W sierpniu robiłem dokładnie takie samo auto Z tym samym silnikiem Do wymiany był wałek szklanki i panewki Wałek Ina szklanki Ina panewki glyco Wymiana uszczelek pod pompowtryskiwaczami Ustawienie pompowtryskiwaczy Nowy rozrząd śruby etc Auto od sierpnia zrobiło ok 12tys km i nic mu nie dolega Nie jest to prawda że musi być orginalny wałek a wiem to...
wymiana końcówki, mycie oraz wymiana uszczelniaczy to nie jest regeneracja chyba że auto ma nie więcej niż 700 tyś km, uważam też że nie można sprawdzić pompowtryskiwacza na dorobionej przystawce bazując tylko na organoleptyce. W pompowtrysku zużyciu podlega male gniazdo zaworowe o średnicy3-4 mn i bez mikroskopu lub endoskopuz z zoomem nie da się tego...
W ogóle 2,0TDi, jak nie padną pompowtryski, to pęknie głowica, albo padnie napęd pompy oleju i się zatrze. Porażka większa od 2,5 V6 TDi
Właśnie tego sie boje (pękniętej glowicy) ale chciałbym sprawdzić wszystkie możliwości zanim ją zdemontuje , korekcji wtrysków nie mam jak sprawdzić bo wejscie do kompa jest tylko przez czytnik Linde a autoryzowany serwis twierdzi ze niema takiej możliwości , odłączałem tez wtryski jeden za drugim po odpaleniu na trzy gary nic sie nie zmieniało dalej...
Jeśli nie pompowtryski, nie pęknięta głowica to jest możliwość też pompą paliwową? Czy to jest pompa paliwa, która jest przy sprężarce i pompie wspomagania?
Zdemontuj pompowtryski i skontroluj jak wyglądają uszczelniacze, bo to idzie albo tak, albo masz pękniętą głowicę. Szczerze nie spotkałem się z tym aby tandem-pompa mieszała olej z paliwem, dwie konstrukcje, połączone tylko napędem a kanały daleko.
Nowe śruby miałem tylko do pompowtrysku. Że by wyjąć pompowtryski należało odkręcić dwa zestawy wałków popychaczy zaworów po jednym na dwa pompowtryski. Połamane zabezpieczenie sprężyny drugiego pompowtrysku. Zapożyczyłem z innego starego pompowtrysku -wymieniłem. Jak wyjmowałem wtrysk to sprężynę wtrysku wyjąłem osobno. Pozostałości metalu nie znalazłem...
Witam silnik 2,0tdi AUDI, PASSAT B6 jest OK nawet od 2004roku ja mam Audi a6 z tym silnikiem i jakoś nie ma awarii tylko hamulec piszczy po co piszecie bzdety że jest niedobry Jak nie masz auta z tym silnikiem to nie Oceniaj a turbina może polecieć czy głowica pęknąć w każdej marce miałem volvo bezawaryjne i się silnik zatarł a Audi 2.0tdi chodzi super...
To jest tak, że nic się nie da oszukać, musisz naprawić i jedno i drugie. Turbina zasysa przeważnie kawałek uszczelki z tunelu dolotowego- trzeba tą uszczelkę wymienić, (Scania) są to częste przypadki w starszych autach. Pompowtryski przeważnie wymagają wymiany końcówek, czasem pęknięta sprężynka. i to załatwia sprawę w 90% przypadków. Na razie skasuj...
najlepiej odkrec kolektor wydechowy i sprawdź z którego cylindra wydostaje się olej i paliwo. I to jest jedyna sensowna porada w tym temacie. Odkręć kolektor wydechowy uprzednio zaślepiając oczywiście króciec podający olej do turbiny i zapal silnik na chwilę. Zaraz będziesz wiedział z którym cylindrem jest problem. Jak już ustalisz które cylindry szwankują...
Witam po długiej przerwie gdyż dopiero teraz znalazłem człowieka, z którym można było porozmawiać sensownie na temat prac przy silniku. Silniczek mi zrobił i w porównaniu do tego jak chodził wcześniej to teraz sobie mruczy jak mały kotek, oczywiście nie dymiąc ani grama. Koszt materiałów czyli komplet pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszcz. głowicy...
Witam. Pacjent Audi A4 B6 1.9 130 km AWX. Otóż mój problem rozpoczął się chwile temu, gdy pewnej nocy po odpaleniu auta zaczęło trząść budą. Diagnoza- pompowtryski. Po długiej batalii z jednym mechanikiem i doprowadzenia mnie do strat finansowych przez jego niewiedzę, oddałem wszystkie pompowtryski do regeneracji. Okazało się że problem się nie skończył,...
Witam, auto trafiło do mnie po naprawie głowicy(była pęknięta) z brakiem mocy, i słabym wkręcaniem się z wolnych obrotów. Ustawiłem kąt synchronizacji pierwszym kołem rozrządu, drugie ustawiłem na blokady, rozrząd się zgadza. Turbina i przepływomierz są ok, egr się nie przycina, autu brakuje mocy, idzie jak by miał z 70 koni, błędów w sterowniku brak....
Na chwile obecną nie da się określić co ma większą trwałość. Różne firmy mają lepsze i gorsze modele silników i benzynowych i diesla. Ale fakt jest taki że silniki mają coraz mniejszą trwałość. Z doświadczenia silnik VW 1,2 htp - benzyna 3 cylindry - jeden właściciel od początku, przebieg nieco ponad 100 000 km i już dwa razy robiony był remont głowicy...
Nie wiem czy w dobrym dziale zadaję to pytanie, ale jestem kobietą i specjalnie się na tym nie znam, więc proszę o wyrozumiałość. W marcu zawieźliśmy samochód do mechanika ( wv touran 2,0 tdi) pęknięta głowica. Po za tym auto "chodziło" super żadnego szarpania, stukania i innych rzeczy. Auto stało u mechanika 4 miesiące, odebraliśmy je w lipcu i od...
Autor napisał że pompowtryski zregenerował. Zawór trzymający paliwo na powrocie do baku - nie wiem jak w Volvo ale przy MB było tak jak opisałeś. Zawór nie trzymał ciśnienia na powrocie i brakowało mocy. Zawór ten działa jak zawór w jedną stronę - to znaczy jest tam grzybek na trzpieniu na sprężynie w cylinderku. W pierwszym przypadku ułamał się grzybek...
Długa historia, Tak w skrócie zaczęło się od błędu przepływki, ale ten błąd dawał się kasować. Później wskoczył błąd EGRu i brak mocy, rozebrałem go. Okazało się że jest cały zatkany i pękła ośka. Widoczne też było uszkodzenie pokrywy klapy gaszącej. Po wymianie EGRu błąd nie zniknął i do tego pojawił się nowy błąd klapy gaszącej.Po kupieniu nowej,...
SHARAN ALHAMBRA GALAXY Panowie Mam dosyć skomplikowany probrem ponieważ co warsztat to inna diagnoza. Otóż mój dizelek chodzi na trzech cylindrach na początku myślałem że to pompowtrysk padł i tak było ponieważ na komputerze wyszło że leje drugi i przelewa na trzeci wymieniłem na nowy lecz i tak chodzi na trzy gary. Pomiar ciśnienia sprężania link komputer...
Wczoraj wymieniłem 8 pompowtryskiwaczy w Scanii które miały 950.000km przebiegu od 2007 roku i nie nadają się już do niczego, nawet do regeneracji. Ciśnienia były OK turbina i cooler też kompresja również w porządku, dlatego decyzja padła na wymianę PDE. Komputer pokazywał usterkę tylko od 1 pompowtrysku, ale z doświadczenia wiem ze takie operacje robi...
Witam, mam problem z odpaleniem silnika w golfie V. Wymieniłem Pompowtryskiwacze lecz przy próbie odpowietrzenia cały czas idzie powietrze z powrotu tandem pompy. Domyślam się że to są przedmuchy z komory spalania. W jaki sposób to uszczelnić? Czy można bez demontażu głowicy określić czy jest pęknięte gniazdo pompowtrysku czy uszkodzony stożek w głowicy?
Od stycznia 2019 po remoncie góry silnika borykam się z problem z moją A3. Silnik przeszedł generalny remont góry silnika, wymieniono: wałek rozrządu, popychacze, panewki wałka, rozrząd, uszczelki na pompowtryskach, uszczelkę głowice, uszczelkę pokrywy zaworów, uszczelkę kolektora wydechowego, uszczelkę kolektora ssącego, uszczelkę pompy wacum, uszczelkę...
Dokładnie zdejmę wałek bo żeby wyjąć wtrysk i tak podobno go trzeba zdjąć i będę oglądać. A pytam by szukać w konkretnych możliwych przyczynach a nie rozbiera pół silnika bo może się panewka przekręciła, co jest mało prawdopodobne. Zanim rozbierzesz pół silnika to napisałem ci co sprawdzić. Na początek ciśnienie na garach. Potem jak ok zdejmujesz pokrywę...
Witam, trochę odgrzeje temat chodzi o to szarpanie okazało się że wałek wytarty a popychacze zjechane w jednym aż dziura była. Wałek wymieniony popychacze też po sciągnięciu dzwigienek pompowtryskiwaczy okazało się ze na 2 pompkach bolce pęknięte w aso dostałem ale troche inne zamiast bolców grzybki śruby dociskajace tez nowe w komplecie . I teraz mam...
Napiswz jaki dokładnie masz samochód- chodzi mi glownie o rocznik Ja dotychczas podmieniłem następujące czujniki: Obrotów walka i wału Przepływomierz Czujnik ciśnienia i temperatury powietrza za turbiną Czujnik temperatury paliwa Now wymienialem czuunika temperatury silnika bo pokazuje dobrze, równo z tym w desce rozdzielczej i rano na zimno równo z...
Panowie, a jakieś porady? .... no cóz, kupowałem dla siebie ponad 20 aut już w swoim życiu, już nawet dokładnie nie pamiętam i nie sposób też to policzyć bo niektórych nawet nie rejestrowałem tylko opychałem zaraz po zakupie bo "los był pusty" i to co dostałem daleko rozmijało się z moimi marzeniami :) Bardzo trudno doradzić coś sensownego bo oszuści...
Czyli spaliny w paliwie. Teraz są dwie możliwości podkładki pod pompkami puszczają ,czyli skopana wymiana (rozjechane gniazda). Druga możliwość to pęknięcie do kanału lub gniazda pompowtrysku.
To masz problem w głowicy, albo uszczelniacze pompowtrysków, sam pompowtrysk, lub pęknięta głowica, lub gniazda pompowtrysków. A wogóle podasz kod silnika? Czy to BKC czy BLS ?
Przyczyna : wyrwany pompowtrysk, czyli pękła śruba mocująca łapkę dociskającą pompowtrysk, w skutek czego nie było kompresji i samochód nie mógł odpalać. Pospadały spinki od hamulca silnikowego. A wszystko przez to , bo widać było , że to auto miało już kombinowany silnik, czyli naprawiany i składany do kupy z czego się dało i od czego sie dało.
Wielkie dzięki kolego. :D sprawa drugiego błędu załatwiona :) pierwszy błąd to faktycznie pompowtrysk. Wyciągnąłem go i co mnie bardzo zdziwiło pękł.. miał ktoś podobna sytuację?
korpus zostawiaja To jest jedyny element który podlega regeneracji, zaworek i tłok pompowtrysku są nowe. W korpusie wyrabia się prowadzenie tłoka i prowadzenie zaworu oraz prawie całkowicie ulega uszkodzeniu powierzchnia styku zaworka. To one są główną przyczyną niesprawności PDE(poza samym wtryskiwaczem i jego sprężyną). HPI niestety nie regeneruje...
Wymieniłem dwumas i sprzęgło i niestety żadnej reakcji. Wtryski dalej zachowują się tak samo, raz jest spoko raz nie. Raz na postuje pracuje idealnie, nie ma najmniejszego drgania (spalanie 0.6l/h), raz zaczyna rzucać silnikiem (spalanie 1l/h). Mam wrażenie, że w ogóle auto straciło trochę mocy. Zastanawiam się nad sprawdzeniem pompy tandemowej. Dodatkowo...
Tak jak w temacie. Posiadam Passata XI 1999r. silnik AJM 115KM PD. Problem polega na ty, że gdy silnik jest zagrzany do temperatury pracy, czyli 90st, to zaczynają się kłopoty typu trzęsienie całym samochodem podczas przyspieszania na 3, 4 i 5 biegu. Trzęsie tak, że trudno jest jechać.Na wolnych obrotach momentami delikatne falowanie obrotami od 780...
pęknięte słuchawki pęknięte magneto żelazko pęknięte
lenovo kamera serwo hamulec peugeot aktualizacja firmware samsunga
bateria macallister tosca podświetlenie
Wpływ nierównomiernego oświetlenia na panele fotowoltaiczne w połączeniu równoległym Schemat bezpieczników Peugeot 206 CC 2001 2.0 benzyna - gniazdo zapalniczki