Iskra we właściwym momencie? Znam "fachofca" co koło foniczne potrafił źle założyć, ale to było w Punto 1.2 w tym nie wiem jak to dokładnie wygląda.
Iskra jest, We właściwym momencie?
Musisz coś sprawdzić w momencie gdy nie chce odpalić. Bo jak działa to nie znajdziesz co mu było. Jak nie zapala to masz iskrę na świecach? Pompka pracuje?
Sprawdzałem testerem i tez spada do zera, dziwne ze nie ma brak łączności z ecu w takim momencie.
Nie ma pod ręką schematu, ale wypalone styki stacyjki mogą dawać taki efekt. Zmierz napięcie przed i za stacyjką (np. na bezpieczniku od światła cofania) w momencie naciśnięcia hamulca i włączonym wstecznym biegu, zobacz czy się różnią i o ile.
przy zamykaniu drzwi migaja konkretnie , w którym momencie? Sprawdź masę do żarówek oraz tę idącą do włącznika w drzwiach od oświetlenia kabiny i przewody od przekaźnika na prawą stronę.
Masa na ten przekaźnik idzie z sterownika silnika z pinu A17 sprawdź czy tam wychodzi , jeśli tak to czy dochodzi do skrzynki bezpieczników do pinu A9. Na pinie 40 powinno napięcie się pojawić dopiero w momencie przekręcenia kluczyka w 2 pozycję (rozrusznik) , ale najpierw trzeba zdiagnozować gdzie się straciła masa na T7.
Lepiej w momencie jak są prawidłowe.
Pierwszą samodzielną wymianę klocków proponuję robić pod okiem kogoś doświadczonego. Należy użyć środków zalecanych przez producenta samochodu - smary, klej do gwintu. Ważne są również momenty dokręcania śrub.
Może być uszczelka trachnięta, po 15 km nie powinno być śladu lodu w układzie, nabiło ciśnienia w układ chłodzenia i pękło w najsłabszym miejscu. Załóż nowy wąż jak koledzy radzą, odpal auto i obserwuj czy węże twardnieją dość szybko w momencie pracy silnika. Jeśli będziesz miał uszkodzoną uszczelkę, może przedmuchiwać do układu chłodzenia.
Co pokazuje przepływomierz w momencie jak brakuje mocy.
Czarny w COM (zawsze), czerwony w 10ADC... jak masz tylko 3 złącza i mierzyłeś COM - VΩmA to na 90% spaliłeś bezpiecznik w mierniku w momencie zamknięcia obwodu.
Witam Mam pytanie odnośnie dokręcania śrub głowicy , z jakim momentem powinienem je dokręcać Jest to silnik 1,7 TD z góry dziękuje. Pozdrawiam
Kolego, sprawdź, czy masz zbiornik paliwa, bo ja bym stawiał, że go zgubiłeś :-) A tak na powaznie, to prawdopodobnie zatarła sie pompa paliwa. Ile było paliwa w baku w momencie wydarzenia? Pozdrawiam.
Mam radyjko BLAUPUNKT kasetowe do Punto II .... ale nie działa ..... przestało w pewnym momencie.... macie moze pomysły co sprawdzić i od czego zacząć....jakiś schemat tego radia......co moze mu dolegać.....
Do uszczelnienia skrzyni biegów, podczas jej składania, użyłem oryginalnej wysokotemperaturowej uszczelki silikonowej o numerze: 71753861 zakupionej w ASO (jest to po prostu silikon wysokotemperaturowy w tubce - jak pasta do zębów). Momenty dokręceń śrub skrzyni Fiata Pandy zaczerpnąłem z Internetu i bazowałem na skrzyni C514 Fiata Punto II (parę momentów...
Witam.,sprawdź pobór w momencie rozruchu. W Grande Punto rozruszniki duźo biorą na starcie i BSI odcina jak ma za mało napięcia. W dwóch przypadkach jakie robiłem, wymiana na mocniejsze akumulatory pomogła.
Na czujniku od punto nie odpalała ale próbowała tylko blokowało silnik jakby iskra była nie w tym momencie. Ale na tym czujniku z punto iskra była i wtryski podawały paliwo. Ogólnie pompa pracuje i na tych nowych czujnikach tylko wtryski nie. Może być możliwe że dwa nowe czujniki są uszkodzone ?
Polecam pracę "PRÓBA OKREŚLENIA CZYNNIKÓW DETERMINUJĄCYCH ODKSZTAŁCENIA HARTOWNICZE W PROCESACH OBRÓBKI CIEPLNEJ STALI" autorstwa panów Uścińskiego i Marciniaka, podpunkt 3.1, dostępna tutaj [url=http://www.nanostal.eu/images/nano/... Nie jest...
Witam Mam pytanie do znawców tematu silnika fiata 1.2mpi dlaczego ten silnik w punto ma tylko 60km a w brawo miał w pewnym momencie produkcji 75km,czym one tak naprawdę się różnią?
nie. Przy Normalnej jeździe w pewnym momencie zgaśnie i nie odpali juz
Tak, kompletuje części w Poniedziałek będę składał na razie mam dane z punto i stilio wychodzi że to to samo. Jeśli ktoś ma te dane proszę o pomoc.
Na to wygląda ,ze faktycznie pompa jest wyżej niż oryginał wiec masz zero w zbiorniku w tym momencie jak oswieca sie rezerwa.
Trzeba sie podlaczyc kompem do diagnostyki , examinerem lub podobnym dobrym sprzetem , bez tego nie ruszysz tego wspomagania , zwykle padaja silniki elektryczne lub czujniki momentu wału kierownicy
Sorki że długo się nie odzywałem ale dopiero dziś zrobiłem i słusznie bendix siadł. I to w najmniej odpowiednim momencie. Temat zamknięty.
A może w tym autku jest antena ze wzmacniaczem, tylko nie podłączyłeś plusa, który ma go włączyć w momencie załączania radia.
Wtryskiwacze podają paliwo? Iskra jest we właściwym momencie? Ustawienie rozrządu sprawdzone? Kompresja na cylindrach jest?
tak ja bym stawiał na zapłon mógł się przestawić może jakieś turbulencje albo coś w tym stylu iskra jest ale pewnie w złym momencie i dlatego nie chce palić
Jak będziesz wiedział że auto w tym momencie źle odpali to ściągnąć wtyczkę z czujnika temperatury i wtedy pal.
witam serdecznie czeka mnie wymiana sterownika w punto 1.4 8v podpialem sie carprogiem pod procek st10f280 (carprog oczywiscie przerobiony)i w momencie odczytu mam komunikat cant init boot loader co to oznacza?? dziekuje za pomoc.
Uszkodzony regulator w momencie ustabilizowania napięciai następuje wyłanczanie ładowania powodujące skoki napięcia.P
Przewiozłem się tym samochodem i niby coś słyszałem ale na kilka skrętów pojawiło się może raz lub dwa bardzo ciche grzechotanie i chyba przy skręcie w lewą stronę. Niestety podczas ruszania w lewo lub prawo cisza. słyszałem kiedyś jak stuka uszkodzony przegub i podczas ruszania czy jazdy mocni chrobocze ale nigdy nie słyszałem przy uszkodzonym przegubie...
Przepraszam, nie doczytałem. W 1.2 wychodzi do dołu bez zbędnego rozbierania innych podzespołów, wystarczy tylko dobry pomocnik, który w odpowiednim momencie odepchnie silnik. Wystarczą ręce Pudziana.:D
Diagnostyka w momencie braku palenia na co wskazuje? Oczywiście nic bo nie robiłeś prawda?
chodzi o fiata punto od momentu odpalenia auta caly czas swieca sie swiatla stopu...
Witam. Wyciek oleju spod pokrywy (pokrywa zaworów razem z wałkami), chciałem to uszczelnić przy wymianie rozrządu. Czy jest tam zastosowana jakaś uszczelka? Czy jest to składane na masie uszczelniającej? Drugie pytanie czy potrzebuje blokady do tego silnika? I jeśli ktoś posiada to momenty dokręcania rozrządu i tej pokrywy zaworów. Z góry dzięki.
Witam, Fiat Grande Punto(199) 1.4 8V 57kw 2006r. W momencie zapalenia "check" auto w ogóle nie przyspiesza brak reakcji na pedał gazu. Na kompie P0101 - przepływomierz powietrza... którego w ogóle nie ma w aucie :) Podmieniona przepustnica oraz MAP, na wstępnych oględzinach jeden człowiek od sterowników powiedział że uwalony procesor i że jest klejony...
Najwyraźniej niedoczytałeś instrukcji swojego autka. W Punto II jest wbudowane elektryczne wspomaganie kierownicy. W momencie przegrzania któregoś z elementów ukłądu wspomagania ( silnik, końcówki mocy...) wspomaganie zostaje wyłączone. Wyłącza się także po osiągnięciu ok 60km/h. Z praktyki wiem ( też mam to autko a żoma na podobnym robiła prawojazdy)...
Jest to tzw. termik. W modułach z.c. służy on do tego aby nie zostały uszkodzone silniki siłowników w wypadku gdyby siadła elektronika i jeden z przekaźników przyciągnął by na stałe. Jego działanie można doskonale przetestować w Punto I. Parokrotne zam. i otw. zamka raz, za razem powoduje zaprzestanie działania modułu na kilkanaście sekund. Na termiku...
wszystkie zasilania ok a ta k...wa nie pali ,tylko dlaczego pali po resecie ,raz immo swieci na pracujacym raz nie,w momencie krecenia rozrusznikiem miga nieregularnie,a i czy wszystkie punto miały immo? mysle ze sterownik mnie ładuje w ptaszka Dodano po 6 wszystkie zasilania ok a ta k...wa nie pali ,tylko dlaczego pali po resecie ,raz immo swieci na...
Kupiłem samochud,konkretnie Fiata Punto II z silnikiem 1.9 JTD..i w pewnym momencie wentylatory chlodnicy właczyły sie i juz sie nie chca wyłaczyć:|Dlatego jak najszybciej potrzebne sa mi schematy elektryczne tego auta!!!!!z góry dziekuje każdemu kto mi pomoże!!!!
Witam Czy za pomocą tego kabla oraz MES da się sterować wskaźnikami? Załączam screen o co mi chodzi. https://obrazki.elektroda.pl/6639754600_... Wiem że mogę podłączyć komputer ale w tym momencie jedyny jakim dysponuję to stacjonarny :(
Jak czujnik lutowany to kalibracji nie zrobisz, wymienialem tego trochę i zawsze była zabawa z ustawieniem czujnika na ośce kolumny. Opis wyżej jest ok. Trzeba naprawdę dużo cierpliwości. Do tego występują dwa rodzaje czujnika jeden do wersji z esp i drugi bez. Wersja z esp to zintegrowany czujnik skrętu z czujnikiem momentu. Czujnik skrętu da się kalibrować,...
Światła postojowe palą się razem ze światłami mijania, czyli z opisu wnioskuję, że po prostu gasną przednie światła mijania. W Grande Punto, jak i w każdym innym Fiacie najlepiej nie ruszać przełącznika świateł i trzymać go na stałe w pozycji świateł mijania, nie potrzeba tam żadnych automatów do świateł. Albo uszkodził się przełącznik, albo BCM. Można...
Czy słuchając innego źródła (mp3) niż radio FM, czyli USB lub Bluetooth, też masz zakłócenia - "szumy" ? Nie, sprawdziłem w momencie jak FM szumiało tak, że nic nie było słychać. W tym samym czasie z pendrive był krystalicznie czysty dźwięk.
Witam, To nie jest problem z masa, Podmienilem testowo body komputer i bylo ok . Teraz musze naprawic / wymienic Body komputer. Czy musi byc konkretny taki sam numer czy tez one sie jakos zamieniaja ? W tym momencie mam numer 46788429. Pozdrawiam Lukasz
Przełącza przy opadaniu obrotów. Taki sposób jest leszy, bo wyobraź sobie jakbyś dynamicznie przyspieszał pod górkę i w tym momencie by się przełączył i szarpnął, można zęby na kierownicy zostawić.
Nie wiem czy to zda egzamin, czy ten materiał jest spawalny i marnie widzę odporność wewnętrznego krzyżaka przy dużym momencie na rozerwanie tym bardziej że w takim samochodzie jak np. punto potrafi go rozerwać ledwo hasające 50 koni. A z ciekawości dla czego kilka? jak chcesz rozwiązać konstrukcję że aż tyle?
Witam. Przy okazji wymiany UPG, głowica była oddana do gruntownego remontu (zawory, docieranie, frezowanie, planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworowych, sprawdzanie szczelności). Nowe szpilki dokręciłem tak jak książka pisze (kolejność i momenty). Pisałem powyżej. Głowica planowana i remontowana.
No to jak je podpiąłeś to już je masz... centralka CODE sama się wkoduje do "czystego" ECU w momencie jej podłączenia. Wyłącznik inercyjny jest w okolicy słupka B, przy fotelu kierowcy.
Witam, po kilku próbach udało się ustalić, że w momencie przełączania czasy wtrysku gazu są mniejsze niż czasy wtrysku benzyny. Wtrysk paliwa ok 4ms, a gazu ok 3.5ms. Może to jest przyczyna ? Po jakiś 10s, wszystko sie normuje... :-D Dodano po 35 Przez ten moment silnik zostaje "zalewany" przez gaz ? Czy dobrze rozumiem ? :D
Zasilanie z zapalniczki to zły pomysł. Z tego co kojarzę to w punto to zasilanie nie jest odłączane przez stacyjkę. Zatem znajdź właściwe gniazdo w skrzynce bezpieczników na bezpiecznik od podgrzewania foteli i stamtąd wyciągnij plus do przełączników i rozdziel go na prawy i lewy przełącznik. Masę do foteli z najbliższego punktu masy-może być spod śruby...
To wtedy mieszanka będzie za bogata, będzie dużo więcej spalał? W dizlu takie cos nie występuje, tu tak to działa więcej ON więcej ciepła ze spalania i więcej mocy. Jedynie wtrysk w złym momencie ogranicza moc.
Witam!! Pisze juz poraz kolejny. A problem dotyczny mojego zagazowanego punto, ktory w momencie wciskania pedalu gazu z biegu jalowego na wyzsze lubi sobie czasem strzelic i zwlaszcza lubi to robic jak musze ostro ruszyc. A te strzaly sa calkiem silne bo odczepia sie filtr powietrza. Wymienilem swiece. Zobaczylem w nocy, ze na kablach skacza malenkie...
Odpisz czy w momencie gdy samochód zgaśnie i nie chce odpalić jest iskra i czy to jest układ wtryskuIAW 49F 49. D1 "returnless"
Zastanawiam sie czy może gdzies w którymś momencie ta automatyczna skrzynia nie blokuje rozruchu. Że może tam jest cos nie tak.
Przekaźnik od świateł mijania jest jeden na obie lampy, potem rozdziela się na bezpieczniki. Zgnity, czyli popękała izolacja, weszła woda i przewód zaśniedział, przy odpowiedniej ilości pozostałe całe druciki przepalają się w momencie włączenia świateł. Szukaj zielonkawego zabarwienia przewodu i ewentualnie zgrubienia. Możesz też pociągnąć mocniej za...
A sprawdziłeś jaka jest temperatura w momencie występowania tego objawu , może spróbuj podmienic czujnik wody , w nim może jest problem
Polo 6N2/9N (IIIFL/IV) 1.9SDI Ibiza IIFL/III 1.9SDI Grande Punto 1.3MJ (bez obawy przy tej masie auta i momencie silnika nic kołu dwumasowemu nie grozi) Obydwa w trasie zmieszczą się w 4,5l/100km. Do silnika benzynowego 1.4 od VW jakoś nie mam przekonania... Corolla E12 teoretycznie jest autem klasę wyższym, choć wymiarami nie odbiega od Grande Punto.
Zapraszam na podwórko punto 2 1,2 8v Pompa pod tylną kanapą - sprawdzone dosłownie przed momentem - praca/stop/praca/stop. Przejście na LPG i pompa staje na bardzo długie czasy. Jak co to zażżonego przekaźnika do pompy od LPG nie mamy. Jest inne wytłumaczenie. Włoch zrobił te konkretne jedyne auto specjalnie żeby ludzi w błąd wprowadzać? Dodano po 1...
Fiat Punto II, radio Blaupunkt MILANO MP34, wzmacniacz też blapunkt. Wyciągnę radio i poszukam tego czerwonego i żółtego przewodu. To w tym momencie będę miał któryś przewód wolny?
z tego co rozumiem to musisz czekac minute zanim wejdziesz do auta bo alarm sie uzbraja mimo otwarcia drzwi.Jezeli podasz mase na wejscie centrali jest ok(nie wiem tylko czy sprawdzałeś to na stole czy w aucie?).Proponuje wziąć próbnik żarowkowy( tak zeby zaroweczka pobierała max 150 mA) i w aucie przy alarmie sprawdzić czy na wejściu lini drzwi pojawia...
Zasilanie, zamiast 5V było ok. 1,5V i wtedy na biegu jałowym na wyjściu też ok. 1,5V. W momencie gdy silnik "się naprawił" zasilanie 4.95V wyjście ok. 2,5V czyli OK.
Jakim slangiem, zakładasz temat w takim dziale to musisz wiedzieć, że styk 50 to takie małe kabeleczko, co idzie na elektromagnes rozrusznika, jedna osoba kręci stacyjką na rozruch, a Ty probierką patrzysz czy masz plusa w tym momencie. Jak jest to wyciągasz rozrusznik, tam leży problem.
Te trzaski są dosyć głośne i silnik w tym momencie szarpnie no i boję się o to że pasek rozrządu może strzelić lub się przestawić...
wpisuj tylko to co vodiczka tam Ci napisał Raz tak, raz tak. Więc jestem głupi jak byłem i wracamy do punktu wyjścia, że umowa zabezpieczająca w 100% sprzedającego nie istnieje. Dodanie załącznika przy całkowitym wyłączeniu rękojmi jest ryzykowne. Nabywca gdyby poszedł do sądu, mógłby argumentować, że wyłączenie dotyczy tylko części/podzespołów wymienionych...
Chłopie, a gdybyś ty był mądry, to o takie sprawy nie pytał byś w dziale elektryka elektronika samochodowa a wybrał byś najbardziej lamerski dział; może kosz? To zwykły kondensator bocznikujący silnik i jego cel jest przeciwdziałaniu zakłóceniom jaki może tworzyć silnik. Te zakłócenia pojawiają się w momencie komutacji na węźle szczotkowym, gdy występuje...
W tym momencie nie jestem w stanie sprawdzić tego fizycznie, ale jest to schemat serwisowy i jeszcze nie zdarzyło mi się aby było coś uproszczone.
...a CODE świeci? Jeśli zaświeca się i po chwili gaśnie to zostaw IMMO w spokoju, a zajmij się głównym przekaźnikiem zasilania i bezpiecznikami na jego obwodzie. Fabryczne IMMO nigdy nie zgasi już uruchomionego silnika, synchronizacja odbywa się tylko w momencie włączenia zapłonu, potem nie ma już "nic do gadania".
tak lecz w momencie gdy przez korek wypluje płyn to w głowicy możne go być za mało i się zagotuje i może oberwać głowica w trakcje jazdy (kata) a w momencie postoju wszystko widzisz i możesz odpowiednio szybko zareagować i jesteś blisko domu.
Witam. Tak tylko żeby się nie kłócić ale tylko napisać do kolegi freebsd i wątek #15 Siostrzeniec ma mondeo MK4 combi z silnikiem 2,5 benzyna w turbo. Taki pocisk na kołach jak to nazywa ale chce być bezpieczny. więc założył większe tarcze, mocniejsze zaciski chyba z volwo. Okazało się że serwo nie wyrabia wiec i serwo sporo większe już jest. Niestety...
Mapy w sterowniku silnika do wykasowania, przejeździć 300 km na benzynie i jechać do gazownika aby gaz ustawił. Nie włączać gazu do momentu ustawienia
Może przedstawię moje doświadczenie. Miałem volvo V40 1.8 z instalacją Landi Renzo sekwencyjnym wtryskiem sterowaną przez OBD. Jako że jeździłem często na prawie pustym baku PB, czego nie powinno się robić ale tak to już jest, postanowiłem zainstalować układ wyłączający pompę PB po przejściu na LPG. Rozwiązałem to prostym wyłącznikiem z opóźnieniem...
Tak zgadza się to ten przewód idzie na rozrusznik oraz alternator i to na nim jest obciążenie. Problem wydaje się błahy tyle że kto wpadł by na pomysł że usterka zdezaktywuje się w momencie wpięcia przez amperomierz. ja do tego doszedłem po spadku napięcia na akumulatorze i wtedy podłączyłem amperomierz w ten sposób aby nie przerwać nawet na moment...
Charakterystyczny objaw typowej usterki skrzyni M32 to odskakiwanie lewarka zmiany biegów w momencie puszczenia sprzęgła (skutecznie oducza trzymania ręka na lewarku). W "końcowym stadium" skrzynia potrafi "wyskakiwać" na luz przy mocniejszym dodaniu gazu. Poza tym to bardzo dobrze zestopniowana i precyzyjna skrzynia.
Witam, Też mam Punto 1.1 z LPG. Jeśli chodzi o emulację sondy to na ogół sterowniki mają wbudowane, chyba że jest to instalacja bez silnika krokowego na krótko np ze śrubą na przewodzie gazowym. Ja mam AL700 i emulacja jest ustawiona na masę, ustawienia z czasami emulacji powodowały, że komputer łapał błędy i np. nie chciał pracować na benzynie - zbyt...
Iskra jest, tylko pytanie czy we wlasciwym momencie. Auto jechalo i nagle cos sie zaczelo dziac to czujnik polozenia walu raczej sie nie przestawil.
Znajomy ma problem z zacinajacymi sie wycieraczkami (przednie ) na wolnym biegu.Slychac w tym momencie "klepanie" przekaznika .Prawdopodobnie zabrudzony przekaznik .Czy latwo jest dotrzec do tego przekaznika ?Prosze o porady.Punto 2001.
masz kod PIN? Jak tak to z jakiego jesteś miasta, może znajdę kogoś kto rozwiąże problem nawet majac pin nic to nie da bo w tym ukladzie klucze programuje sie "matką", i musi byc warunek min 2 klucze poza matką w momencie programowania Labik gdybyś miał z tym problemy to moge to zrobić jak trzeba
Ciężko będzie Tobie pomóc, jakbyś bardziej składnie pisał było by łatwiej, jakie błędy zgłasza sterownik? ciśnienie paliwa w momencie przerywania? układ zapłonowy? Co zostało do tej pory zrobione/sprawdzone? wiele niewiadomych. pozdr
Pogodzę Was - słaba masa silnika. Za dodatkową masę robi linka sprzęgła, ale w momencie wciśnięcia sprzęgła ta dodatkowa masa się traci, to w połączeniu z za dużym odstępem elektrod na świecach wiesza sterownik.
Trolli wysyp? :) Bylem przed chwila w garazu. Podnioslem jedna strone na lewarku, potem druga i gazowalem zgodnie z poprzednia idea. Podczas dodawania gazu i w momencie gdy kolo kulalo sie na biegu nic nie bylo slychac. Jedynie w momencie puszczenia gazu pojawialy sie dwa szybkie stuki i zatelepalo skrzynia biegow. To dosc dziwne bo w trakcie jazdy...
Sprawdzić czujnik jeszcze z 10 razy przy różnych temperaturach, a najlepiej to kontrolować przez cały czas nagrzewania silnika. Takie buble jak FAE i Topran (najczęściej sprzedawane) co najmniej połowa nowych trafia się niesprawnych. Sprawdzałem na zimnym i w momencie gdy włączył się wiatrak przy chłodnicy czyli przy ok 90.
Nagrzewnica może być niedrożna , czy obydwa węże idące do nagrzewnicy mają jednakową temperaturę ? Czy jesteś pewny że klapka która kieruje strumień powietrza na nagrzewnicę jest we właściwym położeniu pomimo tego że masz gałkę na czerwonym polu ? Podstawą było by dotknąć tych obydwu przewodów jak najbliżej nagrzewnicy , czy są gorące w momencie jak...
o ile te badanie było robione w momencie gdy silnik nie chce zapalić to czujnik dobry ( a chodzi o to by zmierzyć go w momencie gdy nie pali-jeżeli nie ma sygnału z tego czujnika nie będzie iskry i pompa też nie będzie pracować)
Posiadam Punto II z 2003r. 1.2, mam problem z wspomaganiem. Mianowicie na desce świeci mi się czerwona lampka z kierownicą. Chodzi dokładnie o wspomaganie w momencie gdy skręcę kierownice za mocno w lewo do oporu to wyłącza mi się całkowicie wspomaganie. CITY nie pomaga w tym przypadku. Muszę wyłączyć auto i włączyć, wtedy sytuacja wraca do normy. Lecz...
Wsad jak i projekt plytki mam z paczki umieszczonej przez kolege ciesiu. Dzisiaj zmienilem na 470k , i tez 0 reakcji na dwoch kompach od punto 1.2 i sc 1.1 :(. Mam jeszcze pytanie w momencie jak wyberam np. sprawdzanie bledow pojawia sie komunikat "insert the key" ? Co to znaczy ze mam przekrecic kluczyk w stacyjce ? czy mu jakies klucza brakuje , bo...
Od pewnego czasu pojawił mi się problem z kropkiem, Otóż na biegu jałowym na wolnych obrotach zaobserwowałem przyduszanie rozgrzanego silnika, ale takie że normalnie chodzi jak zegareczek tylko są momenty że w pewnej chwili go przydlawi i czuć szarpnięcie silnikiem. Stojąc z tyłu auta z rury słychać też taki jakby parsknięcie powietrzem. Nie jest to...
... ale mnie kumpel zrobił w balona (siedzimy przy tym samym kompie i mnie przelogował)! HEFNOR się podszył pod moją wypowiedź. Ja w punto nie mam jeszcze gyro i na razie jeżdżę tak jak fabryka dała czyli pozycjonowanie "jak uznam" w momencie kiedy tył idzie w dół, a z reflektorów robią się "przeciwlotnicze". Wtedy sobie sam zmieniam. Na razie nikt...
Czemu akurat półsekwencja? A dlatego ze sam mowisz ze to fullgroup. Sekwencja to kazdy wtrysk oddzielnie pracuje a fuulgroup to znow wszystkie razem podawaja paliwo i nie wazne czy w danym momencie jest ssanie czy praca czy wydech. Cisnienie zwieksz na 1,25
Witam Posiadam Punto 1 55SX Z 96R. To auto traci moc... W momencie dodania gazu czy to na 1 czy na 2 czy na jakim kolwiek biegu, samochód nie przyspiesza równomiernie, tylko na sekundę lub dwie traci moc i po chwili jest normalnie... Wykres przedstawia dokładnie o co chodzi... http://obrazki.elektroda.net/33_12691172... Wymieniłem świece, przewody...
Mam jeszcze jedno pytanko - czy przyczyną może być zapowietrzony układ chlodzenia lub uszczelka pod głowicą?Tyle tylko że nie zauważylem żeby mi ani przybywało ani ubywało płynu tylko w momencie gdy silnik jest gorący to i pozim plynu wyższy lecz po ostygnięciu wraca do poziomu poprzedniego.
Aż szkoda czytać te pierdoły odnośnie wymiany NBC w fiacie. Koledzy, macie swoje warsztaty? Takie bzdety opowiadacie swoim klientom? Błąd u1600 może też powstać w następującym momencie- wtyczka testera jest wpięta wcześniej, niż został włączony zapłon. Po prostu tester robi pewnie fiku miku na pinach 6 i 14 DLC przed włączeniem zapłonu.
Witam. Mam problem z odpalaniem mojego punta. Problem pojawia się głównie zimą ale zdarza się też i latem przy dodatnich temperaturach. Chodzi o to że nawet przy naładowanym akumulatorze rozrusznik kręci i w pewnym momencie "staje" jakby coś stawiało opór. Sytuacja ma miejsce w 0:11 i 0:20 poniższego nagrania. Co może być tego przyczyną ?
tak też myślałem ale ona zapala i gaśnie wszystkie światła działają zgasi się mijania zostawi pozycje to zgaśnie na chwilę i zapala znowu zapali się światła i to samo zmiana da drogowe i też taki efekt jedyny moment kiedy nie świeci to w momencie zapalenia kierunkowskazu. W sumie pewnie bym doszedł dlaczego tak jest ale miałem inną robotę w tym aucie...
Bledy odczytalem najpierw byly : uszk silnik wsp, uszk czujnik polozenia kierownicy, i uszkodzona centralka wsp, bledy dalo sie wykasowac a wsp nie dziala ,ktos mi powiedzial że może być uszk body komputer który analizuje dane o napięciu ladowania, prędkości auta i momencie obrotowym silnika , linią can informuje o tych danych centr wsp.
Miałem podobnie w Seju 1.1. Silnik zgaszony nie odpalał w losowych momentach po rozgrzaniu. Winna wiązka przewodów do czujnika na wale - izolacja się rozpadła tuż przy samym czujniku i jak się auto rozgrzało to lubiły się tam czasem zwarcia robić i jak się w nieodpowiednim momencie zgasiło auto - to już kaplica - nie zapali - dopiero jak ostygnie. Nie...
Od czujnika obrotów kierownica? Kolor zależy od opcji ESP też. Bywa tylko z czujnikiem momentu, bywa z momentem i kątem skrętu (opcja z kontrolą trakcji i ASR). Kolory przynajmniej dla Grande są przynajmniej 4. Przedlift/polift, z/bez TC/ASR... I o ile przyjanmniej w GP da się centralkę przekonfigurować, i wymienić czujnik momentu na momentu+kąta skrętu,...
Zrób diagnostyke. Sprawdź swiece, cisnienie nalistwie w momencie kręcenia, jezeli jest niskie to swprawdź wtryski na powrotach, kiedy był filtr paliwa wymieniany? W jakim stanie jest akumulator? kręci wolno czy szybko?
witam forum już przetrzepałem na ten temat całe , najpierw może o usterce , standardowo wspomaganie czasami przestaje działać i zapala się kontrolka układu , examiner czyta błąd silnika elektrycznego , wspomaganie są momenty że działa cały dzień , a czasem przy odpaleniu zimnego auta już nie działa , i moje pytanie może ktoś z kolegów już zabierał sie...
mercedes momenty scania momenty momenty freelander
palet maszyna blaupunkt szumi strumienica zamiast katalizatora
prostownik ideal sharp lodówka
Renault Midlum 180 dCi - trudne odpalanie i nierówna praca silnika po naprawie pompy SAAB 9-5 2003 3.0 Turbo: Lokalizacja Tunera i Błąd 21