Witam! A więc mam następujący problem: silnik na wolnych obrotach często nie równo pracuje, a przy przyspieszaniu podczas jazdy "szarpie", a gdy osiągnie określone obroty to pracuje równo. Proszę o odpowiedz na mój temat!
problem : na wolnych obrotach co jakis czas 2-3razy/min tak jakby wypadanie zapłonu ; przy jeździe często powyżej 4000 obr odcina zapłon i spada obrotomierz prawie na 0, szarpie. 0 błędów w pamieci sterownika .
Po odłączeniu MAP sterownik chodzi w trybie awaryjnym i zmienia się KWZ. Inna sprawa to I generacja nie nadaje się po prostu do tego silnika. Albo na zimnym silniku mieszanka będzie zbyt bogata albo na ciepłym zbyt uboga, nie mówiąc już o wolnych obrotach i pełnym obciążeniu.
A tą gazownią steruje jakiś komputer.Możesz na próbę odłączyć aku na noc ,a rano odpal na Pb i zostaw na wolnych bez ruszania gazu ,aż zał się wentylator.
ok. jutro postaram się sprawdzić czujniki i ewentulnie zobacze co z tym silniczkiem. Znajomy mechanik też polecał mi sprawdzić silniczek krokowy. Dziś gdy przyjechałem do domu zauważyłem że nawet na wolnych obrotach wożna wysłuchać co chwilkę nierównomierne "pyrkanie" w rurę ;)
Jak zaciągniesz hamulec, dasz 4 bieg i delikatnie będziesz puszczał sprzęgło silnik będzie utrzymywał wolne obroty?
Silnik zimny pali dobrze ale jak puszcze z gazu szarpie silnikiem i gaśnie na benzynie i na gazie też.Po nagrzaniu się silnika potrwać to musi ponad 5 do 10 min.pali bardzo dobrze i na wolnych obrotach .Proszę o rady co mam zrobić z tym problemem.Czy może to być wadliwy czujnik temperatury?A może w czym innym tkwi problem.
Witam mam panowie ogroma prośbe co moze byc nie tak , ju trace cierpliwosc. Punto 1.1 99r - instalacja BRC Tecno Just , straszliwie rzuca silnikiem na wolnych obrotach na iegu jałowym tylko na zimnym silniku ,mało poduch nie wyrwie, jak pochodzi troche to sie uspokaja szarpie ale delikatnie.Podczas jazdy nic sie nie dziej tylko na postoju szarpie, gosc...
witam mam podobny problem z puntem z 94 roku znajoma przyprowadziła bo jej szarpie i nie chce jechać... wymieniłem uszczelki od dekla zaworów ymyłem olej bo było mokro przy świecach, wymieniłem świece na NGK bo stare były BOSCHa i zaczął chodzić równiej i już nie szarpie tak, na obroty lepiej się wkręca jednak jeszcze jak chodzi na wolnych obrotach...
Witam Posiadam Fiata punto 2 z instalacją gazową, reduktor Lovano. Mam problem z wysokimi obrotami. A mianowicie na zimnym silniku wszystko jest ok. jak sie zagrzeje to bardzo wolno schodzi z obrotów. Szczególnie to słychać na światłach. Silniczek krokowy został wyciągnięty i zmieniony na zawór. Próbowałem ustawiać na reduktorze ale bez efektu. Czy...
Witam ! Mam problem a mianowicie wystepowaly szarpania silnikiem i gasl na wolnych obrotach czy to na benzynie czy na gazie, wczoraj zostal zmieniony silniczek krokowy i mozna powiedziec ze wszystko wrocilo do normy lecz tylko na benzynie na gazie chocby sie uparl to nadal gasnie na wolnych obrotach ( gdy sie pusci pedal gazu ). Podczas jazdy wyzej...
mysle ze wykasowanie nic nie pomorze ja mam taki sam problem z fiatem seicento 1.1 gasnie mi na wolnych obrotach na bezynie a na gazie brc sequent 24 szarpie nie da sie jechac.w seswisie na komp.wskazuje uszkodzenie woln,obr.wymienilem przepustnice wraz z silnikiem krokowym i po skasowaniu bledow w serwisie kontrolka czek dalej swieci.u szpecow ktorzy...
Wyczyściłem silniczek krokowy, podobnie całą przepustnicę, nie pomogło tak jak bym chciał - silnik pracuje już równiej, ale w dalszym ciągu szarpie na wolnych obrotach. Co ciekawe po odpaleniu wchodzi na 1500 - 2000 obrotów i tak trzyma jakąś chwilę po czym stabilizuje pracę przy około 1000. Przy dodawaniu gazu nie ma najmniejszych problemów z wejściem...
W archiwum czytałem o map sensorach inaczej nie zawracałbym głowy innym użytkownikom. Lewego powietrza auto nie łapie - wymieniłem nawet oringi na wtryskach i uszczelkę pod kolektorem ssącym. Wszystko sprawdziłem jeszcze kilkakrotnie takim areozolem jaki posiadają gazownicy - jest OK. Przewód łączący Map Sensor z kolektorem ssącym jest sprawdzony i...
Po części problem rozwiązany z brakiem mocy na LPG. Mianowicie. Tam jest przy dolocie powietrza do silnika (przed filtrem powietrza), zaklejany otwór taśmą izolacyjną, i tam za dużo było zaklejone, i nie wchodził na obroty, podobnie jest jak za mało zaklei, wtedy także nie wejdzie na obroty. Ale szarpie nadal, tylko na LPG, nie szarpie powyżej 2,5tys....
Tak wiec mam mega problem. Mialem problemy z odpalaniem auto, gdyz kontrolka CODE nie znikala, ale jak znika to juz bylo wszystko ok, a teraz nawet jak ktrolka CODE zniknie , to swieci sie kontrolka wtrysku, jak nawet ona zniknie i odpali sie auto, to da sie na poczatku pojechać ,ale zaraz bardzo autem szarpie , az w koncu gasnie. Czy to gaz, czy benzyna....
Cześć. Fiat punto 1, silnik 1.1 8v, 55KM, wer. SX, LPG+PB. Chcę zaślepić - odłączyć monowtrysk ponieważ zalewa mi przepustnicę benzyną, wszystko dookoła polane i auto gaśnie mi na każdym skrzyżowaniu bo się przelewa. Dolewa benzyny na jeździe na lpg i na benzynie jadąc przesadza z dawką, najprawd. jest cały czas otwarty. Zalewa mi też kanał bypass w...
Witam. Od paru dni mam problemy z pojazdem jak wyzej, mianowicie na zimnym silniku dławi się, szarpie, strzela w rurę i wogóle zachowuje się jak ostatnia świnia... Normalnie jakby dostwawał zapłony do tyłu. Wymieniłem już jedną cewkę, kable, świece, sprawdziłem luz na zaworach... Numery robi i na gazie i na LPG, z tym, że na paliwku jakby trochę mniej....
Witam Jestem posiadaczem BMW E34 525i Vanos 1994r. Mam założoną instalacje gazową sekwencje DT Gas system Wtryski mam metalowe kazdy wężykiem osobno podłączony do kolektora ssącego. Problem polega na tym ze na wolnych obrotach na gazie faluje i nawet potrafi zgasnać silnik jak i również nierówna praca na wolnych obrotach (troche szarpie) Podczas jazdy...
Silnik stuka i się trzęsie na wolnych obrotach. W jeździe nie próbowałem, żeby go nie męczyć. Check engine mruga cały czas i jest tylko jeden błąd P1300 - brak adaptacji koła fonicznego. Ten silnik to jest benzyna 1.4 w obudowie fitra powietrza nie ma przepływomierza. Map sensor w kolektorze ssącym wymieniłem na nowy. Wcześniej nie mogłem wykonać adaptacji...
Witam wszystkich. Podepnę się do tematu. Kupiłem niedawno GP 1,4 8V i po wymianie świec szarpie przy mocniejszym dodawaniu gazu. Przy normalnej jeździe jest OK. Nie ma komunikatu o błędzie. Świece wymieniałem sam na polecane NGK ZKR7A-10 (te same były wcześniej - prod. japońskiej, nowe są francuskie). Jedni polecali sprawdzać szczelinę, drudzy montować...
Dziś wieczorem to sprawdzę i dam znać czy jest "dyskoteka". Dodano po 10 Właśnie jestem po "wodnym" teście i jestem zszokowany, że przewody które mają zaledwie 2 miesiące i przejechane niecałe 2 000 km dają iskrę w każdym miejscu gdzie stykają się z obudową silnika czy też innymi kablami. Cewki wymieniałem w sobotę i także między elementami cewki przeskakiwały...
Mam Punto 75ELX z 1996 roku z centralką IAW 8F.5T (przebieg w/g licznika ok 130 tys. km ale na 100% to bujda). Na tym forum monrant stwierdził, że w Punto mk.1 mapy korekcyjne wtrysków są przechowywane w pamięci EEPROM i odłączenie akumulator ich nie usuwa. Więc stąd moje pytanie, bo może coś mam uszkodzone - jeśli odłączę na kilkanaście minut akumulator...
W/g mnie silnik 1.2 jest za mały na LPG, wiem że ludzi zakładają LPG to Tico czy CC 700 ale nie bardzo rozumiem co nimi kieruje :/ Jeśli już koniecznie chcesz LPG (bo robisz rocznie co najmniej 20 tys. km) to niech inni sobie mówią co chcą ale do tego silnika w grę wchodzi wyłącznie instalacja IV generacji, choćby STAG-300 czy Zenit. Wadą Punto jest...
szarpie wolnych punto szarpie vectra szarpie wolnych
grzałki elektrodowe radio wyłączyć silnik bateria kondensatorów pomiary
zmywarka hotpoint ariston toyota proace
Schemat elektryczny Mitsubishi Pajero 3 3.2 DID Diagnostyka wtryskiwaczy benzynowych: Wypięcie wtyczki na pracującym silniku