a i czy do tego zaworu podlaczane sa jakies kabeli elektryczne?? jeszcze jedno to nie jest ta puszka z przodu przy silniku na kolektorze wydechowym??( do tej nie ida zadne kabeli tylko rurka od podcisnienia). nigdy wiecej opla! Nie, ta puszka przy kolektorze wydechowym jest całkiem od czego innego, a EGR jest po drugiej stronie silnika i jest do tego...
Jak sie nazywa ta puszka na kolektorze wydechowym ? ew. czy da sie takie cos samemu zmajstrować ?
Przy kolektorze ssącym baypas odchodzi do kolektora wydechowego a do siłownika (taka puszka) podłączony jest cienki przewód pneumatyczny z zaworu elektromagnetycznego który masz zaślepić. Nie pomyl z siłownikiem przepustnicy.
Sprawdź zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Jest pod kolektorem wydechowym taka metalowa puszka a zniej wychodzi taki zaworek połaczony z taka gumową rurką w kształcie litery L. Więcej znajdziesz na http://www.forum.fordclubpolska.org/view... oraz http://www.forum.fordclubpolska.org/view... Na pewno nie jest to sonda lambda...
Zakładajac , ze jest to silnik zetec, to prawdopodobnie podło ci odpowietrzanie skrzyni korbowej. Znajduje sie pod kolektorem wydechowym . Jest to taka puszka z wychodzacym z niej zaworkiem i rurka w kształcie litery L. Często pada ten zaworek i parcieje ta rurka. łączy sie ona pod obudową termostatu z metalową rurka, a ta z kolei z nastepna gumową...
dokladnie idzie tam 5 kabli(pomylka) i mi tez wyglada na egr ale nie rozumiem tego ze jest nad kolektorem ssacym, i nie widze polaczenia z wydechowym, w jaki sposob recyrkuluje , sory ale ja nie widze skad bierze spaliny do recyrkulacji, stad te moje watpliwosci. Przepraszam jesli pytanie jest banalne ale nie jestem mechanikiem, wydawalo mi sie ze egr...
zaawansowany układ wydechowy z kolektorem to tak naprawde jego brak :D bo co w tym układzie jest, kolektor róra i puszka na końcu, w bardziej hardkorowej wersji jest jeszcze strumiennica w odpowiedniej odległości od tylniej puszki, a co do tuningu bo było duże żeczy o tym w poście na głównej stronie jest UTURBIANIE 2.0 czy jakoś tak, tam se poczytaj...
Stukało na cylindrze? Napisałeś że chodził twardo. Ja w sobote szalałem:). W trakcie pracy zaliczyłem tylko wtmianę przewodu hydraulicznego przy obrotnicy. Jakiegoś dziwnego stukania nie słyszałem, tym bardziej że wcześniej też było ok. Twardo w sensie kąt wtrysku za wczesny chyba. Za dużo się nie wsłuchałem bo już nie miałem siły montować dolotu a...
Witam, mam nietypowy problem, otóż mój ojciec posiada kuter rybacki, w którym jest silnik od ciągnika, jednak jest problem z tłumikiem, gdyż jest dosyć głośny, a miejsca na tłumik nie wiele(aktualnie jest ursus C-330), do tego tłumik jest przy sterze, gdzie nie ma kabiny. Długość rury od kolektora wydechowego do samego wydechu to jakieś 60cm. Kuter...
Tak wtym modelu jest katalizator na 100 procent, natomiast skoro czasami idzie dobrze to przeplywka odpada i przyczyn moze byc wiele ,na poczatek sprawdz zawor egr . w celu sprawdzenia zaslep go blaszka z puszki od piwa na kolektorze wydechowym jezeli po tym zabiegu bedzie ok to zawor do czyszczenia
sonda zawsze jest za kolektorem wydechowym i w kazdym aucie.. a stożek ? to proste jeśli dostarczysz więcej powietrza do komory spalania,automatycznie komp poda więcej paliwa :d co przy ostrej jedzie równa sie większe spalanie. co masz w miejscu kata? jest w ogóle puszka jakas czy rura sama?
witam ten wentylek to jest poprostu rurka puszczona z kolektora wydechowego i zakończona wentylkiem a jest to po to że np jak złapie nas policja to nie wpycha nam nic do tłumika tylko otwiera przednią klepę wezyk podpina własnie pod te wentylek i ma już nasze spaliny :) jest to poprostu do analizatora spalin pozdrawiam Dodano po 1 a jeszcze tak do tej...
A w końcówkę (tą z tyłu) pierdnę ze dwa razy inflatorem - takim do wbiljania opon na felgę. Nie powiem co bym koledze za to zrobił. A czemu by nie :?: P Przy rozkręconym kolektorze... Jak bym miał inflator to bym wijał ciśnienie każdemu "na dzień dobry".Rura w rure,najlepiej o 2 krotnie mniejszej średnicy.Osiem złączek,strumienica ala Allegro ,kolanko...
Dymi się pewnie z nieszczelności turbosprężarki,palącego się oleju na kolektorze wydechowym,nieszczelności chłodnicy spalin itd... Trochę więcej wkładu własnego.
Może stożki się gdzieś sprawdzają ale tutaj oryginalnie mamy dolot ciepłego powietrza (Regulowany - ten węzyk od obudowy monowtrysku idący do obudowy filtra powietrza) i w nim jest regulacja ile tego ciepłego powietrza idzie do filtra powietrza. Główny dolot oczywiście jest zimnego powietrza sprzed chłodnicy. No rzeczywiście, wcześniej zastanawiałem...
sam mam poloneza i mimo pewnych wad tego samochodu jest on jednak malo awaryjny, a o wszystkich przypadlosciach informuje za wczasu (wiadomo ze mu cos dolega) i nie mialem jeszcze sytuacji zebym zatrzymal sie na drodze! poza tym naprawy sa tanie, tylko trzeba sie co nieco na nich znac i nie trafic na zuzyty egzemplarz. Czesciowo padlly juz odpowiedzi...
może wcale nie trzeba auta oddawać do mechanika i płacić kasy za coś, co sam mógłbym zrobić. Przecież nikt Ci nie każe wymienić rozrządu, tylko okami sprawdzić o co chodzi pod maską. Sprawdź: - puszki sterowników/bezpieczników/przekaźników - przewody gumowe - wygłuszenie silnika - szczelność układu wydechowego (przede wszystkim kolektor) - rzuć okiem...
Zawór EGR to jest ten do recylkulacja spalin zamontowany przy puszcze filtra powietrza?? zawór EGR szukaj przy kolektorze ssącym zauważysz taka stalowa rurkę która idzie od kolektora wydechowego do kolektora ssącego. nie wiem jak to jest w benzynie ale w dieslach zawsze zatykam ta rurkę kawałkiem blaszki wyciętej np z dna puszki po perfumach. pomaga...
W jaki sposób? Bo spora część ludzi wycina uszczelkę z puszki po piwie i tak to skręca a często to jest główna przyczyną bo te blaszki sie przepalają po jakimś czasie, jak nie masz zaspawanego egr na kolektorze wydechowym i dolotowym to jak blaszka pęknie zaczyna spaliny w opór dawać w dolot.
Wiem, że odgrzewam, ale może się komuś przyda. Przyczyną jest najprawdopodobniej stopienie wstępnego metalowego katalizatora, który znajduje się w kolektorze wydechowym. Dodatkowo w skrajnych warunkach urywające się kawałki blach zatykają zawór EGR. Wystarczy podjechac do zmyślnego puszkarza, który wytopi resztki kata, nawet mocy przybędzie. A jak ktoś...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Ja mam mitsubishi colt 1.8 wolnossacego. Zmontowałem cały układ wydechowy i dolotowy od podstaw własciwie własnego pomysłu. Filtr stozkowy umieszczony w okolicach seryjnej puszki ale na masce mam mały dolot wiec bierze zimne powietrze rury dolotu nierdzewka strumienica dolotu wstawiona. kolektor wydechowy 4-2-1 z nierdzewki strumienica wstawiona rury...
czujnik kolektorze wydechowym paliwo kolektorze wydechowym strzały kolektorze
radioelektronik czasopismo separator prądowy hewlett packard sterownik
BMW E46 2.0d 136KM 2000 – usunięcie immobilisera EWS 3, DDE 4.0, emulator, IMMO OFF Jak znaleźć sieć i hasło Wi-Fi na routerze Arris Multimedia?