W tych autach często pęka przewód od pompy paliwa do dekla zbiornika - taki perforowany z plastiku i wtedy pompe słychać jak przelewa paliwo w zbiorniku.
Witam moje pytanie dotyczy Renault Laguna 1 1,6 16v benzyna rok pr 1989 lift - pęka mi wężyk paliwa przy podłączeniu do listwy wtryskowej - sztukowanie pomaga na dzień- dwa ,wężyk nadal pęka .Proszę o podpowiedź -czy ten przewód paliwowy jest gdzieś łączony czy będę musiał wymienić cały przewód od pompki. Obecny przewód jest wykonany z dziwnego materiału...
Mi też już trzy razy pękł przewód paliwowy firmy Fagumit i to w czasie jazdy . Pierwszym razem po ok 1,5 roku użytkowania wywaliło mi pół baku paliwa bo auto mam na lpg i awarie zauważyłem dopiero po zatrzymaniu się na światłach . Dobrze że się samochód nie zapalił bo jechałem z żoną i dwójką dzieci. Pomyślałem wtedy że mi się trafił może jakiś stary...
Wiesz co? Mi też padł przewód wysokiego ciśnienia drugiego wtryskiwacza. Żaden przeciek na stożku. Po prostu te przewody "pracują" pod wpływem drgań i pękają. U mnie pękło zaraz przy zgrubieniu przewodu przy wtryskiwaczu. Producent to przewidział i zastosował specjalną opaskę która łączy oba przewody. Mi się ostatnio nie chciało jej montować i pewnie...
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
Miałem przypadek że przewód taki krótki w zbiorniku przy pompce paliwowej pęka i paliwo z powrotem wycieka do zbiornika. Jest to wężyk dlugości kilku centymetrów!
Pojawił się problem, bo paliwo teraz leci z obudowy tam gdzie przewody od wtrysków się znajdują , spływa paliwo po takim korpusie co niby był od immobilizera na 2 śrubki, osłania on tą głowice co paliwo się wlewa przez przewód od filtra paliwa. Gdzie mogła się pompa rozszczelnić , bo nic nie widać gołym okiem.
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Pochłaniacz par ma związek z odpalaniem, pierwsze słyszę . Na 90% może to być zaworek paliwa który znajduję się zazwyczaj przy pompie , lub nie szczelny przewód paliwowy najczęściej też w zbiorniku i paliwko ucieka sobie w dół zatem do zbiornika a w przewodzie paliwowym i listwie wtrysków zostaje powietrze, ponadto panda nie ma powrotu paliwa więc jak...
Ten przewód na zdjęciu to zasilanie wtrysku o ciśnieniu 2,5 atmosfery. przewód rozdziela filtr paliwa po podwoziem. kup sobie nowy przewód z tekelanu to nie kosztuje drogo tylko go zmierz dokładnie a w końce przewodu wsadź rurki ze starego. stary przewód wyrzuć bo i tak będzie pękał ze starości miałem podobny wyciek i mało brakło a sfajfczył bym auto.
Jeżeli jest to monowtrysk to z tyłu za wtryskiwaczem jest gumowy przewód grubości palca którym doprowadzane są do silnika opary paliwa z filtra oparów paliwa. Ten przewód jest mocno zagięty do dołu (prawie 90 stopni) bo jest tam bardzo ciasno i właśnie na tym zagięciu guma po paru latach pęka. Jeżeli jest to inny typ silnik to trzeba sprawdzić bardzo...
Ciśnienie mierzy się manometrem z trójnikiem wpiętym pomiędzy przewód z pompy a listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, jeśli paliwo nie wraca przewodem powrotnym, to ciśnienie jest za małe i pompa jest do wymiany, regulatory ciśnienia, psują się owszem, ale w inny sposób (pęka membrana i paliwo leje się wężykiem podciśnieniowym)
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
znam już wiele przypadków w których podczas pracy na gazie pęka przewód paliwowy (od podwyższonego ciśnienia bo jednak wtryski jakiś spadek tego ciśnienia dają)-silnik nie gaśnie a pompka pięknie podaje cały czas paliwo pod maskę i pożar jak się patrzy:) Herezje !!! Ciśnienie na listwie jest stałe (w uproszczeniu), bez względu na to, czy wtryski pracują...
O składzie mieszanki decyduje gaźnik a nie pompa; poziom paliwa w komorze pływakowej i ogólny stan gaźnika pompa ma za zadanie podać paliwo do gaźnika jeśli nie poda odpowiedniej ilości to są problemy ale na pewno nie odpowiada za skład mieszanki Zimny silnik kolego barthezz odpalamy wciskając raz pedał do oporu nie dwa (można i 15 ale automat ssania...
Witam. Skoro ręcznie zwierałeś styki przekaźnika to sterowanie możesz wykluczyć bo nawet przy niesprawnym pompa dostaje napięcie i powinna działać. Tam często nie łączyło na samej kostce pompy. Sprawdź też jej masę. Jak wygląda bezpiecznik od niej? To jeden z tych czterech nad nogami pasażera. Od przekaźnika do pompy idzie tak byle jak pociągnięty niebieski...
Sprawdzić można cienki przewód powietrzny który wychodzi spod przepustnicy (w miejscu mocowania przewodu do serwa hamulcowego) i biegnie do czujnika MAP przy sterowniku sinika. Lubi pękać przy króćcach a jest to jeden z głównych czujników dających sygnał do obliczania czasu wtrysku paliwa To że nie ma błędów nie znaczy że czujniki są sprawne i podają...
Trochę mało informacji, paliwo jest już na kabinie czy przy pompce bo to jest istotne. W nich pękają przewody pod maską, tam nawet jest oryginalnie złącze. Jeśli jest paliwo na kabinie tuż przy wejściu do urządzenia to powinno kopcić przy próbie zapalenia, jeśli tak jest że kopci a nie chce zapalić to wykręć świece i oczyść gniazdo świecy bo raczej...
Jak Ci kopci na czarno to masz za dużo paliwa a za mało powietrza, sprawdź stan turbosprężarki, przy okazji czujnik ciśnienia i wężyki skoro twierdzisz że dolot szczelny. Jakbyś demontował turbosprężarkę to zwróć uwagę na przewód odprowadzania oleju bo widziałem, że czasem pęka ale wtedy miałbyś spory wyciek lecz sprawdzić nie zaszkodzi.
Rozpiąłem przewód na obudowie rozrządu ten co idzie ze zbiornika i wpiąłem swój z butelki i paliwo szło przez fabryczny filtr i go ubywało w butelce więc musiało wracać powrotem do zbiornika ale nic to nie pomogło.We wtorek zacznę rozbierać i zobaczę czy idzie paliwo na wtryski sprawdzę rozrząd i świece źarowe a może jest jakiś zaworek w pompie co odcina...
Wszystkie masy sprawdzone?Głównie obejrzyj kabel masowy z karoserii do silnika. Fiaty mają to do siebie że ten przewód lubi pękać. Jak masz uszkodzony to wymień na plecionkę-taśmę miedzianą.Klemy dokładnie oczyść .Założyłeś bezpośrednio przewód masowy do silnika a ma połączenie dobre z karoserią? Na masie z karoserii bazuje elektronika. FPS to system...
Ja bym zaczął od tych 3 rzeczy: 1. Sprawdzenie stanu przewodziku impulsowego (bardzo często pękają w tych Husqvarnach). 2. Sprawdzenie przewodu od paliwa, czy gdzieś nie pękł. 3. Sprawdzenie stanu membran w gaźniku.
Mario11: wczoraj wymieniałem tem przewód, uwierz, był pęknięty od góry. Spaliny normalnie zeżarły wygłuszenie, ale masz rację w 9 na 10 przypadków pęka od dołu. "niestety na diagnostyce nic nie wykazalo szukam dalej" Kubuss9 jeśli na diagnostyce nic nie wykazało, to masz sprawne auto i tylko sie czepiasz, a jeśli to było tylko sczytanie błędów, to nie...
Pacjent to zafira A z silnikiem Z18XE z LPG Przywiózł mi ją kumpel, bo męczą się z nią w pewnym warsztacie od ponad roku. Jak w tytule tematu. Na zimnym silniku do ok. 50-60*C silnik kuleje. Po pierwszym odpaleniu jest ok i chwilę pracuje równo. Po chwili bądź po ruszeniu zaczynają się problemy. Jedyny błąd jaki się pojawia to P302 - wypadanie zapłonu...
Akumulator Zacznijmy od akumulatora, trzeba sprawdzać dość często stan jego naładowania, w motocyklach są małe akumulatorki w porównaniu do samochodowych. Maja średnio od 10 do 14 Ah pojemności i gdy często robimy krótkie trasy i często odpalamy motocykl, to alternator nie zdoła nam naładować akumulatora by zrównoważyć stratę prądu, którą rozrusznik...
790 ma "twardsze" tłoki i ogólnie jest porządniej zrobiona jak to sprzęt z tamtych czasów ale nie ma zaworu By-pass i przy jednocześnie zablokowanym zaworze bezpieczeństwa (standard bez przeglądów) i zacięciu się/uszkodzeniu wyłącznika ciśnieniowego mosiężne korki głowicy wystrzeliwują jak pocisk gdzieś w powietrze do góry. 790 ma metalowa "wannę" jako...
No to jeden problem nareszcie mamy z głowy. Dla silnika PN katalogowo zainstalowany winien być gaźnik 2EE czyli sterowany ECM a skład mieszanki kontrolowany jest sondą Lambda. Należałoby odczytać kody DTC (diagnostyczne kody błędów) , ale to dla Ciebie chyba zbyt trudna operacja - niemniej odczyt interpretacji kodów da na początek pewne informacje ,...
4-suw tak małej pojemności jest delikatniejszy niż 2-suw. Jeśli wolisz spalinowy to bierz spalinowy. Osobiście wybrałem z chińczyków sprzęt dedykowany na angielski rynek, w przypadku kosy marki Titan jedyne, co się uszkodziło przez 7 lat eksploatacji, to pękł silikonowy przewód paliwowy. Zerknij na TITAN model TTK587GDO, może przydatna będzie taka lżejsza...
sprawdź pompkę paliwa, lubi pękać sprężyna
Kąta wyprzedzenia się tu nie reguluje (to nie maluch) - gaźnik źle wyregulowany, źle lub nie podłączone wszystkie rurki podciśnieniowe - może być też jakaś uszkodzona. No chyba że masz gdzieś pęknięty przewód doprowadzający paliwo (one są plastikowe i nietsety czasem pękają)
kolego proponuję sprawdzić czy autko się nie zapowietrza , przy odpalaniu ciągnie paliwo z powietrzem i tak może się dziać (w B5 często pęka przewód paliwowy przy pływaku )
sprawdź przewody które wchodzą do drzwi mogły po pękać i robią zwarcie
Nie wiem tego i dlatego właśnie pytam na forum. Tak podłączył to "fachowiec". Zastanawiam się tylko czy podłączenie trzech butli przez jeden reduktor poprawi dopływ gazu do pieca w porównaniu z obecnym stanem. Może ktoś ma podłączony piec gazowy w sposób, który zapewnia jego prawidłowe działanie i mógłby się podzielić doświadczeniem? Reduktor o jakim...
Regulacja zmiany kierunku nawiewu w caroplusach realizowana jest na bazie podciśnienia wykorzystywanego do popruszania siłownikami pneumatycznymi. Począwszy od układu wtrysku paliwa (pod obudową filtra powietrza) po prawej stronie patrząc na silnik, znajduje się wyjście przewodu gumowego z dodatkiem (na części prostej) cienkiej i bardzo kruchej rurki....
Bo i dobrze Cię uczyli - odcina faktycznie, tylko moim zdaniem głupotą jest żeby przy jeździe na LPG bez potrzeby chodził obieg benzyny. Ponieważ: odpalając tylko na LPG w pierwszej fazie jest puszczana dawka paliwa, stojąca pompa statystycznie wcześniej się zepsuje niż pracująca, suche przewody paliwowe parcieją i pękają to samo podciśnieniowy regulator...
Przepraszam, źle się wyraziłem. Jeden przewód idzie z kolektora, a drugi chyba idzie do przełącznika w środku auta. Jeśli dobrze myślę, to jeśli odepnę od kuli wężyk przychodzący do przełącznika (ten jest poprzerywany), z kuli powinno wylatywać powietrze, a tak nie jest. Kula to tylko zbiornik na sprężone powietrze no nie? Dodano po 3 Znalazłem taki...
wiesz to stało sie nagle , miałem jeuż tak w e32 735 i właśnie ten pin masowy nie miał kontaku z przekażnikiem i pewno to samo.Swoją drogą to stare auto wszystkie przewody zaczynają pęka .Wymieniałem ten między przekażnikiem sondy a sondą bo grzałka nie działała.
Błąd 01268 to zawsze tylko i wyłącznie usterka sterownika pompy, dokładniej sterowaniem zaworu dawki paliwa, tym między przewodami wysokiego ciśnienia. Kable na dolnej cienkiej parze zawsze pękają ze starości. Błąd po którym powinnyśmy się zacząć martwić to 0550. w 2.5 tdi najlepiej odpowietrzyć pompę podnosząc sterownik i zalewając obie komory do pełna....
Te silniczki są bardzo wdzięczne i spalanie nie przekracza w nich 8l przy "ostrej" jeździe, przeciętny wynik to 7 do 7.5 litra. Wiem co mówię bo miałem takie dwa, do tego często odwiedzają mnie takie 1.4 z wydmuchaną uszczelką pod głowicą. Gdyby silnik ci spalał 12.5 litra benzyny to na pewno mieszanka nie była by stechiometryczna a wynik z analizy...
A popatrz dobrze na podłogę po prawej stronie za przednim kołem, w tym miejscu lubi pękać przewód paliwowy> Plamy na podłożu nie będzie, ale na podłodze samochodu troszkę widać. Mogę się mylić choć warto sprawdzić.
Z "tacki", już poprawiłem :D Pod wtryskiwaczami jest taka rynienka która odprowadza paliwo podczas odpowietrzania czy też uszkodzenia przewodów przelewowych (swoją drogą na te złączki od przelewów przy wtryskiwaczach trzeba uważać bo łatwo pękają) żeby się nie lało po silniku tylko ładnie z boku.
Witam.W tylnej części głowicy masz przykręcone dwa przewody paliwowe,zobacz w jakim jest stanie zaworek który je przykręca.Lubi pękać sprężynka w środku.Pozdrawiam
EVAP system wyłapywanie par paliwa z baku i przekazywania ich w dolot w celu spalenia w silniku. System składa się zasobnika z węglem aktywnym do gromadzenia par oraz zaworu który otwierając się przekazuje pary paliwa w dolot. Najczęściej drobinki węgla aktywnego blokują zawór (pozostaje otwarty lub zamyka/otwiera się z opóźnieniem). Przewody systemu...
Kilka dni temu nawalił mi wskaźnik paliwa w koparko-ładowarce JCB. Pokazuje cały czas ponad max tzn wskazówka opiera się aż o obudowę zegara. Wyjąłem pływak i był tam przerwany jeden kabel od masy. Połączyłem i nadal to samo. Zauważyłem jednak, że jak pływak spadnie na sam dół tzn blaszka z nim zespolona nie jest na uzwojeniu to wskazówka spada do zera....
Kable do zastosowań domowych nie są tak odporne na temperaturę. Są dużo sztywniejsze przez co trudniej się je układa (szególnie przy samym wzmacniaczu i akumulatorze). I mogą pękać pod wpływem drgań. I jeszcze jedno: nie są olejoodporne, tzn. izolacja moze ulec rozpuszczeniu przy kontakcie z olejami, smarami i paliwem. Lepiej dodać kilka złoty i kupić...
Proszę podać więcej szczegółów.Głównie chodzi czy jest to motor 130 konny czy 115 . Jeśli 130 to już bym się zaczął bać ,bo są to silniki z mocno awaryjnymi układami wtryskowymi.Pytanie czy jak nie ma mocy to przypadkiem nie zapala kontrolki świec żarowych?. Co do rozrządu ( jak radzi kolega powyżej ) dałbym sobie na razie spokój ( aczkolwiek po sprowadzeniu...
Pojawił mi się problem z elektryką, po wymianie termostatu i złożeniu dolotu pali mi się bezpiecznik Maxi FV6 ten od sterownika i pompy paliwa i prawdopodobnie od wtryskiwaczy, być może gdzieś coś źle złożyłem albo kolektor przycisną wiązkę wtrysków i gdzieś zwiera z masą dodam że bezpiecznik nie pali się odrazu tylko jak auto skoczy na wyboju, dziś...
pęka przewód paliwowy pęka koło pęka obudowa
windows odblokowanie napięcie bateria telefonu pobór prądu skoda octavia
punkt dostępowy punkt dostępowy
Niedziałająca prawa słuchawka SteelSeries Arctis Nova 1 - co robić? Aktualizacja oprogramowania w CHiQ U50H7A przez USB