Instalacja gazowa jest?
Odczytać błędy to po pierwsze. Auto z LPG czy czysta benzyna? Zresetować korekty na sterowniku. Można to zrobić np. przy użyciu Autela, ale MES pewnie też potrafi. Sprawdzić szczelność dolotu, może lewe powietrze łapie. W ostateczności podmienić przepustnicę.
Jaki silnik masz w tym punto ?
Przy 60 km/h wrzucam 4 bieg i przy równych obrotach szarpie i przy zwiększaniu obrotów do pewnego momentu również.
Mam punto z 96 roku i ostatnio problem z silnikiem. Po dodaniu ostro gazu zamiast zwiekszac obroty krztusi sie i nastepuje cos jakby lekki strzal. Nie mozna wiec przyspieszac. Pozatym wszystko oki.
Po pierwsze procedury wypalania na postoju nie zaleca nawet producent z uwagi na wysoką temperaturę która może zdeformować podłogę a w skrajnych przypadkach pożar, patrz przypadki w W. Brytanii. Drugie - podczas procedury komputer zwiększa dawkę paliwa o 15% by właśnie osiągnąć tą temperaturę.
Witam, gdy dziś rano zapaliłem samochód od razu silnik zaczoł nie równo chodzić, myślałem ze to z powodu zimna ale po przejechaniu kilkuset metrów problem nie ustępował, dodatkowo samochód znacznie stracił na mocy i przy wyższych obrotach słychać regularne "tykanie" zwiększające się wraz ze zwiększającymi obrotami. Silnik chodzi bardo nie równo, i nie...
Witam, tak jak w temacie mam punciaka 1.2 8v z 01r. samochód wchodzi na obroty sam dodaje sobie gazu. strasznie wyje na światłach. Wymieniana była przepustnica na nową lecz nic to nie dało. podejrzewam, że to komputer ten taki sterownik lecz to jest strasznie drogie i gdyby okazało sie że to nie to... Proszę Was i podpowiedźi. z Góry dziękuje
Pytanie jak w temacie, na zimnym silniku jest ok, a gdy się rozgrzeje obroty się zwiększają i falują (nawet do 5 tyś obrotów) oraz zaświeca się lampka silnika na tablicy. Po podpięciu do testera wywala takie błędy : 157 5V reference voltage MEMORY 160 Self adaptive parameter MEMORY 162 Control module MEMORY 163 Control module MEMORY 1606 1607 725 Assist...
Witam. Mam problem z w/w samochodem. Otóż: po odpaleniu i wciśnięciu gazu do oporu silnik się 'dławi', ledwo dochodzi do 2,5 tys obrotów. Jeżeli gaz wciskam powoli i stopniowo zwiększam silnik wejdzie na obroty i wydaje się chodzić w porządku. Podczas jazdy na benzynie praktycznie nie da się jechać a na gazie to max. 50km/h. Świece chyba dobre, bo po...
Witam ponownie. Mam kolejne problemy jeśli chodzi o moje punto, a i przy okazji napisze jaki jest problem przy puncie sąsiada. Najpierw moje: Zaczęły falować obroty na benzynie, tzn. silnik jest zimny jest ok, nagrzeje się obrotomierz wskazuje ok 800obr i silnik chodzi nierówno, sprawdzałęm 2 inne silniczki krokowe i cały czas efekt jest taki sam, jak...
W sterowniku jest ustawione tak by przełączał się właśnie gdy spadają obroty.zawsze jadę sobie na PB i powiedzmy na jakimś skrzyżowaniu naciskam przełącznik by po ruszeniu zmienił się na lpg. Zawsze przełącza się na lpg przy zmianie biegów.Jednak gdy jadę już z jakąś prędkością i obrotami i naciskam przełącznik PB/LPG wtedy nie chce się zmienić nawet...
Witam . lpg podłączone auto chodzi wszystkie przewody też podłączone jest ok. tps podłączyłem pod kabelek który zwiększał napięcie podczas naciskania przepustnicy reszta według schematu . Teraz bym prosił o jakiś dane co pozmieniać w opcjach i konfiguracji ustawiłem tylko temperaturę przełączenia na gaz 18stopni i opadająco , obroty urwania na 6000...
Witam! Posiadam punto 1.3 multijet z 2005r. Auto ładnie pali, niedużo spala, chodzi dobrze, ale w czasie pracy słychać równomierny stuk zwiększający się wraz z obrotami, szczególnie na wolnych obrotach i to też nie zawsze. Program fiatecuscan pokazuje nierówną dawkę wtrysków podejrzewam więc wtryskiwacze. Szczególnie wtryskiwacz 1 cyl który odstaje...
Witam. Posiadam punto jak w tytule rocznik 2000. Auto zakupiłem we wrześniu. Punto posiada instalację LPG z 2003 roku. Od września do teraz jeżdżone było zazwyczaj na LPG, ale odpalany zawsze na benzynie. Parę dni temu musiałem zostawić butlę LPG do legalizacji i przez trzy dni jeździłem na benzynie. Wtedy zaczęła zapalać się czerwona kontrolka silnika...
Czy to może być powód kiepskiego ogrzewania że w wężach powyżej poziomu zbiornika wyrównawczego znajduje sie powietrze i przy wyższych obrotach jest ono wtłaczane w obieg?? Czy można jakoś te węże napełnić płynem chłodniczym?? Taka sytuacja może to być powodem kłopotów z ogrzewaniem. Najlepiej byłoby przewody obniżyć poniżej minimalnego poziomu płynu,...
Autko, które nabyłem kilka dni temu (Punto II S, 1.2 8V, 2000 r.) jest wyposażone w instlację gazową ok 1.5 roku temu (ELPIGAZ VIOLA PLUS), na której przejechało ok. 25 kkm. Moje pytanie (do doświadczonych użytkowników) dotyczy pojedynczych, głośnych detonacji czy wystrzałów (jako laik nie mogę tego precyzyjnie określić) tylko podczas ruszania (przy...
Widzę że dalej wałkujecie ten temat szkoda czasu. 11111olo -masz cierpliwość no ale szkoda że nie szukasz tylko czekasz jak ktoś ci powie cały wykład na temat instalacji. No dobra w mieszalniku elektrozawory zostają włączone w momencie przejścia silnik na gaz. W sekwencji zostaną załączone do momentu uzyskania właściwego ciśnienia w magistrali gazowej...
Jak układ jest przytkany (zwłaszcza po zastosowaniu jakiś uszczelniaczy, a to częste w Puntach, bo nagrzewnica lubi cieknąć, a jej wymiana jest kłopotliwa) to na wolnych obrotach jest za małe ciśnienie i nie ma wystarczającego przepływu płynu przez nagrzewnicę żeby było wyczuwalne ogrzewanie, na wyższych obrotach zwiększa się przepływ płynu i zaczyna...
Witam Koledzy pomóżcie bo mnie krew zaleje... Mam problem z gazem w Fiat Punto II 1,2 8V. Zamontowany jest w nim sterownik Autronic AL-700. Sytuacja jest taka, że nie przerzuca na LPG. Dioda sobie miga ale zwiększanie obrotów nie powoduje przejścia na zasilanie LPG. W momencie kiedy jest taki stan, wciśnięcie przycisku na przełączniku powoduje, że migająca...
Zawór nie sprawdzany, na moje oko jest On wciskany w serwo jak na obrazku, próbowałem wyciągnąć go, nic z tego. Mam porównanie z moim Lanos'em - Pedał w Lanosie też twardnieje, ale ma skok większy i jest hamowanie, a w Puncie zero. Silnik sam ma lekkie wahania obrotów na jałowym, ale pompowanie delikatnie zwiększa skoki obrotów, praktycznie nie da się...
Witam! Mam dość skomplikowany problem z moim samochodem (Fiat Punto II FL r. 2004): 1. Jadę spokojnie, wszystko wydaje się być w najlepszym porządku, nagle zapala się kontrolka wspomagania kierownicy (wspomaganie wyłącza się), kilka chwil później zapala się kontrolka sterowania poduszką powietrzną; Postanawiam, stojąc na światłach, ponownie zapalić...
ja mam ten sam problem Blaupunkt 4100, samochod Seicento. Masa podłączona do kasty, zasilanie główne do aku. jednak nawet jak odłącze chinche zupełnie, a wzmacniacz bedzie tylko zasilany i podłączony do głośników to po odpaleniu fury i upływie 5s zaczynam słyszeć pisk w głośnikach( taki jak kolega), zwiększający swoją częstotliwość wraz z obrotami(radio...
tak jest niestety bingo ma problemy i najlepiej aby resetować je przed regulacją doświadczyłem tego na własnej skórze a tak w ogóle masz kolego źle ustawione korekcje szybkości otwierania się korkowca na jałowych dajemy -0 i +0 a pod obciążeniem dajemy -6 i +6 ilości kroków otwierania się masz mniej więcej a co do tps teraz gdy masz opisane jako brak...
Z elektroniki jestem lewy więc się nie śmiać ;) , mogę jedynie polutować coś wg. schematu ew. po małym przeszkoleniu jakiś soft wykombinować ;) 1. apexi afc : http://cgi.ebay.de/APEXI-AFC-VR6-Supra-2... to jest takie urządzonko które zmienia napięcie idące z przepływki...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Nie mam teraz schematu do cc, ale wydaje mi się, że na skrajnych stykach map sensora powinno być 5V, a na środkowym sygnał. Sprawdź masy wiązki instalacji wtryskowej przykręcone do kolektora ssącego Wiązki przykręcone , był moment że jak go dobrze wykręciłem do prędkości powyżej 6000obr/min to w tym miejscu {na kolektorze } ta masa z tymi kablami aż...
Oczywiście, że się stanie... pomyśl trochę. No chyba, że przepniesz też sterowanie cewkami. Nie ma natomiast znaczenia kolejność przewodów na jednej cewce, czy 1 i 4 czy 4 i 1.
Sprawa silników: jako przykład silnik 200kW Siemensa, waży ponad tonę (tu jego dane techniczne: http://www.sternet.pl/szczegoly.php?typ=... ) ma sprawność 96%, nie ma więc dużej rezerwy na jej podniesienie, niezależnie od zastosowanej metody. Uważasz Siemensa za firmę mało innowacyjną, że robia "starocie" (bo 1kW waży 5 kilo)? Dlaczego nie...
Podepnę się pod temat. Sytuacja u mnie: - samochód VW Golf 1.9 TDI PD 2001, olej 5w30 - akumulator BERGEN mam go miesiąc (tzw Ca-Ca) 74 Ah, 720A-prąd rozruchowy (takie dane katalogowe), poprzedni był Varty i wymieniłem go bo miał parametry troche słabsze i podczas -15st słabo kręcił i padał po pełnym naładowaniu po 4 próbach uruchomienia silnika, każda...
To nie silnik krokowy , wygląda na to że silnik jest dostaje za dużo gazu {problemu bym szukał w instalacji gazowej } tak w ogóle to na benzynie wszystko jest oki ? Weź odłącz akumulator i podłącz go po czasie 10min , w momencie jak przekręcisz pierwszy raz kluczyk na pozycję zapłon powinieneś usłyszeć pracę silniczka krokowego {takie terkanie } nie...
odpal auto, nagrzej do temperatury pracy ok 80 Celc, trzykrotnie zwiększ obroty silnika do ok. 5500.
Ok moze troszeczke przesadziłem ze pic ale w moim przypadku napewno nic to nie da ;) Ze wzgledu na to ze mam kolektor wydechowy 4,2,1. Samo to sprawia ze w porownaniu z orginalnym kolektorem z punto lepiej mi sie wkreca na obroty ;) Pozdro i dziekowa z gory za jakies pomysly poz wzgledem kompa w punto. Ogolnie to jak by to chodzilo ciekawe jakbym wsadzil...
Witam! Mam następujący problem: W moim fiacie punto mkI z silnikiem 1.2 75km na wielopunktowym wtrysku dałem do splanowania głowice przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą. Po tym zabiegu dosyć znacznie podniosło się ciśnienie sprężanią do ok. 15atm na każdym cylindrze. Wszystko było by dobrze gdyby nie to że silnik na wolnych obrotach zaczął lekko...
Silnik powinien być rozgrzany, trzeba zwiększyć obroty do średnich (3000 - 3500), wcisnąć przycisk nauka i poczekać aż przestanie migać lampka. Naturalnie wcześniej trzeba ustawić typ sondy (w twoim przypadku 0-1V i inne parametry
Proszę dokładnie sprawdzić alternator, gdyż w tych autach montowano awaryjne alternatory - przeważnie pękały ich obudowy, w wyniku czego dochodziło do blokowania obracania się wirnika, a nawet rozsypania się alternatora. Myślę, że w Twoim przypadku również może tak być tj. podczas zwiększonego obciążenia (dodatkowo włączone odbiorniki) alternator "wykrzywia"...
1. Odpal silnik i niech pracuje na wolnych obrotach. Kontroluj temperaturę węży dochodzących do chłodnicy. Jeżeli temperatura jednego z gumowych węży zacznie się podnosić to będzie oznaczać że termostat otworzył się i pracuje prawidłowo. 2. Nalej płynu chłodzącego do pełna (pod korek) do zbiorniczka wyrównującego. Uruchom silnik i trzymaj go na obrotach...
Sprawdź czy nie masz brudnego filtra powietrza, jaki jest stosunek powietrza do mieszanki -> co pokazuje sonda lambda, czy nie jest za bogata mieszanka. Dobrze ustawiona instalacja to taka w której silniczzek krokowy ma to samo otwarcie na wolnych obrotach jak i na wysokich, jeźeli przy dodaniu gazu silniczek zaczyna się otwierać i cały czas zwieksza...
Może ale nie musi zapalić się check, w teorii z analizatora masz wszystko dobrze, ja wbijałem się w przewody lambdy aby zmierzyć napięcia sondy. Czy silnik utrzymuje prawidłowe obroty gdy zbijasz z wysokich? czy spadają poniżej normy? Czy obroty falują? (mapsensor) Sprawdź ten rozrząd może przeskoczył o ząb te silniki są bezkolizyjne (podobno). Jakie...
Do moderacji: Przepraszam że post pod postem, ale edytując poprzedni post i dopisując tylko nowe informacje nie został by on zapewne oznaczony jako nowy/świeży więc nikt by nie widział zmian w tym temacie ;) Witam ponownie ;) Dziś była chwila więc zajrzałem. 1. pytanko Od czego jest ta plastikowa śrubka zaznaczona strzałką? http://images47.fotosik.pl/177/eb00e1efd...
Witam. Mam pytanie, czy można spodziewać się jakiś wymiernych efektów po założeniu intercoolera do Lublina II 2.4TD (Andoria 2417ccm, pompa rotacyjna) 85KM. Zależałoby mi na tym, abym nie musiał pod górkę redukować z 5-ki na 3 ;) na 4. to by było dobrze już. Mam kilka intercoolerów: - Fiat Punto GT - Ford Scorpio VM - Opel Omega TDS - Audi A4 2.5TDI...
Ciekawe skąd wiesz, że sonda stoi na bogato ciągle-zapewne jesteś jasnowidzem i potrafisz przewidywać z stop klatki i pojedynczego zdjęcia Do autora-zmniejsz trochę maksymalne otwarcie krokowca na jałowych obrotach (do +10) i zwiększ punkt neutralny sondy na 0,5V. Zakładam, że reduktor jest poprawnie wyregulowany. Jak masz podłączony przewód od TPS...
husqvarna zwiększa obroty silnik zwiększa obroty diesel punto obroty
nocne oświetlenie lodówka whirlpool moduł domofony breloki
suwmiarka cyfrowa prostownik tyrystor
Cztery przewody w akumulatorze wiertarki - funkcje i zastosowanie Numark Mixtrack Pro 2/3, Party Mix – lepka powłoka, brudzenie rąk, degradacja soft-touch