http://obrazki.elektroda.net/10_11769056... wystarczy?
Wystarczy sam sensor bez zapisu informacji o wypadku. Pewnie jeszcze trzeba będzie go dopasowac do auta by VIN się zgadzał.
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie na tylnej ściance pod osłoną znajduje się MAP sensor rurka idzie do krućca w kolektorze ssącym,obok MAP jest wtyczka sondy lambda./MAP czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym/
Oleju mi bierze z 0,1 litra na 100 km ale może to być spowodowane wyciekiem spod pokrywy zaworów. Czyli 1l na 1000km - jakby to był wyciek, to byś miał kałużę oleju pod samochodem... choć przy takim spalaniu, jeśli paliwo nie wycieka to oleju powinno przybywać, bo ten silnik "nie przepali" 20l/100km. czujnik ciśnienia i temperatury (map sensor) - wymieniłem...
MAP sensor powienien wskazywac w granicach 30kPa na jalowym a na otwartej przepustnicy na max pewnie okolo 100 kpa , temp powietrza na dolocie nawet do 60°C jeśli auto długo stoi na jałowym, :D pomyśl o sprawdzeniu jednak tego luzu zaworowego.Po regulacji zmierz ciśnienie na cylidrach najpierw na zimno poźniej po rozgrzaniu, AAa i jeszcze ten pasek...
Nie zaczynaj od szukania sterownika tylko od jego diagnozy za pomocą interfejsu diagnostycznego. Trzeba odczytać błędy i wtedy będzie wiadomo co go boli. Jeżeli nie da się z nim połączyć to wtedy sprawdzenia zasilania na jego wtyczce. Jest na tunelu środkowym, po prawej stronie pedału gazu.
Witam. Mam uszkodzony map sensor w Punto II SX, silnik 1,2, rocznik 2000. Uszkodzony sensor ma na obudowie takie symbole: PBT-GF 30 T-PRT 03/C 3369 DB 100 KPa Mam problem z zakupem używki o tym samym symbolu, telefonicznie ASO zaśpiewało mi 650 zł. Chciałbym zapytać czy map sensory o innym symbolach ale podobnym kształcie i napisie 100 KPa są dopuszczalne....
Wpierw wyczyść MAP sensor najlepiej się sprawdza spray do odtłuszczania tarcz hamulcowych np.TRW
Witam od parę lat posiadam grande punto 1.4 b który ma problemy z odpaleniem na zimnym tak jak by mu paliwo odcięło wymieniłem pierw pompę paliwa na używana bez zmian zakupilem 2 nową dalej to samo ;/ wymienilem swiece kable map sensor czujnik temperatury..wtryski wraz zlistwą,czujnik położenia wałka oraz wału takrze dalej beż zmian brak błędów;( sądy...
Normalnie wpinasz w aucie w kostke sensor i tyle... Żadnej filoZofii.
Witam forumowiczów od jakieś czasu posiadam grande punto 2008r 1.4 8v 77km lpg. Mam z nim dziwny problem mianowicie gdy jest silnik zimny..np czy po 2-3h czy po 24h postoju silnik zawsze odpala za 1 razem zaraz jak wrócę że sklepu odpalę kilka prób odpalenia bez problemu... Problem jest taki gdy silnik trochę ostygnie dajmy na to 15-30minut po przyjezdzie...
To z żółtą wtyczką i kablem to sensor od airbagów i raczej nie powinien tam być, tylko przykręcony do pasa przedniego w okolicy zamka maski. https://obrazki.elektroda.pl/5044937200_... BEZPIECZNIKI OZNACZENIE OBWÓD A F2 Body Computer 60 F4 Pompa ABS 40 F5 Elektrozawory ABS 30 F12 Elektrowentylator silnika (niskiej i średniej prędkości)...
Witam wszystkich zainteresowanych tym tematem. Od kilku tygodni borykam sie z w/w Fiatem. Problem polega na tym że samochód traci swoja moc. Po podpięciu do interfejsu diagnostycznego pokazywał uszkodzony sensor faz rozrządu więc go wymieniłem i problem z mocą pozostał. Jesli skasuje błąd to samochód śmiga az miło ale po pewnym czasie znowu brak mocy....
Czy posiada ktoś wsad do tego sensora, wywala mi błąd ECU Sensor TRW 46766384 331164
A mozecie mi wytłumaczyć dlaczego cały czas mruga prawy kierunek jak przekręce stacyjke? Czy sensor mógł zablokowac zamek tylnej klapy??
Plusy mi uciekły na ECU po zapłonie, ale za to odpowiada Body Comp. który nie wysterowuje przekaźnikiem. Sensor zrobiony raczej dobrze, bo jaśki znikają jak je emuluję. W późniejszym czasie deska będzie wymieniana. Teraz zależy mi na odpaleniu auta.
map sensor do sprawdzenia, lub jego połączenie z podciśnieniem
Na pewno lepiej jeździ z mapą zrobioną z MAP sensorem niż bez... zwłaszcza jeśli ktoś to robi na szybko. Podsumowując: Strojenie, nawet na szybko, ale z użyciem MAP sensora jest lepsze niż strojenie na szybko bez niego. Nie ma też najmniejszego sensu strojenie metodą statyczną, na wyczucie, mając MAP sensor w instalacji. Oczywiście każdy ma prawo do...
Witam ponownie....Mam takie zapytanie mam punciaka po lekkiej stluczce silkik 1.1 1995 rok i na skutek kolizji wystrzelila poduszka pow.Teraz mam problem kierownice juz kupilem cala kompletna wraz z sensorem (podobno aktywny z bezwypadkowego wozu) czy po podlaczeniu wszystko bedzie grac????Kupywalem te czesci od znajomego to raczej nie wpedzilby mnie...
Map sensor to pierwsze co wyeliminowałem. Parametry ok błędów brak i najgorsze że pomysłów także.
podpiąłem pod komputer jeszcze raz i teraz jeszcze sprawdziłem to? Knock sensor signal cyl.1 2.791V Knock sensor signal cyl.2 2.752V Knock sensor signal cyl.3 0.098V Knock sensor signal cyl.4 0.102V czy dobre są wskazania? tzn czy w cyl. 3 i 4 nie ma być więcej? Jak usunę wszystkie błędy i odpalę samochód to odpala od razu tylko pracuje nierówno przez...
Zobacz.Powinno być ok.
Witam szystkich czytających ten temat. Posiadam kilka sensorów różnych firm i postanowiłem się nimi pobawić. Pierwszy na ogień poszedł od Fiata Punto I firmy TRW. Poczytałem troszku na ten temat i ku mojemu zdziwieniu nie znalazłem epromu 24c04 tylko w tym co mam jest motka. Sensor pochodzi z robitego auta i klient po zrobieniu auta przywiózł inny zestaw...
Lancia Y i Punto ma dokładnie taki sam schemat. Map sensor jest zintegrowany z IAT i patrząc od przodu samochodu znajdują po lewej stronie kolektora ssącego. Można dać map z 8v ale wtedy i tak musisz włozyć do kolektora czujnik IAT.
Mowa o fiacie punto mk1 1,2 8V Dodano po 37 mogę jakoś sprawdzić czy ten map sensor jest sprawny?
Witam, mam problem z moim Fiatem Grande Punto 1.3 diesel Multijet. Mianowicie co jakis czas wyskakuje blad silnika i 2 bledy :P0120 uklad napedowy - Throttle / pedal position sensor / switch a circuit P2135 uklad napedowy - Throttle / pedal position sensor / switch A/B voltage correlation Objawia się to tym ze auto szarpie, traci moc po czym po jakims...
Po odłączeniu akumulatora we fiatach adaptacja komputera wraca do fabrycznych ustawień, daj mu pojeździć, (musi się nagrzać do temperatury roboczej). Podobne objawy daje map sensor (ew. sparciały wężyk).
wymieniłem uszczelki na kolektorze ssacym , sprawdziłem szczelność kolektora mocując go do plaskiej powierzchni bakielitu, skrecajac miejsce przepustnicy tez wyciętym bakielitem. pozostałe otwory tj wejscia na wtryskiwacze , wejscie na map sensor ,wejscie na weżyk podcisnienia .następnie podałem powietrze i pelna szczelność . pomyslałem ze to jest kolektor...
Witam ponownie. Sprawdziłem i profilaktycznie przeczyscilem Map sensor jak również czujnik temperatury i wszystko w normie a kropek nadal leje benzyną jak wściekły.. Ktoś jeszcze ma jakieś pomysły?
Jeśli masz 1100 SPI to będzie pasował. Także od Punto I 1100, sieny palio 1.4 a także niektórych francuzów. Oznaczenie PRT 03/04
Sprawdzę najwcześniej w poniedziałek, wtorek, jak klient podjedzie, ale powiedz mi Emerycie, czemu knock sensor mógłby dawać taki efekt ?
Cześć Wszystkim. Mam problem z nierówną pracą silnika w moim Grande Punto 1.4 2007 r. Autem mocno trzęsie na wolnych obrotach i rzuca silnikiem. Obroty są równe, wykonałem adaptacje wyczyszczonej przepustnicy. Został wymieniony map sensor od ciśnienia w kolektorze ssącym i temperatury powietrza. Sprawdzałem czujniki położenia obu wałków, wyglądają na...
http://img404.imageshack.us/img404/3749/... Tylko nie sugeruj się się pinami ecu bo to akurat do punto 1 16v ale map sensor i iat jest identyczny.
Hej! Mam Punto 2 1.2 8V Znalazłem Map Sensor tylko ma on 4 wyprowadzenia Mierzyłem napięcie na włączonym silniku: 1i2 - 4,92 1i3 - 4,88 1i4 - -0,00 2i3 - -0,03 2i4 - -4,94 3i4 - -4,90 Czy ktoś może mi powiedzieć co jest co? Mam program Sequent 24 i też nie widziałem za bardzo opcji OEM
Witam, Mam problem z Abarthem Punto EVO z 2012r. Ostatnio w czasie jazdy wyskoczył komunikat "START-STOP niedostępny". Komunikat pojawia się za każdym razem po przejechaniu kilku kilometrów. Diagnostyka MES wykazała następujące błędy: U1739 - Battery sensor (IBS) B1047 - LIN serial line Po skasowaniu: U1739 znika i wraca w momencie odpalania/gaszenia...
Witam jestem od niedawna posiadaczem Fiata Punto II 1.2 8v 2004rok. Od początku zaczęły sie problemy z pracą silnika na benzynie i gazie. Silnik pracuje jakby gubił iskrę na którymś z cylindrów do tego śmierdzi spalinami a na biegu jałowym na wolnych obrotach z rury lecą czarne spaliny. Zmieniłem świece na NGK dobierane pod ten silnik, przewody wn....
Nie zrobi. Nie obsługuje spi.
Fes sprawdzałem ale nie ma możliwości wykresu (albo nie umie) dane się zgadzają. Zastanawia mnie short term fuel trim bank sensor 2 czemu nie ma zmiennego wykresu cały czas jest 0% Silnik 1,2 8v
A ja mam podobną pompę EPIC w Punto 1.9D i problem z błędem P1607, jak tylko wyskoczy to samochód traci bardzo dużo na mocy, nie chce dymić. Błąd można wykasować na zimnym silniku, i jeździć już na odpalonym aż zgasimy. Wtedy samochód słabnie i wyskakuje ten błąd i nie można go już skasować. Trzeba czekać aż samochód ostygnie. READING ERROR CODES: 1:...
Jakie wartości powinien mi pokazać miernik przy atmoswerycznym ? Jeśli się dowiem jak to sprawdzić ... to czy może być map sensor działający w większym zakresie ? Np z uno turbo albo z cromy turbo ?
A ile taka przyjemność może kosztować i czy jest sens naprawy, bo używane centralki chodzą po 50zł. To kup za 50zł,ale jak trafisz na sensor z tymi samymi numeraami a bedzie inna konfiguracja to sie zdziwisz. Naprawa twojego 100-150zł
Ten błąd to: P0601 - Control unit - Uszkodzony pozostałe wykryte błędy: U1601 - Szyna Danych CAN P0101 - Air Mass sensor U1600 - Elektron. blokada odjazu P0380 - Sterowanie czasem grzania P1320 - Synchroniz. wałka roz. do wału kor.
P0139: 02 Sensor circuit slow response, Bank 1 Sensor 2 http://repairpal.com/obd-ii-code-p0139 P0141: 02 sensor heater circuit malfunction, Bank 1 Sensor 2 http://repairpal.com/obd-ii-code-p0141 P1141 - Preheating resistance 1 below catal. -- Invalid signal -- Stored -- Light ON Dla przykładu P1135 - Preheating resistance 1 above catal. -- Invalid signal...
Najpierw bym to poskładał w oryginalne i doprowadził do porządku, a dopiero później ładował turbo. Silnik seryjny wytrzyma Ci góra do 120KM sterownik fabryczny możesz zostawić ale MAP sensor musisz zmienić (ten co jest nie mierzy ponad atmosferyczne), no i program w sterowniku przerobić...
Koledzy! Mam pewien pomysł, który może się przydać wszystkim początkującym zabawę z euroscanem. W tym temacie napiszmy tłumaczenia do wszystkich kodów błędów euroscana jakie znamy. Knock retard-czujnik stukowy Mixture-mieszanka Idle adaptation- jalowa adaptacja Blink code reguest-ponowna prośba kodu Spark adwance-wyprzedzenie zaplonu Jdle rpm desired-obroty...
witam.mieliście rację to był map sensor dzięki za pomoc dla kolegi licho 23 i kolegi tommi 029 Dodano po 1 temat zamykam
Witam, Świeci mi się kontrolka ABS. Podpiąłem pod FiaeECUScan pod centralkę ABS. Wywala błąd "Front rh speed sensor is O.C." W czasie jazdy faktycznie jeden czujnik prędkości nie rusza z miejsca. Co może być przyczyną usterki? Dzięki za wszelkie rady.
as124, pisałeś że mierzyłeś wartości czujników przy różnych temperaturach i porównywałeś je z charakterystykami. mam problem dużego spalania w punto i właśnie sie za niego zabrałem. mógłbyś udostępnić mi te charakterystyki co bym sobie mógł porównać - już widzę że czujnik temp cieczy przekłamuje bo na zagrzanym mam 268 ohmów. będe Ci bardzo wdzięczny...
Korzystając z przejściówki używasz tylko 7 i 15 pinu dla linii K i L, ale która jest która nie ma żadnego znaczenia. W złączach ABSu i SRSu masz tylko 2 przewody - linię K i masę. Masa jest w środku, a skrajne piny to linie K i L. Jak na wolne obroty i zamkniętą przepustnicę masz stanowczo za wysokie ciśnienie w kolektorze (za małe podciśnienie), pozostałe...
Witam! Jak się już połączysz to na zakładce diagnostyka wybierz OXYGEN SENSORS albo: w zakładce "ustawienia" wybierz "konfiguracja PID" i zaznacz któryś (nie pamiętam który)oxygen sensor następnie z zakładki "diagnostyka" włącz "Widok danych" albo "tablice rozdzielcze/ wykresy" i na dolnym wykresie masz sondy lambda.
sensor punto punto schemat punto sensor airbag
nawijarki szpulek canon pixma czyścić aktywny subwoofer radio
Demontaż uszczelniaczy wału w Oleo-Mac 937 bez rozkręcania karteru Modulacja ASK i FSK – zasada działania, porównanie, zastosowania w elektronice radiowej