Przydałaby się informacja jaki silnik i jakie punto. Napisz, to odpowiem.
woltomież prosto do akumulatora .. a czy punto nie ma wskaźnika oleju??
Czujnik oleju do wymiany. Miałem ten sam problemik 4 dni temu w Punto 1.1 SX :-) Od czasu do czasu zapalała mi się kontrolka a oleju 3/4... Czujnik wymieniłem (28,50zł) i wszystko ok.
Witam mam taki problem z fiatem punto I mam już słabe zawory oczywiście poprzez jazdę na gazie. Mam oczywiście drugą głowice w super stanie która nie jeździła na gazie tylko to jest głowica z fiata seicento o tym samym motorze. Wszystko prawie pasuje wszystkie kanały się zgadzają po za jednym mankamentem. Punto ma czujnik ciśnienia oleju zamontowany...
obroty silnika komputer wyłapuje innych błedów nie ma w innych systemach po prostu padło zamówiłem komputer okaże się czy trafna decyzja jestem mechanikiem więc wiem co robię, sam komputer, jeżeli to nie pomoże następne to czujnik wałka rozrządu potem czujnik na wale a na samym końcu czujnik cisnienia oleju który zwarłem do masy i błedu już nie ma wiec...
Od strony skrzyni biegów nad czujnikiem ciśnienia oleju z przodu silnika.P
Dokładnie czujnik temperatury powietrza. Co ciekawe jak widzi dziwna temperaturę oleju silnikowego to trafiłeś.
Witam . Odłącz przewód od czujnika oleju na pracującym silniku ,czy kontrolka zgaśnie.Jeżeli nie to może być coś z instalacją przewodami .Jeżeli nadal lekko świeci wymień czujnik ,lub manometrem sprawdź ciśnienie smarowania.
Sprawdź ciśnienie oleju manometrem , (może tylko czujnik padł ). Jazda z niskim ciśnieniem uszkodzi silnik .
a czy niemiales zamienionych przewodow?od czujnika cisnienia oleju z przewodem od wzbudzenia alternatora?
Załóż czujnik i podłącz do niego multimetr na zakresie omomierza, zamiast oryginalnej wtyczki do komputera (zostaw niepodłączoną). Uruchom silnik i napisz co pokazywał multimetr przed, a co po uruchomieniu silnika.
Zmyliłeś nas tym "wyciem" silnika, a tu okazuje się że silnik pracuje prawidłowo. W takim przypadku jak najbardziej może być czujnik.
Cześć! Mam pacjenta. Prawdopodobnie BCM uszkodzony, ale chcę się upewnić. Objawy: 1. Często nie che odpalić, bo nie włącza się pompa paliwa. Po resecie zasilania pompa dostaje napięcie (chyba elektronika twierdzi, że brak paliwa w baku i nie włącza pompy). 2. Na zapłonie cyklicznie migały kontrolki (akumulator, olej, check, temperatura) i wskazówka...
chce mi wymieić cały komp którego cenęwyliczł na tysiąc zotych. tylko nie wiem czy to napewno przyczna tgo że nie chce odpalić? Nie znam się i nie wiem czy przez to nie ma wogóle iskry. Co o tym sądzicie? Dodano po 7 Byłem dziś się dowiedzieć lecz nie uzyskałem żadnej informacji. Sterownik ma iść na sprawdzenie a jeżeli to nie to to mechanik też nie...
Lekkie pierdzenie z tłumika to normalne w Unie choć nie wiem jak o jest u Ciebie. Co do spalania także dużo pali. Kiedy jeszcze miałem Uno 1.0 paliło 10-11/100km. Jeśli bardzo dużo dużo pali warto sprawdzić/wymienić czujnik temperatury oleju.
Oleju mi bierze z 0,1 litra na 100 km ale może to być spowodowane wyciekiem spod pokrywy zaworów. Czyli 1l na 1000km - jakby to był wyciek, to byś miał kałużę oleju pod samochodem... choć przy takim spalaniu, jeśli paliwo nie wycieka to oleju powinno przybywać, bo ten silnik "nie przepali" 20l/100km. czujnik ciśnienia i temperatury (map sensor) - wymieniłem...
Nie wiemy jakie jest ciśnienie oleju, warto obejrzeć wiązkę i czujnik. Jednym słowem, póki się nie wysilisz i sam czegoś nie zaczniesz sprawdzać, póty nic dalej nie wiadomo.
Cześć, od czasu do czasu zapala się kontrolka oleju czasem mruga a czasem się pali zawsze gdy obroty spadną poniżej 0.8tys powyżej 0.9tys nie pali się, czy to pompa oleju czy tylko czujnik szwankuje?? Czy czujnik w punto jest taki .... PARAMETRY CZUJNIKA: ROZMIAR KLUCZA 21 MM GWINT M 14 x 1.5 CIŚNIENIE 0.30 BARA ILOŚĆ STYKÓW 1 http://obrazki.elektroda.net/20_12868949...
w samochodzie dostaje sie do oleju benzyna.Silnik chodzi nie równo,bardzo mocno kopci na czarno.W samochodzie wymieniłem sonde,sprawdziłem komputer,czujnik położenia wału,przepływomierz powietrza.A samochodzie dalej nic sie nie zmieniło.
Jeśli dźwięk dobiega z pompy wodnej, a jest napędzana z rozrządu,( a obudowa jest odsunięta) to na pierwszym miejscu wymieniłbym pompę(oraz pasek, napinacz,uszczelniacze,itd), zanim walnie pasek, (nie wiem czy w Punto 2 silnik jest bezkolizyjny) Zapowietrzenie układu chłodzenia raczej nie włącza czujników temperatury, więc to nie ten problem.
Potrzebuje schematu do w.w sterownika silnika. Kiepsko rano odpala a to jedyne co zostało do poprawy tj. parametr temp oleju -36,5stC reszta w normie. W aucie nie ma lub nie widzę tego czujnika. Grande Punto 1.2 rok 2006
Czujnik temperatury na wężu chłodnicy? Chyba to czujnik przegrzania. Były w SDI 2piny, czasem w Sharan 4piny. No brawo. to ten element. Czujnik dwupinowy bimetaliczny, jak płyn osiągnie ponad 110 °C to następuje wyłączenie klimy ale nie wentylatorów, gdy się schłodzi to znowu klima się załączy automatycznie. Czujnik miał przerwę przez co układ "myślał"...
Dziś wymieniłem czujnik obrotów ,na razie jest ok na krótkich trasach. Zobaczymy jak będzie na dłuższej trasie. Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie klimatyzacji . Jak ją włączam to słyszę taki świst ale zimne powietrze nie leci , ciekawe co jest nie tak .Morze mało płynu chłodzącego. 2 pytanko czy czujnik ciśnienia doładowania ma na wpływ mniejszego...
Na serwisie w Fiat podłączjąc pod examiner wyskoczył błąd - zwarcie, lub uszkodzony czujnik poziomu oleju. Po skasowaniu błędu nadal mruga OIL. Licznik mam wymieniony od tego samego modelu. Serwisanci są bezradni proszę o pomoc. Gdzie znajduje się czujnik poziomu oleju w 1.9JTD , poprosze o fotkę lub opis ?
koledzy, komputer wskazał błąd p1773- ciśnienie oleju, sprawdziłem, że na pewno nie jest to czujnik ciśnienia, bo on działa, moim zdaniem może być to pompa, a wy jak myślicie?, piszcie jeśli coś wiecie.
Witam wszystkich! Mam taka dziwną przypadłość w moim Punto ( 2014) , po przekręceniu stacyjki i uruchomieniu. Żarzą się kontrolki światła przeciwmgielnego i od czujnika filtra oleju na obecność wody. Dodam że nie mam tego czujnika . Po wyłączeniu stacyjki kontrolki również żarzą się przez kilka sekund słabym światłem jak normalna barwa żarówki a potem...
Więc może to jakiś czujnik powoduje ciągłe otwarcie wtryskiwacza? Nie ma takiej opcji. Jedyne co zostało to podmiana ECU.
No chyba jest. No to chyba juz wiem wszystko. przez to ze na rozgrzanym silniku pompa na wolnych obrotach "tak sobie" działa to olej się rozrzadza i czujnik się zapala. Przy wciśnięciu pedału gazu pompa zaczyna lepiej pracować i przez co znika kontrolka oleju. Czy tak może być??
natomiast nie zaświeca się kontrolka wtrysku i oleju, rozrusznik kręci, nie słychać pompy paliwa. To chyba widać, że nie żaden czujnik prędkości, tylko zasilanie pada.
napięcia w porządku, ale dla pewności jutro zaprowadzę auto do mechanika, zmierzę jeszcze raz, przy okazji wymienię filtr oleju i dam rzadszy mineralny 15w40, dodatkowo wymienię czujnik temperatury silnika. Napiszę później czy to pomogło.
dzisiaj jak odlaczylem gniazdo przy czujniku to zgaslo moze czujnik jest uszkodzony ? ale to w sumie powinien sie palic albo nie palic caly czas :( Witam. Czujnik masz sprawny, ciśnienie oleju odłącza go od masy. Musisz niestety szukać po przewodzie. Pozdrawiam
Witam na allegro jedna osoba sprzedaje te sterowniki proszę powiedzieć czy to warte jest kupna w celu sprawdzenie silnika z fiacie punto 1.1 97r i oplu astra f 1,6 94r.Co mi to powie? czy coś o wtrysku sondzie lambda jakiś czujnikach oleju,wału itd. http://obrazki.elektroda.pl/5672370600_1... W punto wejście 3-piny astra standardowy...
Jeśli z rury wydechowej nie zauważyłeś zmian to znaczy biały lub czarny dymek autko ma mac normalną odpala tak jak zawsze nie ubywa oleju, płynu – to 99% jest walnięty czujnik który wskazie temperaturę i załącza wiatrak – najlepiej zamień koledze na 1 dzien.
Źle rozumiesz - jeden "koniec" żarówki w zegarach ma być podpięty do "+" po zapłonie (tak samo jak kontrolka ciśnienia oleju czy hamulca ręcznego), a drugi ma być podpięty do krańcówki w drzwiach. Czujników w zamkach nie masz bo nie masz wersji ELX.
no i się wyjaśniło w zasadzie wszystko ciśnienie jest w porządku to czujnik umarł został wymieniony i jest ok a ciśnienie wyniosło 2 atmosfery. Wspomaganie zaś było po prostu trochę zapowietrzone po odpowietrzeniu i uzupełnieniu płynu jest znacznie lepiej.
Auto jeździ na benzynie, nie masz LPG? Podjedź na diagnostykę i odczytaj jaką temperaturę cieczy chłodzącej "widzi" ECU (to, że wskaźnik na desce działa właściwie o niczym nie świadczy - on ma oddzielny czujnik). Nie ubywa ci płynu chłodzącego? Nie ma w nim śladów oleju? Jak rozumiem usterka wystąpiła nagle. Sprawdź ustawienie rozrządu - może przeskoczył...
Mam ciekawy problem. Na zimnym silniku na wolnych obrotach zapala się i mruga kontrolka od smarowania silnika. Po rozgrzaniu silnika do normalnej temperatury pracy silnika objaw zanika. Filtr oleju Sędziszów wraz z olejem wymieniałem. Czujnik ciśnienia też. Panewek nie podejrzewam ponieważ objaw jest odwrotny. Przy panewkach kontrolka zapala sie na...
Błędów nie ma, sprawdzałem albo nie wychwycił. Wtyczki chyba z 10 razy przejrzałem. Czujnik wałka, wału, oleju, wtyczka cewki, masa, wtyczki wtryskiwaczy, i to wszystko co odpiąłem. Chodzi mi po głowie sprawdzenie kompresji. Sam raczej nie uszkodziłem zaworów (są delikatne) ale...
Na wszelki wypadek zrób jeszcze resecik, odłącz klemy od akumulatora i zetknij je ze sobą na jakieś 15 sekund, następnie podłącz do aku i spróbuj zapalić. Napewno nie zaszkodzi a może pomoże ;) Jeżeli nic nie da to sprawdź czy czujnik położenia wału - przy kole pasowym wału korbowego, czy nie jest uwalony piachem i olejem - wyczyść!
Witam, Posiadam punto 1,1 z 98 roku. Problem jest następujący: po przekręceniu kluczyka do pozycji włączenia zapłonu zaświecją się prawidłowo wszystkie kontrolki. Niestety po wyjęciu kluczyka kontrolka ciśnienia oleju nie gaśnie - (prawidłowy poziom oleju). Po uruchomieniu silnika kontrolka gaśnie, niestety po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyków...
Witam wszystkich! Problem dotyczy Punto 1.7 TD 99r. Po zapaleniu silnika kontrolka ciśnienia oleju gasnie po jakims czasie od 2 do ponad 20 sekund. Potem nie ma już żadnych problemów. Wymieniłem czujnik, olej też i jest właściwy poziom, byłem u mechanika 3 dni kombinował sprawdził pompę smok i powiedział że sprawdził wszystko co był w stanie i nie wie...
Witam, Posiadam punto 1,1 z 98 roku. Problem jest następujący: po przekręceniu kluczyka do pozycji włączenia zapłonu zaświecją się prawidłowo wszystkie kontrolki. Niestety po wyjęciu kluczyka kontrolka ciśnienia oleju nie gaśnie - (prawidłowy poziom oleju). Po uruchomieniu silnika kontrolka gaśnie, niestety po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyków...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Pod korkiem czysto.Plyny ok uszczelka pod glowica ok.spaliny nie śmierdzą paliwem oleju nie bierze nic .Jak temperatura spadnie to działa wszystko ok.Na gorącym silniku odpala ale trzeba ldodaću gaz Normalnie przekrecam kluczyk i odpala Bez gazu.Rece opadają mi już Odepnij czujnik temperatury płynu.
Czujniki są dwa - interesuje Cię ten dwu-stykowy (niebieski) umiejscowiony po lewej stronie (stronie kierowcy) w okolicy termostatu. Czy po zdemontowaniu plastikowej obudowy filtra powietrza na korpusie przepustnicy widać ślady oleju? Jak wygląda kanał przepustnicy po jej otwarciu?
Witam. Od pewnego czasu mam problem z Fiacikiem. Mianowicie nie zapala się kontrolka od ciśnienia oleju po przekręceniu stacyjki dodatkowo dochodzi palenie się na środku deski żółtego trój konta ostrzegawczego z wykrzyknikiem. FES pokazuje błąd P0520 - styk ciśnienia oleju. Czujnik oczywiście sprawny. Kolejnym problemem jest nie gaśniecie kontrolki...
GP 2006 1.3 jtd 75KM. Problem z ciśnieniem oleju w silniku. Objawy: Kiedy silnik sie rozgrzeje to na wolnych obrotach swieci sie cisnienie oleju. Gaśnie przy obrotach 1100. Wymieniny zostal olej i czujnik, oraz zmierzone ciśnienie. Na wolnych obrotach tylko 0,2 bara a przy 2000 obrotow tylko 2bary!!! Ktoś naprawial taką usterke? Pompa oleju? Czy to...
Wskaźnik nie ma nic do wentylatora, wszystko zależy od czujnika, i w jednym może to być w połowie skali, a w innym za połową czy pod koniec skali. Zacznij od umycia karcherem chłodnicy, może być brudna i na postoju nie wyrabia z chłodzeniem. Oczywiście z góry zakładam, że poziom płynu w normie, nie ma w nim oleju, węże nie twardnieją itd.
Prawy spływ wody z podszybia można odwrócić. Nawet akcja chyba na to była. Wtedy woda leci w róg, na podłużnicę, a nie prosto na alternator. Ale czy leci, czy nie leci, alternator i tak kiedyś pęknie :) U mnie nie ma problemów z korozja pod lakierem a moje GP jest z 2006r. Za to pasy trzymające zbiornik paliwa utrzymują go już chyba tylko siłą woli...
Co rozumiesz przez "temperaturę silnika"? Normalna temperatura _cieczy chłodzącej_ to 94-96 *C w układzie panuje lekkie nadciśnienie, więc temperatura może nawet przekroczyć 100 *C. Czujnik temperatury od wskaźników (ten przy bagnecie oleju) pasuje ponoć z Poloneza (w tej chwili masz tam wkręcony czujnik bimetalowy, sterujący kontrolką przegrzania silnika),...
Witam niedawno przechodziłem ten sam ból z silnikiem 1.2 8v z tym że mój lubiał kopcić na niebiesko zaraz po odpaleniu. Denka tłoków były czarne to samo zawory na 3 cylindrach ciśnienie było niewiele poniżej "normy" na jednym zaś było tylko 6 bar. Po przeprowadzeniu wszelakich prób z naftą które wskazywały że pierścienie są niby szczelne zabrałem się...
Dzień dobry. Mam mały kolejny problem z moim fiatem. Grande Punto 2011 1.4 8V z fabrycznym LPG. Przebieg 220 tys. Kupiłem go i od razu do mechanika na wymianę wszystkich rzeczy eksploatacyjnych wraz z rozrządem. Przy okazji jakimś cudem został upalony komputer silnika, który udało się naprawić. Samochód od samego początku pracował nie równo na biegu...
Pompa paliwa powinna się włączać na 15sek. po włączeniu zapłonu. Nie świeci Ci sie CODE albo "marchewa"? Wtyczkę czujnika położenia wału masz u góry na osłonie paska rozrządu. Być może padł Ci przekaźnik zespolony (taki biały, dość szeroki, jak 2 albo 3 normalne przekaźniki, przykręcony do grodzi komory silnika, pod czarną osłoną). P.S. Czego czujnik...
często w tych modelach silnika dochodzi do zabrudzenia czujnika olejem silnikowym trzba wymontować i oczyścić, nieda się tego całkowicie wyeliminować moim zdaniem błąd konstrukcji umiejscowania tego czujnika w kolektorze. Oczywiście pod warunkiem że niemasz zamontowanego gazu bo jak jest gaz to to może być nie to.
Witam Kilka dni temu wymieniłem w punto 1.1 (55KM z roku 94 przebieg 158tyś km czyściutka benzyna miał dwie stłuczki ale po nich został naprawiony) filtr powietrza i prawdopodobnie po tej wymianie auto po prostu się dławi ale nie objawia się to na zimnym silniku (chociaż czasami też). Sprawa wygląda tak dodaje mocniej gazu a auto stoi a nawet zwalnia...
Witam. Wczoraj po wjechaniu na przejazd kolejowy (podczas jazdy na LPG) zapaliła mi się kontrolka od wtrysku ("dioda marchewki") i jednocześnie zauważyłem, że pomimo dodawania gazu samochód zwalnia. Dotoczyłem się więc na pobocze i bezskutecznie próbowałem ponownie uruchomić silnik. 1. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone - OK. 2. Pobieżnie posprawdzałem...
1) To odpowietrzenie pokrywy zaworów - normalne, że jest tam olej, zdejmij obudowę filtra powietrza i zobacz czy tam nie ma za dużo oleju, trochę może być ale wkład filtra nie powinien być nim pobrudzony. 2) Wężyk idzie do czujnika podciśnienia - jego pęknięcie powoduje przekłamanie wskazań MAP a do tego zasysanie "lewego" powietrza. 3) Też tam miałem...
Przewód łączący map sensor i kolektor wymieniłem jak i przewód odmy i mniejszy ok. odmy so kolektora ( były delikatnie sparciałe) co do czujnika MAP sensor to nie wiem czy jest sprawny i nie wiem jak go sprawdzić ? silnik sprawia wrażenie zdrowego na zimnym odpala na dotyk a co do np. zużycia oleju i płynu chłodzącego to nic nie ubywa. Jakie powinno...
Witam ponownie. Mam kolejne problemy jeśli chodzi o moje punto, a i przy okazji napisze jaki jest problem przy puncie sąsiada. Najpierw moje: Zaczęły falować obroty na benzynie, tzn. silnik jest zimny jest ok, nagrzeje się obrotomierz wskazuje ok 800obr i silnik chodzi nierówno, sprawdzałęm 2 inne silniczki krokowe i cały czas efekt jest taki sam, jak...
OK Punto na razie musi odpocząć. Póki nie zdobędę kolejnej centralki celem wyłapania co się w niej upaliło i dlaczego nic nie zdziałam. W tej chwili mam kolejne auto z małym problemem. Lancia Y10 Selectronic. Rocznik 1994, silnik 1108cc Fire SPI -monowtrysk BOSCH Motronic (cewka 4 biegunowa bez aparatu zapłonowego) + czujnik i koło foniczne na wale....
Co do tego examinera to nei jestem taki pewny czy wyskakujący zapłon też wykrywa! Przecież punto 1,2 ma czujnik fazy software i specjalnie wywala niektóre zapłony aby sprawdzić czy jest w fazie! Dlatego przy zapalaniu jest tzw. full rate czyli wszystkie wtryski naraz chodzą a sekwencja włącza się po wyżej opisanym sprawdzeniu fazy! A od jakiego przebiegu...
Witam wszystkich forumowiczów. Dziś naprawiałem taki układ wspomagania. Kputer diagnostyczny w ASO Fiat wskazał błąd czujnika. Serwis Fiat samych czujników ne sprzedaje, a za komplet życzą sobie 3500PLN. Na alegro nowy komplet kosztuje 1500PLN. Czujnik ten można naprawić lecz tylko na pewien okres czasu. Jest to mechaniczny potencjometr który po pewnym...
Ja mam takiego punciaka i myślę, że jestem w stanie ci pomóc. Miałem podobny problem. Po pierwsze jedź na komputer. Też paliła mi się kontrolka od wtrysków i okazało się, że to czujnik położenia przepustnicy i czujnik temperatury. Oba wymieniasz sam. Koszt czujnika temp. (ja kupowałem po rabatch) ok 15 zł a położenia przepustnicy ok 150zł (ale pewnie...
No nie wiem program by mnie kłamał? a rozrząd jest ustawiony na blokadach fiatowskich i nie ma możliwości się pomylić przynajmniej mi się tak wydaję koła są odtłuszczone robiłem ten rozrząd z książką ponieważ pierwszy raz robiłem ten silnik. Tylko niech mi ktoś wytłumaczy jak może chwile być ciśnienie a za chwile go nie być bo to jest najdziwniejsze...
No właśnie :) Tego nie wiem. Przy próbie rozruchu jakby miał chęć łapać przez chwilę ale przestaje i dalej normalnie kręci jakby nigdy nic i znowu przy następnej próbie będzie miał chęć złapać. Podejrzewać można czujnik wału ? Już doszedłem gdzie on się znajduje, jest cały zasyfiony olejem muszę go wydobyć i oczyścić może mieć też opiłki na sobie. Ale...
Auto od około miesiąca ma problem z temperatura silnika/chłodzeniem. Nagrzewa się zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy do okolo 100-110 stopni i nie schodzi niżej (a jak juz zejdzie to po chwili znowu mocno wzrasta). Na korku oraz sciankach od wlewu płynu chłodniczego pojawia się dziwna brazowa maź, nie jest oleista, jest bezwonna (patrz zdjecie)....
Witam. Mam problem z chłodzeniem w Fiacie Punto I 55 1.1 z 97 roku. Auto gotuje płyn w chłodnicy, a po osiągnięciu temperatury momentalnie się zapowietrza i wywala płyn przez korek. Zapowietrza się tylko chłodnica. Po rozgrzaniu silnika ( ostro prze gazowany) temperatura na wskaźniku jest poniżej 1/2 wszystkie węże gorące, chłodnica też, odkręcam odpowietrznik...
Proste... Ja na forum zagladam gdy mi juz brak pomyslów bo wiem jak wyglada poziom intelektualny wiekszosci pytajacych, stad tez wcale sie wam nie dziwie ze do kazdego podchodzicie jak do debila... Dobrze ze nie pytacie czy wogole mam kluczyk do tego auta... Jednak zawsze jest szansa ze tak cie nie potraktuje, ale to rzadkosc... Zakladajac temat wychodzilem...
CZeść, proszę o radę. Punto I 1.1 55km 200 tyś. przebiegu, stan dobry. Gaśnie silnik po zagrzaniu po przejechaniu ok. 3 km. Ujawnia się aw usterka w zimne dni. To samo na LPG i na PB. Auto odpala zawsze od strzała rano w zimne dni i obroty jałowe ok. 1600 obr/min, po kilku minutach spada na 900 obr/min i silnik pracuje nierównomiernie, po czym gaśnie....
Witam wszystkich ponownie :) No więc tak - jeszcze raz, dla pewności przeanalizowałem drania i przy próbie uruchomienia było tak: http://obrazki.elektroda.pl/9577992700_1... Czyli bez zmian. Tak więc, ze względu że brak dostępu do manometru aby sprawdzić pompę, przeszedłem od razu do próby przelewowej wtryskiwaczy. Jeden z nich od razu...
Nie zniechęcajcie się proszę do ilości tekstu mam naprawdę poważny problem. POMOCY Wiosną zeszłego roku kupiłem punto o którym temat. Strzelało na gazie wymieniłem świece i było dobrze przez jakieś 1500 km następnie wymieniłem filter gazu świece i przewody zapłonowe dało ten sam efekt. Od pewnego czasu robił coś takiego że zapalał mu sie w pewnym momencie...
Sprawdzałem na zimnym i w momencie gdy włączył się wiatrak przy chłodnicy czyli przy ok 90. Znaczy to był czujnik od wskaźnika? Bo są dwa, ten od wskaźnika (pomarańczowy/czerwony, z jednym stykiem na wsuwkę) jest bez znaczenia dla sterownika silnika. Jaki tam masz gaz? Pewnie mieszalnikowy - II generacji? Mimo wszystko spróbuj zakręcić zawór przy butli...
Dzień dobry Posiadam FIata GP 1.4 16V Starjet 95KM (6 biegów) samo PB. Auto ma 175 000 km. Problem jest taki, że podczas zmiany biegu z 1 na 2, 2 na 3 i 3 na 4 trzeba pod koniec bardzo delikatnie i powoli puszczać sprzęgło ponieważ w innym razie jest pojedyncze szarpnięcie. Tak samo dzieje się też jak wbity jest bieg w momencie dodania gazu. Nie jest...
skoro są tak niskie obroty biegu jałowego to ładowania prawie niema więc przygasają kontrolki z powodu siadającego napięcia. daj zdjęcia chociaż tej przepustnicy, bo szczerze mówiąc nie chce mi się szukać jej w swoich zbiorach ;) a mam gdzieś na pewno razem z całą wiązką poza tym jeśli piszesz że nowszy jednopunkt marelli (pewnie taki jak w 900) działa...
Widzę, że muszę doprecyzować. Poszukuje samochodu używanego za ok. 15 000 zł, z benzyną, do miasta plus 4 dłuższe wyjazdy w roku. Benzyna, bo raczej LPG będę wkłada, gdyż chcę jakiś większy silnik aby na trasie go nie zajeżdżać np. jadąc 150km/h po Niemieckiej autostradzie. Może być Hatchback ale do bagażnika musi wejść jedna duża torba podróżna plus...
Chciałabym odświeżyć temat, bo jak widzę, i tak każdy ma ten sam problem z Puntem. Posiadam mój samochód nieco ponad pół roku, to silnik 1.2, 8V z instalacją gazową i cóż, nienawidzę go z całego serca. Kupiłam tanio, ale w tej chwili łącznie z naprawami, dwoma kompletami kół etc. wydałam na niego łącznie około 9000 zł. Co się dzieje? To, co u wszystkich....
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Witam, ostatnio umyłem silnik w punto 1.1 płynem akra silnik spłukałem wodą (uprzednio zasłaniając filtr powietrza) chciałem sprawdzić czy gdzieś nie leje olejem . Po tej operacji samochód odpalił bez żadnych problemów. Kilka godzin później zakupiłem świece bo stare były zużyte. Świece 1-2-4 wykręciły się bez problemów z 3 był problem więc delikatnie...
Szanowni koledzy. Od dłuzszego czasu borykam się z problemami przy jeździe i odpalaniu na benzynie głównie gdy jest zimno lub duża wilgoć. Występują problemy z odpalaniem, jak odpali to trzęsie silnikiem i od razu gaśnie lub gdy chwile postoi i uda się utrzymać wyższe obroty, to z kolei po krótkim czasie podczas jazdy przy gwałtowniejszym dodawaniu...
Cześć. Pacjentem jest fiat punto I 55 KM poj. 1.1 8V PB i LPG. Silnik po zagrzaniu gaśnie. Zmrożony odpala od strzała, utrzymuje właściwe obroty, jednak po zagrzaniu obroty zaczynają spadać poniżej 500 obr. min, zaczyna się dusić po czym gaśnie całkowicie. Jeśli jadę przez pierwsze 2 km jest ok, ale na 3km na skrzyżowaniu wciskam sprzęgło i gaśnie....
mam nastepujacy problem jak w temacie .bledy pojawiaja sie gdy zdelme noge z pedalu gazu i obroty delikatnie spadna nastepuje szarpniecie i wywala check auto wejdzie w tryb awaryjny i brak reakcji na pedal gazu.Wymienilem oba czujniki na kolektorze ssacym ktore odpowiadaja za cisnienie , nie pomoglo .Zdjalem i obejrzalem kolektor ssacy nie wyglada aby...
Korek w tym przypadku nie ma nic dorzeczy. Jak układ chłodzenia jest sprawny, wtedy temperatura silnika powinna być utrzymywana na stałym poziomie, niezależnie od obciążenia silnika, temperatury zewnętrznej czy stania w korkach, taka jest jego rola. Wtedy układ chłodzenia może być otwarty (bezciśnieniowy), płyn się nie zagotuje, bo prawidłowa temperatura...
Nie w Pandzie 1,0SPI jest sterownik IAW6F.SH (kiedyś o tym dużo rozmawialiśmy w kontekście LPG). Teraz mam sterownik IAW 6F.S3 dedykowany do Punto 1242cc 60KM. SPI. Czyli w zasadzie bez zmian. Przypuszczam, że ten sterownik tę będzie lepiej pracować z LPG (centralka 6F.SH ma jakąś niedoróbkę softu i wiecznie się rozjeżdżała mapa). Także tutaj nic nie...
Sytuacja się nieco zmieniła i chyba nici ze zmiany samochodu... więc muszę doprowadzić swoje Punto do porządku, bo zanosi, się że wkrótce będzie dużo jeździło. Nie obejdzie się bez założenia instalacji LPG ale to inna bajka. Problem jest tego typu, że odkąd mam to auto spalanie jest coraz większe. Samochód to Punto 75 (1.2 8V MPI) z 1996 roku, dodatkowo...
Dzięki za ostrzeżenie, u mnie w wielorybku miałem straszne kłopoty okazało się że pacjent ustawił dawkę gazu na 140% powyżej 3000 RPM niby autko miało kopa ale po 5tys km zdechła sonda, wymieniali mi 3x wielozawór i nigdy nie potrafili ustawić instalacji jak należy zawsze była jakaś "przyczyna", aha mam sekwencje z centralka z serii 500. Jak już się...
Punto sprzedane. Na początku października kupiłem Skodę Felicie za 1800zł z LPG. Obecnie przejechałem nią 5100km i nie miałem żadnych niespodzianek, które spowodowałyby bym nie mógł dalej jechać. Wymieniłem: - przednią szybę, bo była pęknięta (230zł z wymianą) - prawy, gumowy przewód hamulcowy, bo za późno chwytał hamulec i za późno puszczał (26zł+wymiana)...
To z żółtą wtyczką i kablem to sensor od airbagów i raczej nie powinien tam być, tylko przykręcony do pasa przedniego w okolicy zamka maski. https://obrazki.elektroda.pl/5044937200_... BEZPIECZNIKI OZNACZENIE OBWÓD A F2 Body Computer 60 F4 Pompa ABS 40 F5 Elektrozawory ABS 30 F12 Elektrowentylator silnika (niskiej i średniej prędkości)...
Witam tak jak w temacie, szukam pomocy do stworzenia Soft turbo w silniku Fiata fire 1.1 MPI 60km. (Od razu podkreślam ze traktuje to bardziej jako hobby, mam czas i zaplecze techniczne) A wiec mam silniczek po 30tys. na 5 podporach wiec można coś kombinować da rade, wał nowy, następnie mocniejsze korbowody (nie wiem od czego ale są znacznie grubsze...
Witam Mam problem w swoim Punto taki że podczas jazdy nie zależnie od prędkości czy 80 czy 40 km/h samochód gaśnie. Dzieje się tak że obroty silnika spadają do zera i samochód gaśnie czyli świeci się kontrolki od akumulatora i oleju i muszę odpalić auto jeszcze raz... nie ma problemu z odpaleniem auta. Problem ten występuje rożnie czasem jest tak że...
Raz, że jest mało miejsca, dwa jakość samych plastików i wygoda foteli znikoma, a trzy że jak wsiądą 2-3 osoby to w ogóle to jechać nie będzie chciało, a pasażer z tyłu będzie mógł zaglądać w koronki na zębach kierowcy. Że niby w Golfie jest więcej miejsca? No błagam. Nawet nie sugerowałem golfa ze względu na cene; Proszę bardzo dane z wiki: Golf hatchback...
Witam, zmieniłem zegary z punto 1.7 td wersja S na SX (z obrotomierzem i wskaźnikiem temperatury). Przekładkę zrobiłem zgodnie z instrukcją zamieszczoną na AutoKącik http://punto.autokacik.pl/oldorg/autokac... - Zrób to sam - Zegary - zmiana z wersji S na SX/ELX w Punto Diesel. Po montażu obrotomierz i czujnik temperatury cieczy chłodzącej,...
punto czujnik ciśnienia oleju czujnik ciśnienie oleju punto punto czujnik temperatury oleju
nadajniki tmobile gazem grand cherokee wzmacniacz regulacja spoczynkowy
odbiór mieszkania arduino pendrive
Schemat sterownika lutownicy ELWIK LSE-30 – opis, elementy, typowe usterki, modernizacja Objawy uszkodzonego rezonatora kwarcowego w mikroprocesorze