Mechanik założył głowicę bez planowania??? i jeszcze wziął za to pieniądze??? takie rzeczy przechodziły w polonezie... W silniku wysokoprężnym jest to karygodne, równie dobrze mogłeś wyrzucić te 120 PLN; i nie żebym był złośliwy ale jak można coś takiego zaproponować... Ja bym do oszusta nie pojechał nigdy więcej... Kowal jakiś nie mechanik... Pewnie...
Witam. Mam problem z Honda frv 2005 1.8 benzyna +lpg. kleil rozrusznik i ale nie on jest problemem (wstawiony nowy). Auto po wjechaniu w na posesję gdzie były luźno ułożone płytki chodnikowe zostało,... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna usterka po takim uderzeniu to przerwany/rozsypany obwód zasilania wysokoprądowego: pęknięty pasek...
Cześć. Posiadam skuter marki Zipp Otis. Nie jestem mechanikiem, ale wymianę oleju czy klocki robię sam. Mam problem z cieknącym paliwem z zaworka, którego funkcji nie znam. Nie wiem, jak się nazywa, dlatego zrobiłem trzy zdjęcia. Po zimie wymieniłem olej, psiknąłem starterem, skuter odpalił i, jak co roku, zrobiłem kółko dookoła osiedla. Po wyłączeniu...
Sprawdzam czy nie jest gdzieś pęknięty przewód paliwa. Czasem pęknie tu na wejściu/wyjściu z baku. Nie cieknie paliwo a nie może zassać paliwa. Zobacz czy po podlaniu benzyny przez świece odpali. Części chińskie czy jakieś lepsze?
Pęknięty (lub odczepiony-poluzowany) przewód paliwowy może być przyczyną zapachu paliwa w kabinie, a uchodzące bokiem paliwo przekłada się na jego większe zużycie.
Kąta wyprzedzenia się tu nie reguluje (to nie maluch) - gaźnik źle wyregulowany, źle lub nie podłączone wszystkie rurki podciśnieniowe - może być też jakaś uszkodzona. No chyba że masz gdzieś pęknięty przewód doprowadzający paliwo (one są plastikowe i nietsety czasem pękają)
Jakby jakiś przewód pod autem był pęknięty to byś miała kałużę. Spróbuj zdjąć przewody z pompki i zobacz czy podaje paliwo
Jeśli nadmiernie nie dymi to wina może leżeć układzie zasilania, brudny gaźnik, nieszczelność w dolocie czy pęknięty w przewód paliowy, nie wiem jak wygląda u Ciebie ten gaźnik ale możesz zdemontować osłonę pływaka gaźnika na klucz 13 i zobaczysz czy jest tam syf czy nie. Co do tej wkrętarki to w jaki sposób odpalasz nią kosiarkę? :D Po niedzieli będe...
Od razu zaznaczam że z ciężarówkami mam tyle wspólnego co z narkotykami. Skoro zaczyna dławić się przy dużym obciążeniu to wg mnie cierpi na brak paliwa. Na wolnych obrotach możesz gazować do woli ponieważ zapotrzebowanie na paliwo jest bardzo małe (silnik nie obciążony). Szukanie rozpocząłbym od baku - zabrudzone sitko, pęknięty wężyk, niewydajna pompka...
Zakręcić kilka razy z rana i wykrecić świecę , jak mokra to szukać gdzie jest iskra. Parę rzeczy do sprawdzenia: Świece - wymienic.(tylko na zimnym silniku inaczej można je wykręcić z gwintem) (sprawdzić luz szczelinomierzem) Wymienić filtr powietrza. Aparat zapłonowy : oczyscić styki , ustawić przerwę , wymienić kondensator,wytrzeć kopułkę do sucha,oczyścić...
Wszystko wyczyściłem, silikon był praktycznie wszędzie. Otworek od podciśnienia zawalony silikonem. Złożyłem z powrotem wszystko ustawienie gaźnika L-1 H-1 Eee tam na ssaniu pali dodam gazu - gaśnie. Zauważyłem delikatnie pęknięty przewód paliwowy, który idzie od pompki do gaźnika - wymieniony. Dalej to samo. Podgiąłem blaszkę na iglicy narazie pali...
Z pod uszczelki głowicy nic ma nie wyciekać. A paliwo stamtąd to już całkiem dziwna sprawa. Na pewno stamtąd cieknie? Może z pod kolektora? Wtryskiwacz sprawdzany? Nie jest pęknięty kołpak wtryskiwacza? Zawory dobrze pracują, może masz wytarty wałek rozrządu i zawory za mało się otwierają. Odkręć przewód od tego wtryskiwacza i zobacz czy podaje paliwo....
dowiedziałem się ze pęknięty przewód na 1 zdjęciu to wąż odmy. Teraz czy ten czujnik przed wtryskiwaczami może mieć wpływ na spalanie benzyny ? Samochód spalił mi ok 8L benzyny na 100km z czego był odpalany ok 8x i 2x na ssaniu co do gazu nie wiem ;/ Bo coś długo nie wchodzi mi rezerwa no ale nie pamiętam ile gazu tankowałem... Poza tym ostatnio jadąc...
takiej ilości paliwa nie byłby w stanie przepalić - masz gdzieś dziurę na przewodach albo pękła membrana w pompce paliwa i masz już dużo za dużo oleju w silniku
Zapewne wężyk paliwa pękł wewnątrz zbiornika. Zlej paliwo ze zbiornika wyjmij dławicę z przewodami ze zbiornika i obejrzyj przewody w miejscu dławicy lubią pękać.
sprawdź czy pompa się wyłącza jak wyłączysz kluczyk, jak tak, to zostaw tak i będzie to działać i tyle Będzie działać aż do dzwona gdzie uszkodzony zostanie przewód paliwowy. A nawet bez dzwona, wystarczy że pęknie ze starości przewód pod maską. Silnik zgaśnie a pompa będzie dalej radośnie pompowała paliwo. Może na gorący wydech? Po dzwonie nie zawsze...
w polonezie pompa paliwa jest w baku czy poza ? również miałem z tym problem ze pompkę było słychać, a nie podawała paliwa. Okazało się ze pękł przewód w pompce w baku i ssał powietrze
Pękł przewód paliwa i zalał komputer 9 tys zł wymiana ... tyle dziękuję zamykam
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
jeśli czuć paliwo to masz z pewnością wyciek paliwa ... jeśli to czuć przy odpalaniu to z pewnością na odpływie z baku ... musisz sprawdzić przewód od baku aż po silnik . Po drodze będziesz miał filtr paliwa . filtr paliwa możesz mieć zasyfiony i dlatego możesz mieć problem z odpaleniem . Co do przewodów , mógł ci pęknąć . Musisz szukać i sprawdzać...
Okazało się - ani pompa spalona ani mapy w komputerze się nie rozjechały. Pękły przewody wyprowadzajace paliwo pomiędzy pompą a deklem w zbiorniku paliwa ...
A sprawdzałeś czy paliwo leci z przewodu paliwowego?Np. zapchany filtr paliwa ,pęknięty przewód paliwowy .
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
Położenie silnika (a konkretnie świecy) może mieć wpływ na iskrę, na przykład przy pękniętej środkowej elektrodzie świecy l ??? Filtr paliwa - zbyt krótki/wyciągnięty przewód ze zbiorniczka.
Sprawdził bym zespół pompy paliwa w zbiorniku. Może jest pęknięty taki karbowany(harmonijkowy) przewód między pompą a wyjściem paliwa na instalację paliwową.
Kup wąż i dwie opaski.Załóż i skręć jak na zdjęciu nr.9.To wszystko.
Więc, tak ... w międzyczasie już spalił się sterownik. Coś na bank jest z elektryką zrąbane. Ale nie wiem co. Wymieniona została również pompa paliwa i wtryski. Auto na nowym sterowniku pojechało na stację, i w drodze powrotnej pękły przewody paliwa... Masakra! I z powrotem na "machor" station :( A i przewody paliwa i wszelka elektryka była wymieniana....
znalazłem usterkę.w zbiorniku paliwa pękł przewód gumowy łączacy pompę paliwa z przewodem zasilającym
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
Koledzy mam kolejny problem z tym ustrojstwem. Może od początku, w lecie pękł mi przewód doprowadzający paliwo do pieca zaraz za pompką i paliwo mi uciekło, dzisiaj odpowietrzyłem układ i próbowałem włączyć piec, dodam że przez lato nie był uruchamiany, dzisiaj po włączeniu słychać że włącza się wiatrak ale bardzo cicho, nie zaczyna pracować pompka...
Zauważyłem, że jeśli się naciśnie pompkę wypuszcza ona paliwo przez jedną z rurek (w porządku), ale jak się puści to w tym momencie (tam myślę) powinno pobrać paliwo z zbiornika, a świszczy tak jakby rurka która jest w samym środku gaźnika (zaznaczona na zdjęciu na czerwono): Jesteś pewien przewodów paliwowych? Miałem coś podobnego w chinolu i winne...
Może ci pękł od mrozu przewód powrotu paliwa .
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Mordowałem się kiedyś z założeniem metalowego "oczka" na końcu plastikowego przewodu przy filtrze paliwa w lancii, grzałem opalarką, udało się dopiero za 3 podejściem, jak już się bałem, że będzie za krótki. Robota chyba za karę ;)
W dobrym katalogu znajdziesz po numerze VIN. Marki Gates i Vaico produkują takie przewody, więc duże szanse że w pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym go dostaniesz w rozsądnej cenie. Nie pakuj tam żadnych gumowych typowo do paliwa, bo się nie nadają do dużych ciśnień.
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
101 koni 1.9 tdi golf 4 czyli pewnie silnik o kodzie ATD. Czyli 1.9 tdi PD (pompowtryskiwacze) tam przeważnie i nagminnie cieknie z pompy tandem (połączenie pompy paliwa średniego ciśnienia z pompą podciśnienia). Jest na głowicy z prawej strony (patrząc od przodu auta). Często od tego wycieku paliwa pobliskie węże od układu chłodzenia są napuchnięte...
Najprawdopodobniej wyciek paliwa za pompą paliwową, może był przetarty przewód luźne złącze pęknięty filtr itp. A niskie ciśnienie paliwa spowodowało zakłócenia pracy silnika.
Witam. Przyczyną twojego problemu może być pęknięty lub zatkany przewód od turbo do bostera . Sprawdź najpierw ten przewód jak będzie wszystko ok to wkręć trochę boster powinno pomóc. Może autko kopciło i ktoś nie chciał inwestować i wykręcił boster zmniejszając w ten sposób dawkę paliwa. Powodzenia i napisz jak usuniesz problem przyda się innym.(boster...
pomiędzy pompę wtryskową a filtrem paliwa jest taki przewód jak podałem link z allegro, ale ten co jest na zdjęciach(czyli ten pęknięty przy podnośniku) nie jest taki sam nie wiem jak go wyciągnąć.
Witam. Założyłem ostatnio nowy tłok i cylinder do piły spalinowej po kilku minutach pracy przestała równo pracować, myślałem że może pękł pierścień i rozebrałem ponownie silnik i zauważyłem wykruszone tłok. Co może być tego przyczyną, błędy przy montażu czy jakość materiału? Drugie pytanie dotyczy przewodu paliwowego, po zdjęciu gaźnika paliwo wypływa...
Ja bym zaczął od tych 3 rzeczy: 1. Sprawdzenie stanu przewodziku impulsowego (bardzo często pękają w tych Husqvarnach). 2. Sprawdzenie przewodu od paliwa, czy gdzieś nie pękł. 3. Sprawdzenie stanu membran w gaźniku.
Wczoraj pękł mi przewód paliwowy - był nieszczelny i przeciekał aż w końcu pękł - zamówiłem nowy i czekam aż przyjdzie, czy jego nieszczelność mogła wpłynąć na powyższe zachowanie skutera...? Aha wydaje się, że pompa paliwa jest dobra bo jak przewód pękł i kręciłem rozrusznikiem to paliwo leciało - nie jestem w stanie stwierdzić czy całą średnicą przewodu...
Wiesz co? Mi też padł przewód wysokiego ciśnienia drugiego wtryskiwacza. Żaden przeciek na stożku. Po prostu te przewody "pracują" pod wpływem drgań i pękają. U mnie pękło zaraz przy zgrubieniu przewodu przy wtryskiwaczu. Producent to przewidział i zastosował specjalną opaskę która łączy oba przewody. Mi się ostatnio nie chciało jej montować i pewnie...
Ja stawiam na przewód paliwowy. Może być pęknięty i będzie zasycać powietrze zamiast paliwa
Usterka ustalona., ale nie usunięta :( . Pęknięty przewód przy wtyczce pompy paliwa. Szukam nowej wtyczki albo z używki kawałek wiązki z wtyczką. Coś takiego... . http://obrazki.elektroda.pl/8977844900_1...
Pęknięta albo nie szczelna
Kolego, jeżeli twój golf zapala po długim kręceniu a jak już załapie to działa "normalnie" to według mnie masz problem z zapowietrzaniem układu paliwowego, na dzień dobry powinieneś uruchomić auto dać mu chwilę popracować zgasić je i uważnie posłuchać czy w okolicy filtra paliwa nie słychać żadnych dziwnych dźwięków. Najczęściej przyczyną zapowietrzania...
Jeśli problem pojawia się na ciepłym silniku, może to świadczyć o uszkodzeniach mechanicznych, problemach z chłodzeniem lub niewłaściwym działaniem układu zapłonowego pod wyższymi temperaturami Wypadanie zapłonu to chwilowe nieprawidłowości w procesie zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w jednym lub więcej cylindrach . W skrócie chodzi o to, że mieszanka...
Pozostaje paliwo jak pisałem wyżej, proszę wziąć to pod uwagę. Nie wiemy w jakim stanie ma kolega filtr paliwa jak ja kiedyś miałem, powietrze które dostawało się do filtra poprzez pęknięty korek spustowy kondensatu ( wody ) w spodniej części filtra paliwa. Proszę sprawdzić czy w przewodach paliwowych nie ma bąbli powietrza. Innym problemem mogą być...
Cześć, Lecimy od początku kulka w smoku, krzywy smok, pęknięty smok, uszkodzone przewody od góry smoka do filtra/ separu - czytaj nieszczelność po zimie może pęknąć po długości na przewodzie lub np. spadający lód z naczepy go uszkodzic. Brudny filtr pod pompka, kto go wymienia,😭. Pęknięte szkoło pojemnika separu. Wymieniony jeden z dwóch filtrów paliwowych....
Właśnie tak zrobiłem okazuje się że przewód zasilający od paliwa pęknięty jutro lub do piątku dam znać czy odpaliło a i mam pytanie czy koło od wałka rozrządu ma być znakiem jakby do pokrywy zaworów od strony świec czy wydechu bo niby od świec i tak ustawiłem
Jeśli jest to silnik V6 to w zbiorniku powinna być elektryczna pompa paliwa, która pompuje paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na nieszczelny zaworek w obudowie filtra paliwa. Sprawdź jescze przewody paliwowe czy któryś nie jest pęknięty i przez to schodzi paliwo.
a śruba mocująca przewód paliwa filtra z pompą nie jest czasem pęknięta. dzisiaj wlaśnie się o tym przekonałem a sprawdziłem po prostu podając paliwo z banieczki tym przewodem w astrze 1,7 DTL. pali jak pszczółka
Mój dieselek umarł. Odpala, bo nowy aku nie zamierza się poddać, kręci aż do skutku. Chodzi ale mam kaszę w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. To się po kilku minutach jazdy przegrzewa, bo lód zatyka obwód. Po drugie, pękł przewód paliwa, i sika ropą po odpaleniu. Jest weekend, nie mam jak kupić nowego przewodu i płynu, i co gorsza rozdzielacza,...
Numer silnika znalazłem. Dzieki Ps. Jest szansa dostać gdzieś nową tą cześć? Dodam ze od czasu gdy to mi pękło silnik nierówno pracuje, z tego przewodu pryska paliwo i dymi czarnym dymen, wczesniej bylo ok. i gdy zakladam ten stary przewód i uciskam go wiejscu pęknięcia to silnik zaczyna lepiej pracowac
Mi też już trzy razy pękł przewód paliwowy firmy Fagumit i to w czasie jazdy . Pierwszym razem po ok 1,5 roku użytkowania wywaliło mi pół baku paliwa bo auto mam na lpg i awarie zauważyłem dopiero po zatrzymaniu się na światłach . Dobrze że się samochód nie zapalił bo jechałem z żoną i dwójką dzieci. Pomyślałem wtedy że mi się trafił może jakiś stary...
Sprawdź, czy przewód doprowadzający do filtra paliwa nie jest pęknięty lub poluzowany, co może powodować zapowietrzenie w układzie.
Tak jak pisali poprzednicy, najprawdopodobnie jest pęknięty przewód w zbiorniku przy pompce, mam właśnie taki problem i powodem jest pęknięty przewód
Sprawdź przewody do zbiornika zdąża się ze od ocierania ramy jest lekkie pęknięcie Zmieniłeś oczywiście dwa filtry - nie tylko ten wstępny?😆 Zobacz czy nie kapie paliwo z prawej strony na wysokości łączenia bloku ze skrzynia biegow
Problem najczęściej jest w filtrze paliwa. Wkład paliwa nie zasłania otworku odpływowego do zbiornika paliwa. Ten odpływ z filtra powinien być zawsze zamknięty. Otwiera się wtedy gdy wyjmie się wkład od filtra paliwa, aby brudne paliwo z filtra mogło odpłynąć do zbiornika. Otworek jest na dole trzpienia na który zakłada się wkład filtra. Ta szeroka...
Albo pompa miele lub pękł przewód gumowy w środku. Musisz dostać się do pompy.
Na początek wyczyść gaźnik.Jeżeli to nie pomoże do wymiany membrany w gaźniku. Wyczyść gaźnik i zainstaluj nowy zestaw naprawczy gaźnika. Radze także sprawdzić przewód paliwowy czy nie jest gdzieś pęknięty i wymiana filtra paliwa.
Próbowałeś ręczną pompką pompować paliwo?To ona podaje paliwo na filtry i pompę wtryskową.Jeśli przewód paliwowy między zbiornikiem a pompką paliwa jest pusty to 1/ zbiornik paliwa jest pusty, 2/ smok w zbiorniku jest zapchany, 3/niesprawna pompka paliwowa np. nieszczelna , pęknięta membrana, 4/ nieszczelny przewód paliwowy np. niedociągnięte opaski...
zapomniałem dodać, że tzw. króciec gaźnika czyli przewód między gaźnikiem a cylindrem był lekko pęknięty. Skleiłem go i szczelnie obkleiłem taśmą izolacyjną. Tylko czy przez to nie brało by w ogóle ani trochę paliwa?
Witam Kolegę na forum . 205tka jaki wtrysk ? piszesz punktowy ?ale wielopunktowy czy jedno punktowy? podaj rocznik samochodu . Objawy mogą wskazywać na uszkodzona pompę paliwa albo układ zasilania (wtrysk /ski ), regulator ciśnienia , uszkodzone przewody paliwowe , pęknięty filtr paliwa awaria ukałdu elektrycznego zasilającego pompę paliwa . ... i brak...
2 lata temu wymieniałem na nową - kupioną na allegro razem z "fajką" 115zł wpisz na allegro w wyszukiwarce któres z tych słów Mercedes rozdzielacz wtrysku kalosz kołnierz Dodano po 1 sam wymieniłem - godzina roboty doóki tego nie wymienisz gaz będzie strzelał Dodano po 51 sprawdzałem podrożało - 134zł + przesyłka Dodano po 7 przy wymianie - najpierw...
Jednak to przewód pęknięty pomiędzy takim szarym a czarnym zaworkiem na ścianie grodziowej, przy ostatnim wtryskiwaczu pęknięta była też zaślepka i stąd ciekło paliwo. W każdym razie dziękuję za pomoc.
Zanim wymienisz sprawdź ciśnienie paliwa. masz lpg i może pompa już nie daje takiego ciśnienia paliwa, tak samo filtr może być zapchany bo benzyna cały czas krąży i wraca do baku. Kiedyś miałem tak u siebie że pękł (rozpuścił się i na opasce tracił) przewód paliwowy w baku i ciśnienie na wtrysku było max 0.2 bara . Na jałowych jeszcze jakoś pracował...
Od drgań mógł pęknąć przewód wysokiego ciśnienia pod nakrętką, w miejscu gdzie stożek uszczelniający przechodzi w formę rurki.
Przerywacz platynki aparatu zapłonowego były niedawno wymieniane ale tam iskrzy Ale iskrzy na styku? - tak jak wyżej napisał kolega - kondensator. Czy iskrzy pomiędzy ośka aparatu a samymi patynkami - zużyty ten plastik/bakelit co się ślizga po wygarbianiu ośki aparatu. Widziałem też zużyty sam wałek - są te wypustki widoczne? Okazało się, że winowajcą...
Winnym okazał się pęknięty smok u samej góry, w miejscu w którym podłączony jest przewód paliwowy, w związku z tym pompa ssała z paliwem powietrze. Po podłączeniu tzw bypasa silnik pracuje bez zarzutów.
Witam, zwracam się do Państwa. Otóż zaczęło coś dawać paliwem spod maski. Otworzyłem i okazało się, że pękł wężyk (załączone zdjęcie, link) i pytanie, czy jest opcja wymiany tylko tej części pojedynczej przewodu, który ma jakieś 0,5 m–1 m, dokładnie wygląda jak ten, tylko on do marki Peugeot: https://sklep.vanking.pl/pl/products/ft0...
Z tego co widać to najprawdopodobniej regulator ciśnienia paliwa. A tam gdzie jest pęknięcie to jak kolega wyżej napisał przewód podciśnieniowy.
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Posprawdzaj czy nie łapie "lewego" powitrza za przepływomierzem (spadnięty lub pęknięty jakiś szlałfik) oraz sprawdź regulator ciśnienia paliwa (czy nie ciągnie paliwa przewodem podciśnieniowym.
Pęknięte przewody paliwowe mogą powodować takie objawy lub uszkodzony zaworek w pompce paliwa. Może to być również wynik nieumiejętna regulacja gaźnika, która w przypadku wysokoobrotowych silników może mieć kosztowne skutki (zatarci silnika). Kolor nalotu na świecy powie czy brakuje jej paliwa czy powietrza.
Moje pytanie czy to może być uszkodzona pompa wody? Odpowiedź - nie. Układ chłodzenia w ogóle nie łączy się z układem paliwowym chyba że miałbyś webasto, ale M47 w E46 miał fabrycznie tylko dogrzewacz elektryczny. Może faktycznie zapowietrzać się bądź cofać paliwo, najlepiej zaobserwować w półprzeźroczystych przewodach paliwowych pompy wysokiego ciśnienia....
To wygląda, że paliwo ma problem z przepływem. Filtr w baku jest czysty, kranik, przewód paliwa, gaźnik dysze czyste. Sprężanie ma dobre, może pierścienie zużyte, pęknięte.
Ponieważ wtryski są pewne, podejrzewam teraz, że pompa wysokiego ciśnienia nie buduje ciśnienia wystarczająco szybko podczas rozruchu. Nie wiem gdzie ta pompa się znajduje. Jeżeli w baku, to tam będzie gdzieś nieszczelność powodująca, że podczas postoju paliwo z przewodów paliwowych spływa z powrotem do baku i prawdopodobnie pompa uruchamia się dopiero...
Pęknięcie było pod szeroką podkładką dociskającą grzybek do listwy wtryskowej = po odkręceniu przewodu nic pęknięcia nie widać ! A b. mocno tryskało paliwem. Podkładka zasłaniała i z trudem została przesunięta dopiero wtedy widać pęknięcie . Czy takie pęknięcie zdarza się bez powodu? A może przy obrotach ok 3500/min jakieś są drgania i to powoduje pęknięcia?...
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Masz instrukcje jak cieknie na postoju to zapewne przewody nieszczelne lub się zsunęły ewentualnie cieknie na korku paliwa lub pęknięty zbiornik czy coś.
A ja Wam mówię, że Autor ma pęknięty przewód paliwowy, albo między zbiornikiem a pompą ale bardziej prawdopodobne, przy samym króćcu gaźnika od strony pompy.
Pompa ssie powietrze i tyle, smoka trzeba wyciągać. Pewnie uszkodzony przewód do smoka, pęknięty, póki miejsce pęknięcia zanużone jest w benzynie to jest gites.
Gdzieś łapie powietrze w układzie niskiego ciśnienia paliwa,może już w samym zbiorniku.Sama pompka na wstępnym filtrze też jest istotna. Dwa.Gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w układzie wysokiego ciśnienia i to może być np.zaworek na pompie, lub sama pompa, wtryskiwacze , pęknięty jedem z przewodów wysokiego (mało widoczny wyciek-mgiełka) Trzy.Utrudniony...
Lacetti 1.6 Pb LPG po odpaleniu niskie obroty ~400 RPM, nie reaguje na gaz, po chwili gaśnie. Świece są czarne, więc go zalewa. Sprawdzałem poszczególne czujniki, zarówno w OBD, jak i odłączając. Świece, przewody i cewka w miarę nowe. Długie czasy wtrysku, rzędu 30 ms, podczas gdy rozgrzany ma 3 ms. Miałem teorię, że pęknięty jest wąż wewnątrz pompy...
Witam. Mój problem jest następujący, rozrywa mi przewód zasilający paliwa. I to już kilkakrotnie,polecono mi wymienić na przewody firmy Gates i dalej to samo,znów przewód pękł :-( Wykonałem pomiar ciśnienia i moje wyniki następujące: Wydajność pompki paliwa - 6 bar Ciśnienie pracującego silnika -3.2bar a przy przegazowaniu dochodzi do 3.6bar. Z tego...
Skoro jest iskra na cewce, to masz brak masy labo zgniła instalacja. Zasilanie na cewkę i pompy paliwa idzie z przekaźnika podwójnego który jest za komputerem. Zdarzył mi się przypadek że był wypalony pin od pompy paliwa, a od cewki już nie (1 przekaźnik, 2 wyjścia). pkt. 7 - uszkodzone przewody/słabe przewody, pęknięta cewka.
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Sprawdź przewody przelewowe paliwa,które idą bezpośrednio na wtryski,być może któryś jest pęknięty lub uszkodzony i łapie lewe powietrze.
Przewody do centralki gazu obejrzyj. Któryś pękł lub skorodował.
Od ciągłego ruszania się, wężyk mógł pęknąć przy obudowie zbiornika i zamiast ciągnąć paliwo, łapie powietrze. Ale trzeba zobaczyć do środka. Oczywiście powód może być inny, ale od tego bym zaczął. PozdrawiaM.
Jeśli masz gaźnik japoński to sprawdź przewody podciśnieniowe czasem ze starości któryś pęknie i wtedy są szopki.
Jak miałem takiego Partnera i podobny problem to wina leżała po stronie pompy paliwa. A dokładniej pękła łapa trzymająca pompę i ta trzymała się na przewodach i rozrządzie aż w końcu pękł jeden z przewodów. Popatrz na nią podczas pracy jak się "mocno" trzęsie to najprawdopodobniej to.
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
A co ze smokiem na pompce? Przewód łączący pompkę z wyjściem na koszyku? Nie jest załamany lub pęknięty?
Najpierw sprawdził bym przewody podciśnienia, te gumowe ok.6 mm średnicy, jeżeli chodzi o twardy hamulec. Mógł któryś sparcieć, pęknąć i nawet się zsunąć z jakiegoś króćca.
Już z nim rozmawiałem w końcu nie montował zaworku bo nie było potrzeby .... ale on miał inny trochę problem bo jemu zapalał na 2 sekundy i gasł ....- problem był w stwardniałych oringach na filtrze paliwa >>> :shii: Teraz twój przypadek >>> 1.czy problem z zapalaniem zaczoł się teraz jak się zrobiło zimno na dworze, czy już wcześniej występował i się...
pęknięty przewód pęknięty przewód paliwowy pęknięty przewód paliwa
płynność grach zmywarka whirpool uszkodzony moduł lokalizacja pulpitu
presonus zasilacz mikrofala usterki
Renault Espace IV 2010 2.0 benzyna – numery pinów ECU Sagem S3000 i EMS 3134 Błąd L 129 w maszynach JCB i falownikach Growatt