Czujnik temperatury płynu chłodniczego
A czy ktoś się zainteresował, jakim płynem zalany jest układ? Czy występuje jakiś osad w zbiorniku płynu chłodniczego?
Sprawdzana była chłodnica czy nie zamulona?
A czy w układzie chłodzenia przed uszkodzeniem uszczelki miałeś czystą wodę, czy może płyn chłodniczy ?
Wymieniony Termostat i zbiornik płynu chłodniczego.
Na pewno nie tam gdzie go nie ma. Zmień wodę na płyn chłodniczy i nie rozszczelniaj gorącego układu.
Nalej płynu na zimnym ponad stan i sprawdź.
A czy jak mam mały przeciek Chłodnicy może to mieć coś z tym wspólnego tzn jest plama pod samochodem od płynu chłodniczego i prawdopodobnie od chłodnicy
Nie no, nie będę jeździł na płukance 😁 Kosztuje 9 zł, na 5 litrów oleju, więc ze dwa razy zrobię. Ok, w takim razie szukam 10W40! Co do hamulców, to poszukam poradników jak to się robi 😁 A co z płynem chłodniczym?
Pęknięta tuleja? Tez bym to podejrzewał. Aby się przekonać to niestety silnik trza rozebrać . Można też olać problem , skoro sprężanie i moc jest, a płynu chłodniczego nie wyrzuca pod ciśnieniem.
O termostacie też już myślałem. Został wymieniony, ale problem nie zniknął. Zaraz sprawdzę naciąg paska klinowego, oraz stan płynu chłodniczego :)
Witam, czy pojawił się również błąd czujnika temperatury płynu chłodniczego? Być może on jest przyczyną. Pozdrawiam
Może masz walnięty zaworek na przewodzie do nagrzewnicy i poprostu on nie otwiera się !!!!! Tak mysle że może być to przyczyną !!!! Dodano po 1 weź jeszcze spr czy któryś przewód chłodzenia nie jest uszkodzony i nie masz ubytku stanu płynu chłodniczego!!!!!!
Witam. Skoda superb 1 silnik 2.8 benzyna po rozgrzaniu poziom płynu chłodniczego spada poniżej minimum gdy silnik wystygnie poziom wraca do normy Co jest przyczyną
Sprawdź czujnik temperatury , zainstalowany jest na przewodach płynu chłodniczego z nagrzewnicy .
Witam trzeba sprwdzić poziom płynu chłodniczego jeżeli jest w normie to czujnik temperatury do wymiany
Biały nalot to nie wyciek to osad wyczyścić i sprawdzić czy cieknie i jeśli jest wyciek dopiero wymieniać. Jak wygląda korek od wlewu płynu chłodniczego przy zbiorniczku?
gotuje mi płyn chłodniczy przy 90 stopniach i wyrzuca korkiem nie włącza się wentylator Obydwa węże od chłodnicy są wtedy gorące? Czy przy owym gotowaniu węże są twarde jak skała? Dodano po 48 objawów uszczelki pod głowicą nie ma A jednak : gotuje mi płyn chłodniczy przy
Może ktoś miał podobną sytuację lub wie co może być przyczyną zapalania się kontrolki ? Nie pamietam dokładnie czy to ta kontrolka się zapalała, ale jak miałem za mało płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym to zapalała mi się jakaś kontrolka, chyba właśnie od temp. silnika i "pikało" 3 razy. Sprawdź w instrukcji, może wystarczy dolać płynu.
no to już podpowiedź dzięki sprawdzę zbiornik w takim razie
Witam Skoda octavia wyrzuca płyn chłodniczy gdy dojdzie do 110stopni na wolnych obrotach na otwartym zbiorniczku i zamkniętym burzy sie
Witam Państwa. Posiadam samochód Skoda Fabia 1 z silnikiem 1.9 TDI i borykam się z problemem migającej na czerwono kontrolki płynu chłodniczego, która dodatkowo wydaje trzykrotny, charakterystyczny sygnał dźwiękowy. Poziom płynu chłodniczego jest w normie. Z informacji, które znalazłem w poradnikach, wynika, że problem może dotyczyć zbiornika płynu,...
Płynu chłodniczego Ci nie ubywa?
Witam. Mam dosyć dziwny temat układu chłodzenia. Znika płyn chłodniczy tj. ok 1 litr na 400 km. Test co2. Zrobiony i negatywny. Korek zbiornika nowy . Rozrząd z pompą wody zmieniony. Węże po rozgrzaniu twarde ale płynu nie wywala że zbiorniczka. Wycieku nigdzie nie widać. W aucie nie czuć płynu. Po otwarciu zbiornika poziom płynu podnosi się do stanu...
Czy auto ma gaz?? Tak skoda jest na gaz ok 6 lat jak dobrze pamiętam. A jakie ma to znaczenie? Do parownika też płyn chłodniczy dochodzi...Może w nim coś nie tak.
I po tym jak wywaliło płyn było go pełno pod zbiorniczkiem. Jeśli to ma jakieś znaczenie. Rozumiem jeśli zbiorniczek kruszy się to wymiana?
Sondy w zbiorniku mogą być już brudne. Zmien najwyżej na nowy. Kosztuje grosze.
Zaczął bym od sprawdzenia czujnika temperatury płynu chłodniczego. Układ dolotowy powierza.
mimo wszystko posprawdzaj wszystkie połączenia węży gumowych układu chłodniczego jeśli będziesz mieć przecieki to na połączeniach będzie się tworzyć pomarańczowy kamień
Znajoma miała te same objawy, przy przebiegu 40.000km uszczelka pod głowicą do wymiany, przed uszczelką wymieniała sam zbiornik wyrównawczy 2 razy, z tym że u niej jeszcze pokazywały się śladowe ilości zemulgowanego oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Podobno w tych silnikach (1,4 8v 60km) to norma, z uszczelką pod głowicą.
Olej przedostawał się do płynu chłodniczego, dziś przeczyściłem układ i zobaczymy za parę dni
Główne punkty masowe: Komora silnika -główny pod akumulatorem -w okolicach zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego(w stronę przegrody) Kabina -pod kolumną kierowniczą -w okolicach zawiasów drzwi kierowcy i pasażera Bagażnik Okolice świateł
Właśnie nie ale coś znalazłem
Witam. Skoda Favorit 1991r. Przebieg 132 000km. Problem polega na tym, ze wyciska płyn chłodniczy przez korek na zbiorniku. Wcześniej tylko uchodził z niego nadmiar ciśnienia. Silnik na małym obiegu gotuje się, założony został nowy termostat i dalej to samo, tzn tak jakby za późno się otwierał. W kabinie nie ma ogrzewania, dopiero po otwarciu termostatu,...
Tak G12 (-35°C) G 012 A8D A1 S3 zamiennik FEBI BILSTEIN 172006 5Litrów lub FEBI 01381 G12 koncentrat do chłodnic 1.5L (czerwony) NUMERY OE: AUDI: G 012 A8D A1 OPEL: 1940 650 SEAT: G 012 A8D A1 SKODA: G 012 A8D A1
Najczęstszym powodem niesprawności jest zalanie np. płynem chłodniczym; można rozebrać obudowę, zobaczyć, wysuszyć lub popoprawiać luty. Ponieważ to popularny sterownik z Golfa 4 - nie warto szczegółowo naprawiać a kupić na forach VW czy równie popularnym serwisie aukcyjnym :wink:
Nie wiem czy obudowa będzie Wahlera jak i czujnik. Koszt termostatu jest różny ale 50zł powinno wystarczyć. Termostaty są podobne a do jednego auta kosztuje 20zł a do drugiego 50zł. Ja bym wymieniał sam termostat. Czujnik EPSa zazwyczaj biorę. Mówisz żeby czujnik i termostat bez obudowy tak? A jaki płyn chłodniczy do tego silnika? A ile płynu wchodzi...
Sprawdź cy nie zacięła się klapka od obiegu zamkniętego. Nie ubywa Ci płynu chłodniczego, nie czuć go w aucie?
Mam problem a mianowicie : wywala mi płyn w czasie jazdy z zbiorniczka , nie załącza się wentylator na 1i 2 bieg (sprawdzałem i działa ) wyjmowałem wtyczkę i na zasadzie zwarcia , sprawdzałem tez sterownik i działa (przekładałem do innego auta i tam normalnie, wymieniłem czujnik temperatury przy chłodnicy, wymieniłem termostat , test na uszczelkę zrobiony...
w papierach napisali ze planowali
A po wymianie uszczelki po przejechaniu ok. 1000 km była głowica ponownie dokręcona? Nie ubyło/przybyło płynu chłodniczego? Może ją znowu wydmuchało, jak np. nie była planowana głowica.
Witam. Skoda SuperB automat - dostał się płyn chłodniczy do skrzyni biegów. Po czyszczeniu oraz zalaniu nowego oleju, po wrzuceniu z P na R lub D następuje szarpnięcie, oraz silnik gaśnie.
Panowie, zabrneliście już w temat wymiany uszczelki czy kontroli cylindrów. ALE ja szukam potwierdzenia czy wrząca woda i twarde węże są przyczyną uszczelki? Zaznaczam: nie ma spalin w płynie chłodniczym, nie ma płynu w oleju, nie ma oleju w płynie. Jakie są zatem podstawy zdejmowania głowicy? Znów wróżba?
Chłodnica spalin jeszcze do sprawdzenia.
To znaczy że te silniki biorą dużo oleju w sumie od wymiany do wymiany dolewam 3,5l. A płyn chłodniczy po prostu wyparowuje zanim zdąży zrobić gdzieś jakiś zaciek czy plamę. Tylko co do tego ma ta chłodniczke oleju.
SKODA OCTAVIA II 1.6 TDI 2010r. A więc od początku.Po długiej podróży zaczął ubywać w szybkim tempie płyn chłodniczy i zapalała się kontrolka poziomu płynu,po uzupełnieniu mogłem przejechać około 30 km i problem się powtarzał,przyczyną była chłodniczka oleju ,a dokładniej to obudowa filtra oleju ,taka czarna, gdyż na kanale wodnym gdzie jest umieszczona...
Wiem że pierwsze podejrzenie to upg Niekoniecznie, pod filtrem oleju jest wymiennik ciepła i też może wymieszać olej z płynem.
U mnie w fabii tak był uszkodzony czujnik poziomu płynu chłodniczego i tak się działo, wymiana zbiorniczka wyrównawczego rozwiązała problem, u mnie działo się to tylko zimą.
Sam zajmuję się trochę mechaniką termostat nie cieknie sprawdzałem wymieniany był dwa tygodnie temu. Zawsze trochę więcej palił ale nie aż tak dużo 1zł/1km i nie miał tego problemu z obrotami jakoś nagle tak się stało, a co do przepustnicy ściągałem i czyściłem a znajomy elektormechanik restartował ją co nic nie pomogło potem coś w silniku krokowym...
Może padła pompa wody .
Witam wszystkich. W Skoda Octavia I 1.9 TDI 110 KM chciałem wymienić płyn chłodniczy, gdyż miałem wycieki płynu przez króciec wody. Spuściłem cały płyn kranikiem przy chłodnicy. Nastepnie zalałem nowym płynem i tu pojawił sie problem a mianowicie weszło do zbiorniczka wyrównawczego jakieś 2,5 litra płynu, uciskając przewody do chłodnicy, niewiele wiecej...
Tak Po około 2 tygodniach rozszczelniła się cała chłodnica EGR, woda zablokowała silnik na postoju. Po wymianie całego EGR problem ustąpił. Chłodnica była zabita cała taką mazią. To są skutki pseudoekologii.. Dzięki za odpowiedź. Dobrze zrozumiałem: płyn chłodniczy dostał Ci się do komory spalania poprzez EGR?
Witam A przez przypadek nie paruje ci nadmiernie przednia szyba i nie czuć zapachu płynu chłodniczego? Pozdrawiam
tak jak pisze jacek074. Po po 1 wyciągnąć ten EGR nie jest łatwo. Problem ze śrubami schowanymi od góry za chłodniczką EGRu. Po 2 radzę od razu przejść do kroku wymiany na NOWY, bo czyszczenie prawdopodobnie nic nie pomoże. Trochę płynu chłodniczego na 100% wyleci, więc szykuj wiaderko.
Witam. To dymienie to zapewne para z płynu chłodniczego, który wydobwa się gdzieś z ukladu i pada na gorący silnik.Musisz znaleźć ten przeciek i go zlikwidować,a wtedy dolać płynu i odpowietrzyć układ poprzez odkręcenie korka wlewu płynu i ściskanie ręką dolnego węża od chłodnicy aż przestanie w zbiorniku bulgotać.Później włącz silnik i niech sobie...
Witam serdecznie! Co może być przyczyną braku wskazania temperatury płynu chłodniczego w Skodzie Felicji 1.3 MPI. Wskaźnik ciągle "leży" na zerze. Wydaje mi się że uszkodził się czujnik temperatury ale nie jestem pewien. Czujnik ma symbol 357919501A. Czy ktoś ma może specyfikację do tego czujnika? Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące komputera sterującego....
,,Ssanie w twojej favoritce się zacięło.Favoritka ma bimetal podgrzewany przez płyn chłodniczy wygląda to jak sprężyna z budzika i w miarę nagrzewania się silnika, odkształca się on. Poprzez oskę która lubi sie przytrzeć steruję przysłonną powietrza która zmienia skład mieszanki '' jak pisalem to stwierdzili ze cos takiego nie istnieje a jednak........pozdrawiam
Sztuka z lpg dzisiaj. Citroen 301, pykanie rozrusznika - powód, przyczyna - zalany płynem chłodzącym. Ostatnio wymieniany pól roku temu. Gwarancji nie chcą uznać ponieważ zalany płynem. Wymiana szczotek, mycie rozrusznika (bez naprawy nieszczelności) i "pincet" w plecy przez elpedżi. I jaki to ma związek z LPG? Że się zużył? Nie zużył się tylko został...
Na matach wygłuszających pod plastikowymi osłonami, po prawej stronie przy dotyku palcami czuć płyn. Żeby ustalić miejsce przecieku, muszę zdjąć osłony plastikowe od strony pasażera. przypuszczam, że to może być przeciek płynu chłodniczego, gdyż płynu ubywa ze zbiorniczka wyrównawczego. Proszę o pomoc, jak zdemontować te osłony.
Witam -trzeba zaobserwować czy ubywa płyn chłodniczy z układu!!! (obejrzeć w zbiorniczku wyrównawczym wszelkie zmiany cieczy, kożuchy ,mazie).Kolejny symptom to olej w silniku:trzeba sprawdzić czy nie nosi w sobie śladowe ilości ON tzn. rzednie zapach ,czy stan na bagnecie nieznacznie się podnosi lub nie podnosi a z racji przebiegu powinien nieznacznie...
... w Skodzie Fabii wymieniałem uszczelkę i jest ok. Tylko u mnie płyn chłodniczy mieszał się z olejem a tutaj przedostaje się do komory spalania ... I właśnie jakie są tego konsekwencje ?
Witam. Kupiłem Skodę Fabię 2004 1.9 SDI. Auto od początku nie nagrzewało się tak, jak powinno, więc najpierw wymieniłem termostat, było to samo. Teraz wymieniłem czujnik temperatury, zalałem płyn, odpaliłem, na wolnych obrotach nagrzał się, ale chłodnica była zimna. Dzisiaj, jadąc do pracy, auto nagrzało się tak, jak powinno, ale chłodnica dalej zimna....
Witam wszystkich. Skoda Felicja 1.3 przegrzewa sie nawet na bardzo krótkich trasach. Podejrzewam czujnik płynu chłodniczego ( może ktoś wie jaka powinien mieć oporność- jeśli sprawny?). Kolejna sprawa jak sprawdzić czujnik przy wentylatorze? Będe wdzięczny za wszelkie uwagi, spostrzeżenia.
Kupiłem oryginalny termostat. Mam jeszcze pytanie: czy trzeba spuszczać cały płyn chłodniczy, czy można podłożyć szmaty pod to, co wycieknie a pon skręceniu całości uzupełnić płyn ? Dużo płynu wyleci ? Pytam, bo chciałbym samodzielnie termostat wymienić a nie mam dostępu do kanału.
Ok, więc pewnie zdam się na serwis. Znasz jakiś w Warszawie? Mam ten samochód od pół roku, płyn jest czysty, w dobrym stanie. Podobnie chłodniczy. Później mogę pokazać zdjęcia. Olej wymieniłem 4 miesiące temu.
Od groma VAG-ów po 2009 roku ma różnego rodzaju dziwnych problemów na które pomaga aktualizacja któregoś z sterowników. Np. taki śmieszny przykład - Fabia II 2009 r 1,4 16v nie działa klimatyzacja , brak błędów w 08 tylko na silniku błąd czujnika temp płynu chłodniczego sporadyczny - rozwiązanie - aktualizacja zestawu wskaźników :)\
Podłączyłem kompa i w zakładce silnik nie mam bloku pomiarowego 007 w ogóle. Patrzyłem na 001 i porównałem z zakładki licznik i bloku 003 temperatura jest prawie identyczna. Już nie mam pomysłów. Dzisiaj się dowiedziałem że powinienem mieć inny płyn chłodniczy tj o większej temperaturze wrzenia. Czy to ma coś do tego? Pomocy.
Może zobacz do silnika pod nakretkę oleju czy nie masz białego nalotu w komorze zaworowej Dodano po 4 Wiem że przy dużych przebiegach siadly tam głowice w silniku i robiły się na nich mikropekniecia przez kture mieszkał się płyn chłodniczy z olejem więc zobacz jeszcze do zbiornika płynu chłodniczego czy też nie masz białej substancji przez to może mieć...
Dolej paliwa dla pewności,naładuj porządnie akumulator,sprawdź dla świętego spokoju poziom oleju i płynu chłodniczego i odpalaj.Niech sobie popracuje.Wybuchnąć nie powinien co najwyżej próba odpalenia sie nie powiedzie ;).Oczywiście odpalanie na benzynie tak samo jak rozgrzewanie silnika.Żadnego gwałtownego zwiększania obrotów zanim sobie nie popracuje...
Witam na jaki kolor kopci ci z tłumika nie masz przypadkiem ubytków w oleju albo płynie chłodniczym ? nie robi ci się masło na korku oleju ?
Witam, mam nietypowy problem z układem chłodzenia w Punto I '99r. silnik 1.1, 55 KM z instalacją gazową. Polega on na wycieku płynu chłodniczego z bloku silnika poprzez zaślepkę kanału chłodniczego - tzw. brok. Niestety w skutek powyższego, jazda samochodem jest bardzo niekomfortowa, bo po pierwsze: trzeba co chwile dolewać płynu, po drugie: układ...
Wymiana czujnika temperatury nie jest zbyt skomplikowana. Należy spuścić nieco płynu chłodniczego. Czujnik ten znajduje się w króćcu wylotowym z głowicy silnika do chłodnicy. Wymiana czujnika: wyjmij zabezpieczenie, wyjmij czujnik, wstaw nowy, zabezpiecz. Uważaj by nie uszkodzić uszczelki. Napewno sobie poradzisz :D Pozdrawiam
jesli czysciłes elektrozawór reduktor nie zamarza to albo jest w nim duzo mazutu i dopiero ja płyn chłodniczy złapie temp.to reduktor puszcza gaz spróbuj go przeczyscic i zrobic regulacje na analizatoze
Ciężkie frakcje z oleju, skropliły się wraz z wilgocią na zimnym deklu. Nic szczególnego. Tylko ja palcem sprawdzałem na dość ciepłym silniku, i zaraz odkręciłem, i zrobiłem zdjęcia, Jak widać to coś przyklejone jest u góry, pokrywy, co jeszcze jak , zdjąłem głowicę, pokręciłem wałem to coś osadzało się na ścianach cylindra, i kanale dolotowym. jeszcze...
Witam wszystkich. Po kupnie auta okazuje sie, że trochę bierze oleju. W warsztacie wymienili olej na pełny syntetyk a wg dokumentów z pojazdu był zalany półsyntetykiem. Nie wiem czy dobrym rozwiazaniem jest dolewanie półsyntetyka do syntetycznego oleju? bo taka jedna mała dolewka to ok ale jak częściej to nie wiem czy nie lepiej wywalić cały ten olej...
Jak to możliwe że podczas jazdy nie grzeje się a na postoju tak. Chyba coś z obiegiem nie tak. A przewody chłodnicze drożne w 100%?. Sprawdź czy są podłączone prawidłowo.
Dużo tego oleju? Jeśli tak, to polecam wyjąć termostat, wlać środek do czyszczenia układu chłodzenia, odpalić, poczekać aż układ się ,,umyje", wylać płyn chłodniczy, wlać nowy czynnik chłodzący (na zimnym silniku oczywiście), odpalić, czekać i obserwować.
Witam mam problem ze skoda felicją 1.3 mpi. Samochód chodził kilka minut w pewnym momencie zobaczyłem, że z pod maski się dymi. Okazało się, że płyn chłodniczy zagotował w zbiorniczku. Dziwi mnie to ,że nie włączył się wentylator. Nie mam pojęcia co się stało czy zawiódł któryś z czujników czy też termostat.
A nie masz przypadkiem bardzo zabrudzonego zbiorniczka wyrównawczego? A na korku od oleju nie ma dziwnego galaretowatego osadu? Zapalona kontrolka płynu chłodniczego nie musi oznaczać przegrzania, może być to niski poziom płynu, lub zanieczyszczony czujnik od poziomu (znajduje się on w zbiorniczku). Jeśli odpowiesz "tak" na te pytania to najprawdopodobniej...
Zastanawiam się jeszcze , gdyż chce wymienić króciec łączący pompę wody z rurka metalową, rurkę też chce wymienić na nową, jest trochę pordzewiała i korek spustowy nie sposób odkręcić. Zastanawia mnie jeszcze chłodnica ( jest dość pordzewiała i nie wiem czy spróbować uszczelnić ją czy kupić nową w zamienniku, tylko pytanie czy nowy oryginalna , która...
Ciśnienie w porządku . Pojawił się kolejny problem , po praci silnika dosłownie wystrzela płyn chłodniczy ze zbiornika na płyn chłodniczy . Dzisiaj zrobiony będzie test uszczelki pod głowicą . Wczoraj wieczorem silnik pracował bez zarzutu dziś rano jak by ktoś zaczarował te auto . Sytuacja trwa około tygodnia , przewody chłodnicze sprawdzone , nic nie...
Witam serdecznie Mam sprawę do wyjaśnienia. Pacjent to Skoda Faworit 1.3 1993r. 135L, gaźnik, aparat zapłonowy na rozdzielaczu Mam dziwny objaw wahania temperatury płynu chłodzącego w układzie silnika przez co zbiornik wyrównawczy wywala co jakiś czas płyn. Wymieniłem aparat zapłonowy bo od niego zaczęły się problemy [ale to inny temat] , ustawiłem...
To nie jest element fabryczny. Masz tam instalację LPG? Może ktoś coś dokładał? Szukaj pod nazwą - króciec, trójnik pod czujnik. Przykładowy: http://www.vagczesci.pl/product-pol-1769...
Witam, Mam problem z moją Felicją. Dwa tygodnie temu nagle podczas jazdy wyrzuciło mi korek od oleju i poszedł dym. Po wychłodzeniu udało się dojechać do domu. Prawdopodobnie zlokalizowaliśmy usterkę: niedziałające obydwa czujniki temperatur. Po wymianie wskazówka na zegarze od temperatury się rusza ale nie możemy sprawdzić czy wentylator się załączy...
No faktycznie czuć, aż u mnie. A teraz poważnie. Z opisu wynika, że musisz otworzyć maskę i szukać nieszczelności w układzie zasilania paliwem. Nie ma innej możliwości. Piszesz że śmierdzi z chłodnicy, przecież tam nie ma korka w chłodnicy. Teoretycznie jest możliwość: że nie pali na jeden cylinder, uszkodzona uszczelka pod głowicą na tym cylindrze,...
Kompresor w moich rękach jest od 10 dni i jedynie co w nim robiłem to wymieniłem olej w silniku i filtry paliwa i oleju i płyn chłodniczy Dodano po 7 I szczerze to nawet nie wiem gdzie i co to jest ten separator
mase na silniku ostatnio sprawdzałem tzn. wszystkie kostki i złączki czyściłem a płyn chłodniczy jak był tak jest, niedolewam bo nieubywa Dodano po 1 mase na silniku ostatnio sprawdzałem tzn. wszystkie kostki i złączki czyściłem a płyn chłodniczy jak był tak jest, niedolewam bo nieubywa naprawde ciężki przypadek-chyba nieobejdzie sie bez kosztownego...
a jak wygląda płyn chłodniczy??? hmmm przeczyść silnik i zapal i zobacz po prostu skąd cieknie.Może uszczelka pod głowicą ale wtedy powinien się grzać trochę bardziej.Może tylko uszczelką pod pokrywą zaworów padła
Witam serdecznie. Potrzebuje pomocy do skody Octavii 99r silnik 1.6 sr 101 km. Mam taki problem ze ubywa mi płyn chłodniczy, na korku wlewu oleju nie ma żadnych mazi i innych tego typu rzeczy, w zbiorniku wyrównawczym również jest wszystko wporzadku nic na korku, żadnych bombelkow ani nic z takich rzeczy, nigdzie nie widać wycieku. Zrobiłem taka rzecz...
Pod Maskę zaglądałem i poziomu płynu chłodniczego jest ok tylko słychąc gwizd przy duzych obrotach. Jutro auto idzie do mechanika i wstępna diagnoza jest albo turbina albo uszczelka pod głowicą
Założyłem wczoraj nowy czujnik temperatury. Teraz Wskazówka na liczniku podnosi się płynnie do góry, więc wcześniejszy nowy czujnik i już był zepsuty. Tylko, że teraz jeszcze jeden chyba problem. Dziś rano jak jechałem około 10 km to wskazówka temperatury podniosła się ponad środkową kreskę na skali ( przyjmuje, że środkowa kreska to 90 st bo w Felicii...
tyle ze od skody octawii 1 silnik 1,9 sdi i czy pasowal do audi a4 b5 1,8 benzyna Nie będzie pasował. bo przy.okazji zrobie rozrzad To zaczekaj aż będziesz przy kasie i zrób rozrząd przy okazji.
No właśnie nie wygląda na to sprawdzałem już to 2 razy, nie widać tam nic takiego uszczelka za przepustnicą jest cała. Gdzie by tam mogło zaciągać ? I to tak min. by obroty były 750-800 no stop ? Co ciekawe również ucieka płyn chłodniczy, czyli idealnie jak u autora tamtego wątku. Czyli co przedmuch miedzy cylindrami na uszczelce ? Pomiar kompresji...
No właśnie dwa wtryski wymienilem bo się skończyły....odpalał i jeździł ok, ale na wolnych obrotach po podłączeniu komputera pokazywało że wartości są tragiczne. Skrzyniowiec mówił, że to wina wtrysków. Po wymianie żadnej poprawy. Też podejrzewam dwumasę. Tylko, że ta skoda już mi nerwy zjadła. Zrobiona też głowica a dalej połyka płyn. Najprawdopodobniej...
Kolego Daro Piszesz takie głupoty az sie rzygac chce Zadna maszyna do napełniania klimy i jej obsługi nie czysci samego układu a juz napewno nie sosuje sie do czyszczenia czynnika chłodniczego. Sa specjalne urzadzenia do tego celu i pracuja na specjalny płyn lub na benzyne ekstrakcyjna, te drugie sa drozsze w zakupie ale bardziej skuteczne
Witam ! Posiadam skode 120L, 3 lata temu była odpalana i od tamtej pory aż do dziś jest garażowana. Nie dawno temu postanowiłem znów ją odpalić, najpierw próbowałem ją zapalić na kluczyk, lecz gdy przekręciłem kluczyk to bardzo wolno on kręcił, wcześniej akumulator naładowałem do pełna, skoda nadal nie odpaliła. Stary płyn chłodniczy spuściłem i zalałem...
Witam , w ostatnim czasie w skodzie nagle wzrosła temperatura płynu chłodniczego , po spadku temperatury silnika i demontażu termostatu okazało sie że uszkodzony jest króciec . Także wentylator przestał pracować założyłem nowy króciec oraz termostat niemieckiej firmy ( w sklepie mówili że jest lepszy ) po montażu i zalaniu płynem okazało sie że zerwany...
Prawdopodobnie problem z paliwem może być w złym przełączaniu elektrozaworów . Wykręć świece i zobacz czy po przełączeniu na paliwo po pokręceniu rozrusznikiem masz mokre świece. Jeśli nie to może jeszcze być problem z pompą paliwa zatkanym filtrem paliwa.Wysokie obroty na gazie to prawdopodobnie parownik lub lewe powietrze lub też automat ssania na...
Witajcie, Mam kilka problemów ze swoją fabianką 1,4 mpi 2001 rok Benzyna/Gaz - może ktoś mi podpowie. Ogółem zaczęło się od problemów z benzyną, na zimnym silniku obroty są ok,natomiast na ciepłym tak szaleją że jest problem z jazdą("duży problem" często silnik gaśnie)wymieniona sonda lambda(nie pomogło)ubywanie płynu chłodniczego(co 3 tygodnie średnio...
Witam, mój problem polega na tym, że stary sensor od poduszek uległ zjedzeniu przez płyn chłodniczy. Kupiłem dzisiaj nowy i szukam wszędzie odpowiedzi na pytanie jak to ustrojstwo zakodować ponieważ teraz jest zakodowany na poduszki kurtynowe i nie widzi czujników zderzenia bocznego z tyłu u pasażerów. Dodam, że mam oryginalnego vcds i nie pokazuje...
wyrzuca płyn chłodniczy mercedes płyn chłodniczy zapach płyn chłodniczy
bascom bufor sygnał radio vordon 869v2 onkyo schematy
zabezpieczenie traktorka 17mb140 25q128
Aktualizacje oprogramowania Vodafone CGA4233DE Antena drutowa na fale długie: długość i grubość drutu