Wyciągnąć przekaźnik włożyć do zamrażarki (bo czujnik temp. jest w przekaźniku), po schłodzeniu szybko założyć i sprawdzić czy załączy lub poda napięcie na płomieniówkę.
Z tego co sobie kojarzę nie ma świec żarowych, a jest jedna płomieniówka. a najprościej spróbuj podgrzać ją przez chwilę. Później dotknij ręką miejsca w okół niej powinno być ciepłe. Tylko uważaj można się oparzyć.
Kolego te parę rurek w moim przypadku to ok 10 kw bo bezpośrednio grzane przez ogień na zasadzie płomieniówki wykonane ze specjalnej stali kotłowej .Wkładanie chłodnic samochodowych do czopucha kominka to syzyfowa robota tam potrafi być 300 c która chłodnica aluminiowa z boczkami plastykowymi zaciskanymi na uszczelkę gumową wytrzyma taką temperaturę...
Półtora dniówki poszło. Wyjmowałeś kocioł czy tylko spuszczałeś wodę? Czym spawałeś?
Witam poszukuję schematu tej instalacji ze świecą płomieniową Master 2,8 dti. Mam auto trochę "grzebane" zdekompletowane i nie mogę dojść co do czego. Proszę o pomoc w tym zakresie. Bardzo z góry dziękuję i pozdrawiam
U mnie był podobny problem, bo świece grzały dopiero poniżej 3st.cel. ale dołożyłem u elektryka płomieniówkę i pali bezproblemowo. Przecież autor pisze że silnik ZI a nie ZS. Lambda do palenia nic nie ma prawdopodobnie mieszanka nie jest wzbogacana do odpowiedniej wartości. Ile pokazuje czujnik temperatury? Jakie jest ciśnienie paliwa przed startem...
Skoro układ paliwowy łącznie z wtryskami masz sprawdzony myślę, że kompresja słabnie i przydało by się ją sprawdzić . A jak jest jeszcze w granicach przyzwoitości proponuję założyć świece żarowe lub jakąś płomieniówkę o może coś takiego http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/ima...
No to może pochwal się jak rozwiązałeś problem.
Jeśli by była płomieniówka, a była niesprawna to sterownik silnika wyrzuci usterkę (pomijając niesprawny bezpiecznik). Pompa paliwa elektryczna pracuje? Jeśli uruchomisz silnik , a następnie zgasisz po kilku sekundach uruchomisz od razu?
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
mam problem z płomieniowka innego charakteru a mianowicie po wlaczeniu zaplonu nie daje sygnalu sterownik na swiece oraz elektrozawor,sterownik wymienilem,dodam jeszcz iz po przekreceniu kluczyka w stacyjce kontrola swiecy zapala sie i po chwili gasnie jakby wszystko dzialalo ,ale nadal nie ma napiecia na swiecy i zaworze .Prosze o pomoc
Jeśli nie ma jej w kotle pod górną pokrywą, to chyba pozostaje zakup przez serwis.
Popatrz kolego po dtr-kach pieców olejowych i będziesz wiedział. Są 2 wiodące konstrukcje. 1 ala wiessmann -jamnik z garnkiem. 2 ala buderus - pionowa budowa z komorą paleniskową na dole i zawirami u góry. (coś jak płomieniówki) reszta to odmiany w/w.
Generalnie przede wszystkim oświetlenie zewnętrzne oraz układ rozruchowy-płomieniówka
Spokojnie uprawnienia są oraz spawacz z uprawnieniami właściwie wszystkimi też jest. Tak poza tym to mamy już kilka takich napraw na koncie tak że wiemy co i jak z UDTem. Chodzi mi tylko konkretnie o odpowiedź sprawa jest świeża wyszłą parę godzin temu jutro będę o te informacje męczył Viessamana (autoryzacje też mam jak co) Proszę tylko o odpowiedź...
A ja bym radził znaleźć przyczynę nie palenia przy niskich temperaturach. No chyba ze masz specyficzny model tylko na lato, to przyjdzie czas ze zamiast płomieniówki samostart a jak samostart nie pomoże to co?? Zmierz ciśnienia w cylindrach dowiesz się w jakim stanie jest sinik. Jeśli ciśnienia będą w porządku to trzeba sprawdzić aparaturę wtryskową....
Ok. Rozumiem. Tylko że u mnie nie da się bufora wstawić bonpiec służy tylko do grzania mieszkania c.o. Dlatego w miarę możliwości chce to w końcu naprawić jak ktoś skopał montaż tego. Ogólnie to piec na pellet. Tak wiem szczotkę druciana (wycior )mam tylko muszę wyciągnąć te sprężyny z tych płomieniówek i chce go porządnie właśnie wyczyścić.
Wybrałbym coś innego- piec z wymiany na eko 5 ze szrotu, nie wybierać co równocześnie widać ruszta i otwór komina tylko coś nowszego z płomieniówkami. Sprawdzić rok produkcji pieca (klasę) i ile kamienia w rurach. Jako grzejniki- grawitacyjnie faviera bez pompki cyrkulacyjnej. U mnie się sprawdza.
To nie sadza, tylko smoła. Patrząc na zdjęcia tego kotła, to wychodzi że płomieniówki są mocno zabite smołą z sadzą. (źródło archiwum Allegro) https://obrazki.elektroda.pl/5561455100_... Kocioł jest oczywiście na węgiel a nie typowo na drewno. Taka gruba warstwa obniża sprawność kotła. Żeby ten osad można było usunąć, konieczne jest...
Dzięki za odp. Może i ten typ tak ma. Mam małą renault i pali nawet w duży mróz po podgrzaniu płomieniówki bez dymu. Mam też news Hollanda wtryski lały to dymił ciężko palił po wymianie i ustawieniu w mrozy nawet nie trzeba grzać płomieniówki w nim i z pół obrotu odpali zero naprawdę zero dymku nie puści. A renault 145-14 mwm 228-6 po tej wymianie wtrysków...
Wbrew głosom krytyki, że nie warto, Przemek otworzył zakład i zajmuje się budową takich kotłów i nie tylko, napisz od niego na priv! Najlepsze kotły w Polsce!
Odkamienić, wyczyścić elektrody. Wyczyścić płomieniówki .Jakby kolega trochę włożył wysiłku przeczytał wstęp do większej całości , i kliknął w "SZUKAJ" , toby się prawie samo naprawiło. Pozdrawiam
U mnie płomieniówka Iskry potrzebuje 10s do otwarcia zaworka. Lepiej więc nie sprzęgać jej z rozrusznikiem, a rozwiązać to niezależnie.
Żeby płomieniówka odpaliła musisz mieć jeszcze podpięty czujnik/czujniki temperatury i oczywiście samą świece. PS. I popraw temat.
Tak ma być to jest płomieniówka i wtrysk bezpośredni, a sterownik jest pod maską na prawym puklu w ok. alternatora.
Płomieniówka została wymieniona na nową tylko nie wiem jak to dział bo tym wężykiem co dochodzi do płomieniówki nie leci ropa nawet jak się odpala . Zrobione jest na przycisk . Ale teraz mamy temperaturę dodatnią
Na pewno trzeba coś wyczyścić lub wymienić jakieś filtry bo od 3 lat nie było przy nim nic robione. Takie czyszczenie powinno być wykonywane przynajmniej raz w roku, a tym bardzie j przy oleju. Jeżeli chcesz zrobić to na własną rękę załatw sobie analizator spalin, bo bez tego na nic Twoje starania. A jeżeli chodzi o samo czyszczenie to demontujesz...
Ostatnio jak chciałem wyczyścić podporę filtra paliwa to musiałem odkręcić przewód od płomieniówki, niestety nie chciał się wykręcić i troszkę skasowałem płomieniówkę, ale ona i tak nie działała, wkręciłem ją z powrotem. Może po moich walkach jakoś się rozszczelniła? Przewodu paliwa już nie wkręciłem. I tak płomieniówka do wymiany. Spróbuj wykręcić...
Witam Wszystko zależy od przepływu cieczy w kotle, a dokładniej przez części wymiennika i płomieniówki. Wystarczy by kąt nachylenia takich płomieniówek był za mały i zacznie "strzelać " , czy też bulgotać .
hmm...płomieniówka to nie jest... zwykła grzałka(spirala) na dolocie
Jak masz tam płomieniówkę to sprawdź czy nie przecieka. Przy cieknącej będzie łapał powietrze na postoju, na próbę możesz go zaślepić. Sprawny silnik bez płomieniówki też zaskoczy bez problemu. Chyba ma też ta pompa podciśnieniowy przyśpieszacz kąta?
A przypadkiem płomieniówka nie przepuszcza paliwa? Odłączał ja ktoś?
Witam. Moim zdaniem trzeba płomieniówkę podzielić na pół. Zwiększy to bowiem sprawność. Masz tam 24 rury więc można podzielić po 12. Przez skrajne rury będzie leciało mało gorących spalin. Jednak podzielenie płomieniówki na pół znacznie skomplikuje budowę ponieważ czyszczenie nie będzie takie łatwe. Szamot na spodzie nie jest potrzebny ale u Ciebie...
jak sprawdzić czy odpala płomieniówka? Zapłon powinien następować po zgaśnięciu kontrolki czy w trakcie jej świecenia? czy ta kontrolka powinna sie zapalać przy dodatnich temperaturach? czy tylko przy ujemnych?
Kolega Seweryn dobrze mówi ,płomieniówka byłaby bardziej korzystna.Mniejszy pobór prądu chociaż.
Transit 2.5 na zwykłej pompie Boscha , tylko poprawić mu lekko blachę. I na zimę ciężką naprawic płomieniówkę. Tak to temat nie do zajechania :)
Płomieniówki są w starych , te silniki również są w Masterach.P
Zmieniłbym system wymiany ciepła z otoczeniem oparty na płomieniówkach gdzie spaliny przechodzą wewnątrz rur i ułatwia to ich czyszczenie.
Panowie co do kotła z płomieniówkami pionowymi, czyli wymiennikiem trójciągowym to tylko do palników retortowych. Z tych palników największe ciepło "wychodzi" pionowo do góry natomiast w kieszeniowych jest bardziej poziomy i do nich trzeba inne rozwiązanie kotła. Faktem jest że dość skuteczne są kotły wymiennikiem z płomieniówkami. Trzeba tylko odpowiednio...
A nie jest tam przypadkiem płomieniówka, sprawdź dobrze świece.
Do sprawdzenia świeca żarowa. Czy w tym modelu jest płomieniówka.
Założyłem na kominek wymiennik - konstrukcja jest następująca. Ma on długośc 1m i jest kwadratowy, dym przepływa przez 9 płomieniówek z profila 60x60mm. Powierzchnia grzewcza wynosi 1,5m2. Działa rewelacyjnie - wiaderko odpadu drewnianego spalam i mam ciepłą wodę w wymienniku 140l.
Nie każdy i nie zawsze tak pali przy -20. Dochodzą kwestie akumulatorów, rozrusznika, a przede wszystkim paliwa i filtrów. Olej też staje się gęsty. Jak wszystko jest sprawne to argumenty z gorącą wodą odpadają. A płomieniówka wspomaga, a kosztuje niewiele.
Witam czyli jest płomieniówka a działa
Może ze starego Forda Transita zakładaj, tam były proste i skuteczne płomieniówki.
Jak kolega wyżej podpowiada płomieniówka potrzebuje paliwa żeby był płomień, nie wystarczy zegrzanie prądem.
Witam chciałbym się dowiedzieć jaka grubość maja ścianki rur z których robicie płomieniówki w swoich nagrzewnicach opalanych słomą
Potrzebujesz w metalowym kolektorze zamontować samą świecę i doprowadzić do niej paliwo (przeważnie z przelewu wtrysków i zasilanie czyli zależnie od 20 do 50 A ). Kiedyś robiłem patent a raczej elektrykę do niego . W C330 zamiast płomieniówki grzałka na 12 V 200 -240 W (Samoróbka z termostatem) . Działało to zadziwiająco dobrze.
A co to za świeca ? Płomieniówka ? Grzałka w dolocie ? Elektrycznie to rezystory. Zmierzyć jaki prąd płynie po włączeniu.
A ja uważam że dobry pomysł i jak bym miał to też pokombinował. Przecież to wirówka co wiele Ci da płomieniówka? Niby zawsze pomoże.
Do pracy ogrzewani musisz mieć dedykowaną płomieniówkę natomiast do sprawdzenia sterownika poza ogrzewaniem wykorzystujesz opornik z diodą.
Płomieniówka jest w kolektorze ssącym . Silnik ma zapalić a świeca dostaje paliwo po zaworku z przelewu wtryskiwaczy(do stabilizacji pracy ). Jaka jest kompresja?. Patent jak w FORD Transit 2,5 d.
Miałem 2 przypadki z zablokowaną końcówką wtryskiwacza i otwartym elektrozaworem płomieniówki. No ale nic się nie zgięło :D Elektrycznie jeśliby było coś nie tak powinne być usterki przedewszystkim w FMR (FR)
Otwórz drzwiczki i zrób zdjęcie od przodu, Czyszczenie płomieniówek przez drzwiczki od przodu. Trzeba sprawdzić a najlepiej zapytać producenta.
Potrafię wszystko z czarnej pospawac migomatem i elektroda. Gazem czarnej nie spawalem. A miedź spokojnie propan. Stal ciąć można plazmą. Nie jestem hydraulikiem ale piec pospawam temat z elektrody : : Spawanie pieca CO, wymiana płomieniówki...
Już wiem że jest tam zawór bimetaliczny. Tylko część osób doradza mi żeby wstawić na kolektor ssący dwie świece żarowe zamiast płomieniówki. Co wy na to??
Leją wtryski, późny zapłon, pompa zużyta, niska kompresja, zużyty rozrusznik - za wolno kręci. Dorzuciłbym jeszcze sprawdzić tzw. płomieniówkę.
Myślę, że w większości przypadków posiadacze domów posiadają podgrzewacze CW podłączone pod piec CO. Oczywiście że każde "ciepło" można próbować wykorzystać. Jednak pomysł z odzyskiem spalin ze spalin (komina) widzę tylko przy piecach które to ciepło nadmiernie w komin wydalają. Sporo pieców jest już na tyle sprawnych, że spaliny mają temperaturę dość...
Ale rzeźba :) to się kupuje normalne rury i kolana nastawne na daną średnicę i z wyczystką. Można wtedy wyczyścić każdy odcinek aż do samego komina. A tu widzę jakieś spawanie i do tego nie taka średnica jak wylot z kotła. Większa oczywiście może być, ale są do tego odpowiednie redukcje, a nie jakieś zakitowanie zaprawą szamotową. Brak ciągu to nie...
Opisałeś mniej/więcej kocioł z płomieniówkami (tylko odwrócony). Obciążeniem dla silnika jest masa kotła (rurek) oraz wanna wody; poza tym silnik nie lubi jak pęka jedna rurka i zalewa go woda z parą pod ciśnieniem.
Co do kamieni w węglu. Zdarzają się. Ja w tym roku kupiłem u sprawdzonego dostawcy tzw. syberyjski. Cena atrakcyjna, ale sprzedający wyjaśnił, że na tonę węgla jest 30-50kg kamieni. I faktycznie tak było. Co się dało odebrałem przy wrzucaniu do piwnicy, parę drobnych zawsze jest w popiele. Poza tym dobrze się spala, bez problemu mogę osiągnąć dowolną...
Nie podałeś jaki silnik, jeżeli diesel to ja mam taki sam problem w 40.10, serwis stwierdził że wszystko porządku a ja doszedłem brak napięcia na płomieniówce (kontrolka pokazuje działanie),wymiana sterownika pomogła (serwis 1400 zł hurtownia 299).
Jakie świece jak tam tylko płomieniówka jest na dolocie? Pompa wtryskowa do remontu, wtryski do sprawdzenia. W Straszynie macie dobrego dość fachowca od diesli, pojedź niech ci podpowie.
60 tka jest na bezposrednim wtrysku a nie na komorze wstępnej i nie potrzebuje grzania tak jak 30 stka a w fergusonie jest płomieniówka.
no będę wdzięczny. wymieniłem membranę i dysze venturiego i piecyk hula. co prawda jeden ciąg płomieniówek nie działa i troszeczkę mnie to martwi ale, z kranu leci prawie wrzątek. pozdrawiam Proszę poprawić błędy pisowni mod - mirrzo
Witam tak podejrzewałem ze to na kolektorze ssącym to będzie świeca płomieniowa. Jutro dam znać co i jak ale pewnie to będzie płomieniówka bo cały czas jest zimna. Sprawdzę jeszcze napięcie na niej, dam znać jutro.
No już teraz wiem dlaczego tak nie równo odpala po przestaniu nocy, tak jak myślałem delikatnie się zapowietrza, dzisiaj rano przepompowałem pompką i przy odkręceniu śrubki przy pompie poszło powietrze, teraz tylko nie wiem którędy może się zapowietrzyć bo wszystkie gumki i przewody wymienione, czy płomieniówka ma coś do tego?? bo jak odkręciłem od...
Za kopciuchem specjalnie nie jestem ale dobra płomieniówka jak najbardziej. Swoją 4011 paliłem w zimie podgrzewajac kolektor ssący opalarką. Paliła od dotknięcia.
Czy zamontowałeś świece żarowe dedykowane do Twego pojazdu, może zamontowałeś podobne i na inne napięcie zasilania (są np. świece na 5 V i 12 V). Zbadaj działanie świecy wprost z akumulatora, po upewnieniu się na jakie napięcie powinna być zasilana. Jeśli nie masz, to zamontuj sobie świecę tzw. płomieniówkę, porozmawiaj o tym z fachowcami od diesli.
Witam, jednak pozostanę przy wynoszeniu akumulatorów do domu w czasie dużych mrozów, a w lecie biorę się za montaż płomieniówki. Zamykam temat i dzięki za wskazówki.
Źle pali??? Co konkretnie chcesz tym osiągnąć??? Proponowałbym udać Ci się do jakiegoś mechanika i zamontować płomieniówkę... Koszt z kompletnym podłączeniem to około 200zł i skończą się Twoje problemy z odpalaniem na mrozach :D
Tak, wyciąłem (wytoczyłem) dzurę w drzwiczkach zasypowych. To jest piec dolnego spalania KWKD Żębiec i się świetnie nadaje bo zanim spaliny dotrą do komina to muszą lecieć w dół, później wzdłuż wodnego rusztu, później "tylnym" kanałem do góry, z powrotem przez płomieniówki do przodu i dopiero zawracają do czopucha dzięki czemu naprawdę wiele ciepła...
Kominek z płaszczem to pseudo kocioł o marnej sprawności, niektórzy mówią, że trochę lepszy od ogniska. Ciekawe, czy masz płaszcz w tym swoim wkładzie, czy tylko płomieniówki? 12m3 dębiny? w połowie sezonu grzewczego- to powinno starczyć na dom 400m2 na cały rok gdybyś palił w dobry kotle z akumulatorem ciepła.
W tym modelu nie znam. Ale typowe rozwiązanie dla płomieniówki było takie że napęcie na podgrzewacz świecy szło przez przekażnik oporowy (bimetaliczny)czasowy pozwalający na włączenie zaworu elektromagnetycznego świecy po podgrzaniu przez określony czas. Zabezpieczał też przed zbyt długim nagrzewaniem (Przekaźnik)
Witam SW400 to jesli dobrze pamietam był montowany między innymi Starach 200 Świec żarowych co prawda nie ma, ale ma świecę płomieniową w kolektorze ssącym Przy dobrych bateriach -10 czy nawet -15 °C powinien bez żadnego problemu odpalić Jeśli są problemy z odpaleniem to remont który był wykonany jest do bani Nawet bez płomieniówki powinien zagadać...
Bo grawitacji przy takiej różnicy wysokości od zbiornika do świecy kiepsko zdaje egzamin. Do tego jak dołączysz łatwość zanieczyszczenia zbiornika sprawność takiego rozwiązania maleje w bardzo prosty sposób do zera. A z filtra paliwa masz pod ciśnieniem tłoczone paliwo (nie wielkim ale wystarczającym) i super czyste. Płomieniówka nie ma super wielkiego...
Sprawdz czy płomieniówka sie zapala czy tylko leci do swiecy paliwo?? jak to zrobisz, to sprawdz czy wtryski są w pożądku ( czy nie leją ) a jak to nie pomoże to trzeba bedzie sprawdzic ustawienie pompy wtryskowej. A jak to nie pomoże to czeka cie sprawdzenie pompy wtryskowej u fachowca bo w tym aucie niema świec żarowych i nie ma cudów musi palić ....
Wracając do tematu, dysza jest rozkruszona tzn. otwór za duży - żar wypada. Mam taki pomysł by zabrać z dolnej komory pieca dwie cegły ogniotrwałe i położyć na rozszerzony otwór - dopasowując, by został mniejszy otwór. Wtedy żar nie zatykałby dojścia spalin do wymiennika płomieniówkowego - który i tak jest już nieźle zapchany - jest w nim pięć otworów...
Oleje, napędowy i opałowy różnią się! Jest szansa że jak wlejesz napędowego to zniszczysz pompę, i dyszę! Oleje różnią się lepkością i gęstością, oraz tym że opałowy ma barwnik. Jak chcesz wiedzieć czy piec dobrze spala zrób analizę spalin. Wyjdzie czy nie ma tlenku węgla oraz jaki jest współczynnik nadmiary powietrza, który charakteryzuje spalanie....
Rozebrałem dziś Ehab odkręcilem te 4 śrubki o których piszesz była spręzynka która trochę roziągnąłem żeby tłoczek bardziej napierał. Po złożeniu nie chciała zgasnąć dalej. Odkręciłem przewód (prawy dół) paliwowy od elektrozaworu co idzie do świecy płomieniówki i zakeciłem to Scania zgasła. Później kilka razy gasła i znowu nie gaśnie. Może odkręcając...
Witam. Mati19842112 - moje propozycje producentów, które Ci przedstawiłem wynikają z doświadczenia zdobytego przez lata montażu, serwisu i obsługi różnych kotłów peletowych u klientów. Kotłami peletowymi zajmuje się już około 15 lat, więc mam jakieś doświadczenie. Z kotłem Agat miałem doczynienia późną wiosną, więc miałem okazje mu się dobrze przyjrzeć....
Więc tak samochód przeszukałem i na 90 procent nie ma osobnego sterownika , przekaźnik od grzania świecy płomieniowej jest przy bezpiecznikach a sterowanie jest pewnie w komputerze silnika. Dzisiaj rano było w okolicach 0 stopni więc poszedłem sprawdzić czy zapali się kontrolka świecy .Zapaliła się więc sterowanie działa , grzała 10-15 sekund ale silnik...
czyli nie ma zabardzo szans na wyciągnięcie tych 20KW z 16mb rury 1 1/2cala? bo na powieżchnie tego pieca oprucz płomieniówek składać sie bedzie jeszcze palenisko które bedzie miało około 1.2m2 no może troche więcej... co dało by mi powieżchnie całkowitą około 3.2m2 co w przeliczniku zaproponowanym przez #zibi20# dałoby około 25,6 KW. jak sie myle to...
Za bardzo uogólniłem - starter powinien mieś dwie pozycje - pierwsza to podgrzewanie świec ( z jakąś sygnalizacją gotowości świec ) i druga właściwy rozruch. To stara maszyna i jedyną sygnalizacją jest żarnik w kabinie który w przypadku płomieniówki działa i tak tylko na ruskiej. Kąt wtrysku paliwa ustawia się po każdym demontażu pompy wtryskowej....
Witam. Samochód jak w temacie. Przeszukałem forum ale na temat tego samochodu jest niewiele. Poszukuję schematu obwodu świecy płomieniowej do w/w samochodu. Wszystkie schematy jakie znalazłem są do wersji ze świecami żarowymi a u mnie jest płomieniówka. I jeszcze jedno czy czujnik temperatury wyznaczający próg temperaturowy zadziałania świecy znajduje...
Wlodek22, dziękuję za naprowadzenie poszukiwań, ciekawe spostrzeżenie na temat ułożenia wsadu. Obserwując płomienie można dużo wywnioskować. Dzięki Tobie znalazłem ciekawą konstrukcję wkładek śrubowych do płomieniówek (skręcony pasek blach w rurze), muszę przetestować. Tob53, dziękuję za parametry, ale czy podgrzanie sondy nie wystarcza nawet jeśli...
Tu masz kolego firmę która robi magnetyczne grzałki przyklejane do miski robią to w różnych mocach i napięciach. http://www.padheaters.com/ ewentualnie google i hasełko: oil pan heater Co do Defy to sobie odpuściłem cały system wyszedł by mnie drożej niż używany 5KW dewasto z montażem i do tego byłem uzależniony od sieci energetycznej. Pod domem ok...
niestety nie ma problemu z kompresją , odpala przy mrozach nawet bez płomieniówki ale po uruchomieniu (przez ułamek sek.)ma objawy typowe dla zbyt małej ilości paliwa.Mam ten problem z paroma samochodami - wstawienie pomp na diagnostykę w zwiazku z tym będzie wiazało się z niezłym kosztem ale przed tym muszę temat całkowicie zgłębić. Dawka rozruchowa...
Witam Sprawdziłem okablowanie i jest ok. Przewód (niebiesko/czerwony) który zasila cewkę dochodzi do sterownika silnika i powinien pojawić się (-) minus , na krótko mostek-działa i grzeje. Pytanie dlaczego nie załącza jeśli niema błędu i temp. widzi prawidłową. Czy coś innego załącza świece ? Proszę o jakąś podpowiedz i sugestie. Pozdr
Dziwna usterka rano kręci normalnie a nie pali, płomieniówka jeszcze nie zapala się , ale jej zapalenie nic nie zmienia. Jedyny błąd to , rozbieżność prądu regulatora i ciśnienia na rampie. Oczywiście z palka pali od strzała jak tylko dostanie większych obrotów. Pompa elektryczna daje ciśnienie. Jak raz zapali przez mega długie kręcenie lub z plaka...
Ja wam powiem tylko jedno. Jak wam ten cały sterownik i układ płomieniowy działa to dbajcie o to. Ostatnio musiałem kumplowi kombinować w Tranku : -elektronika zgon -zaworek paliwa zgon -siłownik "wzbogacacza" zgon Dobrze że płomieniówka działała choć zasmolona była nieludzko, ale tak to jest jak nikt o to nie dba od (chyba) nowości... Pojechałem do...
Witam. Nie znalazłem podobnego tematu dlatego pozwoliłem założyć nowy. Otóż potrzebuję sterownik świecy płomieniowej. Typowym sterownikiem płomieniówki jest SWR-0.2 jednak jest on od stara a star ma rozruch na 24V. Ja potrzebuję taki na 12V. Znalazłem sterownik T 88 70. Jest on od lublina. Sęk w tym że w lublinie jest świeca żarowa, nie płomieniowa....
Wynik pomiaru kompresji zależy od sprawności akumulatora ,rozrusznika itd . Jeśli rozrusznik podczas pomiaru zbyt wolno obraca silnikiem , to skąd ta kompresja może osiągnąć poprawną wartość ? Akumulator masz pewnie słaby , lub tak jak Kolega wyżej napisał tulejki się skończyły . Mitsubishi - chodziło o producenta rozrusznika. Pomiary kompresji , ciśnienia...
Moderator Hajnówka HEF SAS Który model hef i sas? Moderator Hajnówka to kiepski kocioł, nie wiadomo czy górny, czy dolny. Z budowy wyglada na dolny, ale palić powinno sie w nim z góry, a bardziej z tyłu. z budowy tego kotła wynika, ze nie będzie można w żaden rozsądny sposób zapanować nad rozpalonym całym zasypem i jeszcze beznadziejna dmuchawa nie...
Dodatkową przesłanką za wymianą tego pieca (nowe mają sterowniki czasowe, opcja) jest tragiczna sprawność tego pieca, miałem przez 12 lat, śmieszne są te blaszane ,,świderki'' w płomieniówkach mające polepszać sprawność ale tak kiedyś robiono. Grzejesz powietrze w kominie i to są twoje największe straty a nie ciągłe grzanie pieca (jak piec będzie stał...
Witam, Poszukuję schematu sterowania silnika (głównie obwód rozruchu i płomieniówki) do mastera 2.5D turbo z 1997 roku. W instalacji bałagan i trzeba zrobić porządek ;) Z góry dzięki. Pozdrawiam hs
Witam. Jest to mercedes ciężarowy - laweta. Nie pamiętam roku ale trochę lat ma. Sterownik płomieniówki ma następujące oznaczenia; 5HE 005 881 00 na 24V. Dwa złącza, jedno na 8 drugie na 4 wtyczki. Może ktoś pomoże. Pozdrawiam.
Witam. Mam kotłownię z dwoma kotłami Paromat-Simplex 345kW Jeden z nich jest bardzo mocno zakamieniony. Może się to wydawać nieprawdopodobne ale zmierzyliśmy około 25 - 30mm kamienia na płomieniówkach. Przednia ściana, drugie załamanie spalin. Palnik ustawiłem dużo poniżej mocy kotła, a temperatura spalin sięga 220*C przy 60-70*C na kotle. Kocioł pracuje...
To cos koło OM352. Widziałem cos takiego w unimogu. Silnik zaprojektowany w czasie drugiej wojny.. ... Z odmą w pokrywie to i owszem, były. Ale z kolektorem ssącym jako pokrywą zaworową? W OM352 to chyba jeden z dolotów był dokręcany na pokrywie zaworowej, była odlewem aluminiowym. Ale jako osobna część a nie całość zintegrowana z pokrywą. Prócz tego,...
Witam. Ducato 2.8 idtd ( olej poszedł do pompy) po naprawie pompy i wymianie wtryskiwaczy oraz planowaniu głowicy, odebrałem z warsztatu jeździło ale było słabsze niż przed remontem i ciężko odpalał mechanik stwierdził że to płomieniówka - zmieniłem i jeden dzień było ok, następnego dnia odpalił pochodził chwilę i zgasł tak jakby nie chciał wejść na...
dekoder orange konfiguracja świecą diody laptopie nissan qashqai zasila
piaskownica windows lodówka haier a3fe742cmj
Wymiana kotła EOLO na OMNIA: krok po kroku Jak przerobić zasilacz impulsowy na regulowany?