podejrzewam ze katalizator , miałem podobny przypadek ale w punto wszystko ładnie pięknie jak zimny a jak ciepły to kicha... gaśnie ...
Mógłbyć napisać coś więcej np jaki silnik jaka pojemność akumulatora i marka ,ale prawdopodobnie to rozrusznik ,ale ja osobiście najpierw bym zamienił aku a potem majstrował przy rozruszniku ,jak masz aku za mały lub kiepskiej marki to też nie spodziawaj się rewelacji(kiedyś kupiłem nowe delphi i miałem problemy z odpalaniem latem diesla , aku był sprawdzany...
Witam. ten samochód powinien mieć zainstalowany wtrysk gazu sekwencyjnu wtedy będzie bez problemów. Teraz jest wielka kicha.
Cz problem został rozwiązany mam podobny problem wszystko poczyściłem i kicha. Nie wiem co dalej robić?
Czy za wyjątkiem cieżkiego rozruchu występuje problem z mocą, szarpaniem czy falującymi obrotami? Nie, auto targa jak wściekłe na każdym biegu, nie dymi i naprawdę ma moc. Nie szarpie, nie kicha, nie dławi się i nie faluje.
A na benzynie jeździ dobrze? Bo jeśli tak to niech ci gazownicy bardzo dobrze sprawdza instalację lpg może to być wina filtra gazowego, któregoś elektrozaworu, wielozaworu w zbiorniku lpg (lowato lubiły się zacinać) lub samego parownika (może wystarczy tylko spuścić z niego olej). Sam widzisz że usterek może być dużo Dodano po 4 Oczywiście jak sonda...
Kicha znowu to samo już nie ma siły do tego auta a zdarza się to w złych momentach, więc muszę to jakoś zrobić. Dzieje się jak ostatnio nagle nie systematycznie
Witam serdecznie. Fiat punto I 1.2, 94r. auto zarówno na benzynie jak i na LPG nie ważne czy ciepły czy zimny wolno się zbiera i poszarpuje, kicha w wydech, trzeba delikatnie dodawać gazu, gdy wcisnę pedał gazu niemal na maksa do "dechy" samochód muli, traci moc, jedzie ze tak powiem z musu tak jakby zapchane coś było a gdy popuszczam owy pedał auto...
Nie dziwcie sie ze jest kicha. Alphard to porażka. Co z tego ze magnes jest wielki jak słabo namagnesowany. Do tego cięzka membrana gra pudłowato . Ja bym zestroil wyzej bas reflex to moze by cos dalo. Najlepsze rozwiazanie zmiana głosnikow. Widac piekne sprzedawczyni dzialaja na klienta :)
ściągnąć się da ale można mieć potem duży problem czasami wskazówka siedzi tak mocno że wychodzi razem z ośką a wtedy jest kicha bo już się tego nie złoży tylko raz mi się udało ale trwało to trochę czasu a i tak nie działoło jak należy A tak ogółem to po co chcesz je zdejmować nie ma takiej potrzeby do wszystkiego jest dojście
Po próbach na kilku kilometrach po wymianie sondy... dalej kicha :( Jest wyraźnie ciszej, jest mocniejszy, ale nadal delikatnie wibruje i w dalszym ciągu jak się nagrzeje to wyraźnie jest arytmiczny i wk....ająco denny. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić... może paczka zapałek była by odpowiednia... Sprawdzę jeszcze wtryskiwacze :/ ale wielkiej nadziei...
Witam. Z rozrzadem to może przesadziłem że ok 45 stopni ale bardzo dużo był przestawiony od prawidłowego ustawienia. Świece założyłem stare i dalej to samo :/ dziś kupiłem 2 kpl. Kabli BOSCH założyłem i nic :/ Byłem dziś u mechanika i nic mi nie pomógł bo sam nie wie co to za przyczyna :/ podmienilem cewki, świece, kable, wtryskiwacz myślałem że to...
witam Problem z silnikiem 1.2 16V szeroko stosowanym w Punto II i Stilo. Po odpaleniu (zapala na dotyk) silnik pracuje dobrze 3-4s po czym zaczyna sie czkawka, kicha, prawie gaśnie i tak aż nie osiągnie wyższej temp, myśle że po 20s zaczyna znow normalnie chodzić. Problem ten nie wystepuje w zime i w chłodniejsze dni a tylko w okresie letnim gdzie temp....
świece raczej nie . Zainteresuj się poważnie kablami WN. Pierwsza moja porażka to były polskie Jan_MOR- kicha ! Potem załozyłem NGK ale szybko problem wrócił- zawiodłem się na japońcach kilka dni temu założyłem Bosch' a- jak ręką odjął ! Polecam zdecydowanie. U mnie strzały były w kolektor ssący. Najczęściej podczas dodawania gazu po kilku sekundach...
Witam wszystkich Jestem posiadaczem Fiata Punto I 97r. 1.2 75KM, usterka polega na tym ze wsiadłem rano do samochodu, normalnie odpaliłem, ruszyłem kilka metrow do tylu i silnik zgasł. Próba ponownego uruchomienia nie powiodła się. Silnik podczas kręcenia rozrusznikiem zdawał się "łapać", ale uruchomić się go nie dało. Jedynie raz lub dwa udało mu się...
Robiłem, kombinowałem ze śrubą i nic... Na śrubie jeszcze gorzej bo miał uśrednione wartości i nie ma CUT off. . Ja jestem takim purystą, że lubię jak mi na obu paliwach jeździ jak fabryka. Możliwe, że ta instalacja czyli Landirenzo LC01 to shit. Punto z BRC o niebo lepiej i równiutko chodziło ale nie mam siana na kolejną... Bardziej się skłaniam do...
Hmm prądnica ? ona potrzebuje minimum 1500 obr na minute by zaczeła dobrze ładowac. Nie lepiej zastosowac alternator> ? Po pierwsze większa sprawność .mniejsze gabaryty i prędkość obrotowa by zaczeła ładowac akumulator.Np alternator od fiata 125p potrzebuje minimum 1000 obr by zaczać ładowac. Co do tego "spalania" energi to nie jest dobry pomysł. Regualtor...
Ja mialem identyczny problem w punto z ta roznica ze na wielopunktowym wtrysku w silniku 1.2. Nie palil pomimo ze wtryski i iskra byla. Probowal lapac ale nie zapalal. Czasami zdazalo mu sie "kichac" w dolot podczas krecenia rozrusznikiem. Awaria nastapila nagle. Zapalilem, wycofalem pare metrow i zgasl...juz go nie odpalilem. Okazalo sie ze mapy zapłonu...
Problemem były chyba zawory które przepuszczały gaz w kolektor przez co kichał, kupiłem inny silnik za 450 zł z wtryskiem i czujnikami więc taniej mnie to wyszło niż kupno poszczególnych pierdółek i wymiana metodą prób i błędów. Dziękuje wszystkim za pomoc
Witam mam na imię Damian jest to mój pierwszy post na tym kąciku i od razu mam powazny problem. A wiec tak właśnie przeszedłem swapa z cc 700 na 1.1spi i mam problemy z autem nie wiem dlaczego auto na obroty nie chce wchodzic na zimnym jak i na ciepłym silniku z tym że jest znacznie gorzej jak się rozgrzeje ma tak jakby blokade przy 3000tys potrafi...
Przy gazie są czasem cyrki dlatego sprawdź takie coś czy jak jest zimny i wskaźnik temperatury drgnie po przygazowaniu przełącza na gaz. W swoim PUNTO II FL ktoś odstawił kichę i boleśnie się o tym przekonałem na CPN :( Jak się jednak przełączy niech pochodzi z minutę, poczekaj chwilkę i spróbuj ponownie zapalić. Jeśli będą problemy to coś jest nie...
Jeśli już miał bym coś polecić od siebie to mogła by być Vectra B, Golf III, Vento, BMW E36, Audi B4 (1993-1995), A4 (1995-1998). Stanowczo odradzam ze swojej strony "puszki" typu Corsa B,C, Matiz, Tico, Escort, Fiesta i wszystko co waży mniej jak 1100kg i ma pod maską mniej jak 1.4 75KM. Naprawdę katorga w dzisiejszych czasach! Wyprzedzić TIRa lecącego...
kicha strzela kicha baterii kicha gaźnik
telewizory jedna antena zwrotnica czujnik temperatury bimetalowy zawór czterodrożny pompa ciepła
schneider electric niebieski ekran telewizorze
Ilość oleju i filtry w skrzyni CVT Nissan Radio UNITRA Dorota - Odbiór UKF i modyfikacje