Zapytaj się tam gdzie remontowales głowice, w czym leży problem. Czy idzie poprawić fabrykę. Wiem że taki myk dało się zrobić w grupie VW tylko że tam nie pękało, a korodowal bardzo cienki kanał cieczy, i lało do cylindra. Nie widzę innego rozwiązania jak pieścić się z gazem do temp 90st, dopiero jak masz pewność że silniczek gorący to wtedy można go...
Co prawda doświadczenia dot. ciągników mam niewiele, ale sprawdził bym śruby głowicy - w Ursusie są chyba dwustronne szpilki? Były zmieniane? Może któraś nie trzyma głowicy z odpowiednią siłą? Czy przy wymianie były jakieś ślady na uszczelce w którym miejscu mógł nastąpić "przeciek"? Jeżeli nie to, to pewnie jak sugerujesz - pęknięcie w głowicy lub...
Czy zdarzyło się komuś, pęknięcie głowicy w hulajnodze Kugoo G-Booster? AI: Czy kontaktowałeś się z producentem lub sprawdzałeś, czy są jakieś znane problemy lub akcje serwisowe dotyczące tego modelu? Nie kontaktowałem się.
(at)kubahpi - szukałem i znalazłem niby OEM głowicę za 800 zł, niestety 350 km od mojej miejscowości, kurierem nie chce wysłać. Używana nie daje również gwarancji, że za chwilę nie pęknie, regenerowana podobnie. Dziwna sytuacja, odnoszę jednak wrażenie, że może sam mechanik odkręcając śrubę dał ciała (w piątek mówił, że nie może dokończyć rozrządu,...
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Może być oring a może być pęknięcie bloku. Głowicy bym nie podejrzewał. Ja poszukiwanie nieszczelności zaczynam benzyną najlepszy efekt i w miarę szybko ale to przed całkowitym rozebraniem.
Witam. Powodem wyłączania się myjki jest pęknięcie głowicy pompy, konkretnie w miejscu tłoczka wyłącznika ciśnieniowego. Oczywiście nie mam 100% pewności, ale tylko tam pozostaje woda. Przerabiałem ten temat wielokrotnie, bo naprawiam tego typu myjki, i plastikowe głowice bardzo często pękają, nawet bez powodu. Koszt części to ok 80 - 100 zł, plus usługa,...
3 tys. to chyba nie tak dawno od remontu silnika. Jeśli robota była wykonana prze mechanika, to obowiązuje chyba jakaś gwarancja. Pojedź, zapytaj, niech sprawdzi co i jak. A skoro opd autem nie ma plamy (chyba że jest), to płyn albo jest wyrzucany w czasie jazdy, ale wtedy zostałby choć niewielki ślad na ziemi po zatrzymaniu. gdyby płyn lał ci się do...
No i raczej nic się nie powinno na razie dziać. Jeżeli już to po pewnym czasie możesz zauważyć przedostawanie się chłodziwa silnika (płynu) do oleju. Może wystąpić pęknięcie głowicy (pomiędzy kanałami chłodzącymi a smarującymi głowicę). Ale wcale nie musi się to wydarzyć. Kwestia szczęścia, warunków w jakich pracował silnik. Ogólnie przegrzane silniki...
Rozkręcasz Pan cały silnik zalewasz gorąca woda i patrzysz gdzie cieknie, małe pęknięcie na bloku można kleić większe najlepiej kołkować,co do spawania to robota już dla zawodowców. Poza tym zaślepek w bloku czy głowicy nie montuje sie na sylikonie.Oringi są na dole tuleji. Pisząc "jak głowica byłaby zła " trzeba sprecyzować o co chodzi.
Witam Jak załaduje kasetę i taśmę opasa na bębnie głowicy to czy głowica zaczyna się kręcić czy stoi w miejscu? Albo pęknięcie na ośce albo mechanizm do ustawienia. Z zasilacza są wszystkie napięcia , zmierzyłeś?
A czy jest możliwość, że uszkodził to mechanik, który wymieniał olej i filtry? Ile może kosztować naprawa? Witaj Nie ma możliwości aby to uszkodzenie miało coś wspólnego z wymianą filtrów i oleju . Często przy tej usterce , jeżeli jest duży przedmuch , przy uruchamianiu po długich postojach , jest ciężko odpalić auto , wygląda to tak jakby jeden z...
No bo nie pojechał Piszę co ja bym u siebie posprawdzał, gdybym stanął przed problemem "gotowania" się płynu, bez pojechania wskaźnika do góry (ponad normalną temperaturę pracy silnika). Przy normalnej temperaturze pracy silnika 100*C i powyżej (podobno są takie silniki) sprawdziłbym sprawność zaworków w korku. Przy niesprawnym korku (nie trzymającym...
ale chodzi o to czy faktycznie jest coś takiego możliwe by w silniku 16 zaworowym zaistniało az takie szczęście... Nie, nawet jak połamało dźwigienki to zaistniała kolizja wiec to jest niemożliwością że przy zerwanym pasku nie było kolizji.. Chyba że coś nie mówisz a pasek się nie zerwał a tylko przestawił..
To, że płytka zalana fabrycznie jest woskiem (a raczej cerezyną) nie gwarantuje że brak jest uszkodzeń mechanicznych i zimnych lutów. Objawy (spadek czułości na niższych częstotliwościach a wzrost na wyższych) wskazują na to, że w stopniu wejściowym głowicy jest zaniżona pojemność w obwodzie rezonansowym ( nota bene przy właściwie zestrojonej głowicy...
Za 500 zł idzie znaleźć używkę w stanie akceptowalnym do montażu na złomie. Co do głowicy z 1 zdjęcia to dziwnie czysto wygląda dwa takie pęknięcie to od razu czy wtrysk dziwnie nie podawał paliwo i dlatego przegrzało to miejsce i pękła.
Od pewnego czasu w płynie chłodzącym pojawia się olej. Powoduje to uszkadzanie się gumowych wężów w instalacji - pękają. Uszczelka pod głowicą została wymieniona. Zachodzi podejrzenie, że głowica ma jakieś pęknięcie. Jak i gdzie można taki defekt zdiagnozować ? Czy ktoś spotkał się z takim uszkodzeniem ?
Obejrzyj płytkę głowicy od strony elementów. Być może podczas przestrajania coś zostało mechanicznie naruszone i teraz przerywa. Do elementów głowicy jest trudny dostęp, a demontaż grozi poplątaniem linki skali, więc niektórzy ułatwiają sobie pracę wyłamując kondensatory. Może nastąpiło pęknięcie rdzenia w cewce? Albo przerywa trymer?
problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym 1. Uszczelka pod głowica. 2.. Pęknięcie głowicy. Kupić test szczelności głowicy i sprawdzić szczelność samemu. Unikać kontaktu z tym mechanikiem.
Też mam drukarkę igłową, tyle że Star i spróbuję sobie przypomnieć jej kaprysy Sprecyzujmy sposób odłączenia drukarki - czy odłączasz kabel sygnałowy czy tylko wyłączasz zasilanie? To może mieć znaczenie jeżeli kabel równoległy jest uszkodzony lub zbyt długi Jeżeli drukarka jest dołączona do komputera i włączona najpierw, to po uruchomieniu komputera...
Silnik diesla ma wystarczającą kompresję aby paliwo rozpylone do cylindra mogło przenikać przez pęknięcie głowicy ewentualnie pęknięcie cylindra w jego górnej części (w układzie chodzącym jest znacznie niższe ciśnienie nić w komorze spalania). Pęknięcia potrafią nie dawać o sobie znać ale do czasu aż się nie powiększą/pogłębią. Najpierw należy wykluczyć...
Może określ o jaki zawór chodzi ssący czy tłoczący . W zaworze wkręcanym powinno być gniazdo/dysza zaworu > płaska gładka płytka >sprężyna czyli podkładka sprężysta przecięta a w zasadzie dwie takie > płytka z otworkiem > zakrętka . Jak stan płaszczyzny gniazda/dyszy i płytki zaworowej jest ok i kolejność zachowana jak podałem to możliwe są jeszcze...
Odkręć front-panel od chassis sprzętu, i razem z mechaniką magnetofonu połóż na stole. Mechanika jest przykryta płytką drukowaną - trzeba ją odłączyć od silnika i odkręcić.Aby dostać się do pasków trzeba zdjąć całe chassis plastykowe (białe) , które się trzyma na trzech szpilkach - śrubkach. Z jednej strony są dwie, po środku jedna. po ich odkręceniu...
No tak, tylko do czego tu można się przyczepić skoro silnik chodzi cichutko ani nie kopci. Niby pomiar kompresji wyklucza nieszczelność w cylindrze a gdyby któryś wtryskiwacz lał to i silnik zachowywałby się chyba inaczej. Na myśl przychodzi jeszcze mikro pęknięcie głowicy lub w większości przypadków bez namysłu obwiniana "uszczelka pod głowicą", wolałbym...
Sa warsztaty ktore zajmuja sie spawaniem glowic, ale praktyka dowodzi ze taka glowica jest juz narazona na kolejne pekniecia. Wystawic ja zawsze mozesz, ale moim zdaniem lepiej oszczedzic sobie problemu i oddac ja na zlom.
https://obrazki.elektroda.pl/7927297700_... Na różnych forach internetowych, w tym naszym, co trochę pojawiają się konstrukcje kompresorów bazujących na sprężarkach z lodówek. Czytając ich opisy lub komentarze, na przykład: Rurka tłocząca powinna być wygięta do góry, wtedy większość wyplutego oleju wracałoby tam, gdzie jego miejsce....
Tak czytam i wszystko się kręci wokół usuwania skutków a nie przyczyny. Skoro problemem zaistniałej sytuacji jest wysoka temperatura głowicy, to może warto się zastanowić dlaczego tak jest. W moim przypadku zaczęło się od nieszczelnego termostatu. Pęknięcie na zgrzewie. Wymiana, problem powrócił zimą. Brak ogrzewania, zapchana nagrzewnica. Czyszczenie...
Witam, na początku zaznaczę, że jestem nowy na forum. Naprawdę nie chciałem wystawiać białej flagi, ale zaraz nie wytrzymam. Moje Cinquecento z silnikiem 700 ma problemy, ale skupię się na jednym, który nie pozwala mi nim jeździć (auto ma moc normalną, ale dymi bardziej niż elektrownia jądrowa). Dymi na biało, takie kłęby dymu, na 99% jest to płyn chłodniczy....
Typowe zużycie silnika: od kompresji (pierścienie lub zawory), przez uszczelkę głowicy albo pęknięcie bloku i przedostanie się wody. Wróżenie z fusów. Jak pytanie u mechanika: co mi stuka w lewym kole, co to może być? Pojedź do mechanika i się dowiesz. Do mechanika, a nie wymieniacza.
Moja teoria jest taka że układ zapowietrza się i jak w końcu wystarczająco duży bąbel powietrza podejdzie pod wirnik pompy ta przestaje tłoczyć, obieg ustaje i masz wszystkie objawy jak powyżej. Może walić powietrze ze sprężarki, mogą walić spaliny z silnika przez uszczelkę pod głowicą albo jakieś pęknięcie głowicy lub tulei cylindra. Podejrzane jest...
Głowica jest do zespawania. A co do korbowodów to wydaje mi się, że nie powinny być w żaden sposób wygięte. Główka korbowodu musi być równoległa do stopy. Nie znam aż tak dokładnie tego silnika, ale nie przypominam sobie, żeby był wygięty korbowód. To raczej będzie zużycie. Pewnie dostał ostro "po garach". :wink:
Następnego dnia po odkręceniu korka(na zimnym silniku) jest duże ciśnienie Uszczelka pod głowicą. Nie szukaj, grzebanie nie ma sensu. Może inaczej, kompresja przedostaje się do ukł chłodzenia czyli upg, pęknięcie głowicy czy tulei.
Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
Jeżeli będzie rosło ciśnienie w układzie chłodzenia , to może być uszkodzona uszczelka pod głowica lub pęknięta głowica , ale jest i druga opcja że wywala płyn przez wydech a ciśnienie w układzie chłodzenia jest w normie , wówczas pęknięcie głowicy pojawia się na wydechu , [ w kolektorze ] poza zaworem wydechowym . Pozdrawiam Zbigniew
w modelach niższych przyczyna takiego zachowania myjki jest pęknięcie głowicy ale tam są stosowane plastikowe głowice za prawie 1900zł można kupić już myjkę z mosiężna głowica
Można polutować, ale należałoby wtedy lutować na nakrętce już nakręconej na gwint M30- wtedy geometria gwintu mimo nacięcia zostanie zachowana. pzdr Nix
Przepraszam że tak późno, ale po zdjęciu głowicy wszystko jasne. Pęknięcie na 2 cylindrze.
Zamieszczam zdjęcia głowicy naprawa ma kosztować 1100 zł nie pójdę na to,to bez sensu ale jak organoleptycznie sprawdzić czy następna nie jest dziurawa? http://obrazki.elektroda.net/52_12464303... http://obrazki.elektroda.net/80_12464305... Dodano po 1 pęknięcie jest pomiędzy gniazdami zaworowymi i pomiędzy komorą wirową a zaworem...
Jako tako może na samo pęknięcie głowicy termostat nie ma wpływu ale na grzanie się czwartego cylindra już tak. A to zwiększona tendencja do osadzania się tam kamienia. To znów podnosi temperaturę, może powodować naprężania i odkształcenia w wyjątkowych sytuacjach. Normalna rzecz w silnikach z długim blokiem i bezmyślnie wyjętym termostatem.
Pęknięcie głowicy było następstwem ubytku płynu. Każdy mechanik to potwierdzi. Samochód był niesprawny, nie można nim było jechać na kołach.
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik pokonuje dziennie długą trasę (120 km po autostradzie), więc układ dolotowy i silnik osiągają temp. roboczą. To znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo, że mamy do czynienia...
Nie przestawiaj nic w mechanice. Potem ciężko to będzie doprowadzić do ładu. Obejrzyj dokładnie taśmę lasera. Bywa, że ulegnie pęknięciu w wyniku zmęczenia mechanicznego i wtedy przestaje łączyć w pewnej pozycji. Pęknięcie pojawia się na ogół na końcu łuku taśmy, od strony lasera. Jak będziesz przesuwać laserem w przód i w tył, to jeśli jest pęknięcie,...
Auto świeżo kupione więc nie wiem o nim za dużo Witaj miałem kiedyś podobny problem w Passacie , okazało się że było pęknięcie głowicy między zaworami, ale kojarząc fakty sam zamordowałem silnik przez to że dolałem oleju na ciepły silnik. Może poprzedni właściciel był tak "mądry" jak Ja. :not:
Witam , osobiście nie spawam ale naprawiam i powiem że klika bloków które przytrafiło mi się w czasie mojej 25 letniej pracy miało dokładnie taki sam problem . Jedynie klejenie załatwiało problem szczelności , czym większa powierzchnia spawania tym gorzej . Na granicy spawania po ostygnięciu powstaje pęknięcie , najwyraźniej spaw się ściąga . Kiedyś...
Przerabiałem kiedyś ten problem okazało się mikroskopijne pęknięcie głowicy pomiędzy zaworami .Proponuję zdemontowanie głowic i dokładne sprawdzenie. Pozdrawiam.
Czy masz zaufanie do mechanika, może nie zrobił próby głowicy na ciśnienie a jest pęknięta. Syn też przeszedł szkołę życia z głowicą i tak po pierwszej naprawie tj. wymianie uszczelki nadal płyn ubywał. Drugi mechanik też nie poradził sobie, bo nadal płyn ubywał. Dopiero trzeci zawiózł głowicę na próbę ciśnieniową i okazało się, że głowica pęknięta....
Pompowtryskiwacze do wyjęcia i do wymiany komplet oringów.
Pęknięta głowica to chyba norma w nissanach...miałem ten sam silnik w primerze P12-pęknięta głowica.Szukaj nie popekanej używanej.
Nagły wzrost temperatury silnika spowodowany może być np.zacięciem termostatu lub uszkodzeniem uszczelki pod głowicą/przedostają się spaliny do układu chłodzenia i będzie wysokie ciśnienie w układzie. Sprawdzić to można na zimnym silniku po zdjęciu korka ze zbiorniczka płynu uruchomić samochód i obserwować poziom płynu jeżeli będzie się ulewać to uszczelka...
Dziękuję za odpowiedź. Rozwiązanie naprawdę chyba jest banalne. Właśnie palcem sprawdziłem, że reaguje wtyczka czerwona a nie czarna obejrzałem jeszcze raz gniazda w Tosce i tam wszystko w porządku, rozkręciłem więc czerwoną i czarną wtyczkę chinch i okazało się, że czarna wtyczka miała ułamany drucik a perfidność tego wszystkiego polegała na tym, że...
pęknięcie wtryskiwaczu pęknięcie prowadnicy pęknięcie lodówka
przyłącze bezpiecznik linie napowietrzne włącznik wkrętarki tranzystor
pilot sharp aquos pilot sharp aquos
Targa Audio No Sound in Toyota Hilux Speakers Luz na kierownicy Renault Clio 2 2000 - Jak usunąć?