Siema, mam Fiata Grande Punto 2006 Sport 1.4 16V o mocy 95 KM i mam problem z Check Engine. Sonda została wymieniona, ale nadal wyświetla się błąd z tą nową sondą. Co ciekawe, w zimie Check Engine zniknął.
Zrób porządną diagnostykę, pali się check to są błędy a po drugie to błędy to nie wszystko, są jeszcze parametry rzeczywiste.
Skoro masz elektronicznie sterowaną przepustnicę, to sprawdź potencjometr przy pedale gazu
Pompa CR do regeneracji ew sprawdzic wtrysiwacze.
Podłączyłem interfejs, nie ma żadnych błędów zapisanych w ECU. Zabrałem dziś akumulator do podładowania, bo nie chciał wczoraj zapalić po tygodniowym postoju,i po kręcenia przez ok 4sek wywala check engine.
Nie świeci Ci się "check engine"? Ciśnienie paliwa powinno wynosić nieco ponad 3 bary (nominalnie pompa ESS 276 ma 3,5 bara).
A to nie spowoduje pojawienia się kontrolki CHECK ENGINE?
Podrzuci ktoś schemat licznika? Ew opis pinów złącza? Nie działa kontrolka check engine, gdy wymuszam działanie komputerem też nie chce a błędy ma w silniku.
Centrala wtrysku uszkodzona, da się naprawić.
Ma DPF?
Nie piszesz na jakim paliwie zapala się check. 8O
check engine, wcale się nie pali. Dzień dobry, grandę punto 1,4 stało miesiąc, teraz nie odpala, po przekr. Kluczyka check engine zaczął dosłownie migać jak migacze , łącznie z podobnym dźwiękiem , po czym zgasła bezpowrotnie, auto nie pali także na pycha, pali się za to kontrolka nieautoryzowany zapłon( auto z kłudką po prawej) dziś wymienię baterie...
Nadal potrzebujesz?
Witam. Mam problem z Punto. Zapaliła się kontrolka check engine. Po paru dniach kontrolka zgasła i już się nie świeciła na odpalonym silniku. Lecz na nieodpalonym na zapłonie nie gasła. Po kolejnych paru dniach znowu się świeciła cały czas. Podpiąłem Viakena z fiat ecu scan i skasowałem błąd P1135. Efekt jest następujący . Check engine przed odpaleniem...
Gdyby był uszkodzony czujnik położenia wału, to auto by nie odpalało. Jeśli nie świeci check engine to zignoruj ;)
Trzeba sprawdzić czy dociera paliwo.
Podłącz do komputera i sczytaj błędy.
Zależy co dla ciebie oznacza tani. Możesz kupić iCar2 na bluetooth za 50 zl który ci odczyta błąd i inne parametry podczas pracy silnika, a możesz kupić tester za 300 zł który też nie będzie takim profesjonalnym i też odczytasz błąd kontrolki silnika. Pamiętaj że takie tanie testery nie zawsze potrafią połączyć się z obd, tracą połączenie, nie skanują...
powiedz co miał mi skalibrować
Szukam schematu kabla interfejsu do Punto II 2002r. Na allegro jest sporo różnych, zazwyczaj VAG KKL lub elm327 i tak naprawdę nie wiem który kupić żeby działał więc najpewniejszym sposobem jest samodzielny montaż. Chcę skasować check engine w Punto 2002r. 1.2 8v, znalazłem kilka schematów kabla VAG na max232, jednak są między nimi drobne różnice i...
Powodem palenia się Check Engine jest prawdopodobnie brak emulatora wtrysku.Mam Punto 16V i po założeniu ten problem zniknął.
To tzw. "check engine" czyli system zarejestrował jakieś błędy, konieczne trzeba się udać do kogoś kto posiada komputer diagnostyczny w celu odczytania tych błędów i dalsze postępowanie zależy co tam odczytacie. I jeszcze mała korepetycja Kolory kontrolek w samochodach mają takie samo znaczenie jak w sygnalizacji na skrzyżowaniach czyli: zielone - jedź...
https://obrazki.elektroda.pl/8785565700_... Dzień dobry, w jaki sposób można ściągnąć z licznika wskazówki: obrotościomierza, prędkościomierza, temperatury i paliwa. Poprzedni właściciel wylutował diodę od kontrolki check engine... Chciałby ją mieć z powrotem.
A więc dzisiaj sprawdzając Punto zauważyłem że świeci się ciągle kontrolka check engine (ta żółta z silniczkiem) oraz kluczyk z napisem code. Wczoraj wydaje mi się że kontrolki te gasly. Czy ktoś wie jak obejść te immo bo nie posiadam karty codu albo skąd można takie cos uzyskać?dzięki.
Rozgrzej silnik w normalnym ruchu, zatrzymaj się, odczekaj minutę na postoju, zgaś silnik, odepnij wtyczkę. Potem normalnie uruchom silnik i zobacz jak się będzie zachowywał podczas jazdy (wrzucaniu luzu). Bo ECU rozumiem, że żadnych błędów nie pokazuje? Błędów brak, czasami pokazuje się jeden od katalizatora (coś odwala trzecia sonda za katem). Zrobiłem...
Witajcie, problem wygląda następująco. W Grande Punto 1.4 8v pojawił się check engine. Po podpięciu pod komputer pokazuje błąd P0141 czyli błąd grzałki sondy za katalizatorem. Sonda wymieniona na nową dedykowaną BOSCH (niepotrzebnie). Błąd po skasowaniu i 2 lub 3 krotnym odpaleniu auta powraca. Czy ktoś rozwiązał ten problem? Jeżeli nie to czy możecie...
Witam dziś zapalił mi się check engine. Podłączyłem komputer i pokazało mi błąd fuel pressure. Samochód fiat punto 2 fl 1.3 multijet 70km. Czujnik cisnienia i filtr paliwa zmieniony. Co może być nie tak pompa paliwa wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa ? Pozdrawiam
A przyczyną że check engine wyskakuje to może być regulator ciśnienia ? I czy warte coś są zestawy naprawcze pomp ?
Witajcie znawcy :-) mam do Was pytanko otóż mam spalanie 12,8 L / 100 km w Punto II 2004 r 1.2 / 60 km , jeżdząc na benzynie pali się check engine , po przełączeniu na gaz spalanie się nie zmienia za to znika check engine. Jeźdze bardzo ekonomiczne obroty do 3 tys. Co proponujecie zrobić aby spalanie było takie jakie powinno być. Pozdrawiam Was i serdecznie...
Witam forumowiczów. Mam problem z kontrolka check-engine(swieci na zółto)autko fiat punto 2 z 2001 roku,poj. 1,2. Do tego przy gwałtownym dodaniu gazu dławi silnik. Komputer wyrzuca błąd P0420. Da się coś z tym zrobić czy muszę jednak wymienić katalizator. Sondy sprawdzone tzn. podmienione na sprawne. Z góry dziękuję za pomoc.
A zapala sie jakas kontrolka? Dokladnie kontrolka MIL, inaczej Check Engine(taka pomaranczowa). Ile przebiegu ma Fiacik i ile czasu poruszasz sie na LPG?
Witam Od jakiegoś czasu noszę się z zakupem interfejsu do jednego z moich samochodów - Accorda VI 1.8 2001 polift. Ma on złącze OBD. Dodatkowo od kilku dni zajmuje się samochodem ojca, który był błyskawicznym zakupem (długa historia) z check engine od samego początki. Jest to grande punto 1.9 diesel z 2006 roku (o ile mnie pamięć nie myli). Tutaj poza...
Fiat Punto 09r 1.3 JTD MULTIJET Po zaświeceniu się check engine silnik nie odpala lub gaśnie,i również świeci się i odpala.Po podpieciu kompa (Texa) wyskakują błędy: -Anomalia obwodu niskiego ciśnienia P0003 Uszkodzenie mechaniczne Utrata płynu lub wadliwy spryskiwacz -Ciśnienie flauty P0087 Podzespół uszkodzony Moc zredukowana -Ciśnienie flauty P0089...
Świeci się kontrolka check engine. Ma aktywny błąd w układzie. Zobaczysz po podpięciu auta pod program
Źle ustawiony tzn ? Na co na wielopunkcie ustawiać zapłon skoro wszystko leci z automatu i nie ma żadnej mechaniki od CPWK aż do świecy ?? Chyba że się mylę Check engine się nie świeci. Ciepły trzyma obroty, podejrzewałem czujnik temperatury powietrza.
Cholera,nie wiem jak to jest w elettra,ale np w punto II miganie kontrolki oznacza że koło foniczne nie jest zaadaptowane. No ale elettra to całkiem co innego. Apropo-jak się tym jeździ?
Np. w Grande Punto, nie trzeba się tak wysilać - wystarczy jednocześnie wcisnąć gaz i hamulec, zróbcie tak 2x i macie gwarantowaną kontrolkę check engine i komunikat "sprawdź silnik" na wyświetlaczu... Ja podczas oględzin Octavii zastałem pod maską odpięty wąż powietrza za przepływomierzem... i głupi sam to poprawiłem przed jazdą testową.
Kolega posiada te auto od niedawna, stad te pytania. Drobna poprawka check włączał się przedtem po przekroczeniu 110-115KM/h, a nie jak podałem 130km/h. Po wykasowaniu błędów, właśnie przed godzinka przeszedł kolejny test -check engine nie zapalił się, Jutro z rana o 7.00 sprawdzę, czy ponownie jakieś błędy się nie pojawiły. Teraz mam pytanie jak jest...
Fiat Grande Punto 2006 150tyś km 5d 1.3 16V MultiJet 75KM Pali się check engine, samochód odpala i jeździ normalnie. Komputer pokazuje średnie spalanie na poziomie 4,9l / 100km Błąd: Czujnik ciśnienia doładowania - ciśnienie zgodne z atmosferycznym. Po odpaleniu silnika ciśnienie zadane wynosi koło 1000 a czujnik pokazuje 700 przy 3 tysiącach obrotów...
Mimo podjętych kroków problem niestety nie ustał a nawet się rozwinął. Na pierwszy ogień postanowiłem wymienić świece i przewody wysokiego napięcia (oryginały dobrane z katalogu). Nie przyniosło to spodziewanego efektu więc postanowiłem pójść dalej i w przeciągu kilku dni zakupiłem 2 cewki (zamienniki). Po tej operacji o ile ma to jakiś związek z tym...
mialem punto I na gazie i wtrysk byl rozlaczany przez przekaznik bez zadnych problemów nic sie nie swiecilo wiec moze sonda bedzie robila taki balagan! bo po przelaczeniu na gaz sygnal z niej jest przelaczany dla kompa gazu a komp benzyny pokazuje check engine !! a jesli chodzi o emulator wtrysku to cena wacha sie okolo 150zl..
Po podłączeniu do modułu tablicy rozdzielczej błędów nie ma, przy teście check engine kontrolka zaświeca się i gaśnie. Natomiast po włączeniu zapłonu już się nie zapala. Immo jeszcze raz zaprogramowałem z karty kodowej, ale to nic nie zmienia.
Witam, miałem podobny problem, czasami po nagrzanym silniku i zgaszeniu, nie mogłem odpalić, po paru minutach już zapalał. komp wykazywał brak błędów.- tak było na początku. teraz jak się zrobiło ciepło, silnik zgasł i nie mogłem zapalić nawet po odczekaniu. po odholowaniu auta pod dom, zapalił i po minucie zgasł. Wymieniłem czujnik wału i teraz jest...
Czy to możliwe, że ECU nie odpala silnika gdy napięcie na aku za małe? Możliwe, możliwe też, że jak przy zakładaniu tego kabla bardzo iskrzyło, to ECU się "zawiesił". Odłącz akumulator, naładuj go i podłącz z powrotem - powinno pomóc. Do ładowania wystarczy odłączyć klemę "-" (w zasadzie bez znaczenia którą ale ze względów bezpieczeństwa - ryzyko zwarcia...
Witam Problem w PuntoII polega na tym, że parę miesięcy temu od czasu do czasu zapalała się żółta kontrolka check engine, ale samochód chodził dobrze, jakiś miesiąc temu parę razy się przytrafiło, że chodził tylko na 2 cylindrach, ale po dodaniu na wysokich obrotach problem znikał. Byłem na komputerze, pojawiło się że cewka do wymiany, którą wymieniłem,...
Mam problem z moim Punto 1.9JTD. Aktualnie bez pomocy samo startu nie odpala, i nie może utrzymać jałowych obrotów. Zaczęło się od tego, że zrobiłem zwarcie w instalacji elektrycznej (połączyłem plusowy kabel z minusowym od podświetlenia tablicy rejestracyjnej) po czym zauważyłem, że przepalił się bezpiecznik, wymieniłem go i samochód już nie chciał...
Witam forumowiczów, Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu: Samochód Fiat Punto II 1.3 Mjet 16V (2006) 150000 km Problem: Przy około 2700 -3000 obrotów zapala się kontrolka check engine, towarzyszy temu wzrost obrotów, taki trwający pół sekundy. Kontrolka już nie gaśnie, silnik chodzi normalnie, nie ma żadnych innych objawów, no może jest trochę słabszy...
Sorki kolego tzok nie dzoczytałem pisałem o głowiczce 1.1 Spi Dodano po 5 Kolego, teraz mi się przypomina że miałem kiedyś takie punto właśnie z podobnym problemem auto wtedy wysłałem do znajomego, który pracował w serwisie fiata i wiem że robił coś ze sterownikiem.
1,2 16V = Punto 85 (85KM bez katalizatora). Rozrząd w tym to chyba za żywotny nie był, ja mam 8V a i tak po 120kkm dzwoni przy przyspieszaniu pod górę jak diesel. Jak byś miał coś bardzo nie tak z sondą to by Ci świeciła, jak to ktoś zabawnie nazwał, marchewka na desce (check engine), z drugiej strony jeśli po jej odłączeniu jest bez zmian... to jest...
Przewód drozny. Zastanawiam się czy układ sam się nabije czy trzeba mu pomóc. Dzisiaj znowu check engine i brak mocy. Chyba po prostej wymianie nic nie powinno się dziać takiego Dodano po 17 Gruszka wypycha i zaciąga sztangę ale podczas pracy jej ruch jest do połowy tylko
Witam Kupiłem tydzien temu Fiata punto mk2 2001 rok i mam pewien problem co jakiś czas wyskakuje kontrolka "check engine" ale tylko i wylacznie jak samochód jest gorący po podłączeniu do komputera uzyskalem taki oto błąd P0351 Ignition Coil 1 Circuit Wymieniałem cewki i talej to samo ... Ecu jest nowy z 2009 roku czasem jadę i nic, samochód pełen ludzi...
u mnie problem z chek wystepuje prz jednostajnej jezdzie z duza predkoscia punto 1,6 MPI nie mam emulatora lambda , po miescie nie zapala sie wcale . wraajac do tematu szczelny dolot dobra regulacja reduktora i jazda nic sie nie martw ps. bradzo wazne jest zeby uszczelnic wyszstkie przwody podcisnieniwe zeby nie lapal lewego powietrza
Niby normalnie jedzie tylko świeci się kontrolka silnika Jak świeci się Check Engine to nigdy nie jest normalnie. Jak ktoś tu napisał przepływ spalin układu wydechowego ma falowy charakter i jest odpowiednio strojony dla całego układu. Pozbycie się kata i wspawki rurek to kowalstwo nie mechanika. BTW nowy kat uniwersalny o odpowiednich parametrach...
Ja mam zagazowany Fiat Punto 85 16V z plastikowym kolektorem dolotowym. Przebieg na LPG 40000 km, zero problemów. Zwykła instalka jak do gaźnika, tylko sam założyłem emulatory wtryskiwaczy ponieważ palił się CHECK ENGINE po przejściu do pracy na gaz ( gazownik ciemniak). Najważniejsze to dbać o kable W/N oraz świece( mogą pojawiac się strzały w kolektor...
Witam. Posiadam Grande Punto 1.3 multijet. Zerwał mi się łańcuszek rozrządu. Do wymiany były 2 dźwigienki zaworowe i dwa zawory. Tłoki nie był uszkodzone. Głowica została kompleksowo zregenerowana. Rozrząd składałem na blokadach (wału korbowego oraz wałków rozrządu). Po złożeniu obróciłem wałem 2x - wszystko wyglądało ok. Niestety po złożeniu auto nie...
Witam Fiat Punto 1.2 16V , 2001 rok, benzynka Bbłąd "P0340 - uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu" (check engine cały czas się świeci) i jakiś błąd sondy bodajże dolnej ale sonda wygląda na dobrą. Samochód gaśnie na biegu jałowym a przy ruszaniu mocno szarpie obroty falują w granicach 1000 do 500 poniżej auto gaśnie. Próbowałem szukać tego czujnika...
Dzięki wszystkim za pomoc. Okazuje się, że świecenia CHECK ENGINE na gazie można uniknąć ustawiając emulację sondy na przebieg z odpowiednimi okresami emulacji stanu niskiego i wysokiego, ale powoduje to świecenie kontrolki dla odmiany na paliwie... Czyli pozostaje ustawienie emulacji na masę, reset ECU i odcinanie kontrolki przekaźnikiem. I to by był...
Wszystkie usterki zostały usunięte. Teraz już nie szarpie i nie gaśnie. Obroty ładnie schodzą do ok 900 tak jak powinny. Jak już pisałem, podczas podpinania samochodu pod komputer wychodziły najróżniejsze błędy: od uszkodzonego czujnika podciśnienia po sondy lambda i wypadanie zapłonu. Zacząłem od kupna nowego oryginalnego (nie żaden zamiennik) czujnika...
Na 100% przekaznik odcina kontrolke CHECK ENGINE po zasileniu zaworow gazowych. Emulator wtrysku nic Ci nie zmieni. Prawdopodobnie uruchamiasz silnik w trybie awaryjnym - tzn. odpalasz od razu na gazie. Nie przejmuj sie, jesli auto jezdzi normalnie i nic sie nie dzieje to olej ta kontrolke. Napisz tylko jaki masz sterownik gazowy.
Kontrolka "Malfunction Indicator Lamp" - tzw. "marchewa" ;) lub bardziej ogólnie CHECK ENGINE canister selenoid valve - elektrozawór pochłaniacza par paliwa (EVAP). Do większości elementów idą po 2 przewody - jeden to zasilanie po zapłonie, drugi to kluczowana masa, na czujniki idzie zasilanie 5V, masa i sygnał zwrotny.
Witam, od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem samochodu Fiat Grande Punto 1.2 48 kW. Samochód bardzo długo kręci zanim odpali. Został wymieniony czujnik wału korbowego z Delphi na Magneti Marelli.Na tym czujniku Delphi samochód w ogóle nie chciał załapać, odpalał za trzecim, czwartym razem. A na Manetti odpala za pierwszym ale po długim kręceniu....
Witam! Mam problem z puntem 2, 1.2 16v z 2003roku. Nagle zaczął palić na 3 cylindry w trakcie jazdy. Po wyciągnięciu przewodu z drugiego cylindra w trakcie odpalenia nic się nie zmieniało. Wytypowałem więc brak działania drugiego cylindra. Po podłączeniu do komputera pokazywało błędy wypadania iskry. Świece i przewody ok. Wymieniłem cewke, nie pomogło....
ja sądze że coś jest nie tak z podłaczeniem czujników po tej wymianie i gdzieś nie ma styku, ten żółty silniczek to check engine , czyli sprawdz motor kolokwialnie , ja bym pojechał na komputer , może coś nie ma masy , a może poprostu przestawili rozrząd delikatnie :) o ząbek, a tak na koniec gdyby to była sonda to juz na dzieńdobry przy właczeniu motorka...
Witam Jestem posiadaczem Fiata Punto II 1.2 2002r. Moje problemy zaczęły się po założeniu instalacji LPG(sekwencja), od samego początku po odpaleniu na zimnym silniku i przełączeniu się na gaz szarpało autem do momentu jak się rozgrzał. Na ciepłym był ok. Po jakimś czasie zacząłem mieć problemy z odpalaniem, wyskakiwała kontrolka check engine i trochę...
Dzięki wszystkim za pomoc. Okazuje się, że świecenia CHECK ENGINE na gazie można uniknąć ustawiając emulację sondy na przebieg z odpowiednimi okresami emulacji stanu niskiego i wysokiego, ale powoduje to świecenie kontrolki dla odmiany na paliwie... Czyli pozostaje ustawienie emulacji na masę i odcinanie kontrolki przekaźnikiem. I to by był chyba koniec...
Posiadam Punto 1,2 16V. Uważam,że lepiej pracuje na gazie jak na benzynie. Nie założyłem do niego komputera tylko zwykłą instalkę i dzięki temu prawdopodobnie nie mam żadnych problemów. Musiałem tylko zrobić samodzielnie emulację wtrysku ze względu na zapalający się CHECK ENGINE po przełączeniu na gaz. To samo zrobiłem koledze w Palio i również silnik...
Napięcie ładowania mierzyłem z wyłączonymi światłami i włączonym nawiewem i na wolnych obrotach wynosiło dokładnie 13,95 V. Ogólnie z licznikiem dzieje się coś dziwnego tj. jak przekręcę kluczyk na pozycje zapłonu a następnie bez odpalania silnika przekręce z powrotem na pozycję 0 (bądź wyjmę kluczyk) to przez około 10 sekund pali się jeszcze na liczniku...
Silnik stuka i się trzęsie na wolnych obrotach. W jeździe nie próbowałem, żeby go nie męczyć. Check engine mruga cały czas i jest tylko jeden błąd P1300 - brak adaptacji koła fonicznego. Ten silnik to jest benzyna 1.4 w obudowie fitra powietrza nie ma przepływomierza. Map sensor w kolektorze ssącym wymieniłem na nowy. Wcześniej nie mogłem wykonać adaptacji...
Witam, Dostałem do zrobienia samochód: Pacjent: Punto II 1.2 16V 2000r. Problem: Aku się rozładował, został naładowany po czym się zaczęło: po przekręceniu kluczyka: - świeci się lampka fiat code; - świeci się lampka przegrzanego silnika (wskazówka na 0) - gaśnie check engine! a silnik nie pracuje. - nie załącza się przekaźnik R10 pompy paliwa (sterowany...
witam, Podbijam temat bo mam podobny problem. Stilo 1,2 16V w wersji 3 drzwiowej. Po odpaleniu silnik nierówno pracuje co czuć bo trzęsie kabina i wydech nierówno pracuje. Jednocześnie wskazówka obrotomierza jest w tym samym miejscu. Co ciekawe pokazuje więcej obrotów niż zwykle na biegu jałowym. wystarczy że przejadę 200-300 metrów i dam mu trochę...
Stożki dlatego nic nie dają bo są źle montowane.W wiekszości przypadków zapalony tuningowiec WT zdejmuje pojemnik na filtr powietrza,odkręca od niego przepływkę i zakłada stożek tuż przed przepustnicą he he.A potem jeszcze zachwala że niby +5KM.Zdejmując oryginalny dolot zmniejszył jego objetość co skutkuje minimalnym lub z reguły dość znacznie odczuwalnym...
Witam Jestem posiadaczem Punto 1,2 16V. Od 3 lat ze względu na koszt dojazdu do pracy (200 km dziennie) jeżdżę na gazie. Muszę stwierdzić, że nie ma lepszego paliwa jak gaz. Auto lepiej pracuje na gazie niż na benzynie. Na wolnych obrotach nie słychać prawie wogóle silnika, zero wibracji. Miałem przejściowe problemy, wystrzały w kolektor ssący. Nic...
Witam zrobiłem tak jak pisałes. wskazówki wczoraj wieczorem dobrze działały. dzisiaj chce odpalić auto i wskazówki zaczeły sie ruszać we wszystkie strony i auto nawet nie chce krecic co moze byc przyczyna ? Dodano po 1 jak podłączyłem komputer do samochodu to jest taki bład: ECU ISO Code: AB 86 16 19 B5 2013-01-14 10:55:18 CONNECTED TO: FIAT PUNTO '99...
Witam, w Punto II (2000r.) z silnikiem 1,2 8V od kilku tygodni zdarzają się problemy z silnikiem. Po rozruchu czasami zapalała się kontrolka "check engine" oraz silnik pracował bardzo nierówno (tak jakby nie na wszystkie cylindry). Problem znikał po mocniejszym dodaniu gazu. Od kilku dni niestety już to nie pomaga i ciągle pracuje na 2 cylindrach. Standardowy...
pali mi 5l gazu No to nie dziwne że źle się z nim dzieje. Zbyt uboga dawka paliwa go wykańcza. Na trasie zejście do nieco ponad 5l nie jest czymś niezwykłym, normalnie pali 7,3l/100. Przecież to malutki silnik. Jakby mi ciągnął dychę gazu to by stracił swoją jedyną zaletę :P Łącznie byłam u dwóch mechaników u mnie w mieście, takich "dłubaczy", w serwisie,...
Witam forumowiczów Od dziś jestem posiadaczem skaneru V-scan DS904, kupiłem go ponieważ często widzę komunikat check engine - skasowanie błędu daje mi średnio miesiąc spokoju(zużyty katalizator). Jedynym problemem jaki pozostał w moim kropku, to jest migający licznik, czy da się za pomocą tego urządzenia przeprowadzić osiowanie - adaptację ECU. Samochód...
Miałem dwa fiaty - starą Mareę i nowe Punto z salonu. Bardzo awaryjne auta, nie polecam. Marei nie wypominam, bo stare, sterane auto, moje pierwsze. Ale nowe Punto z salonu - chuchanie, dmuchane, ASO i: - awaria wspomagania przy 35 tys. km, - awaria pompy sprzęgła, do wymiany pompa i sprzęgło - 105 tys. km, - do tego drobiazgi typu zacinające się klamki...
Rok rokiem, ale 45 tys. km na LPG przy mechanicznej regulacji luzów to trochę dużo. Przy LPG w silnikach FIRE zaleca się kontrolować luzy zaworowe nawet co 30 tys. km. BRC to dobra instalacja, ale nawet ona może uprzykrzyć życie jak spaprają montaż i kalibrację. Masz rację dużo - a co powiesz na to, że jak byłem na przeglądzie 30 tyś w ASO Fiata i...
A mnie "stać" wpakować w Polo za 3000 kolejne 30000zł. Nie mam co robić z kasą, lubię rozkręcać, lubię psuć i naprawiać, moje Polo, moja kasa, mój garaż, mój czas, moje życie. Awersja do Twojego podejścia do sprawy. Nie każdego stać na A3 z 2010, wielu musi kupić Polo/Punto/Pandę za 1-2 kzł. a potem we własnym zakresie remontować wszystko, albowiem...
W moim GP 1.3 JTD 90km 2006 pojawił się problem. Podczas przyspieszania, zazwyczaj na 4/5 biegu przy 3000 obrotach wyskakuje check engine i błąd "P0237 - obwód czujnika doładowania turbosprężarki A jest niski". Jak jest trochę bardziej rozgrzany kontrolka wyskakuje przy jakichś 3500 obrotów. Jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to wymieniłem na nowy...
Z filtrem jest tak,jak chcesz poczuc zmiany na plus to tylko jacky,dragon i inne firmowe >100-150PLN cały shit z allegro do 100pln popsuje dynamike auta.Po drugie w zalezności od rodzaju instalacji gazowej stozek moze gasic ci silnik,jesli masz prosta z wtryskiem na kolektor ssacy to dolot pozbawiony zwezki moze zdmuchiwac ci plomien tak mial qmpel...
Czy ktoś próbował używać Uniscana spod Virtual PC/ VMWare na laptopie z przejściówką USB2COM? Virtual PC powinno wtedy emulować fizyczny port a dane przezyłać na port Windowsowy przez jego API. Niestety ja mam problem, bo mam Windowsa 98 a nigdzie nie mogę znaleźć starszej wersji Connectix Virtual PC, potrzebował bym 3.0 lub 4.0, bo 5.0 już nie działa...
Ostatnio sam stoczyłem walkę z wentylatorem w Seicento. Pacjent: SEICENTO 1,1 MPI z 2005r - wersja VAN Objawy: gdy stałem w korku, poczułem "dziwny zapach", kojarzący mi się tylko z zapachem wrzącego / palonego płynu do chłodnic. Dodatkowo, z racji że padał deszcz, zauważyłem, że maska mi paruje. NIE ZAŚWIECIŁA SIĘ ŻADNA KONTROLKA, zbiornik wyrównawczy...
Dokładnie tak jak kolega 'zuczysko' napisał - emulator OBD2 i będzie po problemie CHECK ENGINE. W moim Punto2 z 2002r. był taki sam kłopot z 'checkiem' ale instalacja 2 generacji a u ciebie bez tego powinno śmigać jak marzenie. Instalacja gaz. nie powinna się układać - gazownik jakiś banał ci powiedział. Jeżeli to wtrysk to powinno chodzić miodzio,...
Witam serdecznie forumowiczów. Pacjent: Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007r. Diagnoza: Adaptacja koła fonicznego - błąd P1300 Leczenie: Zgodnie z opisem w programie Fiat Ecu Scan, zeskanowałem błędy ( wyskoczył P1300 jak w opisie), wykasowałem. Następnie wyzerowałem ustawienia koła fonicznego ( w sumie też te wszystkie zakładki w opcji "Regulacja" oprócz...
Witam, Posiadam Punto II 2006 1.3 MJ. Przy wchodzeniu powyżej 2300obr/min czuć szarpnięcie i włącza mi się check engine i turposprężarka albo przestaje działać całkowicie albo bardzo zmniejsza moc. Po trzy krotnym przekręceniu kluczykiem kontrolka gaśnie, i można ćwiczenie wykonać od początku. Sam sobie sprawdziłem kod błędu i wywala małe ciśnienie...
check engine punto check engine misfire engine punto check
monitor hyundai schemat klawiatura czyszczenie zalaniu elektryczna tylna klapa
anteny krotkofalarskie 42lg3000 sekunda
Najlepszy wzmacniacz do kolumn Mezzo 6 Zamiennik tranzystora RHU002N06 - PSMN1R0-60YS