Albo kupujesz wzmacniacz z HIinput albo adapter/konwerter sygnałów high input-RCA
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
A gniazdo zapalniczki nie jest przypadkiem odłączane stacyjką?
Może to, pomoże ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
W Pandzie montowałem wspomaganie i maglownica zostawała stara. Miała jeden obrót więcej, ale w normalnym użytkowaniu nie miało to znaczenia.
Zna ktoś może jakiś prosty sterownik aby go odpalić? Sterownik BLDC.
Niebieska. Takie USB masz? https://www.proxyparts.pl/magazyn-czesci... Możesz wybrać AUX jako źródło sygnału?
Mam pytanie odnośnie tego procka. Nie robiłem takiego licznika jeszcze ale na wszelki wypadek chciałbym wiedzieć jak się do niego zabrać :) Czy motorola cracker 6.2 połączy się z tym prockiem ? Obsługuje on motorolke hc908AZ32.
Witam.Wygląda jakby od zaworu filtra z węglem aktywnym pod sterownikiem silnika lub czujnika ciśnienia bezwzględnego na ścianie grodziowej po prawej stronie patrząc z przodu auta.
W wiekszości radia tego typu można ustawić w wersji bez can ale trzeba od razu powiedzieć że pewne problemy i tak pozostaną tzn radio wyłączy się samo po 20 minutach i trzeba go na nowo załączyć. Radio w takim stanie jeśli podłączy sie do instalacji z canem automatycznie odblokuje w sobie sieć can i znowu nie będzie można go odpalić .
przewody do lampki idą w lewym słupku pod listwą przy szybie czołowej czyli stały +12 , masa , i masa z czujników dżwiowych , natomiast +po stacyjce znajdziesz w okolicach skrzynki bezpieczników a dokładnie nad nią jest centralka code i tam są dwie wtyczki jedna z dwoma czarnymi kabelkami druga z większą ilością i w tej pomarańczowy będzie +po stacyjce.
Dwie cewki jedna na 1 i 4 cylinder druga na 2 i 3.
to jest orginalny program fiata . z nikad sie nie sciagnie w Punto sa zamki we wsztstkich drzwiach , tylko w pandzie nie ma . jesliby ci cos trzeba to pytaj podesle .
przewody NA PEWNO znajdziesz przy wtyczce WŁĄCZNIKA świateł awaryjnych. Z twojego sterownika CZ powinny wychodzić 2 kabelki sygnalizacyjne +12V i podłączasz je pod 2 kabelki kierunkowskazów (strona L i P).
Montujesz oddzielny przycisk od grzania lusterek lub podpinasz zasilanie z grzania tylnej szyby. Zasilanie normalnie plus i masa.
Nie ma za co, powodzenia
Jak dobrze patrzę na zdjęcia osłony (np. na Allegro) to z dołu są jeszcze 4 wkręty: 2 z przodu i 2 przy dźwigni regulacji.
Zamek to naj prostsza sprawa w tym samochodziku.Jest dwoma masami przy skrzynce z bezpiecznikami.Jutro podam kolory jak zejdę do garażu bo dziś trochę późno a raczej wcześnie :D
Ostatnio bardzo modne zrobiły się białe tarcze, jeśli chcesz sobie takie zrobić to żaden problem, musisz tylko ściągnąć z neta zegary do swojego samochodu, jeśli poszukasz to na pewno znajdziesz. Ale jak nie ma w necie musisz wyjąć te, co masz w samochodzie i je ze skanować, na komputerze musisz im nadać pożądany wygląd, drukujesz i naklejasz na stare...
witam fiat obok opla citroena i peugeota to francowate nasienia bosch diagnozuje auto ale czesto sie zdarza ze tylko na fabrycznych urzadzeniach poprawie diagnozują sie błędy czyli bedziesz miał przyjemność pojechać do ASO pozdro T
Z radia najszybciej. Zakłóceń nie bedzie. Tak samo, można wsunąć kabelek pod bezpiecznik - też zadziała - jednak nie polecam. Punto 1 to prosty samochód i jeżeli trochę się wysilisz, to przeciągniesz zaizolowany taśmą izolacyjną kabel przez którąś z istniejących przelotek gumowych i podłączysz do zacisku akumulatora (oczywiście przez bezpiecznik)....
Multimetrem sprawdź które nóżki podpiąć. Jeżeli będzie kluczował plus to do jednej z drugiej pary musisz masę podać ale tak by świeciła kontrolka po załączeniu przycisku. Jeśli podasz do wejścia przed przyciskiem to będzie świeciła cały czas. Jednakże czy to nie jest wyłącznik na 220v? a Ty chcesz na 12v i żeby kontrolka świeciła?
http://www.studio24.prv.pl/ Tutaj znajdziesz wyprowadzenia twojego radyjka.
Jedna dioda prostownicza żeby przednia mogła zasilać tylną a tylna przedniej nie. Ogólnie to tylna lampa powinna mieć trzy tryby. Wyłączona, włączona na stałe i zależna od przedniej. Podłączenie przed zapłonem jest niezbyt dobre bo łatwo zapomnieć i wydrenować a nawet zniszczyć akumulator.
Czytałeś materiały "studio24" z wątku u góry? Tam jest cały podkład, zrozumiesz. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Kostka zasilająca schematycznie N N C C G N P N gdzie N - otwór bez pinu, G - Masa, P- plus, C - magistrala CAN W kostce wychodzącej z Pioneera połączyć razem przewód czerwony i żółty - odpowiednio + po stacyjce i + cały czas. Wejść w tryb ustawień Pioneera i załączyć tryb SAFE ON (opis w instrukcji). Wydaje mi się, że to radio zapisuje ustawienie w...
A ja spróbowałbym podłączyć "prawdziwe" radio. Mam na myśli coś markowego, bo wina może leżeć po stronie tej "marki", (Xblitz) niestety. A jakie radio było przed Xblitzem? I czy ono grało dobrze?
Ja spróbowałbym jeszcze podłączyć go pod komputer i sprawdzić czy jakieś błędy pokaże.
Przewód Illumination trzeba trochę eksperymentalnie, bo nie wiem jak twoje radio się będzie zachowywać. Czy przy włączonych światłach zapala podświetlenie przycisków, czy przyciemnia ekran i przyciski by nie raziły w nocy. Więc albo z plusem po zapłonie, albo nie podpięty. Lub podłączyć np pod oświetlenie zapalniczki, by działało jak powinno. Co do...
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy występują nieszczelności w układzie dolotowym. Przewody WN, świece. Najlepiej jednak podłączyć się do OBD nawet za pomocą ELM i smartfonu, jeżeli wykaże jakieś błędy wtedy powinno być nieco bliżej poszukiwania przyczyny.
Z reguły takie sterowniki są montowane pod tunelem środkowym w kierunku od gałki zmiany biegów w stronę grodzi. Ale zanim zaczniesz wymianiac podłączyć pod kompa i odczytać błędy może problem leży w poduszcze albo coś z mata zajętości fotela. . Elektryk raczej Ci to ogarnie i może jakoś dużo nie skroi.
Witam, kupiłem Punto z 2016 r. i przy zakupie dostałem do niego najtańsze radio z Androidem, w którego kostce ISO piny są inaczej umiejscowione niż w kostce auta. Niestety nie mam żadnego schematu ani na radiu ani od tego konkretnego radia, a nie chcę go uszkodzić. Czy ktoś jest mi w stanie podpowiedzieć, jak to ogarnąć, by działało, jak te piny z...
Nie bardzo już wiem oco ci chodzi oto ze nie chce ci się podłączyć przewodu do krancówki ?przecież masz schemat,a sprawa jest prosta albo podłącz przewód ze sterownika pod krancówke drzwi,lub lampkę oświetlenia wewnętrznego(oczywiście masa) ewentualnie jak będziesz chciał sobie robotę skrócić i nie zależy ci na funkcji uzbrajania podłącz go pod impuls...
Podłączenie na stałe +12V do ACC (czerwonego) może powodować rozładowywanie akumulatora. W większości radi Pioneer można podłączyć ACC i BATT (czerwony i żółty) pod + cały czas. Trzeba tylko uaktywnić tryb ochrony PW SAVE - tu ustawić PW SAVE ON.
Przy uruchomionym silniku jak odepniesz wtyczkę sondy silnik zmienia obroty(podwyższa). Sonda 2 czy 4 przewodowa? Najlepiej podłączyć się do kompa i dopiero analizować błędy i sondę.
tyle kombinacji w punto? da się to uruchomić "na krótko" ? tzn ominąć tą elektronikę ?
jakby chwilkę pomyśleć to http://obrazki.elektroda.net/61_12300588...
Niebieski to 12V "po przekręceniu kluczyka" czyli możesz podłączyć się pod stacyjkę. Fioletowo-czarny idze do przycisku CITY, przycisk podaje masę. Różowo-czarny i różowo-biały to magistrala CAN, znajdziesz ją przy body komputerze, te same kolory (na Twoim zdjęciu to chyba wtyczka niebieska na prawo od złącza OBD).
Pobór prądu przy wyłączonym silniku: 0,05-0,09A (skacze) O ile pomiar wykonany prawidłowo, to mieści się w górnej granicy normy i taki pobór nie powinien być powodem problemów. Spróbuj odłączyć akumulator i zobacz czy za kilka dni też będzie rozładowany - podejrzewam że tak. Oczywiście radio powinieneś podłączyć prawidłowo (zazwyczaj są 2 zasilania...
A skąd, np Punto 75, cienki 1100. Ale przecież może wstawic SPI i podłączyć wszystkie wtryskiwacze razem, przecież nie musi robić wtrysku sekwencyjnego. Problemem będzie tylko koło foniczne. Ale powstał jakiś pozafabryczny układ wtryskowy skonstruowany przez amatora, takie coś: http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html
Witam! Pisalem do blaupunkta i do fiata i stwierdzili ze to radio nie posiada LINEOUT, sam tez sprawdzalem i line out faktycznie brak :-/ Kabelek Blaupunkt Line Out ktory idealnie pasuje do tego radyjka jest tak naprawde AUX-IN (2x klawisz CD = AUX) do tego mam podlaczony MP3 player i to dziala ok, obok jest chyba wejscie do telefonu i wejscie zmieniarki...
Witam, jak podłączyć przewody wysokiego napięcia w Punto 2? Odłączyłem i teraz nie wiem jak podłączyć. Kombinowałem trochę z ich podłączeniem ale teraz gaśnie na wolnych obrotach i trudno zaskakuje. ;/ Może gdzieś jest jakiś schemat? Co się stanie jak, źle je podłącze i odpalę silnik? Czy po ich wymianie coś trzeba ustawiać czy tylko odpiąć i dać nowe?
Jaki najtańszy multimetr logger z USB się do tego nadaje? Będzie coś tańszego, niż to? BM521 Multimetr-logger (690 PLN brutto) Toż to połowa wartości tego Punta ;) Obawiam się, że rejestrator niewiele Ci pomoże, bo na jednym bezpieczniku i tak jest kilka obwodów. Z drugiej strony jest tylko kilka przewodów które pozostają pod napięciem przy wyłączonym...
Wtryski wchodzą jeśli kupisz barracudy. Nawet połączyć się je da bezpośrednio wężem 12mm. Podciśnienie w tym silniku jest zbędne, można popędzić bez lub z jak kto woli. Sonda lambda może być nie podłączona ale tak jak piszesz należy połączyć rozcięty przewód przy II generacji i ewentualnie podłączyć tam przewód fioletowy od staga. Zasilanie możesz wziąć...
Zasilanie z zapalniczki to zły pomysł. Z tego co kojarzę to w punto to zasilanie nie jest odłączane przez stacyjkę. Zatem znajdź właściwe gniazdo w skrzynce bezpieczników na bezpiecznik od podgrzewania foteli i stamtąd wyciągnij plus do przełączników i rozdziel go na prawy i lewy przełącznik. Masę do foteli z najbliższego punktu masy-może być spod śruby...
Zaopatrz się w rozpiskę kostek ISO i na ich podstawie dojdziesz do brakujących przewodów i tego, jak podłączyć suba do tego radia. Nie piszesz jaką masz wersje radia i czy masz tam tylko ISO A i B, czy też C. Odwiedź stronę: http://www.studio24.prv.pl tam znajdziesz potrzebne ci informacje.
dzieki wybiore się chyba do serwisu, a do kielc mam ponad 300km
Radio te włączy się gdy +12 będzie szło do dwóch przewodów do radia. Do czerwonego (zasilanie radia) i żółtego (pamięć radia). Jeśli na żółtym nie będzie +12V radio się nie włączy. Nie zapomnij o czarnym (masa). Większość takich instalacji sprawdzasz na obciążeniu. Odbiornik prądu jeśli instalacja idzie przez przekaźnik uwolni napięcie o ile sterowanie...
Jest to Blaupunkt MID z odtwarzaczem kasetowym zamontowany w Punto II. Ma taki owalny przód. Co do tego kondensatora, to ja też nigdy nie słyszałem o takim rozwiązaniu. Może jakieś nowe typu tak mają le mój samochód jest z 2001 roku. I na dodatek przeglądałem po usłudze w serwisie ten przewód antenowy . Jest to zwykły koncentryk i nie ma nim nic co...
Niestety w nowszych autach pobór prądu przez pompę jest monitorowany przez ECU i jej odcięcie spowoduje sygnalizację usterki silnika. To prawda. W takich autach nie ma sensu odcinać pompy. Jeśli jednak pompa uruchamiana jest poprzez przekaźnik to sterownik się nie połapie. To, że w instrukcjach montażu nie wspomina się o odłączaniu pompy niewiele dla...
podłączyć punto podłączyć instalacja punto podłączyć przewód punto
electrolux kontrolka pilarka spalinowa chińska szczotka elektryczna
Indesit WIL85 – awaryjne otwarcie drzwi, linka serwisowa, elektrozamek, blokada NAC 500 Series – lokalizacja śrub mocowania silnika do obudowy, typy i dostęp