A może Punto 2 ,blacha ocynk, części tanie , silnik 1,2 bezkolizyjny.
Kolego (at)jack200 chyba piszesz o zwykłym Punto bez ocynku (Grande Punto jest znacznie młodszy i ma ocynk i tak nie gnije).
dokładnie! też miałem rocznik 96 i mały odprysk lakieru na nadkolu i przez 4 lata poza białym nalotem nic mu nie było ! jedna rzecz jaka mnie zastanawiała to tylko tylna klapa która wyjatkowo mocno korodowała w okolicy oświetlenia tablicy i na samej dolnej krawędzi. poza tym to napewno ocynk!
Bravo / Punto 1.2, ale przemawiam za Bravo bo w ocynku. Miałem takie dwa w rodzinie tyle, że w dieslu, teraz jest Stilo JTD. A punto 2 nie było w ocynku? Niestety bravo/brava ciężko znaleźć lepiej jest z punto;)
Wybierz auto z fabrycznym ocynkiem i o problemie korozji możesz zapomnieć. Nawet Fiat Punto II ma ocynk a i tak ta powłoka ocynkowana gnije jak wściekła.
W tej znajdziesz Fiat Punto Zalety blacha ocynk części tanie.
Ocynk to nie jest jakieś cudowne remedium na korozję... zresztą jak auto było "bite" to go już nie ma. Punto I też było w ocynku... ba nawet Cinquecento miało cynkowane blachy.
W zasadzie wychodzi na to, że: Mazda 6 łańcuch rozrządu, słaba karoseria Punto jest na pasku, ale za to ocynk
Fiat koroduje nawet na zdjęciu.Tylko Panda ocynk i niektóre Punto,ale niewiadomo jak poznać które.
Punto II też miał ocynk, a gnił jak wściekły bo miał za cienką warstwę. Ja widziałem już G6 gnijące ale to miało na sobie tyle szpachli że wiele mnie to nie zdziwiło......
Ja polecam punto z silnikiem 1.2 .Blacha jest ocynk nie gnije ,samochodzik dynamiczny prawie bez problemowy
Dniówka 170-320 gdzie :O? Jaki budżet na samochód? Od siebie polecam Fiata Punto II generacji. Blacha w ocynku i bardzo tani w zakupie . Powyższe propozycje - owszem - te samochody palą mało, ale Punto II spali Ci góra litr gazu więcej a jego cena nie będzie zawyżona tak, jak zadbane tico czy cinquecento z gazem.
Otóż część pojazdów - Twoich typów miałem. Corsy 2szt, po każdej mówiłem, że to ostatni opel. Rdza je wcina aż chrupie. Daewo Tico - nówka salonówka mojego kumpla - po 20tys km odkształciło się nadwozie!!! Brak zbieżności kół. Polecam Fiata Punto - jest w ocynku. Miałem równolegle Punto 97 i Polo z 99roku - oba stały pod chmurką. Fiat ani kapki rdzy...
Żona eksploatuje 10-letnią Bravę 1,4, przebieg ponad 150 tys. km. Dziennie pokonuje średnio 160 km. Zużycie paliwa ok. 7 l/100 km (jazda głównie autostradą i w miejskich korkach). Nie mam żadnych uwag do stanu pojazdu, wystąpiły jedynie drobne usterki elektryki. Kiedyś sam miałem 127-kę, bardzo dobrze go wspominam, poza blachą - ale wtedy jeszcze nie...
Pomyśl o Fiat Punto ,pomimo że masz do Fiata awersję . Blacha ocynk ,części tanie.
Może Fiat Punto/Grande Punto? Niewielkie benzyniaki, marka tania w utrzymaniu, nie są duże, ocynk to standard już od Cinquecento. Sąsiadom się raczej nie spodoba, ale i złodziejom pewnie też.
Ale Punto jest zżerane przez rdzę mimo ocynku - no i nie wiem skąd te roczniki i wyposażenie. Poza tym IMO ABS jest bardzo zgubny, więc nie wiem, dlaczego wszyscy się na niego upierają. Ja znowu się uprę przy japońcu, Mazda 323 BA - fakt, że rdza też czasem się dobierze, ale jeśli już to tylne nadkola. Silniki nie palą dużo(egzemplarz kolegi, ciężka...
Ja ze swojej strony mogę polecić Fiata Punto II. Silnik 1.2 mpi. Nasz mamy od nowości z 2001 roku i przejechane około 186tys. Do silnika nie było zakładane jedynie co olej i rozrząd. Blachy ocynk wiec nie rdzewieje. Spalanie w mieście około 6,5l , trasa niecałe 6l benzyny.
Corsine kupisz 97-98 za 5 tysiaków. Zwróć uwagę w jakim jest stanie. Jeśli teraz nie ma rdzy to przez 2-3 najbliższe lata nagle błotnik czy inny element Ci nie odpadnie nawet jeśli ruda się pojawi, a podejrzewam że to auto na maks 3 lata, bo później żyletki. Punto dużo ludzi poleca, jest w ocynku, ale blaha tak słaba, że jak popada grad albo w coś uderzysz...
Kolego tzok, a weźmy auta o pięć lat nowsze tzn. Polo 2000r. i Punto 2000r. - i nikt przy zdrowych zmysłach nie zamieniłby Polo na Punto. A co do wad Polo 96 r. w porównaniu do Punto 96 r. to mogę z czystym sumieniem napisać, że to brak ocynku i droższe części.
To ówcześnie najtańsze auto w ofercie Fiata na naszym rynku wiec szału nie ma. Już lepiej Punto albo przynajmniej Seicento Sporting (1.1). Opel i Fiat to ta sama liga ale Fiat przynajmniej mniej rdzewieje. Jeździłem Seicento, Punto I i Polo III. Seicento 0.9 najmniej paliło ale na tym koniec jego zalet, brak wspomagania kierownicy jest mimo wszystko...
Mam Grande Punto z silnikiem 1,4 8V do jazdy w mieście i na niedługich trasach, spalanie na miejscu około 6,1 l/100 km. Karoseria ocynk .Szukaj takiego tylko z Polskiego salonu.
Ja proponuje passata b5 blachy bardzo dobre jeśli trafisz nie bitego oczywiście silnik 1.8 b lub z tańszych audi 80 b4 silnik 2.0 b+g bo troche już pali blacha w ocynku no może też być audi a8 4.2 b quatro całe z aluminnium
Za 4 tys. nie zaszalejesz niestety. Proponuje skupić się na autach z blachami w ocynku to przynajmniej nie będzie tragedii z korozją. Ze swojej strony z tanich aut poleciłbym Punto II 1.2 8V, ale za 4 tys może być ciężko. Tak w ogóle to napisz w jakich warunkach zamierzasz użytkować auto. Miasto wokół komina, długie trasy itp.
Echh.. echh.. A to jaki Fiat do 20 tys zł będzie wygodny na trasy ? Zapewniający dobry komfort jazdy.. Scenic w ocynku ? Nie, nie.. A3 to klasa średnia ? A A4 to juz klasa wyższa ? :] Fiat Croma - Budżetowa odmiana Fiata Punto. KIA - Sama cena jak wyżej wspomniana mówi sama za siebie.. Auto kosztowało 80 tys a za 3 lata warte jest 30 tys zł a to juz...
Punto raczej nie. Miałem Fiata Uno 1,4 i powiem że jeżeli chodzi o silnik to zero problemów, i pewnie jeździł bym nim nadal gdyby nie rdza która doszczętnie zjadła podłogę. Zaobserwowałem że większość fiatów ma ten problem więc Punto odpada. Uno było ostatnim rdzewiejącym europejskim Fiatem, żadne Punto (może poza Grande) nie miało ponadnormatywnych...
Większość wie tyle, co na giełdzie albo przy wódce usłyszała. Też mi autorytet, większość. Ostatnim Fiatem bez ocynkowanych blach było Uno, konstrukcyjnie lata 80. zresztą. Zgodzę się, że tanie Cinquecento ma blachy cieńsze i ocynkowane w oszczędniejszym procesie (bo ocynk ocynkowi nierówny, wiadomo) niż wielokrotnie droższe od niego Audi, ale takie...
Nikt nie wspomniał o lanosie...auta solidne na pewno bez rdzy bo to ocynk, silniczek 1.4/1.5 radzi sobie bardzo dobrze i jest w miarę ekonomiczny. -Mitsubishi Colt CJ0, -wspomniane polo III, punto II i II FL, -corolla E10 końcówka produkcji, - bravo/brava, siena z silnikami 1.2 dla mniejszych opłat jakoś się będą ciągły w miarę:) -astra f 1.4/1.6 (ale...
Jesli zniesiesz spalanie porównywalne z lanosem, lub lekko wieksze to weź pod uwagę lancie dedrę.W starszych autach najwazniejsza jest buda, a mechanike zawsze mozna ogarnąć. Mocne blachy ( ocynk), bardzo dobrze wyposażone i w miare komfortowe auto. Nie wierz w obiegowe bzdury o awaryjności i dostepności części- wiekszośc pasuje od tempry, tipo, punto.
Dla tego, że w segmencie 10 letnich aut VW są bardzo popularne, a co za tym idzie na rynku jest cała masa odpicowanych wraków i jeśli ktoś się nie zna jest ogromne prawdopodobieństwo, że takiego wraka właśnie kupi. Nie wydaje mi się też, by Polo III czy Golf III były znacząco lepiej wykonane niż Punto I czy Bravo I. Jak dla mnie są to auta drogie, niewygodne,...
Witam wszystkich widzę że kolega dokonał już wyboru i padło na fiata punto. Jeśli ktoś zastanawiałby się nad autem do 3500zł to proponowałbym Audi B3 tak jak kolega mazi0000. Sam jeździłem B3 1.8S, 89'. Silnik nie do zarżnięcia, blacha podwójny ocynk :) Ruda się "nie czepia" hehe. Nigdy mnie nie zawiodła. Przy sprzedaży miała przebieg 353tys km i nadal...
Za 4 tys. to nie ma co stawiać wymagań co do auta. Szukasz tego, co będzie w najlepszym stanie. Ale biorąc pod uwagę to, co napisałeś, to zastanowiłbym się nad Corsą C 1.2 B. Blachy w ocynku, silnik na łańcuchu, pali w normie, praktycznie auto jest bezobsługowe. Z naprawami każdy poradzi sobie, części w porównaniu do innych tanie jak barszcz. W rodzinie...
Punto też miało powielaną blachę nadwozia, aż do poszyć progów, niestety podłoga nie była - tu Bravo wygrało. Niestety znaleźć zdrowe Punto krajowe graniczy z cudem. O ile nadwozie trzyma się dobrze (w porównaniu do takich przodowników jak Golf III, Escort, Astra F), to podłoga, łączenie jej z progami i doły progów - dziura za dziurą. Ocynk jest jeszcze...
Nie patrz tak na ten ocynk, Ople są ocynkowane i co? W 11 letniej Astrze pod tymi plastikowymi nakładkami na progach są dziury, że dłoń można włożyć. Poza tym poza Golfami III chyba wszystkie popularne auta z tego okresu miały już ocynkowane nadwozie (Astra II, Corsa III, Punto, Siena, Palio, Bravo/a, Seicento, Cinquecento)..
W grę wchodzi tylko fiat Punto 2 1.2 lub Panda 1.2 Mam nadzieje że do 10 tyś coś znajdę może jak dam rade to i 11 tyś będę miał. Musze tylko jeszcze się przejechać tymi autami bo ani jednym ani drugim nie jeździłem za kierownicą. Podobna panda ma dużo lepszy ocynk, czy to prawda ?
Były czyste - to co tam widać to penetrator który jest brązowawy, a śrubki nie były ruszane od 1996 roku - aluminium z ocynkiem na śrubach tworzy warstewkę tlenków, które spajają w całość gwint śruby z gwintem otworu, śrubokręcik miałem z BlackDekkera, nie uszkodził się nawet grama, śruba była miękka jak plastelina i szczęśliwie miałem profesiokalny...
Rozglądam się od jakiegoś czasu za małym ale 5 osobowym autem (hatchback w LPG). Docelowo rozglądam się za golfem 4 (mój opis) ale rozważam też fiata stilo. Z tego co znalazłem to należy szukać silników 1,2 lub 1,4 gdyż 1,6 - 1,8 lubią pić olej. Drugą bolączką Stilo jest koszt naprawy/regeneracji elektrycznego wspomagania kierownicy "City" ok 1000zł?...
[quote="wedsew"]po prostu nie wiesz, że każda Brava i każde Bravo mają w pełni ocynkowane blachy od dołu do góry. Marea i Siena chyba też. Pewnie pomyliło ci się z Punto jedynką. [/size] Czytaj komentarze: http://www.autocentrum.pl/autorentgen/fi... Jutro wkleję zdjęcia tego co mam na warsztacie - auto 1-go...
Jestem doświadczonym kierowcą, jeździłem wieloma samochodami i rzadko kiedy jeździłem jednym autem dużej niż 2 lata. Zawsze coś mi nie pasowało. Teraz już wiem jakiego auta szukam wiec chciałbym kupić coś na lata. W moich dotychczasowych autach doskwierało mi: TICO - brak klimatyzacji Punto 1,9 JTD - skomplikowana budowa i jej kosztowność (wtryski,...
Ford może zgrabne autko ,małe opłaty i mało pali, ale ciężko kupić starego forda ze zdrowymi blachami. Fordy bardzo szybko i skutecznie gniją i miej to na uwadze. Zwróć uwagę na citroena na przykład zx-a.Mały zgrabny blachy ocynk nawet te bardzo stare. Co do OC tak jak napisał kol romoo .To ty decydujesz czy pozostać przy starej polisie , ale i tak...
Kolego - annibis - piszemy tu o aucie w cenie średniej klasy roweru. Czego Ty oczekujesz? W przypadku pojazdów starszych niż 6 - 8 lat minimum wyposażenia jest plusem. Ja tylko Ci napiszę, że jeździłem kilkoma Oplami i kosztowały duuuuużo więcej niż wymieniona tu kwota i niestety stwierdzam, że ich nawet nie wolno stawiać obok VW. Po ok 2005 roku niestety...
Mieszkam w Warszawie, więc do 100 km od tego miasta czegoś szukam Jako, że rodzinna astra F z 1998 r. z silnikiem 1.4 + gaz nadaje się już na szrot, przyszedł czas na zmianę samochodu . Zasilanie: benzyna+gaz, gaz najchętniej dorzuciłbym sam (czyli autko ma kosztować 12 tyś + 2 tyś gaz) (przeliczałem, opłaca mi się, robimy w rodzinie dużo km na miesiąc)...
Na wstępie dam ci taką radę lepiej kupić samochód który będzie starszy a w dobrym stanie niż porywać się na samochody który jest młodszy a za cenę jak ten starszy dla zrozumienia lepiej kupić (dałeś przykład ze bmw się podobają) zadbane e36 za 12tyś niż rozgruchotane e46 za 12 tys Co do marki modelu to polecał bym ci Audi 80 rdza go nie bierze awaryjne...
spawanie ocynku malowanie ocynku spawa ocynku
lodówka bosch rozszczelnienie focus klimatyzacji krótkie przewody spawalnicze
Jak połączyć dwa panele 175W? Akcesoria i porady Budowa włącznika mikrofonu Shure 55SH