecznikową. Możliwe że moduł SAM jest zalany, trzeba by rozkręcić i przemyć albo wymienić. I można też sprawdzić punkty masowe pod maską w taką pogodę często padają ofiarą rdzy.
Witam!!!! Ja na twoim miejscu sprawdziłbym stan połączenia klem na akumulatorze i je oczyścić i nasmarować najlepiej wazeliną techniczną. A jeśli sytuacja by się powtórzyła to sprawdziłbym jeszcze wszystkie punkty masowe w samochodzie, przedewszystkim te obok akumulatora.
W niektorych sharpach 32" z tego okresu byla fabryczna wada, gdzie inverter o oznaczeniu KLS-S320BCI-M traci kontakt z masa. (Trzeba odkrecic blaszana oslone invertera i go wyciagnac, po czym oczyscic punkty masowe po obu stronach invertera i ekranie). Nastepnie zlozyc wszystko spowrotem i wymienic srubki, ktorymi przykrecamy obudowe blaszana na nowe...
zauważyłem że włącza mi się kontrolka od aku w trakcie jazdy i po ok 2sek gaśnie. Myślałem że może alternator już niedomaga. Może to być też przyczyną przygasania świateł? Jak najbardziej :zużyte szczotki, wytarte pierścienie wirnika, pózniej inne rzeczy. Warto się jeszcze na wstępie upewnić jak wygląda połączenie klema aku - karoseria i punkty masowe...
Czy punkty masowe 1 i 2 to może być ten sam punkt łączenia z karoserią (w sensie w tym samym miejscu)? Jeśli mow o pierwszym rysunku i o GND2 i PunktMasowy1 to _powinien_ być ten sam punkt. Czyli prościej mówiąc strona wtórna transpotorów powinna być uziemiana być powinna do bloku driverów a nie do ramy. Jesli kontekst dotyczy II rysunku to arduino...
Rzeczywiście, sprawdziłem dokładnie schematy i jest tak jak piszesz. Wydawało mi się, że piny 9/12 i 12/12 to są zasilania masy do klimatronika. Dziękuję za naprowadzenie.
Jeżeli dzieją się takie dziwne objawy jak gaśnie po włączeniu wstecznego, przygasanie lampek kontrolnych. Proszę sprawdzić poszczególne punkty masowe czy silnik ma prawidłową masę z akumulatora , sterownik silnika ECU czy ma prawidłową masę ,przyrządy kontrolno pomiarowe (licznik) jak również zewnętrzne oświetlenie. Miałem podobny problem z masą golf...
Codzi o to zę jak spawasz czerwoną rączką i masz zieloną mase a przerwa blach to niebieska kreska . Kreska niebieska to przerwa którą sie spawa. I jak przerwa jest niepospawana a drut dotknie druga częśc spoiny to prąd się zamyka poprzez karoserię do masy , tworząc niepotrzebne napięcia na różnych sterownikach, bo często punkty masowe elektroniki samochodu...
Proponował bym najpierw sprawdzić złącza masowe silnik rama ,rama akumulator. potem główny wyłącznik prądu .To są słabe punkty scani .
Mam prosbe czy moglby ktos napisac gdzie w pojezdzie marki Opel Calibra sa punkty masowe?
Witam. Mam zamontowane radio CB w samochodzie. Do wczoraj wszystko pracowało super. Dzisiaj nie da się już słuchać ,bo słychać tylko zakłócenia od układu zapłonowego.Podobno jest to wynik braku masy silnika do karoserii.Poza tym wymieniłem kable zapłonowe wraz ze świecami, oraz kopułką.Nic to nie dało. Chciałbym sprawdzić te masy . ale nie wiem gdzie...
W lagunie standardowym problemem jest wypalanie się tych styków. Musisz zdemontować tapicerkę z lewego boczku w bagażniku i ponad nadkolem jest złącze, w którym to się przeważnie przepala. Nie pamiętam teraz kolorów przewodów do szyby, ale w tej kostce to te dwa najgrubsze. Cieszę się jeśli pomogłem.
jeżeli punkty A i B są odległe ponad 1000 km to obecnie nie ma innego wyboru jak samolot Wiele tras na znacznie dłuższych odcinkach pokonuje się innymi środkami komunikacji: to kolej, transport drogowy czy morski. Samolot nie jest więc koniecznością i coraz częściej mówi się o tym, że złote czasy lotnictwa powoli się kończą. Miedzy innymi z przyczyn...
Taki schemat znalazłem. Interesuje Cię jakaś konkretna masa? https://obrazki.elektroda.pl/5649954200_...
to jest moduł komfortu... tak czy siak... pozostaje Ci tylko jedno, przywrócić wiązkę elektryczną do porządku... bo z tego co widać na załączonych zdjęciach "nasi tam byli" posprawdzaj także punkty masowe - głównie nakrętki, czy są dokręcone...
http://obrazki.elektroda.pl/2045271600_1... Jedyne używane pole plusa zasilania. Wszystkie pola masowe nie są konieczne. Są to tylko punkty mocujące. Ważne by któryś z nich był pewnie połączony z ścieżka masy. Na spodzie laptopa powinna być nalepa z napięciem zasilania oraz pobieranym maksymalnym prądem.
Zapomniałem dodać że jest to anglik No tak. Drobny szczegół. Czy w takim razie będzie znajdowac sie ona po drugiej stronie? Według obrazka który znalazłem akurat w tym przypadku jest to lustrzane odbicie.
ABS działa tylko ASR i ESP się wyłącza .Wiem ale jak to naprawić bo nie znam przyczyny albo podejrzanych .Poczyściłem punkty masowe .Podejrzewam ,że może to być też już stary akumulator i traci napięcie pod dużym obciązeniem.Niestety nie mam innego pewnego AGM na podmiane ,żeby to potwierdzić.
ECU ma punkty masowe na przewodach, tzn niektore przewody sa masowymi i sa polaczone z nadwoziem. trzeba sprawdzic te punkty czy nie maja za duzej rezystancji na przejsciu. mialem taki przypadek w fordzie focusie tylko tam obroty zawieszaly sie czasami na 1200rpm. A tez wymieniali przepustnice i cuda robili.
Sprawdź punkty masowe między akumulatorem a ramą i między ramą a silnikiem.Poszukaj błędów w innych sterownikach , być może mogą mieć powiązanie z tą usterką.
Znajdź sterownik silnika i popraw wszystkie punkty masowe jego instalacji - zwłaszcza okolice przedniej lewej podłużnicy i pod lewym reflektorem.
Działał by silnik bez zasilania komputera? Chociaż bywa że potrafi zgasnac nieoczekiwanie wtedy / ktoś wspominał że obok komputera są punkty masowe
Główne punkty masowe: Komora silnika -główny pod akumulatorem -w okolicach zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego(w stronę przegrody) Kabina -pod kolumną kierowniczą -w okolicach zawiasów drzwi kierowcy i pasażera Bagażnik Okolice świateł
Założyłem, że wszystkie a6 c5 będą miały te same punkty masowe Avant, 2.8 AMX, 2001r Mógłbyś podać dokładną ścieżkę w ESLA gdzie znalazłeś te schematy? U mnie ich nie znajduje :/ Tak samo w niemieckiej wersji pod hasłem "massepunkte"
Nie wiem czy o taki opis chodziło,punkty E2 i E4 strona 7
Podmień przekaźniki w skrzynce pod maską To odpada Sprawdzane podmianki były i troszkę wymuszony start wiesz nie należę do ludzi by pochopnie coś robić Kolega ma wykupioną opcję w Jalteście i tam jakieś schematy ma tylko od niego temat ? musisz to sam na pędraka zgrać Ok w poniedziałek do niego podlecę i jeszcze . ale nie główny bo zapłon był Dokładnie...
Podstawowa elektryka samochodowa. Punkty masowe do sprawdzenia
Niestety to nie jest związane z punktem masowym lampy. Bo światło wsteczne działa bardzo dobrze. Punkty masowe próbowałem różne i jeśli biorę plus z innego miejsca to działa ok, z gniazda żarówki pozycyjnej nie. Coś go rozłącza - jakiś moduł świateł podejrzewam, ale nie wiem gdzie mam go szukać.
Dzięki wielkie, ale sprawdzałem już wszystkie punkty masowe i wszystkie są w pożądku, masz jakieś inne pomysły?
mercedes punkty masowe koło masowe imprezy masowe
pomiar dźwięku analogowy licznik impuls diesel rozruch
monitors schematics naprawa płyty głównej pieca vailant
Koszt naprawy pokrywy baterii Olympus C-740 Ultra Zoom Parametry głośnika B&C 15PS100-4: które są właściwe?